[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 311 Laatste
Acties:
  • 485.285 views

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Nu zaagt een Groninger er een van Twente door midden, wordt er niet gefloten.

Arbitrage van niks dit

Edit :elleboog van Ngonge, ook niet bestraft

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 01-10-2021 20:48 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:18
Harribo schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:42:
Nu zaagt een Groninger er een van Twente door midden, wordt er niet gefloten.

Arbitrage van niks dit

Edit :elleboog van Ngonge, ook niet bestraft
Dat het 2 kanten op gaat bevestigd dat het incompetentie is, geen onwil.

WoT stats

• Harribo
ElPaco schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:58:
[...]

Dat het 2 kanten op gaat bevestigd dat het incompetentie is, geen onwil.
Ja dat is het ook.

Wel jammer van dat afgekeurde doelpunt van Groningen.
We konden wel eens een overwinning gebruiken, nu moeten we misschien nog oppassen dat we hem niet verliezen

• ElPaco
Nou, eens kijken wat de VAR nu bedenkt om de goal van Groningen af te keuren..

Edit: ik zie het al, hands! Deze is wel terecht afgekeurd.

[ Voor 28% gewijzigd door ElPaco op 01-10-2021 21:12 ]

WoT stats

• Harribo
ElPaco schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:12:
Nou, eens kijken wat de VAR nu bedenkt om de goal van Groningen af te keuren..
Dit is gewoon hands van Ngonge.

Maar ja dat andere doelpunt, die had nooit afgekeurd moeten worden. Nu kost het wrs de overwinning

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 01-10-2021 21:14 ]

• Harribo
Pröpper beste spits van Twente

• Harribo
Nou daar gaan de punten.
Bedankt voor die onterechte afgekeurde goal scheids

• ElPaco
Harribo schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:33:
Nou daar gaan de punten.
Bedankt voor die onterechte afgekeurde goal scheids
Twente stond wel echt met een man meer op het veld. Die hebben het punt 100% aan de scheids te danken. Jammer voor Groningen.

WoT stats

• Harribo
ElPaco schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:54:
[...]

Twente stond wel echt met een man meer op het veld. Die hebben het punt 100% aan de scheids te danken. Jammer voor Groningen.
Mwah dat vind ik niet.
Twente was nog een paar keer dicht bij een treffer. Op de lat en zo. Kwam Groningen goed weg.

Maar de scheidsrechter maakte het Groningen wel enorm moeilijk door zo'n doelpunt af te keuren

• ElPaco
Harribo schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:59:
[...]

Mwah dat vind ik niet.
Twente was nog een paar keer dicht bij een treffer. Op de lat en zo. Kwam Groningen goed weg.

Maar de scheidsrechter maakte het Groningen wel enorm moeilijk door zo'n doelpunt af te keuren
Dat doelpunt van Groningen had nooit afgekeurd mogen worden.

Bij het doelpunt van Twente ging die speler van Groningen hoog de lucht in en bleef die van Twente staan. Is volgens mij gevaarlijk en op elke andere plek op het veld zou het een vrije trap voor Groningen zijn geweest.

Dat affluiten net ook, wanneer Groningen in de aanval is. Beetje jammer allemaal.

WoT stats

• Harribo
ElPaco schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:02:
[...]

Dat doelpunt van Groningen had nooit afgekeurd mogen worden.
Nee maar ja het kan gebeuren helaas
Bij het doelpunt van Twente ging die speler van Groningen hoog de lucht in en bleef die van Twente staan. Is volgens mij gevaarlijk en op elke andere plek op het veld zou het een vrije trap voor Groningen zijn geweest.
Ik vond dat geen vrije trap van Groningen. De springer neemt een risico.
Was nog niks aan de hand, Dammers moest die bal gewoon wegroeien, was er niks loos
Dat affluiten net ook, wanneer Groningen in de aanval is. Beetje jammer allemaal.
Ja dat was wel weer raar. Fluit dan voor zo'n vrije trap af.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 16:06

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

zucht ... ado word periode kampioen met 6 punten aftrek in de reguliere stand. schiet mij maar lek 8)7

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• dekwakker
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12-01-2022
.

