Hoezo lever je dat in? Je kan er toch onder zitten? Ik vind het ook gewoon mooi, leuke verlichting, paar hangplanten etc..Pannencouque schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 21:03:
Ik kan je helemaal volgen maar met zo'n overkapping kun je alsnog wind van twee kanten hebben natuurlijk. Je punt van schaduw snap ik wel; wij zitten ook op 't zuidwesten dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Meubels heb je punt, maar dat moet ik toch. Want op ons terras voor de openslaande deuren komen die tuintafel en stoelen sowieso al te staan.
Ik zat een jaar lang op het spoor dat ik het wilde, maar denk nu ook 'maak ik er echt gebruik van'? Ik kan me voorstellen dat ik met een goede heater en zonnescherm net zo blij ga zijn, plus wat vrijer gevoel heb in de tuin. Al met al lever je namelijk wel dik 20m² in - en dus 20% van je oppervlakte.
Ik bedoel meer dat zonnescherm moet dicht met wind en regen. Bij een overkapping kun je gewoon blijven zitten
Ik doe overigens beide, alleen eerst de overkapping. Die heeft prioriteit.
Ook hebben wij geen behoefte aan een trampoline, schommel of andere toestellen. Dat scheelt misschien ook in de ruimtelijke overwegingen. De tuin is voor ons 2 + eventuele gasten om in te loungen/eten/drinken, en een beetje te tuinieren als dat nodig is.
Zoveel mensen, zoveel wensen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2021 21:32 ]