Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asennamm
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 16:06
En voor de mensen die met het vervangen van de speakers aan de gang willen gaan.
In deze post staan de maten en afbeeldingen van de speakers die nu in het Meridian systeem verbouwd zijn.
Ook info met betrekking tot beschikbare inbouwdiepte en andere maatvoering.

https://www.kiaevforums.c...ormation.4512/#post-65472

[ Voor 61% gewijzigd door asennamm op 16-09-2022 23:28 ]

• JeJeBe
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-05 20:32

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

Dartlink schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:19:
[...]

Jup zo klonk het ook, een flutantwoord. Waarop ik vroeg hoe dan "ja in de auto!" toen was ik er klaar mee en dacht, ik kijk zelf wel een keer.
Zo jammer dit ... Wat je zou kunnen doen is ff een geheel nieuw KIA account aanmaken en daar de auto aan koppelen, alsof je de nieuwe eigenaar bent.

• EPE2021
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 03-12-2023
Kan iemand aangeven wat de laatste versie van de navigatie update zou moeten zijn?Ik krijg in de KIA Navigation Updater alleen maar MY22 te zien. Hoe weet ik dat ik de laatste download?

• huub jonker
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09-2022
Test

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

EPE2021 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:33:
Kan iemand aangeven wat de laatste versie van de navigatie update zou moeten zijn?Ik krijg in de KIA Navigation Updater alleen maar MY22 te zien. Hoe weet ik dat ik de laatste download?
Dat kun je in de openingspost zien.

22-07-2022 CV.EUR.S5W_L.001.001.220723
Firmwareversie: CV_E.EUR.02.220623.MICOM
Navigatie-app: STD5W.EUR.KIA.220622.290763F
Kaartversie: EUR.15.41.54.013.633.5

en anders kijk je even hier : https://update.kia.com/EU/NL/updateNoticeList

if it ain't broke, don't fix it !

een bekende bug, maar die wordt om de een of andere reden niet vermeld, hoewel zeker wel gemeld hier: de automatisch inparkeerhulp staat in de Deense taal .

overigens draait mijn EV6 versie CV1_E.EUR.S5W_L.001.001.220721 , die wordt ook niet genoemd in de openingspost, is volgens update lijst KIA echter wel de actuele. Geen idee waar de 220723 versie vandaan komt dus,
Helemaal volledig is het dus niet. Maar een nieuwere versie had je hier al lang gelezen, alsmede als er een afwijkende MY23 zou zijn. Die is er dus niet.

[ Voor 21% gewijzigd door JeJeBe op 17-09-2022 19:15 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Komt er normaal niet maar 2x per jaar een update bij KIA?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

Phusebox schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:11:
Komt er normaal niet maar 2x per jaar een update bij KIA?
Geen idee, 'tis de eerste keer dat ik vreemd ga. Verwacht er persoonlijk niet meer dan 2 per jaar. Het kaartmateriaal kopen ze in bij een andere toko, en zo vaak wordt dat niet bijgewerkt. in de huidige versie lijkt alles redelijk te werken, afgezien van wat Deens her en der. Daar zullen ze het hele releasetraject niet voor starten.

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Ik weet niet of er een instelling voor is, maar als ik Carplay gebruik met Spotify muziek icm navigatie, dan wordt muziekvolume niet verlaagd net zoals ik in vele andere auto's gewend ben. Als ik de optie aanvink voor prioriteit voor navigatie, dan wordt de muziek bijna helemaal gedempt. Dit is dus ook niet echt de bedoeling. Iemand die me hiermee kan helpen?

Master_A

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:21
JeJeBe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:25:
[...]

volgens de MY23 handleiding : MY23 manual , blz 2-16
Volgens mij staat het op 2-15 hetgeen Japie (en ik daarmee ook) bedoelt.

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

The__Virus schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:11:
[...]

Volgens mij staat het op 2-15 hetgeen Japie (en ik daarmee ook) bedoelt.
We zoeken naar "bewijs" van de preconditioning voorziening, niet van de winterstand, die zit er altijd al op en heeft geen nieuwswaarde. Het gaat om de nieuwe preconditioning mogelijkheid, en die staat nu in de 2023 manual , op blz 2-16.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joer
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 19-04 12:19
JeJeBe schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:27:
[...]

We zoeken naar "bewijs" van de preconditioning voorziening, niet van de winterstand, die zit er altijd al op en heeft geen nieuwswaarde. Het gaat om de nieuwe preconditioning mogelijkheid, en die staat nu in de 2023 manual , op blz 2-16.
Het volgende zag ik op fb voorbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qG_vP4qSf2N8bvkK9rhDUMU8Q7k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EwT1WXRDWVmFHWXCDKGmy9AX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VIs_sr6ujHzwWxY5oVTECN67Q_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C1vc5tELLlk2Mic8T2UcvfYj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hy6ZXjYvigCQXZPhPKJA8coKyvA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Z2ibVznn7oeUMJdnh4cBDwCU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YXAtklXIJkiyw9Dx7XApO8f4ZYI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vDmv1XWduo6QTHnhWkfA9YZe.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4dpRmhl8mZiFKpxZs-uP24kXOCQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rgih1j4hjYJBlCxnpIgRTr36.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Laatst online: 21:21
JeJeBe schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:27:
[...]

