Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Route-de-Soleil
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 05-03 07:12
Hoi Allen,

Inmiddels een week zonder Lynk (nadat hij op de Franse snelweg ineens in de noodloop terecht kwam en tenslotte het helemaal niet meer deed) via de app zie ik dat hij nog steeds in Frankrijk staat, al twee keer gevraagd hoe het staat met het vervangend vervoer, gewoon al dagen geen antwoord gekregen..
Als in de voorwaarde staat 5 dagen maximaal vervangend vervoer in het buitenland, prima, maar dan verwacht ik wel dat er een andere auto klaarstaat als ik thuis ben.
Het vervelende is gewoon dat je helemaal niets hoort, die onzekerheid hoe moeilijk is het om een kort berichtje te sturen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7WO7Rmy2RPrBNrCmv2nI_wtoudo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KNYWqizWAIrJPA6ggll7oALb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C27SWPdXcEvWAY0UxUrzTC5fgyE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VAJBgvsgq5KvP33lmIb79wPM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Route-de-Soleil op 26-07-2022 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Route-de-Soleil schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:48:
Hoi Allen,

Inmiddels een week zonder Lynk (nadat hij op de Franse snelweg ineens in de noodloop terecht kwam en tenslotte het helemaal niet meer deed) via de app zie ik dat hij nog steeds in Frankrijk staat, al twee keer gevraagd hoe het staat met het vervangend vervoer, gewoon al dagen geen antwoord gekregen..
Als in de voorwaarde staat 5 dagen maximaal vervangend vervoer in het buitenland, prima, maar dan verwacht ik wel dat er een andere auto klaarstaat als ik thuis ben.
Het vervelende is gewoon dat je helemaal niets hoort, die onzekerheid hoe moeilijk is het om een kort berichtje te sturen?[Afbeelding]

[Afbeelding]
Rare gang van zaken, ik zou ze nog een ultimatum geven. Heb je nu wel een (leen) auto van Lynk & Co ? Incasseren kunnen ze ook niet dus ik verbaas me nergens meer over bij deze incompetente club. Het is dat 'mijn' auto het goed doet en ik ze verder niet nodig heb.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Route-de-Soleil
Gelukkig heb ik wel een vervangende auto, maar Lynk betaald maar 5 dagen vervangend vervoer, aangezien dit op de heenreis is gebeurd moet ik de overige 10 dagen uit mijn eigen zak betalen a € 165,- per dag x 10 resterende dagen tellen jullie mee?
Als dan in de voorwaarde staat bij een defect in het buiteland max 5 dagen vervangend vervoer is dit natuurlijk erg zuur.
Met die 1650 euro kan ik veel leukere dingen doen.
pretpik schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:57:
[...]

Rare gang van zaken, ik zou ze nog een ultimatum geven. Heb je nu wel een (leen) auto van Lynk & Co ? Incasseren kunnen ze ook niet dus ik verbaas me nergens meer over bij deze incompetente club. Het is dat 'mijn' auto het goed doet en ik ze verder niet nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 11-09 14:27
Rmaxx schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:45:
Ik zag net toevallig dat er originele dakdragers zijn, 300,- bij Lynk & Co A'dam blijkbaar:
[Afbeelding]
Alleen in de club in Adam verkrijgbaar? Ik kom er verder niks over tegen op internet namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Route-de-Soleil schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:14:
Gelukkig heb ik wel een vervangende auto, maar Lynk betaald maar 5 dagen vervangend vervoer, aangezien dit op de heenreis is gebeurd moet ik de overige 10 dagen uit mijn eigen zak betalen a € 165,- per dag x 10 resterende dagen tellen jullie mee?
Als dan in de voorwaarde staat bij een defect in het buiteland max 5 dagen vervangend vervoer is dit natuurlijk erg zuur.
[...]
En zo te horen is het ook geen prioriteit bij hun dat 'jouw' auto gemaakt wordt of een andere krijgt. Hun flink onder druk zetten is het enige wat helpt is mijn ervaring in dit soort situaties. Rijd desnoods even langs Diemen of Amsterdam mocht het in de buurt zijn.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
Route-de-Soleil schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:14:
[...]
Volgens mij staat nergens dat je in het buitenland maar 5 dagen vervangend vervoer hebt?

Bij de voorwaarden van L&C Assistance staat in het buitenland juist 10 werkdagen: https://www.lynkco.com/nl...oadside-assistance-policy

Daarna heb je ook recht op vervangend vervoer maar dan loopt het niet via Assistance maar rechtstreeks via L&C.

https://www.lynkco.com/nl.../mobility-courtesy-policy

[ Voor 19% gewijzigd door Oizo1981 op 26-07-2022 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
Vandaag winter naar zomerbanden wissel eindelijk kunnen doen. Auto werd netjes opgehaald en teruggebracht door de lokale Volvo dealer. Er zijn wel andere zomerbanden onder gekomen dan er eerst op zaten volgens mij, dat kan ook komen doordat zomer maar winter bij een andere dealer 40km verderop gewisseld werden. Laat de zomer maar komen :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wimaj janssen
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 22-07-2024
Sinds zondag doet mijn knipperlicht linksvoor het niet. Geprobeerd via de app een melding te maken maar dat lukte niet. Gebeld: er werd direct opgenomen door een Nederlandstalige vriendelijke dame. Nadat ik mijn kenteken, postcode en huisnummer had doorgegeven, kreeg ik een sms met een link naar de ANWB. Real time kon ik volgen hoelang het nog duurde voordat de ANWB zou komen. Hij was er in 36 minuten. Een halfuurtje later was het probleem verholpen.
Prima service van Lynk en de ANWB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 13:51
Korte vraag waarvan ik het antwoord even snel niet kan vinden: kan je gewoon langs de Volvo dealer rijden voor het laten bijvullen van ruitenvloeistof? En ja tuurlijk koop ik voor 5 euro 5 liter maar ik ga geen cent extra uitgeven aan de Lynk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wimaj janssen schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 19:57:
Sinds zondag doet mijn knipperlicht linksvoor het niet. Geprobeerd via de app een melding te maken maar dat lukte niet. Gebeld: er werd direct opgenomen door een Nederlandstalige vriendelijke dame. Nadat ik mijn kenteken, postcode en huisnummer had doorgegeven, kreeg ik een sms met een link naar de ANWB. Real time kon ik volgen hoelang het nog duurde voordat de ANWB zou komen. Hij was er in 36 minuten. Een halfuurtje later was het probleem verholpen.
Prima service van Lynk en de ANWB!
Goed om te lezen dat er ook positieve ervaringen met de klantenservice zijn :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
juwlez schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:16:
Korte vraag waarvan ik het antwoord even snel niet kan vinden: kan je gewoon langs de Volvo dealer rijden voor het laten bijvullen van ruitenvloeistof? En ja tuurlijk koop ik voor 5 euro 5 liter maar ik ga geen cent extra uitgeven aan de Lynk.
Volvo dealer doet niks zonder opdracht van L&C. Vervangen van ruitenwisser vloeistof is voor eigen rekening.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/py6J88r-TueTEhJjDK6BsOifmtA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8mo4FnzgaOQhL1FCXYemTmuT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo2006
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-09-2024
Wij twijfelen om een Lynk&Co aan te schaffen. Waren bij de volvo dealer om ons te oriënteren op een V60 of XC40. En kwamen daar de jong gebruikte Lynk&Co tegen. (N- kenteken)
De proefrit beviel goed!
De recensies houden ons wel tegen.
Met name die waarvan de auto plots niks meer doet als je op bijvoorbeeld de snelweg rijdt.

