Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:18
Ruytertje schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:58:
Dit enorme topic genaamd "Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1" biedt alleen nog inhoud van mensen die 'besteld' hebben en zitten te wachten en ....

Heel jammer dat bruikbare informatie, tips en gebruikservaring zo langzamrhand aan het verdwijnen is. Lijkt mij zinol om een tweede topic voor de eigenaren/gebruikers te openen als in "Het grote Lynk & Co gebruikers topic". Anders heb ik het hier jammer genoeg wel gezien :|
Poeh als ik zo snel 3 bladzijden terug kijk is er voldoende gebruikservaring te vinden. Wellicht niet wat jij zoekt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

nrdnmg schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:08:
Vandaag maar liefst 79,7 km op de accu weten te rijden. 75% snelweg (95-100 km/h) en 25% provinciaal / bebouwde kom. In ben onder de indruk!
Niet slecht :) Is dat iets dat meer mensen ervaren die voornamelijk provinciale N-wegen en snelweg rijden? Dus een elektrisch bereik van zo'n 70km of zelfs meer terwijl je veelal max 80km/h en 100km/h rijdt; dat is in de lente/zomer wel realistisch? Nog bepaalde rij-modus hiervoor gebruikt, of gewoon hybrid/pure zodat ie eerst accu leeg rijdt? Ook B-stand gebruikt? Al zet dat misschien te weinig zoden aan de dijk als je niet veel in bebouwde kom zit.

En wat is eigenlijk de gemene deler atm? Ik lees hier en elders genoeg over de matige infotainment en de slechte service en de frustratie die dat oplevert. Maar de aantrekkelijkheid van de auto en de prijs wegen daar nog altijd tegenop, denk ik?

[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 15-03-2022 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itshim
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14-02-2023
Meer mensen last van dat de app/auto een beetje van slag is?

Mijne weet niet zo goed wat die wil. De wagen is geopend maar tegelijkertijd toch ook gesloten, volgens de app. Maar ook aan het opladen, terwijl de auto voor de deur staat en ik toch echt geen laadpaal voor de deur heb.

App al opnieuw geïnstalleerd maar, maakt geen verschil. Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SG4F_yi1yc5Fv6N9E6EUAmFBl3o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RxQANCMA75nyRnGzKV4DwtUg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidOo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 15:46
pretpik schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:56:
[...]

20 februari, 21 februari de e-mail gekregen om m’n profiel aan te vullen en een kleurkeuze door te geven.

Werd tijdens het eten gebeld door Lynk&Co, ik dacht die hebben wel weer een foutje gemaakt. Kreeg ik de vraag of ik hem 25 maart wilde ophalen!

Het is wel een geretourneerde, want het kenteken dateert al van eind december 2021. Maar ik ben zeer verheugd :) .
14 jan besteld, 14 feb de bestelmail ontvangen. Maar nog steeds geen belletje om de auto te mogen op halen. Inmiddels 3x gebeld. En 3x een ander verhaal gehoord, over het waarom. En niemand die iets kan doen om het te versnellen.

Stiekem wel een beetje jaloers dat mensen, die hem later bestellen, hem eerder mogen ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De zolder
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-05-2022
FidOo schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:14:
[...]

14 jan besteld, 14 feb de bestelmail ontvangen. Maar nog steeds geen belletje om de auto te mogen op halen. Inmiddels 3x gebeld. En 3x een ander verhaal gehoord, over het waarom. En niemand die iets kan doen om het te versnellen.

Stiekem wel een beetje jaloers dat mensen, die hem later bestellen, hem eerder mogen ophalen.
Idem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Itshim schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:40:
Meer mensen last van dat de app/auto een beetje van slag is?

Mijne weet niet zo goed wat die wil. De wagen is geopend maar tegelijkertijd toch ook gesloten, volgens de app. Maar ook aan het opladen, terwijl de auto voor de deur staat en ik toch echt geen laadpaal voor de deur heb.

App al opnieuw geïnstalleerd maar, maakt geen verschil. Iemand een idee?

[Afbeelding]
Dat geopend met alles gesloten betekent voor zover ik weet dat alle portieren dicht zijn, maar dat de auto niet op slot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itshim
  • Laatst online: 14-02-2023
Mikey NL schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:46:
[...]

Dat geopend met alles gesloten betekent voor zover ik weet dat alle portieren dicht zijn, maar dat de auto niet op slot is.
Ja, was ook bang dat de auto nog open stond maar vanuit huis de auto nog eens op slot gedaan met de afstandsbediening. Spiegels klappen wel in en knippert met zijn knipperlichten van "ik ga op slot".

Misschien is het gewoon de app die raar doet, aangezien die ook zegt dat de auto aan het opladen is terwijl dat niet zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
Itshim schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 23:16:
[...]

Ja, was ook bang dat de auto nog open stond maar vanuit huis de auto nog eens op slot gedaan met de afstandsbediening. Spiegels klappen wel in en knippert met zijn knipperlichten van "ik ga op slot".

