Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob_wagner
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 30-03-2024
jannesbeterams schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 09:53:
Ik heb echt alles afgezocht naar een optie om winterbanden aan te kopen voor mijn 01, maar kom er niet uit. Iemand enig idee hoe ik dit kan regelen?
Ik heb zelf het e.e.a. uitgezocht en de volgende set past:

235/45 R20 100 V

https://www.oponeo.nl/ban...100-v-xl-fr-suv#396158639

https://www.oponeo.nl/lic...5x108-00-et40-00#47494552

Je bent dan voor zo'n € 1150,- klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondsdol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:52
Vraag: heeft iemand al eens een case aangemaakt via de app en is hier ook iets mee gedaan? Ik heb afgelopen zaterdag (5 dagen geleden) een case aangemaakt vanwege mijn lekke band maar heb nog helemaal niks gehoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IwanvA
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 11:21
hondsdol schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 16:52:
Vraag: heeft iemand al eens een case aangemaakt via de app en is hier ook iets mee gedaan? Ik heb afgelopen zaterdag (5 dagen geleden) een case aangemaakt vanwege mijn lekke band maar heb nog helemaal niks gehoord.
Ja ze hebben na 4,5 maand gereageerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikkenietweet
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-08-2023
Tweemaal een case aangemaakt en beide malen binnen een week een passende reactie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannesbeterams
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 11:30
IwanvA schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:02:
[...]

Ja ze hebben na 4,5 maand gereageerd.
Zelf na 3 maanden reactie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:35
December een case aangemaakt, nog geen reactie. Is maar een klein puntje dus expres niet achteraan gebeld om te kijken hoe lang het duurt. 9 maanden and counting...

de rechter buitenspiegel is alleen horizontaal te verstellen, niet verticaal . Staat voor mij goed en ik ben de enige bestuurder. Dus nu niet echt een issue, alleen vervelend dat hij bij het achteruit rijden dus ook niet naar beneden draait

[ Voor 20% gewijzigd door dixet op 05-08-2022 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-03 08:11
dixet schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:54:
[...]

December een case aangemaakt, nog geen reactie.
:') wauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:58
bob_wagner schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:12:
[...]

Ik heb zelf het e.e.a. uitgezocht en de volgende set past:

235/45 R20 100 V

https://www.oponeo.nl/ban...100-v-xl-fr-suv#396158639

https://www.oponeo.nl/lic...5x108-00-et40-00#47494552

Je bent dan voor zo'n € 1150,- klaar
1150?

4 banden a 241 euro + 4 velgen a 175 euro komt op 1664 euro…

Heb met hetzelfde idee gespeeld, maar die 450 van Lynk is volgens mij nog niet eens zo’n hele slechte deal…

[ Voor 9% gewijzigd door Martijn op 05-08-2022 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondsdol
Terug van vakantie. In totaal ongeveer 4000km gereden.

Iets dat me hierbij opvalt: de adaptieve cruise control en forward collision alert reageren af en toe op viaducten en matrix borden. Super irritant. Het lijkt vooral te gebeuren bij laag hangende zon, maar ik heb nog geen duidelijk patroon kunnen herkennen. Ook al een paar keer een behoorlijke remactie gehad door simpelweg een viaduct te naderen.

Is dit iets dat anderen ook herkennen? Valt hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob_wagner
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 30-03-2024
Martijn schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 13:35:
[...]

1150?

4 banden a 241 euro + 4 velgen a 175 euro komt op 1664 euro…

Heb met hetzelfde idee gespeeld, maar die 450 van Lynk is volgens mij nog niet eens zo’n hele slechte deal…
Oh?? Heel raar... maar idd. tijdje geleden naar gekeken en toen kwam ik op een heel ander bedrag uit.
Zal destijds een tikfout gemaakt hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHoorn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-05 21:33
de2xnis schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:56:
[...]

Mooie upgrade inderdaad. Weet iemand of je hem dan nog wel 'gewoon' thuis aan een normaal 230V stopcontact kan opladen? Daar komt natuurlijk niet meer dan 3.600W uit..?
“Granny” kabel laadt maar met 10A max (is dus 2200W). Ik weet niet of je er nog een granny laadkabel bij krijgt als je de nieuwe snellader hebt, zou kunnen van niet omdat dit vermogen niet over 1 fase kan (idd max 3600W).
Dan vind ik mijn normale lader prima, kan nu op de camping s’nachts laden met mijn 10A camping aansluiting en lekker “gratis” kilometers maken.

Prima trekauto en hier in Parijs ook al andere 01’s gespot.
Is met 3 kinderen op de achterbank prima te doen.

🚙 Lynk & Co 01 | 🔌 Alfen Eve Pro | 🤖 HA | 🌞 4kW zw | 🔋 MT Venus 5.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:41
JHoorn schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:26:
[...]

“Granny” kabel laadt maar met 10A max (is dus 2200W). Ik weet niet of je er nog een granny laadkabel bij krijgt als je de nieuwe snellader hebt, zou kunnen van niet omdat dit vermogen niet over 1 fase kan (idd max 3600W).
Dan vind ik mijn normale lader prima, kan nu op de camping s’nachts laden met mijn 10A camping aansluiting en lekker “gratis” kilometers maken.

Prima trekauto en hier in Parijs ook al andere 01’s gespot.
Is met 3 kinderen op de achterbank prima te doen.
Zit er verder niets op de stroom dan ? Ik durf het niet aan vanwege de caravan die ook op de 10A hangt...

- Maar je maakt wel wat mee! -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHoorn
Deviator79 schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:42:
[...]

Zit er verder niets op de stroom dan ? Ik durf het niet aan vanwege de caravan die ook op de 10A hangt...
Caravan gaat s’nachts op accu bedrijf (alleen 2x koelkast en wat opladers) dus gaat prima. Vaak staan ze toch niet zo strak op 10A afgesteld. En ik heb met een vermogensmeter ertussen gekeken en hij trekt niet meer dan de 10A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de2xnis
JHoorn schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:26:
[...]

En dan zou je thuis niet kunnen laden? Dat zou dus een achteruitgang zijn t.o.v. eerder model wat mij betreft..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHoorn
de2xnis schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:22:
[...]

En dan zou je thuis niet kunnen laden? Dat zou dus een achteruitgang zijn t.o.v. eerder model wat mij betreft..?
Het is vooralsnog slechts een aanname, om het zeker te weten zullen we moeten wachten op een levering.
En thuis laden kan natuurlijk altijd via een laadpaal. Ik gebruik de granny lader alleen als ik op vakantie ben en lokaal wil laden. In het buitenland zijn de laadpalen nog niet zo dik gezaaid als in NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Toevallig heeft m'n buurman een Polestar, die kan maximaal 100+ KW snelladen, en die heeft dezelfde 'granny' lader bijgeleverd gekregen die ook bij de Lynk & Co zit. Dus ik ben er eigenlijk wel zeker van dat het moet kunnen.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-06 11:38
MaartenBreda schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 16:48:
Update Eigen Risico

Zoals jullie weten ben ik al een behoorlijke tijd bezig eindelijk eens een antwoord te krijgen over dekking eigen risico met de creditcard.
Eerder heb ik voorgesorteerd door bij de ANWB een Visa Creditcard Silver aan te schaffen. Deze heeft een dekking eigen risico dekking bij autohuur tot €750,-.

Vanmiddag Lynk gebeld en zij geven aan dat hun term ‘administratiekosten’ bij schade binnenkort verleden tijd is. Het wordt dan gewoon eigen risico genoemd. Afwachten dit. Zij geven in ieder geval aan dat de creditcard maatschappij Lynk moet erkennen als autoverhuurbedrijf. Belangrijk dus dat Lynk dit gaat veranderen.