Nee, iemand beweert het in de update te hebben gehad en ik trek dat in twijfel. De handleiding quoten verandert niets daaraan. Kijk nog even naar de oorspronkelijke quote van mij op Japie...

[ Voor 6% gewijzigd door The__Virus op 18-09-2022 08:53 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:17
Voor de geïnteresseerden: ik heb een bericht geplaatst over mijn vakantie naar Oostenrijk met EV6 en caravan:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/72817548

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joer
Franciesco schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:06:
Voor de geïnteresseerden: ik heb een bericht geplaatst over mijn vakantie naar Oostenrijk met EV6 en caravan:

Leuk verhaal man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricEB
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:35
Franciesco schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:06:

Cool...treffen we elkaar hier dus ook naast het caravan forum :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• king_dude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Wat is het toch een luxe om in een voorverwarmde auto te stappen!

Niet via de remote-app functie, maar via de afstandbediening (remote contact aan). Perfect. Geen storing - en doet wat het moet doen. En blijft het doen als er een deur open gaat!

[ Voor 3% gewijzigd door king_dude op 19-09-2022 07:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Nou paar graden kouder en het verbruik schiet meteen de hoogte in. 9 graden buiten hier momenteel en nu al 23% hoger verbruik op mijn normale rit naar kantoor, verder geen bijzondere omstandigheden. Temperatuur in de auto op driver only en 19 graden.

Zit nu dus al 20 kWh/100 km voor mijn woon-werkverkeer. Dus als het vriest gaat het richting de 30 ofzo? Ervaringsdeskundigen genoeg hier, al ligt mijn verbruik steevast 20% hoger dan de meesten hier blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartlink
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:46
Phusebox schreef op maandag 19 september 2022 @ 07:29:
Nou paar graden kouder en het verbruik schiet meteen de hoogte in. 9 graden buiten hier momenteel en nu al 23% hoger verbruik op mijn normale rit naar kantoor, verder geen bijzondere omstandigheden. Temperatuur in de auto op driver only en 19 graden.

Zit nu dus al 20 kWh/100 km voor mijn woon-werkverkeer. Dus als het vriest gaat het richting de 30 ofzo? Ervaringsdeskundigen genoeg hier, al ligt mijn verbruik steevast 20% hoger dan de meesten hier blijkbaar.
Same same. Woensdag nog Amsterdam vv gedaan en verbruik van circa 17kwh/100km. Gisteren bijna dezelfde rit 20kwh/100km. Dus deze mening deel ik met je :) afgelopen winter had ik een verbruik van circa 23kwh.

Vooral de elektrische verwarming trekt op die momenten veel stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king_dude schreef op maandag 19 september 2022 @ 07:22:

Niet via de remote-app functie, maar via de afstandbediening (remote contact aan). Perfect. Geen storing - en doet wat het moet doen. En blijft het doen als er een deur open gaat!
Hoe doe je dat met de EV6?
Ik gebruik de app, werkt op zich wel, maar niet heel super, zo kun je b.v. de stoelen niet voorverwarmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie is dit? (Met of zonder warmtepomp)
23% lijkt me nogal fors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

Ja hier ook....vond het wel opvallend van. 10/ 11 graden natte weg 55km aardig wat snelweg (115 km per uur gemiddeld op snelweg). Verbruik op 21 kWh/100km. Stuk wat ik veel vaker rijd. En op die snelheid zat ik vaak nog onder 17kWh/ 100km.

Kan maar beter niet gaan vriezen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tolga07
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16:01
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:24:
[...]

Welke versie is dit? (Met of zonder warmtepomp)
23% lijkt me nogal fors
Phusebox heeft de 77 kwh Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tolga07 schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:00:
[...]

Phusebox heeft de 77 kwh Plus
Die heb ik ook, juist de plus om de warmtepomp :)
(Alles daarboven had een dakraam, waardoor je 5cm hoofdruimte inlevert, die was hier nou net zo hard nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:33
[...]

Ik gebruik de app, werkt op zich wel, maar niet heel super, zo kun je b.v. de stoelen niet voorverwarmen...
Stoelen voorverwarmen heeft ook geen enkele zin. De matjes in de stoelen geven vrijwel direct warmte af aan degene die erop zit. Het heeft weinig zin om dat te doen als er niemand op zit. Dat laagje coladoppenleer 10 minuten van tevoren opwarmen heeft weinig effect.

Catch my drift?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DaMenaz schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:48:
[...]

Stoelen voorverwarmen heeft ook geen enkele zin. De matjes in de stoelen geven vrijwel direct warmte af aan degene die erop zit. Het heeft weinig zin om dat te doen als er niemand op zit. Dat laagje coladoppenleer 10 minuten van tevoren opwarmen heeft weinig effect.
Merkte gister dat het toch best nog even duurde voor het voelbaar warm was...
Met mijn vorige auto zette ik hem vaak van te voren aan en dan stap je dus wel warmer in naar mijn idee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joer

Zou je kunnen uitleggen hoe je dat doet. En kan die op alle ev6 versies?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
Joer schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:06:
[...]