Wat zijn de ervaringen met 3 kinderen op de achterbank? (15 jaar, 12 jaar en 3 jaar in autostoeltje. De jongste het liefste op de middelste plaats)

En de ervaringen met een caravan erachter? (1300 kg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baassii
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-09 21:42
Milo2006 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:13:
Wij twijfelen om een Lynk&Co aan te schaffen. Waren bij de volvo dealer om ons te oriënteren op een V60 of XC40. En kwamen daar de jong gebruikte Lynk&Co tegen. (N- kenteken)
De proefrit beviel goed!
Met name die waarvan de auto plots niks meer doet als je op bijvoorbeeld de snelweg rijdt.

Wat zijn de ervaringen met 3 kinderen op de achterbank? (15 jaar, 12 jaar en 3 jaar in autostoeltje. De jongste het liefste op de middelste plaats)

Gekke vraag misschien, maar wat was de vraagprijs van de Lynk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
De proefrit beviel goed!

Dit is die bij mij gebeurt gisteren, in Duitsland na 13 uur rijden. Moet er niet aan denken als de auto het echt niet meer deed. Sta je dan met 3 kids van 2/4/6 ergens op een snelweg.

Heb ook nog een model 3. Misschien die toch maar pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MvdV
Baassii schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:15:
[...]

Kijk maar eens op gaspedaal. Zo te zien is de 1e batch losgelaten uit de lease vloot. 39900 tot 41900.

Best een forse prijs, maar het zal wel een kwestie van vraag en aanbod zijn. Ik heb in Maart besteld (voor de prijsverhoging) en in juni geleverd gekregen. Mijn MY22 met 0 km was dus goedkoper dan deze met de kop eraf. Mazzeltje.

[ Voor 28% gewijzigd door MvdV op 27-07-2022 07:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MvdV
De proefrit beviel goed!

Zoals ik een paar pagina’s terug al schreef, geven de recensies niet altijd een volledig beeld. Zolang er niks gebeurt hoor je ook niks.

Je hebt iig gewoon garantie, en een storing kan aan elke moderne auto een keer voorkomen. Waar deze storing vandaan komt durf ik niet te zeggen, misschien een jonge software versie?

Ik heb in elk geval nog geen problemen ervaren met mijn MY22 01. Ik heb hem ook gekocht (nieuw dan wel), en tot op heden geen problemen (5K km in 2 maanden ivm vakanties). Ook op en neer naar Oostenrijk met de caravan gaf geen problemen, fijne trekauto door het hoge eigen gewicht en vermogen. 90% van de tijd gewoon in hybrid gereden, zodra het wat omhoog loopt voor de zekerheid in power. Maar met een 1100KG caravan is dat eigenlijk niet nodig. Eventueel manueel een keer terug schakelen.

Volgende maand nog een keer naar Slovenië. Ik kijk nu al uit naar de reis, want vergeleken met mijn vorige auto is dit veel comfortabeler rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:29
MvdV schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 07:30:
[...]

Kijk maar eens op gaspedaal. Zo te zien is de 1e batch losgelaten uit de lease vloot. 39900 tot 41900.

Best een forse prijs, maar het zal wel een kwestie van vraag en aanbod zijn. Ik heb in Maart besteld (voor de prijsverhoging) en in juni geleverd gekregen. Mijn MY22 met 0 km was dus goedkoper dan deze met de kop eraf. Mazzeltje.
Het ontgaat mij een beetje waarom een 2e hands Lynk 40k kost. Een nieuwe kost je 42k en dan:

- nieuw model vs oud model
- 0km vs 10k km

Enige reden lijkt me dan directe levering.

Hier nog de link:https://www.gaspedaal.nl/lynk-co?srt=df-a

[ Voor 5% gewijzigd door evleerdam op 27-07-2022 09:10 ]

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdV
Ja, dat denk ik wel. Directe levering is wel lekker als je wat koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Route-de-Soleil
Hoi Oizo, aan de telefoon gaf Lynk aan 5 dagen ook de SMS die ik net kreeg geeft duidelijk aan dat ik moet bijbetalen, ik wacht af wat Lynk precies gaat doen maar als dit wordt doorgezet ga ik er nog eens goed over nadenken...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JwNk2P9dtuXY-IH3D1s61PBollY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/422LAkh8tBSoLT2B2160PTxO.jpg?f=fotoalbum_large
[9message=72247104,noline]Oizo1981 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:34[/message]:
[...]

Volgens mij staat nergens dat je in het buitenland maar 5 dagen vervangend vervoer hebt?

Bij de voorwaarden van L&C Assistance staat in het buitenland juist 10 werkdagen: https://www.lynkco.com/nl...oadside-assistance-policy

Daarna heb je ook recht op vervangend vervoer maar dan loopt het niet via Assistance maar rechtstreeks via L&C.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• monogato
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-02 14:18

monogato

De Natte Krant

Route-de-Soleil schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:34:
Hoi Oizo, aan de telefoon gaf Lynk aan 5 dagen ook de SMS die ik net kreeg geeft duidelijk aan dat ik moet bijbetalen, ik wacht af wat Lynk precies gaat doen maar als dit wordt doorgezet ga ik er nog eens goed over nadenken...[Afbeelding]
[...]
Dat smsje is leuk maar snijdt verder geen hout natuurlijk.
Wanneer in de voorwaarden (waar jij mee akkoord bent gegaan) duidelijk staat dat je recht hebt op 10 dagen vervangend vervoer, dan hoor je dit te krijgen.

Belletje met je rechtsbijstand verhelpt dit zo.

P2 LRSM Pilot, Plus, 20", Thunder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floorsch
  • Laatst online: 08-08-2022
Kleine praktische vraag: weet iemand hoe je de snelheidmeter in Miles kunt zetten? We zijn in Engeland en via instellingen > eenheden lukt het alleen om de range in Miles te krijgen. Helpdesk had ook alleen maar een slecht verstaanbare tip om dat aan te passen, maar we willen graag de snelheid kunnen zien 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo2006
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-09-2024
Baassii schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:15:
[...]

