• edsub
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:57
Er is maar 1 'eigenaar' geregistreerd bij een Lynk&Co 01.
In mijn geval ben ik dat 😎.
Dat betekent echter dat alleen ik de auto kan pre-conditionen op afsttand (incl openen / lampen aan / claxon maar dat is minder belangrijk) met de app.
Dat klinkt logisch....totdat je partner of kinderen de auto willen gebruiken.
Ik zoek eigenlijk een soort co-eigenaaarschap voor huisgenoten, maar dat bestaat niet.

Wellicht dat t via delen wel kan, maar dat is ons nog niet gelukt en dat gaat bovendien toch ook een verzekerings fee aan Lynk&Co kosten (is gewijzigd sinds kort).

Iemand een oplossing

• Oizo1981
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 07:52
edsub schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:52:
Wellicht dat t via delen wel kan, maar dat is ons nog niet gelukt en dat gaat bovendien toch ook een verzekerings fee aan Lynk&Co kosten (is gewijzigd sinds kort).

Iemand een oplossing
Er wordt nog steeds geen verzekeringsfee in rekening gebracht hoor?

Ik verhuur de auto aan mijn vriendin voor €0. Enige nadeel is het hogere eigen risico (€1.000), maar voordeel is dat de gereden kilometers niet meetellen in de 1.250 km-bundel.

[Voor 41% gewijzigd door Oizo1981 op 16-11-2021 15:08]

Lynk & co 01 | blauw | sinds 18 aug 2021 | 9.500 km

• ton_adam
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 01-12 18:59
Oizo1981 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:05:
[...]
Ik verhuur de auto aan mijn vriendin voor €0. Enige nadeel is het hogere eigen risico (€1.000), maar voordeel is dat de gereden kilometers niet meetellen in de 1.250 km-bundel.
verrekenen ze de brandstof kosten inmiddels al?

• Fibrenl
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 22:19
Iemand deelt op Facebook dat de inzittende verzekeringen nu wel toegevoegd en standaard is. en ook bij Allianz toegevoegd in de polis

[Voor 31% gewijzigd door Fibrenl op 16-11-2021 15:46]

• Oizo1981
Fibrenl schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:44:
Iemand deelt op Facebook dat de inzittende verzekeringen nu wel toegevoegd en standaard is.[Afbeelding] en ook bij Allianz toegevoegd in de polis toe[Afbeelding]
In het document van Allianz stonden die voorwaarden altijd al. Het was alleen de vraag of L&C die optionele dekking had afgesloten. Tot op heden niet, maar blijkbaar nu wel. Dat is overigens niet de polis van Allianz maar enkel het voorwaardenpakket. Zie bijvoorbeeld het optionele pakket rechtsbijstand dat L&C ook niet aanbiedt maar dat wel in de voorwaarden is genoemd.

[Voor 9% gewijzigd door Oizo1981 op 16-11-2021 15:48]

• Oizo1981
ton_adam schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:28:
[...]

verrekenen ze de brandstof kosten inmiddels al?
Ja volgens mij wel al rijdt mijn vriendin enkel elektrisch. Af en toe zie je dat er een kleine hoeveel benzine (max 1,5 liter) in rekening wordt gebracht of juist in mindering wordt gebracht.

• RamonTW
  • Registratie: september 2021
  • Laatst online: 03-12 07:59
[...]

Moeten jullie dan elke keer foto's voor en na de verhuur maken?
Dan neem ik aan dat ze de auto niet dagelijks en voor even naar de supermarkt van je huurt.

• Oizo1981
RamonTW schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:54:
[...]

Moeten jullie dan elke keer foto's voor en na de verhuur maken?
Dan neem ik aan dat ze de auto niet dagelijks en voor even naar de supermarkt van je huurt.
Inderdaad foto’s. Maar zij gebruikt hem een halve week en ik een halve week dus het is te doen voor ons.

Voor ons is het nu interessant omdat die servicefee niet in rekening wordt gebracht en de huurder sowieso niet per kilometer betaald. we zaten namelijk vrij snel ver over de 1250 heen (oa vakantie). Zo kunnen we dat compenseren. Ik verwacht trouwens dat de huur kilometers op enig moment wel bij de huurder in rekening worden gebracht, anders snap ik het verdienmodel van L&C niet.

• matthewtje
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 21:58
Oizo1981 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:20:
[...]

Inderdaad foto’s. Maar zij gebruikt hem een halve week en ik een halve week dus het is te doen voor ons.

Voor ons is het nu interessant omdat die servicefee niet in rekening wordt gebracht en de huurder sowieso niet per kilometer betaald. we zaten namelijk vrij snel ver over de 1250 heen (oa vakantie). Zo kunnen we dat compenseren. Ik verwacht trouwens dat de huur kilometers op enig moment wel bij de huurder in rekening worden gebracht, anders snap ik het verdienmodel van L&C niet.
Ik vroeg me ook al af wat het verdienmodel is van L&C m.b.t. het onderverhuren, nu lijkt het dat zij er niks op verdienen.

• Sunit_ehT
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 03-12 19:15
matthewtje schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:36:
[...]

Ik vroeg me ook al af wat het verdienmodel is van L&C m.b.t. het onderverhuren, nu lijkt het dat zij er niks op verdienen.
Sterker nog: ze verliezen er zelfs op. Want de km's worden niet betaald. En onderverhuren aan jezelf (of partner) kan gewoon, dus dat zorgt er ook voor dat je in principe onder die 15.000 km/jaar kan blijven.

Het zal denk ik een kwestie van tijd zijn voordat er wel standaard (km?) kosten berekend gaan worden.
Tot die tijd maar even genieten!

• edsub
[...]

Er wordt nog steeds geen verzekeringsfee in rekening gebracht hoor?

