Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
Moto Racer schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:58:
Weet iemand of je nu wel of niet 18 of 19 inch velgen onder je Lynk & co kan zetten ?
Kan het nergens in het forum vinden. Lease NIET heb hem gekocht dus kan gewoon een set zwarte velgen kopen. Maar zijn je remmen wel goed gekoeld als je bijvoorbeeld 18 inch er onderzet ?
Ook op de Lynk & co website staat hier weinig over alleen de banden maat van 20 inch. En Lynk bellen heb ik persoonlijk niet veel vertrouwen in. Aangezien ze vaak tegenstrijdige advies geven. Heb ik persoonlijk ervaren bij de proefrit bij Rokin en Proefrit bij Diemen.
Wat ik van dit forum of Facebook groepen heb begrepen is dat 18 inch niet past; 19 inch wel.

[ Voor 54% gewijzigd door Oizo1981 op 03-10-2022 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:13

BPi

Oizo1981 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:44:
[...]

Wat ik van dit forum of Facebook groepen heb begrepen is dat 18 inch niet past; 19 inch wel.
In andere landen waar de "stekkerloze" hybride 01 rijdt, staat hij overigens ook op 19 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

dixet schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:09:
Ze weten bij mij niet meer wat ik moet betalen _O- [Afbeelding]
net ff de cc bekeken, er is gewoon €550 af. Dat gaat dus wel goed
in de bijlage staat het toch wel goed?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wimaj janssen
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 22-07-2024
Vandaag kwam er een einde aan mijn vijf maanden gebruik van een Lynck 01. Het was een 2021 model met 2020 km op de teller bij aflevering. De auto werd thuis op de juiste tijd afgeleverd door Volvo-dealer Broekhuis te Assen. De twee mannen (Piet en Rob) gaven een duidelijke maar beknopte uitleg.

Over het algemeen een zeer goede rijervaring over de ruim 6500 km. De auto doet altijd wat van hem/haar gevraagd wordt en is voor het type auto erg comfortabel. Enige minpuntje is de regelmatig onwillige software. Apple CarPlay verbindt niet altijd automatisch en dat is het meest problematische. Normaliter laadde ik de Lynck eenmaal per week aan een publieke laadpaal. Op de snelweg gebruikte ik meestal de 'accu sparen' modus. Over de ruim 6500 km was het verbruik 3.5 liter/ 100 km. Ik heb het niet erg nauwkeurig bijgehouden maar ik den dat het benzineverbruik (met lege accu) ongeveer 6,5-7.0 liter per 100 km was.

Wegens langdurig verblijf in het buitenland is de auto vandaag thuis opgehaald (gratis) door dezelfde mannen van Auto Broekhuis te Assen. Wederom precies op tijd en binnen een kwartiertje was de auto geïnspecteerd en de waren de 'inleverformaliteiten' afgerond.

Met lede ogen zag ik 'mijn' Lynck vertrekken.

Volgend jaar wanneer ik terug ben in Nederland weer een Lynck. Ik hoop dat ze op tijd kunnen leveren en dat mijn ervaring even positief zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Wackmack schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:18:
Even compliment voor de support. Zaterdag ticket ingeschoten voor de winterbanden en vanmorgen direct berichtje gekregen :) Ga met de Lync en Co op wintersport dus winterbanden is wel handig.
Die ervaar ik heel anders.. 6 sept gebeld, tot op heden geen reactie. Ze hoeven over 3 wkn ook niet meer te komen, dan wordt het me in verhouding te duur. Had gehoopt per 1 okt de banden erop te hebben, maar helaas.

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 19:18
cyberdj schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:52:
[...]

Die ervaar ik heel anders.. 6 sept gebeld, tot op heden geen reactie. Ze hoeven over 3 wkn ook niet meer te komen, dan wordt het me in verhouding te duur. Had gehoopt per 1 okt de banden erop te hebben, maar helaas.
Had vernomen dat recent de winterbanden service is aangepast, dat het nu maar €350 kost en je via de Volvo dealer je wissel moet regelen ipv via Lynk. Dus wellicht is het na jouw periode aangepast en misschien reden tot opnieuw contact opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pushnoi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-08 10:51
de2xnis schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 08:45:
Vrijdag mijn L&Copgehaald en ben er helemaal happy mee. Thuis laden gaat perfect, laadt zo'n 13% op per uur. Ik heb hem nu ook 1x opgeladen bij een openbare laadpaal en heb de nieuwe gele laadkabel met 7.2 kw. Echter, het duurde ruim 11 uur op straat bij 11 kw laadpaal. Iemand enig idee hoe dat kan? [Afbeelding]

[Afbeelding]
Is idd lang =)
EDIT: en onderstaande is met de oude laadkabel. Overigens gaat een nieuwe laadkabel alleen maar met 7.2 kWh laden op een 22 kWh paal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8-nVlJLtAkbRCAWYcspwM2U5ZJg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k8EF62vLvnx5ZQDskiVJHatc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door pushnoi op 03-10-2022 18:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
350,- staat er nu, was eerst 450,-. Je mag vrijwillig 100,- meer betalen..

https://www.lynkco.com/nl-nl/month-to-month-details

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VHJpLACvyaxvigpE70611MJnAdU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2LU22vqTpoB4wkoPZtGjnigW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-09 20:42
cyberdj schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:43:

[Afbeelding]
Dat is wel een hele verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26