Misschien is het gewoon de app die raar doet, aangezien die ook zegt dat de auto aan het opladen is terwijl dat niet zo is.
Dit gebeurt om de haverklap, zou me er dus niet te druk om maken. Stabiliteit van de app en connectie met de auto is verre van ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 13:51
Nou lekker dan. Ik heb sinds februari de bestel link, echter de auto pas nodig per eind mei. ik dacht gisteren laat mij eens bellen met ze voor de huidige levertijd (ze gaven eerder in januari aan 6-8 weken). Tot mijn verbazing zeiden ze 10-12 weken met eventueel uitloop naar 14 weken, heftig (was een Italiaan volgens mij). Dus ik gisteren direct bestellen, bellen ze vandaag of ik volgende week de auto kan komen halen. Zucht, het is ook niet mogelijk om een afspraak te maken in mei. Ik moet nu even uitzoeken wat de gevolgen zijn als ik dit annuleer, oftewel kan ik later nogmaals bestellen of is mijn beurt nu voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:29
Als je hem echt NODIG hebt, zou ik niet gokken, en hem gewoon affhalen. Jammer voor die ene maand extra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
meermarco schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:48:
Als je hem echt NODIG hebt, zou ik niet gokken, en hem gewoon affhalen. Jammer voor die ene maand extra...
Meer dan twee maanden extra.. kan die 1000 euro goed gebruiken voor andere dingen. Vind een paar weken geen probleem (ergens in mei) maar dit is niet echt leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus18
  • Laatst online: 22-06-2022
juwlez schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:47:
Nou lekker dan. Ik heb sinds februari de bestel link, echter de auto pas nodig per eind mei. ik dacht gisteren laat mij eens bellen met ze voor de huidige levertijd (ze gaven eerder in januari aan 6-8 weken). Tot mijn verbazing zeiden ze 10-12 weken met eventueel uitloop naar 14 weken, heftig (was een Italiaan volgens mij). Dus ik gisteren direct bestellen, bellen ze vandaag of ik volgende week de auto kan komen halen. Zucht, het is ook niet mogelijk om een afspraak te maken in mei. Ik moet nu even uitzoeken wat de gevolgen zijn als ik dit annuleer, oftewel kan ik later nogmaals bestellen of is mijn beurt nu voorbij.
Goedemorgen, welke kleur heb je besteld? Ik heb mijne juist snel nodig ivm verkoop van mijn huidige auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
Pegasus18 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:31:
[...]

Goedemorgen, welke kleur heb je besteld? Ik heb mijne juist snel nodig ivm verkoop van mijn huidige auto.
Zwart zonder trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
juwlez schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:47:
Het afhalen kan je maximaal een maand vooruit plannen lijkt het (4-5 weken), maar je kan hem ook nu plannen en tegen die tijd nogmaals proberen te verplaatsen. Zelf heb ik heb ik een link van september waarmee ik twee maal (beide kleuren, beide met trekhaak) besteld en dezelfde dag teruggebeld om hem zsm op te halen. Zelf heb ik hem ook pas halvewege mei nodig maar op basis van de ervaringen hier durf ik het niet aan.

Gelukkig betekent een extra maand ook 1250 km extra (€187,50 met 15ct/km) . Ik vertrouw er namelijk niet echt op dat het goed komt als ik kort van te voren ga bestellen. Zo heb ik bijvoorbeeld de aanbetaling van mijn eerste bestelling op 18 feb nog steeds niet terug, tevens heb ik van beide bestellingen inmiddels de groene kaart al ontvangen. Beide staan ook al even op kenteken (begin feb en begin maart) dus zou mij niet verbazen als de volgende lichting nog even op zich laat wachten tot de huidige voorraad de weg op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
juwlez schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:54:
[...]

Meer dan twee maanden extra.. kan die 1000 euro goed gebruiken voor andere dingen. Vind een paar weken geen probleem (ergens in mei) maar dit is niet echt leuk
Wellicht kunnen we ruilen? ik heb nog geen bestellink helaas, dus ik verwacht m niet op korte termijn. Terwijl ik wel snel een auto nodig heb... zie ook DM/PM :-)

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wimaj janssen
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 22-07-2024
Op 10 maart is de levering bevestigd en ik heb gevraagd - per mail - of de auto op 3 mei in de ochtenduren geleverd kan worden.
Volgende dag een bevestigend antwoord.
Lijkt prima service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30
Mooie auto en fijn dat deze als een van de weinige plug-ins leverbaar is op korte termijn. Wat minder fijn is dat het schijnbaar erg lastig is om een proefrit te maken. Ik werk in 's-Hertogenbosch dus kan geen proefrit op bestelling doen en een proefrit in Amsterdam/Diemen boeken is telefonisch en online niet mogelijk. Terugbellen doen ze overigens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
timonsl schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 14:55:
Mooie auto en fijn dat deze als een van de weinige plug-ins leverbaar is op korte termijn. Wat minder fijn is dat het schijnbaar erg lastig is om een proefrit te maken. Ik werk in 's-Hertogenbosch dus kan geen proefrit op bestelling doen en een proefrit in Amsterdam/Diemen boeken is telefonisch en online niet mogelijk. Terugbellen doen ze overigens ook niet.
Zijn vast wel wat L&C in den Bosch te huur. Kost voor een uurtje of 2 hooguit een paar tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30
GroeneThee schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 14:56:
[...]

