Is dit de situatie in BE of NL?Lynkgebruiker schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:07:
Zojuist contact opgenomen met Lynk en Co. op 8 januari heb ik een aanvraag gedaan voor een auto. Tot op heden heb ik geen bestel link ontvangen. Een aantal weken geleden gaven ze bij Lynk en Co aan dat ik uiterlijk 14 maart een link kon verwachten. Vandaag aan de telefoon hoor ik 11 april.
Ze schijnen over te zijn gegaan van een handmatig naar een automatisch verwerkingssysteem, waardoor hij niets voor mij kan betekenen. Wat nu? Iemand tips?
Net gebeld, kreeg een vriendelijke Spanjaard aan de lijn. Echter vertelde hij mij dat ik pas eind mei zou kunnen bestellen
en dat ik de auto pas feitelijk begin juli kan rijden. Heb twee weken geleden mezelf op de wachtlijst geplaatst.
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Het kan soms helpen om te vragen doorgeschakeld te worden naar een collega die Nederlands spreekt. Wil niet altijd lukken, maar dan heb krijg je meestal meer informatie.pretpik schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:45:
Net gebeld, kreeg een vriendelijke Spanjaard aan de lijn. Echter vertelde hij mij dat ik pas eind mei zou kunnen bestellenen dat ik de auto pas feitelijk begin juli kan rijden. Heb twee weken geleden mezelf op de wachtlijst geplaatst.
De niet-Nederlands sprekende collega's zijn meer de "algemene klantenservice" die graag een ticket aanmaken. Maar dan kom je op de de grote hoop.
Heb je Android auto wel geactiveerd via Instellingen > Verbinden?
Zo ja, koppel je wireless of wired? Wat gebeurt er wel? Krijg je een foutmelding van de auto? Op je telefoon?
De eerste keer zal je op je telefoon allerlei meldingen en toestemmingsvragen krijgen. Dus bij het koppelen ook even op je telefoonscherm kijken
Android auto geactiveerd. Wireless. Hij geeft aan apparaat zoeken, maar hij blijft zoeken zonder mijn telefoon te vinden....
Zo ja, koppel je wireless of wired? Wat gebeurt er wel? Krijg je een foutmelding van de auto? Op je telefoon?
De eerste keer zal je op je telefoon allerlei meldingen en toestemmingsvragen krijgen. Dus bij het koppelen ook even op je telefoonscherm kijken
Android auto geactiveerd. Wireless. Hij geeft aan apparaat zoeken, maar hij blijft zoeken zonder mijn telefoon te vinden....
Net dit gedaan en nu zeggen ze 'volgende week krijg je de bestellink'Misterxx2 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:32:
[...]
Het kan soms helpen om te vragen doorgeschakeld te worden naar een collega die Nederlands spreekt. Wil niet altijd lukken, maar dan heb krijg je meestal meer informatie.
De niet-Nederlands sprekende collega's zijn meer de "algemene klantenservice" die graag een ticket aanmaken. Maar dan kom je op de de grote hoop.

[ Voor 6% gewijzigd door pretpik op 07-03-2022 16:38 ]
Vandaag nog eens met Lynk & Co gebeld of het mogelijk is wat langer een proefrit met de auto te maken.
Als je dit in den Haag doet is het niet mogelijk langer dan een half uur te rijden, andere optie is Amsterdam of Diemen.
Beide hebben de aankomende periode geen plek voor een proefrit (tenminste niet met de planner op de site).
Ook zou ik niet langer dan een uur kunnen rijden, dat is dan nog wel acceptabel maar jongens wat zijn ze toch moeilijk met alles.
Ik ben nu eenmaal niet het type persoon wat in een half uurtje besluit of een auto geschikt is ja of nee, tegen de tijd dat je vanaf het Rokin ergens de snelweg op bent kun je al beter weer omdraaien.....
Meneer, u kunt er altijd eentje huren van iemand (nog ff we gaan auto's huren om proefritten te maken) :-S
Als je dit in den Haag doet is het niet mogelijk langer dan een half uur te rijden, andere optie is Amsterdam of Diemen.
Beide hebben de aankomende periode geen plek voor een proefrit (tenminste niet met de planner op de site).
Ook zou ik niet langer dan een uur kunnen rijden, dat is dan nog wel acceptabel maar jongens wat zijn ze toch moeilijk met alles.
Ik ben nu eenmaal niet het type persoon wat in een half uurtje besluit of een auto geschikt is ja of nee, tegen de tijd dat je vanaf het Rokin ergens de snelweg op bent kun je al beter weer omdraaien.....
Meneer, u kunt er altijd eentje huren van iemand (nog ff we gaan auto's huren om proefritten te maken) :-S
Mocht Antwerpen voor je in de buurt zijn, kan je dat ook nog proberen.madtraxx schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:20:
Vandaag nog eens met Lynk & Co gebeld of het mogelijk is wat langer een proefrit met de auto te maken.
Daar heb ik zelf mijn proefrit gedaan en dat was prima en snel bereikbaar
Nou moet heel eerlijk zeggen, ik kom van een auto met een drama historie en ben toch een beetje huiverig als ik deze berichten hier allemaal lees.
Denk dat ik toch maar naar wat anders ga kijken.
Bij bijna ieder merk is wel wat! Tot nu toe ben ik tevreden (4 mnd/ 3000 km verder).madtraxx schreef op maandag 7 maart 2022 @ 18:33:
Nou moet heel eerlijk zeggen, ik kom van een auto met een drama historie en ben toch een beetje huiverig als ik deze berichten hier allemaal lees.
Er is wel eens een verhaal van een Kuga doorgelinkt hier, daar word je echt niet vrolijk van. Met een PHEV Kuga is er een tijd geweest dat je enkel op benzine mocht rijden. Elektrisch was brandgevaarlijk..
C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E
Mijn laatste vier auto’s zijn zonder proefrit geweest. Ik maak ook niet in een uur de beslissing. Gelukkig zijn tegenwoordig bijna alle nieuwe auto prima en anders lever ik hem na een maand weer in terwijl ik op mijn gemak vervanging zoek.madtraxx schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:20:
Geen optie als je geen BKR melding aan je broek wil. Ik zou graag bij Volvo blijven mocht ik m'n xc40 kwijtraken maar we hebben ook verhuisplannen binnen nu en 2 jaar.cyberdj schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:23:
[...]
uitwijken naar de concurrentie, wel wat duurder (care by volvo)
Volgens mij is de L&C de enige mogelijke auto die geen BKR geeft omdst het per maand opzegbaar is. E
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling
https://www.volvocars.com...olvo/veelgestelde-vragen/Nee, uw Care by Volvo abonnement wordt niet als lening bij BKR geregistreerd.