[Afbeelding]
Uit de 'faq over autodelen' in de app:

Hoe t echt zit weet ik niet omdat ik nog geen succesvolle deelactie heb ivm de creditcard-bug (verzoeken worden automatisch geannuleerd agv betalingsfout)

[Voor 34% gewijzigd door edsub op 16-11-2021 21:35]

• edsub
niekvanprooijen schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:44:
[...]

Ah dus dat is al tijdens het plaatsen van de reservering door de Lener. Dan ga ik er vanuit dat het nu verder goed gaat.
Zou het kunnen liggen aan het type CC en de aanbieder hiervan?
Werkt het delen bij jou nu wel?

• niekvanprooijen
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 21:43
edsub schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:37:
[...]

Werkt het delen bij jou nu wel?
Ja hoor. Nu nog huurders... Het is verdacht stil.

• edsub
niekvanprooijen schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:51:
[...]

Wat heb je gedaan om van die betalingsfout annuleringen af te komen?

• niekvanprooijen
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 21:43
edsub schreef op woensdag 17 november 2021 @ 01:11:
[...]

Wat heb je gedaan om van die betalingsfout annuleringen af te komen?
Ik niks. Ik ben verhuurder en heb niks te maken met de betaalwijze van de huurder.

• edsub
niekvanprooijen schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:00:
[...]

Ik niks. Ik ben verhuurder en heb niks te maken met de betaalwijze van de huurder.
OK, dan ligt het dus inderdaad bij de lener. Dat wist ik nog niet zeker.
Ik wil lenen aan mijn zoon, dus kan aan beide kanten zien wat er gebeurt.

Issue schijn te maken te hebben met de communicatie met de bank/cc-maatschappij. Bij de lener wordt wel €100 gereserveerd, maar vervolgens wordt de gestarte leen transactie toch afgebroken bij Lynk&Co door 'een betalingsfout'.
Gelukkig (voor fe aspirant lener) wordt de reservering van €100 wel 'direct' weer teruggedraaid.

• Technomancer
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 30-11 09:37
Ik heb wat vraagjes over het publiek (op)laden van de auto (doe het tot nu toe alleen via de grannylader thuis). Dit is voor mij helemaal nieuw, dus ik ben me nu aan het oriënteren op laadpassen etc. Maar hoe werkt dit nou precies? Kun je de Lynk bij elke publieke laadpaal opladen? Of moet je er dan op letten dat het geen snellader is? Of kan elke snellaadpaal ook 'langzaam' laden (geschikt voor de Lynk)? Moet je dit dan instellen of als optie kiezen of gaat dat vanzelf goed? En kun je dan je auto de hele (werk)dag aan die lader laten hangen? Het is natuurlijk 'netjes' om je auto weg te halen als deze klaar is, maar bij de Lynk duurt het vrij lang toch? Thuis aan de granny zo'n 7 uur, maar hoe lang bij de gemiddelde openbare laadpaal? Je kunt niet snelladen, maar gaat het aan zo'n paal toch sneller dan thuis? En kan het kwaad om de auto aan de lader te laten hangen als de accu vol is? Blijf je dan ook nog betalen of stop je direct met betalen als het opladen stopt? Of moet je je auto echt zo snel mogelijk loskoppelen als deze klaar is? Ik zag dat je een boetetarief kunt krijgen bij te lang laden. En als je dan een laadpas hebt gekozen (bijv. Elec2Go), kun je die dan bij elke openbare laadpaal gebruiken? Ik denk dan voornamelijk aan laden in parkeergarages in het hele land en ook op parkeerterreinen zoals bij de Jaarbeurs etc. Ik lees ook dat sommige laadpassen (zoals Vattenfall) in bepaalde gevallen zelfs goedkoper zijn dan thuis laden, maar dan moet je natuurlijk wel ergens een paal van dat 'merk' in de buurt hebben.

Vragen, vragen.. Wie werpt wat licht in de duisternis? :)

• IwanvA
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 07:45
Technomancer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:31:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1974344
Daar is een heel topic over.

• Basss
  • Registratie: juni 2021
  • Niet online
Inderdaad ook in brugge erg rustig en nog geen interesse om wagen te huren. Hoewel er twee klaar staan
niekvanprooijen schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:51:
[...]

• Oizo1981
Kun je de Lynk bij elke publieke laadpaal opladen? Of moet je er dan op letten dat het geen snellader is?
Snellaadstations hebben een andere stekker (groter) dus passen sowieso niet. Ook de “gewone” publieke laadpalen variëren in maximale laadsnelheid. De meeste zijn 11 of 22 kWh. L&C kan met maximaal 3,7 kWh laden. De accu heeft een capaciteit van ongeveer 17 kWh. Volladen duurt dan dus circa 4,5 uur (17/3,7).
En kun je dan je auto de hele (werk)dag aan die lader laten hangen? Het is natuurlijk 'netjes' om je auto weg te halen. En kan het kwaad om de auto aan de lader te laten hangen als de accu vol is? Blijf je dan ook nog betalen of stop je direct met betalen als het opladen stopt?
Weghalen is natuurlijk de nette optie. Laten staan aan laadpaal kan technisch geen kwaad. Bij sommige parkeerplaatsen met laadpaal moet de auto aan het laden zijn om er te mogen staan. Als hij vol is kun je dus een boete krijgen.
Bij sommige laadpalen betaal je naast een bedrag per kWh ook een bedrag per minuut. Dat loopt dus door als de auto vol is.
En als je dan een laadpas hebt gekozen (bijv. Elec2Go), kun je die dan bij elke openbare laadpaal gebruiken?
Niet alle passen werken op alle palen.

