Hij moet niet zo zeuren. Het leven is geen maatwerk.418O2 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:48:
[...]
Misschien moet je het verhaal nog eens lezen. Zeg niet dat hij gelijk heeft, maar hij wil er wel degelijk wat voor doen
Ik luister dan toch liever naar van Basten dan Kuijt.Hackus schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:37:
@DoeEensGek niks mis met Wesley toch ?
Jammer dat Boskamp er niet bij zit, maar Kuyt.
Wel met zijn maat.groggy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:49:
[...]
Hij moet niet zo zeuren. Het leven is geen maatwerk.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja…Lordy79 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:44:
Weet je wie trouwens wél erg op Ronald de Boer lijkt?

Frank de Boer
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Ik ga nu in dit topic niet hetzelfde doen als op tv hoor. Laten we het over Ajax hebben. Wesley zijn trainersdiploma en het gemiep over maatwerk...418O2 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:48:
[...]
Misschien moet je het verhaal nog eens lezen. Zeg niet dat hij gelijk heeft, maar hij wil er wel degelijk wat voor doen
Als analist lijken ze ook veel op elkaar. Beide voegen niets toe.groggy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:40:
[...]
Mijn vriendin vond dat dirkie na al zijn ingreepjes op Ronald de boer is gaan lijken..
Zou dit door de Botox komen?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik kijk liever naar het testbeeldDoeEensGek schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:52:
[...]
Ik luister dan toch liever naar van Basten dan Kuijt.
Die praat teveel 😂DoeEensGek schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:52:
[...]
Maar je moest bij Ziggo ook eerst afwachten op Milaan v Porto 😉
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Misschien is Wesley een maatje te klein voor t trainerschap...?Verwijderd schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:53:
[...]
Ik ga nu in dit topic niet hetzelfde doen als op tv hoor. Laten we het over Ajax hebben. Wesley zijn trainersdiploma en het gemiep over maatwerk...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Same. Ziggo voor analyse, RTL voor commentaar (als de vos het commentaar doet iig)DoeEensGek schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:52:
[...]
Rtl7 loopt weer een paar seconde achter.
Dit was bij veronica eigenlijk nooit.
Let’s Go, Let’s Enjoy
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik wens jullie een fijne wedstrijd en mijzelf een rustig topic om te modereren toe
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Als Dortmund een beetje mee werkt komen beide wel goedOuterspace schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:59:
Ik wens jullie een fijne wedstrijd en mijzelf een rustig topic om te modereren toe
Rellen!Outerspace schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:59:
De eerste 30 seconde lijkt alsof ze vooral inspiratie bij getaffe hebben opgedaan. Vallen en ruilen om niets
Phoe… daar stonden er toch wel een paar vrij, iets lager gemikt en die was er gewoon ingevlogen
* Lordy79 pakt aanstekers en bekers bier om mee te gooien en houdt ze in de aanslag...Outerspace schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:59:
Was buitenspel geweest toch?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Pfffff… dat ging maar net goed. Gelukje wederom
Geluk voor Dortmund dat Martinez daar uitgleed
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 03-11-2021 21:09 ]
Die Belg gaat gelukkig wel verder met hoe die in Amsterdam voetbalde.
Was de eerste pot ook zo de eerste 9 a 10 minuten, mag nu dus wel kantelenExocet schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:10:
Dit is precies de wedstrijd die je kon verwachten, Dortmund nu de baas
Verwijderd
Dit is wat de absolute top doet. De ander het gevoel geven dat ze de baas zijnExocet schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:10:
Geen best begin
Kwestie van deze fase doorkomen. Ajax hoeft absoluut niet te winnen vanavond dus ik hoop dat er zeker de eerste helft geen onnodige risico's worden genomen.Exocet schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:10:
2e helft moet DOR wel dan... En dan kan er ruimte ontstaan.
Lekkere inworp ookHan schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:11:
Geen best begin
Zit Malen nog op de pot?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Berghuis al wel aan de bal geweest?
doet hij mee?Hupske schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:13:
Berghuis al wel aan de bal geweest?
Ik vermoed dat je in deze wedstrijd meer aan Klaassen hebt op het middenveld.
