Stroll weer sneller dan Vettel. Jammer dat er niet meer in die Aston's zit.
Volgens mij op rood.sbuter schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:49:
Hamilton heeft z'n tijd toch op medium gezet? en Bottas rijdt nu op geel toch?
Die Olav Mol veroorzaakt zoveel verwarring....
Niet waar. Die banden waren hagel nieuw toen ze uit de pit reden. Sky heeft dat foutHupske schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:52:
Hamilton* start ook op oudere rode bandjes. Mooi.
Om een of andere reden vind ik dat niet heel jammerHippocampus schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:52:
Stroll weer sneller dan Vettel. Jammer dat er niet meer in die Aston's zit.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
RIC S1, HAM S2 en VER S3.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:52:
Niemand heeft zo te zien die paarse S3 van Verstappen gepakt. Mercedes was beter in S2, maar verloor het in S3.
"When you grow up your heart dies"
Bono, my tyres are gone...Razr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:52:
HAM en BOT dus oudere banden dan VER waar ze in hun tweede run een tijd op gezet hebben, daar moeten ze ook op gaan starten, interesting.

Waiting on the world to change
Ik denk dat VER een (nagenoeg) perfecte ronde gereden heeft. Hij zal die tijd niet weer rijden in Q3 denk ik..
Weten we nu ook waarom ze geel reden in q1. Om een setje rood uit te sparen.Holk schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:52:
[...]
Niet waar. Die banden waren hagel nieuw toen ze uit de pit reden. Sky heeft dat fout
Volgens mij had alleen BOT nieuwe softs, HAM had al matte banden toen ie garage uitreed.Razr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:52:
HAM en BOT dus oudere banden dan VER waar ze in hun tweede run een tijd op gezet hebben, daar moeten ze ook op gaan starten, interesting.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Yup en Bottas was echt 0,001s langzamer in S2.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze zagen er oud uit (niet mooi glimmend), maar kan ook Bottas zijn geweest.Holk schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:52:
[...]
Niet waar. Die banden waren hagel nieuw toen ze uit de pit reden. Sky heeft dat fout
Als de baan nu kouder aan het worden is zouden we niet meer aan deze tijden kunnen komen?
een van de mercs reed op gebruikte softs de box uit geen idee welke maar die waren idd overduidelijk al ingeredenlochpatje schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:53:
[...]
Volgens mij had alleen BOT nieuwe softs, HAM had al matte banden toen ie garage uitreed.
U heeft een glazen bol?Goofyduck384 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:53:
Ik denk dat VER een (nagenoeg) perfecte ronde gereden heeft. Hij zal die tijd niet weer rijden in Q3 denk ik..
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Heeft mercedes nu een extra setje rood verbruikt tov RBR? (nee die hebben in q1 een setje bespaard? toch?)
- DaniëlWW2
- Niet online
Een setje rood in Q2 en een setje geel in Q1.nachtnet schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:54:
Heeft mercedes nu een extra setje rood verbruikt tov RBR? (nee die hebben in q1 een setje bespaard? toch?)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
steekt olav nu gewoon een sigaret op on air?
kon het op de F1TV stream iig gewoon horen. Ook grappig dat hij gewoon nog geluid zit te maken op stream terwijl het reclame is bij ziggo.
[ Voor 59% gewijzigd door spartacusNLD op 08-05-2021 15:56 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
lekker windje!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zo'n kabelboom op je vloer waar je over kan vallen en schermen met een testpatroon?nachtnet schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:53:
[Afbeelding]
@all die tweakers met Race Control app
* nachtnet wil dit ook..
And that's now pointless because Mercedes went out on used soft tyres and both drivers improved so will start on even older softs. They had to take more out of them there to get within 0.3s of Verstappen #F1 #SpanishGP https://t.co/xrs27RKgRy
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 8 mei 2021