• Technomancer
Interessant allemaal. Ik zie bijvoorbeeld dat het tarief in een parkeergarage 0,30 euro per kWh is maar op straat (zelfde plek) 0,38. En in sommige gevallen geldt op een parkeerterrein ook een starttarief van bijna 2 euro per sessie. Dat heb je bij sommige laadpassen ook volgens mij, bij de ene betaal je een starttarief en bij de andere niet. Maar dat kan dus ook nog aan de paal liggen (en niet aan de pas)? Kun je dan ook een situatie hebben dat je een dubbel starttarief betaalt (voor je pas en voor de paal)?

• Technomancer
Oizo1981 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:46:
[...]

Niet alle passen werken op alle palen.
Hmm, maar in het genoemde EV-topic staat dat je met 1 laadpas terecht kunt bij alle laadpunten. Ik neem aan dat het dan niet veel uitmaakt of je een pas neemt van bijv. ANWB, Engie, Elec2Go etc., alleen verschil tussen starttarieven, maandelijkse kosten, kosten per kWh etc. Ik heb er gewoon 1 nodig zonder abo waarmee ik bij alle palen die ik kan tegenkomen, terechtkan. Zal niet vaak nodig zijn. Maar ik ga me er in het andere topic wel in verdiepen om vervuiling hier te voorkomen. Maar het kon zijn dat mensen hier met een Lynk & Co een goede tip hebben op dit gebied :)

• Oizo1981
Technomancer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:28:
[...]

Hmm, maar in het genoemde EV-topic staat dat je met 1 laadpas terecht kunt bij alle laadpunten. Ik neem aan dat het dan niet veel uitmaakt of je een pas neemt van bijv. ANWB, Engie, Elec2Go etc., alleen verschil tussen starttarieven, maandelijkse kosten, kosten per kWh etc. Ik heb er gewoon 1 nodig zonder abo waarmee ik bij alle palen die ik kan tegenkomen, terechtkan. Zal niet vaak nodig zijn. Maar ik ga me er in het andere topic wel in verdiepen om vervuiling hier te voorkomen. Maar het kon zijn dat mensen hier met een Lynk & Co een goede tip hebben op dit gebied :)
Ter verduidelijking: de meeste grote laadpassen werken op de meeste laadpalen. Maar het is zeker niet zo dat alle passen op alle palen werken.

• Technomancer
Ik heb die van E-Flux besteld, leek de beste optie. Gaan het zien :)

• MaartenBreda
  • Registratie: oktober 2021
  • Laatst online: 03-12 19:32
Technomancer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:50:
Die heb ik ook besteld. Recensies over deze pas waren hier prima👍

• RvL01
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 21:02
Uit ervaring kan ik zeggen dat deze het op bijna alle palen doet. Je kan voor de zekerheid nog een 2e laadpas nemen ik heb die van NL Map. Vwb E-Flux zit je altijd goed echter moet je voor jezelf even berekenen of je een abo wilt of niet. In de situatie met de XC 40 was deze voor mij gunstiger omdat ik vrij veel moest laden (geen thuis laden) en de range van de volvo de helft minder is als die van de Lynk. Volvo inmiddels ingeleverd (CbV) vandaag krijg ik de Lynk en heb mijn abo bij E-Flux nu opgezegd. Dat gaat vrij makkelijk allemaal.

• cyberdj
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07:20
ik die van Engie. De aanschaf is gratis, startkosten per laadbeurt liggen wel 2ct hoger dan E-Flux. Na 250 laadbeurten "aan de paal", wordt E-Flux goedkoper.

Daarnaast gebruik ik nog de Vattenfall app, die is hier in Zuid-Limburg nog goedkoper. (Engie laadpas heb ik eigenlijk alleen genomen voor het buitenland).

Laden doe ik thuis over het algemeen

[Voor 3% gewijzigd door cyberdj op 17-11-2021 14:13]

• Untouchablezz20
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:55
Probeer een lynk&co te huren maar krijg de volgende foutmelding:

This is an unexpected operation?

Iemand enig idee wat hier fout gaat?

Iemand die woonachtig is in zuid-limburg waar ik de auto kan huren buiten de app om? Heb geen CC.

[Voor 27% gewijzigd door Untouchablezz20 op 17-11-2021 15:05]

• matthewtje
Untouchablezz20 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:59:
Probeer een lynk&co te huren maar krijg de volgende foutmelding:

This is an unexpected operation?

Iemand enig idee wat hier fout gaat?

Iemand die woonachtig is in zuid-limburg waar ik de auto kan huren buiten de app om? Heb geen CC.
Denk dat je niemand gaat vinden, is een verzekerings/aansprakelijkheids-risico omdat je niet verzekerd bent als je rondrijdt alzijnde niet-eigenaar in een niet-via de app gehuurde 01.
Er zijn bedrijven zoals N26 waar je een gratis debit creditcard kan aanvragen.

[Voor 6% gewijzigd door matthewtje op 17-11-2021 15:52]

• Untouchablezz20
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:55
matthewtje schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:52:
[...]

Denk dat je niemand gaat vinden, is een verzekerings/aansprakelijkheids-risico omdat je niet verzekerd bent als je rondrijdt alzijnde niet-eigenaar in een niet-via de app gehuurde 01.
Er zijn bedrijven zoals N26 waar je een gratis debit creditcard kan aanvragen.
Logisch! ik ga het eens checken, bedankt.

• BPi
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21:30
Ik heb de app en nu ook de pas binnen van Ecotap. Klinkt ook erg interessant qua prijsvoering. Nog niet gebruikt.
Tot nu toe (afgelopen 5 dagen) geladen met granny bij een vakantiehuis en op eigen oprit. Mijn vrouw gisteren zonder pas op laadpaal op werk. Dat is dus makkelijk en behoorlijk voordelig 8)

• SaHaRaU
  • Registratie: november 2021
  • Laatst online: 22:16
Wij hebben voor onze (100%) elektrische auto een laadpas van de leasemaatschappij. Die doet het altijd. En plugsurfing (die gaat via een app of tag) omdat die in het buitenland goed werkt.

