Topscorer van zowel de CL als de Eredivsie, dat is inderdaad een misbaksel van een spitsephymerous schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:14:
Die Haller blijft een misbaksel van een spits zeg
Scorebordjournalistiek!Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:24:
[...]
Topscorer van zowel de CL als de Eredivsie, dat is inderdaad een misbaksel van een spits
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Doe die blonde snelle er maar in nu, even die linksback doldraaien.Han schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:32:
[...]
En je kan nog wat inbrengen ook, Klaassen, Blind, Antony. Wat een weelde die bank
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Tja, bij een goedlopend Ajax krijgt iedereen die in de spits staat genoeg kansen om veel te scoren.Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:24:
[...]
Topscorer van zowel de CL als de Eredivsie, dat is inderdaad een misbaksel van een spits
Maar je gaat er niets mee winnen als't niet zo goed loopt, past totaal niet in het systeem
Je zou als Ajax wellicht beter kunnen spelen met een aanvallende middenvelder met veel scorend vermogen die dan net iets achter de twee buitenspelers speelt.Terranova schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:27:
[...]
Maar je gaat er niets mee winnen als't niet zo goed loopt, past totaal niet in het systeem
Balvast, goed in de kleinere ruimte met oog voor de medespelers die daar de bal kan neerleggen maar dan moet je waarschijnlijk accepteren dat een hoge voorzet nutteloos wordt.
Man, man, man. Waarom nu tot de 60e minuut wachten altijd? Op deze manier zie ik de 0-1 nog wel vallen, waarna je onder druk komt.
Onkunde, Ten Hag leert wel maar wel heel erg langzaam.Dadona schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:39:
Man, man, man. Waarom nu tot de 60e minuut wachten altijd? Op deze manier zie ik de 0-1 nog wel vallen, waarna je onder druk komt.
Ah het Depay syndroom!Terranova schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:27:
[...]
Tja, bij een goedlopend Ajax krijgt iedereen die in de spits staat genoeg kansen om veel te scoren.
Wat een geluk voor die tijdrekker ...
Keeper naar PSV!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Pasveer 2e keeper van NL ETH? Zie die Paes, keept de wedstrijd van z’n leven
XXXVI
Nee Ajax!carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:46:
Keeper naar PSV!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wa the fuck? Lekker gekeept hoor, kuddo’s!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Krijgen wij die van jullie, ook prima!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zie het nu al: PSV gaat zo verliezen, past bij het weekend.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En Feyenoord wint met 6-0 van Vitesse.Maarten_E schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:51:
Ik zie het nu al: PSV gaat zo verliezen, past bij het weekend.
nggyu nglyd
Ga maar eens direct rood geven voor dat tijdgerek!
Ik heb een scheids nog nooit zo fel gezien over tijdtrekken.
Geef Jansen nou eens geel, die komt overal mee weg. Ellebogen, overtredingen, tijdrekken etc
Haha sureOPSLAGHOND schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:56:
Zou wel de oplossing zijn. Hoeft meer ooit 1 iemand te doen en dan rekt niemand meer tijd in wat voor wedstrijd dan ook
Eigen schuld, het is zo lastig voetballen als je kansen niet afmaakt. Die zijn er al zat geweest.OPSLAGHOND schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:56:
XXXVI
Je hoeft helemaal geen rood te geven voor tijdrekken. Op het moment dat een scheidsrechter daadwerkelijk zich aan de regels houdt en geel geeft vanaf het begin, is het zo klaar.
Klokkie stilzetten als het spel stil ligt is ook een prima optie.Terranova schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:57:
[...]
Zou wel de oplossing zijn. Hoeft meer ooit 1 iemand te doen en dan rekt niemand meer tijd in wat voor wedstrijd dan ook
nggyu nglyd
Het hele probleem is eerder dat er niet consequent geel wordt gegeven bij tijdgerek en dat ga je niet oplossen met een rode kaart die niet consequent gegeven wordt.Terranova schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:57:
[...]
