Iemand al een schroef in zijn band gehad? Ik wel vanochtend, was net de straat uit, pok-pok-pok... meteen de call button gebruikt, 1ste x verbinding slecht, hoorde alles in slowmotion. 2de x wel goed, meteen iemand aan de lijn. Uitgelegd dat de schroef er net in zat, ik zag hem zitten, of ik die op eigen kosten eruit kon laten halen en pluggen bij een bandenboer. Nee dat mocht niet, moest via de dealer..
Nouja , niet een volvo dealer in de buurt, maar de dealer voor Zuid Limburg dus. half uur rijden, waarvan 20 minuten over de snelweg. Met een schroef die uitsteekt? Terwijl ik hier op 2km een prima bandenleverancier heb die ik best zelf wil betalen? Nee.
Tja..ja ivm garantie he. Hij moest dat zeggen, maar kon natuurlijk niet controleren wat ik deed......ok.. erg slimme keuze, en als er dan wat is is het mijn schuld, maar wel op pad sturen naar een dealer een half uur rijden verderop met alle risicos op meer schade? (ok ok ,beperkt i know , maar toch, het zal maar mis gaan..)
En onder werktijd he, garage is open tot 17:00 , dus het kost mij zo een halve werkdag. Anwb dan? Anwb komt alleen als hij leeg is gelopen.. kom op jongens .....