Hallo allen,
Ik rijd nu 1,5 week in de lynk &co 01 uit 2022 heerlijke auto.
wat mij opvalt als ik de auto op slot doe en ik wegloop van de auto hij na 5 a10 seconden nog een keer op slot gaat ik hoor dan de zelfde klik is dit normaal?
Ook kwam ik er achter dat ik voor Banden heb van Michelin banden uit 2022 en achter Continental banden uit 2022 dus hij lijkt op deze 2 verschillende soorten banden afgeleverd is dat normaal dat de Lynk & co op verschillende banden afgeleverd werd?
Ook heb ik de Call US knop geprobeerd ik krijg alleen de franse lynk & co keuze menu iemand die dit heeft kunnen laten omzetten naar de nederlandse lynk en co? heb al contact gehad met lynk & co zelf gaan het voor mij uitzoeken.
Opstarten van het systeem gaat opzich best goed niet super snel maar prima het opstarten van de laatste gekozen muziek keuze gaat niet altijd helemaal goed hij speelt wel af alleen komt er geen geluid uit de boxen vaak door een keer op pauze te drukken en dan weer op play gaat hij wel aan draadloos ook Apple car-play werkt prima geen connectie verlies meer
Laadklepje wil soms nog wel eens blijven hangen hij klikt dan wel maar gaat dan niet open heb er nu 1 laagje ductape op de metalen deeltjes in het klepje zelf geplakt en lijkt nu opgelost.
instap deurverlichting heb ik vervangen voor verlichting met de naam lynk & co op de grond afgebeeld was even prutsen maar moet zeggen goeie update.
Ook een bakje voor in het middenconsole gekocht zodat je niet zo hoeft te graaien in de diepte.
van de week al een mooie set dak dragers op de kop getikt via marktplaats Modula Dakdragers voor de lynk en Co 01 maken weinig geluid en zien er ook nog eens redelijk uit op de auto.
Ook via marktplaats setje caravan spiegels gekocht voor op de Lynk mogen zaterdag de caravan weer ophalen eens kijken hoe de auto hiermee omgaat verwacht dat het super gaat rijden
Volgende week nog even naar een setje Winterbanden met velgen kijken zie een paar leuke setjes staan op Marktplaats.
:strip_exif()/f/image/hh7txnibfNv25ZajcdKcS6DG.jpg?f=fotoalbum_large)
iemand al een goeie bumper beschermer gevonden voor de achterbumper bij de kofferbak?
Mocht iemand nog tips hebben voor mooie niet al te dure upgrades hoor ik dat graag.
[
Voor 20% gewijzigd door
Roe!and op 09-04-2026 14:15
]