Thanks voor de feedback! Ik schrijf dit zeker op als een punt dat ik ga bespreken. Ik neem aan dat de glasvezelkabel (of kabel) wel gewoon in de meterkast binnenkomt, toch? Heb je dan sowieso 1 loze leiding tussen de meterkast en techniekruimte aangemerkt om de modem te verbinden met de apparatuur in de techniekruimte?FredvZ schreef op woensdag 20 november 2024 @ 20:45:
[...]
Bij ons huis dat nu gebouwd wordt heb ik alle loze leidingen (+ extra stopcontact) ook in de techniekruimte uit laten komen. De aannemer zag de voordelen ook wel en werkte er graag aan mee. Hij dacht zelfs mee over de hoogte van de inbouwdozen zodat er makkelijk een patch kast boven te hangen is (of op de grond neer te zetten).
Geen idee of dit voor elke aannemer geldt.
Tussen de meterkast en de techniekruimte worden 2 loze leidingen gemaakt. Nog geen idee of ik ze beiden nodig heb, maar dan kan er in elk geval ook weer een kabel "terug" van de techniekruimte naar de meterkast.
Heb je ook nog loze leidingen tussen de meterkast en andere punten in het huis laten aanleggen?