Hierop de ANWB gebeld. De eerste keer wordt ik doorverbonden met UniGarant. Was een week of zes geleden ook. Zie mijn eerdere post. Een heus kastje naar de muur verhaal was dat. Ook nu weer wisten ze weer van niets over Lynk & Co en eigen risico. Uiteindelijk door verbonden met een met mevrouw van ICS. Zij is voor mij diverse mensen gaan bellen en heeft mijn vraag neergelegd. De uitkomst van het verhaal, dat deze wijze van autoverhuur, net als bij Greenweels nog behoorlijk nieuw is en op dit moment niet in de voorwaarden is opgenomen. De productmanager (zit tussen Visa (ICS) en ANWB geeft aan Lynk & Co zeker mee te nemen, reageerde ook behoorlijk enthousiast. Ze zien dat op deze wijze autorijden absoluut de toekomst is.

Kortom: ik houd jullie op de hoogte.
Wij huren een auto en hebben recht op bescherming bij schade aangericht door een derde partij waarop we niets kunnen verhalen (zie eerder voorbeeld op dit forum, waar iemand na een laadbeurt bij een openbare laadpaal, zijn Lynk aantreft met een flink beschadigde bumper).
Weet jij/iemand of Lynk inmiddels de benaming "eigen risico" al verder heeft doorgevoerd? Ben benieuwd of Anwb ISC Silver nog steeds de beste keus is atm!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Route-de-Soleil
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 05-03 07:12
Hoi Allemaal,

Krijg van verschillende mensen de vraag hoe het is afgelopen met mijn defecte Lynk einde juli in Frankrijk.
Op de drie mailtjes is geen enkele reactie gekomen, via de telefoon krijg ik wel een reactie, maar die is niet positief, het is onbekend wat de status is "wilt u Volvo hiervoor bellen?"
Prima ik Volvo donderdag gebeld, de chef werkplaats is even niet op zijn plek, ik vraag of hij asap contact met u wil opnemen. Helemaal niets meer gehoord, ik rij nog steeds de Volvo vervangende huurauto maar ik rij op benzine en als je thuis zonnepanelen en een oud energie contract nog hebt is dit wel even slikken zo'n benzineprijs.
Laten we het positief afsluiten, Lynk geeft aan dat ze de kosten van de huurauto op zich nemen.
Maandag maar weer met Volvo bellen, lijkt mij meer een taak voor Lynk maar goed....
Fijne zondagavond allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthewtje
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-06 11:04
Afgelopen maandag telefonisch mijn Lynk & Co abonnement opgezegd. Omdat mijn factuur/begindatum van contract (of einddatum, maar net hoe je het ziet) is op de 7e van de maand, was ik niet op tijd om nog in dezelfde maand op te zeggen, was echter voor mij ook geen probleem. (Iets met minimaal 20 dagen voor factuurdatum opzeggen). Contract wordt dus per 6-9 beëindigd.

Afgelopen vrijdag gebeld voor het inleveren, wel door een Engels sprekende dame. De voorgestelde ophaaldatum is precies op de dag van einddatum maandabonnement (6-9), dus dat is uitstekend. Ook positief over de geplande ophaal, gezien deze volledig kosteloos is (telefonisch toegezegd), in tegenstelling tot wat er in de algemene voorwaarden staat (dat er kosten worden berekend voor het ophalen van de auto).

Ben benieuwd hoe moeilijk ze gaan doen over de aanwezige gebruikssporen. Ik heb de auto in uitstekende staat gehouden en vaak mooi in de was gezet, maar wat steenslag op de lak en kleine krasjes het en der zijn geen ontkomen aan. Ook ben ik benieuwd hoe nauw ze gaan kijken naar bandenslijtage, gezien ik wel een redelijk agressieve rijstijl heb en dus verwacht dat mijn banden wel bovengemiddelde slijtage hebben genoten.

Er staat op moment van schrijven 9419 km op de auto, en ik heb hem sinds 7 december 2021. Ik heb de auto nooit gedeeld via de app en heb gelukkig nooit te maken gehad met schade, autoproblemen of iets dergelijks. Een geweldige ervaring dus. Ik hoop dit ook zo door te zetten tot de dag van inleveren *klopt af*.

Voor de prijs is het voor mij, ook in vergelijking met private lease bijkomstigheden/nadelen en kosten, een geweldige auto geweest.

Ik heb veel elektrisch gereden en zal waarschijnlijk uitkomen op een totaal van 4-5x tanken over een kilometrage van ongeveer 10,500km.

Tot dusver alles wat mij te binnen schiet en leuk/relevant kan zijn.

Aiko Neostar 4550Wp + Growatt MIN 4200 TL-XH | MG ZS EV LLR MY23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-06 22:22

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

matthewtje schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:31:
Afgelopen maandag telefonisch mijn Lynk & Co abonnement opgezegd. Omdat mijn factuur/begindatum van contract (of einddatum, maar net hoe je het ziet) is op de 7e van de maand, was ik niet op tijd om nog in dezelfde maand op te zeggen, was echter voor mij ook geen probleem. (Iets met minimaal 20 dagen voor factuurdatum opzeggen). Contract wordt dus per 6-9 beëindigd.

Afgelopen vrijdag gebeld voor het inleveren, wel door een Engels sprekende dame. De voorgestelde ophaaldatum is precies op de dag van einddatum maandabonnement (6-9), dus dat is uitstekend. Ook positief over de geplande ophaal, gezien deze volledig kosteloos is (telefonisch toegezegd), in tegenstelling tot wat er in de algemene voorwaarden staat (dat er kosten worden berekend voor het ophalen van de auto).

Ben benieuwd hoe moeilijk ze gaan doen over de aanwezige gebruikssporen. Ik heb de auto in uitstekende staat gehouden en vaak mooi in de was gezet, maar wat steenslag op de lak en kleine krasjes het en der zijn geen ontkomen aan. Ook ben ik benieuwd hoe nauw ze gaan kijken naar bandenslijtage, gezien ik wel een redelijk agressieve rijstijl heb en dus verwacht dat mijn banden wel bovengemiddelde slijtage hebben genoten.

Er staat op moment van schrijven 9419 km op de auto, en ik heb hem sinds 7 december 2021. Ik heb de auto nooit gedeeld via de app en heb gelukkig nooit te maken gehad met schade, autoproblemen of iets dergelijks. Een geweldige ervaring dus. Ik hoop dit ook zo door te zetten tot de dag van inleveren *klopt af*.

Voor de prijs is het voor mij, ook in vergelijking met private lease bijkomstigheden/nadelen en kosten, een geweldige auto geweest.

Ik heb veel elektrisch gereden en zal waarschijnlijk uitkomen op een totaal van 4-5x tanken over een kilometrage van ongeveer 10,500km.

Je zegt het niet omdat het Lynk&Co is als ik je post goed begrijp toch? altijd tevreden geweest dus.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthewtje
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-06 11:04
Ricmaniac schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:37:
[...]

Je zegt het niet omdat het Lynk&Co is als ik je post goed begrijp toch? altijd tevreden geweest dus.
Ik snap je vraag niet helemaal haha. Bedoel je “je zegt het niet op omdat”? Als je dat bedoelt, reden van opzegging is omdat mijn zakelijke auto er aan komt, en ik de Lynk & Co niet meer nodig zal hebben. Inderdaad altijd tevreden geweest met de auto zelf.

Aiko Neostar 4550Wp + Growatt MIN 4200 TL-XH | MG ZS EV LLR MY23

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19-06 13:58

De kosten die in de algemene voorwaarden staan zijn alleen van toepassing als je opzegt binnen de eerste 14 dagen (herroepingsrecht), en dan krijg je het eerste maandbedrag terug. Je betaalt dus inderdaad niet voor het inleveren van de auto (tenzij schade etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jannesbeterams

Zou je willen delen hoe het uiteindelijk terecht kwam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhamstra
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-05 20:27
WCU schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:23:
Welk vervangend vervoer heb je gekregen?

[...]
Volvo XC60 T6 AWD Recharge

Ik rij auto overigens nog steeds, een status update over de LC is bijna onmogelijk om te krijgen.
De Volvo is een fantastische auto, maar duidelijkheid over de Lynk zou welkom zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PkZZP
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06-04 16:47
[quote]Oizo1981 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:47:
[...]

De kosten die in de algemene voorwaarden staan zijn alleen van toepassing als je opzegt binnen de eerste 14 dagen (herroepingsrecht), en dan krijg je het eerste maandbedrag terug. Je betaalt dus inderdaad niet voor het inleveren van de auto (tenzij schade etc)
[/quote

‘Tussen vraag’ : hoe zit het met de staat van de velgen? Denk dat bij velen zo af en een stoepje wordt meegenomen (helaas)….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
PkZZP schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 16:27:
[...]