De auto waar we nu naar gekeken hebben was 41900. (Van oktober 2021). Als ik goed terugkijk was toen de aanschafprijs nieuw 39.000 euro en nu inmiddels bijna 42.000 euro?
We kregen inderdaad het vraag/aanbod verhaal te horen bij deze vraagprijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moto Racer
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-09 21:01
MvdV schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 09:24:
Ja, dat denk ik wel. Directe levering is wel lekker als je wat koopt.
Maar deze hebben allemaal alleen achteruitrijcamera geen 360 camera op de nieuwe. En extra gecoate glas voor minder geluid van buiten. Tevens waren deze 39.000. Dus dit is niet echt netjes. En maximaal 4 weken wachten op een Lynk & co als je koop vind ik nog wel te overzien. Eerlijk gezegd heb ik mijne net gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCU
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-11-2023

WCU

arvan de auto plots niks meer doet als je op bijvoorbeeld de snelweg rijdt.

Te klein voor drie vanachter indien structureel. Een keer in de zomer kan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monogato

monogato

De Natte Krant

Moto Racer schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:12:
[...]

Maar deze hebben allemaal alleen achteruitrijcamera geen 360 camera op de nieuwe. En extra gecoate glas voor minder geluid van buiten. Tevens waren deze 39.000. Dus dit is niet echt netjes. En maximaal 4 weken wachten op een Lynk & co als je koop vind ik nog wel te overzien. Eerlijk gezegd heb ik mijne net gekocht.
Tsja wat is netjes; als de vraag hoog is en het aanbod laag, stijgt de prijs gewoon.
Voor iemand die nu een L&C wil, is het waarschijnlijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCU

WCU

Welk vervangend vervoer heb je gekregen?
rhamstra schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 16:07:
[...]
Echter vanwege schade rijd ik al sinds 8 juni een vervangende auto, als ik 'm ooit nog eens terugkrijg dan nogmaals kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCU

WCU

Verder nog problemen gehad?
Buis07 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 17:24:

We moeten nog naar Kroatië

Herkent iemand deze situatie?
Is dit een software probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCU

WCU

Staan voor dezelfde rit aanstaande vrijdag.
Nog verdere duiding gekregen waarom dit zich voorgedaan heeft?
Werkt de frontcamera inmiddels terug? Was bij het verder rijden enkel dit uitgeschakeld of waren er nog andere issues/foutmeldingen?
Wackmack schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:25:

Wel een gevaarlijk en raar moment mee gemaakt. Met nog 200km te gaan. Reed ik op een driebaans weg in Duitsland. Laatste uren gemiddeld 150km/h gereden. Wilde net een aantal vrachtwagens inhalen en toen gebeurde het volgende.

Error in beeld, ESC niet beschikbaar en ik had geen vermogen meer! Kon dus géén gas meer geven. Kon gelukkig bij een weg afzetting tussen een aantal rode paaltjes door glijden. Zat gelukkig snel op de 3e baan ipv de 1e baan.

Stond hier gelukkig vrij snel stil. Toen de volgende melding, front camera niet beschikbaar. Vervolgens even gewacht en de auto aan/uit gedaan. Hierna kon ik weer rijden echter zonder front camera. De laatste 200km netjes 120km/h gereden.

Iemand dit wel is mee gemaakt? Of gelezen? Was zeker schrikken maar gelukkig allemaal vrij snel opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCU

WCU

Heb je verhaal gelezen.
Inmiddels nog iets van L&C gehoord nu de eerst aangekondigde vijf dagen voorbij zijn?
Route-de-Soleil schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 16:17:
Jazeker het is eindelijk wel gelukt maar de tien (echt waar) telefoontjes en gewoon twee uur! In de wacht staan dat is gewoon verschrikkelijk.
Gisteravond om 22:30 is de V40 afgeleverd, zonder dakkoffer😪maar daar zal ik niet verder over zeuren ben eindelijk op mijn vakantiebestemming gearriveerd.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:29
Moto Racer schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:12:
[...]

Maar huidige levertijden zijn toch 10-14 weken, als ik het bestellingen topic moet geloven?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
evleerdam schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:45:
[...]

Maar huidige levertijden zijn toch 10-14 weken, als ik het bestellingen topic moet geloven?
Voor M2M idd, voor koop geldt ongeveer 4 wkn. Heb ik me door Lynk laten vertellen afgelopen wk...

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaks2022
  • Laatst online: 28-04-2024
curtazimo schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:54:
[...]

Voor M2M idd, voor koop geldt ongeveer 4 wkn. Heb ik me door Lynk laten vertellen afgelopen wk...
Mij werd vorige week aan de telefoon verteld voor M2M 7-8 maanden .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:29
Hoi Oizo, aan de telefoon gaf Lynk aan 5 dagen ook de SMS die ik net kreeg geeft duidelijk aan dat ik moet bijbetalen, ik wacht af wat Lynk precies gaat doen maar als dit wordt doorgezet ga ik er nog eens goed over nadenken...[Afbeelding]
[...]
Dus als ik het goed begrijp….

-sta je ongekend lang langs de weg te wachten totdat ze bij Lynk actie ondernemen.

-wordt je niet op de hoogte gehouden wat er met de auto mis is, of deze al nagekeken is en wanneer de auto gerepareerd zou zijn.

-proberen jou na 5 dagen al te laten betalen voor een huurauto terwijl er in de voorwaarden duidelijk staat 10 dagen.

Als de communicatie tussen Lynk en het bedrijf waar jou kapotte lynk nu staat net zo verloopt als de communicatie met jou dan is de kans groot dat er nog niet eens naar de Lynk gekeken is en betaal jij 1100 euro aan vervangende auto door de ongekend slechte klantenservice van Lynk..

Echt ik zou he-le-maal gek worden.. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moto Racer
monogato schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:18:
[...]

Tsja wat is netjes; als de vraag hoog is en het aanbod laag, stijgt de prijs gewoon.
Voor iemand die nu een L&C wil, is het waarschijnlijk prima.
Ja is waar. Maar staan een paar tussen met 360 camera en zonder. De zonder zijn ook nog duurder. Dus ook oudere versie. Dus weten wat je koopt loont weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis.passage
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 14:25
pretpik schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:33:
Is er iemand waarvan zijn abonnement met een creditcard loopt en daadwerkelijk betaalt? Hier vanaf 25 maart een auto, en er is maar één keer (mei) afgeschreven. Ik heb ze gebeld en ze zeggen nog altijd problemen te hebben met incasseren. Het lijkt me toch dat ze lonen etc. moeten betalen?
Ik heb de eerste vier maanden hetzelfde probleem. schreven toen zonder aankondiging ineens 2000 euro af... Ik heb daar zelf als een dolle achteraan gebeld, maar er werd niet echt actie ondernomen door L&C. Nu weer hetzelfde, vorige maand is nog niet afgeschreven, die maand ervoor pas heel laat... ik ben benieuwd deze maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimaj janssen
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik betaal met een ABNAMRO Goldcard. Het bedrag wordt netjes na afloop van de maand (drie, vier dagen later) afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Route-de-Soleil
Helemaal niets gehoord, en de auto
staat nog steeds op dezelfde plek waar ik hem achterliet.
WCU schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:39:
Heb je verhaal gelezen.
Inmiddels nog iets van L&C gehoord nu de eerst aangekondigde vijf dagen voorbij zijn?

