"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hij zit wel vaak er fel op en goed tussen hoor. Dat moet ik 'm nageven. Nu nog effectiever.Maarten_E schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:09:
"Gravenberch die een sublieme wedstrijd speelt."
Ik en Schildkamp zijn het echt met elkaar oneens.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zou hem toch graag zien als vervanger bij Arsenal van Arteta en Overmars als TD. Achja, dat zal wel nooit gebeuren..
Die Blind blijft maar lopen, vind hem echt onderschat. Jammer dat Malen niets heeft kunnen laten zien, het lijkt nog niet echt een gelukkig huwelijk te zijn.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Real had die penalty wel gekregenHupske schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:10:
Scheidsrechter is voor Real? Rancune van paar jaar geleden
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
ICE ICE Baby
Edit. Behalve afronden dan...
[ Voor 45% gewijzigd door JanW op 19-10-2021 22:12 ]
-1Maarten_E schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:11:
Donyell gaat thuis zitten malen denk ik. Jammer dat hij het niet heeft kunnen laten zien.
Verwijderd
BOEM!!!!!!!!
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2021 22:14 ]
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Noice
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
doneHarribo schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:12:
En toch zit ik nog niet lekker... Deze wedstrijd had al in het slot moeten zitten
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:57
Lijkt alsof ze al op hebben gegeven.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
BedanktHarribo schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:12:
En toch zit ik nog niet lekker... Deze wedstrijd had al in het slot moeten zitten
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Huh? Waarom?djmuggs schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:14:
Neres voor Mazraoui
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Geen genade met die Duitsers, waarvan iedereen liep te beweren dat ze veel beter waren dan mijn cluppie.
Hup Ajax!
Laat Neres maar lekker op de bank zitten.
- tweakduke
Die is zeker nog niet onmisbaar dat komt wel goedhoevenpe schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:15:
Hoe zou Klaasen zich nu voelen?
Vraag me alleen af of Dortmund niet beter kan of gewoon ook een slechte dag heeft?
Vanavond tevens een nieuw hoofdstuk in: "Hoe zou Donny zich voelen?"
Inderdaad tijd voor de 4-0!Harribo schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:12:
Het blijven ook Duitse ploegen, die geven niet snel op. Al valt mij dit DOR wel heel erg tegen, maar ze hebben dacht ik ook wat zieken en blessures?Harribo schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:12:
Derksen + De Telegraaf zullen wel weer zeggen dat de tegenstand er niet was. Maar TH zet hier toch gewoon iets neer? Ze hebben helemaal niets te zeggen.
Over leedvermaak gesproken, PSG staat achter tegen RB Leipzig.
[ Voor 58% gewijzigd door Quad op 19-10-2021 22:18 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Float like a butterfly, sting like a bee.
...
— Borussia Dortmund (@BVB) 19 oktober 2021
Die zit te huilen in ManchesterMaarten_E schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:17:
Netjes Pasveer.
Vanavond tevens een nieuw hoofdstuk in: "Hoe zou Donny zich voelen?"
Iets aanvallender spelen dan we al doen mag best wel 🤣
ICE ICE Baby
Verwijderd
Na vanavond mag hij wat mij betreft ook wel een keer aan haar billensimons schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:17:
Pasveer heeft gesnoept van onana's wijf d'r pillen
Er staat anders wel een Dortmund waardig elftal lijkt mij. Ik kijk ook vaak Duits voetbalHollowGamer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:17:
[...]
Het blijven ook Duitse ploegen, die geven niet snel op. Al valt mij dit DOR wel heel erg tegen, maar ze hebben dacht ik ook wat zieken en blessures?
Netjes 3 punten voor 3 doelpunten ook.
Ik denk dat de meeste ploegen er uitzien alsof ze een slechte dag hebben als ze tegen een goed Ajax spelen. Dat hebben we nou al zo vaak gezien de laatste jaren, zeker in de CL. Volgens mij is het inherent aan een spelwijze met veel tegenpressing, als dat lukt is het heel lastig tegen te voetballen.Harribo schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:16:
Ajax speelt top.
Vraag me alleen af of Dortmund niet beter kan of gewoon ook een slechte dag heeft?
[ Voor 13% gewijzigd door Koppensneller op 19-10-2021 22:19 ]
Het kan verkeren, de opinie hier was toch dat het geen goede doelman is?groggy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:16:
Pasveer 4 president
Die heeft geen spijt van zijn transfer als reserve keeper van ajaxhoevenpe schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:19:
Vorig jaar stond Pasveer nog onder de lat bij een subtopper in de eredivisie, die moet ook wel denken dat hij droomt...
