• Wvn-
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 13:39
ThijsAms schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 09:38:
[...]

Ik heb hetzelfde - na 3 jaar rijden weet ik nog steeds niet waardoor het komt
Hier hetzelfde verhaal. Heb het een tijd in de gaten gehouden en het is opvallend dat de “waas” alleen ontstaat ter hoogte van het kunstleren deel van het dashboard. Lijken inderdaad dampen te zijn van het materiaal. (Wat een paar Posts eerder ook al werd genoemd.)

De rest van het raam blijft bij onze auto namelijk schoon.

Heb er al eens over zitten denken om dit deel van het dashboard met iets af te dekken of te coaten oid.. iemand hier ideeën over/ervaring mee?

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:22

Flabergasted

Prepare to die !

OeiofTui schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 11:11:
Wij hebben een Lynk & co 01 van aug/sep '22. Wel de 360 camera en geluidswerend glas, geen extra snelle lader of het donkere hemeltje. .... Iemand dit ook al meegemaakt en weet een oorzaak?
Ha,ha dito hier. Al vanaf het begin ( 2 jaar )

Dacht dat het aan mij lag...

• Wilmaas
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13:12

Wilmaas

gasloos sinds juli 2020

OeiofTui schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 11:11:
Wij hebben een Lynk & co 01 van aug/sep '22. Wel de 360 camera en geluidswerend glas, geen extra snelle lader of het donkere hemeltje. Heerlijke auto, maar ook de gebruikelijk (beschreven) nukken die velen ervaren. Eén die ik nog niet gelezen heb (dacht ik)......; de voorruit aan de binnenkant aan de bestuurderskant wordt telkens vies en met tegenlicht zoals zon wordt het lastig kijken. Uiteraard al een keer schoongemaakt 3 weken terug, maar de aanslag komt weer terug. Het is geen condens overigens..... Iemand dit ook al meegemaakt en weet een oorzaak?
Wel meegemaakt, maar na een koelvloeistof wissel ruim 10000 km terug nooit meer gehad. Vreemde plek, altijd boven het stuur, wat vettigheid. Een waas.

panasonic warmtepomp 2013-4900wp zuidoost, 2018-1650wp zuidoost, 2025-2970wp zuidwest, 2024 PHEV, 2025 3 maanden Homewizard thuisaccu, vanaf 20 september 2025 een Marstek Venus E v2 5.12 kWh firmware v156 BMS 216 P1 ct003 v117

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:31

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mijn L&C 01 is zojuist opgehaald ;( Erg jammer wel want de auto beviel zo goed.. Eigenlijk het M2M abbonement genomen om even 3 maandjes oi.d. aan te kijken.. vervolgens 4 jaar gehad :P

Nou in afwachting wat voor gedoe het bij administratie weer gaat zijn :P Er loopt nog een schadecase terwijl ik nu dus de auto niet meer heb..

Wordt moeilijk om een soortgelijke auto te vinden qua comfort in dezelfde prijsklasse.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 191 192 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.