O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Er is een reden dat ik meestal pas na de laatste fluitsignalen weer in het topic te vinden ben.Quad schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:17:
De overige 98% van de reacties in dit topic wel dan?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hadden wij Nijhuis maar ipv van die prutser die de f-jes nog niet kan leiden. De scheidsrechter stond het toe en Vitesse maakte er gebruik van. En zolang Zeist dergelijke onbekwame scheidsrechters op blijft stellen heb je er weinig tegen in te brengen.ph4ge schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:29:
[...]
Vitesse heeft alles uit de kast getrokken om te winnen en dat verdiende ook bepaald de schoonheidsprijs niet. Feyenoord moet hetzelfde doen als daar aanleiding toe is.
alles kan off-topic
De wereld zou alweer te klein zijn mocht Schmidt nu (maar waarschijnlijk ook tijdens de rust) al ingrijpen met wissels.Zingo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:31:
Haal alsjeblieft Doan en van Ginkel eruit. Ze staan echt gaar te voetballen. Lopen verkeerd, verkeerde keuzes. Is echt niets zo.
Goed zijn ze alleminst maar het oogt bijzonder matig tot nu toe, elkaar vinden en de bal vasthouden blijkt bijzonder lastig vandaag.
Ik weet niet wat je neemt maar daar wil ik ook wel wat van!mavaros schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:56:
[...]
Over een paar weken speelt Ajax tegen een Duitse topploeg. Twee keer achter elkaar. Als we met zes punten terugkomen [...]
Wat mij benieuwt is hoe het in de koppies gaat zitten als die twee wedstrijden tegen Dortmund verloren gaan. Je ziet het vaker dat als alles goed gaat de stemming in het elftal opperbest is maar zodra het even tegenzit de koppies gaan hangen en dat dat effect heeft op de competitie.
Nu weet ik ook dat wij in Europa altijd op 110% kunnen spelen dus eerst maar eens het tweeluik met Dortmund afwachten. Het zou me niet verbazen als we thuis minimaal een punt pakken.
Over vanmiddag:
Hele matige pot gezien. Geen tempo, slechte passing, geen creativiteit, alle voorzetten van Tadic die te lang waren, alle corners verprutst en als je dan achterstaat in de laatste 10 minuten opeens wél gaan voetballen. Het was weer zo'n typische wedstrijd. Gelijkspel had verdiend geweest imo. Man van de wedstrijd: de keeper van Utrecht; die was goed bezig!
Oh, en Nijhuis mag wel eens wat consequenter fluiten, die was ook ondermaats vandaag.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik schakel pas net in op Tweakers, moet ook even mijn ei kwijt
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hopen dat de 1-0 snel valt zodat er hopelijk iets meer ruimte komt.
Let overigens op wanneer Schmidt Vertessen straks inbrengt. Speler waar je 0,0 aan hebt zonder ruimte en die ruimte gaat er niet komen. Vertessen gaat wel komen, mark my words
Omdat er dan een PSVer tussen staatcarpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:45:
Maar waarom proberen ze zoveel te combineren, ze verprutsen de kans steeds zelf. Gewoon eens schieten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat is iets wat ik mij bij Nederlandse clubs wel vaker afvraag, waarom niet iets meer afstand nemen en gewoon eens een paar keer die bal op dat hok rammen. Je speelt, met alle respect, ook weer niet tegen hoogvliegers dus de kans dat die bal wat onhandig voor hun afvalt en je er wat mee kunt is niet ondenkbaar.carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:45:
Maar waarom proberen ze zoveel te combineren, ze verprutsen de kans steeds zelf. Gewoon eens schieten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Probleem is dat Schmidt dan Vertessen brengt, waar je nu niks aan hebt.Zingo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:14:
Wissel Zahavi maar. Ben er echt helemaal klaar mee, wat een idioot.
Waarom heeft die keeper ook weer zo'n goede avond? 1e helft ook al paar goede ballen. Zo'n keeper verwacht je bij Ajax of Feyenoord, niet Sparta..
Of bij FC Utrecht...ElPaco schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:15:
[...]
Probleem is dat Schmidt dan Vertessen brengt, waar je nu niks aan hebt.
Waarom heeft die keeper ook weer zo'n goede avond? 1e helft ook al paar goede ballen. Zo'n keeper verwacht je bij Ajax of Feyenoord, niet Sparta..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zoveel opties buiten Zahavi heb je dan ook weer niet. Vinicius is tot nu toe weinig effectief gebleken en naar mijn gevoel zelfs zwakker dan Zahavi. Vertessen is dan wellicht een optie om maar eens te proberen maar die mist weer lengte om iets met voorzetten te doen.ElPaco schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:26:
Hoeveel geld heeft Schmidt van Sparta gekregen om Zahavi te laten staan trouwens?
En dan die actie erachteraan, daar had je geel moeten geven. Kansloos.