[Afbeelding]
Klopt inderdaad, voor de laatste optie gekozen. Perfecte service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Even bedelen. :)

Ik overweeg deze (naast de Niro EV en de Peugeot 2008), maar zie maar eens we proefrit te plannen... Eerste mogelijkheid via LnC zelf is mid November pas (en in Amsterdam :/ ) , dus ik dacht een afspraak te maken met een eigenaar/verhuurder in de buurt (regio Helmond). Man wat een drama... Ik heb zes man in de buurt gevraagd, voor een uurtje op zes verschillende dagen. Alles afgewezen... -O-

Is er iemand in mijn regio die zijn 01 een half uurtje of een uurtje beschikbaar wil stellen? Ik hoef er niet eens perse mee te rijden (zou natuurlijk wel mooi zijn), ik zou al blij zijn met stoelen testen, een keer door het instrumentarium fietsen en de kofferbak bekijken...

Nomen nescio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BPi

BPi

[Afbeelding]
Nice,
Die 100 euro houd ik dan graag in mn zak. Laptop mee onder de arm, bij de dealer met een kopje koffie even werken en na een uurtje weer thuis. Niet van 9 tot 17u de auto kwijt zijn is _/-\o_
en voor mij veel beter in te plannen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gras024
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-07 09:18
Ik ben opzoek naar zonneschermen voor de achter portieren van onze Lynk (afgelopen week vader geworden). Iemand toevallig al iets gevonden wat mooi past?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gras024 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:23:
Ik ben opzoek naar zonneschermen voor de achter portieren van onze Lynk (afgelopen week vader geworden). Iemand toevallig al iets gevonden wat mooi past?

Alvast bedankt!
Gefeliciteerd met de geboorte van je kind.

Ik zie steeds meer en meer van deze overtrek zonneschermen. Ze blinderen erg goed vergeleken met zo'n schermpje met zuignap wat je ook vaak ziet. En ze passen op elke auto eigenlijk.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 20:37
Gras024 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:23:

Alvast bedankt!
Van harte gefeliciteerd! Ik had drie maanden geleden hetzelfde 'probleem' en heb zelf ook zulke schermen als @Ricmaniac voorstelt aangeschaft. Werkt erg goed, wel weghalen als het regent 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonHomma
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 28-07-2024
Hallo allemaal,

al een tijdje aan het meelezen in dit topic en met mijn Lynk 01 in aantocht heb ik een vraag aan alle experts hier.

Is het ook mogelijk om de auto te verhuren aan mijn werkgever en op deze manier mijn zakelijke kilometers te rijden en dan dus niet meetellen met je kilometer tegoed dat je hebt?

Iemand ervaring hiermee?

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watermanager197
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-07 15:54
AntonHomma schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:55:
Hallo allemaal,

al een tijdje aan het meelezen in dit topic en met mijn Lynk 01 in aantocht heb ik een vraag aan alle experts hier.

Is het ook mogelijk om de auto te verhuren aan mijn werkgever en op deze manier mijn zakelijke kilometers te rijden en dan dus niet meetellen met je kilometer tegoed dat je hebt?

Iemand ervaring hiermee?

Dank alvast!
Je kan je auto verhuren aan een Lynk & Co lid. Dus dit moet een persoon zijn. Op het moment van verhuur mag volgens mij alleen die persoon er in rijden, jijzelf bent dan niet verzekerd. Denk niet dat dit gaat vliegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harbinger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-06 17:54
Weet iemand of je nu wel of niet 18 of 19 inch velgen onder je Lynk & co kan zetten ?
Kan het nergens in het forum vinden. Lease NIET heb hem gekocht dus kan gewoon een set zwarte velgen kopen. Maar zijn je remmen wel goed gekoeld als je bijvoorbeeld 18 inch er onderzet ?
Ook op de Lynk & co website staat hier weinig over alleen de banden maat van 20 inch. En Lynk bellen heb ik persoonlijk niet veel vertrouwen in. Aangezien ze vaak tegenstrijdige advies geven. Heb ik persoonlijk ervaren bij de proefrit bij Rokin en Proefrit bij Diemen.
Ik heb van de Volvodealer in Lijnden te horen gekregen dat 18" velgen passen. Ze hebben de Lynk daarop gezet:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d1jdbsB2LH-oNoumvBRLApNO5tg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/srveieeeI8m0fR1iqNKgmsXQ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gJw2DXPqGkV0aOt5LVn_FZ_cT6I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0E837t6R3GfkzqCJ7tIIhdPS.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonHomma
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 28-07-2024
watermanager197 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:18:
[...]

Je kan je auto verhuren aan een Lynk & Co lid. Dus dit moet een persoon zijn. Op het moment van verhuur mag volgens mij alleen die persoon er in rijden, jijzelf bent dan niet verzekerd. Denk niet dat dit gaat vliegen.
Okee, dank! En als mijn vrouw nu haar zakelijke kilometers wil doen met de Lynk. Kan zij hem dan wel huren van mij voor die ritjes als ze lid wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watermanager197
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-07 15:54
AntonHomma schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:17:
[...]

Okee, dank! En als mijn vrouw nu haar zakelijke kilometers wil doen met de Lynk. Kan zij hem dan wel huren van mij voor die ritjes als ze lid wordt?
Dat kan volgens mij gewoon wel. Denk wel er aan dat he eigen risico verhoogd is voor de huurder (€1.000) en dat in de toekomst L&C een bemiddelingsfee zal gaan heffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Harbinger schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:00:
[...]

