"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Maakt voor de VAR weinig uit.krissie100 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:40:
1ste overtreding is toch van die andere?!
Er is geen identiteitsvergissing gemaakt bij het geven van de gele kaart dus de VAR kan sowieso niet ingrijpen. Geen idee waar ze effectief naar keken.
Mooie vrouw op de tribune. Stoel 74Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:41:
[...]
Maakt voor de VAR weinig uit.
Er is geen identiteitsvergissing gemaakt bij het geven van de gele kaart dus de VAR kan sowieso niet ingrijpen. Geen idee waar ze effectief naar keken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 03-10-2021 20:01 ]
Jaja, nu weten we het wel.
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 03-10-2021 20:01 . Reden: Quote aangepast ]
Ik plan een afspraak in voor hem!OPSLAGHOND schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:43:
Nummer 33 mag naar de psycholoog?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat een vreselijke club zeg, kap hier eens mee
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 03-10-2021 20:02 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 4% gewijzigd door krissie100 op 03-10-2021 18:45 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Guzubuyuk?carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:46:
Heel het seizoen schorsen deze man.
[ Voor 90% gewijzigd door Outerspace op 03-10-2021 20:03 ]
Ook, maar aanwijzingen weigeren van een scheids is ook seizoen schorsing.
?? Rustig aan
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 03-10-2021 20:03 . Reden: Quote aangepast ]
Hij mocht wachten vanwege de Var.carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:47:
[...]
Ook, maar aanwijzingen weigeren van een scheids is ook seizoen schorsing.
De islam kan uw vrijheid schaden
Remco, bel 112 voor je hart.
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 03-10-2021 20:04 . Reden: Quote aangepast ]
O dat verklaart! My bad.
Nou nou… moet dat nou?
[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 03-10-2021 20:04 . Reden: Quote aangepast ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ja je zag het aan de vierde man alleen die commentator zag het niet.
Ben weer wat rustiger
Maar wat een schande dat die man nog steeds mag fluiten zeg. Met z'n respect-bandje, kwal van een vent
Ik hoor de verslaggever zeggen het dodelijk vermoeide Feyenoord. Dat zag ik ook, zo ogen ze ook, maar kom op we zijn 2 maandjes bezig. Dat wordt dus nog wat. Trouwens Vitesse had ook gewoon doordeweeks een wedstrijd.
Precies dat. Wel heeeel erg jammer. Want had een leuke stand kunnen zijn. 😋PWM schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:48:
Mooi, blijkbaar toch een normaal seizoen. Als anderen punten laten liggen, doet Feyenoord het ook. Nu nog een brilstand in Eindhoven om het af te maken.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Als we een gelijkspel willen moet je bij PSV toch wel inzetten op 1-1 of 2-2, want PSV laat er wel eentje door hoor.PWM schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:48:
Mooi, blijkbaar toch een normaal seizoen. Als anderen punten laten liggen, doet Feyenoord het ook. Nu nog een brilstand in Eindhoven om het af te maken.
alles kan off-topic
Hoe?!ParaDroid2 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:48:
Nee? Ik ben gewoon liefhebber van Vitesse
En dan moet je nagaan dat Feyenoord in tegen stelling tot Vitesse een weekend rust heeft gehadDutchOwnage schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:49:
Al met al, weer niet geprofiteerd dus.
Ik hoor de verslaggever zeggen het dodelijk vermoeide Feyenoord. Dat zag ik ook, zo ogen ze ook, maar kom op we zijn 2 maandjes bezig. Dat wordt dus nog wat. Trouwens Vitesse had ook gewoon doordeweeks een wedstrijd.
Daar hoeft het niet zo'n weekend voor te zijn hoorTerranova schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:52:
haha wtf, ik zie nu de uitslag. Zal dus inderdaad zo'n typisch weekend worden waar ook PSV nog punten gaat verspelen
Ja, ze zijn niet erg objectief, dit is best wel vervelend gedrag van de mannen van ESPN.CCJJVV schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:51:
Die "interviewers" hebben duidelijk een rode bril op.
Ik bedoel zo'n typisch weekend waar de klassieke top 3 punten verspeelt.carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:53:
[...]
Daar hoeft het niet zo'n weekend voor te zijn hoor
Ik dacht even dat ik Feyenoord TV aan het kijken was.Zingo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:53:
[...]