Zijn vast wel wat L&C in den Bosch te huur. Kost voor een uurtje of 2 hooguit een paar tientjes.
Hoe gaat dit in zijn werk, simpelweg via de Lynk & Co app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
timonsl schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 15:00:
[...]

Hoe gaat dit in zijn werk, simpelweg via de Lynk & Co app?
Yep. App downloaden, account aanmaken en kijken welke bij jou in de buurt staan en tegen welk bedrag. Varieert bij mij in de buurt van 6 euro per uur tot 15 euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• juwlez
Besteld 15/3
Bevestiging 15/3
Vandaag ben ik gebeld voor een afspraak
29 april ophalen (kon volgende week al)

Edit: auto komt uit feb/2022. Weet niet of deze helemaal nieuw is.

[ Voor 26% gewijzigd door juwlez op 16-03-2022 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pushnoi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-08 10:51
Iemand al eens gehad dat het power flow systeem in het menu op laden blijft hangen? Ik had de boel aangemeld als storing -- auto vandaag opgehaald en weer teruggebracht met een software update klaarblijkelijk maar de fout zit er nog steeds in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misterxx2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:56
Na maanden wachten heeft Lynk & Co mij eindelijk betaald. Ik had niet verwacht dat het ooit nog zou gebeuren, maar na hééél veel contact (met zowat het halve bedrijf volgens mij) is het gelukt.
Ik ben zeker niet te spreken over het proces en hoe het uiteindelijk gelukt is, maar voor mij is het klaar.

De 01 van Lynk & Co is echt een geweldige uit, wat rijdt die fijn!
Jammer alleen dat de support van Lynk & Co de meest dramatische organisatie is waar ik ooit contact mee heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
Misterxx2 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:19:
Na maanden wachten heeft Lynk & Co mij eindelijk betaald. Ik had niet verwacht dat het ooit nog zou gebeuren, maar na hééél veel contact (met zowat het halve bedrijf volgens mij) is het gelukt.
Ik ben zeker niet te spreken over het proces en hoe het uiteindelijk gelukt is, maar voor mij is het klaar.

De 01 van Lynk & Co is echt een geweldige uit, wat rijdt die fijn!
Jammer alleen dat de support van Lynk & Co de meest dramatische organisatie is waar ik ooit contact mee heb gehad.
Klaar als case gesloten of abo opgezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterxx2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:56
juwlez schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 17:32:
[...]

Klaar als case gesloten of abo opgezegd?
Case closed. Mijn abonnement heb ik maanden geleden al opgezegd 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edskie206
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 29-06-2022
13-2 aangemeld
10-3 besteld
10-3 bevestiging gehad
14-3 contact gehad, kreeg te horen dat er een vin nummer aan mijn account gekoppeld staat.
15-3 bericht gestuurd geen reactie
16-3 geen reactie ontvangen
Lees hier dat andere de auto later besteld hebben en al een afspraak hebben! Toch raar?
Zwart zonder trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Edskie206 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:03:
13-2 aangemeld
10-3 besteld
10-3 bevestiging gehad
14-3 contact gehad, kreeg te horen dat er een vin nummer aan mijn account gekoppeld staat.
Lees hier dat andere de auto later besteld hebben en al een afspraak hebben! Toch raar?
Zwart zonder trekhaak
zwart zonder trekhaak is het meest gewild en langste levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edskie206
Dat het soms wel 3 dagen duurt voor ze reageren op mail of Twitter of insta is wel echt een drama. Trouwens ook als je belt dat 99% kans hebt dat je iemand aan de lijn krijgt die Engels spreekt. Kan gelukkig goed Engels maar niet iedereen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03-2024
Ik snap niets van de logica bij de organisatie.
Half jan. aangemeld, profiel gevuld.
Tot op heden nog geen bestelmail ontvangen..
Gekozen voor de blauwe uitvoering zonder trekhaak.

[ Voor 16% gewijzigd door Stefan53xx op 16-03-2022 21:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edskie206
Het lijkt wel een grabbelton in plaats van een wachtlijst op volgorde _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Edskie206 op 16-03-2022 21:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
Als je al weken aan het wachten bent en niks hoort, oké, maar 4 dagen na bestelling al hierover klagen? Geduld is een schone zaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edskie206
Wachten is niet zo een probleem gaat mij er meer om dat ze op maandag zeggen er is een vin nummer gekoppeld en morgenochtend vroeg weten we meer en brengen we u op de hoogte, vervolgens ben je 3 dagen verder en 0 reactie. Als ze op maandag zeggen het kan nog wel ff duren, prima! Maar als ze zeggen morgenochtend krijg je bericht en je hoort niks en ze reageren ook niet als je er om vraagt dan vind ik dat best een slechte zaak. Daar gaat het mij meer om

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De zolder
Edskie206 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 21:12:
Het lijkt wel een grabbelton in plaats van een wachtlijst op volgorde _O-
Dat klopt volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOWZERZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-04 15:41
Edskie206 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:03:
13-2 aangemeld
10-3 besteld
10-3 bevestiging gehad
Zwart zonder trekhaak
Heel apart hoe het daar gaat qua wachtrij. Zelf ook aangemeld voor een zwarte zonder trekhaak.
07-02 aangemeld en 07-02 profiel aangevuld en keuze vastgelegd. Tot nu toe nog niks vernomen.

