Ik vond Mwene gisteren samen met Sangaré de beste speler op het veld. Zonder deze wedstrijd ben ik het met je eens. Ik zie ook graag Teze.ElPaco schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:13:
[...]
Teze verdient wat mij betreft wel weer een kans. Mwene is het toch ook niet.
Nu gelukkig even interland. Hopelijk is/blijft iedereen straks fit en kunnen we met een fit elftal er weer vol tegenaan.
Maar gisteren was alleen Sangaré goed in mijn ogen. Mwene heb ik niet bijzonder veel gezien, hoewel hij het in de 2e helft wat beter leek te doen.Fleximex schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:42:
[...]
Ik vond Mwene gisteren samen met Sangaré de beste speler op het veld. Zonder deze wedstrijd ben ik het met je eens. Ik zie ook graag Teze.
Ik kies wel de weken uit om Ajax niet te kijken zeg 
Grrrrrr
Grrrrrr
Het is allemaal jouw schuldTyphone schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:30:
Ik kies wel de weken uit om Ajax niet te kijken zeg
Grrrrrr
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou als ik de gemiste kansen zo weer eens zag (los van het wedstrijdbeeld dat kan ik niet beoordelen) dan is het absoluut weer armoedig. Maak die kansen toch eens af en je speelt een andere wedstrijd. Als iedereen hier nu eens rustig blijft wanneer Ajax en/of Feyenoord verliest dat scheelt ook al een hoop
Een bepaalde ziener zei het enkele weken terug al (meermaals) en nu zijn ook Valentijn Driessen en Mike Verweij wakker met betrekking tot onze vriend Pasveer. Zo wat een houdbare bal liet die door..niet voor het eerst.
[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 04-10-2021 12:27 ]
Hard in de hoek.Typhone schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:36:
[...]
Nou als ik de gemiste kansen zo weer eens zag (los van het wedstrijdbeeld dat kan ik niet beoordelen) dan is het absoluut weer armoedig. Maak die kansen toch eens af en je speelt een andere wedstrijd. Als iedereen hier nu eens rustig blijft wanneer Ajax en/of Feyenoord verliest dat scheelt ook al een hoop. De wereld vergaat niet en wij als supporters kunnen er toch geen zak aan veranderen
Een bepaalde ziener zei het enkele weken terug al (meermaals) en nu zijn ook Valentijn Driessen en Mike Verweij wakker met betrekking tot onze vriend Pasveer. Zo wat een houdbare bal liet die door..niet voor het eerst.
Houdbaar?
Ja, Blunder?
Totaal niet.
Het is inmiddels een optelsom van alle houdbare ballen die Pasveer al heeft doorgelaten. We zijn de afgelopen jaren verwend met een keeper die punten pakt. Pasveer kost punten. Snel doorselecteren en dan Onana onder de lat of Gorter de kans geven.Mark31 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:59:
[...]
Hard in de hoek.
Houdbaar?
Ja, Blunder?
Totaal niet.
XXXVI
Precies dat, een keeper kan punten pakken, punten kosten of neutraal zijn. Vaak moet je al blij zijn met een keeper die neutraal keept (dus geen punten kost maar ook geen punten pakt). Stekelburg was in de het afgelopen seizoen neutraal wat mij betreft, een paar foutjes en een paar briljante reddingen. Pasveer valt tot nu toe gewoon tegen, hij heeft maar weinig te doen gekregen maar wel een aantal blunders of op zijn minst net niet momenten gehad. Daarbij, ik vind Pasveer er maar een beetje zenuwachtig bij staan. Stekelenburg is ook op zijn retour maar straalt wel een zelfverzekerdheid uit. En ik zie Stekelenburg ook veel meer coachen dan Pasveer.ephymerous schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:58:
[...]
Het is inmiddels een optelsom van alle houdbare ballen die Pasveer al heeft doorgelaten. We zijn de afgelopen jaren verwend met een keeper die punten pakt. Pasveer kost punten. Snel doorselecteren en dan Onana onder de lat of Gorter de kans geven.
Pasveer was leuk als derde keeper (een keertje een beker wedstrijd keepen tegen een laagvlieger) maar nu als eerste keeper niet goed genoeg.
Ik had liever dat Jay Gorter gister op doel stond en twee blunders had gemaakt waar hij nog wat van leerde dan dit optreden van Pasveer die leert niet meer bij (of wel maar boeiend).
Overigens zie ik Onana nog niet 123 als oplossing. Die heeft een jaar geen wedstrijd gekeept, dat is niet prese de voorbereiding om het pak em beet in een wedstrijd tegen Dortmund op doel te zetten.
Een keeper moet je niet alleen beoordelen op de schoten op doel die hij er met een reflex uit haalt. Dat is het meest zichtbare deel, maar ook het minder belangrijke onderdeel van het keepersvak.
Een goede keeper onderschept voorzetten, organiseert zijn verdediging, komt zijn doel uit bij uitbraken etc. Heel veel keepers zijn veel te veel lijn keepers. Eigenlijk alleen Onana en Bijlow zijn keepers die de hele 16 beheersen.
En dan is het ook nog handig als een keeper na het vangen van de bal die bal met perspectief aan zijn eigen team geeft. Dus een uittrap waar de vleugels iets mee kunnen, een steekbal/worp naar het middenveld etc. Dit is nou net waar onze veel geprezen Bijlow juist heel zwak presteert maar waar nooit commentaar op is.
Een goede keeper onderschept voorzetten, organiseert zijn verdediging, komt zijn doel uit bij uitbraken etc. Heel veel keepers zijn veel te veel lijn keepers. Eigenlijk alleen Onana en Bijlow zijn keepers die de hele 16 beheersen.
En dan is het ook nog handig als een keeper na het vangen van de bal die bal met perspectief aan zijn eigen team geeft. Dus een uittrap waar de vleugels iets mee kunnen, een steekbal/worp naar het middenveld etc. Dit is nou net waar onze veel geprezen Bijlow juist heel zwak presteert maar waar nooit commentaar op is.
alles kan off-topic
Hetzelfde geldt voor een spits overigens. Bekritiseer Haller of Depay maar eensAnkona schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:37:
Een keeper moet je niet alleen beoordelen op de schoten op doel die hij er met een reflex uit haalt.
Heb jij de indruk dat Pasveer op die andere elementen wel goed scoort?
XXXVI
Ik vond Pasveer tot de tegengoal heel goed, met name attent met uitkomen ( te slappe bal van Gravenberch 1e helft) of die uitbraak van Mahi 2e helft, deed hij goed
Pasveer is iemand die al 20 jaar laat zien het ED niveau niet aan te kunnen. Dat hij per ongeluk vorig jaar een paar leuke reddingen had en de bord op schoot scouting van een of andere club meteen helemaal laaiend was doet daar niets aan af.ephymerous schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:51:
[...]