Zou je kunnen uitleggen hoe je dat doet. En kan die op alle ev6 versies?
Eerst op afsluiten drukken en dan het knopje met die cirkel+pijl ingedrukt houden.
Als je die knop hebt op je afstandsbediening zou het moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0uwkes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 22-11-2024
Phusebox schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:19:
[...]

Eerst op afsluiten drukken en dan het knopje met die cirkel+pijl ingedrukt houden.
Als je die knop hebt op je afstandsbediening zou het moeten kunnen.
ja, die werkt. Schiet dan automatisch de verwarming ook aan dus?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
0uwkes schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:24:
[...]

ja, die werkt. Schiet dan automatisch de verwarming ook aan dus?
Alles gaat in principe aan dus ja ook de verwarming of airco als je de temperatuur dusdanig hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --HOOLIE--
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 09:48

--HOOLIE--

MILLLLLLLLL

Phusebox schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:27:
[...]

Alles gaat in principe aan dus ja ook de verwarming of airco als je de temperatuur dusdanig hebt ingesteld.
Vreemd dat dit niet via de app kan.
Want als mijn auto een straat verder geparkeerd staat moet ik er toch eerst naar toe lopen...

Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xxander968
  • Laatst online: 15:28
--HOOLIE-- schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:31:
[...]

Vreemd dat dit niet via de app kan.
Want als mijn auto een straat verder geparkeerd staat moet ik er toch eerst naar toe lopen...
Zelfde voor ramen openen/sluiten wat alleen met de sleutel kan. Vaag dat dit niet via de app te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --HOOLIE--

--HOOLIE--

MILLLLLLLLL

xxander968 schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:56:
[...]

Zelfde voor ramen openen/sluiten wat alleen met de sleutel kan. Vaag dat dit niet via de app te gebruiken is.
Ook dat ja.
Dakraam gaat helemaal niet dicht met de sleutel

Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:23
Dat zijn nou precies die kleine dingen die ik niet snap van Kia... duidelijk niet over nagedacht en ze zouden iets met deze input moeten doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• king_dude
  • Niet online
[...]

Druk op de afstandbediening de knop ‘deuren sluiten’ 1x in. Daarna een aantal seconden de HOLD knop met erboven de pijl 270 graden rond.

Auto gaat daarna aan zonder (volgens mij) activatie 12” display’s, maar wel met klimaatregeling geactiveerd. En blijft ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leezer14
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 13:56
Afgelopen week stond ik sochtens met een lege 12v accu! Die heb ik uiteindelijk aan de praat gekregen met startkabels en de diesel van de buurman haha!

Ik heb de avond ervoor met de sleutel/remote de auto een stuk naar voren laten rijden en daarna op slot gezet. Waarschijnlijk blijft de auto dan toch ergens energie verbruiken.

Ook had ik Kia gebeld en die zouden binnen 45 minuten ter plaatse zijn, dus dat klonk goed. Uiteindelijk door hulp van de buurman niet meer nodig geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• king_dude
  • Niet online

Ach.. azijnzijken (naar mijn mening).
Het is bekend dat investering in klimaat (koude of wamte) gemiddeld 18% van energie is bij elektrisch rijden.

Of je gaat een ICE rijden, die 70%+ van zijn energie kwijt is aan wamte, en dus direct verlies is..

En ik snap je hoor, als je auto qua alles ‘buiten de bandbreedten’ valt. Maar op dit punt niet.

[ Voor 6% gewijzigd door king_dude op 19-09-2022 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freezhost schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:06:
Dat zijn nou precies die kleine dingen die ik niet snap van Kia... duidelijk niet over nagedacht en ze zouden iets met deze input moeten doen
Zo zijn er wel meer ja...
Hoe vaak mijn auto al niet aan is blijven staan bij het uitstappen, zichzelf niet vergrendelt als de sleutel buiten de auto is. Loop ja al 10 minuten in de winkel krijg je een melding "je auto staat niet op slot". Nee joh! Regel dat dan! :+

Was dat zo gewend bij mijn vorige wagen, weglopen is op slot!
Maar kia denkt "Welnee, wie breekt er nou in bij een kia!" |:(
Al heb je wel minder schade als ze de deuren gewoon open kunnen trekken.... :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiliyama
  • Laatst online: 19-09 11:37
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:42:
[...]