Dortmund is even 3 tandjes feller dan vorige keer. Maar dat houden ze ook niet de hele wedstrijd vol.
Dortmund is even 3 tandjes feller dan vorige keer. Maar dat houden ze ook niet de hele wedstrijd vol.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
ze hebben ook iets recht te zetten heaMalfunctions schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:14:
Ik vermoed dat je in deze wedstrijd meer aan Klaassen hebt op het middenveld.
Gravenbergh is ook wel matig weer.
Flickr PSN ID= cheironnl
Eindelijk een kans voor Ajax
[ Voor 7% gewijzigd door Exocet op 03-11-2021 21:19 ]
Ze spelen ook uit hè!groggy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:16:
Ajax heeft het middenveld niet. Berghuis geeft niet thuis
Ja, en daarna zelf uitpakken als ze erin trappen!
Nja. Schaakspel is het geworden. Beide ploegen die elkaar vast zetten bij de opbouw maakt het lastig.
Die hoge druk gaat DOR toch niet lang volhouden lijkt me.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik blijf het wel prachtig vinden om te zien hoe rustig Timber aan de bal is. In de manier waarop hij af en toe wegdraait bij een spits doet hij me af en toe denken aan Frenkie. Alleen voerde die het altijd wat verder door en hield ik m'n hart vaak vast..
die Blind ook.. wat een voetballer!
13:37
Beide ploegen ondermaats vind ik. Hopelijk komt het nog los.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Is Mazraoui eigenlijk ooit gepeild om voor het Nederlands elftal te kiezen? Wát een rechtsback is dat zeg.
Pas op, voor de balans moet je er wel altijd bij zetten dat hij te traag is.Nibbz schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:23:
die Blind ook.. wat een voetballer!
de Fifa aid's is duidelijk in voordeel voor Ajax
Dacht van wel maar hij besloot anders. Zou leuk zijn voor Oranje inderdaad.ilhanko schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:24:
Is Mazraoui eigenlijk ooit gepeild om voor het Nederlands elftal te kiezen? Wát een rechtsback is dat zeg.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
https://www.vi.nl/nieuws/...o-boven-nederlands-elftalilhanko schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:24:
Dus ja, gepolst maar toch voor Marokko gekozen. Hij staat daar alleen achter Hakimi, die natuurlijk vorig seizoen een topseizoen had bij Inter.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ah ja die kan ook aardig ballen. Zonde voor NL iig!Outerspace schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:26:
[...]
https://www.vi.nl/nieuws/...o-boven-nederlands-elftal
Dus ja, gepolst maar toch voor Marokko gekozen. Hij staat daar alleen achter Hakimi, die natuurlijk vorig seizoen een topseizoen had bij Inter.
Dortmund heeft wel steeds veel ruimte en mensen op het middenveld. Even repareren ETH?
XXXVI
Wat is er mis met hateboer?ilhanko schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:27:
[...]
Ah ja die kan ook aardig ballen. Zonde voor NL iig!
Rood is mazzelen.
Rood voor Dortmund toch?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Boem! Rood
He, rood...lijkt me te zwaar...?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Hij ging voor de bal van de voet toch?
Gestrekt been, noppen vooruit, optrotten. Stiekem vind ik het geen rood
XXXVI
Mmm. Rare tackle. Het is dat Antony hem aanziet komen. Daarna wel theater.
Al kan de var hem terug draaien. Vind het niet zeker vanuit elke hoek.
Al kan de var hem terug draaien. Vind het niet zeker vanuit elke hoek.
Terecht rood voor Hummels, maar Antony mag een Oscarnominatie hebben.
Een rode kaart terugdraaien via de VAR, dat zien we niet vaak toch?
Flickr PSN ID= cheironnl
Mwoh… lompe actie maar hij raakt hem niet. Kan ook met geel af
Ik denk dat de var niet ingrijpt
Rood is heel zwaar, want hij raakt m niet echt. Maar t was wel lomp inkomen.
Dat maakt in feite niet uitHan schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:30:
Mwoh… lompe actie maar hij raakt hem niet. Kan ook met geel af
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022