[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 311 Laatste
Acties:
  • 485.243 views

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DoeEensGek schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:54:
[...]

Ik zat vanochtend ook in hetzelfde schuitje. Al jaren op de wachtlijst voor een seizoenskaart, hoor je ook niks van. Maar voor zulke wedstrijden een kaart kopen is gewoon stressen en niet slagen in mijn geval. Zeker omdat ik onder de groep werkende mensen val. Dan kan je niet even onder werktijd makkelijk kaartjes kopen. Geen idee hoe het bij andere clubs is maar dit systeem bij Ajax is drama.
Dat jaren zal wel mee vallen, ik heb pas sinds 2017-18 een seizoenskaart en per 2018-19 nog andere (vrijgevallen) plekken. Ik vind het normaal dat je beste klanten voorrang hebben. Enige wat ik nog zou doen is kaartjes die zeg 2 of 3 wedstrijden hebben gemist in het afgelopen jaar achteraan de rij komt.

Maar wat stel je voor als alternatief?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Mark31 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:14:
De training gezien vandaag, Rensch toch fit terwijl hij geblesseerd uitviel bij Jong Oranje.
Op basis van de partijvorm word dit de opstelling:
Pasveer Mazraoui Schuurs Timber Blind Taylor Gravenberch Klaassen Berghuis Haller Tadic
Dat de Zuid Amerikanen afwezig zijn is een groot gemis. Wat ik onbegrijpelijk blijf vinden is die middelmatige keeper op doel |:(

XXXVI

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
PolarBear schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:19:
[...]

Dat jaren zal wel mee vallen, ik heb pas sinds 2017-18 een seizoenskaart en per 2018-19 nog andere (vrijgevallen) plekken. Ik vind het normaal dat je beste klanten voorrang hebben. Enige wat ik nog zou doen is kaartjes die zeg 2 of 3 wedstrijden hebben gemist in het afgelopen jaar achteraan de rij komt.

Maar wat stel je voor als alternatief?
De SCC hebben al kaartjes, waarom zou je die de optie geven om extra kaarten bij te kopen? Vooral voor zo'n wedstrijd.

Ik heb 10 jaar een SCC gehad maar ivm kinderen en de reisafstand nu gekozen voor SVA, maar dat heeft dus helemaal geen nut zo (terwijl +/- 12 jaar geleden dat prima werkte)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:10
ephymerous schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 20:59:
[...]

Dat de Zuid Amerikanen afwezig zijn is een groot gemis. Wat ik onbegrijpelijk blijf vinden is die middelmatige keeper op doel |:(
Martinez en Tagliafico hebben gisteren niet gespeeld, gelukkig. Als ze niet spelen, kunnen ze ook niet geblesseerd raken.

Anthony is wel ingevallen bij Brazilië, maar vrij laat.

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:16
Gynnad schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:11:
[...]

De SCC hebben al kaartjes, waarom zou je die de optie geven om extra kaarten bij te kopen? Vooral voor zo'n wedstrijd.

Ik heb 10 jaar een SCC gehad maar ivm kinderen en de reisafstand nu gekozen voor SVA, maar dat heeft dus helemaal geen nut zo (terwijl +/- 12 jaar geleden dat prima werkte)
Dit is ook precies mijn probleem. Ook tien jaar een SCC gehad, ook vanwege de kinderen overgegaan op een SVA clubcard, maar die is vrijwel zinloos op deze manier. Echt heel jammer en ik snap het ook echt niet. SCC houders beloon je toch al met voorrang op hun eigen plek? Waarom dan ook nog extra kaarten laten kopen voordat anderen aan de beurt zijn geweest?

Verwijderd

autje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:18:
[...]
Martinez en Tagliafico hebben gisteren niet gespeeld, gelukkig. Als ze niet spelen, kunnen ze ook niet geblesseerd raken.
Leg ze dat maar eens uit in Eindhoven. Ritsu Doan is geblesseerd geraakt aan de knie op de training bij de nationale ploeg van Japan.