We zijn ook pas 5 weken verder. Vermelde levertijd was 12-14 weken. We wachten geduldig af :) .
Voel er weinig voor om callcenter te stalken om een auto eerder te krijgen 8)7

Peugeot 5008 I VW e-Golf (36kWh) l skcarcleaning.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HankN
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-05-2022
Allereerst bedankt voor je reactie.
Handleiding heb ik uiteraard geprobeerd.
De eerste zin is :
Je vindt Journey Camerasocialcam-01 in het beginscherm van het middendisplay.
Dat is dus het probleem bij mij staat er geen journey camera om op te klikken.

Zal Lynk gaan bellen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:35
HankN schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:13:
Allereerst bedankt voor je reactie.
Handleiding heb ik uiteraard geprobeerd.
De eerste zin is :
Je vindt Journey Camerasocialcam-01 in het beginscherm van het middendisplay.
Dat is dus het probleem bij mij staat er geen journey camera om op te klikken.

Zal Lynk gaan bellen.
Swipe naar links..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HankN
  • Laatst online: 05-05-2022
Hardstikke bedankt . Zo eenvoudig was het. Het werkt nu prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-10-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ElSJ_GjPRFMIJ0LB5C1CkP8YP1A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HXoksnqKl5A4OFKnna8iuk8X.jpg?f=fotoalbum_large

Al drie dagen geen internet of bereik van de geïntegreerde simkaart, overigens werkt mijn YouTube Music wel.
Of het op mijn internet of die van de auto weet ik niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• curtazimo
WOWZERZ schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:30:
[...]

Heel apart hoe het daar gaat qua wachtrij. Zelf ook aangemeld voor een zwarte zonder trekhaak.
07-02 aangemeld en 07-02 profiel aangevuld en keuze vastgelegd. Tot nu toe nog niks vernomen.

We zijn ook pas 5 weken verder. Vermelde levertijd was 12-14 weken. We wachten geduldig af :) .
Voel er weinig voor om callcenter te stalken om een auto eerder te krijgen 8)7
23/2 aangemeld
26/2 klantnr gekregen en nogmaals keus moeten doorgeven; zwart zonder trekhaak
12/3 mail gestuurd met vraag wat de status is en wanneer ik de bestellink kan verwachten
17/3 antwoord; bestellink komt in de week van 23-29 mei. Levering duurt dan 6-8 wkn.

Als ik zeker zou weten dat stalken zou helpen, zou ik t doen 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Wow dat is wel erg lang! Het lijkt wel of dat ze minder auto's binnen krijgen dit jaar, of dat veel meer mensen zich ingeschreven hebben ten opzichte van vorig jaar. Desalniettemin is dit volgens mij wel de snelst leverbare 'nieuwe' auto.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:39

BPi

Deze Lynk&Co zelf testen? Doe mee met de grootste autotest van Nederland

https://www.ad.nl/auto/de...t-van-nederland~a0cc3764/

Voor de geïnteresseerde twijfelaars!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:35
BPi schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:42:

En nu maar hopen dat ze het uitlenen niet via de app gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:39

BPi

crispo schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:58:
[...]

En nu maar hopen dat ze het uitlenen niet via de app gaan doen..
Als Lynk&co zich nu ook eindelijk een keer gedwongen voelt actie te ondernemen om geen gezichtsverlies te lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepernoot
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:11
BPi schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:42:

Sta je alleen wel met je kop op internet ;) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• curtazimo
pretpik schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:51:
Wow dat is wel erg lang! Het lijkt wel of dat ze minder auto's binnen krijgen dit jaar, of dat veel meer mensen zich ingeschreven hebben ten opzichte van vorig jaar. Desalniettemin is dit volgens mij wel de snelst leverbare 'nieuwe' auto.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er momenteel 4000 01's rijden. In hoeveel tijd dat is gegaan durf ik niet te zeggen, maar ik gok dat er steeds meer interesse in de auto is. Misschien tijd om ook andere modellen dan de 01 naar NL te brengen. Zitten erg leuke bij... :9~

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
curtazimo schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:26:
[...]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er momenteel 4000 01's rijden. In hoeveel tijd dat is gegaan durf ik niet te zeggen, maar ik gok dat er steeds meer interesse in de auto is. Misschien tijd om ook andere modellen dan de 01 naar NL te brengen. Zitten erg leuke bij... :9~
Inmiddels 4.100 stuks.
Grafiek lijkt wel iets af te vlakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v-c8ONrTMhcZC6GCda1HXaUmeec=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KHjoPePWkEyNNCck5y5VfLoW.jpg?f=user_large

Bron

[ Voor 5% gewijzigd door Oizo1981 op 18-03-2022 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepernoot
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:11
Vandaag aangemeld!

Mailtje gekregen met klantnummer geregistreerd, en dat ik wat extra info in moet vullen.