Niet uitgespaard want VER maar 1 run gedaan.nachtnet schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:54:
Misschien is het al gezegd en heb ik het gemist, maar het valt me op dat ze niet terug naar de studio gaan tussen de quali's in. Heeft dat een reden?
Bensimpel
Positieve meneer
Geen tijd ivm voetbal ofzoLA-384 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:56:
Misschien is het al gezegd en heb ik het gemist, maar het valt me op dat ze niet terug naar de studio gaan tussen de quali's in. Heeft dat een reden?
😆 - Denk ook eens om ;)
Heb het even terug gekeken en BOT was nieuw. HAM was een band die 1 outlap heeft gehad, HAM heeft1 outlap gereden in Q1 en is toen meteen weer naar binnen gegaan.
Ja, heeft met het voetbal te maken dat hierna begint.LA-384 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:56:
Door de latere start komen ze in de knoei komen met voetbal. Zal te maken hebben met het feit dat ze anders de reclame blokken niet af kunnen werken.LA-384 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:56:
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Kijk de onboard maar terug, no way dat dat splinternieuwe bandjes waren.Holk schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:52:
[...]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Meer tijd voor het reclameblok? zou het anders ook niet wetenLA-384 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:56:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Yuki die bij de 4de race al sabotage en voortrekken van Gasly klaagt op televisie. Gezellig daar
Nou RIC, laat weer eens zien dat je goed kunt kwalificeren.
(anders ruil ik mijn aandelen RIC om voor NOR
)

(anders ruil ik mijn aandelen RIC om voor NOR
wel tijd.. want dat zit vast aan de FOM... maar de studio moet omgebouwd worden naar de voetbal setting en ze zenden daar nu al uit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Als je een link hebt straks, dan graag. Want Marko zal dit leuk vinden.Holk schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:57:
Yuki die bij de 4de race al sabotage en voortrekken van Gasly klaagt op televisie. Gezellig daar

Bensimpel
Positieve meneer
Yuki valt laatste tijd zwaar door de mand voor mij. Jammer.Holk schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:57:
😆 - Denk ook eens om ;)
Dan mogen ze van mij best vaker een balletje trappen.
Ik vind het niet erg hoor, even een reclameblok en weer verder met de kwalificatie. Nabeschouwen doen maar na de kwalificatie.
Poeh, ik wil dat interview van Tsunoda nog wel eens horen na de quali. Als iemand er aan kan denken even een streamable te linke?
En wie kan bevestigen dat Merc echt allebei op oude softs hun tijd hebben verbeterd?
En wie kan bevestigen dat Merc echt allebei op oude softs hun tijd hebben verbeterd?
Nou Max met 0,3 pole zou leuk zijn
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Yuki heeft gewoon teveel gegeten. Japanse en Italiaanse hospitality en nu wat paella erbij..Holk schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:57:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
hier gaan we dan... Q3 en tegelijkertijd FE om ziggo Docu...
geen hotlaps op die banden, alleen opwarm rondje op gereden.Pyr0_ schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:59:
Poeh, ik wil dat interview van Tsunoda nog wel eens horen na de quali. Als iemand er aan kan denken even een streamable te linke?![]()
sjaool schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:57:
[...]
Ja, heeft met het voetbal te maken dat hierna begint.
Ah thanksGermanPivo schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:57:
[...]
Door de latere start komen ze in de knoei komen met voetbal. Zal te maken hebben met het feit dat ze anders de reclame blokken niet af kunnen werken.
Bevalt me eigenlijk wel. Hoewel ze natuurlijk prima dat voetbal in zo'n klein schermpje kunnen laten zien als de q uitloopt.
Tsunoda stepping over the line early in his career anyway: "The performance is easy to go to Q2, but I struggled to get to Q2. Always different feedback from my teammate. I have question marks if it's the same car.." #F1 #SpanishGP
— Thomas Maher (@thomasmaheronf1) 8 mei 2021
- DaniëlWW2
- Niet online
En Max is weer de laatste, zoals eigenlijk altijd in Q3.
VER achter BOT en HAM als laatste op de baan.
Kun je mooi je eigen tempo bepalen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:00:
En Max is weer de laatste, zoals eigenlijk altijd in Q3.
lewis en bottas verbeterden wel geloof ik in die laatste run waar ze op starten
Bottas reed op nieuwe bandjes, Hamilton niet.Pyr0_ schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:59:
Poeh, ik wil dat interview van Tsunoda nog wel eens horen na de quali. Als iemand er aan kan denken even een streamable te linke?![]()
Testing, one, two ...
Mee eens dat dat echt wel over the line is jah.
Echt niet, nooitLA-384 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:00:
[...]
[...]
[...]
Ah thanks
Bevalt me eigenlijk wel. Hoewel ze natuurlijk prima dat voetbal in zo'n klein schermpje kunnen laten zien als de q uitloopt.
Nu Q3 ook foutloos graag voor Max. Daar wordt het bepaald. En zou leuk zijn een Noris er nog tussen
nope Ver is net BOT voorbij gegaansjaool schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:01:
VER achter BOT en HAM als laatste op de baan.
Bensimpel
Positieve meneer
Missch is kyvat nog beschikbaarHippocampus schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:01:
[...]
Mee eens dat dat echt wel over the line is jah.
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
Paars S1.
De cheater!
Perez

