Ik zit voor mijn nieuwe huis te kijken naar mooie sloten. Budget is er, en ik wil ook graag degelijke sloten. Niet dat ik nu superbang ben voor van alles en nogwat maar als je het doet kun je het beter maar meteen goed doen.
Ik wil SKG***, hardstalenbrug, sleutels-op-certificaat, kerntrekbeveiliging, keersleutels en het liefst geen heel afwijkende sleutels.
Als je drumm geminy op je voordeur hebt zitten is je echte cylinder heel goed beveiligd, maar als je je sleutelbos in je straat verliest ontdekt een beetje slimme 'vinder' vrij snel bij welk huis hij moet zijn
. Idem voor Dom Diamond (nog los van dat het geen keersleutels zijn).
Mis ik nog een goede aanbieder? Beslag wordt ook degelijk spul, ntb. Wil meteen 4 cylinders hebben en een zootje sleutels. Webshops zijn prima, maatje van me bestelt ze wel op zijn huisadres.
Ik wil SKG***, hardstalenbrug, sleutels-op-certificaat, kerntrekbeveiliging, keersleutels en het liefst geen heel afwijkende sleutels.
Als je drumm geminy op je voordeur hebt zitten is je echte cylinder heel goed beveiligd, maar als je je sleutelbos in je straat verliest ontdekt een beetje slimme 'vinder' vrij snel bij welk huis hij moet zijn
Mis ik nog een goede aanbieder? Beslag wordt ook degelijk spul, ntb. Wil meteen 4 cylinders hebben en een zootje sleutels. Webshops zijn prima, maatje van me bestelt ze wel op zijn huisadres.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Pa9JoxZsrt5ouGpJ9VZ2XiOX.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Gj4Zet0JQLp76QvJHN4Qy2hR.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/fuXsWsoS6xGyKLOKskt7KZrU.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3MPJep4zs5Q946VtZnjoVrY9.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TU5qRl1W2v31Ia5uH9VNEn8O.jpg?f=user_large)
/f/image/6f89BbYcoLlSvxfOMg6azwmL.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/arvxTEjWVcehBsDrOPchNAAW.webp?f=user_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/AI6wDuHDPpEr0RiwhvbLBfit.webp?f=user_large)
/f/image/qLaEVsVba9cvMwamapNg12xT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KIu0KCywIvhycVH9p9xlfXZN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bNG5UB3GV8LtEjuPRm2l74N0.jpg?f=fotoalbum_large)