• julien99
  • Laatst online: 19-11 19:22
Dag iedereen!Ik probeer al namelijk van vorige week dinsdag voor een auto te bestellen via lynkco maar krijg heel de tijd een foutmelding POV-007 of een ander foutmelding.
Ik had sepa ook geprobeerd en ook een foutmelding. ik gebruik namelijk een prepaid mastercard meschien dat het daaraan ligt?heb er express €600 overschreven op me prepaid maar nog altijd een foutmelding.
Alle tips zijn zeker welkom☺️

• FlapJacks
  • Laatst online: 01-12 15:12
julien99 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:27:
Dag iedereen!Ik probeer al namelijk van vorige week dinsdag voor een auto te bestellen via lynkco maar krijg heel de tijd een foutmelding POV-007 of een ander foutmelding.
Ik had sepa ook geprobeerd en ook een foutmelding. ik gebruik namelijk een prepaid mastercard meschien dat het daaraan ligt?heb er express €600 overschreven op me prepaid maar nog altijd een foutmelding.
Alle tips zijn zeker welkom☺️[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij zijn alleen ‘echte’ creditcards toegestaan, omdat ze daar altijd hun bedrag op kunnen claimen. Bij een prepaid creditcard bounced hij.

Oops, I did it again.

• VandeWS7
  • Laatst online: 18-11 17:12
Oizo1981 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:20:
[...]

Mag ik vragen welke kredietkaart jullie gebruiken voor het lenen? En is het instellen van het delen/lenen vlot in één keer verlopen of hebben jullie de kredietkaart achteraf toegevoegd?

• BPi
VandeWS7 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:53:
[...]

Mag ik vragen welke kredietkaart jullie gebruiken voor het lenen? En is het instellen van het delen/lenen vlot in één keer verlopen of hebben jullie de kredietkaart achteraf toegevoegd?
ICS VISA van de ANWB.
Ik heb een leenprofiel aangemaakt en daar het betaalproduct toegevoegd. Toen ik een paar weken/maanden later kon bestellen kon ik de VISA kiezen als betaalmiddel. Geen problemen met financiële checks ondervonden. (Zelfs niets van gezien)

• Oizo1981
VandeWS7 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:53:
[...]

Lenen gaat via een creditcard van ABN amro. Registreren van de account ging foutloos. Het lenen zelf gaat met horten en stoten: af en toe auto niet beschikbaar in de app of digitale key error (oplossing app opnieuw installeren)

• Shovel87
  • Laatst online: 03-12 08:05
Weet iemand of L&Co een nota stuurt naar de lener toe? Of wordt er alleen een bedrag van de Lener's creditcard afgeschreven (het bedrag wat de verhuurder bepaald)?
Zonder dat er een betaalbewijs / nota wordt verstuurd.

Ik wil bijvoorbeeld aan mijn collega's de auto uitlenen, maar dan moet de zaak het bedrag terug betalen aan mijn collega's....ben benieuwd of er iets van een nota is vanuit L&Co

• Oizo1981
Shovel87 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:06:
Weet iemand of L&Co een nota stuurt naar de lener toe? Of wordt er alleen een bedrag van de Lener's creditcard afgeschreven (het bedrag wat de verhuurder bepaald)?

Ik wil bijvoorbeeld aan mijn collega's de auto uitlenen, maar dan moet de zaak het bedrag terug betalen aan mijn collega's....ben benieuwd of er iets van een nota is vanuit L&Co
Wat ik begrepen heb is dat andere huurders wel n nota van L&C namens de verhuurder (naw-gegevens genoemd) hebben ontvangen. Maar mijn vriendin (die de auto van mij huurt) heeft die nog niet gehad.

https://www.facebook.com/...ermalink/579307043171910/

[Voor 5% gewijzigd door Oizo1981 op 18-11-2021 09:57]

• exelletor
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:15
edsub schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:08:
[...]

OK, dan ligt het dus inderdaad bij de lener. Dat wist ik nog niet zeker.
Ik wil lenen aan mijn zoon, dus kan aan beide kanten zien wat er gebeurt.

Issue schijn te maken te hebben met de communicatie met de bank/cc-maatschappij. Bij de lener wordt wel €100 gereserveerd, maar vervolgens wordt de gestarte leen transactie toch afgebroken bij Lynk&Co door 'een betalingsfout'.
Gelukkig (voor fe aspirant lener) wordt de reservering van €100 wel 'direct' weer teruggedraaid.
Bij mij hielp het om de app opnieuw te installeren.

• IwanvA
Shovel87 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:06:

Dit krijg je van hun.

• Shovel87
  • Laatst online: 03-12 08:05
Dank voor het voorbeeld!

• MaartenBreda
Dit snap ik niet helemaal….
Huur €15,-
Dan gaat er fuel af?
Er blijkt €4,- over?

Graag uitleg🧐

• IwanvA
MaartenBreda schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:43:
[...]

Dit snap ik niet helemaal….
Huur €15,-
Dan gaat er fuel af?
Er blijkt €4,- over?

Graag uitleg🧐
Ik heb getankt, meer dan ik heb verbruikt.

• GZN
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 21:20
FlapJacks schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:26:
[...]

Volgens mij zijn alleen ‘echte’ creditcards toegestaan, omdat ze daar altijd hun bedrag op kunnen claimen. Bij een prepaid creditcard bounced hij.
Dat klopt niet. Ik betaal gewoon met mijn Binance card, waarbij ik bij elke betaling ook 2% cashback terug krijg, dus eigenlijk betaal ik €490 per maand :)

[Voor 13% gewijzigd door GZN op 18-11-2021 10:59]

• Ph1412
  • Laatst online: 20:13
Ik via een prepaid creditcard van BUNQ

• Chrissie4
  • Laatst online: 27-11 23:55
IwanvA schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:54:
[...]

[Afbeelding]
Dus in principe kan je je huur ook voldoen dmv van benzine? (Wordt aantrekkelijk als een liter onder de 1,80 euro zakt)

• MooDyBLueS
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 03-12 16:12
Ik heb zojuist een mail gekregen met het verzoek om mijn profiel verder aan te vullen, wat volgens de mail nodig is om de auto te kunnen bestellen.

Er staat nog wel bij dat dit nog geen definitieve bestelling is, al kan ik wel aangeven of ik de auto in november, december of januari geleverd wil krijgen of van de wachtlijst af gehaald wil worden.

Mijn vraag concreet: wat is nu de "point of no return"? Anders gezegd: wij twijfelen nog, maar had me gezien de wachtlijst wel alvast ingeschreven. Kan ik zodra ik een mailtje krijg dat ik kan bestellen nog steeds ervoor kiezen om niet te bestellen of zit er dan al sowieso 1 maand aan vast?

• cyberdj
MooDyBLueS schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:05:
Ik heb zojuist een mail gekregen met het verzoek om mijn profiel verder aan te vullen, wat volgens de mail nodig is om de auto te kunnen bestellen.

Er staat nog wel bij dat dit nog geen definitieve bestelling is, al kan ik wel aangeven of ik de auto in november, december of januari geleverd wil krijgen of van de wachtlijst af gehaald wil worden.

Mijn vraag concreet: wat is nu de "point of no return"? Anders gezegd: wij twijfelen nog, maar had me gezien de wachtlijst wel alvast ingeschreven. Kan ik zodra ik een mailtje krijg dat ik kan bestellen nog steeds ervoor kiezen om niet te bestellen of zit er dan al sowieso 1 maand aan vast?
Pas als je een bestelling plaatst, zit je eraan vast, hoewel ik denk dat dat ook nog relatief is :) Er is vast iemand anders op de lijst die jouw wagen wil als je na bestellen besluit om hem toch niet af te halen... Er wordt pas geld afgeschreven als je ermee weg rijdt.

• MooDyBLueS
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 03-12 16:12
cyberdj schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:09:
[...]

Pas als je een bestelling plaatst, zit je eraan vast, hoewel ik denk dat dat ook nog relatief is :) Er is vast iemand anders op de lijst die jouw wagen wil als je na bestellen besluit om hem toch niet af te halen... Er wordt pas geld afgeschreven als je ermee weg rijdt.
Goed om te weten, thanks. Ik heb december aangegeven, dus ben benieuwd.

• IwanvA
Chrissie4 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:04:
[...]

Dus in principe kan je je huur ook voldoen dmv van benzine? (Wordt aantrekkelijk als een liter onder de 1,80 euro zakt)
Ja, maar volgens de voorwaarden zal dit nooit onder €0 komen.

• Ph1412
  • Laatst online: 20:13
Ik ben net gebeld voor een ophaal afspraak. Sneller dan verwacht! 11 november besteld en 26 november al ophalen!

• balloon27
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 22:42
Ik zou graag een gedeelde auto willen huren, maar krijg al geruim een maand het scherm hieronder te zien in de app. Begin oktober waren er wel twee auto's zichtbaar in mijn omgeving. Ik lees dat anderen (los van andere problemen) wel in staat zijn te huren. Is hier een oplossing voor bekend?

• Fitzyfitz
  • Laatst online: 03-12 09:26
app verwijderen en opnieuw installeren?

• balloon27
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 22:42
Meermaals geprobeerd al

• RamonTW
Net mail gehad dat ik mag bestellen, blijkbaar ben ik niet de enige. Er is niet doorheen te komen op het aanmeldscherm. Server Lynk&Co redelijk overbelast.

Anderen ook last van?

• Joeym
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 06:36
Hier hetzelfde probleem!

Edit: de site was weer bereikbaar, net kunnen bestellen.

[Voor 55% gewijzigd door Joeym op 18-11-2021 14:48]

• MaartenBreda
Blij🎉👌🎂

• edsub

Heel simpel: als je laadkabel past, kun je daar laden (dat is dus alleen op AC laadpunten met een Type 2 aansluiting, niet bij snelladers met CCS Combo of Chademo)
Je moet er wel kunnen betalen, en daarvoor moet je voor de meeste laadpunten een pasje of app hebben waarmee je t laadpunt bedient (en afrekent).
Niet alle laadpassen functioneren bij alle laadpunten. Zelfde geldt voor laad apps.
Er is wat laadpassen en apps voldoende keuze.
Let op met starttarieven en per-minuut toeslagen. De Lynk&Co accu is vrij klein en dus gebruik je relatief meer laadsessies en door de eenfase 16A lader duurt laden relatief lang.
Beter dus n laadpas die (als die n vast tarief heeft) per kWh afrekent....

• cyberdj
BPi schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:03:
[...]

Weet je wat de afstand voor en achter tussen de railing is? of zou je die willen opmeten? Zou wel willen weten of mijn wingbars van de v70 (overgenomen van V50 bezitter) ook gaan passen.

Heb je toevallig de kofferbak al eens opgemeten? Ik kan alleen aantal liters vinden maar zou ook min en maten willen weten. Bij voorbeeld diepte op de bodem, diepte bovenzijde leuning, breedte tussen de wielkasten, hoogte tot "hoedenplank"...
Op internet vind ik wel mooie plaatjes van mijn huidige auto en ook van XC40, maar de vraag is of die maten ivm extra lengte ook overeenkomen met die van de Lynk.