Ik heb van de Volvodealer in Lijnden te horen gekregen dat 18" velgen passen. Ze hebben de Lynk daarop gezet:[Afbeelding]

[Afbeelding]
Had jij nog keuze mbt de velgen? Of moet je maar afwachten wat je krijgt?

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harbinger
Tallguy schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:58:
[...]

Had jij nog keuze mbt de velgen? Of moet je maar afwachten wat je krijgt?
Ik heb een koop-Lynk, dus ik heb op Marktplaats een set 18" XC40 velgen met winterbanden gekocht. Als je de juiste maat hebt (ik meen 235-55/R18), dan schijnt het prima te werken. Ik heb ze er nog niet onder zitten, uiteraard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yay ben net gebeld voor een afspraak :) mag hem de 14 ophalen om half 12.
9 juli besteld

Kan echt niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

** Knip, zie de topicwarning **

[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 04-10-2022 21:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
Ricmaniac schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:25:
Niet eens echt over na gedacht maar hoe zit dat met tanken ? krijg je van hun een druppel of een pas die gekoppeld word aan je account of moet je zoiets bij je gemeente aanvragen o.i.d. ik heb echt geen idee.
Eeuuhhmm.. nog nooit een auto getankt? :P Je weet dat de brandstof voor eigen rekening is?

[ Voor 4% gewijzigd door donny_p op 04-10-2022 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Ricmaniac schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:25:
Niet eens echt over na gedacht maar hoe zit dat met tanken ? krijg je van hun een druppel of een pas die gekoppeld word aan je account of moet je zoiets bij je gemeente aanvragen o.i.d. ik heb echt geen idee.
Zie hieronder in het roze vlak de link naar openbaar laden en laadpassen. Het is een oerwoud :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[ Voor 119% gewijzigd door Taro op 04-10-2022 21:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monogato
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-02 14:18

monogato

De Natte Krant

Je moet wel heel veel van je remmen vragen en hele 'dichte' velgen er op zetten wil dat voor problemen zorgen. Ik zou op deze auto niet kleiner gaan dan 19" (Puur voor de looks) maar 18" moet ook geen probleem zijn, mits er genoeg ruimte is voor je remklauwen.

P2 LRSM Pilot, Plus, 20", Thunder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monogato
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-02 14:18

monogato

De Natte Krant

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 04-10-2022 21:24 ]

P2 LRSM Pilot, Plus, 20", Thunder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-08 15:14
Wackmack schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:18:
Even compliment voor de support. Zaterdag ticket ingeschoten voor de winterbanden en vanmorgen direct berichtje gekregen :) Ga met de Lync en Co op wintersport dus winterbanden is wel handig.
Oké klinkt goed maar hoe heb jij je ticket ingeschoten dan? Voorheen kon ik dat via de app maar kan zelf geen meer aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 04-10-2022 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
Fibrenl schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:08:
[...]

Oké klinkt goed maar hoe heb jij je ticket ingeschoten dan? Voorheen kon ik dat via de app maar kan zelf geen meer aanmaken.
Als er iets moet gebeuren aan je auto sowieso altijd bellen, anders heb je grote kans dat het ergens op een grote hoop beland en niemand er iets mee doet. Als je na twee weken geen update hebt gehad, weer bellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 04-10-2022 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 13:51
:)
https://gathering.tweaker...list_messages/1974344/572

[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 04-10-2022 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Fibrenl schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:08:
[...]

Inloggen via de site en dan bij contact kan je de bandenwissel selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
** Knip, inderdaad graag verder gaan in het andere topic. **

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 04-10-2022 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
Wackmack schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:10:
[...]

Inloggen via de site en dan bij contact kan je de bandenwissel selecteren.
Gedaan, helaas krijg ik de melding: er ging iets fout, uw bericht is niet verzonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juwlez
Een korte vraag- mijn partner probeert voor morgen een Lynk te huren maar krijgt constant een payment error. Dit is vreemd gezien ze al meerdere keren een Lynk heeft gehuurd. Iemand een idee of truc om verder te komen? CC is nog jaren geldig en deze is al meerdere keren opnieuw toegevoegd maar kan niet geselecteerd worden oid.

edit: na contact met een vriendelijke Lynk medewerker is het gelukt. Haar geboortedatum ontbrak (vreemd, gezien ze al meerdere keren een auto heeft gehuurd) en dit deed de trick. Medewerker was ook verbaasd dat het werkte.

[ Voor 36% gewijzigd door juwlez op 05-10-2022 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147
  • Laatst online: 08-08 08:18

Robertos147

Volvo meneer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aqaerxXDKW0QWwBZoMh9-clGhk8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wXBSf7MueCcym5M4U9iC2vS9.jpg?f=fotoalbum_large

Auto is pas sinds april in gebruik, ~4500km gelopen. Op de achterbumper is een kleine beschadiging, wat prima in 1-2 dagen gemaakt kan zijn. Beetje bizar dat ze de hele auto gaan omruilen hiervoor? Of hebben meer mensen soortgelijk mailtje ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
Robertos147 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:37:
[Afbeelding]
Of hebben meer mensen soortgelijk mailtje ontvangen?
Meerdere inderdaad (wellicht iedereen?), zie paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147
  • Laatst online: 08-08 08:18

Robertos147

Volvo meneer

juwlez schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:42:
[...]

