• Pepper123
  • Registratie: September 2026
  • Laatst online: 17:12
Wij willen een tweedehands Lynk en Co kopen. Woon-werkverkeer is ongeveer 40km, veelal 50km wegen met veel stoplichten. Dat redden we denk ik aardig met elke nacht thuis via het stopcontact opladen. Geen zonnepanelen, dus we betalen wel voor de stroom.

Het grootste twijfelpunt is hoe zuinig hij rijdt op benzine (heel soms, zo'n 2x per jaar, naar de andere kant van het land, iets regelmatiger ritjes, 1x per 2 maanden, van 40-60 enkele reis en voornamelijk snelweg en de zomervakantie met aanhanger naar Zuid Frankrijk). We gaan aardig wat meer betalen qua wegenbelasting (35 euro) en verzekering (15 euro schat ik), dus als de auto qua benzine net zo veel lust als onze Ford Kuga uit 2018 (1 op 11/12) dan weten we niet zo goed of het de investering waard is.

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:41
~nevermind~

[ Voor 92% gewijzigd door Phr34k op 21-09-2026 13:32 ]

5520 Wp op WZW PVOutput

• Friens1985
  • Registratie: September 2026
  • Laatst online: 14:29
Grossjan82 schreef op zondag 20 september 2026 @ 14:31:
[...]

Nee, helaas, dat is het niet. Ik heb het in de ochtend om 6.30 uur geprobeerd.
Ik denk dat het dus echt te maken heeft met de connectie tussen laadpaal en auto. Blijf het wel vreemd vinden, aangezien dit voorheen prima gewerkt heeft.
Dit herken ik in die zin: Bij mij doet hij het soms. Laatst op een ochtend deed hij het niet, heb ik de auto geopend, stekker eruit etc. Toen weer opnieuw afgesloten en toen deed hij het wel. Als ik in de app kijk zie ik wel dat als ik op afstand deuren open en dicht doe hij bij accu percentage een update heeft gegeven van max 1 minuut oud. Als ik dan bij de klimaatcontrole kijk waar je hem moet activeren staat die altijd ver achter alsof dat deel geen contact heeft met de app. Kan het te maken hebben met laatste update dat hij niet meer aan de stekker hoeft om klimaat op afstand aan te sturen?
Pagina: 1 ... 192 193 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.