Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Als je kijkt dat Dumfries ook gewoon basis staat bij Inter snap ik dat ergens ook nog wel.Koppensneller schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:23:
[...]
Dat snapt Overnames wel, het is gewoon het Raiola playbook:
- Ik wil verlengen, ik hoop dat we er uit komen
- *stelt eisen constant bij, veel te hoog*
- Jammer dat we er niet uit zijn gekomen, ik wil wel waardering voelen
- *Loopt transfervrij weg*
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat is die Haaland extreem goed zeg griezelig gewoon.
Leuk voor Oranje straks...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
ICE ICE Baby
Helemaal mee eens.Quad schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:22:
[...]
Volgens mij is er sinds halverwege vorig seizoen erg weinig kritiek meer op ETH. Z'n wisselbeleid is vaak meh, maar Ajax speelt zo belachelijk goed over het hele jaar gezien, ligt grotendeels echt wel bij de staf.
Het komt ook altijd dezelfde hoek, VI en De Telegraaf.
Ik kijk graag VI, maar ook de complimenten uitdelen blijft helaas moeilijk voor hun.
Flickr PSN ID= cheironnl
maarrehh is ie ook goed met zijn voeten??simons schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:25:
Ik weet wel wie Louis op doel zet die laatste kwali-wedstrijd
Ja het gaat goed, Erik is over het algemeen zeer, zeer goed bezig de laatste tijd. Lof!Quad schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:22:
[...]
Volgens mij is er sinds halverwege vorig seizoen erg weinig kritiek meer op ETH. Z'n wisselbeleid is vaak meh, maar Ajax speelt zo belachelijk goed over het hele jaar gezien, ligt grotendeels echt wel bij de staf.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
XXXVI
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Formerly known as Ragdoll
Maakt ook niet uit, zolang Dortmund maar niet scoort +)
Haller heeft het niveau niet voor Dortmund. Of voor Ajax.groggy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:28:
Het nadeel van zo'n wedstrijd is dat Dortmund idd haller gaat halen als haaland wordt verkocht
Sorry?snmght schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:28:
[...]
Haller heeft het niveau niet voor Dortmund. Ook niet voor Ajax.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:48
XXXVI
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
13:37
Nee verschrikkelijk!snmght schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:28:
[...]
Haller heeft het niveau niet voor Dortmund. Of voor Ajax.
Zo'n knappe kop goal, hij krijgt eerst nog een zet maar kopt hem er toch in
Ben nou maar stil want dat geld heeft ie!Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:29:
Als ik de eigenaar van Newcastle was dan zou ik heel Ajax kopen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
alles kan off-topic
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat weet jij dat weet ik.... laat ze het maar lekker wel geloven... dikke cashsnmght schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:28:
[...]
Haller heeft het niveau niet voor Dortmund. Of voor Ajax.
Dortmund heeft het niveau voor Haller nietsnmght schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:30:
[...]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Datzelfde geldt voor die top aanvaller 😎😎😎Montaner schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:30:
Is dat nu een top verdediger uit de Bundesliga? Staat erbij en kijkt ernaar
Voor Dortmund zul je bedoelen ;-)Mark31 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:33:
[...]
Slecht nieuws voor Ajax, Besiktas had moeten stunten.
Nee, is een middenvelderMontaner schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:30:
Is dat nu een top verdediger uit de Bundesliga? Staat erbij en kijkt ernaar
Meer verwacht ik niet
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik was even aan een ijsje aan 't denken...Outerspace schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:30:
Ik at straks gewoon een Cornet achterover. Dot had ik niet zien aankomen. Heerlijk. Van mij mag Alvarez ook nog scoren, die doet goed werk.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Hopelijk scoren we allemaal in de slaapkamer ook nog. Dan is het pas echt een top avondOuterspace schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:30:
Ik at straks gewoon een Cornet achterover. Dot had ik niet zien aankomen. Heerlijk. Van mij mag Alvarez ook nog scoren, die doet goed werk.
Of krijgt hij alvast rust voor zondag?
Heerlijk dat selectieve optimisme.JanW schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:30:
Haller doet 't beter in de CL dan Haaland. HYPE!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
als je niet uit Dortmund komt.hoevenpe schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:32:
Wat kan voetbal mooi zijn
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dus zelfs hun vinden het nieuws dat Haller een goal maakt
Tsja bij Ajax trekken ze of zo een lijn door of ze laten het finaal afweten in de eredivisie/beker na zo een wedstrijd. Spannend wordt het zondag dus hoe dan ook niet.carpebios schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:31:
Machtig zeg wat Ajax hier neer zet. Ik ben bang dat zondag een eenzijdige wedstrijd gaat worden
dan ken je die draak van mij niet ik ga pitten straksVerwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:32:
[...]
Hopelijk scoren we allemaal in de slaapkamer ook nog. Dan is het pas echt een top avond
straks trapt een gefrustreerde duitser hem de ziekenboeg inGynnad schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:32:
Waarom Antony er nu uithalen, laat hem toch eens lekker staan..
Of krijgt hij alvast rust voor zondag?
Tja, wil je daar eerlijk antwoord op?Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:32:
[...]
Hopelijk scoren we allemaal in de slaapkamer ook nog. Dan is het pas echt een top avond
ROFLMAObie100 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:33:
[...]
dan ken je die draak van mij niet ik ga pitten straks
13:37
NeresNibbz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:34:
Wat zingen die supporters dan op het deuntje van "Brazil" ?
Schadenfreude
Freude über das Missgeschick oder Unglück anderer
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hij is ook een ideaal aanspeelpunt en een target spits. Je mag het wellicht niet zeggen, maar een beetje Huntelaar achtig in mijn ogen.Harribo schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:31:
Haller mag misschien wat mankeren, hij scoort makkelijk en veel en belang doelpunten.
Meer verwacht ik niet
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)