[ Voor 99% gewijzigd door dekwakker op 12-01-2022 21:23 ]

Verwijderd

HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:41:
zucht ... ado word periode kampioen met 6 punten aftrek in de reguliere stand. schiet mij maar lek 8)7
Zes punten aftrek op de eindstand van de reguliere competitie.

Feitelijk is ADO nu nog gewoon koploper.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 16:06

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Verwijderd schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:25:
[...]

Zes punten aftrek op de eindstand van de reguliere competitie.

Feitelijk is ADO nu nog gewoon koploper.
deze straf is een wassen neus, door die periodetitel hebben ze 'gratis' kans op promotie.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Harribo
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 02:52:
[...]

deze straf is een wassen neus, door die periodetitel hebben ze 'gratis' kans op promotie.
Is natuurlijk niet zo, want rechtstreekse promotie wordt dan moeilijker gemaakt.

Is het niet zo dat Ado een veel groter probleem heeft? Nl het voortbestaan?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:58

Vos

AFCA

dekwakker schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:15:
Weer thuis na een vermakelijk avondje Euroborg. De var zat helaas wel wat tegen. Eerste afgekeurde doelpunt heb ik mijn vraagtekens bij, maar het tweede doelpunt was terecht afgekeurd.

Door een inschattingsfout van Dammers komt Twente nog gelijk en in de slotfase geef je het ook nog eens bijna weg.

Hopelijk kan Groningen na de interlandperiode weer wat punten pakken. Te lang onderin blijven hangen, is nooit handig.
Was vermakelijk inderdaad. Groningen begon wel lekker aan de wedstrijd. Die actie van Dammers was echt onbegrijpelijk.

Ik dacht dat eerste afkeur hands was, in stadion zag ik geen herhaling van die actie. Heb nu beelden terug gezien, wat een fout van de arbitrage. De Leeuw blijft leuk om naar te kijken, zoveel energie.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 02:52:
[...]

Wat is de oplossing hiervoor? Puntenmindering in een periode effectueren gaat niet helpen omdat een sterk team dan alsnog wel in één van de volgende periodes bovenaan kan eindigen en ik acht het niet onmogelijk dat ADO Den Haag wellicht directe promotie kan pakken ondanks de 6 punten in mindering.

Periodekampioenschappen zijn naar mijn mening sowieso wat twijfelachtig. Als club kan je 3 periodes matig spelen, pieken in de vierde en dat doortrekken tot en met de playoffs of je kan geluk hebben met een periode met zwakkere tegenstanders. Wat dat betreft zie ik liever directe promotie dan constructies om meer teams er kans op te laten maken dan wel om de competitie langer spannend te houden zodat teams ergens om spelen.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-01 17:12
Napo schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:15:
[...]

Wat is de oplossing hiervoor?
Licentie intrekken, ADO laat nu lang genoeg wanbeleid zien. Maar goed, FC Twente is destijds ook gespaard. Terwijl dit juist kansen zijn om de competitie kleiner te maken. Natuurlijke afvloeiing.

XXXVI

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2025

snmght

imho dan he

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:53:
Slagerij Martinez in Amsterdam is geopend t/m 2025!
Fantastisch nieuws dit!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
90 minuten lang,
deze slager is voor niemand bang!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-01 11:47
Napo schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:15:
Periodekampioenschappen zijn naar mijn mening sowieso wat twijfelachtig. Als club kan je 3 periodes matig spelen, pieken in de vierde en dat doortrekken tot en met de playoffs of je kan geluk hebben met een periode met zwakkere tegenstanders. Wat dat betreft zie ik liever directe promotie dan constructies om meer teams er kans op te laten maken dan wel om de competitie langer spannend te houden zodat teams ergens om spelen.
Op het juiste moment pieken is ook topsport. Als je een periode kan pakken en kan pieken in de playoffs dan is dat ook knap.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Napo
  • Niet online
ph4ge schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:15:
[...]

Op het juiste moment pieken is ook topsport. Als je een periode kan pakken en kan pieken in de playoffs dan is dat ook knap.
Zeker, maar ik zie liever dat clubs beloont worden die constant weten te presteren en zich hopelijk kunnen meten in de eredivisie dan een club die het maar kort heeft laten zien.

• ph4ge
Napo schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:42:
[...]