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:10
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:18:
[...]

Leg ze dat maar eens uit in Eindhoven. Ritsu Doan is geblesseerd geraakt aan de knie op de training bij de nationale ploeg van Japan.
Fair enough. Maar toch heb ik het idee dat een wedstrijd een groter risico in zich heeft om een blessure op te lopen.

Verwijderd

Mark31 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:14:
De training gezien vandaag, Rensch toch fit terwijl hij geblesseerd uitviel bij Jong Oranje.
Op basis van de partijvorm word dit de opstelling:
Pasveer Mazraoui Schuurs Timber Blind Taylor Gravenberch Klaassen Berghuis Haller Tadic
Net als vorige keer wordt Edson Álvarez een dag eerder terug verwacht dan de Zuid-Amerikanen. Tegen PEC stond hij ook gewoon basis.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
autje schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:18:
[...]

Of iemand anders blesseren :)

Pasveer op doel is echt belachelijk, gaat punten kosten

Trouwens, we hebben het over Haaland maar vergeet Reus, Hummels, Witzel, Brandt en Hazard bijvoorbeeld ook niet he?

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 15-10-2021 10:22 ]

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-01 11:28
Mark31 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:19:
[...]

Mits iedereen er is vind ik Rensch voor Nous, Tagliafico voor Blind, Blind die ook lcv kan spelen
Kudus voor Gravenberch , Klaassen en Berghuis , Tadic en Daramy.
Laat Kudus eerst maar langdurig fit zijn en goed spelen. Op basis van een paar minuten hemelen behoorlijk mensen hem op

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Harribo schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:21:
[...]

Of iemand anders blesseren :)

Pasveer op doel is echt belachelijk, gaat punten kosten

Trouwens, we hebben het over Haaland maar vergeet Reus, Hummels, Witzel, Brandt en Hazard bijvoorbeeld ook niet he?
Haaland is wereldtop, de rest subtop europa.
Van dat andere rijtje heeft Ajax ook spelers als Martinez,Timber,Mazraoui,Klaassen,Berghuis,Tadic,Haller,Antony

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Han schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:13:
Even een waarschuwing aan alle mede-Ajacieden hier; koop nooit spullen van @PWM

Typisch een gevalletje ‘als het klinkt als te mooi om waar te zijn, dan is het ook niet waar’. De psychische schade is namelijk enorm na levering van de goederen:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

][Afbeelding][

[Afbeelding]

Een schavuit is het, die @PWM :+

Uiteraard zal ik de aankoop waarderen met een aantal sterren, heel veel sterren zelfs:
[Afbeelding]

:+
Daar had ik geen last van toen ik die 2 dozen wijn van hem had gewonnen...

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-01 11:53
Gynnad schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:11:
[...]

Ik snap dat ook niet. Begrijp wel dat het voor een SSC-houder aantrekkelijk is om die extra kaart via bijvoorbeeld Viagogo door te verkopen voor dubbele prijs. Dan heb je je eigen kaartje eruit.

Maar zo heeft Ajax wel meer rare dingen. In het verleden had je de kaartenmarkt waarop SSC-houders als ze eens niet konden hun plek konden doorverkopen. Heb zo toen beste leuke wedstrijden kunnen bezoeken (klassieker, kampioenswedstrijd) en Ajax pakte ook wat extra euro's voor de moeite. Om onbegrijpelijke redenen hebben ze dat de nek omgedraaid en zit je tegen het rechterrijtje tegen een lege stoeltjes aan te kijken.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 9
live
Feyenoord v RKC
18:45u
Go Ahead Eagles v Heracles
sc Heerenveen v Ajax
21u
Fortuna Sittard v SC Cambuur
PSV v PEC Zwolle
-
zondag
12:15u
AZ v FC Utrecht
14:30
N.E.C. v Vitesse
Sparta v FC Groningen
16:45u
FC Twente v Willem II

Enjoy *O* *O* *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 16-10-2021 16:50 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:40
Hup RKC! *O*

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:18

OMX2000

By any means necessary...