Ben benieuwd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edskie206
Nu zal het niet zolang meer duren toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OKsOsa2sf19uwhUaZYMuUCQXlts=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HsieYXJ679OT915RfVs0Q4Ux.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napster81
  • Laatst online: 24-04-2022
Edskie206 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:16:

[Afbeelding]
Die heb ik woensdag gehad, hoop snel een telefoontje te krijgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FD88
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-02-2023
Gisteren eens gebeld over mijn bestelstatus zwarte Lynk en Co (zonder trekhaak)
31 Jan: gegevens ingevuld
1 mrt. : proefrit (man verwachte begin april bestelmail)
17 mrt: lynk co gebeld voor info (verwachten pas in mei bestelmail, in juli fysieke levering

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napster81
Napster81 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:32:
[...]

Die heb ik woensdag gehad, hoop snel een telefoontje te krijgen!
Net een telefoontje gehad, levering op 28 maart. Vanaf moment van de bestellink dan precies 6 lange weken gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Edskie206 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:16:

[Afbeelding]
Ik werd toen dezelfde avond nog gebeld.

Is er nog een Tweaker die ik de 2e zie rond 14h30 in Diemen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Gezellig bij de laadpaal: team blauw meets team zwart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3NYqall37-KnAQoUSVGLjIW2IeE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sziD29KtbCawuJJmOr1vtIaG.jpg?f=fotoalbum_large

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kensingtonnie
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-09 19:01
Foto is niet scherp, maar ik hoop nog eens de 1:40 aan te tikken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cvbsIUIEdYd9Hr8PLyExyh1632Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dsD9lQ6SvK2nX35ZoFybnGzH.jpg?f=fotoalbum_large

XC40 | Single Motor ER | MY24 | Ultimate | Sage Green | 20"| privacy glass | trekhaak |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Kensingtonnie schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 09:45:

[Afbeelding]
Dan doe ik het beter: 1:50 staat er bij mij ;)...maar zegt helemaal niets omdat de elektrisch gereden km vrolijk worden meegeteld. Alleen als je nooit laadt zal dit representatief zijn. Overigens is het max (of min?) 1:50 - ik rij namelijk 90% elektrisch.

Een eigen rekensommentje geeft bij benadering 1:15..boven de 160 in Duitsland zonder laden heb de 1:8 aangetikt. Deed mijn Audi met quattro het beter >:) . Maar in Nederland met veel laden is de Lynk weer in het voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kensingtonnie
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-09 19:01
wildcheese schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:42:
[...]

Dan doe ik het beter: 1:50 staat er bij mij ;)...maar zegt helemaal niets omdat de elektrisch gereden km vrolijk worden meegeteld. Alleen als je nooit laadt zal dit representatief zijn. Overigens is het max (of min?) 1:50 - ik rij namelijk 90% elektrisch.

Een eigen rekensommentje geeft bij benadering 1:15..boven de 160 in Duitsland zonder laden heb de 1:8 aangetikt. Deed mijn Audi met quattro het beter >:) . Maar in Nederland met veel laden is de Lynk weer in het voordeel
Dat klopt wat je zegt, meer dan 1:50 kun je volgens het display niet halen en het gaat over alle km. Op zich vreemd, want volgens de specificaties zou 1:80 mogelijk moeten zijn.
Maar dan toch.... in deze tijd van dik 2 euro voor een liter benzine en (in mijn geval met een vast contract dat nog 2 jaar doorloopt) 15 ct/kwh is dit toch heel leuk.

XC40 | Single Motor ER | MY24 | Ultimate | Sage Green | 20"| privacy glass | trekhaak |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firejelle
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-04 17:54
Kensingtonnie schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 09:45:

[Afbeelding]
Zie je op het middelste scherm ook andere voertuigen als je adaptive cruise control aan hebt? of hoe kan ik me dat inbeelden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
firejelle schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:30:
[...]

Zie je op het middelste scherm ook andere voertuigen als je adaptive cruise control aan hebt? of hoe kan ik me dat inbeelden?
Je ziet een icoontje van een voorliggende auto. Niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld Tesla.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edskie206
35 LenC op kenteken gezet gister! Dat is een nieuw record in 1 dag

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XwIAeS1nhOqVz4fnWARlfH8NJjE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qulh6gCTZNsnomYN3EQTApjK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
Edskie206 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:12:
35 LenC op kenteken gezet gister! Dat is een nieuw record in 1 dag

[Afbeelding]
Geen record. Op 8 september ‘21 zijn er 81 op kenteken gezet; misschien andere dagen nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Gaat de verlichting automatisch aan zodra het regent? De reden waarom ik nu altijd met licht aan rijd is omdat m’n huidige auto de verlichting alleen inschakelt op basis van de lichtintensiteit, en voor m’n gevoel is het veiliger om het licht achter altijd aan te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hardred
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-07 15:34
pretpik schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:38:
Gaat de verlichting automatisch aan zodra het regent? De reden waarom ik nu altijd met licht aan rijd is omdat m’n huidige auto de verlichting alleen inschakelt op basis van de lichtintensiteit, en voor m’n gevoel is het veiliger om het licht achter altijd aan te hebben.
Als je dat zo hebt ingesteld wel ja(op de gebruikelijke plek in een auto, aan het pookje links van het stuur).
Achterlicht staat vrijwel altijd aan(Ook in automatische stand), tenzij je bewust de verlichting uitzet.

[ Voor 5% gewijzigd door Hardred op 21-03-2022 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Hardred schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:11:
[...]