Zeker, maar ik zie liever dat clubs beloont worden die constant weten te presteren en zich hopelijk kunnen meten in de eredivisie dan een club die het maar kort heeft laten zien.
Is het historisch gebleken dat teams die via een periode titel en playoffs promoveren slechter presteren? Vraag het me af.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Harribo
ephymerous schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:13:
[...]

Licentie intrekken, ADO laat nu lang genoeg wanbeleid zien. Maar goed, FC Twente is destijds ook gespaard. Terwijl dit juist kansen zijn om de competitie kleiner te maken. Natuurlijke afvloeiing.
Dat doet natuurlijk wel pijn in zo'n grote stad als Den Haag, dat gun ik ze niet. Geen enkele stad.
Er moet iemand gewoon goede verantwoordelijke mensen daar aan het bewind zetten.
Dan maar een paar jaar kelderen in kkd.

Ik had als gemeente gezegd, we steken er minimaal geld in, in ruil voor zeggenschap over het management. Zoiets?

Je faalt toch ook als grote gemeente als Den Haag vind ik als je je club niet redt. Blijkbaar is er nu meer nodig dan alleen geld, want de club grossiert al te lang in wanbeleid.
Pak dan in ieder geval als gemeente die verantwoordelijkheid wél.
Je doet dit voor de stad.

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 02-10-2021 14:54 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 8

zaterdag 18:45u
RKC v Go Ahead Eagles
20u
Heracles v Willem II
PEC Zwolle v sc Heerenveen
21u
Fortuna Sittard v N.E.C.
-
zondag 14:30u
Ajax v FC Utrecht
SC Cambuur v AZ
16:45u
Vitesse v Feyenoord
20u
PSV v Sparta

Enjoy *O* *O* *O*

vrijdag gespeeld
FC Groningen 1-1 FC Twente

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-01 16:16

Player1S

Probably out in the dark

Harribo schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:50:
[...]

Dat doet natuurlijk wel pijn in zo'n grote stad als Den Haag, dat gun ik ze niet. Geen enkele stad.
Er moet iemand gewoon goede verantwoordelijke mensen daar aan het bewind zetten.
Dan maar een paar jaar kelderen in kkd.

Ik had als gemeente gezegd, we steken er minimaal geld in, in ruil voor zeggenschap over het management. Zoiets?

Je faalt toch ook als grote gemeente als Den Haag vind ik als je je club niet redt. Blijkbaar is er nu meer nodig dan alleen geld, want de club grossiert al te lang in wanbeleid.
Pak dan in ieder geval als gemeente die verantwoordelijkheid wél.
Je doet dit voor de stad.
Volgens mij stond er een partij (Jol?) klaar om de boel over te nemen mits de gemeente voor prikkie stadion verkocht.

Leeg stadion is niks waard maar zouden ze meer hebben kunnen verdienen door de boel te slopen en grond te verkopen?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-01 18:44
Player1S schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:02:
[...]

Volgens mij stond er een partij (Jol?) klaar om de boel over te nemen mits de gemeente voor prikkie stadion verkocht.

Leeg stadion is niks waard maar zouden ze meer hebben kunnen verdienen door de boel te slopen en grond te verkopen?
Je zou het kunnen zien als illegale overheids steun.

Ook wil de gemeente niet een partij worden in het onderhandelings proces van de overname van de club.
Ze willen eerst dat de club overgenomen word en dan pas praten over het stadion, nu voelt het ook deels als een soort chantage. Dat ze de club alleen kopen als het stadion gratis is.

ook beloon je de club dan voor het wanbeleid. Dat moet ook eens afgelopen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 02-10-2021 16:47 ]

• ephymerous
Harribo schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:50:
[...]

Ik gun het ook geen enkele supporter hoor. Maar de Nederlandse markt is te klein en wanbeleid mag, hoe sneu ook voor de supporters, hard aangepakt worden. Dat het pijn doet is geen argument om niet te straffen ;)

XXXVI

• Harribo
De gemeente wil geen partij worden maar dat zouden ze mi wel moeten doen.