Oh shit wedstrijd begon om 16:30. Ik schakel in tegendoelpunt van RKC en ik zie een typische Feyenoord situatie. En ja hoor 1-2…

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:59
Het is weer eens zo ver. Feyenoord veel te gemakzuchtig. RKC 2 schoten op doel, 2 keer binnen. Niet te geloven. Zo matig verdedigen.

Zal mij benieuwen of ze't nog recht kunnen trekken de 2e helft. 1e helft zag er niet uit in ieder geval.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:19

gws24

Thinking is hard!

OMX2000 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:17:
Oh shit wedstrijd begon om 16:30. Ik schakel in tegendoelpunt van RKC en ik zie een typische Feyenoord situatie. En ja hoor 1-2…
ik had precies hetzelfde, net voor de 1-2 ingeschakeld. Verdedigend zag het er niet goed uit, Senesi laat die speler van RKC helemaal vrij.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:59
Senesi wordt ook steeds minder. Zou die docu over hem 'm naar het hoofd gestegen zijn ofzo.

YouTube: 🎞️ 𝐄𝐋 𝐆𝐋𝐀𝐃𝐈𝐀𝐃𝐎𝐑 | The journey from Concordia to Rotterdam | Official...

:')

[ Voor 62% gewijzigd door DutchOwnage op 16-10-2021 17:27 ]

• ephymerous
  • Nu online
ETH verrast helaas niet. Toch weer die middelmatige en bejaarde keeper op doel.

XXXVI

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-01 12:48

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Het staat 2 - 2 hoor!!

• mavaros
Nee, het is ouderwetse karma.

Die Feyenoorders hebben afgelopen week massaal Berghuis uitgefloten. Ergens in het universum moet dat recht getrokken worden, en RKC zou het zomaar kunnen doen.

Maakt het alleen maar leuker, als we tegenover elkaar staan, en Berghuis een hattrick maakt.

Maar zover is het niet, en in voorspellingen ben ik dit seizoen niet goed, dus we gaan het wel zien.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-01 18:21
mavaros schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:58:
[...]

Die Feyenoorders hebben afgelopen week massaal Berghuis uitgefloten. Ergens in het universum moet dat recht getrokken worden, en RKC zou het zomaar kunnen doen.

Maakt het alleen maar leuker, als we tegenover elkaar staan, en Berghuis een hattrick maakt.

Maar zover is het niet, en in voorspellingen ben ik dit seizoen niet goed, dus we gaan het wel zien.
Voorlopig maken dit soort opmerkingen in elk geval dat ik volgende week hard voor Haaland juich.....

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Toch heeft Heerenveen ook veel personele problemen.
Geen Dresevic ,Woudenberg, Mulder , Stevanovic .
Met Mous in de goal Bakker centraal moet Ajax het zien te halen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:50

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:05:
[...]

Voorlopig maken dit soort opmerkingen in elk geval dat ik volgende week hard voor Haaland juich.....
Ik snap het verband niet helemaal?

• D-e-n
Vos schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:09:
[...]

Ik snap het verband niet helemaal?
Ik snap wel meer verbanden niet .....

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]Voorlopig maken dit soort opmerkingen in elk geval dat ik volgende week hard voor Haaland juich.....
Je laten kennen door de opmerking van 1 individu die vaker wel dan niet uit de bocht vliegt met zijn opmerkingen.
Ik zal wel juichen voor jouw club als ze Europees spelen. :(:)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:27
7?? Minuten erbij?

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:09:
[...]

Ik snap wel meer verbanden niet .....
Doe dan een TR ipv te reageren ;)

• D-e-n
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:14:
[...]