Meerdere inderdaad (wellicht iedereen?), zie paar pagina's terug.
Oh, ik heb niet ver genoeg terug gekeken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Robertos147 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:37:
[Afbeelding]

Auto is pas sinds april in gebruik, ~4500km gelopen. Op de achterbumper is een kleine beschadiging, wat prima in 1-2 dagen gemaakt kan zijn. Beetje bizar dat ze de hele auto gaan omruilen hiervoor? Of hebben meer mensen soortgelijk mailtje ontvangen?
Ik ben vooral nieuwsgierig of er al mensen zijn die hebben geruild.
Mijne nu ruim 20k na 11 maand. Maar verder niets mis mee. Overigens nog geen mail ontvangen.
Als ze ruilen, dan graag voor een nieuwe. Dan heeft het voor mij tenminste voordelen ipv nadelen. Als ik zie dat ze voor ongeveer de nieuweprijs te koop staan (de ene een jaar oud, de andere een paar maand, de ene maar paar duizend kilometer en de andere 30k) voor 39 tm 42.000 euro, dan snap ik ze bij Lynk wel om ons een nieuwe te geven. Wij rijden tegen een scherp tarief (met afschrijving = bijna 0) met de reclameborden rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Had vorig jaar ergens gelezen dat de auto niet automatisch vergrendeld bij weglopen.
Is dit inmiddels wel een feature of moet je hem nog altijd zelf op slot doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-08 15:14
BPi schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:01:
[...]

Ik ben vooral nieuwsgierig of er al mensen zijn die hebben geruild.
Mijne nu ruim 20k na 11 maand. Maar verder niets mis mee. Overigens nog geen mail ontvangen.
Als ze ruilen, dan graag voor een nieuwe. Dan heeft het voor mij tenminste voordelen ipv nadelen. Als ik zie dat ze voor ongeveer de nieuweprijs te koop staan (de ene een jaar oud, de andere een paar maand, de ene maar paar duizend kilometer en de andere 30k) voor 39 tm 42.000 euro, dan snap ik ze bij Lynk wel om ons een nieuwe te geven. Wij rijden tegen een scherp tarief (met afschrijving = bijna 0) met de reclameborden rond.
Het zelfde ruim 25k 13 maanden ook geen mail, toch wel apart mensen die hem lang hebben geen mail mensen die net de auto rijden wel. Ik heb wel begrepen
Dat ze de auto’s voor de eerste beurt willen omwisselen om de auto floot jong en fris te houden. En ze wordt dan nog verkocht met weinig verlies en zonder de extra kosten voor een beurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
Fibrenl schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:30:
[...]

Het zelfde ruim 25k 13 maanden ook geen mail, toch wel apart mensen die hem lang hebben geen mail mensen die net de auto rijden wel. Ik heb wel begrepen
Dat ze de auto’s voor de eerste beurt willen omwisselen om de auto floot jong en fris te houden. En ze wordt dan nog verkocht met weinig verlies en zonder de extra kosten voor een beurt.
11 mnd, 15k km en mail wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
Ricmaniac schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:35:
Had vorig jaar ergens gelezen dat de auto niet automatisch vergrendeld bij weglopen.
Is dit inmiddels wel een feature of moet je hem nog altijd zelf op slot doen ?
Zelf op slot doen zover ik weet. Ik doe het altijd dmv even m'n vinger op de knop van deurhendel leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik ben benieuwd of ik een mail ga krijgen met 20K binnen 10 maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hardred
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-07 15:34
Fibrenl schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:30:
[...]

De eerste mensen hebben zelfs al de mail gehad met dat hun auto echt omgeruild gaat worden(dus niet de informatieve mail). En die hadden hem net een maand 8)7
Ik zelf rij hem nu ook 11 maanden met 16k op de teller dus ben benieuwd, tot op heden blijft het stil.
Maargoed al rij ik hem nog een jaar, vind het prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hardred schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 13:48:
[...]

De eerste mensen hebben zelfs al de mail gehad met dat hun auto echt omgeruild gaat worden(dus niet de informatieve mail). En die hadden hem net een maand 8)7
Ik zelf rij hem nu ook 11 maanden met 16k op de teller dus ben benieuwd, tot op heden blijft het stil.
Hierdoor ga je toch denken dat het een stiekeme terugroep actie is ofzo voor de auto's in nederland in ieder geval :P Maar niet daadwerkelijk een terugroep actie willen noemen voor imago schade of iets dergelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 17:26
Ricmaniac schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:35:
[...]

Hierdoor ga je toch denken dat het een stiekeme terugroep actie is ofzo voor de auto's in nederland in ieder geval :P Maar niet daadwerkelijk een terugroep actie willen noemen voor imago schade of iets dergelijks.
Lijkt me meer een random verstuurde mail, net als de verdeling in het begin een loterij leek.. Geen mail trouwens, 12mnd 12k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Hardred schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 13:48:
[...]

Waar ben je die berichten tegengekomen? Ik heb hier en op Facebook nog geen berichten uit NL gezien dat de auto daadwerkelijk is omgeruild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Lynk cs geeft aan dat de mail over auto's omruilen meer een algemene informatieve Email betrof: voorlopig zijn de Car Swaps nog niet 100% aan de orde vanwege het relatief jonge wagenpark dat we hebben en zal dit verder in de tijd actueler worden. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob_wagner
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 30-03-2024
Harbinger schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:00:
[...]