Zo zijn er wel meer ja...
Hoe vaak mijn auto al niet aan is blijven staan bij het uitstappen, zichzelf niet vergrendelt als de sleutel buiten de auto is. Loop ja al 10 minuten in de winkel krijg je een melding "je auto staat niet op slot". Nee joh! Regel dat dan! :+

Was dat zo gewend bij mijn vorige wagen, weglopen is op slot!
Maar kia denkt "Welnee, wie breekt er nou in bij een kia!" |:(
Al heb je wel minder schade als ze de deuren gewoon open kunnen trekken.... :F
Mijn vorige auto deed dat ook automatisch. Het nadeel voor mij is dat de auto steeds open en dicht gaat als ik er langs loopt. Bijvoorbeeld in de garage. Nu heb ik het zo ingesteld dat ik zelf bepaal wanneer hij open en dicht gaat door het streepje op de deurgreep aan te raken. Het is even wennen maar nu is het een automatisme geworden. Maar het blijft natuurlijk jammer dat je niet zelf kunt kiezen. Zo zijn er meer onlogische dingen. Waarom staat de klok niet gewoon in het hoofdscherm maar soms op 3 verschillende plaatsen en dan nog zijn er situaties dat je de tijd niet kunt zien. Lastig bij het instellen van de parkeerkaart. Als ik de usb stick met muziek gebruik kan ik Android auto niet meer aansluiten via kabel. Ook jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-09 20:47

Voorverwarmen voor vertrek, scheelt dat?
Uiteraard kost dat ook stroom (zij het direct van de laadpaal)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

Wiliyama schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:42:
[...]

Mijn vorige auto deed dat ook automatisch. Het nadeel voor mij is dat de auto steeds open en dicht gaat als ik er langs loopt. Bijvoorbeeld in de garage. Nu heb ik het zo ingesteld dat ik zelf bepaal wanneer hij open en dicht gaat door het streepje op de deurgreep aan te raken. Het is even wennen maar nu is het een automatisme geworden. Maar het blijft natuurlijk jammer dat je niet zelf kunt kiezen. Zo zijn er meer onlogische dingen. Waarom staat de klok niet gewoon in het hoofdscherm maar soms op 3 verschillende plaatsen en dan nog zijn er situaties dat je de tijd niet kunt zien. Lastig bij het instellen van de parkeerkaart. Als ik de usb stick met muziek gebruik kan ik Android auto niet meer aansluiten via kabel. Ook jammer.
sensor streepje mist ook op de achterportieren, niet handig als je je laptop nog ff pakt en dan wil sluiten.
en een usb hub - daar trapt 'tie niet in ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

xxander968 schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:56:
[...]

Niet zo vaag als je bedenkt dat zonder zicht op de auto dat een gevaarlijke actie kan zijn.
Idem met remote starten, je moet gewoon dichtbij staan om dat verantwoord te gebruiken. de parkeerhulp doet het toch ook niet op > 10 meter ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

RobbieHifi schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:10:
[...]

Voorverwarmen voor vertrek, scheelt dat?
Uiteraard kost dat ook stroom (zij het direct van de laadpaal)
in koude landen een graad of 50, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-09 20:47
JeJeBe schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:57:
[...]

in koude landen een graad of 50, ja.
🤣🤣🤣 ook in bereik nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiliyama
  • Laatst online: 19-09 11:37
JeJeBe schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:56:
[...]

Niet zo vaag als je bedenkt dat zonder zicht op de auto dat een gevaarlijke actie kan zijn.
Idem met remote starten, je moet gewoon dichtbij staan om dat verantwoord te gebruiken. de parkeerhulp doet het toch ook niet op > 10 meter ...
Ik merk wel dat er achter sommige functies toch logica zit. Niet overal trouwens. Ook raar dat ik op 4 plaatsen tegelijk de route planning kan zien. Op voorruit, op hoofdscherm, op rechter scherm op het hoofdgedeelte en op het rechter gedeelte. Soms erg onrustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:13

Ik gebruik gewoon de app hiervoor. 15 min voor ik vertrek voorverwarmen en instappen in een warme auto.
Nog nooit met de afstandbediening gedaan, mooi dat die ook werkt dan.

Alleen de auto staat niet vlak bij mijn werk dus dan is de app wel zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

RobbieHifi schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:58:
[...]

🤣🤣🤣 ook in bereik nu?
haha, onduidelijk vragen stellen geeft onduidelijke antwoorden ;-)
In bereik uitgedrukt: amper denk ik. met al dat enkele glas is de warmte zó foetsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_dude
  • Niet online
Anunnaki schreef op maandag 19 september 2022 @ 19:50:
[...]

Ik gebruik gewoon de app hiervoor. 15 min voor ik vertrek voorverwarmen en instappen in een warme auto.
Nog nooit met de afstandbediening gedaan, mooi dat die ook werkt dan.

Alleen de auto staat niet vlak bij mijn werk dus dan is de app wel zo makkelijk.
Zou ik ook graag willen doen, maar bij mij is het resultaat niet afdoende tov sleutel methode. Met de laatste koelt/verwarmt ie harder en langer.

Via app starten werkt nier bij iedereen goed. Dit werkt wel (gegarandeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
king_dude schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 06:26:
[...]

Zou ik ook graag willen doen, maar bij mij is het resultaat niet afdoende tov sleutel methode. Met de laatste koelt/verwarmt ie harder en langer.

Via app starten werkt nier bij iedereen goed. Dit werkt wel (gegarandeerd).
Je moet wel voordat je de auto uitzet er aan denken om je temperatuur en klimaatinstellingen alvast goed te zetten, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_dude
  • Niet online
Gewoon zoals je ‘m normaal hebt. Auto gaat toch zsm naar doeltemperatuur.