Als je dat zo hebt ingesteld wel ja(op de gebruikelijke plek in een auto, aan het pookje links van het stuur).
Achterlicht staat vrijwel altijd aan(Ook in automatische stand), tenzij je bewust de verlichting uitzet.
Tof! Gelukkig toch wat Volvo te vinden :) . Als ze de accu volledig opgeladen hebben zou ik net volledig elektrisch naar huis moeten kunnen rijden vrijdag. 8)

[ Voor 13% gewijzigd door pretpik op 21-03-2022 12:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hardred schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:11:
[...]

Achterlicht is onderdeel van de dagrijverlichting en verplicht. Vaak zat reden er in het donker Clio's rond met hun felle LED DRL en zonder achterlichten. Die LED's geven haast meer en beter licht dat het dimlicht 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:28
@dexterd83 Hoe staat het met de afhandeling van jouw casus? Ik vind jouw verhaal vooral voor jou vreselijk, maar ik ben er ook benieuwd naar omdat het maatgevend is voor waar je rekening mee moet houden wanneer je je auto wil verhuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
Highland schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:36:
@dexterd83 Hoe staat het met de afhandeling van jouw casus? Ik vind jouw verhaal vooral voor jou vreselijk, maar ik ben er ook benieuwd naar omdat het maatgevend is voor waar je rekening mee moet houden wanneer je je auto wil verhuren.
Hij reageert gewoon niet...heb ook al paar keer geprobeerd....alsof die een spreekverbod heeft gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCU
  • Laatst online: 12-11-2023

WCU

Niet meer van toepassing.

[ Voor 75% gewijzigd door WCU op 21-03-2022 19:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• juwlez
Muro01 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:32:
[...]

Hij reageert gewoon niet...heb ook al paar keer geprobeerd....alsof die een spreekverbod heeft gekregen...
Mensen hebben ook een leven buiten, ja je raadt het nooit, Tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
juwlez schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:49:
[...]

Mensen hebben ook een leven buiten, ja je raadt het nooit, Tweakers :P
Ja dus?
Iedereen heeft een leven buiten Tweakers, gewoon een simpele reactie kan toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
Muro01 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:55:
[...]

Ja dus?
Iedereen heeft een leven buiten Tweakers, gewoon een simpele reactie kan toch wel.
Kan ja, maar misschien zit hij niet iedere dag op Tweakers om de meldingen te zien.. Nu weer op on-topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:28
De klachtafhandeling door L&C lijkt me behoorlijk on-topic. Maar goed, het staat Dexterd83 vrij om wel of niet te reageren. Ik hoop voor hem dat hij fatsoenlijk geholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Tot nu toe van alle keren dat ik de klantenservice gebeld heb, altijd iemand snel aan de lijn gekregen. Het enige waar ik niet tevreden over ben is dat ik geen deelauto kan huren. Helaas kunnen ze dat niet op korte termijn herstellen. Ik heb toen een uur iemand aan de lijn gehad, echter geen oplossing.

[ Voor 12% gewijzigd door pretpik op 21-03-2022 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
Highland schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:46:
De klachtafhandeling door L&C lijkt me behoorlijk on-topic. Maar goed, het staat Dexterd83 vrij om wel of niet te reageren. Ik hoop voor hem dat hij fatsoenlijk geholpen is.
Precies mijn mening, het is puur voor de ervaring hoe het gegaan is.
Ik hoop dat hij goed geholpen is, maar het is akelig stil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Laatst online: 23-01 17:08
Na het lezen van de reacties/ervaringen hier waag ik mij toch nog niet aan de Lynk & Co; de slechte klantenservice, het hoge eigen risico, de lange levertijd, weerhouden mij ervan op dit moment in te stappen. Voor nu een korte private lease bij een autodealer.

Blijf de ervaringen hier wel met veel interesse lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelD
  • Laatst online: 26-07 08:53
Ook zojuist gebeld, aflevering op 1 april (geen geintje).

Niet slecht vanaf bestelling op 10 maart, da's zo'n 3 weken.
Blauw met trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
MarcelD schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:44:
Ook zojuist gebeld, aflevering op 1 april (geen geintje).

Niet slecht vanaf bestelling op 10 maart, da's zo'n 3 weken.
Blauw met trekhaak.
Gaaf, hoe lang heb in je wachtrij gestaan voordat je mocht bestellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De zolder
Onnavolgbaar. Ergens vele mnd geleden de profiel compleet gemaakt en de bestelling geplaatst. Nooit meer wat gehoord. Na enkele belletjes op14 feb iemand gesproken die wel doorpakte en me de beroemde bestellink doorstuurde en aangaf dat er iets mis was gegaan en ik maanden daarvoor al aan de beurt had moeten zijn. Direct besteld.
Tot op heden nog niet gebeld.
Zelf maar eens gebeld terwijl je weet dat je niets nieuws gaat horen. En ja hoor, 4-8 weken. Op de vraag waarom vele van die bestel-batch de auto nu al reden geen antwoord. Op de vraag of het gerucht klopt dat in A’dam geen auto’s meer worden afgeleverd en dat de boel potentieel vertraagd:”geen idee” Kan ik aflevering omzetten naar Diemen? “Nee, wacht maar af tot wij u bellen”

Zucht. Ze zijn vriendelijk maar kletsen maar wat.

