Gisteren hadden we ook een kijkmoment bij de woningen. Voor het eerst dat we de gevelbekleding in het echt hebben gezien. En is nog mooier dan op de plaatjes
En dit is het uitzicht aan de achterkant van ons terp. Grotendeels de reden om van vrijstaand naar een 2 onder 1 kap te verhuizen. (locatie, locatie, locatie)
Ik had mij voorbereid met de geprinte meerwerk en electra tekening om gelijk te controleren wat er vergeten is. Plaatjes zeggen meer dan tekst, dus even een voorbeeld. Tot dusver zijn ze de buitenkraan, 3 wcd's en 2 loze leidingen vergeten. (waaronder natuurlijk precies ook de loze leiding van de 'werkkamer')
:fill(white):strip_exif()/f/image/KyzLXzzX8EuxgCqIz9wM1Er9.png?f=user_large)
Geen ramp, plafond gaat nog glad gemaakt worden. Maar ik had wat discussie om de vraag wie dit netjes gaat maken (bouwer of stuccer na oplevering).
:fill(white):strip_exif()/f/image/buYA06fb2IjnnQTbNCZipwPv.png?f=user_large)
Stak een stukje vloerverwarming uit. Ben benieuwd hoe ze dit vlak willen krijgen, zal nog wat meer hak en breekwerk nodig zijn vermoed ik.
/f/image/8GD4X3n50heeE4DqmMMrRPX6.png?f=fotoalbum_large)
Lekker verankerd

Nou goed, wordt opgelost.
:strip_exif()/f/image/5dMk9YrscONNroZit4dyTSaR.jpg?f=fotoalbum_large)
Slaapkamer op zolder waar de MV buis uitkomt. Ik heb hier wel eens dramatischere voorbeelden gezien maar hier was ik ook niet te blij mee. Ik had liever gezien dat ze die buis gelijk door de muur staken en op de overloop de hoogte in ging. Dat was niet mogelijk blijkbaar. Nu hebben we op die plek een kast gepland dus daarin willen we het wegwerken.
:strip_exif()/f/image/wwd6ApxjBFbDrCRXgFBNQuRx.jpg?f=fotoalbum_large)
Loze leidingen van flexbuis... Ik heb er geen ervaring mee maar lees altijd wel dat je dit liever niet wil hebben met het trekken van kabels. Ik ben heel benieuwd hoe soepeltjes dit gaat. Iemand die dit ook heeft en moeiteloos kabels heeft getrokken?
De planning is nog steeds ergens in Maart oplevering. Al met al zijn ze nu verder dan ik had verwacht dus ik hoop op begin van de maand.