Heeft niks in Ajax 1 te zoeken.groggy schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:05:
Wat is jullie mening over schuurs?
Jawel, de bal mag hij zoeken. Lijkt me een goede ballenjongen!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Situatie niet gezien, maar als het beoordeeld is tijdens de wedstrijd niet. Ook als de scheids het dan wegwuift is het beoordeeld en kan de knvb er niks mee.snmght schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:40:
[...]
Vond het ook opvallend. Kan hij achteraf nog geschorst worden door de knvb? Serieuze vraag, ben vooral benieuwd of het technisch mogelijk is.
@ephymerous wat doe jij plots zo dichtbij op de ranglijst?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Oe het scheelt een puntjeSuperkiwi schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:46:
@ephymerous wat doe jij plots zo dichtbij op de ranglijst?
Nog een flink aantal wedstrijden te gaan deze ronde.
XXXVI
WTF
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gaat goed dit!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nou, zijn ze hopelijk wel eens aan het begin wakker zou je zeggen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niks te klagen!!Maarten_E schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:05:
Gaat goed dit!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Stelletje kansloze hooibalen, hoe kan je zo zwak beginnen tegen dit PEC. Succes nu hoor, dit win je niet zomaar denk ik.
Ik ben vergeten /s neer te zetten zie ik nu.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik niet.Maarten_E schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:07:
[...]
Ik ben vergeten /s neer te zetten zie ik nu.
nggyu nglyd
Leuk dat ze bij PSV steeds een voorzet op de keeper doen.
Die Boscalgli mag gewisseld worden.
En Zahavi heeft weer doelpunten gemaakt met Israel, dus bij PSV is de pot leeg.
Die Boscalgli mag gewisseld worden.
En Zahavi heeft weer doelpunten gemaakt met Israel, dus bij PSV is de pot leeg.
[ Voor 54% gewijzigd door carpebios op 16-10-2021 21:11 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Jezus, hoe kan deze niet zitten? Koning TOTO?
[ Voor 16% gewijzigd door carpebios op 16-10-2021 21:13 ]
Hij gaat echt wel een keer hangen voor PSV hoor. Wel meer dan 1 denk ik.
nggyu nglyd
Ik betwijfel het, die Zahavi doet alles goed bij Israel, maar hij trekt een rood/wit shirt aan en alles is slecht.Quad schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:14:
Hij gaat echt wel een keer hangen voor PSV hoor. Wel meer dan 1 denk ik.
In de 2e helft het shirt van PEC aan laten trekken dan?carpebios schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:15:
[...]
Ik betwijfel het, die Zahavi doet alles goed bij Israel, maar hij trekt een rood/wit shirt aan en alles is slecht.
Nou, nu je moment om te wisselen en de VAR.
Zal toch wel mee vallen? Tijd zat in ieder geval. Beter dan een uur aankloten en een kwartier voor tijd achter komen.Zingo schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:06:
Stelletje kansloze hooibalen, hoe kan je zo zwak beginnen tegen dit PEC. Succes nu hoor, dit win je niet zomaar denk ik.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat is dat toch met Zahavi.
Of PSV gewoon weer niet scherp.ElPaco schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:20:
PEC heeft een engeltje meegenomen zeg, niet normaal. Hij mag er gewoon niet in..
En het is niet dat je nog een goede spits op de bank heb zitten die de ban straks kan doorbreken.
Dacht even dat de keeper van PEC in een tonische fase zat, die bleef maar stilstaan voordat die eens uittrapte.
[ Voor 31% gewijzigd door carpebios op 16-10-2021 21:26 ]
Elke aanval is zo doorzichtig.
Krijgt te veel betaaldcarpebios schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:20:
Wat is dat toch met Zahavi.
Door PEC?
NASA: "Contact lost with ISS while flying over Eindhoven. Trying to reconnect with crew onboard."carpebios schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:34:
NASA wil graag aangifte doen tegen van Ginkel.
Je kan inmiddels een bingokaart maken voor PSV thuiswedstrijden:
- Onnodige goal tegen
- Scheidsrechter die lang wacht met kaarten trekken
- Keeper die goed keept
- Keeper die enorme tijd rekt
- Aanvallen die je van 10 kilometer ziet aankomen
- Onnodige goal tegen
- Keeper die goed keept
Zingo, Ik heb BINGO!Zingo schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:42:
- Onnodige goal tegen
- Keeper die goed keept
Sterker, het ISS belt de aanvallen door aan de verdediging van PEC.Zingo schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:42:
- Onnodige goal tegen
- Keeper die goed keept
HahahaMaarten_E schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:44:
[...]
Sterker, het ISS belt de aanvallen door aan de verdediging van PEC.
Zahavi denkt dat hij kan vliegen?
Hahahaha, hier moet een meme van gemaakt worden, ook volledig missen.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:46:
Zahavi denkt dat hij kan vliegen?
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 16-10-2021 21:46 ]
Is die Lamprou niets voor Ajax? Beter dan Pasveer lijkt me!
En ondertussen heeft de keeper nog geen geel gehad (3G principe).
Slecht geschoten van Gakpo, Lamprou kon erbij!
Lamprou hier, Lamprou daar, Lamprou keept ze nog vanuit Amerika.
Bedoel Makkelie zelf he..ElPaco schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Situatie niet gezien, maar als het beoordeeld is tijdens de wedstrijd niet. Ook als de scheids het dan wegwuift is het beoordeeld en kan de knvb er niks mee.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Schieten ze alles laag?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:48:
Slecht geschoten van Gakpo, Lamprou kon erbij!
