Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wees gerust, de mods zien alles.ephymerous schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:28:
[...]
Helaas zijn het veel van die eendagsvliegen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het is voor hun ook de wedstrijd van het jaar.Exocet schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:26:
[...]
[mbr]knip[/!]
Ajax compleet onnodig verloren vandaag
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 03-10-2021 17:11 ]
Bovendien, ook wel weer leuk om morgen aan de koffie de usual suspects die normaliter altijd een vergadering hebben weer eens te treffen...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Nee. Dat is 19 december aanstaandeDoeEensGek schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:29:
[...]
Het is voor hun ook de wedstrijd van het jaar.
Het is maar net waar je je zorgen om wil maken he, verschillende wedstrijden, verschillende scenario's, verschillende mensen.Exocet schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:28:
[...]
Wel heel opvallend inderdaad.
Heb wellicht hun felicitaties voor de CL overwinningen gemist
Ik heb alleen de tweede helft gezien, Ajax had er meer van kunnen maken, meer tegelijk kregen ze gewoon te weinig kansen om het echt af te dwingen.
Niet geheel onverwacht.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die keeper van Utrecht, Maarten Paes, wint de wedstrijd voor fc Utrecht!Han schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:29:
Keeper van Utrecht heeft punten binnengehaald vandaag, erg knap. Pasveer daar in tegen heeft vandaag 2 punten gekost. Van die afstand, gewoon houdbaar.
De keepers maakten het verschil jaDoeEensGek schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:32:
[...]
Die keeper van Utrecht, Maarten Paes, wint de wedstrijd voor fc Utrecht!
En dat mag dan weer niet ...carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:32:
Noem de eendagsvliegen eens op, ik heb het gemist volgens mij.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Al was het maar vanwege:
"’Het was meters, meters, meters buitenspel! Meters, meters meters, buitenspel!! Kloeg die zag het niet, de rest die zag het wel, het was meters, meters, meters buitenspel!’’
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Z’n ouders zijn fan van Maarten Stekelenburg, snap ik wel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Da’s een grap neem ik aan.snmght schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:28:
Voorbij gestreefd door Feyenoord. Wat zijn we diep gezakt zeg.
Maar Feyenoord moet het nog wel even doen hè. Te vaak meegemaakt dat ze juist niet profiteren van verlies van “concurrenten”.
Laat het maar een leuke wedstrijd worden in Arnhem. Ik denk dat alle Feyenoorders al heel tevreden zijn met hoe we zijn begonnen en hoe we voetballen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
PSV kan het doelsaldo verschil flink terugbrengen straks
In een parallel universumExocet schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:39:
Vitesse is wel erg matig dit seizoen, lijkt me geen probleem voor feyenoord.
PSV kan het doelsaldo verschil flink terugbrengen straks
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kan toch haast niet anders dat Ten Hag straks Onana weer gaat opstellen? Ajax lijkt wel een soort Death Star; oogt indrukwekkend maar 1 hele duidelijke zwakke plek.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Helaas is Ten Hag die zwakke plek dus die zou zomaar voor Pasveer kunnen kiezen.ph4ge schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:41:
[...]
Kan toch haast niet anders dat Ten Hag straks Onana weer gaat opstellen? Ajax lijkt wel een soort Death Star; oogt indrukwekkend maar 1 hele duidelijke zwakke plek.
OPSLAGHOND schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:43:
[...]
Helaas is Ten Hag die zwakke plek dus die zou zomaar voor Pasveer kunnen kiezen.
De islam kan uw vrijheid schaden
Twee keer puntenverlies en twee keer heeft de keeper een redelijke invloed gehad. Vandaag was het geen onhoudbare bal voor Pasveer en tegen FC Twente zag Stekelenburg er niet geweldig uit bij één van de weinige schoten op doel waar er gedoken moest worden.ph4ge schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:41:
[...]
Als hoofdtrainer zou ik nog geen halve minuut nadenken en direct Onana opstellen als het kan.
Het niet halen van een goede eerste/tweede keeper met de schorsing van Onana in het achterhoofd is redelijk duur.
[ Voor 8% gewijzigd door Napo op 03-10-2021 16:56 ]
Heb ik wat gemist? Ik ga vanavond even schrapen in wat berichten
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Bam?remco112 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 17:13:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Zo niet, dan direct plaatsen!