Je laten kennen door de opmerking van 1 individu die vaker wel dan niet uit de bocht vliegt met zijn opmerkingen.
Ik zal wel juichen voor jouw club als ze Europees spelen. :(:)
Het is vooral een uiting van frustratie op een moment dat het toch al kut gaat. Maar even serieus en ter informatie: ik juich waarschijnlijk voor niemand want ik kijk niet. De CL voorronden kunnen me al een paar jaar niet boeien. Die toppers in de laatste acht zijn soms leuk maar verder gaat het nergens over. Met sport heeft 't ook weinig meer te maken.

• D-e-n
RKC doet een Vitesje? Dan is 't nog weinig.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:15
Ik schakel net in door de verjaardag van m'n dochter morgen, maar euh, 2-2??? en 7 minuten erbij. Wat is er gebeurd?!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Vos

Vos

AFCA

Aan de statistieken te zien is het kansen niet afmaken voor Feyenoord? En een efficiënt RKC.

• carpebios
Vos schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:25:
Aan de statistieken te zien is het kansen niet afmaken voor Feyenoord? En een efficiënt RKC.
Een PSV'tje dus. RKC zou kunnen stunten omdat ze tegen zichzelf voetballen? Ze hebben nog kans.
WOW! hoe zit die niet?

Wat een stelletje leeghoofden die voetballers....

[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 16-10-2021 18:27 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Hoezo zo'n lange extra speeltijd?

Tomorrow is not today!

• carpebios
Schopt die nu tegen z'n hoofd?

• mavaros
Ik vloog niet uit de bocht met mijn laatste reactie.

Ik houd me aan de regels in het roze vierkant, dat onder dit topic staat. Als iemand het niet eens is met mijn reactie, is het zijn/haar probleem.

Mijn reactie was niet specifiek tegen Feyenoord. RKC is net als Willem II gewoon een rotclub om tegen te voetballen, en karma haal ik aan, omdat de supporters in de Kuip zich waardeloos hebben opgesteld tegen Berghuis, toen toen Berghuis voor Oranje speelde.

Daarom zou het grappig zijn, wanneer net Berghuis een hoofdrol zou kunnen spelen in de Klassieker.

Er zitten geen dubbele agenda's in mijn eerste reactie. Ja, karma zou je kunnen betwisten.

• Vos

Vos

AFCA

carpebios schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:26:
[...]

Een PSV'tje dus. RKC zou kunnen stunten omdat ze tegen zichzelf voetballen? Ze hebben nog kans.
WOW! hoe zit die niet?

Wat een stelletje leeghoofden die voetballers....
Of een Ajaxje ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ten Hagelijke situatie noem ik dat!

• carpebios
True, maar PSV heeft dat wel vaker, ipv van Ajax die er 100 miljard miljoen doelpunten in legt in een seizoen.

• OMX2000
  • Laatst online: 02:18

OMX2000

By any means necessary...

mavaros schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:58:
[...]

Het zal mij een rotzorg maken wat Berghuis gaat doen in die wedstrijd. Met je Karma. Die wedstrijd gaat hopelijk spannend worden en that’s it.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• ph4ge
  • Laatst online: 01-01 14:29
Ik zou als ik Berghuis was juist niet hopen op karma. Jarenlang liegen alsof het gedrukt staat levert geen positieve karma op. :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Dadona
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik ben heel benieuwd naar dit Ajax. Kudus en Berghuis erin, zou toch wel een zooitje creativiteit moeten opleveren. :)

De CSL/OT kroeg !

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Erg gave opstelling van Ajax, maar verdedigd wel minder. Geen Martinez en geen Alvarez op het middenveld voor de balans.

Tomorrow is not today!

• AntraXxX
  • Laatst online: 07:31
Aantal berichten weer verwijderd hier zo te zien, hou het eens kalm boys!

Prima tempo van Ajax iig, hopelijk een leuke pot met Kudus en Klaassen o.a. weer bij.