Dat huren is toch een mooie optie? Kun je een hele ochtend rondrijden voor iets van twee tientjes en elke weg pakken die je wilt. Zat huuraanbod dus waarschijnlijk op elke dag een tijdstip waarop het jou uitkomt. Ideaal.madtraxx schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:20:
Rijdt overigens prima naar mijn bescheiden mening
Niet op vrijdag of zaterdag, dan is Antwerpen rete druk. En probeer sowieso bij de club te boeken en laat je niet afschepen met een proefrit via een partner. Wat een drama....Misterxx2 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:27:
[...]
Mocht Antwerpen voor je in de buurt zijn, kan je dat ook nog proberen.
Daar heb ik zelf mijn proefrit gedaan en dat was prima en snel bereikbaar
Ongeïnteresseerde gast die je laat tekenen en weinig te vertellen heeft. Rijd je de garage uit zit je in de diamanten buurt en het is binnen de tijd van een proefrit niet eens mogelijk om de ingang van de garage te halen door omleidingen, nieuwe poging om op de goede route om de werkzaamheden te komen, laat staat een stukje vrij rijden in de auto. Dit was einde zomervakantie. Ik hoop dat ze heel snel gestopt zijn op die plek en met die partij de proefritten aan te bieden: man man man!

Gelukkig zag mn vrouw het wel zitten de auto te bestellen (hij kan immers na maand weer weg) en na een paar "proefritten" om was en de diesel de deur uit kon.
Kern: neem die auto en je bent om

Ik zit dus echt tussen twee uiterste te twijfelen, een Mercedes A 180 AMG business solution of een Lynk & Co.
Die gozer is gek zou je zeggen, is hij ook… ik hou van wat sportiever en luxe, kom nu uit een Leon FR ST DSG heb hiervoor een Polo blue GT DSG gereden en heb eigenlijk al 12 jaar niets anders dan VAG in de lease gereden.
Maar bij VAG horen ook de vag perikelen, met mijn huidige Seat alleen maar gezeik met de DSG. Grootste drama auto die ik ooit heb gehad.
Heb weleens vervangend een A180 gereden en moet zeggen dat het prima beviel.
De Lynk & Co is compleet het tegenovergestelde van een A maar qua uitrusting doen ze absoluut niet voor elkaar onder.
Iemand in de buurt van Rotterdam / Spijkenisse / Hellevoetsluis die een Link & Co rijdt en hem verhuurt?
Die gozer is gek zou je zeggen, is hij ook… ik hou van wat sportiever en luxe, kom nu uit een Leon FR ST DSG heb hiervoor een Polo blue GT DSG gereden en heb eigenlijk al 12 jaar niets anders dan VAG in de lease gereden.
Maar bij VAG horen ook de vag perikelen, met mijn huidige Seat alleen maar gezeik met de DSG. Grootste drama auto die ik ooit heb gehad.
De Lynk & Co is compleet het tegenovergestelde van een A maar qua uitrusting doen ze absoluut niet voor elkaar onder.
Iemand in de buurt van Rotterdam / Spijkenisse / Hellevoetsluis die een Link & Co rijdt en hem verhuurt?
In Rotterdam en omgeving zitten redelijk wat verhuurders zag ik, zit zelf in IJsselmonde, dus niet echt centrum Rotterdammadtraxx schreef op maandag 7 maart 2022 @ 22:33:
Ik zit dus echt tussen twee uiterste te twijfelen, een Mercedes A 180 AMG business solution of een Lynk & Co.
is dat financieel ook met elkaar te vergelijken?madtraxx schreef op maandag 7 maart 2022 @ 22:33:
Fiscaal 39K tegenover 41K dus het scheelt 25 euro bijtelling per maand.GroeneThee schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:10:
[...]
is dat financieel ook met elkaar te vergelijken?
Beetje gekke vraag misschien maar kan het antwoord nergens vinden. Hoe lang is de Mennekes type 2 laadkabel?
Rmaxx in "Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1"pretpik schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:15:
Beetje gekke vraag misschien maar kan het antwoord nergens vinden. Hoe lang is de Mennekes type 2 laadkabel?
Thanks, ik kwam in mijn zoekactie alleen de vraag van de Granny stekker tegen. Overigens staat er bij het antwoord 'verteld', maar is de kabel in de praktijk ook ongeveer 7 meter?
[ Voor 15% gewijzigd door pretpik op 08-03-2022 12:22 ]
Tot nu toe niks dan positieve ervaring met de L&C 01, het enige wat ik zou kunnen aanmerken is dat de besturing via het scherm (radio instellingen etc) niet erg snel is en reageert, maar qua rijervaring top!madtraxx schreef op maandag 7 maart 2022 @ 22:33:
Ik heb vorig jaar in Italie een A180 als huurauto gekregen, prima hoor maar voor ons echt veel te laag, nou waren de wegen in Toscane ook niet bepaald geschikt voor A180..
Heb de auto vanaf september 2021 elke maand netjes de betaling tussen 24e en 27e van de maand. Maar nu ook plots wordt er nog steeds niets afgeschreven zou normaal 24e of 27e van februari moeten zijn en zitten al op 8 maart. Heel apart 6 maanden gaat het goed en nu lijkt het niet meer goed te gaan van de week maar weer eens bellen.crispo schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:07:
[...]
Ik kwam er ook net afgelopen week achter dat er al tijdje niets afgeschreven wordt van m'n creditcard, en heel toevallig kreeg ik gister ineens bericht vanuit Lynk&Co dat er een achterstand zou zijn, liefst 5 facturen erbij! Al geprobeerd met ze te bellen maar het wachten duurde me weer even iets te lang. Ik ga er overigens niet mee akkoord dat ik straks zelf 5 maanden over moet overmaken, heb niet voor niets via creditcard betaling lopen, dus ze gaan het daar zelf maar van afschrijven, dit is zeker niet mijn fout..
Ik heb gisteren toevallig contact gehad met L&C en het blijkt dat ze op dit moment problemen hebben met de Sepa machtigingenFibrenl schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:42:
[...]