En de afstandbediening komt ver (voor die personen welke ‘m niet in zicht kunnen parkeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
king_dude schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:47:
Gewoon zoals je ‘m normaal hebt. Auto gaat toch zsm naar doeltemperatuur.

En de afstandbediening komt ver (voor die personen welke ‘m niet in zicht kunnen parkeren).
Nu met dit weer staat ie in de ochtend op 19 graden en driver only, maar als ik naar huis ga staat ie uit. Dus denk niet dat ie dan aangaat als ik de auto start? En met de app kun je dat ook niet forceren denk ik.

Maar goed is nog niet koud genoeg om voor te verwarmen momenteel. Binnenkort maar eens uitproberen wat het fijnste werkt.

Kiacharge of Ionity is trouwens wel echt traag met updaten. Laadsessie van vorige week in Nederland bij Ionity staat er nog niet in.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 20-09-2022 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:20
Phusebox schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:21:
[...]

Nu met dit weer staat ie in de ochtend op 19 graden en driver only, maar als ik naar huis ga staat ie uit. Dus denk niet dat ie dan aangaat als ik de auto start? En met de app kun je dat ook niet forceren denk ik.

Maar goed is nog niet koud genoeg om voor te verwarmen momenteel. Binnenkort maar eens uitproberen wat het fijnste werkt.

Kiacharge of Ionity is trouwens wel echt traag met updaten. Laadsessie van vorige week in Nederland bij Ionity staat er nog niet in.
Volgens mij is het ook efficienter om gewoon de stoel en stuurverwarming aan te doen.
Wanneer de boel beslagen/bevroren is gaat het voorverwarmen natuurlijk wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --HOOLIE--

--HOOLIE--

MILLLLLLLLL

Als ik mijn telefoon aansluit met de kabel, dan start Android auto automatisch op.
Op het hoofdscherm draait dan Flitsmeister en op het rechter gedeelte Spotify.
Iemand een idee hoe ik dat kan aanpassen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien ook voor EV6 gebruikers handig. Zie deze post:

ZuinigeRijder in "Ritbeheertools voor Hyundai Bluelink of Kia UV Connect"

Heb pas data van een paar dagen, maar zal in het bovenstaande topic binnenkort voorbeelden toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miixxedup
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16-08-2023
Inmiddels 2 weken nieuwe versterker, werkt goed qua geluid.
Wel een nieuw probleem: nu al 2* geen geluid tijdens het rijden en gaat tijdens de rit ook niet aan(maar ook geen storingsgeluid zoals bij de defecte speaker). Volgende rit 10 minuten later werkte alles weer. Lijkt een software fout en ga het doorgeven aan Kia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Miixxedup schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 10:08:
Inmiddels 2 weken nieuwe versterker, werkt goed qua geluid.
Wel een nieuw probleem: nu al 2* geen geluid tijdens het rijden en gaat tijdens de rit ook niet aan(maar ook geen storingsgeluid zoals bij de defecte speaker). Volgende rit 10 minuten later werkte alles weer. Lijkt een software fout en ga het doorgeven aan Kia.
Dit heb ik zelf ook een paar keer gehad, vooral in de eerste maanden dat ik de auto had.

Wat mij opviel is dat de auto in die situaties vaak nat was van regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruysen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 12:42
ZuinigeRijder schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:32:
Misschien ook voor EV6 gebruikers handig. Zie deze post:

Heb pas data van een paar dagen, maar zal in het bovenstaande topic binnenkort voorbeelden toevoegen.
Misschien een idee om deze te kunnen gebruiken in Home Assist. Dan heb je meteen een user interface die een aantal tweakers al in huis hebben. 8)

Edit: Eigenlijk de vraag: Wie heeft er kennis van om deze aan te passen of de ontwikkelaar aan te vullen naar deze omgeving. (Het Tweakers forum heeft alwel een topic voor Home Assist)

[ Voor 19% gewijzigd door cruysen op 20-09-2022 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
JeJeBe schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:56:
[...]

Daar heb je toch inklemsensoren voor? Of bedoel je gevaarlijk voor inbraak e.d.?
Met mijn vorige auto's (BMW) kon ik via de ab alle ramen inclusief panoramadak openen/sluiten. Ik mis dat nu ook.
Met de Tesla app kun je alle ramen op een ventilatiespleet van een cm of 5 zetten. Is ook handig om de grootste hitte tegen te gaan/te laten ontsnappen voordat je instapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
Phusebox schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:21:
[...]
Vreemd: tijdens mijn vakantie begin september zag ik de dag na het laden de diverse (Duitse) Ionity laadsessies in de Kia charge app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cruysen schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 10:32:
[...]

Misschien een idee om deze te kunnen gebruiken in Home Assist. Dan heb je meteen een user interface die een aantal tweakers al in huis hebben. 8)

Edit: Eigenlijk de vraag: Wie heeft er kennis van om deze aan te passen of de ontwikkelaar aan te vullen naar deze omgeving. (Het Tweakers forum heeft alwel een topic voor Home Assist)
Ik wilde het zo laagdrempelig mogelijk houden, de python scripts werken ook gewoon op Windows 10 8)
Heb zelf geen Home Assist draaien, maar een Raspberry Pi waar omvormer data naar PVOutput gestuurd word (SMA omvormer en Solis omvormer) en ook een script wat die 2 PVOutput accounts combineert naar een gecombineerde PVOutput account. Daar kon dit monitor script makkelijk bij. En om al die scripts ook op een Home Assist systeem te draaien is volgens mij vragen om problemen, zeker omdat ik maar een Raspberry Pi Model B heb draaien uit 2014.