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zichzelf zo vroeg onmogelijk aan het maken.. Niet slim van hem.. Zeker gezien hij er alleen maar zit vanwege Honda
Maar toch, ik dacht dat men in Japan over het algemeen bescheiden was. TSU laat daar weinig van zien zo.
Poeh wat dichtbij zeg
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:40
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hier ooknachtnet schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:03:
hartverakking PER
Heel dicht bij elkaar dat wordt billenknijpen zo.
Precies wat ik dachtHippocampus schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:03:
[...]
![]()
Maar toch, ik dacht dat men in Japan over het algemeen bescheiden was. TSU laat daar weinig van zien zo.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max had een matige S2, S1 en S3 waren paars.
Hij zit er echt niet alleen vanwege Honda. Hij heeft wel wat meer in zijn mars dan hij tot nu toe laat zien. Dat hij een Japanner is, is wel mooi meegenomen voor Honda natuurlijk. Qua temperament past hij gewoon wel bij Alpha Tauri en Red Bull.GAIAjohan schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:03:
[...]
Zichzelf zo vroeg onmogelijk aan het maken.. Niet slim van hem.. Zeker gezien hij er alleen maar zit vanwege Honda
Hij wil gewoon de hotblooded shonen lead* zijn...Hippocampus schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:03:
[...]
![]()
* "warmbloedige leidende jongen" of "warmbloedige protagonist van een shonen anime/manga", je mag kiezen.
Perez pff niet lekker hoor.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgens mij heeft Perez nu potentieel de pole van Max tegengehouden? Hamilton was langzamer in S2, Max dan ook lijkt mij?
...
De Red Bull kan de Mercedessen zeker aanpakken op dit circuit maar alleen met Max achter het stuur.
Reactie op de opmerking van Olav op Ziggo.
Reactie op de opmerking van Olav op Ziggo.
[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 08-05-2021 16:06 ]
Euhm Perez, deze keer gewoon op het asfalt blijven a.u.b.
Wel een (mooi) verschil met vorig jaar, toen Mercedes ruim voor de rest zat.
- DaniëlWW2
- Niet online
Perez spinde in S3.Luxicon schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:05:
Volgens mij heeft Perez nu potentieel de pole van Max tegengehouden? Hamilton was langzamer in S2, Max dan ook lijkt mij?
Uh nee, bocht 9. Maar Max zijn S2 was merkbaar minder dan die van Bottas en Hamilton.
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-05-2021 16:07 ]
Zullen ze beiden wel last van gehad hebben.Luxicon schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:05:
Ze gaan nog een keertje hehansvk schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:06:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Albon zit stiekem te gniffelen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nope beide roodJelmer93 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:06:
Mercedes toch geel nu?
Ik dacht wat geels te zien. zal de cover wel geweest zijn
0.700 vorig jaar, zitten er mooi bij. 💪hansvk schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:06:
Ik zit te wachten op NOR voor een P3~4
Waiting on the world to change
Ik denk niet dat hij nu al een kans had gekregen zonder Honda. Dan was gewoon Albon teruggezet.sjaool schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:04:
[...]
Hij zit er echt niet alleen vanwege Honda. Hij heeft wel wat meer in zijn mars dan hij tot nu toe laat zien. Dat hij een Japanner is, is wel mooi meegenomen voor Honda natuurlijk. Qua temperament past hij gewoon wel bij Alpha Tauri en Red Bull.
Oke, dat had dus niet te maken met Perez?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:06:
[...]
Perez spinde in S3.
Uh nee, bocht 9. Maar Max zijn S2 was merkbaar minder dan die van Bottas en Hamilton.
...
Dit voelt wel druk/ dicht op elkaar
[ Voor 10% gewijzigd door rik86 op 08-05-2021 16:08 ]
Dis nie goed zo, der zit veul te veul voor nu...😭
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, Max zat veel verder terug.
Vechten om plaatsen haha.
Perez maar ff achter Max nu
Achter bottas, die gaat hem ophouden

Kan HAM nog een beuk krijgen omdat die er voor zat en niet afgeremd is?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.