‘Tussen vraag’ : hoe zit het met de staat van de velgen? Denk dat bij velen zo af en een stoepje wordt meegenomen (helaas)….
Schade op max 25% van de velg wordt gezien als “gewone” gebruiksschade.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDVP2CWGm8k97eE5Q0ex2aGght0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0G3YxbFXr8u9Z6dUkzV0bNbL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AV4QeQijfnxPh1f3WwYIu6_dUOA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PvDOAPybgsa4GmNMDEwqiDme.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
PkZZP schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 16:27:
[...]

Gedurende de 25 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik nog nooit velgschade gehad, bij de 01 heb ik nu al 2 velgen (rechtsvoor en rechtsachter) beschadigd 🙁. Voor mij had er wat meer rubber op gemogen (18” velgen was minder schadegevoelig).
Velg/bandschade gemeld aan L&C, zat binnen de marge gaven ze aan. Rij nu 10 maanden in de 01, dit gebeurde na 2 weken al (oeps)..

Dit is de schade rechtsvoor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cz_BEgH4xG-IMcvT1e7teEX0UyA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1HKPoOhSfWneZjZgaKjJrAQg.jpg?f=fotoalbum_large

en rechtsachter (de band werd ook niets mee gedaan gaf men bij volvo aan):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Rai3vp8A7SEzCqtG_R1KN-8oAY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aJBhoQzctpqfGwYLTrZVQEHg.jpg?f=fotoalbum_large

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-06 16:11
QQ: zit middenin de registratie van de auto voor een parkeervergunning in Amsterdam. Dat is zo'n strict proces dat je af en toe het gevoel krijgt alsof je een zwaarbewapende F16 wilt parkeren.

Hoe zit het met de documenten van de auto? Heb van Lynk & Co een declaration of usage document ontvangen, maar ik heb ook kopie van kentekenbewijs nodig. Zou ik het kentekenbewijs pasje hebben moeten ontvangen bij ontvangst auto of hebben zij die in bezit? Klantenservice heeft geen duidelijk antwoord.

Hoe zit het met jullie qua kentekenbewijs? Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Clock schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:12:
QQ: zit middenin de registratie van de auto voor een parkeervergunning in Amsterdam. Dat is zo'n strict proces dat je af en toe het gevoel krijgt alsof je een zwaarbewapende F16 wilt parkeren.

Hoe zit het met de documenten van de auto? Heb van Lynk & Co een declaration of usage document ontvangen, maar ik heb ook kopie van kentekenbewijs nodig. Zou ik het kentekenbewijs pasje hebben moeten ontvangen bij ontvangst auto of hebben zij die in bezit? Klantenservice heeft geen duidelijk antwoord.

Lag bij mij in een zwarte envelop in het dashboard kastje samen met schadeformulier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Ik kreeg een kopie bij de auto, na een paar keer bellen per post het originele pasje ontvangen.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbbuist
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01-05 12:15

Succes!

Kentekenbewijs zat in het dashboardkastje bij aflevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSchel
  • Registratie: Juni 2019
  • Nu online

Bij mij is gezegd dat ze het kentekenbewijs zouden nasturen. Ik zag dat ik post heb van Lynk & Co, dus ik denk dat dat hem is, maar zit nu in Zuid-Frankrijk dus weet het niet zeker.

De auto is wel echt top trouwens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hondsdol
Update m.b.t. mijn lekke band tijdens vakantie:

- Gisteren 1,5 uur in de wacht gestaan en uiteindelijk iemand te pakken gekregen die me zou terugbellen. Niet gebeurd.
- Vandaag weer een uur in de wacht gestaan en iemand anders gesproken: hij geeft aan morgen de lokale Volvo dealer te bellen zodat er een nieuwe band kan worden besteld en een afspraak kan worden gemaakt. Daarna belt hij mij. Ben benieuwd of het gaat gebeuren.

Wat ook nog aangegeven werd is dat het vervangen van deze band voor mijn rekening is omdat dit buiten de reguliere slijtage valt. Ik kreeg geen duidelijk antwoord op de vraag of hier nog een gedeeltelijke vergoeding van Lynk & Co in zit, aangezien ik de auto heb gekregen met +/- 6600 kilometers op de teller en het m.i. niet eerlijk is als ik 100% betaal terwijl er al slijtage aanwezig is.

Ben benieuwd naar de uiteindelijke kosten in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-06 22:13
Iemand ervaring met de Lynk icm een dashcam? Gebeuren mij de laatste tijd teveel gevaarlijke situaties

[ Voor 34% gewijzigd door juwlez op 09-08-2022 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jldelta
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20-01-2023
hondsdol schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 19:53:
Terug van vakantie. In totaal ongeveer 4000km gereden.

Iets dat me hierbij opvalt: de adaptieve cruise control en forward collision alert reageren af en toe op viaducten en matrix borden. Super irritant. Het lijkt vooral te gebeuren bij laag hangende zon, maar ik heb nog geen duidelijk patroon kunnen herkennen. Ook al een paar keer een behoorlijke remactie gehad door simpelweg een viaduct te naderen.

Is dit iets dat anderen ook herkennen? Valt hier iets aan te doen?
I've just today completed a 3000km round trip to The Alps. I have experienced similar braking both connected with the Adaptive Cruise Control and emergency braking system (which I have set to Low sensitivity). I'm learning to apply a very little gas (accelerator pedal) as I anticipate the times when the electronics are going to kick in in a way that I do not want.

Overall I still think the Lynk 01 is a very good car, if a little soul-less. However, I will lease a Model 3 as soon as I can afford one and go full electric with better electronics + the Tesla charging network.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

juwlez schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:41:
Iemand ervaring met de Lynk icm een dashcam? Gebeuren mij de laatste tijd teveel gevaarlijke situaties
Ik heb ook al jaren een dashcam. Heb al een jaar of 1,5 deze: pricewatch: Garmin Dash cam mini 2

Geen GPS, maar hoefde van mij ook niet. Onder de spiegel weggewerkt dus zie 'm amper.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
Tallguy schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 21:17:
[...]

Ik heb ook al jaren een dashcam. Heb al een jaar of 1,5 deze: pricewatch: Garmin Dash cam mini 2

Geen GPS, maar hoefde van mij ook niet. Onder de spiegel weggewerkt dus zie 'm amper.
Bedankt voor je snelle reactie. Hoe heb je de kabel weggewerkt? In tegenstelling tot mijn vorige auto heeft de Lynk geen usbc poort achter de spiegel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dixet
juwlez schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:29:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie. Hoe heb je de kabel weggewerkt? In tegenstelling tot mijn vorige auto heeft de Lynk geen usbc poort achter de spiegel.
Zoek, staat al een complete DIY handleiding gepost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• constantijn2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11-2022
Mijn Lynk & Co 01 heeft al een aantal dagen het probleem dat er geen internet verbinding is (mobiele data).

Hierdoor werkt de navigatie, Spotify, inloggen en zelfs radio niet.

Hebben meer mensen dit probleem?

Lynk & Co klantenservice heeft een case aangemaakt, maar is zeer traag in de terugkoppeling.

Factory reset heeft niet geholpen.

Dit is overigens niet de eerste keer, maar de vorige keer verdween het probleem vanzelf na een dag of twee.

Overigens heb ik geen geluid wanneer ik de auto via mijn telefoon aan een wifi hotspot koppel. Niet met het infotainment systeem; niet met Android Auto.

Zeer frustrerend allemaal!

[ Voor 8% gewijzigd door constantijn2 op 10-08-2022 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hardred
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-05 13:42
juwlez schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:41:
Yep, heb een blackvue set voor + achter geinstalleerd in de auto met accupakket(cellink) in de dubbele bodem die verbonden is met de 12v, zodat hij tot 1.5 dag in parkingmodus kan blijven filmen(mensen die graag hun deur in die van jou zetten). Deze laadt op tijdens het rijden en dan gebruikt de dashcam de accu enkel als doorvoer van de reguliere 12v
Was vrij makkelijk te doen, je bent er wel even mee bezig maar dan heb je ook wat. Alle draden weggewerkt via het gehemelte e.d dus je ziet er ook niks meer van.

