Hoi Allen,
Inmiddels een week zonder Lynk (nadat hij op de Franse snelweg ineens in de noodloop terecht kwam en tenslotte het helemaal niet meer deed) via de app zie ik dat hij nog steeds in Frankrijk staat, al twee keer gevraagd hoe het staat met het vervangend vervoer, gewoon al dagen geen antwoord gekregen..
Als in de voorwaarde staat 5 dagen maximaal vervangend vervoer in het buitenland, prima, maar dan verwacht ik wel dat er een andere auto klaarstaat als ik thuis ben.
Het vervelende is gewoon dat je helemaal niets hoort, die onzekerheid hoe moeilijk is het om een kort berichtje te sturen?:strip_exif()/f/image/KNYWqizWAIrJPA6ggll7oALb.jpg?f=fotoalbum_large)
Inmiddels een week zonder Lynk (nadat hij op de Franse snelweg ineens in de noodloop terecht kwam en tenslotte het helemaal niet meer deed) via de app zie ik dat hij nog steeds in Frankrijk staat, al twee keer gevraagd hoe het staat met het vervangend vervoer, gewoon al dagen geen antwoord gekregen..
Als in de voorwaarde staat 5 dagen maximaal vervangend vervoer in het buitenland, prima, maar dan verwacht ik wel dat er een andere auto klaarstaat als ik thuis ben.
Het vervelende is gewoon dat je helemaal niets hoort, die onzekerheid hoe moeilijk is het om een kort berichtje te sturen?
:strip_exif()/f/image/KNYWqizWAIrJPA6ggll7oALb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VAJBgvsgq5KvP33lmIb79wPM.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door Route-de-Soleil op 26-07-2022 15:51 ]