[ Voor 24% gewijzigd door Zingo op 03-10-2021 21:30 ]
Lijkt wel in het scheidsrechtershandboek te staan.Zingo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:29:
Fijne scheids, geef gewoon geel. Die waarschuwing is nergens voor nodig, hij weet heel goed waar hij mee bezig is.
Stap 1: Vermanen middels gebaren
Stap 2: Toespreken
Stap 3: gele kaart
Meestal zit je dan al in minuut 80 en kom je er als speler redelijk lang mee weg
Correctie, hij is gehuurd!carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:31:
Waarom staat die nieuwe aankoop als spits erin? Die gast kan helemaal niets
Ook niet-spitsen zouden het beter doen. Die man staat al 70 minuten een beetje te draaien op de rand 16 zonder iets te doen.Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:28:
[...]
Zoveel opties buiten Zahavi heb je dan ook weer niet. Vinicius is tot nu toe weinig effectief gebleken en naar mijn gevoel zelfs zwakker dan Zahavi. Vertessen is dan wellicht een optie om maar eens te proberen maar die mist weer lengte om iets met voorzetten te doen.
O Ja gelukkig. Maar wel voor 2 jaar!
Dat is om ze tijd te geven om zich aan te passen aan het spel van PSV. Hoewel, vrijwel alle spelers van PSV lijken enige moeite te hebben met het vinden van een goede spelopvatting
Kan niet, als je dat bij elkaar optelt heb je meer dan 90 minuten.ElPaco schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:33:
Die keeper van Sparta heeft in zijn eentje meer tijd gerekt van Vitesse en Utrecht bij elkaar vandaag.
alles kan off-topic
Moet je voorstellenAnkona schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:34:
[...]
Kan niet, als je dat bij elkaar optelt heb je meer dan 90 minuten.
De bal mag er gewoon niet in, op de paal. Mag het aub ff meezitten?
Maar de goal hangt wel in de lucht.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Voor Sparta ja. Al geen maand meer een fatsoenlijke wedstrijd gezien van psv.Quad schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:36:
Ik vind het helemaal prima, deze stand.
Maar de goal hangt wel in de lucht.
Ik zie Sparta niet meer bij de 16 van PSV komen hoor.carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:37:
[...]
Voor Sparta ja. Al geen maand meer een fatsoenlijke wedstrijd gezien van psv.
nggyu nglyd
Andersom ook niet echt.Quad schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:38:
[...]
Ik zie Sparta niet meer bij de 16 van PSV komen hoor.
alles kan off-topic
KAP NU EENS MET DIE KEEPERS xD
[ Voor 11% gewijzigd door Zingo op 03-10-2021 21:41 ]
Vandaag hebben keepers wel de hoofdrollen hoor!
nggyu nglyd
Deze week keeper Sparta avond van zijn leven. Wtf is dit zeg? PSV speelt niet best, maar kom op zeg.
Vallende ziekte denk ik. Die moet na de wedstrijd naar het ziekenhuis voor een MRI scan lijkt me, is niet gezond.carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:43:
Die keeper gaat alsmaar liggen op de bal, wtf is dat?
alles kan off-topic
Beetje zoals elke keeper doet die wat tijd wil winnen. Zelfs al komt de bal langzaam aanvliegen vang je hem, ga je door je knieeen en bescherm je de bal een aantal secondes eer je weer verder gaat met het spel. Vertraagt het spel ontzettend en geen enkele scheidsrechter doet er iets aan.carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:43:
Die keeper gaat alsmaar liggen op de bal, wtf is dat?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:52
[ Voor 6% gewijzigd door Napo op 03-10-2021 21:48 ]
Zou hij wel willen, maar hij pakt ze niet meer.ElPaco schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:46:
Kijken of die keeper nu nog op iedere bal gaat vallen.
alles kan off-topic
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Utrecht en Vitesse zijn ook gewoon een maatje groter dan Sparta RotterdamOPSLAGHOND schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:49:
Sparta heeft niet goed gekeken naar Utrecht en Vitesse ...
Hun tegenstanders ookNapo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:49:
[...]
Utrecht en Vitesse zijn ook gewoon een maatje groter dan Sparta Rotterdam
alles kan off-topic
- tweakduke
Soms duurt het langer voor er eindelijk een opening komt om te scoren. Het zijn vaak wel de belangrijkste wedstrijden om te winnen.carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:51:
Ik baal alleen dat het zo mss nog 3-0 wordt en niemand binnen psv praat over hoe kut deze wedstrijd is/was.
Ajax had vanmiddag zo te zien niet het geluk of de scherpte om de pot over de streep te trekken. PSV moet natuurlijk wel opletten in de laatste minuten
En weer een tegendoelpuntNapo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:52:
Ik mag hopen dat de evaluatie van deze wedstrijd niet bijzonder positief is @carpebios. De eerste 75 minuten waren kansarm, weinig idee achter de aanvallen en spelers zwak in de combinaties. Daar moeten ze echt weer terug naar de vorm van eerder in het seizoen.