Dat was niet makkeliek te begrijpen.
Toch eens kijken of we die kunnen ruilen voor Pasveer.carpebios schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:48:
Lamprou hier, Lamprou daar, Lamprou keept ze nog vanuit Amerika.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hahaha die scheids, als Lamprou standbeeld stil staat om te gaan uittrappen. Niets aan de hand!
Nog 2 seconden terwijl PSV aanvalt, ja jongens, tijd voor de thee!
Nog 2 seconden terwijl PSV aanvalt, ja jongens, tijd voor de thee!
Nee, Lamprou beschikt over een hoogwerker.
Hoge noppen misschien?Maarten_E schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:50:
[...]
Nee, Lamprou beschikt over een hoogwerker.
Extendable noppen, een soort Inspector Gadget. Cool!
Zand in de ogen, dit is de 3e wedstrijd dat de keeper tegen PSV gewoon super staat te keepen. Was bij Sparta en Willem II ook zo. Verder hoor je weinig van die keepersGonadan schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:49:
[...]
Toch eens kijken of we die kunnen ruilen voor Pasveer.
The name is Bond, Kostas Bond.Maarten_E schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:52:
[...]
Extendable noppen, een soort Inspector Gadget. Cool!
nggyu nglyd
Nou, daar gaan de volgende 45 minuten van m'n leven.
Om je te troosten: Dat zou ook zijn gebeurd als je de wedstrijd niet had gekeken.carpebios schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:05:
Ik zou hem ook niet snel aan Zahavi geven. Dan weet je zeker dat hij niet zit.carpebios schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:06:
Gakpo dacht dat hij speedrunner was.
Zou niet best zijn als het maar bij 30 zal blijven.carpebios schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:05:
Rip.
nggyu nglyd
Zou best kunnen, die bal van van Ginkel is momenteel aan het neerdalen terug richting aarde.Quad schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:08:
[...]
Zou niet best zijn als het maar bij 30 zal blijven.
Rip.
Als die bal jou raakt, is dat dan moord of doodslag?carpebios schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:09:
[...]
Zou best kunnen, die bal van van Ginkel is momenteel aan het neerdalen terug richting aarde.
Hahahaha, niets wil erin!
Zou wel een dood punt zijn.. En ik ben echt wel iemand die spelers kansen geeft maar Zahavi kost ons echt punten nu
Jullie gaan het niet geloven, maar Zahavi verprutst gewoon weer een kans. Je ziet het niet aankomen.
Doodslag. Tenzij die gast stiekem zo goed is dat hij mij gepland heeft geraakt. Nept die PSV wel even.Maarten_E schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:10:
[...]
Als die bal jou raakt, is dat dan moord of doodslag?
Doodslag, tenzij ze in het huis van van Ginkel de plannen vinden om je te doden middels een hoge bal.Maarten_E schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:10:
[...]
Als die bal jou raakt, is dat dan moord of doodslag?
Ah. I see what you did there.dglavimans schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:10:
Zou wel een dood punt zijn..
nggyu nglyd
Zahavi hahahaha
hahahahacarpebios schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:13:
Zahavi hahahaha
Voor PSV bedoel je, die niet tot scoren komt tegen de nummer 18...Zingo schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:17:
Kom op zeg, geef nu eens geel aan die keeper. Dit is echt kansloos.
Als je kaarten kon krijgen voor slecht spelen dan was de wedstrijd allang gestaaktcarpebios schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:18:
[...]
Voor PSV bedoel je, die niet tot scoren komt tegen de nummer 18...
Tering zeg, die gast heeft nog nooit gescoord. Laat Zahavi lekker staan, dit schiet niet op.
Van Ginkel eraf is wel al sowieso een versterking, kan NASA gelijk die claim indienen.
Van Ginkel eraf is wel al sowieso een versterking, kan NASA gelijk die claim indienen.
Vertessen en Vinicius... Hiephoi, de modderschuiten van de vlag zeg maar.
Lamprou weet dingen van de scheids denk ik.
Ik niet helaas, hij schoot naastQuad schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:22:
Vertessen zie ik er wel 1 in prikken.
Wow, een 100% roze bril, waar vind je die?!Quad schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:22:
Nou deze in ieder geval niet.Quad schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:22:
Ik ben trouwens wel blij dat Vertessen er in staat voor Zahavi. Is op dit moment een verbetering.
Schmidt moet eens gaan kijken naar het Israëlische elftal, hoe zijn Zahavi zo effectief krijgen.
Positief blijven.Maarten_E schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:23:
[...]
Wow, een 100% roze bril, waar vind je die?!
Hij krijgt echt wel meer mogelijkheden nog.ElPaco schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:24:
[...]
Nou deze in ieder geval niet.
Ik ben trouwens wel blij dat Vertessen er in staat voor Zahavi. Is op dit moment een verbetering.
Schmidt moet eens gaan kijken naar het Israëlische elftal, hoe zijn Zahavi zo effectief krijgen.
Nog bijna een half uur te gaan, tijd genoeg voor in elk geval de gelijkmaker.
nggyu nglyd
Vertessen heeft Wijnaldum denk ik als voorbeeld met z'n slappe schoten.
Nee deze van Gakpo.. Die tik in de interland periode is toch harder aangekomen dan we dachten..carpebios schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:26:
Een aanvaller hoort geen centrale middenvelder als voorbeeld te hebben. Of in ieder geval niet in dat aspect.carpebios schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:26:
Vinicius, wie heeft die gast toch gescout.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022