![]() Formula 1 Seizoen 2021 - GP-Topic Race 3
Pirelli Banden
GP topic 2021 - 25-apr-2021 - nachtnet |
[ Voor 0% gewijzigd door nachtnet op 27-04-2021 08:22 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2021 - GP-Topic Race 3
Pirelli Banden
GP topic 2021 - 25-apr-2021 - nachtnet |
[ Voor 0% gewijzigd door nachtnet op 27-04-2021 08:22 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
---RAWE CEEK!!!---
Amen!nachtnet schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:01:
* nachtnet is nog niet eens bijgekomen van de vorige race.
Laat deze dan maar net zo spannend zijn als race 1 & 2.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik zou het doen!
Zit er tijdsverschil tussen Portugal en nl?rammes schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:07:
De starttijd van de race staat op verstappen.com op16:00u in de startpost op 15:00u weet iemand wat t nu is?
[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 27-04-2021 08:14 ]
Ja.nachtnet schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:09:
[...]
Zit er tijdsverschil tussen Portugal en nl?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Aangepast (dank aan @rammes voor het opmerken.)
Haha super wordt gewaardeerd.basvn schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:00:
En door naar Portugal! lekker 2 weekenden achter elkaar.
Hopen dat de strijd tussen HAM en VER door kan gaan! laat het maar spannend blijven
En wat ik wel niet over heb voor een stel internet vrienden die ik nog nooit heb gezien, op mn vrije dag een wekker zetten om jullie allemaal hier naar toe te halen
@pinda powerrr
@Paulus07
@rammes
@JB
@Temujin
@NoFearCreations
@EvilWhiteDragon
@caspervc
@Gwoon Joep
@Melantrix
@dyrc
@CrazyFool
@hoevenpe
@streamnl
@B-Real
@G_Dragon
@MikeyMan
@MuVo
@LoeWn
@DonJunior
@aveenhuysen
@jeroenvdnberg
@MrSparkels
@Snowhite0901
@Nieknikey
@NyceNL
@Juncto
@DoubleDutch
@PalingDrone
@StealthyPeanut
@Nuevocasa
@pro_6or
@renzo4000
@pilskes
@Pierre
@Lad93
@JoteW
@jack zomer
@Mrkoekie
@FlowChef
@pCOW
@pjlgt
@YoupS
@D-dark
@wowly
@marti28
@Pyr0_
@thieske1
@pjottum
@fommas
@NL_NaToR
@Damian
@schumi2004
@Franko P.
begint ondertussen een leuke lijst te worden, daarvoor dank!
wil je er ook bij , stuur even een DM, zie je me volgende week weer
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
[ Voor 9% gewijzigd door vliegnerd op 27-04-2021 08:24 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Dat kwam natuurlijk ook door de omstandigheden. Toen regende het tijdens de formatieronde/start een klein beetje. De starters op softs leken daar (zeer) veel voordeel van te hebben. Ook Kimi reed toen van ver achteraan tot P5 of zo in de eerste ronde. Beetje geluk, beetje kunde, en veel voordeel van de zachte banden dus.Jasphur schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:12:
Present! En heb er erg veel zin in. Vorig seizoen was de openingsronde veel belovend met McLaren die meteen naar voren schoot. Benieuwd of ze dat nu weer kunnen.
en wij maar wekkers zetten om je een snelle +1 te geven en een gevatte quote neer te klappen (jij hebt er ooit 0800 van gemaaktbasvn schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:00:
En door naar Portugal! lekker 2 weekenden achter elkaar.
Hopen dat de strijd tussen HAM en VER door kan gaan! laat het maar spannend blijven
En wat ik wel niet over heb voor een stel internet vrienden die ik nog nooit heb gezien, op mn vrije dag een wekker zetten om jullie allemaal hier naar toe te halen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
ook Nee, TS geeft tijden weer zoals op F1 site.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Gefeliciteerd (met je verjaardag
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Yoda is that you?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Waiting on the world to change
Anoniem: 691473
⛔ Trackers of betalen ⛔
*sowieso
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
M'n vertrouwen in Perez is na de laatste race anders ook niet echt gegroeidHippocampus schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:21:
🥇PER
🥈NOR
🥉BOT
(Max weer de sneltse, pakt pole, alleen na vorige race is Hamilton niet meer zo voorzichtig en eindigt met Max naast de baan)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Volgorde van uitvallers?DoeEensGek schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:31:
Ah de lijstjes, Mazepin 1,Russel 2, Bottas 3. Al lijkt mij dat laatste heel onwaarschijnlijk.
