Nee, want HamiltonAmphiebietje schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:09:
[...]
Kan HAM nog een beuk krijgen omdat die er voor zat en niet afgeremd is?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Waarom?Exocet schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:11:
Weer een gemiste kans
"When you grow up your heart dies"
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Perez wel zwaar teleurstellend.
PSN: xMaurice93
...
basvn schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:11:
100 poles voor HAM!!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
We moeten op zoek naar geel langs de baan.. 🤡Amphiebietje schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:09:
[...]
Kan HAM nog een beuk krijgen omdat die er voor zat en niet afgeremd is?
Testing, one, two ...
Bensimpel
Positieve meneer
En 100 poles. Wow.
😆 - Denk ook eens om ;)
Volgende keer maar aftanken voor een enkele Q3 run.Quad schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:11:
Weer een baan die in de 2e run langzamer is.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Dat is idd opvallend, meestal tweede run sneller.Quad schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:11:
Weer een baan die in de 2e run langzamer is.
Waiting on the world to change
Hij moest natuurlijk redelijk op safe rijden.Maurice079 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:11:
Dit is wel zwaar ondermaats van Perez, dat moet gezegd worden
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Allen een gespinde Perez was sneller volgens mij dan in zijn eerste run.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Minder mensen op de baan en dalende temperaturen.pinda powerrr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:12:
[...]
Dat is idd opvallend, meestal tweede run sneller.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Tsunoda?NotSoSteady schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:13:
Wie gaat Perez over een paar races vervangen?
Maar alleen omdat Perez zijn eerste run niet heeft afgerond, dus was zijn laatste en enige altijd groen.Zorro schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:12:
Anticlimax dit.
Allen een gespinde Perez was sneller volgens mij dan in zijn eerste run.
HulkPatrickC schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:13:
Ok... PER lukt het ook niet na GAS en ALB... hebben we nog opties? ;-)
Nou vooruit. I'm in...NotSoSteady schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:13:
Ja dat bedoelde ik dus eigenlijk te zeggenTransportman schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:13:
[...]
Maar alleen omdat Perez zijn eerste run niet heeft afgerond, dus was zijn laatste en enige altijd groen.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Ik heb wel tijd overNotSoSteady schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:13:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik stuur deze even door naar VER en GP.Goofyduck384 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:15:
Nu morgen uitremmen in de eerste bocht naar rechts morgen. HAM moet dan naar buiten, en dan buiten die paaltjes om 😜
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Max heeft in FP3 behoorlijk wat starts geoefend. Ik heb er weer zin in/Goofyduck384 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:15:
Nu morgen uitremmen in de eerste bocht naar rechts morgen. HAM moet dan naar buiten, en dan buiten die paaltjes om 😜
De race pace van VER en HAM weet ik dus niet want volgens mij was die door de vrijdag lastig te meten.
Hulde voor Hamilton met zijn 💯 poles.
Gaat een spannende wedstrijd worden. Alleen is het weer 2 tegen 1. Had hoop met Perez na Imola zijn kwalificatie dat is echt helemaal weg.
Spanish GP pole positions:
— Phillip Horton (@PHortonF1) 8 mei 2021
2013: Mercedes
2014: Mercedes
2015: Mercedes
2016: Mercedes
2017: Mercedes
2018: Mercedes
2019: Mercedes
2020: Mercedes
2021: Mercedes#F1 #SpanishGP
Verander dan wel even je onderschrift: Van nature lui !
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Tactisch gaat dat sowieso niet met Perez daar zover achter. Dus zelfs als Verstappen morgen aan de leiding gaat na een paar bochten, dan kunnen ze hem nog steeds met 2 Mercedessen aanpakken.Exocet schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:13:
Morgen bij de start pakken anders kom je er niet meer voorbij met deze verschillen
Waar is die trol gebleven die even kenbaar moest maken dat Verstappen verleden tijd was toen Perez vanaf plek 2 mocht vertrekken in Italië?
Tjonge, het gaat nooit lukken als er geen echte sterke 2e rijder is binnen RBR.
Testing, one, two ...
Ik heb ook Magneti Marelli in de auto en nu?sjaool schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:19:
En er hangt al een laptop aan de wagen van Max... Iemand van Marelli Motorsports...