[ Voor 37% gewijzigd door AntraXxX op 16-10-2021 18:51 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wat zijn die groene sokken van Ajax lelijk zeg.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:59

Quad

Doof

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:52:
Wat zijn die groene sokken van Ajax lelijk zeg.
Ik vind het wel mooi!
Maar die shirts.. Die zijn fabutastic. :9 O+

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-01 14:38

Superkiwi

Hoi doei

Als het spel op de mat onevenredig staat tegenover de lelijkheid van het tenue dan kunnen de tenues mij niet lelijk genoeg zijn ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:56:
[...]

Ik vind het wel mooi!
Maar die shirts.. Die zijn fabutastic. :9 O+
Een paar donkere strepen of een dikke donkere band zou beter zijn dan volledig groen.

• Quad

Quad

Doof

Tv regisseur is ook fan van de shirts. Meermaals een detail opname. :)

nggyu nglyd

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:53
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:58:
[...]

Een paar donkere strepen of een dikke donkere band zou beter zijn dan volledig groen.
Kan niet he, dat tenue van Heerenveen is een drama voor uit teams. Het is zowel licht als donker en heeft donkere sokken. Dus dan moeten uit teams maar iets raars gaan verzinnen.

• toolkist
  • Niet online
Pasveer snapt weer eens niet dat je de bal niet moet inspelen op iemand die terug komt lopen met een man vlak in z'n rug, maar dat die loop actie bedoeld is om ruimte te maken voor een ander....
Hoe kun je zo'n bal geven

• toolkist
  • Niet online
[...]

En dit soort opmerkingen maken dat ik denk 'agutteguttegut'

• Quad

Quad

Doof

Heh? Blind die iemand passeert met een poort?

nggyu nglyd

• ephymerous
  • Nu online
Ik ben voorstander van zo min mogelijk wijzigen wanneer spelers niet beschikbaar zijn. Waarom niet Berghuis en Gravenberch op het middenveld laten staan en dan Klaassen in de Alvarez rol?
toolkist schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:03:
Pasveer snapt weer eens niet dat je de bal niet moet inspelen op iemand die terug komt lopen met een man vlak in z'n rug, maar dat die loop actie bedoeld is om ruimte te maken voor een ander....
Hoe kun je zo'n bal geven
Je kijkt nooit wedstrijden uit het rechter rijtje? Daar is het niet gek dat keepers dat doen. En dat is precies waar deze keeper thuishoort.

Als tweede keeper bij Ajax vind ik m beduidend minder dan bijvoorbeeld Verhoeven, Stekelenburg en Timmer.

/edit
Opluchting hier dat die Haller een 100% kans afmaakt :)

[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 16-10-2021 19:10 ]

XXXVI

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NmnixEobLEiuroMdFJR3E4d71Eo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WLdYkBdaRVqKUI16GNhUIvut.png?f=user_large

nggyu nglyd

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

BAM! Haller :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:07:
[...]

Je kijkt nooit wedstrijden uit het rechter rijtje? Daar is het niet gek dat keepers dat doen. En dat is precies waar deze keeper thuishoort.

Als tweede keeper bij Ajax vind ik m beduidend minder dan bijvoorbeeld Verhoeven, Stekelenburg en Timmer.
Pasveer laat me zowat verlangen naar een terugkeer van Lamprou, kun je nagaan.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Topaankoop!
Oh ja BAM!

• Han
  • Niet online

Han

Phoe, Klaassen. Als je de speler maar iets raakt ga je er met rood af

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Quad

Quad

Doof

Ajax hoeft tegen Dortmund niet zoveel ruimte weg te gaan geven, sta je in notime met 4-0 achter.

Haaland had er al weer 2 gemaakt vandaag.

[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 16-10-2021 19:18 ]

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Daar zat Pasveer er goed bij met uitkomen.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:19

ST10©DE

Dus.............

Pasveer tegen Haaland komende week? Interessant!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-01 18:06
toolkist schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:09:
[...]