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Is het ook niet. Maar iedereen heeft wel is een goede dag.Bulletdodger schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:19:
[...]
Het kan verkeren, de opinie hier was toch dat het geen goede doelman is?
Hoe lang loopt zijn contract nog? Bogarde kan hem misschien adviseren , die heeft daar ervaring mee geloof ik.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nu noem je alleen Pasveer.hoevenpe schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:19:
Vorig jaar stond Pasveer nog onder de lat bij een subtopper in de eredivisie, die moet ook wel denken dat hij droomt...
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dat bedoel ik ook, het is geen slechte ploeg. Probeer aan te geven dat TH meer credits verdient ook al is vanavond misschien makkelijker dan gedacht.Harribo schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:18:
[...]
Er staat anders wel een Dortmund waardig elftal lijkt mij. Ik kijk ook vaak Duits voetbal
Hahaha leuk, love it.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Tis ook de geinBulletdodger schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:19:
[...]
Het kan verkeren, de opinie hier was toch dat het geen goede doelman is?
Hoeveel goede geplaatste schoten heeft hij nu werkelijk gehad?
Volgens mij allemaal recht op hem af toch(?)
Pasveer blijft middelmaat mi.
Verwijderd
Inderdaad, je kan vinden wat je daar van wil, maar ik denk dat iedereend dat zou doen.ST10©DE schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:20:
[...]
Hoe lang loopt zijn contract nog? Bogarde kan hem misschien adviseren , die heeft daar ervaring mee geloof ik.
Wat ik al zei; kutscheidsrechterHupske schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:20:
En dat is geen geel scheids? Wat een armoe zeg.
XXXVI
Outerspace schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:19:
Ik ben in extase. Pasveer maakt mij helemaal gekWat keept ie boven zijn niveau. Heerlijke wedstrijd, zelfs voor de neutrale toeschouwers.
Pasveer loopt van het veld in de 60e minuut: ‘Ik moet stoppen op mijn hoogtepunt’ #ajabvb #ajador
— DeSpeldSport (@SpeldSport) 19 oktober 2021
Vorig jaar stond Berghuis nog op de mat bij een subtopper in de eredivisie, die moet ook wel denken dat hij droomt...snmght schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:20:
Nu noem je alleen Pasveer.
Zit Nous niet ook bij Raiola? Verklaart wel waarom 't zo lang duurt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:21:
Hopelijk ziet Overmars vanavond ook in dat het contract van Nous echt verlengd moet worden.
Volgens mij is er sinds halverwege vorig seizoen erg weinig kritiek meer op ETH. Z'n wisselbeleid is vaak meh, maar Ajax speelt zo belachelijk goed over het hele jaar gezien, ligt grotendeels echt wel bij de staf.HollowGamer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:20:
[...]
Dat bedoel ik ook, het is geen slechte ploeg. Probeer aan te geven dat TH meer credits verdient ook al is vanavond misschien makkelijker dan gedacht.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Verwijderd
Helaas wel.JanW schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:22:
[...]
Zit Nous niet ook bij Raiola? Verklaart wel waarom 't zo lang duurt.
Volgens mij is het verhaal dat Nous niet wil verlengen, iets met aflopend contract en RaiolaVerwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:21:
Hopelijk ziet Overmars vanavond ook in dat het contract van Nous echt verlengd moet worden.
Raiola.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:21:
Float like a butterfly, sting like a bee.
ICE ICE Baby
Dat snapt Overnames wel, het is gewoon het Raiola playbook:Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:21:
- Ik wil verlengen, ik hoop dat we er uit komen
- *stelt eisen constant bij, veel te hoog*
- Jammer dat we er niet uit zijn gekomen, ik wil wel waardering voelen
- *Loopt transfervrij weg*
Ik ben doorgaans geen fan van Nous, maar hij speelt de laatste tijd goed. Vanavond ook echt een meerwaarde.Gynnad schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:22:
[...]
Volgens mij is het verhaal dat Nous niet wil verlengen, iets met aflopend contract en Raiola
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Zal je zo zien dat Alvarez zn 2e geel krijgt voor iets als een aangeschoten handsbalsimons schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:22:
Die scheids is ook een parodie op een Nijhuis zeg
- tweakduke
Nou ja Ajax heeft dan een brede selectie, maar tevens het minste te leiden aan blessures en haantjesgedrag als er gewisseld wordt.Quad schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:22:
[...]
Volgens mij is er sinds halverwege vorig seizoen erg weinig kritiek meer op ETH. Z'n wisselbeleid is vaak meh, maar Ajax speelt zo belachelijk goed over het hele jaar gezien, ligt grotendeels echt wel bij de staf.
Pasveer blijft overeind
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022