Ik zelf heb er voor gekozen om het niet te doen. Bij ons is het kantoor op zolder nu een onbenoemde ruimte.KerstRunner schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 12:14:
[...]
Zolder is bij onze woning onder Woningborg een onbenoemde ruimte en heeft standaard een afzuigpunt bij de wasmachine.
[Afbeelding]
Vraag los hier van. Zouden jullie vloerverwarming op zolder laten bijplaatsen? Ik vind het vrij duur. Ongeveer 5000EUR. Maar is het wel echt nodig als dit een slaapkamer wordt ooit? Wij willen hier later zelf een wand plaatsen, lijkt me niet zo heel ingewikkeld. Meer mensen die dit zelf hebben gedaan? Dingen waar we rekening mee moeten houden? Ik wil een aparte inbouwdoos op een aparte eindgroep laten plaatsen ter hoogte van de te plaatsen wand. Zodat ik hier zelf elektra en lichtschakeling etc in kan verwerken. Ik vind vloerverwarming + een zolderindeling voor zo'n 10000EUR echt veel geld. Toch wil je de ruimte zo goed mogelijk benutten.
Ik zal tzt een elektrische radiator met thermostaat daar plaatsen voor 400 euro, en ik heb ventilatieroosters in het kozijn zitten dus extra afzuiging lijkt mij wat overbodig. Heb jij kiepramen op zolder?