Hetzelfde geldt voor een spits overigens. Bekritiseer Haller of Depay maar eens![]()
Heb jij de indruk dat Pasveer op die andere elementen wel goed scoort?
alles kan off-topic
Onana schijnt dus al een voorcontract te hebben met Inter
Inter have reached a verbal agreement with André Onana since last July. He’s ready to join as free agent in 2022. Contract NOT signed yet but at final stages. That’s why OL and Nice talks collapsed. 🔵🇨🇲 #Inter
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 5 oktober 2021
Inter wanr Onana as new goalkeeper - Leno was never an option. #AFC pic.twitter.com/JYfanmIWTd
Tja dat was al langer het gerucht en ik zag verlengen bij Ajax niet meer gebeuren. Maar goed vorig jaar met Brobbey hetzelfde en die heeft ook gewoon gespeeld en belangrijk geweest. Ik kan mij niet voorstellen dat Onana nog ruim een half jaar geen wedstrijd (nou ja misschien wat interlands) wil keepen. Dat maakt een keeper meestal niet beter.Exocet schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:09:
[Embed]
De vraag is denk ook niet of Onana wel of niet wil, het is ideaal voor hem om ritme op te doen. De vraag zal eerder zijn of Ten Hag hem dermate veel beter vindt dan Stekelenburg/Pasveer/Gorter en hem derhalve opstelt of dat directie de trainer overruled en het niet toestaat dat Onana speelt vanwege deze soap.PolarBear schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:27:
[...]
Tja dat was al langer het gerucht en ik zag verlengen bij Ajax niet meer gebeuren. Maar goed vorig jaar met Brobbey hetzelfde en die heeft ook gewoon gespeeld en belangrijk geweest. Ik kan mij niet voorstellen dat Onana nog ruim een half jaar geen wedstrijd (nou ja misschien wat interlands) wil keepen. Dat maakt een keeper meestal niet beter.
Kwalitatief was Onana natuurlijk stukken beter dan de eerder genoemde drie keepers, de vraag is of hij er direct weer zal staan en dat hij dan ook beter is dan die drie.
Ik denk dat een Onana, met zijn kwaliteiten en niet-bejaarde leeftijd die een jaar niet gekeept heeft en buiten het pil-incident volgens mij een topsportmentaliteit heeft linksom of rechtsom een sprong omhoog is in niveau ten opzichte van Pasveer.PolarBear schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:37:
[...]
Overigens zie ik Onana nog niet 123 als oplossing. Die heeft een jaar geen wedstrijd gekeept, dat is niet prese de voorbereiding om het pak em beet in een wedstrijd tegen Dortmund op doel te zetten.
Wat mij betreft keept Onana vanaf 4 november. Ik wil dat er gewonnen wordt en ik schat die kans nu eenmaal het hoogst in met hem.
Blijf erbij dat er een keeper had moeten komen en ook nu nog is er zeker een vacature gezien Onana inderdaad lijkt te vertrekken. Haal die Vlachodimos in de winter maar op bij Benfica.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ze zullen wel geen andere keeper hebben gehaald om de deur voor Onana open te houden. Die zou sowieso weg geweest zijn als er een andere eerste keeper gehaald was.
Als je wel een goede keeper had als alternatief had je Onana uit rancune geen speeltijd meer kunnen geven, maar die luxe is er eigenlijk niet.
Mocht je in de winter een keeper kunnen halen die er meteen staat kun je Onana passeren, maar mogelijk is het dan al te laat.
Blijven doorspelen met Pasveer/Stekelenburg gaat meer punten kosten dan dat ze voor je winnen.
Als je wel een goede keeper had als alternatief had je Onana uit rancune geen speeltijd meer kunnen geven, maar die luxe is er eigenlijk niet.
Mocht je in de winter een keeper kunnen halen die er meteen staat kun je Onana passeren, maar mogelijk is het dan al te laat.
Blijven doorspelen met Pasveer/Stekelenburg gaat meer punten kosten dan dat ze voor je winnen.
In mijn ogen ook een no-brainer die keeper. Als ik Transmarkt.nl mag geloven is zijn huidige transferwaarde rond de 12 miljoen, ging van Panathinaikos naar Benfica voor 2,4 miljoen 3 jaar geleden. Heeft in 2019 bijgetekend t/m 2023 en verdient 1,2 miljoen per jaar. Die moet gewoon haalbaar zijn voor Ajax.snmght schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:31:
Haal die Vlachodimos in de winter maar op bij Benfica.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gaan ze never nooit doen.Han schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:43:
[...]
In mijn ogen ook een no-brainer die keeper. Als ik Transmarkt.nl mag geloven is zijn huidige transferwaarde rond de 12 miljoen, ging van Panathinaikos naar Benfica voor 2,4 miljoen 3 jaar geleden. Heeft in 2019 bijgetekend t/m 2023 en verdient 1,2 miljoen per jaar. Die moet gewoon haalbaar zijn voor Ajax.
Overmars biedt Onana al geen contract meer aan omdat ze nu een pad ingeslagen zijn met Gorter. Die wordt nu klaargestoomd voor volgend seizoen. Vanaf begin november zal Onana wel weer spelen en dan vanaf de zomer normaliter Gorter met 1 van die 2 oudjes achter zich als backup.
Daarbij verwacht Ajax nog een financieel zwaar jaar en is er afgelopen zomer niemand voor de hoofdprijs verkocht dus dan zie ik Ajax al helemaal geen miljoenen uitgeven aan een keeper.
Ajax en ‘een financieel zwaar jaar’ in één zin, terwijl de CL-campagne loopt als een trein?
Het glas is zo goed als leeg, of niet soms?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Maar Ajax heeft ten minste 2 goede keepers nodig. Van Stekelenburg en Pasveer mag je blij zijn als er 1 nog fit en goed genoeg is om 3e keeper te worden komend seizoen. Gorter mag wat mij betreft de concurrentie voor plek 1 of 2 aangaan met een aankoop, al dan niet Vlachodimos. De beste speelt.toolkist schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:56:
[...]
Gaan ze never nooit doen.
Overmars biedt Onana al geen contract meer aan omdat ze nu een pad ingeslagen zijn met Gorter. Die wordt nu klaargestoomd voor volgend seizoen. Vanaf begin november zal Onana wel weer spelen en dan vanaf de zomer normaliter Gorter met 1 van die 2 oudjes achter zich als backup.
Daarbij verwacht Ajax nog een financieel zwaar jaar en is er afgelopen zomer niemand voor de hoofdprijs verkocht dus dan zie ik Ajax al helemaal geen miljoenen uitgeven aan een keeper.