Overtreding maken en de bal in de hand meenemen? Geel
Voor een vrijetrap blijven staan? Geel
Te lang wachten met het nemen van een ingooi? Geel
Doen alsof je rent bij een wissel maar trager bent dan je normaal loopt? Geel
En dat dan niet vanaf minuut 60 maar vanaf het begin. Dat loopt dan vanzelf uit op een rode kaart of minder tijdrekken, de regels zijn er maar pas ze dan ook eens toe.
[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 03-10-2021 16:00 ]
72 minuten verpest, bedankt Haller!
Haller gewisseld, 72 minuten te laat. Utrecht daardoor met een man minder op het veld.
XXXVI
Lekker slim van Tadic om je eigen aanval te onderbreken
Flickr PSN ID= cheironnl
Die hapt de hele tijd al lekker, drukker met randzaken en de tegenstander dan met zijn eigen spelcheiron schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:05:
Lekker slim van Tadic om je eigen aanval te onderbreken
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Boink.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
BAM? Zo he, die had de keeper toch mogen hebben?
Ik merk wel dat alles wat ik dit weekeinde voorspel niet uitkomt. Dat voorspelt niet veel goeds voor PSV.
En terecht… eigen schuld dikke bult. Precies zoals ik had voorspeld, een counter en klaar.
Lol, heb jij PSV de laatste maand zien spelen?Exocet schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:06:
Dit kon je verwachten. Feyenoord en PSV kunnen hun slag slaan
Stuit maakt het wat lastiger maar zeer zeker houdbaar.carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:06:
BAM? Zo he, die had de keeper toch mogen hebben?
Ajax maakt er echt nog wel 1.
Gewoon een nederlaag die je kan wijten aan twee spelers, Haller en Pasveer. Die houdt nooit een bal tegenQuad schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:06:
Pasveer echt..
XXXVI
Sing when you're winning ...Verwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:08:
BAM lekker hoor, nu hopen Utrecht de tweede maakt, spelen lekker.
Haha, het is een wonder dat ze voorstaan.Verwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:08:
BAM lekker hoor, nu hopen Utrecht de tweede maakt, spelen lekker.
Ajax totaal niet effectief
Met hoe ze tot nu speelden in deze wedstrijd zou ik daar niets op in durven zetten. Op basis van de afgelopen wedstrijden echter weer wel. Lastig!carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:08:
Ik had eerlijk gezegd al 6-0 voor Ajax verwacht, dat dan weer wel. Maar Ajax is een stukje sterker qua fysiek en dergelijke. Ik zie die er echt nog wel minimaal 1 inleggen eigenlijk. Nog dik 10 minutenNapo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:10:
[...]
Met hoe ze tot nu speelden in deze wedstrijd zou ik daar niets op in durven zetten. Op basis van de afgelopen wedstrijden echter weer wel. Lastig!
Volgende week.carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:08:
Al spelen ze nog een uur door, dat gaat vandaag niet lukken, het is zo’n dag. Helaas pindakaas, te laat gewisseld en te veel spelers door de ondergrens vandaag. Uithuilen en doorcarpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:08:
Ik wacht wel weer op de berichten Utrecht kan het alleen tegen de top3
Zo, nog ff die 0-2 erin en m'n dag kan niet meer stuk.
Utrecht kan dit echt alleen tegen de top 3!
SuperKneus schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:11:
Ik wacht wel weer op de berichten Utrecht kan het alleen tegen de top3
PSV doet het over het algemeen juist heel goed tegen Utrecht, voor ons is het sc Heerenveen dat de gemiddelde PSV-supporter wakker houdt.carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:12:
Utrecht kan dit echt alleen tegen de top 3!
Edit: Of PSV is geen top-3, kan ook
[ Voor 6% gewijzigd door Maarten_E op 03-10-2021 16:16 ]
Toch redelijk gelijk gekregen, behalve dat Ajax niet gaat winnen.Quad schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:00:
Soms heb je er gewoon een slechte pot tussen zitten. Het Ajax van een aantal jaren terug had dit gisteren verloren ondanks het betere spel. Nu scoren ze, missen ze een aantal kansen maar is Besiktas eigenlijk 1x echt gevaarlijk geweest.