[...]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oizo1981
[...]
Ik denk dat je gebeld hebt met ANWB/Logicx. En dat daar ook de sms van afkomstig is. Dat is de partij die L&C Assistance voor L&C uitvoert. Die 5 dagen zal de afspraak zijn tussen Logicx en L&C maar daar heb jij als eindgebruiker in principe niks mee te maken. L&C moet ervoor zorgen dat jij vervangend vervoer hebt als “jouw” auto langer dan 1 dag niet beschikbaar is. Zie de eerder geposte voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton_adam
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-09 22:30
Aparte melding gehad op 'raststätte'.

"Door achteruit ingeschakeld te laten kan HV-accu schade oplopen"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XxBn8YTUBFQMT0d2jDnfmCw1u54=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DLB5UHJwlgymOxZrU8dTE5gL.jpg?f=fotoalbum_large

Auto stond even in zijn achteruit (minuten werk), we zijn niet direct weg gereden. Verder nergens last van gehad overigens. Maar wel een intrigerende melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
WCU schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:33:
Staan voor dezelfde rit aanstaande vrijdag.
Nog verdere duiding gekregen waarom dit zich voorgedaan heeft?
Werkt de frontcamera inmiddels terug? Was bij het verder rijden enkel dit uitgeschakeld of waren er nog andere issues/foutmeldingen?

[...]
Nee, helemaal niks. Na het incident nog 1.5 uur rustig gereden. Volgende dag auto schoon gemaakt en helemaal geen melding meer gezien. Camera is ook weer te gebruiken. Misschien stof op de camera of te lang gereden? Accu problemen, zeg het maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:41
Iemand al Teams ontdekt in de auto? Ik nog niet kunnen vinden...

https://www.instagram.com...oekw/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

- Maar je maakt wel wat mee! -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-08 15:14
De proefrit beviel goed!

Gewoon doen perfecte auto en problemen vallen echt wel mee, rijden er alleen hoop rond en alle merken hebben problemen, alleen is momenteel de communicatie en de service niet perfect daar is toch echt wel winst te behalen. Meld je maar eens aan op andere forums id3 of ford puma wordt je ook niet vrolijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fibrenl
[...]
Allemaal standaard sms’jes enz, ik had ook vervangende auto maximaal 3 dagen is gewoon netjes
Verkend tot 4,5 week kosten me geen euro extra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fibrenl
dennis.passage schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 14:50:
[...]

Ik heb de eerste vier maanden hetzelfde probleem. schreven toen zonder aankondiging ineens 2000 euro af... Ik heb daar zelf als een dolle achteraan gebeld, maar er werd niet echt actie ondernomen door L&C. Nu weer hetzelfde, vorige maand is nog niet afgeschreven, die maand ervoor pas heel laat... ik ben benieuwd deze maand...
Ik heb de auto al een jaar, de eerste 5 maanden ging perfect daarna ook betalen een ramp de afgelopen 2 maanden gaat het weer goed dus ff volhouden dan komt de betalingen bij jou ook weer voor elkaar hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Kan in ieder geval via CarPlay of Android Auto.
Dit lijkt inderdaad een native app; die heb ik nog niet gezien. Niet beschikbaar bij app downloads?

https://www.lynkco.com/nl.../category:Apps/topic:Apps

[ Voor 27% gewijzigd door Oizo1981 op 28-07-2022 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis.passage
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 14:25
Fibrenl schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:48:
[...]

Ik heb de auto al een jaar, de eerste 5 maanden ging perfect daarna ook betalen een ramp de afgelopen 2 maanden gaat het weer goed dus ff volhouden dan komt de betalingen bij jou ook weer voor elkaar hoop ik.
Ik rij nu ook een jaar in de L&C en ging dus eerst fout, toen heel lang goed en nu weer fout... De klantenservice is een hopeloos station. die ga ik hier niet meer voor bellen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• juwlez
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 13:51
Fibrenl schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:43:
[...]

Gewoon doen perfecte auto en problemen vallen echt wel mee, rijden er alleen hoop rond en alle merken hebben problemen, alleen is momenteel de communicatie en de service niet perfect daar is toch echt wel winst te behalen. Meld je maar eens aan op andere forums id3 of ford puma wordt je ook niet vrolijk.
Ik wil toch graag enige nuance aanbrengen aan jouw reactie. Hoewel het een behoorlijk complete auto is met veel opties, is het zeker geen perfecte auto. In tegendeel zelfs, er zijn bijzonder veel kleine bugs in de auto wat ik bij geen van mijn eerdere auto’s heb gehad: 1) hiccup bij 95km per uur, 2) auto remt vaak abrupt en onverwachts hard, 3) op stand sport (met een lege accu) reageert de auto ongecontroleerd bij het gas geven (ga maar even snel proberen straatje te keren, direct slippende banden), 4) auto laat erg langzaam op aan de laadpaal 5) stevige stoelen maar had liever de hoofdsteun zelf willen afstellen, 6) benzine meter schiet soms enorm omlaag of omhoog etc etc.

Zijn ook veel zaken waar ik wel blij mee ben maar dat is niet het punt wat ik wou maken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 17:26
juwlez schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:35:
[...]

Ik wil toch graag enige nuance aanbrengen aan jouw reactie. Hoewel het een behoorlijk complete auto is met veel opties, is het zeker geen perfecte auto. In tegendeel zelfs, er zijn bijzonder veel kleine bugs in de auto wat ik bij geen van mijn eerdere auto’s heb gehad: 1) hiccup bij 95km per uur, 2) auto remt vaak abrupt en onverwachts hard, 3) op stand sport (met een lege accu) reageert de auto ongecontroleerd bij het gas geven (ga maar even snel proberen straatje te keren, direct slippende banden), 4) auto laat erg langzaam op aan de laadpaal 5) stevige stoelen maar had liever de hoofdsteun zelf willen afstellen, 6) benzine meter schiet soms enorm omlaag of omhoog etc etc.

Zijn ook veel zaken waar ik wel blij mee ben maar dat is niet het punt wat ik wou maken
Nog wat nuance, 1.die hick-up is geen hick-up of bug, dat is gewoon hoe de techniek van de automaat werkt.
Hij schakelt van 2 naar 4, en dat kost gewoon even tijd, dat is de 'vertraging' die je voelt als je niet in power modus rijd. 2. Het ingrijpen is soms onnodig door een obstakel net naast de weg of in het midden bijeen kromming, dat is vervelend maar hebben andere autos ook (heb ik gelezen op het interwebs). 3. nog niet ervaren, maar waarom sport stand als je gaat keren..klinkt niet als een erg issue? 4. mag geen verrassing zijn, net als 5 (of volvo) 6.ligt aan je rijstijl, wordt continu opnieuw berekend, vind ik ook niet handig, maar het klopt wel. Ik krijg er regelmatig km's bij in power stand als ik rustig rij op de snelweg.... soooo alles weer genuanceerd.

Grootste probleem is denk ik toch de service waar je niet blind op kunt rekenen. Als ik lees dat sommigen hier niets dan problemen hebben met vervangend vervoer, zie net op FB iemand die een cayenne krijgt als leenauto bij onderhoud... 8)7 8)7 Complete willekeur dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harbinger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-06 17:54
Milo2006 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:04:
[...]