Zie ook deze post:

Heb ook wat voorbeelden toegevoegd in post 2 en 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franciesco
In het IONIQ 5 topic is er inmiddels in ieder geval 1 persoon die de software update inclusief battery pre-conditioning heeft gekregen via de dealer.
Zie https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/72842108

En ook https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/72839302

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franciesco
Ook schijnt er een nieuwe multimedia softwareversie voor de IONIQ 5 te zijn die naar verluid onthoud als je i-pedal gebruikt hebt de vorige rit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
--HOOLIE-- schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:28:
Als ik mijn telefoon aansluit met de kabel, dan start Android auto automatisch op.
Op het hoofdscherm draait dan Flitsmeister en op het rechter gedeelte Spotify.
Iemand een idee hoe ik dat kan aanpassen??
Wat zou je willen dan? Als je rechts klikt op spotify zal die groot getoond worden.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --HOOLIE--

--HOOLIE--

MILLLLLLLLL

MrBlueEyes schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:37:
[...]

Wat zou je willen dan? Als je rechts klikt op spotify zal die groot getoond worden.
`
Zover was ik ja..
Maar is er niet in te stellen wat je waar wil hebben, anders dan die 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Laatst online: 21-09 09:45
Net de dealer gebeld (van Mossel Hengelo) voor mijn deurhendels die al sinds mei in bestelling staan (en blijkbaar nog steeds niet binnen zijn.... )
Vind het wel bijzonder dat er ruim 4 maand voorbij is en nog niks geleverd is.

Tevens gevraagd of er een update beschikbaar is voor de 'batterij voorverwarmen'.
Ze gingen even kijken of er updates beschikbaar waren voor mijn auto, maar blijkbaar is er dus nog niks.
Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Loei123
stimpyrulez schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:27:
Net de dealer gebeld (van Mossel Hengelo) voor mijn deurhendels die al sinds mei in bestelling staan (en blijkbaar nog steeds niet binnen zijn.... )
Vind het wel bijzonder dat er ruim 4 maand voorbij is en nog niks geleverd is.

Tevens gevraagd of er een update beschikbaar is voor de 'batterij voorverwarmen'.
Ze gingen even kijken of er updates beschikbaar waren voor mijn auto, maar blijkbaar is er dus nog niks.
Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren.
Ik ben dus vandaag gebeld dat ze alle 4 binnen zijn! (ook Hengelo)
Ik moet nog even bellen voor een afspraak want ze hebben de auto wel het grootste deel van de dag nodig.

Nu nog wachten op een A-stijl rechtsvoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Loei123 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:46:
[...]

Ik ben dus vandaag gebeld dat ze alle 4 binnen zijn! (ook Hengelo)
Ik moet nog even bellen voor een afspraak want ze hebben de auto wel het grootste deel van de dag nodig.

Nu nog wachten op een A-stijl rechtsvoor...
Bijzonder...
Neem toch aan dat er dan meerdere setjes binnen komen als je iets besteld.
Wanneer hadden ze bij jou aangegeven dat ze gingen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
stimpyrulez schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:05:
[...]

Bijzonder...
Neem toch aan dat er dan meerdere setjes binnen komen als je iets besteld.
Wanneer hadden ze bij jou aangegeven dat ze gingen bestellen?
Volgens mij heb ik ze er ergens in april op geattendeerd tijdens de wissel naar zomerbanden.

Volgens mij hebben we allebei Black Pearl Metallic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

--HOOLIE-- schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:09:
[...]

`
Zover was ik ja..
Je geeft in AA app aan wat de launcher moet starten, veel meer instellen kan zover ik weet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

Franciesco schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:03:
[...]

Daar heb je toch inklemsensoren voor? Of bedoel je gevaarlijk voor inbraak e.d.?
Met mijn vorige auto's (BMW) kon ik via de ab alle ramen inclusief panoramadak openen/sluiten. Ik mis dat nu ook.
Met de Tesla app kun je alle ramen op een ventilatiespleet van een cm of 5 zetten. Is ook handig om de grootste hitte tegen te gaan/te laten ontsnappen voordat je instapt.
via de AB: ja dat kan bij veel merken. wat je mist is het dak via de ab.
via de app kon je dat denk ik beide niet. en dat is waar ik op reageerde : geen dingen sluiten via de app zonder zicht op de auto. hopen dat deinklembeveiliging werkt is niet de oplossing denk ik ;-)(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Loei123 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:08:
[...]