Tegen Utrecht moet de boel weer op scherp staan, dat kan normaalgesproken een zaadpot van Ajax worden, maar gezien hun huidige vorm zet ik in op 4-1.
Wel acht ik de kans op een tegengoal van FC Utrecht redelijk groot.
nggyu nglyd
Als Nijhuis serieus is over het vele tijdrekken moet hij er ook minimaal een minuut of 7 bij gaan tellen, alles minder dan 5 minuten maakt het tragisch.
[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 03-10-2021 16:16 ]
Eerste wedstrijd tegen een tegenstander die wat hoger staat en niet 80 blessuregevallen heeft en je krijgt dit.
En de rest momenteel, ik zit niet meer lekker bij welke ploeg dan ook tegen PSV.Maarten_E schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:15:
[...]
PSV doet het over het algemeen juist heel goed tegen Utrecht, voor ons is het sc Heerenveen dat de gemiddelde PSV-supporter wakker houdt.
Goede omzetting met het inbrengen van Danilo, daarna is alles voor Utrecht. Onkunde van ETH.
Nee hoor. Het blijven opstellen van een spits die vijf 100% kansen nodig heeft en niet kan meevoetballen doet je hier de das om. Tel daar een matige keeper bij op…Dadona schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:16:
Eerste wedstrijd tegen een tegenstander die wat hoger staat en niet 80 blessuregevallen heeft en je krijgt dit.
[ Voor 68% gewijzigd door ephymerous op 03-10-2021 16:19 ]
XXXVI
Waar Gravenberch zich constant aanbood tussen de linies voor een steekbal van Blind/Tagliafico of Martinez wacht Klaassen rustig tot de bal bij de vleugels ligt. Alles moet dan via Alvarez, en da's nou niet de beste opbouwer. Dat soort dingen moet EtH toch ook zien?
Breng Brobbey er maar in.
Om mijzelf te quoten, 5 minuten extra tijd terwijl je 2 spelers een gele kaart geeft voor tijdrekken en de aanvoerder vermaand dat het op moet houden is bijzonder zwak.Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:16:
Als Nijhuis serieus is over het vele tijdrekken moet hij er ook minimaal een minuut of 7 bij gaan tellen, alles minder dan 5 minuten maakt het tragisch.
Juist andersom zou beter zijn. Dit is typisch spel voor Haller, ipv bij de startephymerous schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:17:
Goede omzetting met het inbrengen van Danilo, daarna is alles voor Utrecht. Onkunde van ETH.
[...]
Nee hoor. Het blijven opstellen van een spits die vijf 100% kansen nodig heeft en niet kan meevoetballen doet je hier de das om. Tel daar een matige keeper bij op…
Blijkt nu wel dat die zogenaamde dominantie van Ajax in de Eredivisie niet bestaat. Vorig jaar liet de concurrentie het afweten, maar dit jaar wordt duidelijk een ander verhaal.
Zoals wel vaker gebleken, tijdrekken loont altijdNapo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:19:
[...]
Om mijzelf te quoten, 5 minuten extra tijd terwijl je 2 spelers een gele kaart geeft voor tijdrekken en de aanvoerder vermaand dat het op moet houden is bijzonder zwak.
Wat een slecht schot zeg en wat een pech voor Ajax.
Maher had daar rood mogen krijgen. Geen enkele intentie om de bal te spelen
Flickr PSN ID= cheironnl
Hier had je Maher ook gewoon een gele kaart voor moeten geven, simpelweg te laat en weinig/geen intentie om de bal te spelen
Daar wordt Maher gespaard door Nijhuis
Waarom zou je je haar trouwens blonderen als een wc borstel?
Ajax zet druk, gelijkspel zou echt nog wel kunnen.
Ajax zet druk, gelijkspel zou echt nog wel kunnen.
Ik weet niet waar Ajax meer aan heeft, wel of geen geel. Als hij geel geeft dan ligt het spel nog minimaal een minuut stil, nu kan je iig gewoon door.
Inderdaad, hoge ballen voor en niemand die kan koppen. Heel treurig dit.Terranova schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:19:
[...]