Ik heb van de Volvodealer in Lijnden te horen gekregen dat 18" velgen passen. Ze hebben de Lynk daarop gezet:[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oke! Dat is interessant om te weten, want ik wil winterbanden kopen en dat verruimt de keuze. Welke maat banden liggen er bij de afbeelding onder?

[ Voor 3% gewijzigd door bob_wagner op 06-10-2022 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 22:51
Weet iemand zo uit het hoofd of er standaard slotbouten op de velgen zitten? Heb de auto even niet bij de hand en wil binnenkort wisselen naar AllSeason banden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
MvdV schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:12:
Weet iemand zo uit het hoofd of er standaard slotbouten op de velgen zitten? Heb de auto even niet bij de hand en wil binnenkort wisselen naar AllSeason banden..
Er zitten geen slotbouten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardred
Ricmaniac schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:35:
[...]

Haha ja je zou haast denken van wel inderdaad, maar het zou me niet verbazen als het inderdaad een loterijtje is zoals rmaxx hierboven zegt.
Ik zie nog regelmatig dat mensen eerder een auto krijgen dan andere mensen die hem maanden(ja maanden), eerder hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardred
Oizo1981 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:31:
[...]

Waar ben je die berichten tegengekomen? Ik heb hier en op Facebook nog geen berichten uit NL gezien dat de auto daadwerkelijk is omgeruild?
Facebook groep(Lynk&co forum nederlands).
Fun fact: de beste man in onderstaand screenshot heeft zijn auto echt net een maand in bezit(bij ophalen stond er welgeteld 1km op)
*NOTE: Niet mijn mail!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KSpiHeI1rmj9m3fOg6r_akULvlc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a8RP7KRD6mT7wJQLT9IKJ3fK.jpg?f=fotoalbum_large

Bovenstaande is dus de aankondiging en niet het informatieve gedeelte wat meer mensen hebben ontvangen zoals hieronder(Tenzij lynk 2 verschillende mails rond aan het sturen is, maar dat zou me echt heel slecht lijken, maar in dat geval zit ik fout):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O8DtSbKTCFBnUOD_mtBy_o1DZZk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vtTiLz2MabDAUKPP0E0ZlE5Y.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: ik zit nogmaals de comments door te lezen, er zit in die groep ook een "lynk&co medewerker"(die lekker selectief reageert op kwesties waar hij zijn pisje overheen kan doen maar de echte problemen uit de weg gaat en stil blijft), en die zegt "Ga er maar vanuit pas vanaf 30.000km +- of 1 jaar"

[ Voor 35% gewijzigd door Hardred op 06-10-2022 22:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Vanavond gebeld door Lynk & Co of ik geïnteresseerd ben in winterbanden. Ik heb ze niet nodig maar vind het wel netjes van ze.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harbinger
bob_wagner schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:35:
[...]

Oke! Dat is interessant om te weten, want ik wil winterbanden kopen en dat verruimt de keuze. Welke maat banden liggen er bij de afbeelding onder?
Ik had er een tweede post onder gezet met de maten. Uit mijn hoofd is het 235-55R18

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:18

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rmaxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
pretpik schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:37:
Vanavond gebeld door Lynk & Co of ik geïnteresseerd ben in winterbanden. Ik heb ze niet nodig maar vind het wel netjes van ze.
grrr, zelf gister weer 45 min* aan de lijn gehangen voor winterbanden, wel met een vriendelijke medewerker overigens. 6 september voor het eerst gebeld, in de hoop ze voor de herfstvakantie te hebben (ritje Oostenrijk). Helaas gaat dat niet lukken en moet ik opzoek naar ander vervoer. Ben benieuwd wanneer het wel gaat lukken.
Volgende week maar weer bellen.

*edit: het was “maar” 42 minuten zie ik net in mijn belhistorie 😂

[ Voor 6% gewijzigd door cyberdj op 07-10-2022 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

cyberdj schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:23:
[...]
Helaas gaat dat niet lukken en moet ik opzoek naar ander vervoer. ...
Geen Lynk in de buurt te ruilen die de banden er al (of nog?) op heeft?
Of alleen de wielen even wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:41
Ik ben de laatste tijd steeds uitgelogd uit de L&C app. Heel irritant. Nu werken notificaties toch niet maar als ze wel zouden werken ontvang je alsnog niks op deze manier. Het is ook vervelend als je even snel wel checken of de auto al vol is of wanneer je de climate control aan wilt zetten van afstand. Meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
Bulligan schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:56:
Ik ben de laatste tijd steeds uitgelogd uit de L&C app. Heel irritant. Nu werken notificaties toch niet maar als ze wel zouden werken ontvang je alsnog niks op deze manier. Het is ook vervelend als je even snel wel checken of de auto al vol is of wanneer je de climate control aan wilt zetten van afstand. Meer mensen die dit ervaren?
Ja, vorig weekend gehad. Uitgelogd en kon pas maandag weer inloggen. Nu zie ik regelmatig geen status van de auto en lukt refreshen ook niet (ik knipper wel eens met het licht of zet climate aan/uit). Auto hing tot een uur geleden nog in de toestand van vrijdagmiddag, inmiddels is ie up to date.