PER sprokkelt genoeg punten binnen en daar is het Red Bull om te doen. En hij moet morgen vlot naar voren komen om rugdekking te kunnen geven. Dat laatste kan nog wel eens lastig worden.Jasphur schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:19:
PER presteert toch veel beter in de race. Ik kijk uit naar morgen!
Bottas. Ze neme al een bak personeel van Mercedes, dan kan een coureur er ook nog wel bij.NotSoSteady schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:13:
Geen idee, net voordat de camera uit ging hing er volgens mij een offical in. Dit zijn dingen die ik eigenlijk nog nooit eerder heb gezien.pinda powerrr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:19:
[...]
Ik heb ook Magneti Marelli in de auto en nu?![]()
Ah, hij plugt nu net de laptop in bij de wagen van HAM...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Verder weer geen ondersteuning te verwachten morgen. Ik ben bang dat de vraag auto vs coureur, toch steeds meer naar de auto gaat. Het lijken toch lastige auto's te zijn als je niet Verstappen bent. Dat zullen Albon en Gasly leuk vinden, zeker omdat deze minder erg lijkt te zijn dan de afgelopen twee, maar dit gaat het Verstappen moeilijker maken. Je wint namelijk niks met systematisch beter presteren met een lastigere auto die dat eigenlijk niet zou moeten kunnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
wees er maar blij mee...pinda powerrr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:19:
[...]
Even een andere mapping vragenpinda powerrr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:19:
[...]
Ik denk niet dat Bottas een coureur is die met de gevoelige RBR overweg kan..autje schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:20:
[...]
Bottas. Ze neme al een bak personeel van Mercedes, dan kan een coureur er ook nog wel bij.
Bestaan er al HAM merchandise condooms met de tekst:: "Still we Rise"?
[ Voor 7% gewijzigd door PalingDrone op 08-05-2021 16:22 ]
Weet je tenminste zeker dat hij gaat spinnen of HAM van de baan gaat rijden.nachtnet schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Ik denk niet dat Bottas een coureur is die met de gevoelige RBR overweg kan..
Spyware installeren..sjaool schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Geen idee, net voordat de camera uit ging hing er volgens mij een offical in. Dit zijn dingen die ik eigenlijk nog nooit eerder heb gezien.
Ben eigenlijk wel benieuwd in hoeverre Max beter zou presteren bij een ander team.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:21:
Waarom nou weer een S2 die iets van 0,2s langzamer was? Want in S1 en S3 was Max echt sneller.
Verder weer geen ondersteuning te verwachten morgen. Ik ben bang dat de vraag auto vs coureur, toch steeds meer naar de auto gaat. Het lijken toch lastige auto's te zijn als je niet Verstappen bent. Dat zullen Albon en Gasly leuk vinden, zeker omdat deze minder erg lijkt te zijn dan de afgelopen twee, maar dit gaat het Verstappen moeilijker maken. Je wint namelijk niks met systematisch beter presteren met een lastigere auto die dat eigenlijk niet zou moeten kunnen.
Is het mogelijk dat zoals de RBR nu is ontworpen, gewoon exact in het straatje van Max past, en zelfs een Mercedes (die objectief toch wel wat sneller is), wellicht niet zoveel voordeel op zou leveren voor Max als dat men denkt?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En "You are my greatest fan"?PalingDrone schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:22:
offtopic:
Bestaan er al HAM merchandise condooms met de tekst:: "Still we Rise"?

We mogen heel blij zijn dat Max er dit jaar echt heel dicht bij zit. Dit is PER zijn 4e race dus na de volgende moet hij er staan als we hem zelf mochten geloven.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:21:
Waarom nou weer een S2 die iets van 0,2s langzamer was? Want in S1 en S3 was Max echt sneller.
Ik vraag mij dus echt af wat die man van Marelli Motorsports nu uitleest bij de wagens.
Dat heb ik bij de vorige gedaan, werd gelukkig niet gediskwalificeerd
Ik heb er geen problemen mee, al een jaar of 16 nu... (keer twee, want twee Italianen voor de deur).
Het zal misschien zijn om de mappings vast te stellen zodat ze kunnen controleren of ze de race met dezelfde rijden.sjaool schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Idd, en het is lastig je potentiele racepace te rijden als je eerst 5 andere auto's moet inhalen (wat hier heel moeilijk is).DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:21:
Ik moet dan steeds aan: "Get in there Lewis" denken
What an absolutely lovely, human interview by @PedrodelaRosa1 after @LewisHamilton took his 100th pole. "Pedro!" says Hamilton. "You're not ageing too bad." "I knew you were going to be good from your first test - but I never thought you'd get 100 poles" https://t.co/bkN8OdImY4
— Andrew Benson (@andrewbensonf1) 8 mei 2021
Dat zou ook nog wat verklaren...
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Perez heft aangegeven volgens mij dat ie veelal nog met de setup rijd,waar Max ook mee rijd.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:21:
Misschien zal die toch meer zijn eigen setup moeten vinden met deze auto om alles uit de RB te krijgen
Zal mij benieuwen of we morgen nog wat druppeltjes krijgen, de weersverwachting geeft nog geen absolute zekerheid maar windstoten en een bui kunnen best een verrassend resultaat geven op raceday.
Ik zou over een paar jaar wel een interview met Perez willen zien zodra hij de F1 heeft verlaten. Dat is een coureur met flink wat ervaring in andere auto's die mogelijk steeds heeft gedacht dat Verstappen het voordeel van beter materiaal en daardoor vooraan kon meedoen. Hij had wellicht de verwachting dat hij met gelijkwaardig materiaal dezelfde tijden kon rijden, maar zit nu mogelijk met diep ontzag te kijken hoe Verstappen zijn auto meer dan maximaliseert.
Ik kan mij in elk geval niet aan de indruk onttrekken dat elke teamgenoot van Max met goede hoop instapt en achteraf met een geknakt ego een diepe buiging maakt.
Nee hier hebben we niks aan hè, al dat nuchtere denkwerk.Nieknikey schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:22:
Ik weet niet of jullie een andere kwalificatie hebben gekeken dan ik, maar Perez reed prima. Zijn tijd was tot zijn spin prima, kreeg toen pech met die spin, en bij de tweede run was vrijwel iedereen fors langzamer; wellicht heeft de wind net anders gestaan. Het zit hem gewoon niet mee, zo lijkt het.
Offtopic: Zo nu en dan vraag ik mij af of een ondergoedlijn voor mannen met daar bekende oneliners van mannelijke sporters out-of-context op de voorzijde geprint met een pijl omlaag of omhoog erbij goed zou verkopen onder een bepaalde subgroep van sportliefhebbers...PalingDrone schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:25:
[...]

Dat idee zit in de pijplijn.Amphiebietje schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:29:
[...]
Offtopic: Zo nu en dan vraag ik mij af of een ondergoedlijn voor mannen met daar bekende oneliners van mannelijke sporters out-of-context op de voorzijde geprint met een pijl omlaag of omhoog erbij goed zou verkopen onder een bepaalde subgroep van sportliefhebbers...![]()
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hammertime.PalingDrone schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:25:
[...]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ben bang dat de race gewonnen word door overspeed op de drs stroken.Chiron schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:34:
Nu hopen dat de race trim van de RBR beter is dan de Mercedessen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Dit, als je HAM niet aan het begin van de race pakt verdwijnt ie waarschijnlijk uit zicht. Op deze baan, waar inhalen moeilijk is en waar je door de MERC straight line speeds er gewoon niet langs gaat komen op de plekken waar het mogelijk is.Pjottski schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:36:
[...]
Ben bang dat de race gewonnen word door overspeed op de drs stroken.
HAM is een te stabiele coureur om in S3 alles goed te maken wat ie in S2 waarschijnlijk aan een gat gaat rijden.
Deze baan win je voor een groot deel in de Q, net zoals volgende race in Monaco
Er zit maar één "I" in Hamilton 🤪PalingDrone schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:22:
offtopic:
Bestaan er al HAM merchandise condooms met de tekst:: "Still we I Rise"?
Testing, one, two ...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Houdt het interessant en spannend
Tsunoda nuanceert zijn uitbarstingen al, 'in the heat of the moment'
Morgen begint de race om 15:00, voordat je denkt dat die ook om 16:00 begint.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar geloof jij het nog?sjaool schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:24:
[...]
We mogen heel blij zijn dat Max er dit jaar echt heel dicht bij zit. Dit is PER zijn 4e race dus na de volgende moet hij er staan als we hem zelf mochten geloven.
Dit is de baan waar coureurs geen excuses horen te hebben omdat ze elke millimeter van de baan moeten kunnen dromen/nachtmerries hebben na weer een dag met 100+ ronden hetzelfde tempo rijden. Je hoort hier gewoon in de buurt te zijn van je teamgenoot en niet zo zwaar om je oren gereden te worden. Het potentieel van de auto is gewoon circa 0,8s sneller dan Ferrari of McLaren, als het niet 1s was met een perfecte ronde van Verstappen. Perez eindigde bijna 1s erachter.
Dat Verstappen zijn teamgenoten opvreet en uitspuugt in een paar races en dan Marko doodleuk gaat vragen om zijn "volgende slachtoffer" is leuk voor ons, maar RBR en Verstappen hebben er niks aan. Want zelfs een Perez is tot dusver vrij nutteloos gebleken op zondag. Eruit in Bahrein in Q2, dramatische race in Imola en ook meteen gepakt bij de start in Portimao waardoor die strategisch weer niet goed mee kon doen en deze race kan je ook zowat al afschrijven. En dat is dan een van de betere coureurs in het veld. Verstappen zal het weer zelf moeten doen in de eerste ronde en dan een gat slaan.
De baan is qua auto ook aardig representatief voor het seizoen. Het is een mooie mix van verschillende typen bochten en rechte stukken. Daarom testen ze hier ook meestal naast het weer dat meestal goed is. Het ultieme potentieel van die auto's zitten dus heel dicht op elkaar, maar een lijkt beduidend makkelijker te besturen te zijn en dus consistenter en minder risicovol. Want we zien Verstappen steeds op de absolute grens zitten en er is nu al meermaals wat mis gegaan.
Dit is allemaal keihard allemaal, maar zo is deze sport. Je gaat geen kampioenschap winnen op deze manier met de net niet kwalificaties en je teamgenoot die de helft van de tijd niet eens in de buurt zit van P4.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee want deed m pas om 16:30 aan, net thuis.. hoopte Q3 en miss Q2 nog mee te pakken

Oh crap goed dat je t zegtTransportman schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:45:
[...]
Morgen begint de race om 15:00, voordat je denkt dat die ook om 16:00 begint.

[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 08-05-2021 16:46 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Rechtsboven sync calender gebruiken.poor Leno schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:46:
[...]
Nee want deed m pas om 16:30 aan, net thuis.. hoopte Q3 en miss Q2 nog mee te pakken
[...]
Oh crap goed dat je t zegt
https://www.formula1.com/en/racing/2021.html
Max stapt in een torro Rosso dat niet voor hem is ontwikkeld en is snel.Maarten_E schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:23:
[...]
Ben eigenlijk wel benieuwd in hoeverre Max beter zou presteren bij een ander team.
Is het mogelijk dat zoals de RBR nu is ontworpen, gewoon exact in het straatje van Max past, en zelfs een Mercedes (die objectief toch wel wat sneller is), wellicht niet zoveel voordeel op zou leveren voor Max als dat men denkt?
Zelf kwalificeren voor de RBR paar keer destijds.
Max stapt in een RBR en wint gelijk de eerste race en is daarna snel en verslaat het jaar erop al zijn teamgenoot.
Max is gewoon een coureur van de buitencategorie die gelijk het maximale uit een auto kan halen.
Dat kan Hamilton, Leclerc heeft dat bewezen in een mindere auto. Je ziet het ook bij Russel en Alonso deed vroeger ook mooie dingen een een gammele bak.
Misschien dat we een keer kunnen begrijpen dat FP geen Q is.....
Ja maar ik neem nooit de moeite voor dat soort dingen, ben ik veel te analoog voorDaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:49:
[...]
Rechtsboven sync calender gebruiken.
https://www.formula1.com/en/racing/2021.html
-
Maar goed, ik zie dat Alfa iedereen weer heeft waar ze ze hebben willen: tactisch net doen alsof, en dan morgen medogenloos en onverwacht aanvallen en toeslaan
Kan nu al niet wachten!
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.