Matched wel met je nicknameDoeEensGek schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:31:
Ah de lijstjes, Mazepin 1,Russel 2, Bottas 3. Al lijkt mij dat laatste heel onwaarschijnlijk.
Indycar is toch midden in de nacht beide races?JohanKupers schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:14:
Extra de luxe raceweek met de F1, de WEC en de dubbelheader in de Indycar.
Ilott gaat in plaats van Giovinazzi FP1 rijden.Ferrari's Callum Ilott has been appointed as Alfa Romeo's Reserve Driver for the events at which Robert Kubica is unavailable. Ilott will partake in FP1 at Portimao. #F1
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Mooi. Hopelijk vervangt ie hem snel.g0tanks schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:09:
https://twitter.com/PHortonF1/status/1386998897046872064
[...]
Ilott gaat in plaats van Giovinazzi FP1 rijden.
Zal wel niet. Ilott heeft geen financiële backing en volgens mij geldt voor F1 nog altijd cash is king.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ah, geen geld, dan zal het wel een erg getalenteerde rijder zijn!g0tanks schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:32:
[...]
Zal wel niet. Ilott heeft geen financiële backing en volgens mij geldt voor F1 nog altijd cash is king.
Het heeft meer te maken met dat Gio een Italiaan is met connecties binnen Ferrari en de Ferrari designated driver is bij AR.g0tanks schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:32:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 27-04-2021 20:59 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Mijn boefje is liev!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Illot is ook een Ferrari Driver Academy junior, die daarom bij AR "gedwongen" reserve is. Hij is ook de test/reserve coureur voor Ferrari, dacht ik.YakuzA schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:58:
[...]
Het heeft meer te maken met dat Gio een Italiaan is met connecties binnen Ferrari en de Ferrari designated driver is bij AR.
(Gio heeft naast Ferrari ook geen persoonlijke cash/sponsors vziw)
Beide races ? Wat bedoel je ?werphengel schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:37:
Gister een stukje van de race van vorig jaar teruggekeken. Was het even vergeten maar er zitten bijna net zoveel hoogteverschillen als bochten in deze baan. Echt een gaaf circuit. Wordt Leuk.![]()
Ben benieuwd wat de bandenkeuze gaat worden. Vorig jaar kreeg niemand de soft aan de praat. Mercedes kwalificeerde zelfs op de medium.
Nu moeten de teams volgens mij kwalificeren op de soft maar is er voor beide races vrije bandenkeuze.
[ Voor 3% gewijzigd door werphengel op 28-04-2021 10:09 . Reden: tijdstip toegevoegd ]
Ohw wow, is dat meteen nu dit weekend al? Dan moet ik me eens beter gaan verdiepen in eeawerphengel schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:07:
De sprint race op zaterdag en de race op zondag.
[YouTube: Sprint Qualifying Explained! New Format Coming To Three F1 Races in 2021]
Mijn boefje is liev!
Volgens mij is de eerste poging pas op Silverstonewerphengel schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:07:
[YouTube: Sprint Qualifying Explained! New Format Coming To Three F1 Races in 2021]
Oh, zit ik er nou zelf naast.redfoxert schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:09:
[...]
Volgens mij is de eerste poging pas op Silverstone
Het is nog niet (officieel) bekend gemaakt bij welke races deze sprint races gaan plaatsvinden.werphengel schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:07:
Vanaf 2:18
Silverstone en Monza liggen toch al wel vast? Alleen Brazilië niet dacht ik?Plenkske schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:13:
[...]
Het is nog niet (officieel) bekend gemaakt bij welke races deze sprint races gaan plaatsvinden.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Ja ze zeggen letterlijk "It has yet to be formally announced where the Sprint Qualifying sessions will take place, but it is widely understood Silverstone and Monza are two of the three in the running, their track layouts offering a chance for the format to shine."ArthurMorgan schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:16:
[...]
Silverstone en Monza liggen toch al wel vast? Alleen Brazilië niet dacht ik?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Het lijkt me sowieso nutteloos. Kwali op vrijdag en dan een onzinnige korte race waar alsnog Lewis en Max samen alles op een hoop rijden en uiteindelijk de verschillen in het kampioenschap alleen maar groter worden. En dan zijn er dus ook geen noodzakelijke pitstops, waardoor enkel on track overtakes mogelijk zijn...vliegnerd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:20:
Laten we hopen dat Sprint Qualifying alleen op circuits wordt uitgerold waar je ook echt kunt inhalen.
