Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nou vooral blijven opletten in de tweede helft, maar had vooraf niet gedacht dat ik zou zeggen dat het maar 2-0 staat.
XXXVI
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Flickr PSN ID= cheironnl
Goed plan!JanW schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:47:
Even een kwartiertje bijkomen hoor. Pfoe. Iemand nog een biertje?
Haal je ff? Thanks!JanW schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:47:
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
*zet alvast de deur open*Gynnad schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:47:
Als Ajax hier niet de 3 punten pakt dan hebben we het echt in de eerste helft laten liggen
Ja kom maar trap maar in!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
PSV maakt geen schijn van kans zondag.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Muil houden heVerwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:46:
Dortmund een subtopper in Europa?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
1 punt achter Bayern in de Bundesliga. Ben benieuwd hoeveel ze er voor komen te staan als ze wel in vorm zijn dan.ST10©DE schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:49:
Ik zei het vanmiddag al, BVB is nog niet echt in vorm. Desalniettemin sterk van Ajax, hopelijk kunnen ze het de tweede helft doorzetten.
Tomorrow is not today!
Of verdedigend wat meer zekerheid en Nico linksback?Polycom schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:50:
Straks Klaassen erin voor Berghuis.
Steven was best lekker bezig, lastig...Polycom schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:50:
Straks Klaassen erin voor Berghuis.
1 - In the first half of their #UCL game, @AFCAjax have allowed Borussia Dortmund only one shot on target, coming after 45 minutes and 37 seconds. Dominance. pic.twitter.com/tKcTzsjStH
— OptaJohan (@OptaJohan) 19 oktober 2021
Ik heb juist het gevoel dat Dortmund continue achter de bal aan loopt te rennenDeadsy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:49:
Dit spel vreet wel energie. Hoop dat ze het 90min volhouden
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
No way, Blind is cruciaalGynnad schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:50:
[...]
Of verdedigend wat meer zekerheid en Nico linksback?
Verwijderd
Moet Ajax zich wel net zo op kunnen laden. Dat valt vaak tegen in de ED.ST10©DE schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:49:
Ik zei het vanmiddag al, BVB is nog niet echt in vorm. Desalniettemin sterk van Ajax, hopelijk kunnen ze het de tweede helft doorzetten.
Je had als scheids kunnen fluiten op het gestrekte been van Haller. Dat deed ie niet, en het past in de geest van de wedstrijd.Quad schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:45:
Zit Blom weer de VAR te spelen?
Je kan 'm geven, maar blijkbaar ook niet.
Dus geen pingel, en gewoon weer door.
Je kan winnen en nog niet goed spelen. Denk dat ie dat bedoeld. En ik las ergens ook dat ze qua tegenstanders in de Bundesliga nog niet een niveau hebben gehad.Sydney08 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:50:
[...]
1 punt achter Bayern in de Bundesliga. Ben benieuwd hoeveel ze er voor komen te staan als ze wel in vorm zijn dan.
👍JanW schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:47:
Wellicht op het middenveld ipv Gravenberch?
Ze hebben nog geen serieuze tegenstander gehad.Sydney08 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:50:
[...]
1 punt achter Bayern in de Bundesliga. Ben benieuwd hoeveel ze er voor komen te staan als ze wel in vorm zijn dan.
Gelukkig kan Ajax alvast tegen een Duits team oefenen vandaagST10©DE schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:49:
Waarschijnlijk dezelfde personen die zeiden dat Ajax van Haaland ging verliezen
Verwijderd
Als Dortmund zou ik wel Haaland wisselen. Die heeft niks laten zien
Ahh nee goed. Al gaan die geluiden toch wel komen zo lang we de wedstrijd zo uitspelen. Ergens ook een teken dat je het goed gedaan hebt zullen we maar zeggen.
Hahaha creatief!ST10©DE schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:52:
[...]
Ze hebben nog geen serieuze tegenstander gehad.
Dortmund moet zorgen dat Haaland niet alleen z'n magie moet laten tonen, ze hebben er 1 of 2 daar voorin bij nodig, dan gaat Ajax het lastig krijgen.
nggyu nglyd
Zal wel aan mij liggen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ja die tegengoals gaan vrees ik komen. Haaland heeft er nu genoeg gemist, hij krijgt er veel te veel en zal er ook wel eens eentje in schieten lijkt me.Quad schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:55:
Ik ben er eerlijk gezegd nog niet gerust op. Ajax kennende kunnen ze er ook zo 3 om de oren krijgen.
Dortmund moet zorgen dat Haaland niet alleen z'n magie moet laten tonen, ze hebben er 1 of 2 daar voorin bij nodig, dan gaat Ajax het lastig krijgen.
Ah klopt. Ze hebben gespeeld tegen Freiburg. Met Flekken. Owja, verloren.
Ik begrijp je even niet. 2 kansen op doel van Haaland, Pasveer heeft 1x moeten redden. Zoveel is dat toch niet?snmght schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:56:
[...]
Ja die tegengoals gaan vrees ik komen. Haaland heeft er nu genoeg gemist, hij krijgt er veel te veel en zal er ook wel eens eentje in schieten lijkt me.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Haaland wordt prima onschadelijk gemaakt. Maar hij staat daar maar alleen. Ik dacht dat Malen ook een spits was, maar niks van te zien.snmght schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:56:
[...]
Ja die tegengoals gaan vrees ik komen. Haaland heeft er nu genoeg gemist, hij krijgt er veel te veel en zal er ook wel eens eentje in schieten lijkt me.
nggyu nglyd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dacht dat het meer was eigenlijk. Maar iemand die zo dodelijk effectief kan zijn wil je niet te veel kansen gunnen.Maarten_E schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:58:
[...]
Ik begrijp je even niet. 2 kansen op doel van Haaland, Pasveer heeft 1x moeten redden. Zoveel is dat toch niet?
Jinx het nu niet ..groggy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:51:
Wel fijn dat eth het heeft afgeleerd om labyad in te zetten
Malfunctions schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:55:
Ik zit volgens mij een andere wedstrijd te kijken dan de heren bij RTL. Berghuis beste man op het veld volgens hen. Los van dat hakje heb ik hem niet in het spel voor zien komen.
Zal wel aan mij liggen.
100 - During the first half of Ajax v Borussia Dortmund, Steven Berghuis was the only player on the pitch to have a 100% passing accuracy (26/26), creating four chances for teammates in the process. Comfortable. pic.twitter.com/mTt7QOlqs4
— OptaJohan (@OptaJohan) 19 oktober 2021
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
En wat een gruwelijk lelijk keepers shirt….
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2021 22:05 ]
XXXVI
Onana is die zwanger?Sempy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:05:
Pasveer doet t weer, Onana kan wel inpakken
Wat toch een beest die Haaland...
Kom op, die derde graag!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wie is Onana?Sempy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:05:
Pasveer doet t weer, Onana kan wel inpakken
Dortmund moet het hebben van Haaland.
Ik en Schildkamp zijn het echt met elkaar oneens.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/SRBaiGAdMsNuaD4gfGlHarUh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mZOWJpmKYvs3UDB6BQwpYFLc.jpg?f=fotoalbum_large)