Ja! Zoals TTG101 al aangeeft zijn ze verhuisd. Ik had hier geen mail over ontvangen maar het nieuwe adres is maar een kort stuk lopen. Verder na tekenen, uitleg en wegrijden..
Een aantal punten die mij nu zijn opgevallen:
1. Het opstarten gaat bij mij snel, ik heb de sleutel gekoppeld en geen andere accounts aangemaakt.
2. Melding ruitenwisser vloeistof, dacht dit klopt niet maar bij controle bleek dit idd het geval te zijn, morgen even bijvullen dus.
3. App sinds ik de auto heb opgehaald werkt deze niet, maar lees dat meer dat hebben de afgelopen dagen.
4. Hoe het achter het stuur werkt is voor mij nog niet helemaal duidelijk. Kan ik display aanpassen ? Ik krijg de meters er niet meer op…
5. CarPlay werkt goed, in het begin steeds handmatig moeten koppelen, tot ik erachter kwam dat je account aan sleutel moet koppelen, zodat deze steeds wordt geactiveerd.
6. Is het mogelijk de vier knoppen op het hoofd scherm aan te passen (CarPlay,Android,telefoon..)
Verder in algemeen: rijdt goed (ik heb al heel wat leaseauto’s versleten). Verbruik moet ik nog ervaren, op dit moment maar twee maal tot 60% kunnen laden aan openbaar punt. Toch maar even een kabel trekken tot laadpaal er staat.