Iemand al goede opzetspiegels gevonden? Of zijn de spiegels ook overgenomen van het Volvo broertje en passen de XC40 spiegels?
Weet je inmiddels als of de V70 wingbar dragers passen? Ik ga morgen mijn 01 halen en wil op de terugweg een setje v70 (voor de open rail, bj 2013) ophalen..

• wildcheese
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 03-12 15:06
cyberdj schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:54:
[...]

Weet je inmiddels als of de V70 wingbar dragers passen? Ik ga morgen mijn 01 halen en wil op de terugweg een setje v70 (voor de open rail, bj 2013) ophalen..
Ik heb die van Lidl - en die passen (net) lengte 120cm

https://www.lidl.nl/p/men...akdragers-brio/p100324642

• cyberdj
ik ben specifiek opzoek naar dragers met een T groef, anders passen er geen 4 fietsen op het dak ;)

Maar dank voor de tip :)

[Voor 4% gewijzigd door cyberdj op 18-11-2021 16:08]

• Lion123
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 03-12 18:42
Vandaag deze mail gekregen, iemand enig idee hoelang het nog duurt eer ik de auto kan bestellen?

• wildcheese
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 03-12 15:06
cyberdj schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:08:
[...]

ik ben specifiek opzoek naar dragers met een T groef, anders passen er geen 4 fietsen op het dak ;)

Aha snap ik...Maar met de lengte info moet je toch kunnen bepalen of diegene die je op het oog hebt ook passen?

• cyberdj
wildcheese schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:24:
[...]

Aha snap ik...Maar met de lengte info moet je toch kunnen bepalen of diegene die je op het oog hebt ook passen?
De lengte zal het probleem niet zijn (de voeten zijn verschuifbaar). Het gaat mij meer om de vorm van het blok waarmee ze aan de railing vastzitten. Het moet wel stevig zitten zodat ze niet kunnen verschuiven.

• VandeWS7
  • Laatst online: 18-11 17:12
Oizo1981 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 07:50:
[...]

Lenen gaat via een creditcard van ABN amro. Registreren van de account ging foutloos. Het lenen zelf gaat met horten en stoten: af en toe auto niet beschikbaar in de app of digitale key error (oplossing app opnieuw installeren)
Dus bij jou is het registreren van je rijbewijs en het toevoegen van de kredietkaart in één vlotte beweging gelukt?

Ik vermoed namelijk dat de problemen beginnen vanaf het moment dat er iets misloopt met de rijbewijs-verificatie of de betalingswijze.

Dus achteraf betalingswijze toevoegen is een no-go...

Lukte de rijbewijs verificatie bij jou automatisch of kreeg je eerst de melding "We'll get back shortly"?

Thanks

[Voor 8% gewijzigd door VandeWS7 op 18-11-2021 16:47]

• SandersLynk
  • Laatst online: 02-12 13:57
cyberdj schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:08:
[...]

Ik heb zelf de Thule 775 voet en de Thule Wingbar EvO 127 cm (7113) gemonteerd. Past perfect!

• BPi
cyberdj schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:54:
[...]

Nog geen kans gezien om te proberen.
Zal nog een paar dagen moeten wachten.

Volgende week ook een ritje met caravan gepland van dealer naar stalling. Foto's en ervaring volgen tzt.
Heb mij ook nog niet verdiept in het plaatsen van de trekhaak. Wel het netjes weggeklapte stopcontact gezien 👌

• RamonTW
Lion123 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:23:
Vandaag deze mail gekregen, iemand enig idee hoelang het nog duurt eer ik de auto kan bestellen?
Heeft bij mij meer dan 2 maanden geduurd. 10 sept aanvullende gegevens en vandaag kunnen bestellen.
Was ondertussen ook 2 keer niet goed op de priority list gezet 8)7

Berichten op het forum gezien dat het ook sneller kan. Bellen helpt en voor de rest afwachten.
En de boodschap van L&C: 'Tot die tijd kan je relaxen en genieten van de voorpret' _/-\o_

• Lion123
RamonTW schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:47:
[...]

Heeft bij mij meer dan 2 maanden geduurd. 10 sept aanvullende gegevens en vandaag kunnen bestellen.

Berichten op het forum gezien dat het ook sneller kan. Bellen helpt en voor de rest afwachten.
En de boodschap van L&C: 'Tot die tijd kan je relaxen en genieten van de voorpret' _/-\o_
Lekker dan hahaha, ik ga wel eens even bellen, kijken of dat wat helpt, thanks iniedergeval! :)

• cyberdj
BPi schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:45:
[...]

Nog geen kans gezien om te proberen.
Zal nog een paar dagen moeten wachten.

Volgende week ook een ritje met caravan gepland van dealer naar stalling. Foto's en ervaring volgen tzt.
Heb mij ook nog niet verdiept in het plaatsen van de trekhaak. Wel het netjes weggeklapte stopcontact gezien 👌
Ben ook nog wel benieuwd naar je ervaring met de spiegels! Zelf heb ik de Milenco Aero 3, hopelijk passen die. Caravan wordt pas wat voor volgend jaar, de aanhanger koppel ik volgende week alvast een keer aan (even kijken of een kuub zand makkelijk te vervoeren is ;) )

• Lion123
RamonTW schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:47:
[...]

Gelijk even gebeld, kreeg te horen dat ik met de volgende batch "definitieve bestel" emails mee kon, wat aanstaande maandag of de maandag daarop is. Zodat ik binnen nu en max 8 weken kon rijden. Daar hou ik mijnheer van de klantenservice aan :P

• Misterxx2
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20:23
Inmiddels wacht ik bijna 4 weken op uitbetaling sinds "mijn" 01 was verhuurd. Lynk & Co geeft tegenstrijdige informatie. De ene persoon zegt 2 weken, de andere 4 weken en weer een andere medewerker van Lynk & Co geeft aan dat er weer een heel ander schema is voor uitbetaling..