Heb de auto vanaf september 2021 elke maand netjes de betaling tussen 24e en 27e van de maand. Maar nu ook plots wordt er nog steeds niets afgeschreven zou normaal 24e of 27e van februari moeten zijn en zitten al op 8 maart. Heel apart 6 maanden gaat het goed en nu lijkt het niet meer goed te gaan van de week maar weer eens bellen.
Oké dus gewoon even afwachten dus, dan hoef ikD0162 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:54:
[...]
Ik heb gisteren toevallig contact gehad met L&C en het blijkt dat ze op dit moment problemen hebben met de Sepa machtigingen
Morgen niet te bellen thanx
Als het goed is heb je die 5x 500 nu over, want al 5 maanden niet afgeschrevencrispo schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:07:
[...]
Ik kwam er ook net afgelopen week achter dat er al tijdje niets afgeschreven wordt van m'n creditcard, en heel toevallig kreeg ik gister ineens bericht vanuit Lynk&Co dat er een achterstand zou zijn, liefst 5 facturen erbij! Al geprobeerd met ze te bellen maar het wachten duurde me weer even iets te lang. Ik ga er overigens niet mee akkoord dat ik straks zelf 5 maanden over moet overmaken, heb niet voor niets via creditcard betaling lopen, dus ze gaan het daar zelf maar van afschrijven, dit is zeker niet mijn fout..
Ook al is het nog zo slordig van Lynk&Co (en ik ga m'n afschrijvingen maar even extra controleren n.a.v. de berichten hier), je hebt een betalingsverplichting voor de overeenkomst.
Afgelopen maandag de Lynk in Diemen opgehaald. Ging heel vlot en was rustig daar, 6 km op de teller.
Wagen bevalt super, met paar (bekende) puntjes.
Apple Carplay via bluetooth verbind soms niet. Soms heel snel, soms na 2 minuten, soms niet.
Verder gaan de stoelen en spiegels niet altijd automatisch naar mijn profiel, of die van mij vrouw. Zij kan makkelijk instappen in "mijn" stand, andersom niet echt makkelijk
Stoel is makkelijk handmatig naar achteren te zetten met de schuif aan de zijkant.
Lane Assist is even wennen, soms wat spannend als je er even niet aan denk. Net als rijden met de regeneratieve rem is wennen, werkt overigens wel
Laden gaat prima, zowel thuis als aan de paal. Gaat met max ongeveer 3 kw/h.
Apple Carplay via bluetooth verbind soms niet. Soms heel snel, soms na 2 minuten, soms niet.
Verder gaan de stoelen en spiegels niet altijd automatisch naar mijn profiel, of die van mij vrouw. Zij kan makkelijk instappen in "mijn" stand, andersom niet echt makkelijk
Lane Assist is even wennen, soms wat spannend als je er even niet aan denk. Net als rijden met de regeneratieve rem is wennen, werkt overigens wel
Je hebt ook 2 memory standen. Zet 1 voor jou, en 2 voor je vrouw. (of andersom:)) Scheelt schuiven, en gaat sneller.Toobeus4u schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:46:
Afgelopen maandag de Lynk in Diemen opgehaald. Ging heel vlot en was rustig daar, 6 km op de teller.
Verder gaan de stoelen en spiegels niet altijd automatisch naar mijn profiel, of die van mij vrouw. Zij kan makkelijk instappen in "mijn" stand, andersom niet echt makkelijkStoel is makkelijk handmatig naar achteren te zetten met de schuif aan de zijkant.
Lane Assist is even wennen, soms wat spannend als je er even niet aan denk. Net als rijden met de regeneratieve rem is wennen, werkt overigens wel![]()
Thanks, had ik inderdaad ook in gedachte. 1x keer proberen ging de stoel alleen helemaal plat ineensmeermarco schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:01:
[...]
Je hebt ook 2 memory standen. Zet 1 voor jou, en 2 voor je vrouw. (of andersom:)) Scheelt schuiven, en gaat sneller.
Later nog even instellen.
Goedemorgen! Wanneer had je jouwe besteld als ik vragen mag?Toobeus4u schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:46:
Verder gaan de stoelen en spiegels niet altijd automatisch naar mijn profiel, of die van mij vrouw. Zij kan makkelijk instappen in "mijn" stand, andersom niet echt makkelijkStoel is makkelijk handmatig naar achteren te zetten met de schuif aan de zijkant.
Lane Assist is even wennen, soms wat spannend als je er even niet aan denk. Net als rijden met de regeneratieve rem is wennen, werkt overigens wel![]()
Yes, zeker.Pegasus18 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:44:
[...]
Goedemorgen! Wanneer had je jouwe besteld als ik vragen mag?
10 Jan ingeschreven.
11 Jan mail ontvangen met profiel aanvullen.
31 Jan mail ontvangen dat ik “zeker rond 14 Feb een bestel mail ga ontvangen”.
14 Feb bestellink
18 Feb bevestiging van bestelling
22 Feb bevestiging van ophaling
7 Mrt opgehaald
Afschrijven gaat bij mij probleemloos, maar dit is wel heel erg netjes hoor als ze het zo oplossen.. bijna jammer als het wel goed gaat 😄
Nee, maar al wel een aantal keren contact met CS gehad over de afschrijvingen. Deze worden niet afgeschreven, gisteren toevallig weer en nu hebben ze wel een issue aangemaakt (is ook de eerste keer). Maar heel netjes opgelost moet ik zeggen.
InderdaadRmaxx schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:08:
[...]
Afschrijven gaat bij mij probleemloos, maar dit is wel heel erg netjes hoor als ze het zo oplossen.. bijna jammer als het wel goed gaat 😄

Super zeg! Dat is wel erg snel.. ik heb mijne een paar dagen na jou besteld, een week daarna even gebeld en werd me verteld dat de auto er binnen 4 weken zou zijn.Toobeus4u schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:41:
[...]
Yes, zeker.
10 Jan ingeschreven.
11 Jan mail ontvangen met profiel aanvullen.
31 Jan mail ontvangen dat ik “zeker rond 14 Feb een bestel mail ga ontvangen”.
14 Feb bestellink
18 Feb bevestiging van bestelling
22 Feb bevestiging van ophaling
7 Mrt opgehaald
Vandaag nog eens gebeld of ze al een datum konden geven en nu hebben ze het opeens over 8 weken levertijd... beetje jammer
Jij veel plezier van je auto!
Ik heb de app eens gedownload en eens rondkeken in onze nieuwbouw wijk. Zag al 3 auto's staan die ik blijkbaar kan lenen. Wel grappig dat ze allemaal andere prijzen hanteren. Is het ook mogelijk om contact met de eigenaar op te nemen of is dat vanwege privacy afgeschermd en kan je alleen reserveren?
Ik wil graag eens met zo'n eigenaar overleggen over, als wij het gaan doen, een soort van vaste sharing en zo de kosten delen. Misschien hangt hier toevallig 1 van die eigenaren rond? Gaat om de vinexwijk van Zwolle, dan weet je wel waar het om gaat 😁. Stuur dan gerust een PM!
Ik wil graag eens met zo'n eigenaar overleggen over, als wij het gaan doen, een soort van vaste sharing en zo de kosten delen. Misschien hangt hier toevallig 1 van die eigenaren rond? Gaat om de vinexwijk van Zwolle, dan weet je wel waar het om gaat 😁. Stuur dan gerust een PM!
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling
Heel ouderwets, maar een briefje onder de ruitenwisser misschien een idee?Juancho schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:13:
Ik wil graag eens met zo'n eigenaar overleggen ...
Dat of aanbellen bij de huizen rondom was inderdaad mijn laatste optie 😁.PROnline schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:44:
[...]
Heel ouderwets, maar een briefje onder de ruitenwisser misschien een idee?
Ik merk het met Flitsmeister ook. Melding flitspaal komt erg laat. Of het aan CarPlay ligt of aan GPS van telefoon, die het in de lynk wat minder doet, ben ik nog niet achter. Wel eens melding slecht GPS signaal gehadmeermarco schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 07:30:
Normaal zonder CarPlay vind ik waze altijd heel snel. En als ik een zijstraat neem staat mijn auto al heel snel op die plek in Waze.
Echter via CarPlay in the lynkco heb ik het idee dat Waze veel trager is. Als ik een zijstraat inrij wat ie niet verwacht duurt het veel langer voordat ie me daar neerzet etc. Heb gewoon de eenna nieuwste iPhone
Is dit een CarPlay iets. Of lynkco CarPlay iets?
CarPlay in m’n vorige auto nooit vertraging opgemerkt. Daar had ik telefoon in houder vlak bij voorruit.
Voor mij heel herkenbaar.RamonTW schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:15:
[...]
Ik merk het met Flitsmeister ook. Melding flitspaal komt erg laat. Of het aan CarPlay ligt of aan GPS van telefoon, die het in de lynk wat minder doet, ben ik nog niet achter. Wel eens melding slecht GPS signaal gehad
CarPlay in m’n vorige auto nooit vertraging opgemerkt. Daar had ik telefoon in houder vlak bij voorruit.
Kijk ook maar eens naar de snelheidsmeter in Waze. Live op de telefoon was die altijd zeer accuraat, via CarPlay in L&C loopt die achter...
Ik gebruik CarPlay altijd via Lightning kabel, via Bluetooth nog trager.
Flitsmeister heeft in de app een vertraging optie. Misschien kan je daar eens mee spelen?
Kabel kan ik proberen. Gebruik nu altijd BT. Echt jammer dat trage.ton_adam schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:11:
[...]
Voor mij heel herkenbaar.
Kijk ook maar eens naar de snelheidsmeter in Waze. Live op de telefoon was die altijd zeer accuraat, via CarPlay in L&C loopt die achter...
Ik gebruik CarPlay altijd via Lightning kabel, via Bluetooth nog trager.
nee, eigenlijk niet... Kreeg je deze zonder contact te hebben gehad bij L&C?
geen contact hierover gehad met L&Cpaulmar schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:31:
[...]
nee, eigenlijk niet... Kreeg je deze zonder contact te hebben gehad bij L&C?
C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E
Weet iemand of je als lener ook huisdier mag vervoeren? Staat daar iets over in de voorwaarden?
Heel duidelijk, no pets no speeding no smoking.exelletor schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:07:
Weet iemand of je als lener ook huisdier mag vervoeren? Staat daar iets over in de voorwaarden?
Hoe zit dat eigenlijk als member, op de stoelen niet maar toch wel in de kofferbak?IwanvA schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:09:
[...]
Heel duidelijk, no pets no speeding no smoking.
Klopt, wel in de kofferbak, staat beetje vreemd in de voorwaarden, maar je mag niet je huisdier in het passagierscompartiment vervoeren, de kofferbak is dus geen probleem.TWFpa2Vs schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:14:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk als member, op de stoelen niet maar toch wel in de kofferbak?
NIET DOEN
• Roken in de M2M Auto (daaronder begrepen e-sigaretten).
• Wijzigingen aanbrengen aan de M2M Auto.
• Rijden met huisdieren in de passagierscompartimenten van de M2M Auto.
• Accessoires installeren zonder onze schriftelijke toestemming daarvoor.
• Gevaarlijke goederen vervoeren of bewaren in de M2M Auto.
• Off-road rijden met de M2M Auto of op wegen of terreinen die niet bedoeld zijn voor auto's.
• De M2M Auto gebruiken voor zakelijke doeleinden, zoals het vervoeren van personen of goederen, rijschooldiensten, autoverhuurdiensten.
• De M2M Auto besturen wanneer jij daar fysiek niet toe in staat bent, zoals onder invloed van alcohol, drugs of medicatie wegens ziekte.
Ja precies zo las ik het dus ook soms wat kromme vertalingen 😄
Goedendag allen,
Ik volg dit topic met veel interesse en heb bijna de keuze gemaakt om er 1 te "bestellen". Als is het maar om 1 maand proef te rijden en daarna de knoop door te hakken.
Ik wissel momenteel met 2 auto's voor woon-werk. ( ~105 km per dag)
Een betrouwbare station uit 2011 voor langere afstanden waar alle meuk voor kinderen in past, en op dagen een Polo, uit 2008. (als de vrouw de auto nodig heeft met de kinderen ;-) )
Ik heb wel een aantal vragen, misschien dat 1 van jullie in hetzelfde schuitje zat ooit:
- Als ZZP'er, is het voordeliger om de auto zakelijk te rijden? Heeft iemand dit al ooit berekend? ( Zelf niet zo'n rekenwonder op dit gebied namelijk... )
- Hoe zit het met no-claim korting die je hebt opgebouwd bij andere verzekeraars. Blijf je dit door sparen?
- Andere tips die ik niet moet vergeten? ;-)
Ik volg dit topic met veel interesse en heb bijna de keuze gemaakt om er 1 te "bestellen". Als is het maar om 1 maand proef te rijden en daarna de knoop door te hakken.
Ik wissel momenteel met 2 auto's voor woon-werk. ( ~105 km per dag)
Een betrouwbare station uit 2011 voor langere afstanden waar alle meuk voor kinderen in past, en op dagen een Polo, uit 2008. (als de vrouw de auto nodig heeft met de kinderen ;-) )
Ik heb wel een aantal vragen, misschien dat 1 van jullie in hetzelfde schuitje zat ooit:
- Als ZZP'er, is het voordeliger om de auto zakelijk te rijden? Heeft iemand dit al ooit berekend? ( Zelf niet zo'n rekenwonder op dit gebied namelijk... )
- Hoe zit het met no-claim korting die je hebt opgebouwd bij andere verzekeraars. Blijf je dit door sparen?
- Andere tips die ik niet moet vergeten? ;-)
- De bijtelling is hoger dan 500 per maand, het heeft geen zin om zakelijk te huren. Daarnaast betaal je €500 p/m excl btw ipv incl btw en is door verhuren niet meer mogelijk.
- No-claim korting is 24-36 maanden geldig en daarna vervalt het.
- Eventueel kan je overwegen om privé te huren van L&C op je naam van je vrouw en vervolgens zakelijk te huren van je vrouw (eenmanszaak) want met 105 km per dag tikt de 15ct/km boven de 1250 per maand hard aan en als huurder heb je geen kilometerbeperking.
Dit laatste ga ik ook proberen, maar moet nog even kijken wat mijn boekhouder ervan vind. Vergeleken met de Greenwheels die in de straat staat verwacht ik duidelijk inzichtelijk te maken dat ik mijzelf zakelijke niet benadeel voor privé voordeel.
- Eventueel kan je overwegen om privé te huren van L&C op je naam van je vrouw en vervolgens zakelijk te huren van je vrouw (eenmanszaak) want met 105 km per dag tikt de 15ct/km boven de 1250 per maand hard aan en als huurder heb je geen kilometerbeperking.
Dit laatste ga ik ook proberen, maar moet nog even kijken wat mijn boekhouder ervan vind. Vergeleken met de Greenwheels die in de straat staat verwacht ik duidelijk inzichtelijk te maken dat ik mijzelf zakelijke niet benadeel voor privé voordeel.
No claim blijft 1 jaar staan. Als je je huidige verzekering niet opzegt maar pauzeert blijft het 3 jaar staan.Pepernoot schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:45:
Zo heb ik het gedaan. En als ik over drie jaar nog steeds Lynk&co rijdt koop ik wel tijdelijk een oud barrel die ik even twee maanden in de verzekering doe

Net een telefoontje gehad dat m'n proefrit voor de 19e is geannuleerd en dat ze in Den Haag geen proefritten meer aanbieden in het weekend
. Ik kon doordeweeks nog iets afpreken in Den Haag, Diemen of Amsterdam. Helaas schikt mij dat niet.
Als het goed krijg ik maandag de link om te bestellen
.

Als het goed krijg ik maandag de link om te bestellen
[ Voor 40% gewijzigd door pretpik op 11-03-2022 15:41 ]
Kan je niet kijken naar een uitleen wagen in de buurt, voor een tientje ofzo ff 1 of 2 uur de auto testen en dan zien hoe die bevalt. Dat was wel mijn strategie. Er staan er hier 3 in de nieuwbouw wijk en 2 die als uitleenbaar staan. Ik ga daarvoor echt niet naar Amsterdam toe...
Als mijn credit card het zou doen in de app heel graag.Juancho schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:46:
Kan je niet kijken naar een uitleen wagen in de buurt, voor een tientje ofzo ff 1 of 2 uur de auto testen en dan zien hoe die bevalt. Dat was wel mijn strategie. Er staan er hier 3 in de nieuwbouw wijk en 2 die als uitleenbaar staan. Ik ga daarvoor echt niet naar Amsterdam toe...
Zojuist in de brievenbus de groene kaart voor de L&C, maar het zou L&C niet zijn als ik er twee kreeg. Één voor een blauwe en één voor een zwarte.
Overigens voor de geïnteresseerde lijkt het erop dat de modellen met trekhaak snel te leveren zijn, maar zonder duurt wat langer.
Overigens voor de geïnteresseerde lijkt het erop dat de modellen met trekhaak snel te leveren zijn, maar zonder duurt wat langer.
Is bekend wat nu eigenlijk het eigen risico bij schade? Er staat wat tegenstrijdigheden in de voorwaarden. Administratiekosten van 500 euro en een doorverwijzing naar allianz voorwaarden waar ook weer allemaal subvoorwaarden in zitten?
De €500 die L&C administratiekosten noemt is eigenlijk je eigen risico. Als de schade lager is betaal je maximaal dat lagere bedrag. Als de schade verhaald kan worden betaal je niks.TWFpa2Vs schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:39:
Is bekend wat nu eigenlijk het eigen risico bij schade? Er staat wat tegenstrijdigheden in de voorwaarden. Administratiekosten van 500 euro en een doorverwijzing naar allianz voorwaarden waar ook weer allemaal subvoorwaarden in zitten?
stel je hebt zo'n lynk & co auto bemachtigd maar wilt een roadtrip ermee maken in de zomer. dat gaat lastig want 1250 km/maand heb je. maar, als je het "huurt" via via heb je geen kilometrage en mag je 10000km in een maand ermee rijden als het moet?Deveon schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:55:
- De bijtelling is hoger dan 500 per maand, het heeft geen zin om zakelijk te huren. Daarnaast betaal je €500 p/m excl btw ipv incl btw en is door verhuren niet meer mogelijk.
smart fortwo electric drive 17.6kWh
Dat mag ook als je niet huurt, in beide gevallen betaald degene die het leasecontract heeft 0,15 per km boven de 1250kmCoasterfreak schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 20:32:
[...]
stel je hebt zo'n lynk & co auto bemachtigd maar wilt een roadtrip ermee maken in de zomer. dat gaat lastig want 1250 km/maand heb je. maar, als je het "huurt" via via heb je geen kilometrage en mag je 10000km in een maand ermee rijden als het moet?