Aan hen die hem al hebben, enjoy.

[ Voor 26% gewijzigd door De zolder op 22-03-2022 11:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pretpik
De zolder schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:52:
Onnavolgbaar. Ergens vele mnd geleden de profiel compleet gemaakt en de bestelling geplaatst. Nooit meer wat gehoord. Na enkele belletjes op14 feb iemand gesproken die wel doorpakte en me de bestellink doorstuurde. Direct besteld.
Zelf maar eens gebeld terwijl je weet dat je niets nieuws gaat horen. En ja hoor, 4-8 weken. Op de vraag waarom vele van die bestel-batch de auto nu al reden geen antwoord.

Is er wel al een VIN zichtbaar in de profiel onder 'mijn pagina'? Dat betekent dat er een auto aan je is toegewezen, de vraag is alleen waar deze nu staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcelD
  • Laatst online: 26-07 08:53
pretpik schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:45:
[...]

Gaaf, hoe lang heb in je wachtrij gestaan voordat je mocht bestellen?
Op woensdag 2 februari het account in orde gemaakt, op donderdag 10 maart de bestellink.
En op 1 april dus aflevering. Al met al dus 8 weken totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De zolder
pretpik schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:56:
[...]

Is er wel al een VIN zichtbaar in de profiel onder 'mijn pagina'? Dat betekent dat er een auto aan je is toegewezen, de vraag is alleen waar deze nu staat.
Even gezocht, vind onder membershipdetails een 17 tekens lang “nr” dat begint met L6T, bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
De zolder schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:52:
Onnavolgbaar. Ergens vele mnd geleden de profiel compleet gemaakt en de bestelling geplaatst. Nooit meer wat gehoord. Na enkele belletjes op14 feb iemand gesproken die wel doorpakte en me de beroemde bestellink doorstuurde en aangaf dat er iets mis was gegaan en ik maanden daarvoor al aan de beurt had moeten zijn. Direct besteld.
Zelf maar eens gebeld terwijl je weet dat je niets nieuws gaat horen. En ja hoor, 4-8 weken. Op de vraag waarom vele van die bestel-batch de auto nu al reden geen antwoord. Op de vraag of het gerucht klopt dat in A’dam geen auto’s meer worden afgeleverd en dat de boel potentieel vertraagd:”geen idee” Kan ik aflevering omzetten naar Diemen? “Nee, wacht maar af tot wij u bellen”

Logisch dat je in Diemen sneller aan de beurt bent: daar worden circa 40 auto’s per dag uitgeleverd. In Amsterdam volgens mij nog minder dan 10 aangezien ze daar veel minder parkeerplek hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
De zolder schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:10:
[...]

Even gezocht, vind onder membershipdetails een 17 tekens lang “nr” dat begint met L6T, bedoel je dat?
Klopt, er is dus al een auto aan je account toegewezen. Ik zou gewoon nogmaals bellen, zeggen dat je ziet dat er een VIN gekoppeld is aan je account en wanneer je de aflevering kan verwachten. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De zolder
De zolder schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:10:
[...]

Blijkt idd het chassisnummer, bouwjaar 2021. Thx weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidOo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 15:46
De zolder schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:27:
[...]

Blijkt idd het chassisnummer, bouwjaar 2021. Thx weer wat geleerd.
Hoe kan je dat zien aan de hand van de chassisnummer?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oizo1981
FidOo schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:34:
[...]

Hoe kan je dat zien aan de hand van de chassisnummer?
Bouwjaar kun je niet zien. Wel modeljaar.
Wordt aangegeven door het 10e teken.
In dit een geval een M en dat staat voor modeljaar 2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bq24EIEJBDbZwvsmnBRwQ5b7kQw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TLVYRr2R2fFynRMEceV1uqeA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Oizo1981 op 22-03-2022 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Oops

[ Voor 98% gewijzigd door Oizo1981 op 22-03-2022 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juwlez
Misschien beetje een onbenullige vraag maar ik lees dat het panoramadak van de 01 open kan, iemand een video of foto ervan in open stand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynkeroo
  • Laatst online: 28-12-2022
Hoi, juwlez. Geen foto, maar het voorste deel kan helemaal open of kiepstand zoals vroeger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
juwlez schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:17:
Misschien beetje een onbenullige vraag maar ik lees dat het panoramadak van de 01 open kan, iemand een video of foto ervan in open stand?
Dank je, dit was voor mij de reminder dat m'n dak nog open stond |:( . Je krijgt helaas geen melding dat 'ie nog open is als je afsluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napster81
Net bericht gehad dat ze helaas een fout hebben gemaakt en dat ik pas dinsdag kan ophalen. Jammer dat ik een overnachting heb die nonrefundable is. Toevallig iemand die op de 28ste gaat ophalen en die eventueel wil/kan wisselen met de 29ste?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oizo1981
juwlez schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:17:
Geen video. Wel een animatie:
https://www.lynkco.com/nl...Use_the_panoramic_sunroof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynkeroo
  • Laatst online: 28-12-2022
dixet schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:00:
[...]