En Jol, sorry, maar die komt bij mij niet echt betrouwbaar over. Denk altijd dan aan de Sopranos
ephymerous schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:12:
[...]
Ik gun het ook geen enkele supporter hoor. Maar de Nederlandse markt is te klein en wanbeleid mag, hoe sneu ook voor de supporters, hard aangepakt worden. Dat het pijn doet is geen argument om niet te straffen ;)
Ik weet er ook niet het fijne van. Maar wanbeleid moet aangepakt worden.
Uiteraard hoort daar straffen ook bij maar het gaat erom dat er een goed plan komt met vooral verantwoordelijke mensen. Geen Jol.

[ Voor 60% gewijzigd door Harribo op 02-10-2021 20:46 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:39

Quad

Doof

Lekker Heracles, jammer voor Willem II.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:52:
Lekker Heracles, jammer voor Willem II.
Heracles is wel andere koek dan PSV natuurlijk :+

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:16

Superkiwi

Hoi doei

PolarBear schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:59:
[...]

* PolarBear gaat op zaterdag om 20:00 voor de buis zitten voor PEC-Heerenveen, dit moet nu wel een legendarische wedstrijd worden ;)
En, hoe was het :P
Wereldpot of niet?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:44:
De gemeente wil geen partij worden maar dat zouden ze mi wel moeten doen.
Een voetbal club runnen met overheidsgeld? Nah lijkt me niet handig.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92BE36qwrax3N9XYkF76o9eiTNo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QJl29JZSZDnQymxvz6RwZhtg.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2025

snmght

imho dan he

Klasse dat Erik gewoon Klaassen op de bank houdt. Never change a winning team en met de vorm van Berghuis lijkt het ook evident om voor hem te blijven kiezen.

Maar Erik deed in het verleden wel eens vaker dingen die niet zo evident waren.

Des te meer: klasse. Het wordt nog wat met die Erik!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:16

Superkiwi

Hoi doei

Ik zou Pasveer op de bank houden en Klaassen erin zetten.
Krijg je misschien een goaltje of wat tegen maar als je er zelf meer maakt is het goed toch :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:23
En Nico ipv Blind, op zich wel slim tegen snelle counters, al ging dat tegen PSV ook niet zo goed met Nico :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Quad

Quad

Doof

Zal wat zijn als Pasveer en Gorter geblesseerd raken vanmiddag. Moet Setford, een broekie van 17 jaar op doel.

nggyu nglyd

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

snmght schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:25:
Des te meer: klasse. Het wordt nog wat met die Erik!
En je kan nog wat inbrengen ook, Klaassen, Blind, Antony. Wat een weelde die bank :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-01 12:56
Nou, weer een spannende wedstrijd! [/sarcasme]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-01 16:21
Nee ze hebben de f side weer zo'n megafoon gegeven. :(

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:23
Nou, de eerste pot met een tegenstander die meer kan dan over de eigen benen vallen in de ED voor Ajax
Ben benieuwd

• ph4ge
Vorige keer vroeg ik me hier af waarom er een boze Tagliafico op de Ajax Twitter stond en toen pakte hij een domme rodekaart in de wedstrijd. Nu zie ik volgens mij weer een boze Tagliafico.

• carpebios
Had hem beter niet gegund aan Neres, stond er zelf beter voor.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• ephymerous
carpebios schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:35:
Had hem beter niet gegund aan Neres, stond er zelf beter voor.
Nou inderdaad. De vorm van Neres is ook niet best.

XXXVI

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Vanwaar dat ik niets lees over de eerste vrouwen Klassieker ooit? *O*

• carpebios
remco112 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:36:
Wat was de uitslag?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/58fMPL4-qYT1eZw8H5Dbrb684Vw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ojcPXh6IFtTteDUaCufFUd9j.png?f=user_large

Zondag 3 oktober 2021 om 13:30 uur in Amsterdam (De Johan Cruijff Arena);

|Ajax vs Utrecht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2qS5f0Fzz1iFOrRA9CGXTLoQiqM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QheD9lj4PEG5xXxWQKSbPLxb.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MWiZzyhD-Onv7-fDJYkyMvVXCQU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JJyNXGGXvQzniOUucxPNi9QC.png?f=user_large

Poll: Ajax vs Utrecht
Winst Ajax
Winst Utrecht
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403903&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MWiZzyhD-Onv7-fDJYkyMvVXCQU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JJyNXGGXvQzniOUucxPNi9QC.png?f=user_large

Topscorers Ajax Eredivisie;