EDIT: Zie dat dixet mijn eerdere post al heeft gelinkt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Hardred op 10-08-2022 09:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hondsdol
hondsdol schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:04:
Update m.b.t. mijn lekke band tijdens vakantie:

- Gisteren 1,5 uur in de wacht gestaan en uiteindelijk iemand te pakken gekregen die me zou terugbellen. Niet gebeurd.
- Vandaag weer een uur in de wacht gestaan en iemand anders gesproken: hij geeft aan morgen de lokale Volvo dealer te bellen zodat er een nieuwe band kan worden besteld en een afspraak kan worden gemaakt. Daarna belt hij mij. Ben benieuwd of het gaat gebeuren.

Wat ook nog aangegeven werd is dat het vervangen van deze band voor mijn rekening is omdat dit buiten de reguliere slijtage valt. Ik kreeg geen duidelijk antwoord op de vraag of hier nog een gedeeltelijke vergoeding van Lynk & Co in zit, aangezien ik de auto heb gekregen met +/- 6600 kilometers op de teller en het m.i. niet eerlijk is als ik 100% betaal terwijl er al slijtage aanwezig is.

Ben benieuwd naar de uiteindelijke kosten in ieder geval.
Update:

Weer anderhalf uur in de wacht gestaan, maar uiteindelijk een werkplaatsafspraak kunnen regelen.

Deze vrijdag wordt mijn band vervangen, voor eigen rekening. Zodra ik weet wat het prijskaartje wordt, update ik het hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oizo1981
hondsdol schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:40:
[...]

Update:

Weer anderhalf uur in de wacht gestaan, maar uiteindelijk een werkplaatsafspraak kunnen regelen.

Deze vrijdag wordt mijn band vervangen, voor eigen rekening. Zodra ik weet wat het prijskaartje wordt, update ik het hier.
Bij mij is ook een band vervangen nadat deze door de ANWB gepropt was. Geen rekening gezien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Route-de-Soleil
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 05-03 07:12
Hierbij een update over de defecte Lynk tijdens mijn vakantie:
nokkenaspositiesensor vervangen, daardoor in een noodloop (80Km maximaal) en tenslotte helemaal gestopt langs de kant van de weg. Volvo heeft gisteren gebeld dat hij klaar is (twee weken geduurd)
Volvo heeft aangegeven dat ze de Lynk niet komen brengen, hebben geen tijd... (vreemd volgens het contract bij reparatie en onderhoud zijn ze dit verplicht, althans is Lynk dit verplicht)
Vervangende auto ingeleverd bij Volvo dealer, gevraagd aan Lynk of zij ook de auto bevestigen dat hij is teruggebracht "Ja hoor geen probleem"
En natuurlijk bij het omwisselen problemen, Volvo tekent niets af, dus kon ik twee dingen doen....ik heb besloten om toch mijn Lynk mee te nemen en de Volvo te laten staan.
Met een risico dat ik aansprakelijk kan worden gesteld, maar goed laten we positief blijven en hopen dat het goed is gekomen.
Auto rijdt weer goed, jammer dat ze hem niet door de wasstraat hadden gereden dat deden ze bij mijn andere lease auto's wel. (niet verplicht wel klantvriendelijk)
Het enige dat nog openstaat is de wegsleepfactuur van mijn Lynk op de Franse tolweg € 164,09 ik heb geen idee of ik dit kan declareren, maar ik heb het geprobeerd. :N

• speediestb
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 20:05
Ik heb zojuist geprobeerd een Lynk te lenen via de app en kreeg een Payment Error.
Gebeld met de servicedesk en daar blijkt dat er een grote implementatie met een ander betaalplatform op de roadmap staat tussen nu en 16 augustus.
Ze vertelde mij als voorbeeld dat er is gewaarschuwd om geen auto's te huren en daar mee naar het buitenland af te reizen op dit moment omdat deze er zomaar mee kan stoppen.

Bizar verhaal en vraag mij af of dit ooit nog goed komt met Lynk & Co M2M en sharing.
Ging er vanuit dat mijn kosten voor de toekomst toch een beetje gehalveerd kunnen worden door de auto te gaan delen als die geleverd is aan mij.
Maar als ik dit allemaal hoor en lees denk ik of het wel zo verstandig is die bestelling. 8)7

• hondsdol
Had een mailtje naar de klantenservice gestuurd met de vraag of er ook maar enige mogelijkheid was om nu of in de toekomst het “oude” model om te ruilen voor een nieuw model aangezien er steeds meer upgrades komen, maar dit lijkt geen optie.

De reactie:
We have a mixture of new and old models and it is not possible to pick the 2022 version against the 2021 one. The 01s are assigned randomly and the only way for you to change version would be canceling your current subscription to then order another one. Still, this does not mean you'll receive the newer model as you might still get the 2021 version delivered.

The only way to receive the 2022 model for sure is to purchase the 01 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:31
hondsdol schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 23:02:
Had een mailtje naar de klantenservice gestuurd met de vraag of er ook maar enige mogelijkheid was om nu of in de toekomst het “oude” model om te ruilen voor een nieuw model aangezien er steeds meer upgrades komen, maar dit lijkt geen optie.

De reactie:

[...]
Lijkt me niet meer dan logisch. Anders zou iedereen constant zijn auto willen omruilen naar een “nieuwere” variant. Het is en blijft immers een huurauto. Met geluk krijg je er nu 1 met 0 of heel weinig km’s. Maar die kans word met de komende jaren steeds lager natuurlijk, ze zullen die auto’s goed uitmelken voor ze vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondsdol
Bulligan schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:27:
[...]

Lijkt me niet meer dan logisch. Anders zou iedereen constant zijn auto willen omruilen naar een “nieuwere” variant. Het is en blijft immers een huurauto. Met geluk krijg je er nu 1 met 0 of heel weinig km’s. Maar die kans word met de komende jaren steeds lager natuurlijk, ze zullen die auto’s goed uitmelken voor ze vervangen worden.
Mee eens. Ook zeker niet bedoeld als kritiek richting Lynk.

Wel vraag ik me af of het dus in theorie mogelijk is om gewoon nog een auto te bestellen, te wachten op het VIN nummer, en de order te annuleren als het een oud model is.

Beetje omslachtig, maar dit lijkt me een manier om uiteindelijk toch te upgraden als je écht wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
hondsdol schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:12:
[...]

Mee eens. Ook zeker niet bedoeld als kritiek richting Lynk.

Wel vraag ik me af of het dus in theorie mogelijk is om gewoon nog een auto te bestellen, te wachten op het VIN nummer, en de order te annuleren als het een oud model is.

Beetje omslachtig, maar dit lijkt me een manier om uiteindelijk toch te upgraden als je écht wil.
Dit is toevallig iets wat ik recent heb nagevraagd, antwoord van Lynk:
Zodra onze boekingsafdeling je contacteert om de levering in te plannen zouden zij deze informatie gereed moeten hebben, je zou dan jouw bestelling kostenloos kunnen annuleren, wij adviseren dit natuurlijk niet omdat je vervolgens weer ongeveer 6 maanden opnieuw zal moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:54
hondsdol schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:40:
[...]

Update:

Vaag. Bij mijn PL heeft dit nooit geld gekost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

juwlez schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:29:
[...]

Via het plafond, daarna langs de zijkant bij de voorruit naar beneden, onder de dorpel door en dan onder de bijrijderstoel naar het USB punt aan de achterkant vd middelconsole.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
MaartenBreda schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 16:48:
Update Eigen Risico

Zoals jullie weten ben ik al een behoorlijke tijd bezig eindelijk eens een antwoord te krijgen over dekking eigen risico met de creditcard.
Eerder heb ik voorgesorteerd door bij de ANWB een Visa Creditcard Silver aan te schaffen. Deze heeft een dekking eigen risico dekking bij autohuur tot €750,-.

