cyberdj schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 18:41:
Heb “mijn eigen” 01 weer terug. Ongerepareerd, hij mag 27/01 weer terug.. Auto was al een week geleden gereed gemeld bij L&C, ze hebben mij alleen niet ingelicht, vandaag er zelf maar achteraan gegaan en auto opgehaald.
Wat er nu precies aan is, geen idee. Iets met een slangetje van de radiator. Kon er gewoon mee rijden werd gezegd.
Er stonden behoorlijk wat 01’s met pech bij de dealer en er werd er ook weer 1 binnengebracht. Nog even staan babbelen, Volvo dealer gaf aan dat het niet echt soepel loopt qua communicatie (duh…)
1,5u aan de lijn gehangen om de wagen terug te krijgen 😬
Was je in maastricht? Soortgelijk gesprekje gehad net, winterbanden waren er niet. Voor niets naar mstreech gekacheld vanochtend... nu aan de lijn met lynk.. hoop gezucht en gesteun, en sta al 10 min in de wacht weer terwijl ze overleggen... best wel waardeloos.. ook voor de dealer die zijn tijd beter kan besteden. De auto's zijn prima, maar dit slaat wel weer nergens op...
... einde gesprek: ze vinden het heel raar, ze kunnen er niets aan doen, ze gaan een nieuwe afspraak plannen.... ze kunnen eigenlijk niets voor je betekenen, daar komt het op neer en dat zeggen ze eigenlijk zelf ook... anyways: service 0,0 niks dus.... leest u mee lynk en co?

...
UPDATE: ben teruggebeld door iemand anders nav de melding door de dealer.
Vrijdag kan ik een nieuwe poging wagen. Ik vermoed dat dit vooral door de invloed van de dealer komt, die ook nog eens extra tijd heeft weten vrij te maken, maar hoe dan ook: we houden de moed erin.
UPDATE2: nieuwe setje wielen met winterbanden (20") erop, dankzij de dealer die zich er voor ingezet heeft toen hij de banden alsnog s'middags ontving. Hulde!
👍👍.
(Zo zie je maar weer dat een goede dealer toch betere klantenservice is dan wat studenten op een callcenter..)
[
Voor 27% gewijzigd door
Rmaxx op 30-12-2022 20:18
. Reden: aanvulling, update ]