Sébastien Haller: 5
Dusan Tadic: 4
Noussair Mazraoui: 4
David Neres: 2
Antony Matheus dos Santos: 2
Steven Berghuis: 2
Edson Álvarez: 2
Ryan Gravenberch: 1
Davy Klaassen: 1
Jurriën Timber: 1
Mohamed Daramy: 1
Danilo Pereira: 1
Mohammed Kudus: 1
Nicolás Tagliafico: 1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K__UDL1E3T0qi0zBIlBmuKVb5sQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/axzhefHbbGXIqYc0G4fAoMuF.png?f=user_large

• Quad

Quad

Doof

Ga weg met de korte corners.

nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

Haller? Wat?

nggyu nglyd

• DoeEensGek
Goh Haller..

• remco112
4-1 voor de dames van Feyenoord. Sinds dit seizoen doen ze mee, maar ze doen het echt bijzonder goed.

• ephymerous
Wissel die kut Haller maar weer. Hoe krijg je die in godsnaam gemist.

XXXVI

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mag je gokken aangezien Remco het hier vraagt. ;)

• Han
  • Niet online

Han

Oh nee, het missen is weer begonnen

Kom aan zeg, die moet toch gewoon zitten? Wtf?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• carpebios
ephymerous schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:39:
Best respect voor die man, die traint net zo hard als Ronaldo, alleen dan op missen blijkbaar :+

• remco112
OPSLAGHOND schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:39:
[...]

Mag je gokken aangezien Remco het hier vraagt. ;)
Beetje voorspelbaar hè? ;)

• Dadona
  • Laatst online: 18-12-2025
remco112 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:36:
Duidelijke winst voor Feyenoord tegen Ajax ja. Maar zelf heb ik wel wat moeite met de term 'klassieker'. Het feit dat het nu pas de eerste is zegt wel dat het nooit een klassieker kan zijn. Ik zie dames en herenvoetbal toch wel als iets anders. Andere verhoudingen, aanhang en historie.

De CSL/OT kroeg !

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-01 16:24
ephymerous schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:39:
Maar maar maar hij is 1 wedstrijd HEEEEEEEEEEEEEL goed geweest, dat zorgt wel voor genoeg krediet voor 3 seizoenen toch?

• LZ86
Dadona schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:40:
[...]
Duidelijke winst voor Feyenoord tegen Ajax ja. Maar zelf heb ik wel wat moeite met de term 'klassieker'. Het feit dat het nu pas de eerste is zegt wel dat het nooit een klassieker kan zijn. Ik zie dames en herenvoetbal toch wel als iets anders. Andere verhoudingen, aanhang en historie.
Vrouwenvoetbal heeft aanhang?
Of bedoel je de mannen van de vrouwen daarmee :P

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wie schoot Haller neer?

• carpebios
Fopduikje?

• ephymerous
Die blaaspijp indiaan? :o

XXXVI

• LZ86
Schoot spontaan in de hamstring

• Terranova
LZ86 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:44:
[...]

laten we het hopen...

• carpebios
LZ86 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:44:
[...]

Doodslag dus, geen moord.

• Quad

Quad

Doof

Nouja, schreeuwde wel moord en brand, of in zijn taal: meurtre et incendie!!

nggyu nglyd

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dat was dus gewoon geel.

• Han
  • Niet online

Han

Jezus Nijhuis, je staat er bovenop, blinde vink :|

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12-2025

Koppensneller

winterrrrrr

Oh ja, die scheidsrechter die de helft van de overtredingen niet ziet en het dan maar 'mannelijk voetbal' noemt.

• cheiron
  • Laatst online: 23:43
Nijhuis draaft weer door in z'n "laten doorspelen". Een tackle van achteren waarbij achteraf toevallig nog de bal wordt geraakt is gewoon een overtreding

Flickr PSN ID= cheironnl

• Quad

Quad

Doof

Han schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:48:
Nou nou, zo hoog heb ik Bassie niet zitten hoor. :*)

nggyu nglyd

• LZ86
Er valt de eerste 20 minuten niet veel te genieten iig.

• carpebios
Het is stil in de Arena.