Het maakt mij minder uit hoe lang het duurt voordat ze gaan uitbetalen.. als ze mij maar kunnen vertellen wanneer ik de betaling kan verwachten. Helaas kunnen ze dat dus niet..
Wat is de ervaring van de mensen hier die hun 01 hebben verhuurd? Duurde het bij jullie ook zo lang?

Iets anders; in de app bij 'Mijn Pagina's' > 'Digitale sleutels' en vervolgens 'Nieuwe sleutel toevoegen' lijkt het alsof Lynk & Co met een keytag gaat komen. Waarmee je dus in plaats van je telefoon een keytag kan gebruiken om de auto te ontgrendelen en starten. Als je geen 01 bezit zou je deze keytag ook moeten kunnen kopen..

Echter, bij navraag bij Lynk & Co lijkt deze mogelijkheid niet te bestaan en ook niet te komen. Waarom het in de app stond wisten ze niet, maar ze gingen het verwijderen.. 8)7

[Voor 52% gewijzigd door Misterxx2 op 18-11-2021 17:15]

• BPi
cyberdj schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:57:
[...]

Ben ook nog wel benieuwd naar je ervaring met de spiegels! Zelf heb ik de Milenco Aero 3, hopelijk passen die. Caravan wordt pas wat voor volgend jaar, de aanhanger koppel ik volgende week alvast een keer aan (even kijken of een kuub zand makkelijk te vervoeren is ;) )
Kuub zand? Met 2 vingers in de neus denk ik d:)b

• Oizo1981
Misterxx2 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:09:
Inmiddels wacht ik bijna 4 weken op uitbetaling sinds "mijn" 01 was verhuurd. Lynk & Co geeft tegenstrijdige informatie. De ene persoon zegt 2 weken, de andere 4 weken en weer een andere medewerker van Lynk & Co geeft aan dat er weer een heel ander schema is voor uitbetaling..

Het maakt mij minder uit hoe lang het duurt voordat ze gaan uitbetalen.. als ze mij maar kunnen vertellen wanneer ik de betaling kan verwachten. Helaas kunnen ze dat dus niet..
Wat is de ervaring van de mensen hier die hun 01 hebben verhuurd? Duurde het bij jullie ook zo lang?

Iets anders; in de app bij 'Mijn Pagina's' > 'Digitale sleutels' en vervolgens 'Nieuwe sleutel toevoegen' lijkt het alsof Lynk & Co met een keytag gaat komen. Waarmee je dus in plaats van je telefoon een keytag kan gebruiken om de auto te ontgrendelen en starten. Als je geen 01 bezit zou je deze keytag ook moeten kunnen kopen..

[Afbeelding]

Echter, bij navraag bij Lynk & Co lijkt deze mogelijkheid niet te bestaan en ook niet te komen. Waarom het in de app stond wisten ze niet, maar ze gingen het verwijderen.. 8)7
L&C noemt de activity/sportkey die je naast de 2 gewone sleutels krijgt ook “keytag”.
https://www.lynkco.com/nl...hange_the_key_tag_battery

• pascalvanbaren
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 03-12 13:10
Op 15 november besteld, vandaag gebeld voor aflever afspraak op 29 november. Dat is dus precies twee weken levertijd. Tempo zit er goed in bij Lynk en Co lijkt het.

• dixet
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23:10

[Afbeelding]

Je krijgt toch sowieso een keytag bij de auto?
crispo in "Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1"
https://www.lynkco.com/nl...y:Lock_and_secure_the_car

• Oizo1981
VandeWS7 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:30:
[...]

Dus bij jou is het registreren van je rijbewijs en het toevoegen van de kredietkaart in één vlotte beweging gelukt?

Ik vermoed namelijk dat de problemen beginnen vanaf het moment dat er iets misloopt met de rijbewijs-verificatie of de betalingswijze.

Dus achteraf betalingswijze toevoegen is een no-go...

Lukte de rijbewijs verificatie bij jou automatisch of kreeg je eerst de melding "We'll get back shortly"?

Thanks
Was ik me ervan herinner was dat dit echt in 15 minuten geregeld was. Verificatie van rijbewijs duur wel even, minuut of 10, en daarna kon ik proces gewoon afmaken.

• Misterxx2
Klopt. Maar de keytag is vooral handig als je geen 01 hebt maar toch wilt huren. Betrouwbaarder dan Bluetooth is mijn ervaring

• Talkshowhost
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 07:41
pascalvanbaren schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:01:
Op 15 november besteld, vandaag gebeld voor aflever afspraak op 29 november. Dat is dus precies twee weken levertijd. Tempo zit er goed in bij Lynk en Co lijkt het.
Gefeliciteerd, maar niet bij iedereen ;( 18 oktober besteld en nog geen afleverdatum maar wel een groene kaart thuis. Vandaag nog gebeld en het antwoord was sorry we zijn een beetje druk, verwachting dat ik binnen twee weken gebeld wordt voor aflevering.

• JDStens
  • Laatst online: 26-11 22:57
Hi, ik zie nu net dat de prijs 500 excl. BTW is...

Hebben meer mensen dit gezien/gehad?

Dank alvast voor jullie reactie.

• BPi
cyberdj schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:57:
[...]

Ik heb hier ook geleende Milenco spiegels liggen. Zitten normaal op v90 en voorheen v60. Ben benieuwd...

• MaartenBreda
JDStens schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:57:

[Afbeelding]

Bij mij is €650,- gereserveerd. Daarvan is €150,- aflevering aan huis…

• MaartenBreda

[Afbeelding]

• Joeym
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 06:36

[Afbeelding]

Was mij niet opgevallen. In de email bevestiging staat dat het inclusief BTW is:

• JDStens
  • Laatst online: 26-11 22:57
Joeym schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:25:
[...]

