Welke M&C is het? Ik heb de Minos en die heeft inderdaad niet van de uitsteeksels aan de buitenkant, maar de populaire Condor heeft die wel.habermas schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 07:29:
[...]
er lijkt met het horizontale sleutelgat zelf gerotzooid te zijn. die grove uitsteeksels naar boven en onder zaten er nog niet, alsof ze er in hebben lopen wroeten met een schroevendraaier o.i.d.
dank voor het filmpje, hij lijkt te suggereren dat ik het slot zelf niet hoef te vervangen, maar alleen een kerntrekbeveiliging/veiligheidsbeslag eroverheen hoef te doen?
ik zie overigens dat dat bijna net zo duur is als een nieuw SKG3 slot (rond de 60,-), dan is dat laatste misschien de verstandigste keuze?
edit: wel lijkt er een stukje afgebroken te zijn. Dat dubbele bergje aan de onderkant zou precies hetzelfde terug moeten komen op dezelfde positie als je de cilinder 180 graden zou draaien (want keersleutel), maar daar lijkt iets te missen.
maar ik betwijfel of die uitsteeksels ineens zijn verschenen

Zie hier de Condor. Gewoon met uitsteeksels (maar wel symmetrisch dus). Vergelijk het ook eens met de andere helft van de cilinder aan de binnenkant.
[ Voor 27% gewijzigd door HarmoniousVibe op 19-04-2022 07:42 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW