Ons huis wordt steeds slimmer en dit willen we allemaal zo goedkoop mogelijk voor elkaar krijgen. Gezien er steeds meer Zigbee-compatible spul op de markt komt en deze regelmatig in de aanbieding zijn, kunnen deze aanbiedingen in dit topic gedeeld worden.
We willen elkaar natuurlijk de gek aansteken met de leukste en goedkoopste aanbiedingen. Voordat dit een en al chaos wordt, hanteren we een paar regels:
Voordat je met een aanbieding komt: Eerst nakijken of het toevallig niet al eens eerder is langsgekomen. Dit om te voorkomen dat er dubbele aanbiedingen komen en om telleurstellingen uit de weg te gaan.
Vermeld de bron van je aanbieding, zodat ook andere mensen er wat aan hebben.
Geef beknopte specificaties en info in een paar zinnen, geen copy-paste van 40 regels. Eventueel met foto / afbeelding erbij.
Nee, dat lijkt maar zo... Het "buiten" is volgens mij een gevolg van een lullige vertaling van Amazon. Je kunt de indoor of outdoor steckdose selecteren (steckdose is stopcontact).
In een vochtige ruimte kan het gebruik gevaarlijk zijn, hoewel ik ook nog steeds een beetje twijfel of het wel aan het vocht gelegen heeft dat er bijna brand ontstaan is...
Ik kan het nergens duidelijk vinden, maar het lijkt wel of dit zonder adapter is. Bij 50five staat wel 230v als kenmerk, maar bij 'in de doos' weer niks over een adapter.
Ik kan het nergens duidelijk vinden, maar het lijkt wel of dit zonder adapter is. Bij 50five staat wel 230v als kenmerk, maar bij 'in de doos' weer niks over een adapter.
Heb hem vandaag in goede staat binnengekregen, en hij werkt perfect en is met alles meegeleverd
@Yorinn Zou je mijn link weer willen fixen, naast een mogelijke referral (idk hoe dat werkt) heb je ook de aanbieding verwijdert
[Voor 9% gewijzigd door Jochemd13 op 15-01-2019 16:31]
*knip* Dit topic is bedoeld om aanbiedingen te delen, niet om inhoudelijke vragen te stellen. Dit kan je beter in een (nieuw) topic doen in Duurzame Energie & Domotica
[Voor 75% gewijzigd door Yorinn op 29-01-2019 22:11]
IJsbeer schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:40:
Dat is een mooie aanbieding, alleen snap ik nooit waarom dat kreng zo duur moet zijn. De Osram variant is veel goedkoper en werkt ook prima met Hue (neem ik aan gezien andere Lightify producten van Osram ook werken):
Dat is een mooie aanbieding, alleen snap ik nooit waarom dat kreng zo duur moet zijn. De Osram variant is veel goedkoper en werkt ook prima met Hue (neem ik aan gezien andere Lightify producten van Osram ook werken):
IJsbeer schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:49:
IJsbeer schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:49:
Deze is goedkoper dan Birdy D in "Philips Hue aanbiedingen- & kortingscodetopic", omdat de Osram alleen witte verlichting is en geen RGB zoals de Philips Hue. Tevens zit er bij de Philips Hue nog een bewegingsmelder bij, die zit er hier ook niet bij.
T/m 10-6 30% korting op Niko dimschakelaar bij, ja ja, de Gamma.
Interessant! Hopelijk overigens niet zo crème van kleur als ie op de foto lijkt. Volgens de site van Niko: Kleur: white (in de massa gekleurd, bij benadering RAL9010)
Een goedkoper alternatief kan overigens een Hue Dimmer Switch zijn van < 20 euro. Ook 4 knoppen en afhankelijk van je domotica controller ook te gebruiken om 4 afzonderlijke acties uit te voeren.
JBS schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:28:
[...]
Interessant! Hopelijk overigens niet zo crème van kleur als ie op de foto lijkt. Volgens de site van Niko: Kleur: white (in de massa gekleurd, bij benadering RAL9010)
Ik zat zelf ook even te zoeken maar blijkbaar kan je deze vervangen voor een andere kleur.
Serie: Niko Intense
Blindplaten en '2 voudige druktoetsen' in een heleboel kleuren te verkrijgen. (Helaas €7 voor ogenschijnlijke eenvoudige druktoetsen)
Momenteel een lading Innr lampen met 50% korting te krijgen bij de Gamma in Assen. Ze hebben een verbouwingsuitverkoop. Heb verschillende E27, de E14 en GU10 lampen zien liggen. Tevens ledstrips en sets met meerdere lampen.
Zelf net een RGBWW lamp gescoord voor 15eu.
Bij senic krijg je op de Friends of Hue schakelaars 20% korting bij besteding van 350 of meer. Combineer dit met de 10% kortingscode SENIC<3YOU en je prijs per schakelaar is ~45 euro bij een dubbelpack van 3.
[Voor 6% gewijzigd door Furfoot op 29-11-2019 09:31]
Let wel dat het geen dimmer is, maar alleen aan/uit. Als je toch bij de Aldi bent: mogelijk liggen er nog Müller Tint lampen in de extra afgeprijsde bakken. Ik heb er vorige week nog 3 gescoord voor €7,- per stuk. (E14 en GU10). De GU10’s kreeg ik alleen aan de praat met touchlink op mijn HUE bridge, maar ze doen het prima.
Ik heb erg slechte ervaringen met de Osram indoor plugs die regelmatig voor 8 a 10 euro per stuk voorbij komen op amazon. Ik heb er 8, 1 was er out of the box al defect, 2 hebben een bereik van letterlijk maar een paar meter en 2 zijn enorm instabiel en moet ik om de dag opnieuw pairen. Inmiddels alles vervangen door de Ikea Tradfri contacten. Minder mooi, geen powerbutton maar wel veel stabieler en een veel beter bereik. Ik hoop dat de outdoor plug beter is.
Outdoor plug werkt prima in mijn Hue set up.
Voornamelijk gebruikt deze ‘winter’ voor mijn kerstverlichting in de tuin.
Kan hem van harte aanbevelen!
Hij is wel redelijk groot, maar dat ter zijde...
koksie schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:00:
Ik heb erg slechte ervaringen met de Osram indoor plugs die regelmatig voor 8 a 10 euro per stuk voorbij komen op amazon. Ik heb er 8, 1 was er out of the box al defect, 2 hebben een bereik van letterlijk maar een paar meter en 2 zijn enorm instabiel en moet ik om de dag opnieuw pairen. Inmiddels alles vervangen door de Ikea Tradfri contacten. Minder mooi, geen powerbutton maar wel veel stabieler en een veel beter bereik. Ik hoop dat de outdoor plug beter is.
De technische discussie over of iets wel en/of niet te koppelen is met Philips Hue mag hier achterwege blijven, dan kunnen we hier weer door met aanbiedingen posten.
Deze volg ik via de pricewatch, maar helaas heeft Amazon zich daaruit (tijdelijk?) teruggetrokken.... Ze zijn ook steevast net wat hoger geprijsd op de .nl site merk ik.
Voor wie GU5.3 Zigbee spotjes nodig heeft, goede aanbieding via Amazon.nl en een verkooppartner: https://www.amazon.nl/gp/product/B07MJM8SDS/. € 11,85 per SMART+ spotje. Komt wel verzenden bij. Omdat Hue geen GU5.3 spotjes heeft, ben je van deze afhankelijk als je zoals ik ‘vastzit’ aan GU5.3.
Ik heb er 4 besteld en inmiddels binnen en geïnstalleerd. Omdat de prijs zoveel goedkoper is dan concurrenten, het niet als aanbieding wordt gepresenteerd en de beschrijving wat summier is, dacht ik eerst dat het misschien een fout was. Maar het klopt dus.
Dat lijkt wel een Osram schakelaar. Als ze intern gelijk zijn dan is het een prima deal.
Ledvance == Osram
Until 2016, OSRAM had been serving both professional and private customers through a combination of various business segments. In the interest of unleashing the maximum market impact of each business segment, these business segments began operating in two distinct entities. Consequently OSRAM has sold the lamp business as newly established company LEDVANCE in 2016.
Beetje off-topic, maar wat is de meerwaarde van Banggood? ik vergelijk wel eens met wat dingetjes met Ali, maar kan het daar altijd goedkoper vinden.
Ah, balen! Dan heb ik net voor de verhoging mijn bestelling geplaatst.
Dit is mijn eerste bestelling aldaar, en het account heb ik speciaal voor de SHP13’s aangemaakt. Zoals ik het zie is Banggood een soort inferieure Ali-kloon, maar met wat hele specifieke aanbiedingen. Zoals iBood af en toe de goedkoopste is voor stekkers van osram, zo heeft Banggood goede kortingen op deze stekkers en op een paar robotstofzuigers.
En als ik toch off-topic ben, wat zijn de goedkoopste zigbee knoppen en lampen? Ik kom steeds bij Ikea uit en af en toe osram voor e27 lampen. Lidl valt ontzettend tegen en ik zie alleen van hue aanbiedingen voorbijkomen.
Weet iemand toevallig of er ook Zigbee buiten spots beschikbaar zijn, die je op kunt hangen? Ik zag ze wel “smart” via WiFi, maar niet in een Zigbee variant.
Die Gira scenic zijn ook in de aanbieding maar ik lees dat je daarvoor hue producten moet hebben als translated ? Beetje een raar verhaal wel.
Gira scenic werkt ook met software die ZGP (Zigbee Green Power) support. Deconz is een voorbeeld. Voor Zigbee2mqtt weet ik het niet, maar ZHA ondersteund het bijvoorbeeld (nog) niet.
lijkt erop dat het verzenden van actie wel compatible is tussen merken (zoals lamp aan/uit/dimmen/kleur, spanning aan/uit), maar het ontvangen van een actie een stuk lastiger is (zoals een wandschakelaar)
Zelfs op Ali hebben ze geen zigbee schakelaars die claimen hue compatible te zijn. Dat moet wat zeggen
Let op: Dit topic is bedoeld om aanbiedingen te delen en te bediscussiëren, NIET om statusupdates te delen, te vragen naar een aanbieding, aankoopadvies of om simpele vragen te stellen die de aanbieder ook kan beantwoorden.
Vergeet geen link te posten bij het plaatsen van een aanbieding voor de volledigheid.
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details