Pasveer laat me zowat verlangen naar een terugkeer van Lamprou, kun je nagaan.
Dat is bijzonder, bij Vitesse zaten ze beiden en was het Lamprou die op de bank zat haha :)

• groggy
  • Niet online
ParaDroid2 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:36:
[...]

Dat is bijzonder, bij Vitesse zaten ze beiden en was het Lamprou die op de bank zat haha :)
Pasveer is dan wel weer beter dan scherpen..

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-01 18:06
Daar ben ik het zeker mee eens, hoe Ajax die verkocht heeft voor 5 miljoen is voor mij één van de grootste raadsels van de afgelopen 10 jaar in het voetbal.

• ephymerous
  • Nu online
Das toch kansloos van Kudus om vanuit die positie te schieten?! Heerenveen vervolgens gevaarlijk uit de counter. Scherp is Ajax niet en daardoor maken ze het zichzelf weer lastig.

/edit
Zo Pasveer heeft zowaar weer een bal.

[ Voor 34% gewijzigd door ephymerous op 16-10-2021 19:54 ]

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Ipv boos praten moet je gewoon geel geven voor die beuk Makkelie....

• groggy
  • Niet online
In Dortmund wrijven ze zich in hun handen. Ze gaan zat kansen krijgen. En met haaland zijn kansen goals.

• ephymerous
  • Nu online
groggy schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:55:
In Dortmund wrijven ze zich in hun handen. Ze gaan zat kansen krijgen. En met haaland zijn kansen goals.
De Zuid Amerikanen zijn over het algemeen wel wat scherper gelukkig.

XXXVI

• mavaros
ephymerous schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:07:
Ik ben voorstander van zo min mogelijk wijzigen wanneer spelers niet beschikbaar zijn. Waarom niet Berghuis en Gravenberch op het middenveld laten staan en dan Klaassen in de Alvarez rol?

[...]

/edit
Opluchting hier dat die Haller een 100% kans afmaakt :)
Ik ben daar ook een voorstander van. Spelers op andere posities zetten, om de tegenstander een beetje dol te maken. Het ouwe Ajax van een poos geleden.

Maar Ajax zit nog niet op dat punt. Wel ertengenaan, maar niet op dat punt.

Overigens wel hulde voor die Zuid Amerikaan die gewoon op de bank zit, ipv 10 dagen van de radar af te zijn, zoals Romario altijd deed.

[ Voor 7% gewijzigd door mavaros op 16-10-2021 20:00 ]

• toolkist
  • Niet online
In Dortmund weten ze ook dat Ajax 3 belangrijke verdedigende spelers mist dus dat dit helemaal niks zegt.

• groggy
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:58:
In Dortmund weten ze ook dat Ajax 3 belangrijke verdedigende spelers mist dus dat dit helemaal niks zegt.
Heeft Ajax nog een zuid Amerikaanse keeper? Die clown Pasveer (die vandaag weliswaar goede reddingen verricht) komt vervangen?

• ephymerous
  • Nu online
Hoeveel waarschuwingen heb je nodig ETH? Even wat omzetten? Martinez kan toch een half uurtje meedoen? Daarnaast Berghuis weer op tien en Neres voor Kudus? Zomaar wat ideeen.

XXXVI

• groggy
  • Niet online
Wat is jullie mening over schuurs?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:52

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ajax blijft toch kwetsbaar als de tegenstander druk weet te zetten en zo ontregelt met stevige duels. Wat slordigheid helpt daar niet bij.

Heerenveen beloont zichzelf alleen nog niet met een goal, al was het dichtbij met die bal op de paal en deze actie mocht ook meer opleveren.

Tweakers Discord

• Quad

Quad

Doof

ephymerous schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:04:
Hoeveel waarschuwingen heb je nodig ETH? Even wat omzetten? Martinez kan toch een half uurtje meedoen? Daarnaast Berghuis weer op tien en Neres voor Kudus? Zomaar wat ideeen.
Heb je 't nummer van ETH?

nggyu nglyd

• ephymerous
  • Nu online
mavaros schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:57:
[...]

