Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik overal in huis Hue aangebracht.
Sinds ongeveer een week of 3/4 merk ik dat de walmodules slecht werken en aan/uit acties niet goed doorgegeven worden aan de lampen. Sinds gisteren werkt geen enkele schakelaar/dimmer switch meer, de app geeft aan dat de switches en walmodules onbereikbaar zijn.
Bedienen van de lampen via de app werkt wel goed.
Ik heb al een tijd online zitten speuren maar eigenlijk werken geen van de fixes:
- Hue bridge 5 minuten van de stroom gehad
- Switches uit de app verwijderd, korte reset gegeven, volle reset gegeven (10sec)
- Batterijen vervangen (CR2032)
- Contactpunten voorzichtig wat omhoog gebogen
- Opnieuw toevoegen terwijl je naast de bridge staat. -> blijft scannen en faalt dan.
Als ik de batterijen plaats krijg ik soms een rood lampje, en als ik een reset uitvoer krijg ik kort de groen/geel/rood/oranje cyclus. Daarna niets meer.
Nu heb ik maar een bridge-pro besteld in de hoop dat die het probleem oplost, maar heeft iemand ervaring met bovenstaande situatie?
Sinds ongeveer een week of 3/4 merk ik dat de walmodules slecht werken en aan/uit acties niet goed doorgegeven worden aan de lampen. Sinds gisteren werkt geen enkele schakelaar/dimmer switch meer, de app geeft aan dat de switches en walmodules onbereikbaar zijn.
Bedienen van de lampen via de app werkt wel goed.
Ik heb al een tijd online zitten speuren maar eigenlijk werken geen van de fixes:
- Hue bridge 5 minuten van de stroom gehad
- Switches uit de app verwijderd, korte reset gegeven, volle reset gegeven (10sec)
- Batterijen vervangen (CR2032)
- Contactpunten voorzichtig wat omhoog gebogen
- Opnieuw toevoegen terwijl je naast de bridge staat. -> blijft scannen en faalt dan.
Als ik de batterijen plaats krijg ik soms een rood lampje, en als ik een reset uitvoer krijg ik kort de groen/geel/rood/oranje cyclus. Daarna niets meer.
Nu heb ik maar een bridge-pro besteld in de hoop dat die het probleem oplost, maar heeft iemand ervaring met bovenstaande situatie?
:strip_exif()/f/image/h5kSX34x0Qm3bDep7U2uHfK1.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/IuvbDjQURWTy7tJb2O0TQAG4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SkiuzMIzteZZ9A1P0xM1p1Wa.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/N6t2SRaucfRn6xZTaTjqhM6z.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k8ahyBfQaWqYSqoFkm8beofn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QqPlmLa9YOY9IhBZujQ5RCW9.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/zEvkWdpcPUnEtQYnYQKOJSFo.png?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pKFHY4CgMxhnn43EOIpnWXk2.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AT2cCnSwC8HOKNjNyh1ZQZbv.jpg?f=user_large)