Op flink wat circuits is inhalen praktisch onmogelijk in de F1 klasse. Zonder pitstops wordt alleen de start interessant, zolang de betrouwbaarheid zo hoog blijft als nu
Sprint race op Zandvoort, Hongarije, Spanje (Monaco 🤪) lijkt mij echt super nutteloos. Dus alleen op de high speed (DRS) circuits leuk.
We gaan het zien… Hopelijk krijg ik ongelijk en wordt het super leuk…
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Max en Lewis zullen waarschijnlijk wel veel op 1 en 2 staan. Maar hoe gaan Perez en Bottas scoren? Dat kan voor de teamtactiek best nog wat uitmaken. Ook rijders als Norris, en Leclerc en in mindere mate Russell kunnen best garen spinnen bij een nieuwe opzet die toch net wat meer om racepace gaat dan een snelle ronde.Bansheeben schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:30:
[...]
Het lijkt me sowieso nutteloos. Kwali op vrijdag en dan een onzinnige korte race waar alsnog Lewis en Max samen alles op een hoop rijden en uiteindelijk de verschillen in het kampioenschap alleen maar groter worden. En dan zijn er dus ook geen noodzakelijke pitstops, waardoor enkel on track overtakes mogelijk zijn...
Wel een beetje offtopic natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-04-2021 10:41 ]
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
alles kan off-topic
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat is in de huidige opzet toch ook al ?alexbl69 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:08:
Wij 'petrolheads' kunnen nog wel halverwege 'instappen', maar de wat meer casual fan gaat misschien niet eens kijken als blijkt dat de zondagrace die hij wil gaan kijken enkel een sluitstuk is van iets dat eerder begonnen is.
[ Voor 91% gewijzigd door tweakduke op 28-04-2021 19:47 ]
[ Voor 89% gewijzigd door tweakduke op 28-04-2021 19:48 ]
*knip*groggy schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:32:
[...]
Bij dit soort neerbuigende posts ben ik altijd nieuwsgierig naar de leeftijd van de poster.
[ Voor 21% gewijzigd door tweakduke op 28-04-2021 19:47 ]
Ik ken genoeg nieuwe fans van 14-16 jaar (ben zelf 36) die alles volgen van F1. Elke FP, Q en R wordt door die kinderen live en volledig gezien.
[ Voor 36% gewijzigd door tweakduke op 28-04-2021 19:51 ]
Ik blijf het een vreemd voorstel vinden in de tijden van budget squeezes. 1x een auto total loss is 10 FTE of bv. ff geen upgrades.vliegnerd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:20:
Laten we hopen dat Sprint Qualifying alleen op circuits wordt uitgerold waar je ook echt kunt inhalen.
Op flink wat circuits is inhalen praktisch onmogelijk in de F1 klasse. Zonder pitstops wordt alleen de start interessant, zolang de betrouwbaarheid zo hoog blijft als nu
Sprint race op Zandvoort, Hongarije, Spanje (Monaco 🤪) lijkt mij echt super nutteloos. Dus alleen op de high speed (DRS) circuits leuk.
We gaan het zien… Hopelijk krijg ik ongelijk en wordt het super leuk…
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt. Kijk je 10 seconden, 10 minuten of 10 uur. Allemaal prima.Playa del C. schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:54:
[...]
Grappig genoeg zijn het een klein aantal oude fans die moeite hebben met veranderingen en daarbij de topics volspammen met een ongefundeerde mening.
De aandachtsspanne van de mens is vrij kort en lijkt ook steeds korter te worden. Hier is uitgebreid onderzoek naar gedaan en dat heeft verder niets met "vroeger was alles beter" te maken.groggy schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:25:
Nee, ik heb geen tiktok. Ik kan alleen niet tegen dat gehuil dat vroeger alles beter was...
warp schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:35:
[...]
De aandachtsspanne van de mens is vrij kort en lijkt ook steeds korter te worden. Hier is uitgebreid onderzoek naar gedaan en dat heeft verder niets met "vroeger was alles beter" te maken.
Jasphur schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:39:
offtopic:
Dat hele onderzoek uit 2017 is overigens bestempeld als onwaar. Neemt niet weg dat het soms inderdaad voelt alsof we een aandachtspanne van een goudvis hebben
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq