Hierbij mijn 1ste indruk over de auto (komend uit een VW Allspace/Tiguan) obv mijn terug rit naar huis (110km)
+ Rijgedrag, vering, sturen etc nog fijner dan de VW
+ Alle gagdets etc werken allemaal prima
+ Blij met de draadloze Andriod auto op het mooie grote scherm, waarbij het voor mij nieuw is (en een leuke toevoeging is) dat er tussen de meters in het dasboard de volgende afslag getoond wordt dus stiekem toch een heel klein beetje navigatie via Andriod tussen de tellers :-)
+ Sfeerverlichting vind ik altijd leuk
+ Hulp systemen werken prima en via het "Classic" thema kun je mooi zijn dat er een auto "gespot" wordt voor de ACC
+ Kwaliteit van het interieur is echt mooi/goed
+ Mooi/goed geluid
+ Wat ik echt cool vind, is dat als je temperatuur lager zet het draaiknopje eventjes blauw oplicht, zet je hem warmer licht het rood op. Leuk!
- Beenruimte is ok, wel kleiner dan mijn vorige auto. Wat vooral minder is, is de hoogte (laagte) van de achterbank, hierdoor zit je er minder comfortabel (onderbenen worden niet ondersteund)
- De opties/mogelijkheden van de rijgegevens bij de VW is beter. Hier heb 3 ritgegeven 1) lange tijd (geen idee hoe lang dit was, maar wel echt lang paar duizend km 2) tankbeurt 3) rit gegevens. Nu heb je er 2 en moet je dat steeds zelf resetten. Bovendien wil ik graag zien hoeveel km op 1 liter rijd, ipv hoeveel ltr p 100km :-) Is dat misschien nog aan te passen?
- Ik mis mijn stuurverwarming

Heb je zo'n volle, "zweedse" auto en zit er geen stuurverwarming op..
- Instelling stoelverwarming; waarom moet dat zo'n enorme tegel tonen als je erop drukt?: Waarom niet gewoon van stand veranderen bij indrukken van de knop?
- Ik heb een Samsung Flip 3, die is nog niet echt vrienden met het draadloos laden, ik moet de "sweet" spot nog even goed zoeken denk ik
? Ik lees bij Lynl & Co dat je tijdens het rijden "journey" foto's kan maken, maar bij mij geeft ie aan dat dat niet kan. Moet ik ergens iets aanpassen?
Kortom ik ben zeer zeer tevreden en schat de auto nog hoger in dan ik al gedacht/verwacht had obv alle reviews/tests. Nu ben ik nog benieuwd naar het verbruik. En het rijkbereik op enkel de elektro motor. Zoals ik hem nu gebruik heb ik totaal geen last van de software, aangezien ik de auto alleen als auto gebruik.
Hopelijk is maandag ook mijn auto zichtbaar/toegevoegd aan mijn account.