• Terranova
Ik ben juist blij met de KNVB dat ze mensen met een visuele handicap een baan aanbieden

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12-2025

Koppensneller

winterrrrrr

Terranova schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:51:
Ik ben juist blij met de KNVB dat ze mensen met een visuele handicap een baan aanbieden
Dan moeten ze wel toestaan dat 'ie zijn hond meeneemt het veld op, imho.

• toolkist
  • Niet online
Dit wordt weer de grote Nijhuis show, bahbah. Als het nou nog eens consequent zou zijn...

• Han
  • Niet online

Han

Wat een vreselijk laag tempo… stilstaand opbouwen, slap afjagen. Zo breng je Utrecht niet in de problemen en ga je vanzelf tegen gevaarlijke counters aanlopen

• ephymerous
Han schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:55:
Wat een vreselijk laag tempo… stilstaand opbouwen, slap afjagen. Zo breng je Utrecht niet in de problemen en ga je vanzelf tegen gevaarlijke counters aanlopen
Je vergeet het missen van 100% kansen.

XXXVI

• carpebios
De wedstrijd is nog maar 27 minuten bezig he mensen. Jullie zijn ook niets gewend!

• Napo
  • Niet online
Zoals hier wel vaker benoemd is fluit hij consequent anders dan de rest van de scheidsrechters in de competitie met als gevolg dat bepaalde overduidelijke overtredingen als "mannelijk voetbal' afgedaan worden.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ondertussen begint De Arena toch steeds meer op De Kuip te lijken, ze zijn er niet zuinig met de witte lijntjes ...

• Terranova
Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:58:
[...]

Zoals hier wel vaker benoemd is fluit hij consequent anders dan de rest van de scheidsrechters in de competitie met als gevolg dat bepaalde overduidelijke overtredingen als "mannelijk voetbal' afgedaan worden.
Erger nog, dit is al jaren zo. Dus de KNVB doet er niets aan

• Napo
  • Niet online
Ook dit is gewoon een kaart zoals Alvarez op de keeper komt inspringen :/..

• carpebios
Napo schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:01:
Heel vreemd.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nee, dat is dan ook mannelijk voetbal.
Houd die clubkaart nou eens in je achterzak.

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 03-10-2021 15:26 ]

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Gewoon rood. Kijken en met de elleboog uithalen.

alles kan off-topic

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:59:
[...]

Erger nog, dit is al jaren zo. Dus de KNVB doet er niets aan
Zeker, de KNVB in de naam van Wiedemeijer komt aan het einde van de dag op televisie en concludeert dat de scheidsrechter goed of fout was maar vervolgens lijkt er weinig tot niets te gebeuren. Nijhuis is dan ook nog eens de scheidsrechter die zichzelf publiek bij Veronica inside mag verdedigen. Heel effectief wordt het bij de KNVB niet gemanaged

• cheiron
  • Laatst online: 23:43
Zo, wat slecht uitgespeeld van Alvarez.

Flickr PSN ID= cheironnl

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mazraoui, Neres en Haller spelen waardeloos.
Je mag wisselen Erik!

• carpebios
OPSLAGHOND schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:07:
Mazraoui, Neres en Haller spelen waardeloos.
Je mag wisselen Erik!
Uw gebeden zijn verhoord.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
*O*

• DoeEensGek
Goh das wel een betere voornaam dan Bas. :)

• Terranova
Hij heeft dus wel kaarten :+

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:02:
[...]

Rood zou overdreven zijn, maar geel had zeker gekunnen ook als je ziet waar vd Marel geel voor krijgt.

• ephymerous
Mijn God wat maakt Ajax het zich moeilijk. Die Haller blijft een misbaksel van een spits zeg :/
Ankona schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:02:
[...]

Haha sure :o

[ Voor 21% gewijzigd door ephymerous op 03-10-2021 15:17 ]

XXXVI

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Misschien Gravenberch eraf voor Klaassen?

• LZ86
Van beide kanten is het niet veel soeps de eerste helft.

• Han
  • Niet online

Han

LZ86 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:18:
Van beide kanten is het niet veel soeps de eerste helft.
Yep… Ajax speelt te traag en Utrecht precies in de kaart. En Utrecht hoeft niet, kan prima gokken op de counter, verdedigend blijven ze met gemak overeind. Geen leuke wedstrijd om te kijken zo.

Pagina: 1 ... 101 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022