Juist andersom zou beter zijn. Dit is typisch spel voor Haller, ipv bij de start
/edit
En ondertussen heeft Pasveer m weet niet.
[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 03-10-2021 16:23 ]
XXXVI
Zo, dat scheelde niet veel zeg!
Wat fijn dat Ajax verliest.
Kijk dat ontevreden smoelwerk van Tadic
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Man, dit had ik echt niet zien aankomen. Ik dacht een saaie wedstrijd met 7-1.
Nou aan die minuut hebben we ook niks gehad.Zingo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:22:
Ik weet niet waar Ajax meer aan heeft, wel of geen geel. Als hij geel geeft dan ligt het spel nog minimaal een minuut stil, nu kan je iig gewoon door.
Godverdomme zeg, hopelijk is net nu klaar met die middelmaat in de spits en op doel. Niets aan de hand als je een kansje afmaakt.
Komt Laporta die ten Hag nog snel ophalen?
Komt Laporta die ten Hag nog snel ophalen?
[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 03-10-2021 16:27 ]
XXXVI
Nou Ten Hag pleur maar op, op miraculeuze heeft Ajax het alleen moeilijk tegen je oude ploegen. Begint verdacht te worden
Hoogmoed komt voor de valcarpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:25:
Man, dit had ik echt niet zien aankomen. Ik dacht een saaie wedstrijd met 7-1.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
AZ 3-1 gewonnen.
Niet nodig, dien dan een TR in964C2 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:25:
Wat fijn dat Ajax verliest.
Ajax compleet onnodig verloren vandaag
[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 03-10-2021 17:09 ]
Dat spreekwoord lijkt niet echt te passen in de context, maar oke
Dit is wel gunstig voor Feyenoord.
.
Lekker verlies van Ajax.
Lekker verlies van Ajax.
Helaas pindakaas…
Aan de positieve kant, we hebben er weer een hele hoop nieuwe gebruikers bij in het topic, dat is dan wel weer mooi om te zien. Was het wekenlang krokodillentranen en afhakers, nu plots nieuwe aanwas. Heeft Ajax toch nog wat goed gedaan vandaag
Aan de positieve kant, we hebben er weer een hele hoop nieuwe gebruikers bij in het topic, dat is dan wel weer mooi om te zien. Was het wekenlang krokodillentranen en afhakers, nu plots nieuwe aanwas. Heeft Ajax toch nog wat goed gedaan vandaag
3 puntjes zijn binnen, heb Ajax als een van de weinige niet gezien. Dat had ik niet verwacht.
0-1
0-1
Eerst zelf nog maar eens even een resultaat halen in Arnhem...Grudgie schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:27:
Dit is wel gunstig voor Feyenoord..
Lekker verlies van Ajax.
Ajax staat gelijk aan PSG, verliezen vandaag ook terwijl ze dominant zijn. #naregenkomtzonneschijn
Voorbij gestreefd door Feyenoord. Wat zijn we diep gezakt zeg.
Totaal niet conform het wedstrijdbeeld alleen komt Ajax er lastig door en als ze er een keer door zijn gekomen combineren ze net iets te lang, zijn ze net iets te traag met het schot of valt hij net niet goed. SImpelweg niet Ajax hun dag, komt weleens voor, vaak win je dan nog met gemak en dan nu net een keer niet.
Hier komt FC Utrecht goed weg en weten ze één van hun weinige kansen te converteren tot doelpunt.
[ Voor 10% gewijzigd door Napo op 03-10-2021 16:28 ]
Helaas zijn het veel van die eendagsvliegen.Han schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:27:
Helaas pindakaas…
XXXVI
snmght schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:28:
Voorbij gestreefd door Feyenoord. Wat zijn we diep gezakt zeg.
Ondertussen rijdt er iemand in de hel van het Noorden rond, met een bemodderde bril. Die ziet dus helemaal niks, maar toch doet ie het.
Wat een held.
Ajax wint volgende week wel weer met 14-2.
Wat een held.
Ajax wint volgende week wel weer met 14-2.
Wel heel opvallend inderdaad.Han schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:27:
Helaas pindakaas…
Heb wellicht hun felicitaties voor de CL overwinningen gemist
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022