Was mij niet opgevallen. In de email bevestiging staat dat het inclusief BTW is:
[Afbeelding]
Net alles afgerond en het is inderdaad 500 inclusief. Zal wel iets mis zijn gegaan op de website qua tekst. Dank nogmaals!

• meermarco
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 03-12 08:56
IwanvA schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:54:
[...]

[Afbeelding]
En heb je al eens uitbetaald gekregen? Ik probeer nu al meer dan een maand m’n geld te krijgen Nl. Doorgezet naar die. Doorgezet naar zus. Wordt er gek van.

• meermarco
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 03-12 08:56

[Afbeelding]

Ha ik was de ‘enige’ met betaal problemen. Niet dus. Normaal na 2 weken. Geklaagd na 4 weken. Nu weer 2-3 weken verder. En nog steeds niks. De finance partij die moet betalen reageert blijkbaar niet. Pffff

• IwanvA
meermarco schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:15:
[...]

En heb je al eens uitbetaald gekregen? Ik probeer nu al meer dan een maand m’n geld te krijgen Nl. Doorgezet naar die. Doorgezet naar zus. Wordt er gek van.
Ik was huurder, dus heb niets uitbetaald gekregen. Het is wel netjes van mijn CC afgeschreven.
De geleend auto was van @niekvanprooijen, hij heeft na 3 weken uitbetaald gekregen.

• Misterxx2
meermarco schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:18:
[...]

Ha ik was de ‘enige’ met betaal problemen. Niet dus. Normaal na 2 weken. Geklaagd na 4 weken. Nu weer 2-3 weken verder. En nog steeds niks. De finance partij die moet betalen reageert blijkbaar niet. Pffff
Ooh dit klinkt zo herkenbaar..

Dinsdag komen ze de 01 ophalen, want heb m’n abonnement opgezegd. Benieuwd hoe snel ik uitbetaald krijg als ik de sleutels niet overhandig tot dat ze uitbetaald hebben..

• HurryUp
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 07:30
Heb problemen met het inloggen op de website.
Kan iemand dit verifiëren. B.v.d.

• Sunit_ehT
Klopt het dat de datastudio niet meer werkt?

Iemand die weet wie de beheerder daarvan is? Wellicht ook hier aanwezig?

• Sunit_ehT
HurryUp schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:00:
Heb problemen met het inloggen op de website.
Kan iemand dit verifiëren. B.v.d.
Hier kan ik gewoon inloggen en zijn er geen problemen.

• gaab79
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 03-12 11:29
Wat voor mogelijkheden biedt de 'granny' laadkabel op het gebied van instellingen? Ik heb een universele granny op het oog met een wat langere 10m kabel die instellen van minimaal 6 ampere mogelijk maakt. Dat zou het mogelijk maken om zonder problemen te laden bij bv vakantiehuisjes. Ik heb het idee dat de standaard Lynk&Co lader niet zo'n mogelijkheid biedt? Ik kon het niet vinden in de carguide. Ik krijg de wagen zelf volgende maand pas ..

[Voor 5% gewijzigd door gaab79 op 19-11-2021 10:41]

• m_a_rnix
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 07:18
gaab79 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:26:
Wat voor mogelijkheden biedt de 'granny' laadkabel op het gebied van instellingen? Ik heb een universele granny op het oog met een wat langere 10m kabel die instellen van minimaal 6 ampere mogelijk maakt. Dat zou het mogelijk maken om zonder problemen te laden bij bv vakantiehuisjes. Ik heb het idee dat de standaard Lynk&Co lader niet zo'n mogelijkheid biedt? Ik kon het niet vinden in de carguide. Ik krijg de wagen zelf volgende maand pas ..
Geen knopjes of zo, dus geen idee wat je kan instellen. Ik heb de granny-kabel van een Volvo XC40 wel bij een vakantiehuisje gebruikt zonder problemen.

• matthewtje
gaab79 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:26:
Sommige granny laders hebben een knopje om te kiezen tussen 8A-16A maar dit zijn er best weinig volgensmij. Weet niet of dit op de granny lader van de 01 zit.

• cyberdj
Vandaag “onze” 01 opgehaald. Bij vertrek in Diemen 4km op de teller, inmiddels 250km 😀
Hij rijdt lekker en zit prima. Zometeen kabeltje eraan, dan is ie morgen weer vol!

V70 dakdragers passen overigens niet..

[Voor 10% gewijzigd door cyberdj op 19-11-2021 18:50]

• BPi
cyberdj schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 18:49:

V70 dakdragers passen overigens niet..
Wat voor soort dragers heb je?

• BPi
Sunit_ehT schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:06:
Klopt het dat de datastudio niet meer werkt?

Iemand die weet wie de beheerder daarvan is? Wellicht ook hier aanwezig?
https://www.kentekenradar.nl/registraties/

Deze geeft wel een mooi beeld in verhouding met andere auto's. September en oktober op nummer 5 van de nieuwe registraties. In november moet de bulk auto's blijkbaar nog komen.

• Pinin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-11 08:32
Ik heb een pixel 4a en deze verbind met de 01, maar audio doet het niet en telefoon gesprekken hoor ik dus niet.

Zover ik weet heb ik de bt instellingen op telefoon goed staan en ook op de 01

Ik heb android auto via bluetooth uitgezet want dat vond ik irritant. Ik gebruik dus eigenlijk geen android auto maar gewoon de interface van lynk.

Iemand een idee?

[Voor 37% gewijzigd door Pinin op 20-11-2021 08:11]

There is no such thing as too much coriander.

Pagina: 1 ... 38 ... 41 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee