Obelixx schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:04:
Wat onderdelen/reparatie-service betreft: het waren 5 mooie dagen....Op dinsdag 15 februari de auto opgehaald in Diemen met 10 kilometer op de teller. 4 dagen later stopte de auto met laden via de granny. Op zondag bleef, na het verwijderen van de laadkabel bij de laadpaal bij de supermarkt, de melding voorstaan dat het laden onderbroken was maar de kabel nog bevestigd was. Na 20 minuten in de stromende regen 78 keer de kabel erin/eruit gehaald, snapte de auto het eindelijk en kon hij starten. Helaas maandagochtend hetzelfde verhaal. Kabel eruit maar de auto zag dat niet en kon dus gestart worden.
Via de call-us knop Lynk opgeroepen en na een uurtje was de ANWB ter plaatse die het wel even zo maken. Helaas lukte dat niet en werd de auto uiteindelijk met een takelwagen afgesleept naar de dichtstbijzijnde Volvo dealer. Daarna werd het stil.....pas na 3 dagen kwam er contact met de Nederlands sprekende technische servicedienst die uiteindelijk via de ANWB een vervangende auto regelde voor 4 werkdagen. Ook vertelde de Lynk-man dat er iets bij de motor kapot was en dat het lang kon gaan duren....een week na het afslepen maar eens contact gezocht met de Volvo-dealer en die vertelde dat de OBC-module (ofwel de OnBoardCharger) kapot is. Onderdeel staat in backorder bij Lynk. Helaas laat Lynk nog minder dan niets van zich horen...en dat voor een auto met maar 510 km op de teller. Beetje googlen op OBC en Volvo gaf ook niet echt reden voor vrolijkheid. Echt jammer van de oorverdovende stilte vanuit Lynk. Geen vervangende auto, geen antwoord op mail of app (wel een casenummer), echt helemaal niets. Morgen maar weer bellen wat het plan wordt...want netto €100,- per dag is toch net iets anders dan ik bedacht had...
Ten eerste heel veel sterkte Obelix,
ik had al een vermoeden dat er veel problemen konden zijn vanwege de slechte communicatie vanuit LC naar klanten.
Geen communicatie in de zin van "We gaan mensen via de forums en andere social streams benaderen om onze product te beschermen"
Niks Nada en heel erg jammer natuurlijk.
Ik hoop toch echt dat ze een of twee mannetjes (of vrouwtjes) zetten om problemen aan te pakken.
Maar ook zij zijn afhankelijk van de grote baas Geely, en als die niet een container of 100 deze kant op stuurt met onderdelen.
Dan kunnen zij van alles beloven maar niks waarmaken.
Ik heb meerdere keren hier voorbij horen komen van de programma kassa, misschien is het wel tijd voor deze optie.
Kijk ik benadruk nogmaals wel dat ik "zero problems" heb, misschien omdat ik niet uithuur of uitleen van de auto.
Alles werkt zoals het hoort te werken, benzinemotor werkt perfect elektrische motor werkt perfect. En de rest zal mij boeien...