Ja, ze zijn niet erg objectief, dit is best wel vervelend gedrag van de mannen van ESPN.
Ja ik hoorde het, dat is bijzonder zeg maar.remco112 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:55:
Een zuivere speeltijd van 49(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) minuten vandaag.
Opgegroeid in Arnhem, geregeld mee geweest met mijn vader. Ik snap dat argument van tijdrekken nooit zo, elke ploeg heeft dat weleens gedaan en Feyenoord ging er nu net zo hard in mee in plaats van gewoon er onderuit voetballen. Sowieso heeft Feyenoord in de tweede helft niets laten zien.
Bij vermoeden van hersenschudding mag je meen ik extra wisselen.krissie100 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:52:
4 wisselmomenten? Je er was een hoofdblessure, maar die Wittek werd pas veel later gewisseld, mag dat zomaar?
https://nos.nl/l/2367070
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 03-10-2021 18:58 ]
Das minder dan de helft van de tijd op de klok. Bijzonder.remco112 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:55:
Een zuivere speeltijd van 49(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) minuten vandaag.
Maar vergeet niet ook in de spiegel te kijken. Tijdrekken en Gozubuyuk alleen zorgen er niet voor dat je verliest.
Absoluut, Feyenoord was ook schandalig vandaag. Dat Malacia nog opgeroepen wordt voor Oranje vind ik onbegrijpelijk, speelt al tijden als een krant. Alleen Pedersen en Trauner een voldoende vandaag,snmght schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:58:
[...]
Das minder dan de helft van de tijd op de klok. Bijzonder.
Maar vergeet niet ook in de spiegel te kijken. Tijdrekken en Gozubuyuk alleen zorgen er niet voor dat je verliest.
Dit dus. En in de extra tijd escaleerde het flink, Feyenoord liet zich ook flink opnaaien. Genoeg om van te leren denk ik, uiteindelijk zal Feyenoord zo'n wedstrijd niet nog eens laten gebeuren verwacht ik.PWM schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:58:
De tijdrekkende ploeg valt niets te verwijten. Het is de scheidsrechter die de grenzen stelt. Als die het gedrag goedkeurt, zou ik het ook gebruiken als ploeg.
Huid
Beer
Schieten
Dikke karma
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Je avatar!snmght schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:03:
@remco112 wel zuur. Hopelijk volgt PSV in de misere.
Sportief is voetbal inderdaad allang niet meer.PWM schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:58:
De tijdrekkende ploeg valt niets te verwijten. Het is de scheidsrechter die de grenzen stelt. Als die het gedrag goedkeurt, zou ik het ook gebruiken als ploeg.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat is sportief? Uiteindelijk poogt elke ploeg goedschiks of kwaadschiks een overwinning binnen te slepen. Vitesse heeft vandaag het doel bereikt dat ze wilde bereiken.Gonadan schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:11:
[...]
Sportief is voetbal inderdaad allang niet meer.
Doet dit soort spel eer aan het mooie voetbal dat vertoond kan worden? Zeker niet maar ook dat hoort er bij.
Over de wedstrijden kan ik niet oordelen, daar heb ik niets van gezien. Terminologie als goedschiks of kwaadschiks is voor mij niet synoniem aan sportief. Alles doen voor de overwinning, nee, dat is leuk als je fan bent, niet als sportliefhebber.Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:17:
Wat is sportief? Uiteindelijk poogt elke ploeg goedschiks of kwaadschiks een overwinning binnen te slepen. Vitesse heeft vandaag het doel bereikt dat ze wilde bereiken.
Doet dit soort spel eer aan het mooie voetbal dat vertoond kan worden? Zeker niet maar ook dat hoort er bij.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Scroll iets omhoogph4ge schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:23:
Iemand meegekregen dat Vitesse te veel wissel momenten gebruikte? Zo ja, wat zijn de gevolgen?
Maar wat maakt voor jou iets dan sportief?Gonadan schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:22:
[...]
Terminologie als goedschiks of kwaadschiks is voor mij niet synoniem aan sportief. Alles doen voor de overwinning, nee, dat is leuk als je fan bent, niet als sportliefhebber.
Wat mij betreft geven de regels de kaders aan waarbinnen je jezelf als team moet inzetten om het doel te bereiken en dat is binnen de sport toch de overwinning. Meedoen is belangrijker dan winnen gaat wat dat betreft niet op.
Kwaadschiks moet je dan ook niet interpreteren als acties uitvoeren die niet conform de spelregels zijn maar wel alles wat mag binnen de spelregels. Afbraakvoetbal is daar een prima voorbeeld van, voor de toeschouwer niet geweldig om te zien maar in gevallen uiterst effectief. Ik kan er wel van genieten dat een kwalitatief mindere club weet te winnen ondanks het grote verschil in kwaliteit.
[ Voor 6% gewijzigd door Napo op 03-10-2021 19:28 ]
Of het ook de beste 11 zijn is dan weer de vraag, maar er lijkt wat meer lijn in te komen. Van de andere kant, een Vertessen speelt meestal niet eens heel verkeerd, met zijn snelheid een enorm wapen. Van Ginkel en Doan spelen daarin tegen weer minder juist. Afwachten, we gaan het zien!ElPaco schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:38:
Schmidt start vanavond voor de 3e keer op een rij met dezelfde 11. Dat is sinds hij bij PSV begon nog niet voorgekomen.
Maar als ik gewoon kijk, heeft Ajax in Nederland dit seizoen pas 5 wedstrijden gespeeld waar ze historisch gezien (wel eens) last hebben:
- PSV
- Vitesse
- Twente Uit
- Groningen
- Utrecht
Wat ik nu vooral zie is dat alles het lekker loopt, het ook echt enorm lekker loopt, met monsterscores. Maar als het niet zo lekker loopt, is het ook wel meteen een soort ondergrens die ze door gaan. Hetzij qua spel (PSV, Twente) hetzij qua afmaken (Utrecht).
Op deze manier, kan het nog wel een leuk seizoen worden.
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 03-10-2021 19:44 ]
Meedoen is belangrijker dan winnen is meteen weer het andere uiterste van ten koste van alles winnen. Er zit nog veel ruimte tussen.Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:27:
Maar wat maakt voor jou iets dan sportief?
Wat mij betreft geven de regels de kaders aan waarbinnen je jezelf als team moet inzetten om het doel te bereiken en dat is binnen de sport toch de overwinning. Meedoen is belangrijker dan winnen gaat wat dat betreft niet op.
Kwaadschiks moet je dan ook niet interpreteren als acties uitvoeren die niet conform de spelregels zijn maar wel alles wat mag binnen de spelregels. Afbraakvoetbal is daar een prima voorbeeld van, voor de toeschouwer niet geweldig om te zien maar in gevallen uiterst effectief. Ik kan er wel van genieten dat een kwalitatief mindere club weet te winnen ondanks het grote verschil in kwaliteit.
Er is sowieso geen harde grens te bepalen dus als je daarnaar op zoek bent kan ik je vast teleurstellen. Feit is wel dat voor mij niet automatisch alles wat door de regels niet verboden wordt per definitie als sportief gedrag op een gezien kan worden.
Voor mij is het wel simpel, als je niet aan het spelletje mee wil doen moet je niet gaan voetballen.
Een kwalitatief minder team wat door betere tactiek kan winnen is mooi, een team wat ten koste van alles het spel frustreert had gewoon een andere sport moeten kiezen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mensen die dat roepen moet je gewoon per direct negeren. Elke realistische voetbalfan weet dat het onmogelijk is om een heel seizoen van die monsterscore wedstrijden te draaien, maar daarover schrijven levert vast een hoop klikjes op.PWM schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:44:
Voor het team wat "Nederland ontstegen" is,
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zou Ajax gaan afmeten tegenover de Europese tegenstanders. Dus of ze in staat zijn om Bayern of Atletico van de mat te spelen.PWM schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:44:
Ik ben er echt van overtuigd dat Ajax dit seizoen kampioen gaat worden. En ook gewoon echt wel de beste van Nederland is. Maar op NPO hadden ze het over een WONDER dat Utrecht gewonnen heeft. Een donderslag en een grote verrassing. Allemaal hun woorden.
Maar als ik gewoon kijk, heeft Ajax in Nederland dit seizoen pas 5 wedstrijden gespeeld waar ze historisch gezien (wel eens) last hebben:Van deze 5, werden er 2 (ruim) gewonnen, 2 verloren en 1 gelijk. Voor het team wat "Nederland ontstegen" is, toch wel slechte stats. Kijkend naar de selectie, gewoon beschamend.