Vanmiddag Lynk gebeld en zij geven aan dat hun term ‘administratiekosten’ bij schade binnenkort verleden tijd is. Het wordt dan gewoon eigen risico genoemd. Afwachten dit. Zij geven in ieder geval aan dat de creditcard maatschappij Lynk moet erkennen als autoverhuurbedrijf. Belangrijk dus dat Lynk dit gaat veranderen.

Hierop de ANWB gebeld. De eerste keer wordt ik doorverbonden met UniGarant. Was een week of zes geleden ook. Zie mijn eerdere post. Een heus kastje naar de muur verhaal was dat. Ook nu weer wisten ze weer van niets over Lynk & Co en eigen risico. Uiteindelijk door verbonden met een met mevrouw van ICS. Zij is voor mij diverse mensen gaan bellen en heeft mijn vraag neergelegd. De uitkomst van het verhaal, dat deze wijze van autoverhuur, net als bij Greenweels nog behoorlijk nieuw is en op dit moment niet in de voorwaarden is opgenomen. De productmanager (zit tussen Visa (ICS) en ANWB geeft aan Lynk & Co zeker mee te nemen, reageerde ook behoorlijk enthousiast. Ze zien dat op deze wijze autorijden absoluut de toekomst is.

Kortom: ik houd jullie op de hoogte.
Wij huren een auto en hebben recht op bescherming bij schade aangericht door een derde partij waarop we niets kunnen verhalen (zie eerder voorbeeld op dit forum, waar iemand na een laadbeurt bij een openbare laadpaal, zijn Lynk aantreft met een flink beschadigde bumper).
Zojuist heel simpel de vraag gesteld aan ANWB via de chat.
Stuurde dit: Ik heb een vraag betreft de Visa Silver Card waarbij het gaat om de eigen risico van autohuurverzekering. Geldt dit ook wanneer je een auto (abonnement) neemt bij lynkco.com. Dit is namelijk geen lease maar je huurt maandelijks een auto voor een vast bedrag.

En dit was de reactie: Hallo Raymond, Nee dat geldt alleen bij huur van een auto voor bv. vakantie of een dagje.

Vrij kort door de bocht, geen idee hoe ze het dan controleren dat het geen vakantie/dagjes auto is. Hebben andere mensen al andere ervaringen met ANWB (of andere antwoorden)?

Edit
Evenals ING: Nee, de voorwaarden bij autohuur is dat de huur eenmalig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonTW
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 12-02 23:52
constantijn2 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:55:
[b]Mijn Lynk & Co 01 heeft al een aantal dagen het probleem dat er geen internet verbinding is (mobiele data).
Heb ik ook al een aantal dagen (10) last van. Of het aan de hitte (corsica) ligt of aan het slechte mobiele bereik ben ik nog niet achter.

Navigatie werkt bij mij wel, alleen geen file-updates. Vandaag hotspot telefoon als WiFi aangezet. Spotify werkt dan wel weer in de auto. Maar kan dan net zo goed CarPlay aanzetten. Enige voordeel file-info in navigatie werkt dan wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-06 21:39
Gebruiken jullie de native navigatie dus echt? Bij mij (Groningen) loopt ie echt hopeloos achter. En reistijd ivm Google Maps is altijd veel hoger. Weet niet wat voor routes hij kiest maar vind het maar apart... O ja en vaak dan tik ik een adres in + huisnummer maar dan pakt ie dat nummer niet. Dan pak ik maar de buren die kent ie dan wel.

Ziet er wel mooi uit op je scherm trouwens. Maar ik gebruik dus toch Maps gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdV
  • Registratie: April 2022
MitchellHearth schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:36:
Gebruiken jullie de native navigatie dus echt? Bij mij (Groningen) loopt ie echt hopeloos achter. En reistijd ivm Google Maps is altijd veel hoger. Weet niet wat voor routes hij kiest maar vind het maar apart... O ja en vaak dan tik ik een adres in + huisnummer maar dan pakt ie dat nummer niet. Dan pak ik maar de buren die kent ie dan wel.

Ziet er wel mooi uit op je scherm trouwens. Maar ik gebruik dus toch Maps gewoon...
Ik rij altijd op de native navigatie, bij mij werkt hij helemaal prima. 2 keer naar zuid Europa gereden, geen centje pijn. Ziet er ook mooi uit in het instrumentarium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

MitchellHearth schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:36:

Ik gebruik Waze. Werkt perfect en werkt gewoon via Apple (en Android)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:54
Meer mensen de mail gekregen over 15 augustus? Blijkbaar moet je straks zelf een account aanmaken bij Stripe. Gok dat ze een soort marketplace account constructie hebben genomen. Zeg maar zoals bol plaza voor ondernemers. Dan moet je wel veel data delen (kyc) ben benieuwd wat het wordt bij Lynkco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
meermarco schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:48:
Meer mensen de mail gekregen over 15 augustus? Blijkbaar moet je straks zelf een account aanmaken bij Stripe. Gok dat ze een soort marketplace account constructie hebben genomen. Zeg maar zoals bol plaza voor ondernemers. Dan moet je wel veel data delen (kyc) ben benieuwd wat het wordt bij Lynkco.
Wat is Stripe? Waarvoor zou je dat nodig hebben volgens die email? Die blijkbaar niet iedereen heeft ontvangen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
dixet schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:09:
[...]

Wat is Stripe? Waarvoor zou je dat nodig hebben volgens die email? Die blijkbaar niet iedereen heeft ontvangen 8)
De bewuste mail:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJqekZWvYlO37hrfSmnIbriinjM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vXsVNBNhH90s0ucsXPJUyNMM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
Ah, fijn dat ze het niet expliciet noemen in die mail, maar schijnbaar gaan ze de betalingen voor onderverhuur via die site doen.

Dan hebben wss alleen mensen die delen aan hebben staan de mail gehad. Zolang het geen volwassen platform (geen β meer) is zal ik dat toch niet gebruiken.
Als je wel je auto deelt dus weer een extra partij ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
dixet schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:00:
[...]
er zat sowieso al een partij tussen voor de betalingen. Die functioneerde ook niet. Dus wellicht gaat het straks beter met Stripe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hondsdol
dixet schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:00:
[...]

Ah, fijn dat ze het niet expliciet noemen in die mail, maar schijnbaar gaan ze de betalingen voor onderverhuur via die site doen.

Dan hebben wss alleen mensen die delen aan hebben staan de mail gehad. Zolang het geen volwassen platform (geen β meer) is zal ik dat toch niet gebruiken.
Delen staat hier aan, maar niks gekregen. Vaag weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jannesbeterams
Laatst de ingebouwde navigatie gebruikt. Wat een drama. Kwam keer op keer op zand/grind wegen terecht die als vaste weg op de kaart stonden, of in doodlopende straten. Ook klopte de speech voor geen meter. Ga nu rechtsaf, terwijl daar een muur stond en de afslag pas 300mtr verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baassii
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-06 07:07

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cyberdj
Etappe 1 met de “zuipschuit” + caravan zit erop!
Zo fijn als het rijden op elektra is, zo vervelend is puur op benzine rijden.

200km op een tank gaat “net”.

Combinatie van auto (met 4 fietsen op het dak) + 1300Kg caravan zorgt voor een behoorlijk verbruik. Naast de benzine, ging ook de accu beetje bij beetje leger (ik heb hem op accu sparen gezet op enig moment om wat “achter de hand” te hebben).

Combinatie rijdt heerlijk overigens, 105 met 2 vingers in de neus, inhalen met 115/uur is ook geen probleem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mBpsc4rGTZ9ZGLjOovwm4rolEfM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XWCUJItom88mGWg6DVy9JlC3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K03Fw3FdAGmEVmyq42bkPhKxUc0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/weVz9uobxLlMU81Ii48xWPKM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-06 23:53
Dit leek me wel een leuke auto om de periode naar de EV mee te overbruggen. Ik probeer een account te maken op de app. "This is an unexpected operation" bij het invullen van mijn email. Oké, de app doet dus niet het allermeest basale. Nouja, dan probeer ik het op de site. Er gebeurt niks. Krijg geen email, kan ook niet inloggen.