[ Voor 25% gewijzigd door krissie100 op 03-10-2021 17:15 ]
Verwijderd
Echte harde werker wat echt past bij Feyenoord.Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 17:14:
Til blijft toch wel een meer dan goede versterking voor Feyenoord.
Laten we beginnen met inzamelactie om hem te kunnen kopen in de winterstop.krissie100 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 17:15:
Staat er al een standbeeld van Guus in Rotterdam?
Feyenoord geeft niet echt thuis. Vitesse had ik niet zo redelijk ingeschat.
Paes Motm(keeper Utrecht)
Eentje om in de gaten te houden
Zet een standbeeld van Geertruida neer, kunnen we hem omver trekken ofzo. Sjongejongekrissie100 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 17:15:
Staat er al een standbeeld van Guus in Rotterdam?
De avond duurt nog lang! Til ....PWM schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 17:57:
We hadden toch niet verwacht dat Feyenoord hier ging winnen vandaag hé
Dat zullen dezelfde zijn als toen PSV van Feyenoord verloor. Toen was er ook een enorme influx van mensen die meteen daarna ook weg waren.Han schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:27:
Helaas pindakaas…
Aan de positieve kant, we hebben er weer een hele hoop nieuwe gebruikers bij in het topic, dat is dan wel weer mooi om te zien. Was het wekenlang krokodillentranen en afhakers, nu plots nieuwe aanwas. Heeft Ajax toch nog wat goed gedaan vandaag
Wen er maar aan, dat is iets van alle tijden en zal niet weg gaan.
Vitesse gaat nu gewoon 35 minuten tijdrekken, wordt dus nog een lange avond….
Wat vindt Bas Nijhuis ervan?dr.lowtune schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:01:
[...]
Ik moest lachen.
Nee toch? De avond is net pas begonnen!dr.lowtune schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:01:
[...]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Al die mensen hebben thuis zitten kijken hoe Ajax verloor, prioriteiten stellenQuad schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:11:
Bijzonder dat Vitesse geen uitverkocht huis heeft tegen Feyenoord.
Daar is weinig bijzonders aan, Vitesse en een uitverkocht huis is eerder bijzonder. Zelfs tegen Ajax zat het in 2019/20 vorig jaar niet vol. Fortuna Sittard was de topper kijkende naar de bezoekersaantallen met 20.800 gasten.Quad schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:11:
Bijzonder dat Vitesse geen uitverkocht huis heeft tegen Feyenoord.
[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 03-10-2021 18:16 ]
Of kan meneer Umlaut beter rekenen dan zijn collega?
Feyenoord zwak na afgelopen wedstrijd, scheids zwak, Vitesse being Vitesse, we hadden het kunnen weten…remco112 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:17:
Dit moet minimaal 7 minuten blessuretijd zijn! Gözübüyük is weer als vanouds aan het kutten.
Je zou toch gewoon het bord straks omhoog houden met 12 minuten extra tijd! Rot op met dat tijdrekken. Waar dan ook, wie dan ook.remco112 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:17:
Dit moet minimaal 7 minuten blessuretijd zijn! Gözübüyük is weer als vanouds aan het kutten.
Heeft Vitesse dan zo weinig supporters?Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:15:
[...]
Daar is weinig bijzonders aan, Vitesse en een uitverkocht huis is eerder bijzonder. Zelfs tegen Ajax zat het in 2019/20 vorig jaar niet vol. Fortuna Sittard was de topper kijkende naar de bezoekersaantallen met 20.800 gasten.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zou jij van zo’n club supporter kunnen zijn?
Ajax heeft verlorenMark31 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 17:47:
Ajax was gewoon beter met 2,17 XG vs 0,72 XG van Utrecht.
Paes Motm(keeper Utrecht)
Eentje om in de gaten te houden
Dit zegt misschien genoeg.
Was een bericht uit 2019.Een mooie mijlpaal voor Vitesse: voor het eerst in vijf jaar is de Gelredome geheel uitverkocht. De laatste keer dat alle stoeltjes gevuld waren, was in 2014 tegen Ajax toen het duel in een 1-1 gelijkspel eindigde.
Tijdrekken? Zeker een andere wedstrijd aan het kijken.Verwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:29:
Ah gadver, lekker rollen weer en tijdtrekken /bah
[ Voor 87% gewijzigd door CCJJVV op 03-10-2021 18:30 ]
Het bloed lijkt eruit te lopen maar het is een act?OMX2000 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:29:
Ja Vitesse hou ff op met je act… ik snap het. Maar tjonguh jonguh
Heel de tweede helft al joh, op dit moment na.CCJJVV schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:29:
Flink wat bloed.
[...]
Tijdrekken? Zeker een andere wedstrijd aan het kijken.
Toneelclub Vitesse. Maar goed genoeg om vandaag te winnen. 2x toneelploegen in een week is teveel voor Feyenoord.OMX2000 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:29:
Verwijderd
Eerder 12+ dit is echt bizar voor woorden.remco112 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:30:
Dit moet minimaal 8 minuten blessuretijd zijn!
Die noppen in je achterhoofd zijn niet heel fijn. Expres of niet.OMX2000 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:29:
Ze hebben natuurlijk zakken met nep-bloed meegenomen uit de kleedkamer!Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:30:
[...]
Het bloed lijkt eruit te lopen maar het is een act?
Minimaal 80remco112 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:30:
Dit moet minimaal 8 minuten blessuretijd zijn!
Nee dude. De ophef eromheen. Zogenaamde opstootjes en heisa maken. En nu alweer aan het lachen.Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:30:
[...]
Het bloed lijkt eruit te lopen maar het is een act?
Klopt, maar had de betere kansen, Ajax was niet scherp genoeg met de kansen om gegaan.
Deze reactie is echte scorebordjournalistiek.
Niet altijd wint de club met de beste kansen.
Ik vind de overwinning daarom nogal geflatteerd tov kansenverhouding.
Ik kan me nog een wedstrijd herinneren
Ajax-Sparta 0-0 .
31 doelpogingen Ajax waarvan 11 tussen de palen , 0 doelpogingen Sparta.
Het is een gelijkspel, maar is Ajax dan onzuiver in het afmaken van kansen of de tegenstander zo goed?
Ik vind het 1e.
"Doe mij maar een patatje met ketchup, ooh ketchup is op."CCJJVV schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:31:
[...]
Ze hebben natuurlijk zakken met nep-bloed meegenomen uit de kleedkamer!
okMark31 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:32:
[...]
Klopt, maar had de betere kansen, Ajax was niet scherp genoeg met de kansen om gegaan.
Ajax-Sparta 0-0 .
Het is een gelijkspel, maar is Ajax dan onzuiver in het afmaken van kansen of de tegenstander zo goed?
Ik vind het 1e.
Vorige week nog, Willem II - PSV. Willem II had niet eens 2 schoten op doel..Mark31 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:32:
[...]
Ajax-Sparta 0-0 .
Ik vind het 1e.
Dit was wel serieus inderdaad, de rest was gewoon toneel. Heel veel toneel. Maar het werkt, dus als je zo eerloos als Vitesse bent snap ik dat je daar gebruik van maakt, 3 punten zijn 3 punten.CCJJVV schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:31:
[...]
Ze hebben natuurlijk zakken met nep-bloed meegenomen uit de kleedkamer!
Nu nog 10 minuten gele vlekken op het gras.
Dit gelden overigens ook voor PSV vs Willem 2 vorige week.
De ophef er omheen is altijd gespeeld of compleet overbodig. Dat is niet Vitesse eigen, Feyenoord doet hetzelfde en menig andere club ook. Dat specifiek nu benoemen bij Vitesse is spijkers op laagwater zoeken.OMX2000 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:32:
[...]
Nee. De ophef eromheen. Zogenaamde opstootjes en heisa maken. En nu alweer aan het lachen.
+10 zelfsremco112 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:17:
Was toevallig nog aan het type idd, eens ook een goede voorbeeldElPaco schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:32:
[...]
Vorige week nog, Willem II - PSV. Willem II had niet eens 2 schoten op doel..
Beetje maar 😋Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:33:
[...]
De ophef er omheen is altijd gespeeld of compleet overbodig. Dat is niet Vitesse eigen, Feyenoord doet hetzelfde en menig andere club ook. Dat specifiek nu benoemen bij Vitesse is spijkers op laagwater zoeken.
Door de var.OPSLAGHOND schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:40:
Maximaal tijdgerekt in de blessuretijd ...
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022