Precies ik denk dat het tegelijkertijd een ambitieuze en haalbare transfer zou zijn. Hij heeft een prima leeftijd voor een keeper, ervaring, lengte en de nodige grinta.Han schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:43:
[...]
In mijn ogen ook een no-brainer die keeper. Als ik Transmarkt.nl mag geloven is zijn huidige transferwaarde rond de 12 miljoen, ging van Panathinaikos naar Benfica voor 2,4 miljoen 3 jaar geleden. Heeft in 2019 bijgetekend t/m 2023 en verdient 1,2 miljoen per jaar. Die moet gewoon haalbaar zijn voor Ajax.
Tegelijkertijd kon @toolkist wel eens gelijk hebben dat Ajax uberhaupt geen miljoenen op tafel gaat leggen voor een nieuwe keeper. Je hoort er in ieder geval niet eens geruchten over. Of ze komen straks weer met een tropische verrassing in de vorm van Cillessen. Al is Cillessen / Gorter in strijd om plek 1 /2 ook een vooruitgang ten opzichte van nu.
[ Voor 4% gewijzigd door snmght op 05-10-2021 10:54 ]
Als ze het echt in Gorter zien zitten gaan ze echt geen 15m uitgeven aan een keeper om achter hem op de bank plaats te nemen. Dan wordt er ergens een redelijke keeper van eind 20 weggehaald ofzo die misschien een paar miljoen kost.snmght schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:06:
[...]
Maar Ajax heeft ten minste 2 goede keepers nodig. Van Stekelenburg en Pasveer mag je blij zijn als er 1 nog fit en goed genoeg is om 3e keeper te worden komend seizoen. Gorter mag wat mij betreft de concurrentie voor plek 1 of 2 aangaan met een aankoop, al dan niet Vlachodimos. De beste speelt.
Het is gewoon een officieel statement bij de bekendmaking van de cijfers over afgelopen seizoen...Ramzzz schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:03:
Ajax en ‘een financieel zwaar jaar’ in één zin, terwijl de CL-campagne loopt als een trein?
Verwachtingen voor volgend jaar
In het slotstuk van de jaarcijfers over het boekjaar 2020/2021 spreekt Ajax ook de verwachtingen uit richting volgend jaar. De Amsterdammers zullen voor het realiseren van zwarte cijfers afhankelijk zijn voor uitgaande transfers en de Europese prestaties, zo valt te lezen. 'Ajax heeft zich voor het seizoen 2021/2022 gekwalificeerd voor de groepsfase UEFA Champions League. De voortdurende coronacrisis heeft naast een negatieve impact op het operationele resultaat ook een negatieve impact op de transfermarkt en de daarmee samenhangende transferresultaten. Na balansdatum zijn de transferresultaten in de zomertransferperiode lager dan verwacht. Zowel het operationele resultaat als het resultaat na belastingen in 2021/2022 zullen door deze impact naar verwachting negatief zijn.
... zouden ze inmiddels die Pasveer toch wel passeren? Dit kan zo toch niet langer?
Aangezien je pas 6 maanden voor einde van contract mag onderhandelen met een andere club, zou je kunnen spreken van een overtreding van de regels en zou Ajax Onana kunnen aanklagen.Exocet schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:09:
[Embed]
Tenzij ze het interpreteren als ondertekenen, maar volgens mij wordt over het algemeen aangenomen dat praten/onderhandelen ook onder deze regel valt.A club intending to conclude a contract with a professional must inform the player’s current club in writing before entering into negotiations with him. Aprofessional shall only be free to conclude a contract with another club if his contract with his present club has expired or is due to expire within six months.Any breach of this provision shall be subject to appropriate sanctions.
[ Voor 17% gewijzigd door Pompi op 05-10-2021 13:08 ]
Op basis van een vermeend mondeling contract, aan de hand van de tweet van een buitenstaander. Als dat geen succes wordt.Pompi schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:05:
[...]
Aangezien je pas 6 maanden voor einde van contract mag onderhandelen met een andere club, zou je kunnen spreken van een overtreding van de regels en zou Ajax Onana kunnen aanklagen.
[ Voor 6% gewijzigd door snmght op 05-10-2021 13:35 ]
Ze hebben vast wel andere methodes om er achter te komen. Zijn volgens mij wel eerder spelers/clubs om die regel bestraft.snmght schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:35:
[...]
Op basis van een vermeend mondeling contract, aan de hand van de tweet van een buitenstaander. Als dat geen succes wordt.
Zie jij Ajax op kort termijn 20 mln betalen voor een keeper? Helemaal als je kijkt voor hoeveel Benfica normaal verkoopt.Han schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:43:
[...]
Dat denk ik ook niet nee.rickskeg99 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:31:
[...]
Zie jij Ajax op kort termijn 20 mln betalen voor een keeper? Helemaal als je kijkt voor hoeveel Benfica normaal verkoopt.
Feit is wel dat er wat moet gebeuren, ja nu heb je op papier 4 keepers, maar Onana is straks weg, en Stekelenburg + Pasveer zitten tegen pensioen. Dan heb je alleen nog Gorter over.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dan is de grote vraag: welke keepers is haalbaar voor het niveau dat Ajax nastreeft en voor een bedrag dat Ajax wil betalen. Of wil je een gok nemen zoals met Onana?Martinusz schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:36:
[...]
Dat denk ik ook niet nee.
Feit is wel dat er wat moet gebeuren, ja nu heb je op papier 4 keepers, maar Onana is straks weg, en Stekelenburg + Pasveer zitten tegen pensioen. Dan heb je alleen nog Gorter over.
Wat zou een Kepa of Leno nog moeten kosten
Dat niet helaas, maar het zou anderzijds niet gek zijn. Als je in 2018/2019 Pasveer of Stekelenburg op goal had gehad, was je never nooit zo ver gekomen. Misschien niet eens uit de groepsfase. Als je elk jaar met de CL mee wilt doen, moet je er ook een keeper voor hebben. En als het verschil zo groot is, is die 20m zo terug verdiend aan CL inkomsten direct al. Maar uiteraard snap ik de kant van Ajax ook wel.rickskeg99 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:31:
[...]
Zie jij Ajax op kort termijn 20 mln betalen voor een keeper? Helemaal als je kijkt voor hoeveel Benfica normaal verkoopt.
Tja voor een club buiten de grote 4 landen zit er altijd een hoop geluk bij als ze ver willen komen..LoeWn schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:41:
[...]
Dat niet helaas, maar het zou anderzijds niet gek zijn. Als je in 2018/2019 Pasveer of Stekelenburg op goal had gehad, was je never nooit zo ver gekomen. Misschien niet eens uit de groepsfase. Als je elk jaar met de CL mee wilt doen, moet je er ook een keeper voor hebben. En als het verschil zo groot is, is die 20m zo terug verdiend aan CL inkomsten direct al. Maar uiteraard snap ik de kant van Ajax ook wel.