Laatste tijd heb ik wel vaak dat de auto niet wil laden, zo’n 1 op de 5 keer. Na een rondje rijden werkt het dan meestal wel weer (motor aan/uit helpt niet). Best vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:18
cyberdj schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:34:
[...]

Ja, vorig weekend gehad. Uitgelogd en kon pas maandag weer inloggen. Nu zie ik regelmatig geen status van de auto en lukt refreshen ook niet (ik knipper wel eens met het licht of zet climate aan/uit). Auto hing tot een uur geleden nog in de toestand van vrijdagmiddag, inmiddels is ie up to date.

Laatste tijd heb ik wel vaak dat de auto niet wil laden, zo’n 1 op de 5 keer. Na een rondje rijden werkt het dan meestal wel weer (motor aan/uit helpt niet). Best vervelend..
Ik herken (gelukkig) geen van deze issues. Gebruik de app dan ook alleen om te kijken of het laden bijna klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diante601
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik rij inmiddels al een kleine maand een 22' model, hele fijne auto. Maar klopt het dat je bij het instappen elke keer de radio handmatig aan moet zetten of heb ik een verkeerde instelling aan staan? Ik wil gewoon dat de radio automatisch gaat spelen als de auto wordt gestart... iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
Diante601 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:42:
Ik rij inmiddels al een kleine maand een 22' model, hele fijne auto. Maar klopt het dat je bij het instappen elke keer de radio handmatig aan moet zetten of heb ik een verkeerde instelling aan staan? Ik wil gewoon dat de radio automatisch gaat spelen als de auto wordt gestart... iemand een idee?
Handmatig aanzetten. Makkelijkst via de volumeknop op de middenconsole. Alleen de muziek via CarPlay en AA start automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Is ook diverse keren in dit topic gemeld,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwarsdrijver
  • Laatst online: 18-06 21:11
Bra-Jo schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:49:
Even bedelen. :)

Ik overweeg deze (naast de Niro EV en de Peugeot 2008), maar zie maar eens we proefrit te plannen... Eerste mogelijkheid via LnC zelf is mid November pas (en in Amsterdam :/ ) , dus ik dacht een afspraak te maken met een eigenaar/verhuurder in de buurt (regio Helmond). Man wat een drama... Ik heb zes man in de buurt gevraagd, voor een uurtje op zes verschillende dagen. Alles afgewezen... -O-

Is er iemand in mijn regio die zijn 01 een half uurtje of een uurtje beschikbaar wil stellen? Ik hoef er niet eens perse mee te rijden (zou natuurlijk wel mooi zijn), ik zou al blij zijn met stoelen testen, een keer door het instrumentarium fietsen en de kofferbak bekijken...
Ik zie dat er morgen nog een plekje vrij is in amsterdam om proef te rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

dwarsdrijver schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:29:
[...]

Ik zie dat er morgen nog een plekje vrij is in amsterdam om proef te rijden.
Tnx! :) Maar is inmiddels gelukt via de app, vanmiddag rondje gereden. Ik ben er wel uit, zo gauw mijn huidig leasecontract is afgelopen, komt er hier een 01. Heerlijke auto!
Alleen de app is nog wel een beetje werk in uitvoering volgens mij, moest de foto's na afloop vier keer maken voordat de app de verhuur wilde afmelden... Maar goed, kleinigheidjes hou je altijd.

Ik ga dit topic eens doorspitten voor de ins en outs, en kijken of ik een idee van de levertijd kan krijgen (met andere woorden, wanneer moet ik 'm bestellen).

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
  • Laatst online: 13-09 20:42
Bra-Jo schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:28:
[...]

Tnx! :) Maar is inmiddels gelukt via de app, vanmiddag rondje gereden. Ik ben er wel uit, zo gauw mijn huidig leasecontract is afgelopen, komt er hier een 01. Heerlijke auto!
Alleen de app is nog wel een beetje werk in uitvoering volgens mij, moest de foto's na afloop vier keer maken voordat de app de verhuur wilde afmelden... Maar goed, kleinigheidjes hou je altijd.

Ik ga dit topic eens doorspitten voor de ins en outs, en kijken of ik een idee van de levertijd kan krijgen (met andere woorden, wanneer moet ik 'm bestellen).
Dat gedoe met die foto's had ik ook. Blijkt dat ze alleen opgeslagen worden als je ze "rechtop" maakt, niet liggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• putty10
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 23:33
Heeft iemand toevallig ontdekt of de helderheid van je midden console en rijsscherm aan te passen is? Ik vind beide schermen te donker worden in de avond en zet ze liefst iets lichter of gelijk die hele optie van licht naar donker uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

putty10 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:55:
Heeft iemand toevallig ontdekt of de helderheid van je midden console en rijsscherm aan te passen is? Ik vind beide schermen te donker worden in de avond en zet ze liefst iets lichter of gelijk die hele optie van licht naar donker uitzetten.
Draaiwieltje links bij je knie. Er is geen optie om het geleidelijk te maken voor zover ik weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
Linksonder naast het stuur zit een zilver wieltje :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bra-Jo schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:28:
[...]

kijken of ik een idee van de levertijd kan krijgen (met andere woorden, wanneer moet ik 'm bestellen).
Je kan hiervoor kijken in het aparte topic voor bestellingen

Zit ook een excel sheet onderaan waarbij je alle bestel datums en leverdatums van members in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswei
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09 12:26
Is er inmiddels al een kaartupdate voor het ingebouwde navigatiesysteem? Het laatste wat ik hierover gelezen heb is dat de kaartversie 2020 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

onderstaand bovenstaand :F de oplossing, maar ik heb ook een tijdje gehad dat alles dimde met het wieltje behalve het grote scherm middenconsole.