Ahh ok.
Ik heb een rode variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
JeJeBe schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:42:
[...]

via de AB: ja dat kan bij veel merken. wat je mist is het dak via de ab.
via de app kon je dat denk ik beide niet. en dat is waar ik op reageerde : geen dingen sluiten via de app zonder zicht op de auto. hopen dat deinklembeveiliging werkt is niet de oplossing denk ik ;-)(
Ah zo, ja dat kan ik op zich wel begrijpen.
Via de ab gaan momenteel bij de EV6 alleen de voorruiten open of dicht. De achterruiten dus niet wat ik wel suf vind maar opgelost lijkt te zijn in MY2023. Of met MY2023 ook het schuif-/kanteldak open/dicht gaat via de ab weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
stimpyrulez schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 15:16:
[...]

Ahh ok.
Ik heb een rode variant.
Dan ben ik in de wat met iemand anders. :9
Zou wel verwachten dat ze er dan binnenkort moeten zijn, hoe erg is bij jou de schade aan de deurgrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartlink
Loei123 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:08:
[...]

Volgens mij heb ik ze er ergens in april op geattendeerd tijdens de wissel naar zomerbanden.

Ik in Maart gemeld, zelfde kleur als jij, maar ik nog niets gehoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeJeBe

JeJeBe

KIA EV6 GT-Line AWD MY22

Franciesco schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 15:37:
[...]

Ah zo, ja dat kan ik op zich wel begrijpen.
Via de ab gaan momenteel bij de EV6 alleen de voorruiten open of dicht. De achterruiten dus niet wat ik wel suf vind maar opgelost lijkt te zijn in MY2023. Of met MY2023 ook het schuif-/kanteldak open/dicht gaat via de ab weet ik niet.
Om te besparen zijn de achterruiten niet automatisch (lopen niet automatisch door naar helemaal open of helemaal dicht). vandaar ook niet gekoppeld aan AB. minder elektronica == goedkoperder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• everlast666
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 09:20
Vraagje. Kan iemand mij vertellen of het mogelijk bij het toepassen van splitscreen bij Carplay om rechts navigatie weer te geven en links carplay ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Dartlink schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 17:28:
[...]

Ik in Maart gemeld, zelfde kleur als jij, maar ik nog niets gehoord :+
Ik wist dat er nog iemand was! :+

Ik ga wel even controleren dat ze allemaal hetzelfde zijn voordat ze erop gaan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartlink
Loei123 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 21:49:
[...]

Ik wist dat er nog iemand was! :+

Ik ga wel even controleren dat ze allemaal hetzelfde zijn voordat ze erop gaan. :*)
Je moet trouwens wel meer gaan rijden hoor, ik zie je de laatste tijd volgens mij niet meer rondrijden :p

Wij zijn voorzover ik meemaak de enige met een GT Line :p de rest die hier rondrijden in de stad zijn plus varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Dartlink schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 22:02:
[...]

Je moet trouwens wel meer gaan rijden hoor, ik zie je de laatste tijd volgens mij niet meer rondrijden :p

Wij zijn voorzover ik meemaak de enige met een GT Line :p de rest die hier rondrijden in de stad zijn plus varianten.
In welke periode zag je mij rijden en waar?

Ik kom nu maar één keer in de 14 dagen op kantoor. :9

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16
In heb de Kia nog voor iets minder dan 45.000 eur kunnen kopen, dus met subsidie.

Nu ben ik dit jaar als zzp begonnen en wil ik de auto gaan afschrijven van mn winst voor fiscaal voordeel. Kan dat gewoon of moet ik iets doen met de gekregen subsidie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAuutB
  • Laatst online: 00:12
outlandos schreef op woensdag 21 september 2022 @ 00:02:
In heb de Kia nog voor iets minder dan 45.000 eur kunnen kopen, dus met subsidie.

Nu ben ik dit jaar als zzp begonnen en wil ik de auto gaan afschrijven van mn winst voor fiscaal voordeel. Kan dat gewoon of moet ik iets doen met de gekregen subsidie?
Je moet de auto minus de subsidie activeren en over het geactiveerde bedrag afschrijven.
Als je de auto op je IB-onderneming zet, krijg je wel bijtelling over de fiscale waarde.

Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16
HansAuutB schreef op woensdag 21 september 2022 @ 00:23:
[...]

Je moet de auto minus de subsidie activeren en over het geactiveerde bedrag afschrijven.
Als je de auto op je IB-onderneming zet, krijg je wel bijtelling over de fiscale waarde.
En de fiscale waarde is dan de aanschafprijs minus subsidie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solarman
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
outlandos schreef op woensdag 21 september 2022 @ 00:02:

Dit is natuurlijk Off Topic, dit is dan ook mijn enige reactie hierover.

Afschrijven op de zaak behoort nu niet tot de mogelijkheden. Wanneer je gebruik hebt gemaakt van de SEPP subsidie heb je de auto als particulier aangeschaft en behoort hij tot je privé vermogen.

Lees de volgende site eens goed door, en laat je verder goed informeren door een accountant.

Er is ook een forum voor de SEPP subsidie.

[ Voor 5% gewijzigd door Solarman op 21-09-2022 08:30 ]

ENYAQ SPORTLINE 210kW MY25 ( voorheen: KIA EV6 GT-Line 77,4 RWD MY23)

• HansAuutB
  • Laatst online: 00:12
outlandos schreef op woensdag 21 september 2022 @ 00:37:
[...]

