Ja ik denk dat dat sowieso wel een goed idee is. Bellen kan altijd voor een eerste advies.tomtom901 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:43:
[...]
Super vervelend, maar misschien toch maar vast rechtsbijstand erbij trekken?
Weigeren was ook niet echt gelukt, er waren te weinig echt grote dingen om het gegrond te kunnen weigeren. Ik weet van een aantal buren die het echt wilden weigeren, en die hebben het uiteindelijk ook moeten accepteren. Weigeren is makkelijker gezegd dan gedaan.Krijgertje1979 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:49:
[...]
Dit is natuurlijk behoorlijk vervelend, ik had ook gezien dat anderen het ook niet erg handig vonden om de oplevering te accepteren met zoveel opleverpunten, maar gezien de waslijst aan punten zou ik denk ik toch al voorzichtig beginnen voor te bereiden voor een geschillenregeling via Woningborg.
Dit lijkt me toch niet eens in de buurt te komen van de minimale verwachting die je mag hebben van een deugdelijk opgeleverde woning.
Het is nog te vroeg om het te hebben over uitvechten, maar dit is niet 123 opgelost nee. Woningborg en rechtsbijstand zijn inderdaad de volgende stappen. Eérst maar de eigen verbouwing afronden en verhuizen en dan heb ik tijd en ruimte om met dit probleem met de aannemer op te lossen. Dan hebben ze ook nog een paar maanden extra om dingen te gaan oplossen. Wie weet kan ik tegen die tijd al meer afstrepen van het lijstje.Krijgertje1979 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:49:
[...]
Dit is natuurlijk behoorlijk vervelend, ik had ook gezien dat anderen het ook niet erg handig vonden om de oplevering te accepteren met zoveel opleverpunten, maar gezien de waslijst aan punten zou ik denk ik toch al voorzichtig beginnen voor te bereiden voor een geschillenregeling via Woningborg.
Dit lijkt me toch niet eens in de buurt te komen van de minimale verwachting die je mag hebben van een deugdelijk opgeleverde woning.
Ik denk wel dat we de uitzondering zijn.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 3% gewijzigd door Alic3 op 20-09-2023 13:01 ]