Robertos147 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:49:
Vandaag is er schade gereden door iemand uit de buurt tegen de geparkeerde Lynk. Gelukkig alleen krassen/schaven op de Lynk. Netjes schadeformulier ingevuld. Ben benieuwd hoe de afhandeling van Lynk is, zal een coinflip zijn als ik de ervaringen hier lees.

Ook zeer benieuwd naar de eventuele kosten die dit grapje met zich meebrengt.
Sinds 9 juni is er nog geen echte actie ondernomen door Lynk betreft de schade. Netjes in de app een melding/ticket gemaakt, geen reactie. Na een paar dagen zonder reactie gebeld naar Lynk: klantenservice kon de aangemaakte melding niet eens vinden. Nu heeft de klantenservice een ticket gemaakt, #2 voor deze schade. 23 juni te horen gekregen dat de schade is doorgezet naar de 'schade experts' en dat zij contact zullen opnemen voor het beoordelen van de schade. Nog niks gehoord helaas.
Ondanks dat het mijn vriendin haar auto is (ik heb mijn eigen koets), ben ik wel teleurgesteld in de hele package van Lynk. Ze vragen weinig(informatie), je krijgt ineens een auto toegewezen, afhalen van de auto gaat netjes en vlot. De auto zelf zit goed in elkaar en is mooi om te zien, van binnen en van buiten. Goedkoop rijden met de stekker en echt flink wat ruimte in de auto. Deze Lynk heeft parkeercamera's, begreep dat alleen de nieuwe Lynk's dit hebben.
Maar de '95km/h bug', traag werkend infotainment systeem, paar keer gehad dat het infotainment systeem niet eens startte, heel trage werking van de parkeerfunctie/camera's, het uitzetten van adaptive cruise moet élke keer ingesteld worden, de belachelijke afstand tussen je voorligger met de adaptive cruise/snelwegassistent, lane assist die je zonder pardon een flinke duw geeft, een slechte app die vaak niet werkt en de onbereikbare klantenservice.
Al deze issues geven toch een beetje nare nasmaak. Dat ze de prijs met €50 omhoog gooien omdat de wereld duurder wordt, prima. Maar de klantenservice moet toch wel écht beter worden als ze nog willen groeien.
Volvo V70 2.4, 2004, 368.000km. Peugeot e208 GT 51kWh, 2024 5.500km