Dank je, dit was voor mij de reminder dat m'n dak nog open stond |:( . Je krijgt helaas geen melding dat 'ie nog open is als je afsluit
Bij het afsluiten de afstandsbediening ingedrukt houden, dan gaan ook de openstaande ramen dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edskie206
Nog meer mensen die op 10 maart de bestelling gedaan hebben en al gebeld zijn voor een afspraak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juwlez
Edskie206 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:56:
Nog meer mensen die op 10 maart de bestelling gedaan hebben en al gebeld zijn voor een afspraak?
Niet de 10e, wel de 15e bestelling geplaatst en de volgende dag gebeld voor een afspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edskie206
Kortom het is een grabbelton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Lynkeroo schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:26:
[...]

Bij het afsluiten de afstandsbediening ingedrukt houden, dan gaan ook de openstaande ramen dicht.
Klopt ja, maar dan moet je er dus wel aan denken om lang in te drukken in plaats van "normaal" op slot. Misschien moet ik mezelf maar gewoon aanwennen altijd op die manier af te sluiten. Is niet de eerste keer dat m'n dakje open is blijven staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edsub
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 20:46
Na de eerste maanden niet te hebben kunnen uitlenen (alle transacties van leners faalden) werkte uitlenen de afgelopen weken prima.
Tot ergens vorige week:

Na accepteren gaat er technisch iets mis als de lener zijn start foto's upload. En wordt de leenpoging aan de lener geannuleerd. Ik als uitlener merkt alleen dat het geaccepteerde leenverzoek nooit tot een uitlening leidt.

De per leenpoging gereserveerde €100 (bij de lener) wordt niet vrijgegeven na zo'n annulering. Dat is wel sneu voor de student-lener (mijn zoon) die maar n beperkte bestedingsruimte heeft op zijn creditcard. En vrij snel dus niet eens meer KAN lenen....

Effect is nu dus wel dat lenen onbetrouwbaar wordt. En dat kan niet de bedoeling zijn van Lynk&Co. Reactie klantenservice: "Sorry maar kan je niet helpen".

Echt n fijne auto, maar de software/services eromheen zijn niet van t nivo dat je (ik dan toch) verwacht. Jammer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Laatst online: 23-01 17:08
edsub schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:08:
Na de eerste maanden niet te hebben kunnen uitlenen (alle transacties van leners faalden) werkte uitlenen de afgelopen weken prima.
Tot ergens vorige week:

Na accepteren gaat er technisch iets mis als de lener zijn start foto's upload. En wordt de leenpoging aan de lener geannuleerd. Ik als uitlener merkt alleen dat het geaccepteerde leenverzoek nooit tot een uitlening leidt.

De per leenpoging gereserveerde €100 (bij de lener) wordt niet vrijgegeven na zo'n annulering. Dat is wel sneu voor de student-lener (mijn zoon) die maar n beperkte bestedingsruimte heeft op zijn creditcard. En vrij snel dus niet eens meer KAN lenen....

Effect is nu dus wel dat lenen onbetrouwbaar wordt. En dat kan niet de bedoeling zijn van Lynk&Co. Reactie klantenservice: "Sorry maar kan je niet helpen".

Echt n fijne auto, maar de software/services eromheen zijn niet van t nivo dat je (ik dan toch) verwacht. Jammer.....
Dat is inderdaad erg teleurstellend - terwijl het 'deelplatform' toch een USP had moeten zijn (ook voor de mensen die nog wat van hun EUR 500 willen terugverdienen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edsub
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 20:46
T gaat me niet om terug te verdienen (leen alleen uit aan familie of bekenden, nul-tarief), maar t apart tellen van km's en afrekenen van brandstof is wel n ding.
Voor de lener is t grote issue dat hij er gewoon niet van op aan kan. Als je dat n paar keer hebt dan laat je t voortaan wel....
Idd bedreiging van t succes van n Lynk&Co speerpunt/usp....

Overigens nog nooit een brandstof verrekening van Lynk&Co gezien (inmiddels toch al wel wat euro's, door mij te betalen in dit geval). Leners ook niet. Vraag staat al even uit bij klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
edsub schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:19:
T gaat me niet om terug te verdienen (leen alleen uit aan familie of bekenden, nul-tarief), maar t apart tellen van km's en afrekenen van brandstof is wel n ding.
Voor de lener is t grote issue dat hij er gewoon niet van op aan kan. Als je dat n paar keer hebt dan laat je t voortaan wel....
Idd bedreiging van t succes van n Lynk&Co speerpunt/usp....

Overigens nog nooit een brandstof verrekening van Lynk&Co gezien (inmiddels toch al wel wat euro's, door mij te betalen in dit geval). Leners ook niet. Vraag staat al even uit bij klantenservice.
Wat bedoel je met “apart tellen van kilometers”? Huurder betaalt toch niet per kilometer?

Ik heb laatst gemerkt dat ik de auto niet meer voor €0 te huur kan zetten. Ik krijg dan een foutmelding. Als ik €1 per uur/per dag zet werkt het wel.

Vastlopen bij het maken van foto’s kan volgens mij ermee te maken hebben dat alle foto’s in dezelfde richting (portret/landschap) genomen moeten worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Oizo1981 op 23-03-2022 10:30 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 181 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.