En de fiscale waarde is dan de aanschafprijs minus subsidie?
Nee, fiscale waarde is zonder rekening te houden met subsidie. Zoek daarvoor op kenteken bij de RDW.

Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
--HOOLIE-- schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:09:
[...]

`
Zover was ik ja..
Wat wil je nog meer instellen? Je hebt altijd 1 grote app en 1 kleine app op het scherm. Via het apps scherm kan je een andere app opstarten.

Google is bezig met een redesign van AA, maar dat lijkt nog wel ff te duren voordat die er is.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dartlink
Loei123 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 22:30:
[...]

In welke periode zag je mij rijden en waar?

Ik kom nu maar één keer in de 14 dagen op kantoor. :9
Soms op de singels bij ons of bij jou in de wijk :P

-----

Zojuist ook door Van Mossel gemaild/gebeld, 3-10 krijg ik ook nieuwe handgrepen :)

• Freezhost
@Dartlink Zijn de nieuwe handgrepen technisch anders? Of moet je over een een tijdje weer een afspraak maken voor een nieuwe set?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Freezhost schreef op woensdag 21 september 2022 @ 13:30:
@Dartlink Zijn de nieuwe handgrepen technisch anders? Of moet je over een een tijdje weer een afspraak maken voor een nieuwe set?
Even heet gewassen en hup.
Neem aan dat ze dit zelf al gemerkt hebben bij testen en meteen nieuwe tekeningen hebben gemaakt zodat ze een mm of twee kleiner zijn en niet meer ergens langs schuren.

Zo niet dan zijn ze gewoon geld aan het vernietigen met vervanging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dartlink
Ik heb geen idee, maar er gaat natuurlijk even een kleine markering op de oude gemaakt worden door mij en wat foto's. :) Ben benieuwd.. 3 oktober laat ik het weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:41
Ja ze zijn iets (niet zichtbaar voor het oog) kleiner waardoor ze niet meer langs de handgreepschalen schuren. Ik heb de nieuwe (4 stuks) al meer dan een half jaar en geen enkele beschadiging te zien.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:09

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Na heel lang wachten kwam vandaag de Dongar Dash Cam Power Adapter binnen vanuit de US (in Juni besteld vorige week pas binnen). Alleen jammer dat ik in de tussentijd mijn dashcam al via de 'normale' manier heb aangesloten.
Die adapter is dus over :|

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
BlaTieBla schreef op woensdag 21 september 2022 @ 23:10:
Na heel lang wachten kwam vandaag de Dongar Dash Cam Power Adapter binnen vanuit de US (in Juni besteld vorige week pas binnen). Alleen jammer dat ik in de tussentijd mijn dashcam al via de 'normale' manier heb aangesloten.
En had je hem besteld voor je de EV6 bestelde, dan had je de auto over :P

• Freezhost
Wat heb je er voor betaald? Ik heb misschien wel interesse

Verwijderd

Deze onlangs ook bekeken, maar levert hij ook stroom als je geparkeerd staat?
Dat kon ik er niet echt uit halen, toch wel iets wat je wilt voor een dashcam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freezhost
@Verwijderd nee dat doet deze niet

• marc4547
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:43
Ik wacht nog op mijn EV6 plus maar ik zag er vanochtend een rijden op de A4, een zwarte of donkergroen? Maar heeft elke EV6 zo'n doorlopen achterlicht balk over de achterklep of heeft alleen de GT line dat? Die ik vanochtend zag had dat wel maar ik kon zo gauw in het donker niet zien of het een GT line was? En heeft de plus alleen links en rechts een achterlicht branden en niet de hele balk?

Zeer happy met mijn 2e EV6, van Gravity Blue naar Dark Forest Green, beide RWD 77,8 KW Bij vlagen ben ik geniaal, jammer dat het vaak windstil is.

• Solarman
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
marc4547 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:41:
Ik wacht nog op mijn EV6 plus maar ik zag er vanochtend een rijden op de A4, een zwarte of donkergroen? Maar heeft elke EV6 zo'n doorlopen achterlicht balk over de achterklep of heeft alleen de GT line dat? Die ik vanochtend zag had dat wel maar ik kon zo gauw in het donker niet zien of het een GT line was? En heeft de plus alleen links en rechts een achterlicht branden en niet de hele balk?
Alle uitvoeringen hebben een doorlopende achterlichtbalk zover ik weet.

ENYAQ SPORTLINE 210kW MY25 ( voorheen: KIA EV6 GT-Line 77,4 RWD MY23)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Loei123
marc4547 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:41:
Je hebt de auto behoorlijk blind besteld als je deze vraag nog moet stellen of niet? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Loei123 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:56:
[...]

Je hebt de auto behoorlijk blind besteld als je deze vraag nog moet stellen of niet? :+
Alsof je kijkt naar de achterlichten 🙈
Al moet ik zeggen, mijne ook blind besteld, plus was maximaal zonder dakraam, heeft warmtepomp, moet ik die hebben O-)
De rest, hij reed goed, zien we wel wat we krijgen.
Pagina: 1 ... 199 ... 446 Laatste

Let op:
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.

Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic