Maar rood is wel lekker, was eigenlijk donkergeel imho.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Vaak wachten scheidsrechters op het oordeel van de VAR.Han schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:30:
Mwoh… lompe actie maar hij raakt hem niet. Kan ook met geel af
Zou het ook niet terecht vinden, dit viel wel mee.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Die van der sanden heeft die Duitser goed genaaid.LZ86 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:31:
Hoe kan je als VAR dit nou niet terugdraaien......
Dit is een normale tackle in de PL, vreemd dat hij rood geeft.Sempy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:31:
terecht, zo inkomen neem je bewust risico iemand zwaar te blesseren.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik denk dat ze het alleen terug zouden draaien als er geen contact zou zijn. Dat was er wel, dus dan niet ingrijpen.LZ86 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:31:
Hoe kan je als VAR dit nou niet terugdraaien......
13:37
Maar hij komt met gestrekt been, noppen naar voren op hem af, niet in de buurt van de bal.
Had Anthony hem niet gezien dan hadden ze hem denk ik van het veld mogen dragen.
In de PL is dit licht geeldutchgio schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:32:
Die Engelsen geven doorgaans pas rood als het slachtoffer er met een brancard van af moet.
Dat pakte dus toch goed uit!!
Blijft dat het een ontzettend domme plek is om zo'n sliding in te zetten, dus rood kan ik me voorstellen.
alles kan off-topic
Hahasimons schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:32:
meegenomen moet worden dat het hier een Duitser betreft.
Is daley blind de var?Ankona schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:33:
Dit kan nooit rood zijn, leuk voor Ajax maar hoe blind is die var?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Raken of niet raken is niet belangrijk.Rendiertje schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:32:
Dit is nooit rood man, wordt niet eens geraakt en beetje aanstellerij wat een onzin dat die niet terug getrokken is door de var.
Inderdaad, dat ie m niet raakt is de reden dat Antony dit seizoen nog kan voetballen.Deadsy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:32:
Ja het is theater.
Maar hij komt met gestrekt been, noppen naar voren op hem af, niet in de buurt van de bal.
Had Anthony hem niet gezien dan hadden ze hem denk ik van het veld mogen dragen.
Er is contact omdat Anthony op het been landt. Hij wordt door die tackel totaal niet geraakt en gaat daarna met werkelijk het smerigste theater debiel op de grond lopen doen?Nibbz schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:32:
[...]
Ik denk dat ze het alleen terug zouden draaien als er geen contact zou zijn. Dat was er wel, dus dan niet ingrijpen.
Schande dat die kaart niet wordt teruggedraaid imho.
Maar wel lekker voor NL.
Wij juichen wel voor jullie clubs hoor, een beetje opzichtig allemaal.
Hij heeft de noppen niet vooruit en zijn uitgestoken been heeft de schoen op de grondDeadsy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:32:
Ja het is theater.
Mja, mooi cadeautje.Ankona schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:33:
Dit kan nooit rood zijn, leuk voor Ajax maar hoe blind is die var?
Beide geel was meer op zijn plaats geweest. Die Anthony kan beter solliciteren bij de lokale toneel vereniging
.
.
.
Wat een schwalbe
Fluit je en geef je direct rood dan zeg je: ja hij kwam te hard in, supergevaarlijk
Ach, je weet op een gegeven moment wel welke trollen je moet negerenOPSLAGHOND schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:34:
Het zit Ajax mee en dat zit velen niet lekker zeg.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Flickr PSN ID= cheironnl
Eens. Had verwacht dat de VAR wel in zou grijpen en beide geel zou geven.Malfunctions schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:30:
Rood is heel zwaar, want hij raakt m niet echt. Maar t was wel lomp inkomen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hup Remco!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik wil gewoon mooi en tof voetbal zien. Hopelijk wint ajax, maar dan wel op kwaliteit, niet op scheidsrechterlijke dwalingen.OPSLAGHOND schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:34:
Het zit Ajax mee en dat zit velen niet lekker zeg.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Bizar zou ik eerder zeggenQuad schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:36:
Dit is toch wel bijzonder hoor.
Tenzij onze held Pasveer hem pakt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
:strip_exif()/f/image/E6NkNSVSGf07cJpxM5bbSjw8.png?f=user_large)
*duikt weg achter de bank*
Maar pingel was niet terecht, moet met die rode kaart te maken hebben gehad.
[ Voor 16% gewijzigd door Maarten_E op 03-11-2021 21:37 ]
Tot nu toe dit seizoen nog niet, de Europese punten stromen binnen.Agent47 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:37:
Dit is altijd met Nederlandse clubs in Europa
Voorspelbaar inderdaad.simons schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:36:
Haha enkele hier zullen er tevreden mee zijn
Als de haat voor Ajax groter is dan de liefde voor je eigen club.
Mijn ZS stream loopt zo te zien flink achter. 😅
Nee, alleen is het de pech dat Dortmund naast Liverpool mijn favo buitenlandse club is.
Nou inderdaad, erg matige keeper.toolkist schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:39:
Lekkere redding Pasveer... Zwak handje
[ Voor 54% gewijzigd door ephymerous op 03-11-2021 21:40 ]
XXXVI
Penalty is toch gewoon terecht? Moet Mazraoui maar opletten waar ie loopt...LZ86 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:38:
Zuur, dat de pot eigenlijk door 2 scheidsrechterlijke onzin momenten meteen genaaid is.
Er is een reden dat mensen die PL kijken de scheidsrechters daar belachelijk maken. Ze maken ongelofelijke domme fouten of geven rood altijd tegen de kleintjes, maar sparen iemand als Ronaldo.LZ86 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:38:
Zuur, dat de pot eigenlijk door 2 scheidsrechterlijke onzin momenten meteen genaaid is.
En dat is zo zonde, want 11 tegen 11 was een heerlijk potje geworden (+ dan had je ook die onzinnige penalty niet tegen gehad)dutchgio schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:39:
Je moet alsnog kunnen winnen tegen 10 man, maar het is wel een wedstrijd die bepaald wordt door arbitrage dwalingen op deze manier.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022