Sorry voor weer een post maar ik moet dit gewoon echt even zeker weten. Ik heb deze auto nog niet zolang en toen ik hem kocht stond er een melding over service en front camera zoiets. Dat was een bekend iets en kalibratie zou het oplossen.. Werd ik gebeld het duurt langer want de front camera bij de spiegel moet vervangen worden.
Nu als de voorruit beslagen is gaat de ruitenwisser aan en zet ik verwarming aan vervolgens is de voorruit niet echt beslagen meer maar krijg ik wel telkens deze melding:
:strip_exif()/f/image/B0UPWVr2AsdERJhYloxGcQ9K.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan bijna niet geloven dat dit "zo hoort" ? Hebben andere dit ook? Anders mogen ze dit ook gaan fiksen..
Of moet ik voor ik ga wegrijden met een doekje over die plek waar de camera zit? Was bij mijn vorige auto (Skoda Kamiq) niet nodig.
Nu als de voorruit beslagen is gaat de ruitenwisser aan en zet ik verwarming aan vervolgens is de voorruit niet echt beslagen meer maar krijg ik wel telkens deze melding:
:strip_exif()/f/image/B0UPWVr2AsdERJhYloxGcQ9K.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan bijna niet geloven dat dit "zo hoort" ? Hebben andere dit ook? Anders mogen ze dit ook gaan fiksen..
Of moet ik voor ik ga wegrijden met een doekje over die plek waar de camera zit? Was bij mijn vorige auto (Skoda Kamiq) niet nodig.
[ Voor 6% gewijzigd door Tweak_ op 14-10-2025 21:57 ]
:strip_exif()/f/image/PcNQC0C0qLBTEDxB56emJfUc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L1msuKQUvypVtNY6z6hHq8il.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4yFuW8pI1Cs6q05mpHiSlBb6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AP86hpSNh5SMlTgn2yauFHUn.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/1VwS19ZFFLgsPoCmrytz2byy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jS6L5lt1Aa7ijCkafdCF0UB4.png?f=fotoalbum_large)