Er is een workaround beschikbaar waarbij je een 'refresh token' kan ophalen mbv de volgende stappen: https://github.com/Hyunda...7#issuecomment-3223019018.Card Nox schreef op woensdag 3 september 2025 @ 11:00:
[...]
en @PrimaBB. Ik heb nog altijd de 'originele' HA integratie en die werkt nog altijd niet. Laatst account verwijderd en probeer nu opnieuw in te loggen maar krijg nog altijd dezelfde fout.
Is die nieuwe van jullie nog altijd nodig? Ik ben geen HA wizard dus even de subdirectory verplaatsen etc, geen idee waar het precies over gaat, zou al niet weten hoe ik de ZIP op de HA zou krijgen.
Thanks!
EDIT: ik las in de originele dat je soms ook in moet loggen op de KIA website om data consent te geven. Ik ben daar ingelogd maar geen idee waar ik zie consent zou moeten geven / waar ik het kan controleren.
Hiermee maak je eigenlijk een alternatief voor het 'wachtwoord'.
Helaas is dit wel voor de wat meer technische mensen onder ons.
Ik heb hiermee boeltje weer werkend gekregen. Voor hoe lang geen idee. Zolang het refresh token functioneert.
Alternatief is nog even wachten totdat de 'makers' + community een betere oplossing hebben gemaakt.
Binnenkort heb ik dit alles niet meer nodig, gezien ik mijn Kia Ev6 in de verkoop heb staan op dit moment
Kia EV3 Plus Advanced Aventurine Green 2025