De auto waar we nu naar gekeken hebben was 41900. (Van oktober 2021). Als ik goed terugkijk was toen de aanschafprijs nieuw 39.000 euro en nu inmiddels bijna 42.000 euro?
We kregen inderdaad het vraag/aanbod verhaal te horen bij deze vraagprijs....
Ik heb er één gekocht in april, was in mei al binnen. Als je nu belt met Lynk, wat is de levertijd dan?
Ik zou voor die €1000 verschil namelijk wel voor een écht nieuwe gaan.

Overigens komende maand met vouwwagen weg (geen caravan dus), maar tot dusver heb ik weinig aan te merken op de korte sleepsessies die ik heb gedaan. Allround geweldig goede auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Rmaxx schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 15:34:
[...]
Grootste probleem is denk ik toch de service waar je niet blind op kunt rekenen. Als ik lees dat sommigen hier niets dan problemen hebben met vervangend vervoer, zie net op FB iemand die een cayenne krijgt als leenauto bij onderhoud... 8)7 8)7 Complete willekeur dus.
Die Cayenne op FB is volgens mij hartstikke nep. Vinden een aantal mensen daar grappig 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door Oizo1981 op 28-07-2022 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Oizo1981 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 16:57:
[...]

Die Cayenne op FB is volgens mij hartstikke nep. Vinden een aantal mensen daar grappig 8)7
Ja die kans is natuurlijk ook groot (groter).. het blijft FB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondsdol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 15:11
Zojuist in de buurt van ons vakantiehuisje in Italië een lekke band gereden.

Sos knop gebuikt in de verwachting dat dit de snelste route naar een oplossing zou zijn. Meerdere Italianen aan de telefoon gehad die stuk voor stuk geen woord Engels spraken. Rampzalig.

Uiteindelijk stuurden ze de carabinieri langs, waar ik dus niet zo veel aan had.

Bevriende garagist van de huiseigenaar heeft zojuist de band eraf geschroefd. Niet reparabel helaas. Als het goed is wordt er morgenochtend een nieuwe band onder gezet, dankzij de connecties van mijn verhuurder 🤞

Buiten Lynk & Co opgelost dus, dus we gaan zien hoe we dit verder moeten afhandelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
hondsdol schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 19:32:
Zojuist in de buurt van ons vakantiehuisje in Italië een lekke band gereden.

Sos knop gebuikt in de verwachting dat dit de snelste route naar een oplossing zou zijn. Meerdere Italianen aan de telefoon gehad die stuk voor stuk geen woord Engels spraken. Rampzalig.

Uiteindelijk stuurden ze de carabinieri langs, waar ik dus niet zo veel aan had.

Bevriende garagist van de huiseigenaar heeft zojuist de band eraf geschroefd. Niet reparabel helaas. Als het goed is wordt er morgenochtend een nieuwe band onder gezet, dankzij de connecties van mijn verhuurder 🤞

Buiten Lynk & Co opgelost dus, dus we gaan zien hoe we dit verder moeten afhandelen.
ai, vervelend! Hopelijk komt het allemaal goed en kun je snel verder genieten van je vakantie.

Bewaar in ieder geval de factuur, het kan ook zijn dat je de band (deels) zelf moet betalen (ik weet niet exact hoe de regels bij L&C zijn. Bij mijn vorige private lease auto werd bandenschade in rekening gebracht naar rato van slijtage (dus bijv banden gaan 40.000km mee, na 10.000km band vervangen is 3/4 zelf betalen)).

Laat je weten hoe het afloopt?

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Rmaxx schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 15:34:
[...]

Nog wat nuance, 1.die hick-up is geen hick-up of bug, dat is gewoon hoe de techniek van de automaat werkt.
Hij schakelt van 2 naar 4, en dat kost gewoon even tijd, dat is de 'vertraging' die je voelt als je niet in power modus rijd. 2. Het ingrijpen is soms onnodig door een obstakel net naast de weg of in het midden bijeen kromming, dat is vervelend maar hebben andere autos ook (heb ik gelezen op het interwebs). 3. nog niet ervaren, maar waarom sport stand als je gaat keren..klinkt niet als een erg issue? 4. mag geen verrassing zijn, net als 5 (of volvo) 6.ligt aan je rijstijl, wordt continu opnieuw berekend, vind ik ook niet handig, maar het klopt wel. Ik krijg er regelmatig km's bij in power stand als ik rustig rij op de snelweg.... soooo alles weer genuanceerd.

Jij heb alles al voor me beantwoord bedankt 🤩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannesbeterams
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 14:45
Op de camping hier tel ik momenteel 3 lynks op 200 plaatsen, toch wel een populair bakkie ;) Prima reis gehad! Verbruik 1/13 en accu gespaard, toch wel fijn op de camping zelf op accu te rijden...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 16:51

BPi

jannesbeterams schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 22:04:
Op de camping hier tel ik momenteel 3 lynks op 200 plaatsen, toch wel een populair bakkie ;) Prima reis gehad! Verbruik 1/13 en accu gespaard, toch wel fijn op de camping zelf op accu te rijden...
Verbruik geen idee... Trekt wel met 2 vingers in de neus de caravan (1500kg). Op power loopt het elektrisch terug, maar niet duidelijk wanneer het wordt gebruikt.
In stukje Denemarken geen Lynk gezien. In Zweden 2 stuks (zijn ook nog niet zo veel dagen onderweg).
Overigens wel veel mensen die naar de auto koekeloere.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDAj8HKNmKXpHAQW8o66lT6E4GU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FKHV7OW9vje3nOhjwhRM1EDB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/00kYbYNrF1UW3Y3vc5b1UG6eX28=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8aAN5EK6T0qk1t80qwsJQpTy.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YpUwMD4zOSaMkpfEBpvyFtfxxZo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/21Cbseuz7YFrTN3kDO8SFHGc.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fev8ET0U21MQU9_zARtq7w4grCc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o87vRpwsHIB6FrHRFYM4ky1U.jpg?f=fotoalbum_tile
oOo

[ Voor 1% gewijzigd door BPi op 30-07-2022 11:46 . Reden: Oeps ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hondsdol
cyberdj schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 20:07:
[...]

ai, vervelend! Hopelijk komt het allemaal goed en kun je snel verder genieten van je vakantie.

Bewaar in ieder geval de factuur, het kan ook zijn dat je de band (deels) zelf moet betalen (ik weet niet exact hoe de regels bij L&C zijn. Bij mijn vorige private lease auto werd bandenschade in rekening gebracht naar rato van slijtage (dus bijv banden gaan 40.000km mee, na 10.000km band vervangen is 3/4 zelf betalen)).

Laat je weten hoe het afloopt?
Bedankt! Vanochtend is de band vervangen door een relatief nieuwe tweedehands band. Geen continental, dus ik heb bij Lynk een issue aangemeld in de app om dit bij thuiskomst hopelijk te kunnen vervangen.

Er zat een aardige scheur in de band en dit kon niet meer veilig gerepareerd worden.

Ik ben gematst voor €60. Cash betaald omdat mijn Italiaans te wensen overlaat en het nogal een uitdaging was om een factuur op te laten stellen. Voor dat bedrag maakt het me niet zoveel uit. In verband met de balans is linksvoor en linksachter omgewisseld.

Nu vooral benieuwd naar de verdere afhandeling via Lynk. Maar vooral blij dat onze vakantie niet stil komt te liggen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ei7zVYtJMPKHKMQn1xEr1y_F18w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QF0cnqdM84bsOHWDk0mMJd4A.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cFQzX2OxI0b1C9k9AjkbCyNEG_Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/98Knxw7ALgu9Uj1uz58W3Bm0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bol8uwlrdLpeoq5EZzo8sYzxu1k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/reRePHO4ZJeVcGriqxdxJllM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mijn 3 weken zitten er op en nog geen leverdatum ontvangen. Maandag maar even bellen dus. Valt me wel op dat echt ontzettend veel mensen het niet binnen die 3 weken horen wat de leverdatum ongeveer word.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:46
Ricmaniac schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:09:
Mijn 3 weken zitten er op en nog geen leverdatum ontvangen. Maandag maar even bellen dus. Valt me wel op dat echt ontzettend veel mensen het niet binnen die 3 weken horen wat de leverdatum ongeveer word.
De communicatie is een groot drama, ik heb begin juni besteld en weet nog geen verwachtte leverdatum dus niks ongewoons…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Allemaal bijgewerkte voorwaarden ontvangen? Ik zie nergens meer 10 dagen vervangend vervoer genoemd.. max 3 dagen lijkt het nu, iig bij reparaties 'buiten garantie' ? whatever that may be bij een m2m ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
Rmaxx schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:43:
Allemaal bijgewerkte voorwaarden ontvangen? Ik zie nergens meer 10 dagen vervangend vervoer genoemd.. max 3 dagen lijkt het nu, iig bij reparaties 'buiten garantie' ? whatever that may be bij een m2m ?!
Ik lees 3 dagen in NL, 10 dagen in het buitenland? Verder geen spannende wijzigingen lijkt het, heb niet gecheckt wat er veranderd is aan de landen waar je mag rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
Nu ik dit zo zit te lezen valt me deze passage op: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vDsSb-c7C7nEBJVbK5BKM74Pl3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/efSP4fJoC7hGdATRAbmZRBOh.jpg?f=fotoalbum_large Geen idee hoe de planning qua leveringen er nu uit ziet, maar wel iets om bewust van te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
donny_p schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:01:
[...]
Ik lees 3 dagen in NL, 10 dagen in het buitenland? Verder geen spannende wijzigingen lijkt het, heb niet gecheckt wat er veranderd is aan de landen waar je mag rijden.
Mobiliteitscoulance is ongewijzigd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBzbgyH1O9njC_5gCqiVo1-Ql5o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AftLqQ0eYsoRofORIHCCJXX8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
donny_p schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:09:
Nu ik dit zo zit te lezen valt me deze passage op: [Afbeelding] Geen idee hoe de planning qua leveringen er nu uit ziet, maar wel iets om bewust van te zijn.
Ook voor bestaande members kan de prijs op ieder moment worden aangepast. zoals recent van €500 naar €550.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yNSzqMPYfEFAYkY2i3gCBFbUcvY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IISazSkJRjgCos9C74eb4Ra6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Ja, kun je downloaden bij "apps" werkt alleen met de Calender app en je moet ingelogd zijn met een profiel.
Ik rij altijd in gastprofiel dus voor mij niet bruikbaar, ik gebruik Teams wel via CarPlay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2design
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 21:49
Ik weet niet hoe het eerst was maar vooral tabel 2 vond ik een aparte:

Ik weet niet of ik dat juist interpreteer maar zoals ik het lees betekent het dat als ik een leenauto nodig heb, omwille van welke reden (reparatie, schade, update, onderhoud.) Ik daar dus geld voor moet betalen... Dat vind ik een beetje vreemd. Of lees ik het fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
in2design schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:30:
[...]

Ik weet niet hoe het eerst was maar vooral tabel 2 vond ik een aparte:

Ik weet niet of ik dat juist interpreteer maar zoals ik het lees betekent het dat als ik een leenauto nodig heb, omwille van welke reden (reparatie, schade, update, onderhoud.) Ik daar dus geld voor moet betalen... Dat vind ik een beetje vreemd. Of lees ik het fout
Zo lees ik het niet. Er zijn enkel kosten verbonden indien je meer dan 100km/ dag rijdt of als je de auto niet tijdig ingeleverd hebt. Deze mobiliteitscoulance geldt echter enkel (zoals je zelf al aangeeft) bij geplande werkplaatsafspraken (de diverse redenen staan in tabel 1). Indien je pech krijgt, gelden er andere spelregels (https://www.lynkco.com/nl...oadside-assistance-policy)

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2design
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 21:49
cyberdj schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:44:
[...]

Zo lees ik het niet. Er zijn enkel kosten verbonden indien je meer dan 100km/ dag rijdt of als je de auto niet tijdig ingeleverd hebt. Deze mobiliteitscoulance geldt echter enkel (zoals je zelf al aangeeft) bij geplande werkplaatsafspraken (de diverse redenen staan in tabel 1). Indien je pech krijgt, gelden er andere spelregels (https://www.lynkco.com/nl...oadside-assistance-policy)
Wat houdt deze tabel dan in ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wpq8CKlAI4k5xzIbBl-yccOazT4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gHUdz8SuJow3zKMqXEhAY4CQ.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
In plaats van een leen auto kun je (op termijn) voor deze opties kiezen. Staat er letterlijk boven. Je krijgt dan bijvoorbeeld €25 korting op je abonnement voor de dagen dat je geen vervangauto neemt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/szPzQYAAYqSS5Q3SjTvKyonELOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kAwLJ9RwkbaOpLqZyrMD8mnS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Oizo1981 op 01-08-2022 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
cyberdj schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:44:
[...]

Ah perfect 1.3.3 zocht ik dus.. buitenland 10 dagen huurauto dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monogato

monogato

De Natte Krant

donny_p schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:09:
Nu ik dit zo zit te lezen valt me deze passage op: [Afbeelding] Geen idee hoe de planning qua leveringen er nu uit ziet, maar wel iets om bewust van te zijn.
Toen ik de mijne bestelde was de prijs nog €500, inmiddels is deze verhoogt naar €550 (de auto heb ik nog steeds niet ontvangen) maar als deze nogmaals wordt verhoogt dan annuleer ik de boel en ga ik voor de XC40. €100 verhoging terwijl ik nog geen meter heb gereden vind ik onacceptabel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:44
monogato schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 16:57:
[...]