Gaat alles bij Lynk zo? Hoe moet ik nu überhaupt zo'n auto een keertje lenen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
Grotbewoner schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 18:50:
Dit leek me wel een leuke auto om de periode naar de EV mee te overbruggen. Ik probeer een account te maken op de app. "This is an unexpected operation" bij het invullen van mijn email. Oké, de app doet dus niet het allermeest basale. Nouja, dan probeer ik het op de site. Er gebeurt niks. Krijg geen email, kan ook niet inloggen.

Gaat alles bij Lynk zo? Hoe moet ik nu überhaupt zo'n auto een keertje lenen?
Het is een beetje onhandig van ze, maar ze hebben onderhoud dit weekend en aankomende dinsdag komt er ook een app update. Knullig dat ze geen melding weergeven op de website 🤦🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 11:14
cyberdj schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 18:07:

Combinatie van auto (met 4 fietsen op het dak) + 1300Kg caravan zorgt voor een behoorlijk verbruik. Naast de benzine, ging ook de accu beetje bij beetje leger (ik heb hem op accu sparen gezet op enig moment om wat “achter de hand” te hebben).

Combinatie rijdt heerlijk overigens, 105 met 2 vingers in de neus, inhalen met 115/uur is ook geen probleem.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat valt wel tegen 200km. Welke stand? Ik rijd meestal gewoon op power als ik de accu wil sparen, en dat gaat qua verbruik prima...maar zonder 1300kg extra en fietsen uiteraard. Toch erg groot verschil. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-06 23:53
Skybox_ schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 20:38:
[...]

Het is een beetje onhandig van ze, maar ze hebben onderhoud dit weekend en aankomende dinsdag komt er ook een app update. Knullig dat ze geen melding weergeven op de website 🤦🏻‍♂️
Bedankt voor deze opmerking.

Gek dat ze een goede auto weten te maken maar slechte software. Dit is allemaal zo basic. Tja, voor een dubbeltje op de eerste rij. Wellicht prima als tijdelijke auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MXdar2
  • Niet online
Ik kan de hele dag al niet inloggen. In de app krijg ik een rood kruis met daaronder de melding : Inloggen mislukt. Het ingevoerde emailadres en wachtwoord komen niet overeen. Op de website krijg ik de melding: Sorry, je internet connectie werkt niet goed.
Beide meldingen kloppen niet. Ik log al bijna een jaar in met deze emailadres en wachtwoord combinatie en mijn internet connectie werkt super goed. De reden dat ik uitlogde uit de app, is omdat deze weer eens niet goed werkte. Hierdoor kon ik de auto dus niet voorkoelen en zat ik onnodig in een sauna toen ik mijn rit begon. De app werkt trouwens vaker niet als ik hem nodig heb (maar de prijs gaat wel 5 tientjes omhoog, beetje jammer). De Wachtwoord vergeten knop in de app verstuurt geen mail, althans ik heb hem niet ontvangen (ook niet in de spam). Contact opnemen via het formulier op de website kan niet want in het veld onderwerp selecteren verschijnt geen lijst om een onderwerp te selecteren en zonder een onderwerp verstuurt het formulier blijkbaar niet (krijg geen melding of dergelijke, maar doet gewoon niks.

Ik hou mn hart vast voor het geval er echt wat dringends is... Waar ik ze voor nodig heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
Rmaxx schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 21:04:
[...]

Dat valt wel tegen 200km. Welke stand? Ik rijd meestal gewoon op power als ik de accu wil sparen, en dat gaat qua verbruik prima...maar zonder 1300kg extra en fietsen uiteraard. Toch erg groot verschil. :-(
Ik rij ook in power modus. In power modus snoept hij echter gewoon van de accu omdat hij flink moet werken (Ardennen, Vogezen). Zonder caravan doet ie dat bijna niet is ook mijn ervaring. Dan haal ik ook wel 400km op een tank (1:10 bij 120km/u gemiddeld). Volledig elektrisch heb ik ook even gedaan. 6km gereden, van 30km rijbereik naar 12km 😀.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonTW
  • Laatst online: 12-02 23:52

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Met caravan zeker niet zuinig rit door België, Frankrijk, Zwitserland naar Italië (genua) 11 liter per 100 km. Is dus wel stuk zuiniger dan jouw 200km op een tank. Wel een kleine tank 42 liter voor dit gebruik. Met enige reserve toch om de 300-330 km tanken.
Nu in de bergen van Corsica zonder caravan 6,2 liter per 100km veel regenereren bij het afdalen. Dan rij je vrij veel elektrisch (hybride stand). In de bergen ook power gebruikt, lijkt dat dat iets minder voordelig is 6,4 liter per 100 km. (Nog wel stroom over in de accu aan het eind).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tebs
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05-09-2024
MXdar2 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 21:36:
Ik kan de hele dag al niet inloggen. In de app krijg ik een rood kruis met daaronder de melding : Inloggen mislukt. Het ingevoerde emailadres en wachtwoord komen niet overeen. Op de website krijg ik de melding: Sorry, je internet connectie werkt niet goed.
Beide meldingen kloppen niet. Ik log al bijna een jaar in met deze emailadres en wachtwoord combinatie en mijn internet connectie werkt super goed. De reden dat ik uitlogde uit de app, is omdat deze weer eens niet goed werkte. Hierdoor kon ik de auto dus niet voorkoelen en zat ik onnodig in een sauna toen ik mijn rit begon. De app werkt trouwens vaker niet als ik hem nodig heb (maar de prijs gaat wel 5 tientjes omhoog, beetje jammer). De Wachtwoord vergeten knop in de app verstuurt geen mail, althans ik heb hem niet ontvangen (ook niet in de spam). Contact opnemen via het formulier op de website kan niet want in het veld onderwerp selecteren verschijnt geen lijst om een onderwerp te selecteren en zonder een onderwerp verstuurt het formulier blijkbaar niet (krijg geen melding of dergelijke, maar doet gewoon niks.

Ik hou mn hart vast voor het geval er echt wat dringends is... Waar ik ze voor nodig heb.
Hier ook.. zaterdagavond bericht dat ik “om veiligheidsredenen” ben uitgelogd sindsdien precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirrukkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-06 17:02
Vandaag laad mijn auto niet op? Normaal aan 220v stekker aan huis. Is dit wellicht ivm app update? Andern ook last van?

[ Voor 13% gewijzigd door dirrukkie op 15-08-2022 10:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• El Major
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09-2024
Inmiddels rij ik ruim 9 maanden en bijna 12dkm in de Lynk & Co 01. Op wat kleine puntjes na (bluetooth elke keer opnieuw instellen, niet werken carplay na korte stop, geheugen spiegel/stoelverstelling soms weg) vind ik het een erg fijne auto.

Eind juli zijn we (4 personen) met de Lynk naar Zuid-Frankrijk op vakantie geweest. Heenreis ging prima. De power, automaat en adaptieve cruise control maakt dit soort afstanden toch een stuk aangenamer in vergelijk met de auto's die we tot nu toe gehad hebben. De 42 liter benzine tank is wel aan de kleine kant. Ook in de Franse heuvels/bergen was het heerlijk rondtuffen in de Lynk, panoramadak open en gaan.

Helaas kregen we op de terugweg na 100km de melding dat het koelvloeistof peil te laag was. Bijgevuld bij het eerst volgende tankstation maar helaas kwam dezelfde meldigen alweer na 150km. Onder de auto gekeken en daar druppelde de koelvloeistof op de straat, ergens een lek dus. Met vaak stoppen en bijvullen toch thuis weten te komen op zondag 31 juli. Onderweg al contact gehad met Lynk en die gaven aan maandag om 8:00 gelijk te bellen zodat ik doorverbonden kon worden naar de technische afdeling (zondag dicht).

Maandag dus direct gebeld, bleek de technische afdeling heel de dag afwezig te zijn, de (overigens zeer vriendelijke) Lynk medewerker wist niet waarom maar ik kreeg het advies om dinsdagochtend terug te bellen. Zo gezegd zo gedaan, dinsdag om 8:00 gebeld en de Lynk werd dezelfde ochtend nog opgehaald en er werd gelijk een leen auto afgeleverd, keurig. Helaas was dit een Nissan Micra, met een gezin even wennen maar voor een paar dagen redden we ons wel.... Een paar dagen dachten we...