Daarbij voert Ajax imo al een riskant beleid. Door te begroten op de CL(overwintering?) en steeds minder cashcows/parels(Antony/Gravenberch) in de selectie en dan ook willen supporters ook nog een keeper halen voor het vereiste niveau met een prijskaartje. Dan is het te hopen dat ze niet onverhoopt de CL een keer missen
Ik zou in de winterstop toch wel een goede keeper halen
Die van Fenerbache word veel aan ons gelinkt
Die van Fenerbache word veel aan ons gelinkt
Joh, jullie Schubert ook wel halen als opvolger van Pasveer hoor!
Stekelenburg gaat onder het mes en komt dit seizoen niet meer in actie.
Ook nu hoef ik Onana niet onder de lat te zien tenzij hij een nieuw contract tekent.
Zet Gorter maar onder de laat.
Ook nu hoef ik Onana niet onder de lat te zien tenzij hij een nieuw contract tekent.
Inderdaad. Weg met die Pasveer in de basis.
En mocht het tegenvallen kun je in januari nog de markt op.Typhone schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:11:
[...]
![]()
Inderdaad. Weg met die Pasveer in de basis.
Tot 4 november aanmodderen met Pasveer.
Vs Dortmund uit en thuis gaf ik ons toch al niet veel kans.
Maar heerenveen als heracles uit en PSV thuis worden nog een hels karwei.
Daarna met Onana tot de winterstop, daarna keeper kopen.
Maar heerenveen als heracles uit en PSV thuis worden nog een hels karwei.
Daarna met Onana tot de winterstop, daarna keeper kopen.
Besiktas als Sporting kan Onana keepen, kan zomaar een verschil tussen 0 euro en 15 miljoen euro zijn.Deadsy schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:10:
Een keeper die dan al lange tijd niet gespeeld heeft en eigenlijk vooral bezig is met een transfer. Ik zou het een risico vinden die op te stellen.Mark31 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:54:
[...]
Besiktas als Sporting kan Onana keepen, kan zomaar een verschil tussen 0 euro en 15 miljoen euro zijn.
Gorter eens serieus uitproberen lijkt mij logischer, dan weten ze of ze in februari nog de markt op moeten.
alles kan off-topic
Onana was wereldtop, denk echt dat hij beter is dan Pasveer en gorterAnkona schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:25:
[...]
Een keeper die dan al lange tijd niet gespeeld heeft en eigenlijk vooral bezig is met een transfer. Ik zou het een risico vinden die op te stellen.
Gorter eens serieus uitproberen lijkt mij logischer, dan weten ze of ze in februari nog de markt op moeten.
Natuurlijk is hij beter. maar je moet je niet laten gijzelen door een speler.Mark31 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:31:
[...]
Onana was wereldtop, denk echt dat hij beter is dan Pasveer en gorter
Ook ongetraind en ongemotiveerd?Mark31 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:31:
[...]
Onana was wereldtop, denk echt dat hij beter is dan Pasveer en gorter
alles kan off-topic
ik zou contact opnemen met zijn nieuwe club en kijken of ze hem alvast willen huren
Mwoah, laten we Dortmund ook niet te veel ophemelen. Je kan van ze verliezen maar dat lijkt mij zeker geen uitgemaakte zaak. Ook niet met Charlie Setford op goal.Mark31 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:53:
Hij is wel zelf met een trainer door blijven trainen, maar zal geen wedstrijdritme hebben.
En zijn motivatie is een vraagstuk inderdaad.
Onana svp. Kwaliteit voor alles.Deadsy schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:10:
Precies, de punten die hij pakt levert waarschijnlijk meer op dan zijn contract een jaar verlengen en voor 10 miljoen verkopen.. (overwintering CL + grotere kans op kampioen = CL)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Helemaal mee eens. Verdien je niet direct aan Onana, dan nog maar even indirect. En anders in de winterstop nog van de hand doen als hij niet wordt opgesteld.
Nieuws van Steek vond ik erg sneu. Gestopt met interlands om zo concurrentie niet in de weg te staan en op Ajax te kunnen focussen, heeft ie dit weer.
Wellicht gelijk stoppen met voetbal, hij is dan bijna 40 als hij terug op het veld mag komen. Kan vast intern bij Ajax iets gaan vervullen.
Nieuws van Steek vond ik erg sneu. Gestopt met interlands om zo concurrentie niet in de weg te staan en op Ajax te kunnen focussen, heeft ie dit weer.
Wellicht gelijk stoppen met voetbal, hij is dan bijna 40 als hij terug op het veld mag komen. Kan vast intern bij Ajax iets gaan vervullen.
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 06-10-2021 21:01 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zo kaartjes voor Ajax - Borussia Dortmund zijn binnen, Ajax heeft wel de prijs van € 47.25 (Besiktas) naar € 66.15 verhoogd. Op zich allemaal prima hoor maar wel vrij fors zonder verdere melding.
Hij speelt maximaal nog de CL wedstrijden tegen Besiktas en Sporting(indien hij niet wedstrijdfit hoeft te worden). En mist door de ACN waarschijnlijk dan PSV en Utrecht uit(weet niet de specifiek data van de ACN). Zoveel heb je er ook niet meer aan in mijn ogen. Verder zal Ajax 90% van de wedstrijden in de ED ook wel winnen zonder Onana en in de CL ben je toch afhankelijk van de lotingGynnad schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 19:16:
[...]
Precies, de punten die hij pakt levert waarschijnlijk meer op dan zijn contract een jaar verlengen en voor 10 miljoen verkopen.. (overwintering CL + grotere kans op kampioen = CL)
Voor de competitie zal het wel leuker zijn met Pasveer op doel
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:52
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik zie zelf ook liever Onana in het doel als het om kwaliteit gaat. Echter Overmars gaat geen duim toegeven, Onana heeft zelf die fout gemaakt dat hij is geschorst. Die salarisverhoging is dan ook te gortig, had hij een dergelijke fout niet gemaakt dan was het wel gerechtvaardigd.
Ben benieuwd of ze eruit gaan komen nu de druk toeneemt. In de eredivisie kun je nog wel jonge talenten de kans geven, bij cruciale wedstrijden in de CL niet.
Ben benieuwd of ze eruit gaan komen nu de druk toeneemt. In de eredivisie kun je nog wel jonge talenten de kans geven, bij cruciale wedstrijden in de CL niet.