Toen ik de mijne bestelde was de prijs nog €500, inmiddels is deze verhoogt naar €550 (de auto heb ik nog steeds niet ontvangen) maar als deze nogmaals wordt verhoogt dan annuleer ik de boel en ga ik voor de XC40. €100 verhoging terwijl ik nog geen meter heb gereden vind ik onacceptabel.
Ik ben pas bij Volvo geweest voor de XC40 en als je dezelfde opties en aandrijving wilt als de 01 met flexibel contract zou ik op 950e de maand uitkomen. Weet niet of je daar dan gelukkiger van wordt. Niet te vergeten de levertijd was 12 maanden onder voorbehoud...

Ik wacht nog geduldig op de 01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCU

WCU

Wijziging AV van eerder vandaag betekent game over voor bepaalde landen met de M2M 01! Geen RSA beschikbaar dan ook niet rijden in die landen. Onder andere Marokko en Turkije zijn nu off limit.

=========

Grondgebied
Met de M2M Auto kan overal worden gereden waar Wij momenteel dekking bieden in het kader van onze wegenhulp (‘RSA’). Voor informatie over in welke landen en gebieden wij op een bepaald moment RSA verlenen en waar Je met de M2M Auto mag rijden, kan Je hier op Onze website raadplegen. Voor meer informatie over de RSA, zie Artikel 33 hieronder.

[ Voor 4% gewijzigd door WCU op 01-08-2022 19:22 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moto Racer
Ik heb mijn Lynk & co 01 gecanceld. Want als je in Augustus bestelt kan je 7.2 kw per uur laden. Inplaats van 3,6 kw. Nou lijkt niet veel maar het is twee keer zo snel. En ik heb hem gekocht dus was annuleren kosteloos. Tevens vind ik het wel weer slechte communicatie van Lynk & Co. Zeg het gewoon dan bestel ik hem in Augustus. Hier het bewijs van de site Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EaVSlPuqovOeXlTIDOP2wkK28Lg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UZsmrCUV2zn9mP2mePVHdenV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Moto Racer schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 20:57:
Ik heb mijn Lynk & co 01 gecanceld. Want als je in Augustus bestelt kan je 7.2 kw per uur laden. Inplaats van 3,6 kw. Nou lijkt niet veel maar het is twee keer zo snel. En ik heb hem gekocht dus was annuleren kosteloos. Tevens vind ik het wel weer slechte communicatie van Lynk & Co. Zeg het gewoon dan bestel ik hem in Augustus. Hier het bewijs van de site [Afbeelding]
Ik denk dat het moment van fabricage/levering bepalend is of je de snellere laad functie hebt. Goede kans dat als je je bestelling had laten doorlopen en de auto over n aantal weken geleverd was dat hij deze nieuwe functie had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Route-de-Soleil
Perfect?

Lees je even goed mee?

Als Lynk & Co Assistance niet in staat is een voertuig van dezelfde grootte als jouw voertuig aan te bieden of als vanwege lokale omstandigheden geen huurauto kan worden aangeboden, kan Lynk & Co Assistance niet aansprakelijk worden gesteld.
Rmaxx schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 16:32:
[...]

Ah perfect 1.3.3 zocht ik dus.. buitenland 10 dagen huurauto dus...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hondsdol
Ik heb mijn Lynk & co 01 gecanceld. Want als je in Augustus bestelt kan je 7.2 kw per uur laden. Inplaats van 3,6 kw. Nou lijkt niet veel maar het is twee keer zo snel. En ik heb hem gekocht dus was annuleren kosteloos. Tevens vind ik het wel weer slechte communicatie van Lynk & Co. Zeg het gewoon dan bestel ik hem in Augustus. Hier het bewijs van de site [Afbeelding]
Poeh dat vind ik wel echt een hele grote verbetering. Frustrerend dat je er niet van kan profiteren als bestaande rijder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
Route-de-Soleil schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 22:12:
Perfect?

Lees je even goed mee?

Als Lynk & Co Assistance niet in staat is een voertuig van dezelfde grootte als jouw voertuig aan te bieden of als vanwege lokale omstandigheden geen huurauto kan worden aangeboden, kan Lynk & Co Assistance niet aansprakelijk worden gesteld.

[...]
Ik had het over de reactie, niet over de inhoud 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moto Racer
Oizo1981 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 21:38:
[...]

Ik denk dat het moment van fabricage/levering bepalend is of je de snellere laad functie hebt. Goede kans dat als je je bestelling had laten doorlopen en de auto over n aantal weken geleverd was dat hij deze nieuwe functie had.
Nee heb ze gebeld. En gevraagd of ik me bestelling kon laten staan maar dat ik dus een auto met sneller lader kon krijgen. Dit kon niet. Moest annuleren en weer een nieuwe bestelling plaatsen. Dus nu 14 dagen wachten op me geld denk zo ga ik van uit. Dan pas weer bestellen. Maar heb het er voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
hondsdol schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 23:29:
[...]

Poeh dat vind ik wel echt een hele grote verbetering. Frustrerend dat je er niet van kan profiteren als bestaande rijder.
Wat zullen ze doen als je een 2de besteld en die andere inlevert zodra je hem krijgt? Lijkt me niet heel raar toch? 2x sneller laden, 360, minder windgeruis.. het begint te lonen... ze hadden beter de oude prijzen kunnen laten voor autos die er al waren dan bleef het in balans..

[ Voor 10% gewijzigd door Rmaxx op 01-08-2022 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdV
Ah, jammer dat ik die net misgelopen ben. Een risico wat je altijd loopt natuurlijk als je een nieuwe wagen koopt. Alleen bij L&C komen de updates als een verrassing.

Zo bestelde ik een MY21 en kreeg gratis de MY22 upgrades erbij voor de 3K lagere prijs van de MY21.

Ik denk alleen dat je er in praktijk niet veel van merkt, want als je net als ik 90% van de tijd thuis in de nacht of gedurende de werkdag van m’n vriendin daar aan de laadpaal daar laad, is het niet zo’n probleem. Tijd zat dus. Maar, wel nice-to-have!

Ik vind de MY22 update met 360 graden camera en gelaagd glas een belangrijkere. Zeker die 360 graden camera vind ik echt top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hardred
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-07 15:34
Omdat ik ze hier in de omgeving nu zoveel zie rijden:
Alvast even met een 3m sample gekeken hoe groen op de auto staat, in deze week ga ik de accenten op het chassis groen wrappen(CS heeft na navraag bij de technische dienst aangegeven dat het mag, zolang het zonder schade te verwijderen is, which is the case).
De velgen laat ik lekker voor wat het is :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3z2AzRzULJaHFKZTLA4Ojyf8mjk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Q8opOMUK1RRMrwTkCIJeXRi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Hardred op 02-08-2022 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monogato

monogato

De Natte Krant

recca schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 18:54:
[...]

Ik ben pas bij Volvo geweest voor de XC40 en als je dezelfde opties en aandrijving wilt als de 01 met flexibel contract zou ik op 950e de maand uitkomen. Weet niet of je daar dan gelukkiger van wordt. Niet te vergeten de levertijd was 12 maanden onder voorbehoud...