[ Voor 2% gewijzigd door BPi op 11-10-2022 20:38 . Reden: bovenstaand ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko-ie
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 04-08 14:43
Heeft iemand al de laatste iOS versie (16.0.3) geïnstalleerd en vervolgens Apple CarPlay geprobeerd?
Sinds de update krijg ik geen verbinding meer. Wilde even checken of er meer mensen zijn die dit probleem hebben.
Mag je nog niet ge-update hebben. Wees voorzichtig…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RamonTW
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 12-02 23:52
boswei schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:24:
Is er inmiddels al een kaartupdate voor het ingebouwde navigatiesysteem? Het laatste wat ik hierover gelezen heb is dat de kaartversie 2020 is.
Zit nog steeds op oude 2020 kaarten.
Vraag me af of 2022 model ook deze oude kaarten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomtidom71
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 31-08 22:40
Mis ik iets of is de radio onmogelijk om te bedienen. Via de knoppen op het stuur werkt het wmb zeer slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko-ie
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 04-08 14:43
ko-ie schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:50:
Heeft iemand al de laatste iOS versie (16.0.3) geïnstalleerd en vervolgens Apple CarPlay geprobeerd?
Sinds de update krijg ik geen verbinding meer. Wilde even checken of er meer mensen zijn die dit probleem hebben.
Mag je nog niet ge-update hebben. Wees voorzichtig…
Het werkt weer. Ging niet zonder slag of stoot. Had. wel via Bluetooth normale telefoon maar geen Carplay.
Uiteindelijk het Bluetooth profiel weggegooid en opnieuw gekoppeld.
Nog steeds geen sjoege.
En vanochtend begon mijn telefoon ineens te mekkeren voor het voltooien van de Carplay configuratie.
Nu werkt het weer.
Vreemd verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TissueAndLube
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-03-2024
ko-ie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 08:49:
[...]

Het werkt weer. Ging niet zonder slag of stoot. Had. wel via Bluetooth normale telefoon maar geen Carplay.
Uiteindelijk het Bluetooth profiel weggegooid en opnieuw gekoppeld.
Nog steeds geen sjoege.
En vanochtend begon mijn telefoon ineens te mekkeren voor het voltooien van de Carplay configuratie.
Nu werkt het weer.
Vreemd verhaal...
Ik heb zelf 16.1 en HAD hetzelfde probleem, is ook ineens verholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-03 08:11
RamonTW schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:26:
[...]

Zit nog steeds op oude 2020 kaarten.
Vraag me af of 2022 model ook deze oude kaarten heeft.
Waar kan ik dat checken? Ik heb 2022 model. Merk nog niet veel van straten die jiet herkend worden oid, maar overdag geeft hij bv wel snelheidslimiet 130 km/h aan. Dat zou dan dus kunnen duiden op 2020 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Tomtidom71 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 07:33:
Mis ik iets of is de radio onmogelijk om te bedienen. Via de knoppen op het stuur werkt het wmb zeer slecht
Geen probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 22:12
Tomtidom71 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 07:33:
Ook geen probleem mee, staat hij op radio? Want ik merk wel dat ik af en toe door per ongeluk omhoog of omlaag te druk in het verkeerde menu sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomtidom71
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 31-08 22:40
dez1983 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 22:52:
[...]

Ook geen probleem mee, staat hij op radio? Want ik merk wel dat ik af en toe door per ongeluk omhoog of omlaag te druk in het verkeerde menu sta.
Alleen al op radio zetten zonder de ogen van de weg te halen vind ik al een dingetje
Geen simpele knoppen met voorkeurszenders, en zeker als je Android auto gebruikt moet je teveel handelingen doen naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 22:12
Ach zo, super handig werkt het inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geer72
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09-2024
Tomtidom71 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 23:02:
[...]

Alleen al op radio zetten zonder de ogen van de weg te halen vind ik al een dingetje
Geen simpele knoppen met voorkeurszenders, en zeker als je Android auto gebruikt moet je teveel handelingen doen naar mijn mening
Ik gebruik dan ook standaard Android auto en bedien de radio app met stembediening. Volume vind ik prettig bedienen op de middenconsole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Geer72 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 00:04:
[...]

Ik gebruik dan ook standaard Android auto en bedien de radio app met stembediening. Volume vind ik prettig bedienen op de middenconsole
Om het autosysteem iets beter met de stem te kunnen sturen heb ik dat al maanden op Engels staan.
Dan ben je die kletsende androgyne Smurf ook kwijt...

"Turn on radio" werkt goed, maar ook (meestal) "Play radio 2". Hoewel als je vlak er voor radio 10 hebt geluisterd, dan hoort de auto soms de 2 niet, en gaat hij naar 10 terug 8)7 . En hij pakt niet altijd meteen DAB, maar soms FM, die vervolgens 50% luider doorkomt.

Er staat in de handleiding ergens welke commando's er in welke taal beschikbaar zijn. In Engels veel meer dan Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
BPi schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:17:
[...]