- PSV
- Vitesse
- Twente Uit
- Groningen
- Utrecht
Wat ik nu vooral zie is dat alles het lekker loopt, het ook echt enorm lekker loopt, met monsterscores. Maar als het niet zo lekker loopt, is het ook wel meteen een soort ondergrens die ze door gaan. Hetzij qua spel (PSV, Twente) hetzij qua afmaken (Utrecht).
Op deze manier, kan het nog wel een leuk seizoen worden.
Die 3 rottige punten tegen Utrecht kunnen ze wel lijen, en dat is meer een lolletje voor de anderen. Hebben zij ook iets om over te praten bij het koffie-apparaat.
Over een paar weken speelt Ajax tegen een Duitse topploeg. Twee keer achter elkaar. Als we met zes punten terugkomen, buigen al die andere supporters wel weer gewoon netjes, zoals het nu hoort en normaal is.
Over een paar jaar moet de Ajax supporter buigen voor de anderen. Zo gaat het altijd, en daar is niks mis mee.
Hup MVV!
En dat valt in mijn ogen wel weer binnen het spel voetbal. Als je als tegenstander zo effectief de tegenstander weet te ontregelen en je er potentieel met een scherpe counter uit kan komen om de overwinning binnen te halen is dat een prestatie op zich. Niet geheel conform het "wedstrijdbeeld" maar wel een prestatie.Gonadan schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:49:
[...]
Voor mij is het wel simpel, als je niet aan het spelletje mee wil doen moet je niet gaan voetballen.
Een kwalitatief minder team wat door betere tactiek kan winnen is mooi, een team wat ten koste van alles het spel frustreert had gewoon een andere sport moeten kiezen.
Er si inderdaad geen harde grens maar derhalve ook de interesse in jouw beeld daarbij. En er zijn zeker zaken die volgens de regels niet verboden zijn maar alsnog onwenselijk zijn. De scheidsrechter bespelen door luider te zijn bij een val of overdreven te vallen/blijven liggen maakt het voor mij ook niet sportiefGonadan schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:49:
[...]
Er is sowieso geen harde grens te bepalen dus als je daarnaar op zoek bent kan ik je vast teleurstellen. Feit is wel dat voor mij niet automatisch alles wat door de regels niet verboden wordt per definitie als sportief gedrag op een gezien kan worden.
Voor mij absoluut wel. Elk gedrag wat niet oprecht en integer is is per definitie onsportief en daarmee ongewenst.Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:56:
[...]
En dat valt in mijn ogen wel weer binnen het spel voetbal. Als je als tegenstander zo effectief de tegenstander weet te ontregelen en je er potentieel met een scherpe counter uit kan komen om de overwinning binnen te halen is dat een prestatie op zich. Niet geheel conform het "wedstrijdbeeld" maar wel een prestatie.
[...]
Er si inderdaad geen harde grens maar derhalve ook de interesse in jouw beeld daarbij. En er zijn zeker zaken die volgens de regels niet verboden zijn maar alsnog onwenselijk zijn. De scheidsrechter bespelen door luider te zijn bij een val of overdreven te vallen/blijven liggen maakt het voor mij ook niet sportief
Het risico van een discussie als deze is dat het heel snel kan vervallen in semantisch geneuzel. Ik schrijf frustreren, jij vertaalt dat naar ontregelen, iets wat in mijn ogen een heel andere lading draagt.
Wat steviger erin gaan, vaker een schouderkeek kan de boel flink ontregelen, maar wel fair zijn. Op alles schoppen wat beweegt en dan bij de scheids smeken om geen geel te krijgen voelt heel anders en is meer frustreren. Maar ook daarover kan je al weer spraakverwarring krijgen.
Ik ben mijn er van bewust dat het beeld wat ik schets qua sportiviteit nogal hypothetisch is. Niet voor niets beschouw ik voetbal als één van de minst sportieve sporten. Kijk alleen maar naar de houding jegens de arbitrage in vergelijking met andere sporten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar kan ik me zeker wel in vinden.Gonadan schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:04:
[...]
Voor mij absoluut wel. Elk gedrag wat niet oprecht en integer is is per definitie onsportief en daarmee ongewenst.