Yup, alleen als je huurt mag niemand anders de auto besturen. Dat is voor een roadtrip vaak wel een serieuze beperking. Het gaat overigens niet van de kilometerbundel van het abonnement af.Coasterfreak schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 20:32:
[...]
stel je hebt zo'n lynk & co auto bemachtigd maar wilt een roadtrip ermee maken in de zomer. dat gaat lastig want 1250 km/maand heb je. maar, als je het "huurt" via via heb je geen kilometrage en mag je 10000km in een maand ermee rijden als het moet?
Nee, kilometers die de lener rijdt gaan niet van de maandbundel af.Sander schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:02:
[...]
Dat mag ook als je niet huurt, in beide gevallen betaald degene die het leasecontract heeft 0,15 per km boven de 1250km
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xvAbAjfGTZxqUaeJWWIS4WEW.jpg?f=user_large)
Hoi, waar maak je dat uit op? Heb er namelijk een besteld met trekhaak dus ben wel benieuwdDeveon schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:05:
Zojuist in de brievenbus de groene kaart voor de L&C, maar het zou L&C niet zijn als ik er twee kreeg. Één voor een blauwe en één voor een zwarte.
🤔 Huh??? Ik snap hem niet helemaal?Oizo1981 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 05:29:
[...]
Nee, kilometers die de lener rijdt gaan niet van de maandbundel af.
[Afbeelding]
De lener heeft onbeperkt toch?
Bovendien kan je in het buitenland niet meer omwisselen van chauffeur, dat kan alleen in het land van waar de auto is ingeschreven.
Ik heb hetzelfde geprobeerd maar ik kan de auto niet te huur zetten als ik in België ben omdat de auto Nederlands is.
Omdat het huren me maar niet lukt en m'n proefrit is geannuleerd, doe even een poging via deze weg. Is er iemand hier die zo vriendelijk is om mij een proefrit aan te bieden in de omgeving Vianen/Culemborg?
Desgewenst betaal ik na afloop de brandstof. Het is gewoon tegen m'n principes om een overeenkomst aan te gaan zonder dat ik een meter in die auto gereden heb.
Desgewenst betaal ik na afloop de brandstof. Het is gewoon tegen m'n principes om een overeenkomst aan te gaan zonder dat ik een meter in die auto gereden heb.
Waarom lukt het huren dan niet?pretpik schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 12:32:
Omdat het huren me maar niet lukt en m'n proefrit is geannuleerd, doe even een poging via deze weg. Is er iemand hier die zo vriendelijk is om mij een proefrit aan te bieden in de omgeving Vianen/Culemborg?![]()
Ik zou mijn auto niet lenen voor zo'n verzoek, Ivm verzekering
Payment error, is een bekend probleem bij Lynk & Co.superfunki schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 14:57:
[...]
Waarom lukt het huren dan niet?
Ik zou mijn auto niet lenen voor zo'n verzoek, Ivm verzekering
Bij sommige mensen heb ik dat gelezen ja, maar hier op het forum staan wel wat tips waarmee het je zou moeten lukkenpretpik schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 15:03:
[...]
Payment error, is een bekend probleem bij Lynk & Co.
Als het zo makkelijk was had ik dat allang gedaan natuurlijksuperfunki schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 20:41:
[...]
Bij sommige mensen heb ik dat gelezen ja, maar hier op het forum staan wel wat tips waarmee het je zou moeten lukken
Je kan de handleiding eens proberen ?HankN schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 22:11:
Ik heb geen journey camera op het midden display staan. Hoe krijg ik die wel.
https://www.lynkco.com/nl...ks-1/topic:Journey_camera
Ik heb helaas precies dezelfde ervaring. Heb ook een uur aan de lijn gehangen met de uiteindelijke boodschap dat er een support ticket aangemaakt zou worden. Daarnaast zou ik asap teruggebeld worden maar heb al een week niks meer gehoord. Als ik dit topic zo doorlees hebben meer mensen hier last van. Ik zou zelf graag ook een testritje willen maken en ben bereid ervoor te betalen zodat ik ‘m rustig kan uitproberen. Op deze manier wordt het me wel lastig gemaakt 😅pretpik schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 21:34:
[...]
Als het zo makkelijk was had ik dat allang gedaan natuurlijk. Helaas lukt het me niet, ook de klantenservice heb ik 2 uur aan het werk gezet maar ze kregen het niet voor elkaar. Vrijdag heb ik Lynk & Co nog gesproken en het schijnt te liggen bij ICS. Waarop ik vroeg 'Hoe kan de hele wereld met een creditcard over weg en jullie niet?' had ze natuurlijk geen antwoord.
Error die ik krijg:
:strip_exif()/f/image/0oNKWiEY0kZ4qqYuZr8Ff5Fc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door FluxBux op 13-03-2022 09:27 ]
Pech onderweg
Afgelopen voorjaarsvakantie, onderweg naar de wintersport, gestrand in Stuttgart omdat de brandstofmotor door nog steeds niet duidelijke reden ermee stopte.
De wegenwacht wist het niet, dus de auto opgeladen en bij een servicecenter in Stuttgart afgeleverd, vervolgens met een huurwagen verder.
Kan gebeuren.. maar de enige communicatie vanaf L&C is een sms met dat een casemanager maandag contact zou opnemen..
Dus ik heb dinsdag, donderdag, vrijdag zelf maar gebeld met een ongelooflijke hork van een medewerker die zeer slecht verstaanbaar was die mij uiteindelijk maar vervelend vond en de verbinding verbrak..
Ik kwam een week lang geen ene steek verder en wist niet hoe we thuis zouden komen.
Uiteindelijk op vrijdagmiddag een andere vriendelijke medewerker van L&C aan de lijn gekregen via het mobiele nr. van mijn vrouw want mijn nr. werd niet meer beantwoordt.
De welwillende man melde dat de communicatie met de locatie in Stuttgart niet optimaal was maar hij ging er achteraan en zou ons 13:30 terugbellen....
Uiteindelijk was het in de skibus om een uur of 4 dat hij terugbelde en de auto was gemaakt!