Inmiddels zijn we 2 weken verder en nog niets van Lynk gehoord. Ondertussen al een keer gebeld maar een andere Lynk medewerker gaf aan dat we geduld moeten hebben en ze niet kunnen aangeven hoe lang de reparatie gaat duren (de Lynk staat bij een lokale Volvo dealer). Op de vraag of ik een andere auto kan kan krijgen dan de Micra (we gaan regelmatig met het gezin op pad en in de Micra kan niet alles mee) werd aangegeven dat ik hierover moest mailen. Inmiddels al weer 6 dagen geleden een mail gestuurd maar nog 0 reactie. Vandaag ga ik de volvo dealer zelf maar eens bellen, wie weet weten ze daar meer.

Samenvattend de Lynk is, op wat kleine puntjes na, een fijne auto zolang hij rijdt. Maar zodra er problemen zijn moet je als klant behoorlijk geduld hebben. Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iSchel
  • Nu online
dirrukkie schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 10:11:
Vandaag laad mijn auto niet op? Normaal aan 220v stekker aan huis. Is dit wellicht ivm app update? Andern ook last van?
Mijn Lynk hangt aan de lader op de camping in Frankrijk, ook met de 220v stekker. Ze laadt wel op, maar kan de stand van zaken niet bijhouden in de app. Ik dacht eerst dat dat wellicht aan de internetbundel van de Lynk lag (kinderen hebben ook met de iPad gestreamd via de WiFi) maar nu ik jouw post lees, lijkt het een ander probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirrukkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-06 17:02
hij doet het inmiddels gewoon aan de stekker ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdV
  • Registratie: April 2022

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Met 1200 kg caravan aan de haak, geen fietsen op dak, en gewoon rijden in de hybrid stand met accu sparen aan kom ik op 1:10 gemiddeld naar Slovenië. Kruissnelheid 100 km/u, inhalen soms iets sneller. Berg op in standje Power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXdar2
  • Niet online
Update: ik kan nu opeens weer inloggen. Erg slecht, want er is mijner zijds niets veranderd.
MXdar2 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 21:36:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kensingtonnie
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 21-06 05:41
El Major schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:22:
Inmiddels rij ik ruim 9 maanden en bijna 12dkm in de Lynk & Co 01. Op wat kleine puntjes na (bluetooth elke keer opnieuw instellen, niet werken carplay na korte stop, geheugen spiegel/stoelverstelling soms weg) vind ik het een erg fijne auto.

Eind juli zijn we (4 personen) met de Lynk naar Zuid-Frankrijk op vakantie geweest. Heenreis ging prima. De power, automaat en adaptieve cruise control maakt dit soort afstanden toch een stuk aangenamer in vergelijk met de auto's die we tot nu toe gehad hebben. De 42 liter benzine tank is wel aan de kleine kant. Ook in de Franse heuvels/bergen was het heerlijk rondtuffen in de Lynk, panoramadak open en gaan.

Helaas kregen we op de terugweg na 100km de melding dat het koelvloeistof peil te laag was. Bijgevuld bij het eerst volgende tankstation maar helaas kwam dezelfde meldigen alweer na 150km. Onder de auto gekeken en daar druppelde de koelvloeistof op de straat, ergens een lek dus. Met vaak stoppen en bijvullen toch thuis weten te komen op zondag 31 juli. Onderweg al contact gehad met Lynk en die gaven aan maandag om 8:00 gelijk te bellen zodat ik doorverbonden kon worden naar de technische afdeling (zondag dicht).

Maandag dus direct gebeld, bleek de technische afdeling heel de dag afwezig te zijn, de (overigens zeer vriendelijke) Lynk medewerker wist niet waarom maar ik kreeg het advies om dinsdagochtend terug te bellen. Zo gezegd zo gedaan, dinsdag om 8:00 gebeld en de Lynk werd dezelfde ochtend nog opgehaald en er werd gelijk een leen auto afgeleverd, keurig. Helaas was dit een Nissan Micra, met een gezin even wennen maar voor een paar dagen redden we ons wel.... Een paar dagen dachten we...

Inmiddels zijn we 2 weken verder en nog niets van Lynk gehoord. Ondertussen al een keer gebeld maar een andere Lynk medewerker gaf aan dat we geduld moeten hebben en ze niet kunnen aangeven hoe lang de reparatie gaat duren (de Lynk staat bij een lokale Volvo dealer). Op de vraag of ik een andere auto kan kan krijgen dan de Micra (we gaan regelmatig met het gezin op pad en in de Micra kan niet alles mee) werd aangegeven dat ik hierover moest mailen. Inmiddels al weer 6 dagen geleden een mail gestuurd maar nog 0 reactie. Vandaag ga ik de volvo dealer zelf maar eens bellen, wie weet weten ze daar meer.

Samenvattend de Lynk is, op wat kleine puntjes na, een fijne auto zolang hij rijdt. Maar zodra er problemen zijn moet je als klant behoorlijk geduld hebben. Jammer.
Sterkte en succes hiermee.

Zoals eerder hier gemeld heb ik tijdens mijn vakantie in Frankrijk schade gereden (achterkant, ondanks sensoren en camera , gewoon stom dus 😳)
Op 25 juli telefonisch gemeld en op verzoek van de Italiaanse, slecht en nagenoeg onverstaanbaar Engels sprekende medewerkster daar achteraan een mail met foto's gestuurd.
Op 31 juli ontving ik al een reactie dat de melding was doorgestuurd naar de technische dienst en dat de foto's een geweldige hulp waren. Die mail bestond uit twee delen, het eerste in het Nederlands waarin op een waarschijnlijk komisch bedoelde manier werd aangegeven dat ik antwoord kreeg in het Engels. Het tweede deel was de reactie op mijn melding in het Engels.
Daarna niets meer gehoord.
12 augustus daarom zelf maar weer gemaild en duidelijk gemaakt dat ik niet begrijp dat Lynk blijkbaar niet in staat is om een datum of termijn te geven wanneer de auto gerepareerd kan worden.
Bij het eerste het beste schadeherstelbedrijf kijken ze gewoon in de agenda wanneer er ruimte is en dan kun je daar rekening mee houden.

Hetzelfde verhaal met de maandtermijnen die al sinds maart niet zijn afgeschreven. Diverse keren gemeld, geen (re)actie.

Voor vragen over updates en het al dan niet moeten vervangen van de thermostaat is wel een case gemaakt maar is nooit een antwoord gekomen.

Dan zie ik op internet al die mooie (nieuwe) clubs en blije mensen voorbijkomen en begrijp ik niet dat het primaire proces niet dezelfde aandacht krijgt.
Ik ben echt geen azijnpisser en begrijp ook best dat alles tijd nodig heeft en ik vind de 01 een heerlijke auto, inmiddels 11.000 km, en het is ondanks de verhoogde prijs nog steeds een hele mooie aanbieding. Maar we zijn nu al meer dan een jaar verder sinds de introductie en dan nog steeds dit soort dingen....🤔

XC40 | Single Motor ER | MY24 | Ultimate | Sage Green | 20"| privacy glass | trekhaak |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moto Racer
  • Laatst online: 22-06 19:19
MXdar2 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 17:02:
Update: ik kan nu opeens weer inloggen. Erg slecht, want er is mijner zijds niets veranderd.

[...]
Misschien is het omdat die app geüpdatet wordt vandaag 15 en 16 Augustus voor het delen van de auto. Zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSchel
  • Nu online
iSchel schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:51:
[...]

Mijn Lynk hangt aan de lader op de camping in Frankrijk, ook met de 220v stekker. Ze laadt wel op, maar kan de stand van zaken niet bijhouden in de app. Ik dacht eerst dat dat wellicht aan de internetbundel van de Lynk lag (kinderen hebben ook met de iPad gestreamd via de WiFi) maar nu ik jouw post lees, lijkt het een ander probleem.
Bij een andere laadsessie kon ik het wel weer bijhouden in de app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TissueAndLube
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-03-2024
El Major schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:22:

Mijn auto is i.v.m. bovenstaande reden afgelopen vrijdag afgesleept, het is een bekend probleem en valt onder de categorie kinderziektes. Ik heb afgelopen vrijdag een leenauto gekregen die ik morgen moet inleven, maar toch ook weer niet? Lynk weet het ook allemaal niet en volgens het contract van de huurauto moet ik dan vanaf morgen 100 euro per dag betalen... We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
Keep us posted..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:42
TissueAndLube schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:37:
[...]