En dat is wel één van de factoren waar ik mij aan erger. Spelers nemen de ruimte die gegeven wordt en scheidsrechters(bonden) blijken niet in staat om het terug te brengen naar een respectvol niveau terwijl dat helemaal niet zo lastig zou moeten zijn (en conform de regels ook gewoon afdwingbaar is).Niet voor niets beschouw ik voetbal als één van de minst sportieve sporten. Kijk alleen maar naar de houding jegens de arbitrage in vergelijking met andere sporten.
Het zou je sieren om dit dan ook te onderbouwen. Alleen met oneliners aan komen zetten draagt niks bij.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
De overige 98% van de reacties in dit topic wel dan?Outerspace schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:14:
[...]
[mbr]Het zou je sieren om dit dan ook te onderbouwen. Alleen met oneliners aan komen zetten draagt niks bij.[/]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik ben het niet helemaal eens met uw onderste stuk reactie.Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:56:
[...]
En dat valt in mijn ogen wel weer binnen het spel voetbal. Als je als tegenstander zo effectief de tegenstander weet te ontregelen en je er potentieel met een scherpe counter uit kan komen om de overwinning binnen te halen is dat een prestatie op zich. Niet geheel conform het "wedstrijdbeeld" maar wel een prestatie.
[...]
Er si inderdaad geen harde grens maar derhalve ook de interesse in jouw beeld daarbij. En er zijn zeker zaken die volgens de regels niet verboden zijn maar alsnog onwenselijk zijn. De scheidsrechter bespelen door luider te zijn bij een val of overdreven te vallen/blijven liggen maakt het voor mij ook niet sportief
Als ik al gillend en rollebollend toneel ga spelen, dan hoort een scheidsrechter dat te doorzien. Die kan een kaart geven voor spelbederf.
Maar ik mag weldegelijk rollebollen en gillen. Er staat nergens in de regels dat je dit niet mag doen in het voetbalspel. En zeker in Zuid Amerika zijn ze daar best goed in. Ik zou het zelfs een kunst willen noemen.
Dat het niet leuk is voor anderen, doet er niet toe. Ajax zou ook volgens velen niet kunnen winnen van die Portugezen. Maar ze wonnen met best grote cijfers en die Portugezen kwamen niet toe aan hun sneaky schopfeestje.
Smerig spel, zuigen, schoffelen, het is onderdeel van het voetbal. Dat is ook iets wat PSV gaat ervaren, als ze overwinteren.
En Vitesse naar Utrecht.carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:20:
Sparta heeft naar Vitesse gekeken met tijdrekken.
Maar om tegen PSV, waar iedere ploeg tegen kan scoren, al vanaf minuut 1 te gaan tijdrekken is wel een erge onderschatting van je eigen kunnen als ploeg.
Vraag maar aan Mark van Bommel. Die had ook van de scheidsrechter toestemming gekregen terwijl het niet mocht.ph4ge schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:23:
Iemand meegekregen dat Vitesse te veel wissel momenten gebruikte? Zo ja, wat zijn de gevolgen?
Kortom, Vitesse probeert zich in te dekken achter dat ze het de vierde man gevraagd hebben maar het blijft gewoon een verantwoordelijkheid van het team.
Je wil niet zo winnen en je verdient het ook niet. Maar ik kan me niet anders voorstellen dan dat de uitslag administratief aangepast wordt.
alles kan off-topic
Tijdens een wedstrijd is er wel veel slow-chat. Punt is dat dergelijke reacties gauw verkeerd vallen met alleen een one-liner.Quad schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:17:
[...]
De overige 98% van de reacties in dit topic wel dan?
Verder is dit meer voor het feedback topic mocht je erop door willen gaan
[ Voor 51% gewijzigd door carpebios op 03-10-2021 20:28 ]
Ja, dat was niet geweldig hecarpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:28:
Sparta stond alweer bijna voor.
Vitesse heeft alles uit de kast getrokken om te winnen en dat verdiende ook bepaald de schoonheidsprijs niet. Feyenoord moet hetzelfde doen als daar aanleiding toe is.Ankona schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:26:
[...]
Vraag maar aan Mark van Bommel. Die had ook van de scheidsrechter toestemming gekregen terwijl het niet mocht.
Kortom, Vitesse probeert zich in te dekken achter dat ze het de vierde man gevraagd hebben maar het blijft gewoon een verantwoordelijkheid van het team.
Je wil niet zo winnen en je verdient het ook niet. Maar ik kan me niet anders voorstellen dan dat de uitslag administratief aangepast wordt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022