Ik wacht nog geduldig op de 01.
Ligt er natuurlijk aan waar je voor kiest;
Ik kies in dat geval voor de Ultimate met T5, 48 maanden en 20.000km
Dan kom ik uit op €769

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-03 08:11
Mooie upgrade inderdaad. Weet iemand of je hem dan nog wel 'gewoon' thuis aan een normaal 230V stopcontact kan opladen? Daar komt natuurlijk niet meer dan 3.600W uit..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moto Racer
Hardred schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:56:
Omdat ik ze hier in de omgeving nu zoveel zie rijden:
Alvast even met een 3m sample gekeken hoe groen op de auto staat, in deze week ga ik de accenten op het chassis groen wrappen(CS heeft na navraag bij de technische dienst aangegeven dat het mag, zolang het zonder schade te verwijderen is, which is the case).
De velgen laat ik lekker voor wat het is :P

[Afbeelding]
Doet me denken aan de teenage mutant ninja turtles :*) . Wel mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardred
Moto Racer schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 14:20:
[...]

Doet me denken aan de teenage mutant ninja turtles :*) . Wel mooi gedaan.
Wel he!
Eindresultaat zul je ongetwijfeld hier voorbij zien komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
Hardred schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 14:40:
[...]

Wel he!
Eindresultaat zul je ongetwijfeld hier voorbij zien komen :)
Wat gaat het kosten als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs2001
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 03-12-2024
Moto Racer schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 23:38:
[...]

Nee heb ze gebeld. En gevraagd of ik me bestelling kon laten staan maar dat ik dus een auto met sneller lader kon krijgen. Dit kon niet. Moest annuleren en weer een nieuwe bestelling plaatsen. Dus nu 14 dagen wachten op me geld denk zo ga ik van uit. Dan pas weer bestellen. Maar heb het er voor over.
Heb je daar niet een flink risico mee genomen? De snellere lader is voor de auto's gefabriceerd vanaf augustus. Dat kan een tijdje duren voordat deze voor je deur staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardred
recca schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 16:38:
[...]

Wat gaat het kosten als ik vragen mag?
Voor mij enkel de materiaalkosten a 120 euro (3m folie) omdat ik het zelf kan, laat je het doen dan ben je tenminste 6 a 700 euro kwijt. Maar dat is dan ook omdat je er wel even zoet mee bent om het goed te doen.
Ik deed sowieso al veel met auto's samen met een vriend(cardetailing) dus dit was een mooie mogelijkheid om het te leren :)

Resultaat zal ik hier posten en op onze instagram @dutchdetailboys 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• recca
Hardred schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:49:
[...]

Voor mij enkel de materiaalkosten a 120 euro (3m folie) omdat ik het zelf kan, laat je het doen dan ben je tenminste 6 a 700 euro kwijt. Maar dat is dan ook omdat je er wel even zoet mee bent om het goed te doen.
Ik deed sowieso al veel met auto's samen met een vriend(cardetailing) dus dit was een mooie mogelijkheid om het te leren :)

Gaaf dat je het zelf kunt! _/-\o_ Wat een geld als je dat laat doen zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monogato

monogato

De Natte Krant

Hardred schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:49:
[...]

Ik had een opgaaf aangevraagd voor het wrappen van alle blauwe delen naar zwart incl. spiegelkappen zilver (volvo r-design stijl), daarvoor kreeg ik een prijsindicatie van +- €300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmettjuh
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:25
Vanaf 9 augustus t/m 11 september heb ik een blauwe 01 zonder trekhaak in de aanbieding (af te halen in Nijmegen).
Ik ontvang volgende week namelijk een nieuwe Polestar van m'n werk.
Bij interesse laat het vooral even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
monogato schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:34:
[...]

Ik had een opgaaf aangevraagd voor het wrappen van alle blauwe delen naar zwart incl. spiegelkappen zilver (volvo r-design stijl), daarvoor kreeg ik een prijsindicatie van +- €300
Nette prijs. Ik heb laatst ook een opgaaf gevraagd voor het wrappen/dippen van de blauwe delen, incl de velgen; zou op €450,00 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardred
monogato schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:34:
[...]

Waar heb je die gekregen? Dan heb ik het denk ik bij de verkeerde bedrijven gedaan 8)7
Maar gelukkig kan ik het nu zelf, wel weer een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardred
curtazimo schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:06:
[...]

Nette prijs. Ik heb laatst ook een opgaaf gevraagd voor het wrappen/dippen van de blauwe delen, incl de velgen; zou op €450,00 komen
Waar? Ben benieuwd naar de prijs voor enkel velgen, namelijk nu het enige wat ik laat voor wat het is omdat het "removable" maken veel moeite is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• curtazimo
Hardred schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:14:
[...]

Waar? Ben benieuwd naar de prijs voor enkel velgen, namelijk nu het enige wat ik laat voor wat het is omdat het "removable" maken veel moeite is.
Via iemand uit de Lynk Facebook groep, die doet het in R'dam. Ik zal eens ff kijken waar ik de gegevens heb...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qsjxhNbezVl-vDombfT40R3JGek=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DFzc3JN5lYaLB0LK5rqKjXnl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0CAyvpFl3pnHLAAjGn5vaH7AJso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K8R30FJSeZYVcQCPzy6OpXFy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob_wagner
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 30-03-2024
curtazimo schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:46:
[...]

Via iemand uit de Lynk Facebook groep, die doet het in R'dam. Ik zal eens ff kijken waar ik de gegevens heb...

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zeker interessant! Ik wil namelijk winterbanden bestellen en dan staat dat wel mooi op die velgen. Ik ben benieuwd naar de leverancier enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannesbeterams
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 14:45
Ik heb echt alles afgezocht naar een optie om winterbanden aan te kopen voor mijn 01, maar kom er niet uit. Iemand enig idee hoe ik dit kan regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
jannesbeterams schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 09:53:
Ik heb echt alles afgezocht naar een optie om winterbanden aan te kopen voor mijn 01, maar kom er niet uit. Iemand enig idee hoe ik dit kan regelen?
M2M of koop? Bij M2M loopt het via L&C en kun je daarvoor bellen of mailen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3eRxhVSF-Rx9-2cbZpLkCgkxQ2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ht5WGWeWD5fVtj7HdEBdWuJZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
Ik las wat berichten terug dat iemand in het buitenland was aangesproken op afgesleten banden. Nu ben ik zelf ook maar eens gaan kijken, maar de banden slijten echt hard, vooral voor uiteraard.
Met dit gewicht misschien niet abnormaal, maar met nog geen 10.000 km erop toch wel veel..

Ik denk eraan voor en achter maar vast te wisselen komende maand, want die gaan het niet nog een jaar volhouden anders. Rijd wel vooral stadsverkeer/80km, dat dan weer wel, zal met veel snelweg wellicht beter gaan. Ik zie nergens iets staan hoe vaak ze worden gewisseld, ja wel over overmatige slijtage.. > 4mm op 10k km.. maar dat hebben ze voor wel al gehad hoor. Zal ze straks maar eens opmeten.
Pagina: 1 ... 77 ... 181 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.