"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De achterstand van de andere clubs op Ajax is enorm ondanks dat ze dichtbij staan op de ranglijst.
Ajax had minstens op 7-0 of meer moeten staan...Deadsy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:36:
Die had echt moeten zitten
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Oh serieus?Terranova schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:35:
Echt die scheids, ik snap wel dat er ophef over hem was in Spanje. Wat een idioot
Gratis? Hij krijgt zelfs een aantal tonnen per jaar ervoor op z'n rekening gestort.DoeEensGek schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:36:
Ben wel jaloers op Labyad hoor. Lekker daar zitten te kijken naar een potje voetbal, alles wordt geregeld voor hem. Gratis een shirtje met je eigen bedrukking. Goede plek dit bij het veld en je krijgt nog een handje ook. Zou voor ons een vermogen kosten.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat is weer een wedstrijd op zich, ik zou daar nog niet zo zeker van zijncarpebios schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:31:
Machtig zeg wat Ajax hier neer zet. Ik ben bang dat zondag een eenzijdige wedstrijd gaat worden
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Denk dat labyad zich soms zit af te vragen of hij ongeneeslijk ziek is.DoeEensGek schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:36:
Ben wel jaloers op Labyad hoor. Lekker daar zitten te kijken naar een potje voetbal, alles wordt geregeld voor hem. Gratis een shirtje met je eigen bedrukking. Goede plek dit bij het veld en je krijgt nog een handje ook. Zou voor ons een vermogen kosten.
Hier wil ik het nog wel eens over hebben.groggy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:33:
[...]
Na de overtreding van blind mag Ajax niet zeuren
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Het schijnt wel dat hij altijd de ballen moet oppompen en naar het trainingsveld moer brengenDoeEensGek schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:36:
Het elftal lijkt nergens op, en ze hebben mazzel dat Ajax altijd heel slordig is. Het had ook 17-0 kunnen zijn.
Jaloezie? Ik heb in dit topic nooit een clubvoorkeur aangegeven, ik ben een neutrale voetbalvolger.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:33:
[...]
Ik vind verborgen jaloezie ook heerlijk
Z'n reis wordt ook nog geregeld en betaald.Quad schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:36:
[...]
Gratis? Hij krijgt zelfs een aantal tonnen per jaar ervoor op z'n rekening gestort.
En staat gelukkig op 4-0 ipv 2-2hoevenpe schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:36:
[...]
Ajax had minstens op 7-0 of meer moeten staan...
Tja, die aanval is echt slecht.LZ86 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:38:
4-0 is niet bepaald een goeie afspiegeling van de vehoudingen.
6 of 7-0 had ook gekund
alles kan off-topic
13:37
34-1Grindtegel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:38:
het had wel 34 - 0 kunnen zijn!!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Zelfs Onana had die ballen eruit gehoudenVerwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:39:
Of 4-3 als we Pasveer niet hadden
Dortmund had er ook 1 a 2 kunnen maken, maar 7-2 had zeker gekund, ajax is slordigLZ86 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:38:
4-0 is niet bepaald een goeie afspiegeling van de vehoudingen.
6 of 7-0 had ook gekund
Ook het niveau waar Ajax thuis hoort.
De quote van Cruijf blijft maar door m’n hoofd spoken: “Ik heb een zak geld nooit zien scoren”
[ Voor 37% gewijzigd door Mosin op 19-10-2021 22:41 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:41
Verwijderd
Gratis op te halen ben ik bangHollowGamer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:40:
MAZ is wel flink gegroeid zeg! Hoeveel zou die nu waard zijn?
Nul, die loopt gratis de deur uitHollowGamer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:40:
MAZ is wel flink gegroeid zeg! Hoeveel zou die nu waard zijn?
Oh?
Wat zonde, zou zomaar 40mil+ kunnen opleveren. Wilt hij zijn contract niet verlengen of Ajax niet?
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 19-10-2021 22:43 ]
Die gele was nog langzamerGrindtegel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:42:
is neres nou zo traag of anthony zo snel? wat sjokte die gast langzaam achter die bal aan?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Die moet zijn slaap nog uit zijn ogen vegenGrindtegel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:42:
is neres nou zo traag of anthony zo snel? wat sjokte die gast langzaam achter die bal aan?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ajax wel, hij zegt zelf ook van wel. Maar hij zit sinds kort bij Raiola, dus altijd spannend.HollowGamer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:42:
[...]
Oh?
Wat zonde, zou zomaar 40mil+ kunnen opleveren. Wilt hij zijn contract niet verlengen of Ajax niet?
Dit is uiteindelijk toch voor de HK en denk even aan de policy aub.
Heerlijk kijken zo
[ Voor 75% gewijzigd door tweakduke op 22-10-2021 10:29 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
donderdag moeten hebben meegekeken vanavond en ook zo spelen.
Kunnen we PSV zondag nog ruilen voor Dortmund?snmght schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:43:
Het klasseverschil doet denken aan die keer dat Gotze nog mee deed aan dit affiche.
Gewoon chagrijnig bijna dat het maar 4-0 is… wat een bizar gevoel is dat!
Dan is het denk ik einde verhaal. Die man is ontzettend goed in deals sluiten, vooral voor hemzelf.Vos schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:44:
[...]
Ajax wel, hij zegt zelf ook van wel. Maar hij zit sinds kort bij Raiola, dus altijd spannend.
[ Voor 6% gewijzigd door Exocet op 19-10-2021 22:46 ]
Verwijderd
Bang voor een 5e goalKingKoning schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:46:
Zon wissel van dormund in minuut 87 snap ik echt niet. Dat voegt echt niets meer toe, wat bezielt zon trainer
*Bedoelde dat niet vervelend richting de NEC fans. Hoop dat ze die constructies allemaal eens goed gaan onderzoeken.
[ Voor 41% gewijzigd door HollowGamer op 19-10-2021 22:49 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Excl Gravenberch.Koppensneller schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:49:
CL-elftal van de week is gewoon 11x rood-wit (of ja, 10 + 1 groene keeper).
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tja ik val in herhalingHupske schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:49:
Die vent mag nooit meer fluiten. Bizar gewoon
XXXVI
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:41
Eerder lijfstraffenTerranova schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:49:
Die scheids verdient zelf een gele kaart, wat een amateur
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Schijnt iets van 3m per jaar te willen.HollowGamer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:42:
[...]
Oh?
Mag alleen bij rood.HollowGamer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:50:
Lol, wat een scheidsrechter.. mag de VAR hem niet corrigeren of wimpelt hij dat allemaal weg?
Houdt je niet van zwemmen? Ik vind dat duiken altijd fantastisch.Maarten_E schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:50:
Waarom ik Spaans voetbal haat? Geen idee...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wil ik ook, morgen eens mijn baas bellen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik vrees van wel, zoveel zijn er nu ook weer niet.Grindtegel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:49:
De scheids is de allergrootste verliezer vanavond, die fluit geen pot meer
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 19-10-2021 22:52 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/MRMsohQJN6YZeOzK3Cb99Y2p.jpg?f=fotoalbum_large)