Wat het probleem was wisten ze niet maar ik moest de auto op zaterdagochtend ophalen. De locatie zou namelijk om 12 uur sluiten..
Vroeg op dus ivm voorjaarsvakantie op de autobahn en we hebben het gered. De motor starte weer (in powermode) en we konden weer naar huis.
Waarom de motor ermee stopte is tot op heden ombekend en voor de onkosten afhandeling zouden we teruggebeld worden..
Dus zelf maar weer gebeld en hopelijk komt het goed.
Mijn bevindingen zijn inmiddels dat de organisatie achter L&C bedroevend is.
Een medewerker van de int. pechhulp met Belgisch accent was ronduit zeer onbeschoft en heeft ons een week lang genegeerd.
Ik heb het dossier opgevraagd om zo achter zijn naam te komen en hoop vervolgens een klacht in te dienen. Dit soort medewerkers zou je mijn insziens als organisatie liever kwijt dan rijk zijn.
Ik hoop binnenkort meer informatie te verkrijgen over de motorstoring en dat er een oplossing komt, want ik weet niet of we dit avontuur willen herhalen.
Afgelopen voorjaarsvakantie, onderweg naar de wintersport, gestrand in Stuttgart omdat de brandstofmotor door nog steeds niet duidelijke reden ermee stopte.
De wegenwacht wist het niet, dus de auto opgeladen en bij een servicecenter in Stuttgart afgeleverd, vervolgens met een huurwagen verder.
Kan gebeuren.. maar de enige communicatie vanaf L&C is een sms met dat een casemanager maandag contact zou opnemen..
Dus ik heb dinsdag, donderdag, vrijdag zelf maar gebeld met een ongelooflijke hork van een medewerker die zeer slecht verstaanbaar was die mij uiteindelijk maar vervelend vond en de verbinding verbrak..

Ik kwam een week lang geen ene steek verder en wist niet hoe we thuis zouden komen.
Uiteindelijk op vrijdagmiddag een andere vriendelijke medewerker van L&C aan de lijn gekregen via het mobiele nr. van mijn vrouw want mijn nr. werd niet meer beantwoordt.
De welwillende man melde dat de communicatie met de locatie in Stuttgart niet optimaal was maar hij ging er achteraan en zou ons 13:30 terugbellen....
Uiteindelijk was het in de skibus om een uur of 4 dat hij terugbelde en de auto was gemaakt!
Wat het probleem was wisten ze niet maar ik moest de auto op zaterdagochtend ophalen. De locatie zou namelijk om 12 uur sluiten..
Vroeg op dus ivm voorjaarsvakantie op de autobahn en we hebben het gered. De motor starte weer (in powermode) en we konden weer naar huis.
Waarom de motor ermee stopte is tot op heden ombekend en voor de onkosten afhandeling zouden we teruggebeld worden..

Mijn bevindingen zijn inmiddels dat de organisatie achter L&C bedroevend is.
Een medewerker van de int. pechhulp met Belgisch accent was ronduit zeer onbeschoft en heeft ons een week lang genegeerd.
Ik heb het dossier opgevraagd om zo achter zijn naam te komen en hoop vervolgens een klacht in te dienen. Dit soort medewerkers zou je mijn insziens als organisatie liever kwijt dan rijk zijn.
Ik hoop binnenkort meer informatie te verkrijgen over de motorstoring en dat er een oplossing komt, want ik weet niet of we dit avontuur willen herhalen.
:strip_exif()/f/image/XvMKddjzH9QbnjFAvYtZht7f.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Wim H op 13-03-2022 19:54 . Reden: Foto ]
Enorm vervelend voor jullie en ik hoop dat dit goed gaat komen.Wim H schreef op zondag 13 maart 2022 @ 10:51:
Dus ik heb dinsdag, donderdag, vrijdag zelf maar gebeld met een ongelooflijke hork van een medewerker die zeer slecht verstaanbaar was die mij uiteindelijk maar vervelend vond en de verbinding verbrak..![]()
Uiteindelijk op vrijdagmiddag een andere vriendelijke medewerker van L&C aan de lijn gekregen via het mobiele nr. van mijn vrouw want de mijn nr. werd niet meer beantwoordt.
Wat het probleem was wisten ze niet maar ik moets de auto op zaterdagochtend ophalen. De locatie zou namelijk om 12 uur sluiten..
Vroeg op dus ivm voorjaarsvakantie op de autobahn en we hebben het gered. De motor startte weer (in powermode) en we konden weer naar huis.
Waarom de motor ermee stopte is tot op heden ombekend en voor de onkosten afhandeling zouden we teruggebeld worden..Dus zelf maar weer gebeld en hopelijk komt het goed.
Mijn hele ervaring is inmiddels wel dat de organisatie achter L&C bedroevend is.
Een medewerker van de int. pechhuplp met Belgisch accent was ronduit zeer onbeschoft en heeft ons een week lang genegeerd.
Ik heb het dossier opgevraagd om zo achter zijn naam te komen en hoop vervolgens een klacht in te dienen. Dit soort medewerkers zou je als organisatie liever kwijt dan rijk zijn.
Ik hoop binnenkort meer informatie te verkrijgen over de motorstoring want ik weet niet of we dit avontuur willen herhalen.
Les 1 als je iets dergelijks mee maakt en de mallemolen van de klantenservice in gaat; noteer datum, tijd en ALTIJD de naam met wie je gesproken hebt. Het is een hele normale vraag aan het begin met een gesprek;"met wie spreek ik nu?", of aan het einde van een gesprek "en met wie heb ik gesproken?".
Doe het het liefst meteen
Noteer de afspraken die gemaakt zijn, en zorg koppel deze terug (schrijftelijk) als deze niet nagekomen worden.
Vraag ook altijd om een bevestiging vcan hetgeen is besproken via email oid. Zal zeker niet altijd gebeuren, maar je staat altijd sterker als je een "paper-trail" hebt.
Helaas was de wedewerker zo slecht verstaanbaar en heb ik meerdere malen vriendelijke gevraagd duidelijk te spreken en ook naar zijn naam gevraagd. Deze informatie wilde hij niet delen en vervolgens verbrak hij bij ons 3e gesprek de verbinding..
Het is weer duidelijk. Als het werk is het prima. Maar zorgenvrij rijden dus niet. Bij PL is dit vaak veel beter geregeld. En op je vakantie 5x moeten bellen is al vervelend. Wat een gedoe.
PL?meermarco schreef op zondag 13 maart 2022 @ 12:03:
Het is weer duidelijk. Als het werk is het prima. Maar zorgenvrij rijden dus niet. Bij PL is dit vaak veel beter geregeld. En op je vakantie 5x moeten bellen is al vervelend. Wat een gedoe.
** Zoals eerder gemeld: Feedback op moderatie mag in het feedback topic, niet hier. **
[ Voor 81% gewijzigd door Taro op 13-03-2022 19:28 ]
Er is dus geen Nederlandse support? Ik heb een gruwelijke hekel aan van die buitenlandse support centra die geen flauw benul hebben van klantvriendelijk. Zou maar zo een nogo kunnen zijn.
lees ff terug....Juancho schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:17:
Er is dus geen Nederlandse support? Ik heb een gruwelijke hekel aan van die buitenlandse support centra die geen flauw benul hebben van klantvriendelijk. Zou maar zo een nogo kunnen zijn.
Er is zeker Nederlandse support. Werken vanuit Maastricht. Omdat de Nederlandstalige service aardig overvraagd werd worden ook anderstalige klantenservice medewerkers ingezet voor de Nederlandse markt.Juancho schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:17:
Nou vandaag plots betaling gedaan beetje laat bijna 3 weken maar lijkt opgelost te zijn.
Heb een LynkCo 01 Blauw zonder trekhaak beschikbaar in Zuidlimburg, Woon op 4Km van mijn werk dus auto is niet noodzakelijk mocht iemand de auto langer nodig hebben en we komen eruit qua prijs, dan is dat zeker een optie.fredkroket schreef op maandag 7 maart 2022 @ 13:30:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem... Ik zou een auto willen hebben vanaf 1-4 tot in ieder geval 31-5. Echter, de app lijkt maar 4 weken huur toe te staan en ik het weinig verhuurders in de buurt. Dus het liefste zou ik ook een deal maken met iemand om voor in ieder geval 2, misschien 3 maanden de auto te huren. Voor nu lijkt het er in ieder geval op dat het meerdere auto's moeten worden (irritant met ophalen en terugbrengen indien het dus niet in de buurt is).
Ik hoop dat ik de bestellink, orderbevestiging en afhaalafspraak in ieder geval bijtijds krijg, anders moet ik nog meer auto's gaan huren of wat vaker op de motorfiets stappen.
Ik heb je een Prive Berichtje gestuurd
Ook ik kon er vandaag een bestellen
. Overigens is de Amsterdam Club weggevallen als afleverlocatie. De opties zijn nu alleen nog voor 150€ op locatie naar wens of aan de Venserweg te Diemen.

[ Voor 33% gewijzigd door pretpik op 15-03-2022 12:49 ]
Wanneer heb je je de bestellink gehad? Zat je bij de batch van 14/02/2022?
Vandaag na heel lang zeurenNapster81 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:49:
[...]
Wanneer heb je je de bestellink gehad? Zat je bij de batch van 14/02/2022?
Op 14/02 is een flinke mailing met bestellinks uitgestuurd. Jij hebt dus zowel de bestellink en ontvangstbevestiging op dezelfde dag gehad?pretpik schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:51:
[...]
Vandaag na heel lang zeuren. Welke batch bedoel je precies?
Klopt inderdaad, direct na het invullen van het webformulier.Napster81 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:03:
[...]
Op 14/02 is een flinke mailing met bestellinks uitgestuurd. Jij hebt dus zowel de bestellink en ontvangstbevestiging op dezelfde dag gehad?
Wanneer had je ingeschreven voor de interesse en kleur keuze?pretpik schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:06:
[...]
Klopt inderdaad, direct na het invullen van het webformulier.
De 14e besteld. Kreeg vandaag een mail dat de bestelling was ontvangen 🤔
20 februari, 21 februari de e-mail gekregen om m’n profiel aan te vullen en een kleurkeuze door te geven.WilcoGeerligs schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:27:
[...]
Wanneer had je ingeschreven voor de interesse en kleur keuze?
Werd tijdens het eten gebeld door Lynk&Co, ik dacht die hebben wel weer een foutje gemaakt. Kreeg ik de vraag of ik hem 25 maart wilde ophalen!
Het is wel een geretourneerde, want het kenteken dateert al van eind december 2021. Maar ik ben zeer verheugd
Dit enorme topic genaamd "Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1" biedt alleen nog inhoud van mensen die 'besteld' hebben en zitten te wachten en ....
Heel jammer dat bruikbare informatie, tips en gebruikservaring zo langzamrhand aan het verdwijnen is. Lijkt mij zinol om een tweede topic voor de eigenaren/gebruikers te openen als in "Het grote Lynk & Co gebruikers topic". Anders heb ik het hier jammer genoeg wel gezien
Heel jammer dat bruikbare informatie, tips en gebruikservaring zo langzamrhand aan het verdwijnen is. Lijkt mij zinol om een tweede topic voor de eigenaren/gebruikers te openen als in "Het grote Lynk & Co gebruikers topic". Anders heb ik het hier jammer genoeg wel gezien
Vandaag maar liefst 79,7 km op de accu weten te rijden. 75% snelweg (95-100 km/h) en 25% provinciaal / bebouwde kom. In ben onder de indruk!
Kan nog best een nieuwe zijn. Las op een Facebook iemand die vorige week een auto had opgehaald die in november al op kenteken was gezet. Had 4 km op de teller. Zal eens even zoeken of ik dat terugvind.pretpik schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:56:
[...]
20 februari, 21 februari de e-mail gekregen om m’n profiel aan te vullen en een kleurkeuze door te geven.
Werd tijdens het eten gebeld door Lynk&Co, ik dacht die hebben wel weer een foutje gemaakt. Kreeg ik de vraag of ik hem 25 maart wilde ophalen!
Het is wel een geretourneerde, want het kenteken dateert al van eind december 2021. Maar ik ben zeer verheugd.
Edit: deze fb-post dus:
:strip_exif()/f/image/RGjobaRnzsise2k9jo2YwyMo.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Oizo1981 op 15-03-2022 20:16 ]
Wat zou je graag willen weten?Ruytertje schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:58:
Dit enorme topic genaamd "Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1" biedt alleen nog inhoud van mensen die 'besteld' hebben en zitten te wachten en ....
Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.
Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic
Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.
Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic
Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.