Liever op deze manier tegendoelpunten krijgen dan dat het je daadwerkelijk punten kost
De hele focus op doelsaldo ontgaat mij dan ook grotendeels. Ja het zou goed zijn om dat voordeel te hebben maar je moet hopen dat het niet op doelsaldo aan gaat komen.
- tweakduke
Zo een groot verschil in vorm, aan het begin waren spelers in vorm en wisten ze goed spel op de mat te leggen maar sinds de uitschakeling voor de CL is het bijzonder zwak geworden. Van de spelopvatting die er was is weinig van terug te zien.ElPaco schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:57:
Whahaha hahaha. Hoe de fuck ben je zo slecht als je bij PSV speelt? Gaat om alle 3 voorin opt eind..
Is er nou alweer een interland periode? Gadverdamme…tweakduke schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:00:
PSV profiteert optimaal dus van de slipper van Ajax en Feyenoord. Op doelsaldo ligt Ajax nog wel ver voor, nou ja we zien het wel weer verder na de interland periode. Dan ligt er weer een vol programma met Europese en competitie wedstrijden te wachten.
Maar ook niet in vorm slaat dit toch alles? Ik weet niet wat Teze fout heeft gedaan bij Schmidt dat Mwene mag blijven staan, beetje jammer.Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:04:
[...]
Zo een groot verschil in vorm, aan het begin waren spelers in vorm en wisten ze goed spel op de mat te leggen maar sinds de uitschakeling voor de CL is het bijzonder zwak geworden. Van de spelopvatting die er was is weinig van terug te zien.
Teze is ook niet geweldig als rechtsback, zijn keuze daarvoor lijkt niet goed uit te pakken. Het niveau is inderdaad ondermaats, zelfs uit vorm zou de basis afdoende moeten zijn om passes te geven die aankomen maar daar ontbreekt het zelfs met momenten aan.ElPaco schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:06:
[...]
Maar ook niet in vorm slaat dit toch alles? Ik weet niet wat Teze fout heeft gedaan bij Schmidt dat Mwene mag blijven staan, beetje jammer.
Je vraagt je toch af wat er geknakt is en of dat weer op de rit komt. Op deze manier wordt het een bijzonder lang seizoen voor PSV.
Teze verdient wat mij betreft wel weer een kans. Mwene is het toch ook niet.Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:09:
[...]
Teze is ook niet geweldig als rechtsback, zijn keuze daarvoor lijkt niet goed uit te pakken. Het niveau is inderdaad ondermaats, zelfs uit vorm zou de basis afdoende moeten zijn om passes te geven die aankomen maar daar ontbreekt het zelfs met momenten aan.
Je vraagt je toch af wat er geknakt is en of dat weer op de rit komt. Op deze manier wordt het een bijzonder lang seizoen voor PSV.
Nu gelukkig even interland. Hopelijk is/blijft iedereen straks fit en kunnen we met een fit elftal er weer vol tegenaan.
Klaassen mag ik dus ook niet meer
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 03-10-2021 23:03 ]
Wellenreuter toch, die van Willem II? Die heeft veel vaker hele sterke wedstrijden op de mat gelegd (itt Pasveer bv)ElPaco schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:42:
Vorige week die keeper van Willem II avond van zijn leven.
Deze week keeper Sparta avond van zijn leven. Wtf is dit zeg? PSV speelt niet best, maar kom op zeg.
Ja die. Toch grappig dat die dan nog bij Willem II zit en ploegen als PSV en Ajax het met minder materiaal moeten doen.toolkist schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:46:
[...]
Wellenreuter toch, die van Willem II? Die heeft veel vaker hele sterke wedstrijden op de mat gelegd (itt Pasveer bv)
Gisteren viel maar weer eens op hoe belangrijk Sangaré is voor PSV. Zonde dat hij er tegen AS Monaco niet bij zal zijn. Het was altijd al een pittige wedstrijd, maar nu helemaal.
Hopen dat iedereen weer fit uit de interland periode komt zodat het NL voetbal verder kan met die belangrijke Europese punten sprokkelen.
Die van Sparta deed het gisteren ook leuk en Paes maakte ook weer waar waarom hij een jaar of twee geleden nog in een adem met Bijlow en Drommel genoemd werd.ElPaco schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:47:
[...]
Ja die. Toch grappig dat die dan nog bij Willem II zit en ploegen als PSV en Ajax het met minder materiaal moeten doen.
En dan te bedenken dat die allemaal dus minder zijn dan bijvoorbeeld Pasveer die in de eredivisie enkel Stekelenburg voor zich moet dulden..... (Drommel vind ik over het algemeen niet slecht maar komt wel tekort voor een topclub)
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022