https://new.abb.com/products/nl/2CKA006710A0014/6716-u-500master30 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:35:
Ik heb een hue ledstrip onder mijn keuken kastjes geplaatst.
Deze bedien ik met een gewone wand schakelaar en een hue inbouw dimmer switch module .
Via de app kan ik alle scenes en kleuren instellen, maar met de inbouw module kan ik alleen kiezen uit standaard witte, warm witte kleuren. Geen kleuren dus.
Is dit op te lossen?
Heeft 4 programmeerbare toetsen.
Let vooral op de laatste regel van bovenstaande quote; Kapitaal uitgegeven...JPDeckers schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:06:
Even gezocht met verschillende keywords, maar zag het nergens nog vermeld worden, dus voor de volledigheid:
Sinds kort levert ABB Busch Jaeger ook enkele wips voor de Friends of Hue knoppen!
Bijvoorbeeld de 6735 BT-833
Was mijn grootste ergenis, zo heeft onze badkamer 1 lamp, maar had ik daar toch een dubbele FoH wip zitten.
Eerst een tijdje geprobeerd met een wall switch module, maar daar werkt het dimmen niet op (heeft dan puls drukker nodig, en dat zat niet in de Future Linear lijn die we overal hebben hangen).
Gisteren werden dan de al weken geleden bestelde single rockers uitgeleverd, nu overal waar nodig dus weer 1 geheel.
Dus, ter info voor wie ook zoiets al eerder zocht.
( Heb inmiddels een kapitaal uitgegeven om van gewone schakelaars => hue dimmers => Hue FoH schakelaars te gaan...)
Zit in de categorie wie mooi wil (zijn) moet pijn lijden

Middels een dergelijke schakelaar zijn diverse instellingen mogelijk. Alleen de gewenste kleur zal een vaste keuze zijn omdat een kleurwiel zoals in een App niet mogelijk is of anders moet je een LivingColors remote plaatsen.
Maar waarom wil je kleur in de keuken. Als een bal gehakt gebraden wordt wil je daar geen groene of blauwe tint licht op.
Mijn keuken verlichting heeft maar 2 wit kleuren, Helder wit bij koken en een zacht kleur in de avond tijdens de maaltijd.