Om het autosysteem iets beter met de stem te kunnen sturen heb ik dat al maanden op Engels staan.
Dan ben je die kletsende androgyne Smurf ook kwijt...
Daar heb ik nog nooit aan gedacht.. Heeft - in het engels- de Frenk-smurf wel een normale stem dan?

[Edit] idd iets beter, maar nog steeds niet top.. ik houd het bij googlemaps.. snap sowieso niet dat ze dat niet als basis gebruikt hebben 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Rmaxx op 13-10-2022 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
Ik meende enkele weken geleden hier te lezen dat iemand mogelijk wat had gehoord over pakketten voor extra km'ers. Iemand wellicht al iets concreters gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPi

BPi

juwlez schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:39:
Ik meende enkele weken geleden hier te lezen dat iemand mogelijk wat had gehoord over pakketten voor extra km'ers. Iemand wellicht al iets concreters gehoord?
Indien het komt zou dat fijn zijn.
Ik denk dat het bij Lynk postpaid €750 voor 5.000 km zal zijn (dus gewoon 15ct/km).

Andere aanbieders van huur/lease constructies hebben in de pakketten inderdaad iets aantrekkelijkere tarieven zoals 500 km per maand extra voor 60 euro per maand (12 ct/km). Dat neem je wel vooraf mee in je maandelijkse bedrag. Gebruik je uiteindelijk (wanneer is het verreken moment?) minder kilometers dan krijg je van die bundel 9 ct/km terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
pretpik schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:44:
[...]

Die van mij is in december 2021 op kenteken gezet en heeft zeker weten brandende achterlichten met DRL, tenzij ik de schakelaar op 0 zet. Na een software update hebben alle modeljaren het.
Dit is een belangrijke toevoeging. Vreemd dus, maar op "0" heb je wel DRL aan de voorzijde, niet achter. Kwam ik laatst achter na de auto te hebben uitgeleend (lener had em op 0 gezet) en een hoop geflits van auto's achter me in de schemer. Ik vind dit wel wat inconsistent van het systeem; zet dan met 0 ook de DRL voor uit, dan weet je tenminste dat je zonder licht rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
.Johnny schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:42:
[...]

Dit is een belangrijke toevoeging. Vreemd dus, maar op "0" heb je wel DRL aan de voorzijde, niet achter. Kwam ik laatst achter na de auto te hebben uitgeleend (lener had em op 0 gezet) en een hoop geflits van auto's achter me in de schemer. Ik vind dit wel wat inconsistent van het systeem; zet dan met 0 ook de DRL voor uit, dan weet je tenminste dat je zonder licht rijdt.
Dat mag niet volgens de Europese typegoedkeuring. Nou merk ik wel in het donker of de koplampen het wel of niet doen, zo fijn en fel zijn ze :) .

Twee weken geleden om een betalingsachterstand van 6 maanden in te halen. Vorige week over gemaakt en begin deze week een bevestiging van ontvangen. Zie ik tot mijn verbazing vandaag een aangekondigde incasso van 1050 € van onze Lynke vrienden.

Blijken de betalingen elkaar gekruisd te hebben, administratief is het nog steeds een puinhoop volgens mij 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
pretpik schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:54:
[...]
Twee weken geleden om een betalingsachterstand van 6 maanden in te halen. Vorige week over gemaakt en begin deze week een bevestiging van ontvangen. Zie ik tot mijn verbazing vandaag een aangekondigde incasso van 1050 € van onze Lynke vrienden.

Blijken de betalingen elkaar gekruisd te hebben, administratief is het nog steeds een puinhoop volgens mij 8)7 .
ik zag diezelfde aankondiging, maar waarom ga je op eigen initiatief geld overmaken? ze moeten zelf die incasso achterstand inhalen, daar hoef je ze niet bij te helpen. Ze hebben ook aangekondigd dat ze dat in dubbele maand-incasso's gingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-03 08:11
Als ik 'uploaden van ritgegevens' aan wil zetten in het menu instellingen>verbinden lukt dat niet. Het schuifje gaat weer terug naar links dus kan de functie niet activeren. Heeft iemand hier ervaring mee? Hierdoor zie ik de 'Journey Log' ook niet in mijn app maar wil dit wel graag bijhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
de2xnis schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:35:
Als ik 'uploaden van ritgegevens' aan wil zetten in het menu instellingen>verbinden lukt dat niet. Het schuifje gaat weer terug naar links dus kan de functie niet activeren. Heeft iemand hier ervaring mee? Hierdoor zie ik de 'Journey Log' ook niet in mijn app maar wil dit wel graag bijhouden.
Dit is al meermaals in het forum ter sprake gekomen. Deze functionaliteit werkt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
.Johnny schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:41:
[...]

ik zag diezelfde aankondiging, maar waarom ga je op eigen initiatief geld overmaken? ze moeten zelf die incasso achterstand inhalen, daar hoef je ze niet bij te helpen. Ze hebben ook aangekondigd dat ze dat in dubbele maand-incasso's gingen doen.
Ik had ze gebeld, en toen hebben ze mij een bankoverschrijvingsverzoek gestuurd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dirrukkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 16:39
Kreeg vandaag deze mail; duidelijk fishing ! Niet op reageren en helemaal een bankgegevens delen, afdender is ook raar Lync & co Bo NLAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xk1_u2IsyWe0k45PQZY7ekClDiA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AyKR9dsfV9p43PBoy2J4IuhE.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 84 ... 181 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.