Mijn auto is i.v.m. bovenstaande reden afgelopen vrijdag afgesleept, het is een bekend probleem en valt onder de categorie kinderziektes. Ik heb afgelopen vrijdag een leenauto gekregen die ik morgen moet inleven, maar toch ook weer niet? Lynk weet het ook allemaal niet en volgens het contract van de huurauto moet ik dan vanaf morgen 100 euro per dag betalen... We gaan het zien.
Je hoeft niets te betalen, ik heb zelf ook 4 weken leen/huur auto gehad en je hoeft niets te betalen. Omdat hun zo traag zijn met reparaties kan jij als klant niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:31
Fibrenl schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:19:
[...]

Je hoeft niets te betalen, ik heb zelf ook 4 weken leen/huur auto gehad en je hoeft niets te betalen. Omdat hun zo traag zijn met reparaties kan jij als klant niets aan doen.
Ze zijn ook traag met incasseren, dus zou me niets verbazen als je over half jaar alsnog de rekening krijgt :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:03

BPi

Iemand al "last" gehad van een piepende auto? Lijkt van remmen te komen. Reed met raam open en het geluid was erg irritant. Af en toe verdween het geluid, maar net zo plotseling was het terug. Even flink remmen was geen oplossing (vonden de inzittenden 😉)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
BPi schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:09:
Iemand al "last" gehad van een piepende auto? Lijkt van remmen te komen. Reed met raam open en het geluid was erg irritant. Af en toe verdween het geluid, maar net zo plotseling was het terug. Even flink remmen was geen oplossing (vonden de inzittenden 😉)
Piepende remmen hebben wel meer EV’s geloof ik, juist omdat je geen motorgeluid hoort vallen de remmen op. Mijn 01 heeft sinds de bandenwissel een rammel in of het onderstel of ergens anders onder de auto. Bij lage snelheid en oneven wegdek is er een rammel hoorbaar in de auto. Bij de volgende beurt maar eens aangeven, moet zeggen dat ik ook wel een tick heb voor geluiden. Mijn vrouw vindt dat ik overdrijf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

donny_p schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:16:
[...]

Piepende remmen hebben wel meer EV’s geloof ik, juist omdat je geen motorgeluid hoort vallen de remmen op. Mijn 01 heeft sinds de bandenwissel een rammel in of het onderstel of ergens anders onder de auto. Bij lage snelheid en oneven wegdek is er een rammel hoorbaar in de auto. Bij de volgende beurt maar eens aangeven, moet zeggen dat ik ook wel een tick heb voor geluiden. Mijn vrouw vindt dat ik overdrijf :P
Haha.
Nu is het een geluid tijdens het rijden. En niet vlak na wegrijden. Ook nog na tientallen kilometers op pure. Auto heeft nu na 9 maanden17.000 km op zitten en de bandenwissel was (gelukkig) al half april en 5 a 6.000 km geleden.
Legde eerder de link met de rem omdat die minder wordt gebruikt dan bij conventionele auto. En bij eerdere auto's wel eens gehad dat de parkeerrem langzaam vast gingen zitten door weinig gebruik. De lynk staat bij mij echter automatisch op de parkeerrem (handrem).

Sinds toen werkt de energieweergave (teruglevering enzo) op dashboard overiigens vaker niet dan wel. 🤫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pushnoi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-05 18:01
iSchel schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:51:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kv3T0WvNRQMgBVWJ2jI9dV3YsYA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XC3HYc3pUfladfS4pJaUeVw6.jpg?f=fotoalbum_large

:X >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wigwam2
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 16-03-2023
nadat ik in de garage 2 software updates heb gekregen (waar blijft de beloofde OTA??), heb al enkele malen een vastloper gehad waardoor de navigatie blijft hangen op "lokatie zoeken". Overigens ook het scherm rechtsboven (bij mij verbruiksgegevens). Media en andere zaken doen het wel. Afzetten, uitstappen en op slot en weer openen en starten helpt niet. Lastig als je de navigatie wilt gebruiken. Is dat bekend en weet iemand hier een (gemakkelijke) oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSchel
  • Nu online
Verschil is dat ik het heb gevraagd aan de beheerder van de camping. Geen enkel porbleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TissueAndLube
Fibrenl schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:19:
[...]

Klopt, maar ik heb blijkbaar een ander huurcontract dan normaal. Lynk is er mee bezig... Wat voor auto kreeg u destijds mee? Ik zit nu met een audi A3 en qua auto is het niet verkeerd maar ik heb simpelweg meer ruimte nodig dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:42
TissueAndLube schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:45:
[...]

Klopt, maar ik heb blijkbaar een ander huurcontract dan normaal. Lynk is er mee bezig... Wat voor auto kreeg u destijds mee? Ik zit nu met een audi A3 en qua auto is het niet verkeerd maar ik heb simpelweg meer ruimte nodig dan dit.
Ik heb twee keer een auto gehad een keer twee weken vw polo en 4 weken een Kia niro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Hoeveel kilometers hebben jullie al gehaald op 1 lading? Ik in Zweden op een route in the country side over 70 wegen, beetje 80 en heel klein stukje 100.
Net voor de 89 km is de omschakeling geweest naar brandstof. 🤗
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FGBbl0f6bqvN02106Un5dR2AZlI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dJDwt0L7GpmrropphKlKr0db.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ef4WtBsJk9ptfuYOIZrNl3EN9Os=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tGXD2GPSOWUYlqkAeC9IQqyR.jpg?f=fotoalbum_large

Het brandstofverbruik op andere momenten, met en zonder caravan (1.500kg), heb ik geen idee van. Ik vermoed aanzienlijk. :N
Wel op elke locatie zoveel mogelijk elektrisch gereden.
Zo af en toe hadden we een camping met laadpaal. Maar ook het begrijpelijke verbod om "wild te laden". Gelukkig waren er ook campingeigenaren die daarover meedenken en je een stopcontact kunnen aanbieden en een tussenstekker om netjes het verbruik af te rekenen. Op mijn eigen plekje aftappen lijkt mij overigens ook niet fijn. Via een lange haspel waar ik ook koelkast, boiler, licht, waterkoker, nespresso, oventje nog een auto bijpluggen :S

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yLZkVz9yBVGGeaLQKn2t0BKiOuQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hx8GYOXOtc8UIaNPwus05poU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HwiQ-xuHoMr_rEgowWeLRQpISkE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LN7OcklTr5NlO5YWaCuHJxaK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nordkapp
  • Laatst online: 15-06 17:27
BPi schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:09:
Heb ik ook gehad, bleek steentje te zijn tussen remschijf en behuizing, kon niet zelf “ontsnappen” eruit gepeuterd met een kleine schroevendraaier

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Hardred
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-05 13:42
Had het aan een aantal hier beloofd, dus bij deze nog een aantal foto's van een shoot van vorige week met de nieuw gewrapte accenten :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3dmTLR_y9x2tqCFIAEw-35OV-6Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7g8qe82xyLX2BDLPFejXebwe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z8ZrSP-N76XoNwBxQdLD98HxrfQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4uSzQyMaWYEOfNLfSSGHbA3f.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wi0mOjbma8LQ4qP5opXBefMECAc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/a0vv46SmfKJP32uHWZduwP53.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Hardred op 17-08-2022 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de2xnis
Hardred schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:13:
Had het aan een aantal hier beloofd, dus bij deze nog een aantal foto's van een shoot van vorige week met de nieuw gewrapte accenten :)
Super dik!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TissueAndLube
update: Thermostaat is kapot, zal volgende week woensdag vervangen gaan worden, dan is de auto 2 weken weggeweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-06 21:39
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kleur is dan wellicht niet m'n smaak. Maar wat een gave foto's :*) Kan zo in een folder van Lynk & Co. Complimenten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 11:14
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gave foto's, maar 'Hardred' en dan toch groen gekozen? >:)
Pagina: 1 ... 78 ... 177 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.