Maar Ajax zit nog niet op dat punt. Wel ertengenaan, maar niet op dat punt.
In mijn ogen is Ajax daar ver van verwijdert. Kansloos hoe slordig het de laatste tijd weer is en hoe moeilijk het dan is tegen clubs als Utrecht en Heerenveen :/
Quad schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:06:
[...]

Heb je 't nummer van ETH?
Het lijkt hetzelfde maar is het verre van. Die Timber is jong en heeft amper op het middenveld gespeeld. Nu speel je met twee spelers die daar normaliter niet spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door ephymerous op 16-10-2021 20:10 ]

XXXVI

• Vos

Vos

AFCA

Duel aangaan en winnen is een overtreding?

• ephymerous
  • Nu online
Die Haller laat vandaag ook weer zien absoluut niet te kunnen meevoetballen. Daar doen zijn statistieken niets aan af.

XXXVI

• DoeEensGek
  • Laatst online: 01-01 14:48
Bam ! :)

• AntraXxX
  • Laatst online: 07:31
BAM NERES, afgelopen nu!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NmnixEobLEiuroMdFJR3E4d71Eo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WLdYkBdaRVqKUI16GNhUIvut.png?f=user_large

nggyu nglyd

• Han
  • Niet online

Han

Neres met het hoofd.. hoe dan? :o

Hoe dan ook: BAM!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Eindelijk, maar wat een zaadpot!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:52

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou daar dekken ze Neres slecht en ook zo dat hij niet buitenspel staat. Kans meteen benut :)

Tweakers Discord

• DoeEensGek
Prima goaltje van Neres! Slim. Ook lekker dat Klaassen toch weer alert bij is als de bal toch niet erin ging.

• Quad

Quad

Doof

Nu even geen "Feyenoordje" aub. :)

nggyu nglyd

• OPSLAGHOND
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:18:
Prima goaltje van Neres! Slim. Ook lekker dat Klaassen toch weer alert bij is als de bal toch niet erin ging.
Klaassen is echt (wit)goud waard!

• Dadona
Jemig, wat zijn de Eagles aan het doen.... Twee keer rood, willen die nu echt gewoon gelijkspelen/verliezen?

De CSL/OT kroeg !

• Exocet
  • Niet online
Dadona schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:30:
Jemig, wat zijn de Eagles aan het doen.... Twee keer rood, willen die nu echt gewoon gelijkspelen/verliezen?
Op zich logisch dat ze geel en rood pakken

• DoeEensGek
Ik kijk niet (ajax ;) ). Heb je zin om meer te vertellen? Terecht rood? :)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Van Beek smeerlap!

• ephymerous
  • Nu online
Kansloze actie van die van Beek zeg :/

/edit
Gelukkig drie punten. Ben benieuwd of PEC eens kan stunten.

[ Voor 47% gewijzigd door ephymerous op 16-10-2021 20:35 ]

XXXVI

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-01 19:24

Bluebe

Roar

ephymerous schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:34:
Kansloze actie van die van Beek zeg :/
Makkelie ook, zijn taak niet om spelers weg te gaan duwen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Als de slager aan komt stormen kun je hem beter bij het rotte vlees weghouden!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2025

snmght

imho dan he

Hahaha Voetbalzone noemt 2-0 uit bij Heerenveen al 'een vrij minimale overwinning', hoe bizar zijn hun verwachtingen dan? Het gaat echt niet elke wedstrijd 4 of 5 doelpunten worden..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2025

snmght

imho dan he

Bluebe schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:36:
[...]

Makkelie ook, zijn taak niet om spelers weg te gaan duwen.
Vond het ook opvallend. Kan hij achteraf nog geschorst worden door de knvb? Serieuze vraag, ben vooral benieuwd of het technisch mogelijk is.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:31
Aged well! :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Dadona
Haha ja... Goed verhaal. :+

De CSL/OT kroeg !

Pagina: 1 ... 107 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022