Ze hebben hem 3 maanden lang geen salaris betaald, lijkt mij een meer dan prima straf en dan moet het wat mij betreft gewoon klaar zijn mbt die schorsing.tweakduke schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:04:
Ik zie zelf ook liever Onana in het doel als het om kwaliteit gaat. Echter Overmars gaat geen duim toegeven, Onana heeft zelf die fout gemaakt dat hij is geschorst. Die salarisverhoging is dan ook te gortig, had hij een dergelijke fout niet gemaakt dan was het wel gerechtvaardigd.
Geef die 10m ajb aan Onana als tekenpremie voor een verlenging van 3 jaar....Volgens het Spaanse Todo Fichajes denkt Ajax aan de terugkeer van Jasper Cillessen. De doelman zou de eerste keuze zijn om na dit seizoen de eerste keeper in Amsterdam te worden. Ajax zou al contact opgenomen hebben. Valencia zou een bedrag willen hebben dat in de buurt komt van 10 miljoen euro.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:52
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Cillissentoolkist schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:57:
[...]
Ze hebben hem 3 maanden lang geen salaris betaald, lijkt mij een meer dan prima straf en dan moet het wat mij betreft gewoon klaar zijn mbt die schorsing.
[...]
Geef die 10m ajb aan Onana als tekenpremie voor een verlenging van 3 jaar....
Je kunt ook stellen dat ze 6 maanden lang zijn salaris doorbetaald hebben en extra kosten hebben moeten maken als gevolg van zijn eigen stomme fout. Erg coulant dus voor iemand die eigenlijk straf zou verdienen.toolkist schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:57:
[...]
Ze hebben hem 3 maanden lang geen salaris betaald, lijkt mij een meer dan prima straf en dan moet het wat mij betreft gewoon klaar zijn mbt die schorsing.
alles kan off-topic
Word jij gestraft als je een fout maakt die nadelig voor de zaak is en waarbij je (blijkbaar) niet verwijtbaar/nalatig gehandeld hebt? Zeg, je breekt je been tijdens een ski vakantie waardoor je niet kunt werken...Ankona schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:12:
[...]
Je kunt ook stellen dat ze 6 maanden lang zijn salaris doorbetaald hebben en extra kosten hebben moeten maken als gevolg van zijn eigen stomme fout. Erg coulant dus voor iemand die eigenlijk straf zou verdienen.
Een ski vakantie is niet een 'strafbaar' feit? Die pil is dat wel?toolkist schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:21:
[...]
Word jij gestraft als je een fout maakt die nadelig voor de zaak is en waarbij je (blijkbaar) niet verwijtbaar/nalatig gehandeld hebt? Zeg, je breekt je been tijdens een ski vakantie waardoor je niet kunt werken...
Laten we het zo stellen, ik ski niet maar met een gebroken been kan ik nog prima mijn werk doen.toolkist schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:21:
[...]
Word jij gestraft als je een fout maakt die nadelig voor de zaak is en waarbij je (blijkbaar) niet verwijtbaar/nalatig gehandeld hebt? Zeg, je breekt je been tijdens een ski vakantie waardoor je niet kunt werken...
Maar als ik pseudo per ongeluk nou eens een beetje data lek ofzo, dan kan ik wel per direct ophoepelen met een flinke schade claim aan mijn broek.
Meneer Onana zat aan de plaspilletjes "van zijn vrouw". Neem jij wel eens per ongeluk de pillen van je vrouw in? En dat voor iemand wiens fysieke conditie onderdeel van zijn werk is. Leuk verhaal hoor dat ze voor de buhne naar buiten gebracht hebben maar ik geloof er geen zak van. Enige wat nog kan is dat Ajax zelf wist van de pillen en dus mede schuldig is.
alles kan off-topic
Dat 2e lijkt me sterk. Denk je dat de mensen die de "fout" hebben gemaakt waardoor Facebook en de rest van de sociale meuk een dag down waren nu op staande voet worden ontslagen en een schadeclaim aan hun broek krijgen? Ik niet. En of het nou echt een fout was of niet (in het geval Onana) maakt daarbij niet zoveel uit. Al zou dat niet zo zijn, dat ga je uiteraard nooit bewezen krijgen.Ankona schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:39:
[...]
Laten we het zo stellen, ik ski niet maar met een gebroken been kan ik nog prima mijn werk doen.
Maar als ik pseudo per ongeluk nou eens een beetje data lek ofzo, dan kan ik wel per direct ophoepelen met een flinke schade claim aan mijn broek.
Meneer Onana zat aan de plaspilletjes "van zijn vrouw". Neem jij wel eens per ongeluk de pillen van je vrouw in? En dat voor iemand wiens fysieke conditie onderdeel van zijn werk is. Leuk verhaal hoor dat ze voor de buhne naar buiten gebracht hebben maar ik geloof er geen zak van. Enige wat nog kan is dat Ajax zelf wist van de pillen en dus mede schuldig is.
Niet verwijtbaar/nalatig komt neem ik aan uit de uitspraak?toolkist schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:21:
[...]
Word jij gestraft als je een fout maakt die nadelig voor de zaak is en waarbij je (blijkbaar) niet verwijtbaar/nalatig gehandeld hebt?
Een chauffeur zal naar huis gestuurd worden als blijkt dat hij met te veel restalcohol in de auto stapt EN er gecontroleerd wordt. Had de persoon beter moeten weten? Wellicht, doet hij dat bewust? Waarschijnlijk niet.
Brobbey mist Ajax: https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394822
Slechter dan Pasveer kan ie niet zijn.
Kent het Ajax spelletje en heeft zijn lengte mee.
[ Voor 20% gewijzigd door snmght op 09-10-2021 08:48 ]
Weet ook niet wanneer hij getest is, en wat de hoeveelheid was. maar als je in de ochtend dit per ongeluk pakt(dus 1 tabje) neem ik aan dat ze dat niet aantal dagen later traceren. 1 tabje helpt ook niets, dat zal met regelmaat genomen moeten worden, en dan vinden ze ook een grotere hoeveelheid(met testen), dan van 1 tabje.(ongelukje)Ankona schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:39:
[...]
Laten we het zo stellen, ik ski niet maar met een gebroken been kan ik nog prima mijn werk doen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Heb je seizoenkaart? Want ik kan niet bestellen met m'n gewone account.PolarBear schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:34:
Zo kaartjes voor Ajax - Borussia Dortmund zijn binnen, Ajax heeft wel de prijs van € 47.25 (Besiktas) naar € 66.15 verhoogd. Op zich allemaal prima hoor maar wel vrij fors zonder verdere melding.
Vorige interland periode kwam Sangaré geblesseerd terug, nu komt Gakpo geblesseerd terug. Kunnen we die interland onzin eens een keer niet midden in een seizoen doen? Anders hoop ik vurig op weer een Ajax bondscoach. Jammer voor de NL spelers van PSV, maar dit is gewoon irritant.
Verwijderd
Gakpo is de vorige interlandbreak ook voortijdig teruggekeerd, maar hij was wel fit genoeg om te spelen tegen AZ. Misschien moet PSV maar spelers aantrekken die niet in beeld zijn bij een bondscoach, want de interlands tijdens het seizoen verdwijnen niet.ElPaco schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 12:17:
Vorige interland periode kwam Sangaré geblesseerd terug, nu komt Gakpo geblesseerd terug. Kunnen we die interland onzin eens een keer niet midden in een seizoen doen? Anders hoop ik vurig op weer een Ajax bondscoach. Jammer voor de NL spelers van PSV, maar dit is gewoon irritant.
Wat mij betreft mag Mark van Bommel de volgende bondscoach worden ...ElPaco schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 12:17:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tja, daar word je helaas (waarschijnlijk) geen kampioen meeVerwijderd schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 12:32:
[...]
Gakpo is de vorige interlandbreak ook voortijdig teruggekeerd, maar hij was wel fit genoeg om te spelen tegen AZ. Misschien moet PSV maar spelers aantrekken die niet in beeld zijn bij een bondscoach, want de interlands tijdens het seizoen verdwijnen niet.
Omdat je echt niks om het NL elftal geeft, of omdat je dan hoopt dat er meer PSV'ers worden geselecteerd? Of beiden natuurlijkOPSLAGHOND schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:25:
[...]
Wat mij betreft mag Mark van Bommel de volgende bondscoach worden ...
Wat mij betreft doet de UEFA/FIFA een keer iets aan dat idiote speelschema. Genoeg spelers en coaches die al lange tijd aangeven dat er iets aan moet gebeuren. En dan hoor je een maand terug dat ze kijken of een tweejaarlijks WK wellicht mogelijk is.
Het huidige Nederlands Elftal kan me weinig schelen, daar kan een andere stuurman weinig aan doen. Ik denk dat er niet veel Nederlandse Ajacieden en PSV'ers zijn die niet in de gaten worden gehouden door welke bondscoach dan ook. Zij spelen van alle spelers in de Eredivisie toch met de grootste regelmaat op het hoogste niveau.ElPaco schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:45:
[...]Omdat je echt niks om het NL elftal geeft, of omdat je dan hoopt dat er meer PSV'ers worden geselecteerd? Of beiden natuurlijk
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
De nuance is dat alleen de spelers die alles spelen daar mee te maken hebben. Een Ramselaar of Veerman haalt de 40 wedstrijden per seizoen niet eens. Zelfs het grootste deel van de PSV selectie zit nu gewoon in Eindhoven.JanW schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:06:
Wat mij betreft doet de UEFA/FIFA een keer iets aan dat idiote speelschema.
oftewel, alleen de top heeft een probleem, de spelers waarvan men wil dat ze altijd top spelen.Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:51:
[...]
De nuance is dat alleen de spelers die alles spelen daar mee te maken hebben. Een Ramselaar of Veerman haalt de 40 wedstrijden per seizoen niet eens. Zelfs het grootste deel van de PSV selectie zit nu gewoon in Eindhoven.
En het word alleen erger, want de FIFA wil meer geld en wil om de 2 jaar een WK, wil een groter WK voor clubs etc
Klopt. En het aantal wedstrijden die "ergens om gaan" groeit en groeit. De Nations League en de UEFA Conference League zijn er in korte tijd bijgekomen. EK is uitgebreid met meer landen. WK wordt ook uitgebreid.Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:51:
[...]
De nuance is dat alleen de spelers die alles spelen daar mee te maken hebben. Een Ramselaar of Veerman haalt de 40 wedstrijden per seizoen niet eens. Zelfs het grootste deel van de PSV selectie zit nu gewoon in Eindhoven.
Vroeger konden topspelers wedstrijden nog wel eens laten schieten. Vriendschappelijke interlands kon je gewoon een helftje mee doen of zelfs helemaal niet. Of even niet volle bak gaan. Maar met al die nieuwe westrijden die ergens om gaan, gaan de verwachtingen omhoog en is een wedstrijdje op de bank uitzitten er niet meer bij. Er moet constant worden gepresteerd.
Covid heeft het hele schema ook compleet overhoop gegooid natuurlijk. Maar voor covid hoorde je deze klachten ook al.
Bij Ajax, Gorter Jong Oranje, Rensch Jong Oranje Timber Oranje Martinez Argentinie Blind Oranje Tagliafico Argentinie Alvarez Mexico Kudus Ghana Gravenberch Oranje Klaassen Oranje Berghuis Oranje Antony Brazilie Haller Ivoorkust Tadic Servie Daramy Denemarken.Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:51:
[...]
Alleen Stekelenburg,Pasveer,Mazraoui,Taylor,Neres,Danolo zijn niet mee met interlands
Tja, hij wilde zelf naar Duitsland...snmght schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 08:43:
Brobbey mist Ajax: https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394822
Het voordeel voor hem zou wel zijn dat hij als keeper niet zoveel hoeft te rennen, want daar houdt hij niet van.
Dit is niet het grootste licht, zoveel moge duidelijk zijn.
Hij had natuurlijk moeten blijven, maar Raiola zorgt financieel goed voor z'n cliënten, helaas voor hun sportief niet altijd. Gravenberch en Mazraoui zijn de volgende waarschijnlijk.autje schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:15:
[...]
Tja, hij wilde zelf naar Duitsland...
Het voordeel voor hem zou wel zijn dat hij als keeper niet zoveel hoeft te rennen, want daar houdt hij niet van.
Dit is niet het grootste licht, zoveel moge duidelijk zijn.
Verwijderd
Voorlopig heeft Brobbey meer speelminuten bij Leipzig als Danillo bij Ajax 1.Exocet schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:22:
[...]
Hij had natuurlijk moeten blijven, maar Raiola zorgt financieel goed voor z'n cliënten, helaas voor hun sportief niet altijd. Gravenberch en Mazraoui zijn de volgende waarschijnlijk.
En ook meer dan snmght bij PSG.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:56:
[...]
Voorlopig heeft Brobbey meer speelminuten bij Leipzig als Danillo bij Ajax 1.
Je vergelijking is een tikje gezocht. Danilo heeft gewoon totaal het niveau niet. Brobbey mocht regelmatig minuten maken bij Ajax 1, dat is algemeen bekend.
Verwijderd
Brobbey heeft speelminuten gemaakt in de Europa League, omdat Haller niet speelgerechtigd was.snmght schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:07:
[...]
En ook meer dan snmght bij PSG.
Je vergelijking is een tikje gezocht. Danilo heeft gewoon totaal het niveau niet. Brobbey mocht regelmatig minuten maken bij Ajax 1, dat is algemeen bekend.
1e seizoenhelft :
- Eredivisie 69 minuten
- CL 45 minuten
In de 2e seizoenshelft
- Eredivisie 121 minuten
- Europa League 138 minuten
En ter vergelijking
Haller
- Eredivisie 1569 minuten
- Beker 314 minuten
Laten we niet vergeten dat Brobbey het seizoen begon in Jong Ajax en daar geen wedstrijd conditioneel kon volhouden. Dat hij pas later in het seizoen is ingezet heeft óók daarmee te maken.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:24:
[...]
Brobbey heeft speelminuten gemaakt in de Europa League, omdat Haller niet speelgerechtigd was.
1e seizoenhelft :
- Eredivisie 69 minuten
- CL 45 minuten
Laten we ook niet vergeten dat hij nu weer geblesseerd is.
Voor Ajax is het een zegen dat hij weg is, al is het jammer dat hij niets heeft opgeleverd. Voor hem is het ook een zegen, want hij harkt nu een paar jaar een vorstelijk salaris binnen. Ik hoop dat hij er goed mee omgaat.
Voor de top fysiek niet geschikt.
Voor Ajax is het een zegen dat hij weg is, al is het jammer dat hij niets heeft opgeleverd. Voor hem is het ook een zegen, want hij harkt nu een paar jaar een vorstelijk salaris binnen. Ik hoop dat hij er goed mee omgaat.
Voor de top fysiek niet geschikt.
Ajax mist Stekelenburg,Martinez,Tagliafico,Rensch,Alvarez en Antony vs Heerenveen.
Pfoe gaat lastig worden.
Ik verwacht Pasveer Mazraoui Timber Schuurs Blind Gravenberch Klaassen Berghuis Neres Haller Tadic
Pfoe gaat lastig worden.
Ik verwacht Pasveer Mazraoui Timber Schuurs Blind Gravenberch Klaassen Berghuis Neres Haller Tadic
Dan moet het toch nog goed te doen zijn? Met dat team zou je Champions League moeten kunnen spelen.Mark31 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 19:47:
Ajax mist Stekelenburg,Martinez,Tagliafico,Rensch,Alvarez en Antony vs Heerenveen.
Pfoe gaat lastig worden.
Vind je?LoeWn schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 08:36:
[...]
Dan moet het toch nog goed te doen zijn? Met dat team zou je Champions League moeten kunnen spelen.
Ik vind het verdedigend matig, daarnaast heb je op de bank dus 0 A selectie spelers dat gaat dus aangevuld worden met Regeer en Baas uit Jong Ajax, die wekelijks in de Jupiler League schutteren.
De selectie is dit jaar sowieso 'dunner' dan vorig jaar. Je hebt alleen op rechtsback en op de vleugels een volwaardige vervanger. Op alle andere plekken is het behelpen. In de competitie is dat geen probleem, maar als je 2/3 spelers mist in de CL ben je gezien.Mark31 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 08:39:
[...]
Vind je?
Ik vind het verdedigend matig, daarnaast heb je op de bank dus 0 A selectie spelers dat gaat dus aangevuld worden met Regeer en Baas uit Jong Ajax, die wekelijks in de Jupiler League schutteren.
Mits iedereen er is vind ik Rensch voor Nous, Tagliafico voor Blind, Blind die ook lcv kan spelenOjjorz schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:02:
[...]
De selectie is dit jaar sowieso 'dunner' dan vorig jaar. Je hebt alleen op rechtsback en op de vleugels een volwaardige vervanger. Op alle andere plekken is het behelpen. In de competitie is dat geen probleem, maar als je 2/3 spelers mist in de CL ben je gezien.
Kudus voor Gravenberch , Klaassen en Berghuis , Tadic en Daramy.
Zijn de prijzen nou zo ver omhoog gegaan de laatste 2 jaar? Ik herinner me nog dat ik met een vriend zat te kijken voor kaarten Madrid thuis, die konden we voor 60 euro overnemen, hij vond dat toen te duur. Nu is dat de standaard CL vanaf prijs? Of is dit een vak op de eerste ring?PolarBear schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:34:
62 € is 2e ring, onderste gedeelte, in het midden. Was gewend €150 voor een passe partout te betalen. Maar het rare is dat gewoon dat Dortmund duurder is dan Besiktas.Erapaz schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:27:
[...]
Zijn de prijzen nou zo ver omhoog gegaan de laatste 2 jaar? Ik herinner me nog dat ik met een vriend zat te kijken voor kaarten Madrid thuis, die konden we voor 60 euro overnemen, hij vond dat toen te duur. Nu is dat de standaard CL vanaf prijs? Of is dit een vak op de eerste ring?
Record is nog steeds Manchester United EL thuis, dat was € 80. En toen waren er zo weinig kaartjes verkocht dat er voor ons 2 jongetjes van 14 zaten die een kaartje in de dump hadden gekocht voor € 40. Na een klacht kregen we vrijkaartjes voor een bekerduel tegen een amateurclub/KKD
Hattrick: Thorgal Eagles
Dat kan bij Ajax zomaar eens spannender zijn dan een pot tegen Man Ubregweb schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:37:
[...]
...Na een klacht kregen we vrijkaartjes voor een bekerduel tegen een amateurclub/KKD
* ElPaco rent gauw weg
fijn al die interland periodesMark31 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 19:47:
Pfoe gaat lastig worden.
Ajax laat voor die selectie tegen Heerenveen wel een flinke veer, man.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ben gewend aan 60 gulden voor een passe partout, maar dat is ook de tijd dat ze begonnen met verliezen van clubs als Hapoel Haifa, dus toen ben ik afgehaakt met veel wedstrijden bezoeken.bregweb schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:37:
[...]
62 € is 2e ring, onderste gedeelte, in het midden. Was gewend €150 voor een passe partout te betalen. Maar het rare is dat gewoon dat Dortmund duurder is dan Besiktas.
Record is nog steeds Manchester United EL thuis, dat was € 80. En toen waren er zo weinig kaartjes verkocht dat er voor ons 2 jongetjes van 14 zaten die een kaartje in de dump hadden gekocht voor € 40. Na een klacht kregen we vrijkaartjes voor een bekerduel tegen een amateurclub/KKD
Op het moment lijkt het dat ze arena wel vol krijgen elke wedstrijd, dus blijkbaar kunnen ze de prijzen vragen die ze doen.
Ze doen er wat aan! Ze stampen hem nog voller.JanW schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:06:
Wat mij betreft doet de UEFA/FIFA een keer iets aan dat idiote speelschema. Genoeg spelers en coaches die al lange tijd aangeven dat er iets aan moet gebeuren. En dan hoor je een maand terug dat ze kijken of een tweejaarlijks WK wellicht mogelijk is.
Om deze reden hoop ik dat uefa/fifa in de rechtszaal het zaakje verliest tegen de super League mannen. Ze zijn gewoon geen haar beter.
Geld geld geld!DoeEensGek schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:21:
[...]
Ze doen er wat aan! Ze stampen hem nog voller.
Of je nu aan de coke zit of veel geld al hebt, het schijnt hetzelfde te werken.. Meer is nooit genoeg
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 14-10-2021 10:26 ]
Erapaz schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:27:
[...]
Zijn de prijzen nou zo ver omhoog gegaan de laatste 2 jaar? Ik herinner me nog dat ik met een vriend zat te kijken voor kaarten Madrid thuis, die konden we voor 60 euro overnemen, hij vond dat toen te duur. Nu is dat de standaard CL vanaf prijs? Of is dit een vak op de eerste ring?
Vak 420 laag inderdaad. 1e ring is nog veel duurder. Ik heb wel 10% korting ivm seizoenkaart. Overigens zijn de kaartjes in de eredivisie tegen PSV ook rond dat prijspunt. Ik heb twee extra kaartjes kunnen bestellen voor de wedstrijd Ajax PSV in hetzelfde vak (maar wel 'hoog') die waren 68 euro per stuk.bregweb schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:37:
[...]
62 € is 2e ring, onderste gedeelte, in het midden. Was gewend €150 voor een passe partout te betalen. Maar het rare is dat gewoon dat Dortmund duurder is dan Besiktas.
Zou het moeten uitzoeken maar voor mijn gevoel is het een stuk duurder geworden.
* PolarBear heeft even was mails erbij gepakt:
- 13 feb 2019 - Ajax - Real Madrid - 420 laag - 63 euro (met 10% korting)
- 10 apr 2019 - Ajax - Juventus - 420 laag - 70 euro (met 10% korting)
- 8 mei 2019- Ajax - Tottenham - 420 laag - 74 euro (met 10% korting)
- 27 jul 2019 - Ajax - PSV - 418 laag - 38 euro
- 28 aug 2019- Ajax - APOEL - 418 hoog - 33
- 17 sept 2019 - Ajax - Lille - 420 laag - 45.67 (met 10% korting)
- 27 feb 2020 - Ajax - Getafe - 420 laag - 47.70 (met 10% korting)
- 27 feb 2020 - Ajax - Getafe - 419 laag - 52 (
- 28 sept 2021 - Ajax - Besiktas - 420 laag - 47.25 (met 10% korting)
- 19 okt 2021 - Ajax - Dortmund - 420 laag - 66.15 (met 10% korting)
- 19 okt 2021 - Ajax - Dortmund - 413 - 50 euro
- 24 okt 2021 - Ajax - PSV - 420 hoog - 68 euro
Maar 2 1/2 jaar geleden kon ik naar Ajax - Real in de 8e finale Champions league voor een paar euro minder dan een nu een groepswedstrijd in de A klasse. Allemaal geen ramp maar er mag wel iets meer over gecommuniceerd worden wat mij betreft. Als er een krant een artikel over gaat schrijven is het niet heel helder: https://www.parool.nl/spo...-tegen-besiktas~b0a52ab4/
Het is verdedigend wat dun inderdaad maar geen ramp, op alle andere plekken staat er een meer dan volwaardige selectie.Mark31 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 08:39:
[...]
Vind je?
Wat ook fraai is bij Ajax, is dat SCC kaarten bij kunnen kopen voordat mensen bij de SVA (Supporters Vereniging Ajax) kaarten kunnen kopen. Vanochtend gingen er nog 2500 kaarten in de verkoop voor SVA maar dat was kansloos:
- Site werkt voor geen meter
- Meer vraag dan aanbod
Snap sowieso niet waarom je SCC de kans zou willen bieden om extra kaarten te kopen, wat is het nut van SVA dan nog?
- Meer vraag dan aanbod
Snap sowieso niet waarom je SCC de kans zou willen bieden om extra kaarten te kopen, wat is het nut van SVA dan nog?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Even een waarschuwing aan alle mede-Ajacieden hier; koop nooit spullen van @PWM
Typisch een gevalletje ‘als het klinkt als te mooi om waar te zijn, dan is het ook niet waar’. De psychische schade is namelijk enorm na levering van de goederen:
:strip_exif()/f/image/1vGWkagVxtrxUAHIfNL1V1IM.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/b1Q2T2gd6ht5MTPH43RzUZVo.jpg?f=fotoalbum_medium)
]
[
:strip_exif()/f/image/554lWlQpWdGjBsRreFlrwzLf.jpg?f=fotoalbum_medium)
Een schavuit is het, die @PWM
Uiteraard zal ik de aankoop waarderen met een aantal sterren, heel veel sterren zelfs:

Typisch een gevalletje ‘als het klinkt als te mooi om waar te zijn, dan is het ook niet waar’. De psychische schade is namelijk enorm na levering van de goederen:
:strip_exif()/f/image/1vGWkagVxtrxUAHIfNL1V1IM.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/b1Q2T2gd6ht5MTPH43RzUZVo.jpg?f=fotoalbum_medium)
]
[:strip_exif()/f/image/554lWlQpWdGjBsRreFlrwzLf.jpg?f=fotoalbum_medium)
Een schavuit is het, die @PWM
Uiteraard zal ik de aankoop waarderen met een aantal sterren, heel veel sterren zelfs:

[ Voor 5% gewijzigd door Han op 14-10-2021 19:26 ]
Ik zat vanochtend ook in hetzelfde schuitje. Al jaren op de wachtlijst voor een seizoenskaart, hoor je ook niks van. Maar voor zulke wedstrijden een kaart kopen is gewoon stressen en niet slagen in mijn geval. Zeker omdat ik onder de groep werkende mensen val. Dan kan je niet even onder werktijd makkelijk kaartjes kopen. Geen idee hoe het bij andere clubs is maar dit systeem bij Ajax is drama.Gynnad schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:56:
Wat ook fraai is bij Ajax, is dat SCC kaarten bij kunnen kopen voordat mensen bij de SVA (Supporters Vereniging Ajax) kaarten kunnen kopen. Vanochtend gingen er nog 2500 kaarten in de verkoop voor SVA maar dat was kansloos:
- Meer vraag dan aanbod
De training gezien vandaag, Rensch toch fit terwijl hij geblesseerd uitviel bij Jong Oranje.
Op basis van de partijvorm word dit de opstelling:
Pasveer Mazraoui Schuurs Timber Blind Taylor Gravenberch Klaassen Berghuis Haller Tadic
Op basis van de partijvorm word dit de opstelling:
Pasveer Mazraoui Schuurs Timber Blind Taylor Gravenberch Klaassen Berghuis Haller Tadic
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022