Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
hjsanders1 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:53:
[...]

Is hier (ook) al meerdere malen benoemt/geconstateerd. Heeft NIETS met de app te maken want ook vanuit de auto is het niet mogelijk (dan) te starten. (Zeer) vreemde keuze van L&C want meestentijds ligt een hybride niet aan de lader en/of is al opgeladen. Volgens L&C wordt de beperking nog opgeheven. Zonder dat de auto aan de lader ligt zal het in elk geval nooit kunnen. Er zit namelijk geen standkachel op brandstof in en blijkbaar kan de hybride accu het (voor)verwarmen niet aan…… Samen met het ontbreken van stuurverwarming vind ik het vreemd dat L&C deze opties niet heeft aangebracht. Verder heeft de auto vrijwel alles en ook vrij veel behoorlijk nutteloze zaken (die ook nog eens zeer gebrekkig werken), half aut parkeren en de camera, die ik graag voor die 2 features (zitten ook al in veel goedkopere auto’s) had ingeruild ;)
Ja, erg jammer dat die features er niet inzitten. Overigens is het me wel gelukt om de verwarming aan te zetten terwijl de auto al vol was; alleen had de app dat niet door. De app stond al een aantal uur op 'nog 1 uur laden', met de klimaatoptie enabled. Heb ik aangezet, kreeg een foutmelding en de accustatus werd bijgewerkt, maar de auto was wel warm. Heb dat overigens niet weten te reproduceren, maar helemaal onmogelijk lijkt het niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 30-07 14:55
Freezerator schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:59:
[...]

Het is toch vreemd dat het voorverwarmen niet kan via de accu? Bedoel, als je geheel elektrisch rijd gaat ook de verwarming aan. Het lijkt mij eerder gewoon een keuze, dan dat het technisch niet mogelijk is.
Lijkt mij ook maar zoals zoveel gaat dit ook “opgelost” worden…..wanneer, waar, hoe is uiteraard allemaal niet bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-08 15:14
LarskeK schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:07:
[...]

Ik heb ook een N en kleine dingetjes. En ik twijfel of de update een verbetering gaat opleveren.

Waar loop jij zoals tegenaan?
Laat je weten wat de update brengt?
De update die ik krijg is ervoor dat ik vanaf dan OTA updates kan ontvangen. Verder geen idee of er verbeteringen zijn.

- Dat emergency brake assist zonder reden aan ging en we plots stil stonden en ons dood schrokken

- Verder bekende dingen, geen rittelog.
- Soms bij starten android auto draadloos of via kabel ik volume niet meer kan bedienen, weet niet of dit lynck is of android auto.
- Enkele keer gehad dat scherm zwart blijft branden n ik niets kan doen. Als ik volume bedien zie je dat wel op scherm verder niet. Auto uit ff 5 min wachten en werkt weer.
- Enkele keer gehad dat scherm vast zit niets meer werkt ook drive mode niet man bedienen.
- 3 keer gehad dat met sleutel profiel niet werd ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
[...]

Is hier (ook) al meerdere malen benoemt/geconstateerd. Heeft NIETS met de app te maken want ook vanuit de auto is het niet mogelijk (dan) te starten.
Volgens de helpdesk is het vanuit de auto wel te starten als hij volledig is opgeladen. Ik heb dat nog niet getest omdat hij bij mij altijd een straat verder aan de oplader staat. Lijkt mij dus echt een keuze in de app waar bijvoorbeeld de identieke Volvo Xc40 T5 de mogelijkheid heeft om schema’s in te stellen en dergelijke. Dus het moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 10:37
[...]

Is hier (ook) al meerdere malen benoemt/geconstateerd. Heeft NIETS met de app te maken want ook vanuit de auto is het niet mogelijk (dan) te starten. (Zeer) vreemde keuze van L&C want meestentijds ligt een hybride niet aan de lader en/of is al opgeladen. Volgens L&C wordt de beperking nog opgeheven. Zonder dat de auto aan de lader ligt zal het in elk geval nooit kunnen. Er zit namelijk geen standkachel op brandstof in en blijkbaar kan de hybride accu het (voor)verwarmen niet aan…… Samen met het ontbreken van stuurverwarming vind ik het vreemd dat L&C deze opties niet heeft aangebracht. Verder heeft de auto vrijwel alles en ook vrij veel behoorlijk nutteloze zaken (die ook nog eens zeer gebrekkig werken), half aut parkeren en de camera, die ik graag voor die 2 features (zitten ook al in veel goedkopere auto’s) had ingeruild ;)
Lukt mij wel bij 100% geladen.. zowel aan een paal als aan de granny... maar niet zonder stekker idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastjean
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 14:52

Bastjean

Lynk01 sinds 01okt '21

Fibrenl schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:30:
[...]

De update die ik krijg is ervoor dat ik vanaf dan OTA updates kan ontvangen. Verder geen idee of er verbeteringen zijn.

- Dat emergency brake assist zonder reden aan ging en we plots stil stonden en ons dood schrokken

- Verder bekende dingen, geen rittelog.
- Soms bij starten android auto draadloos of via kabel ik volume niet meer kan bedienen, weet niet of dit lynck is of android auto.
- Enkele keer gehad dat scherm zwart blijft branden n ik niets kan doen. Als ik volume bedien zie je dat wel op scherm verder niet. Auto uit ff 5 min wachten en werkt weer.
- Enkele keer gehad dat scherm vast zit niets meer werkt ook drive mode niet man bedienen.
- 3 keer gehad dat met sleutel profiel niet werd ingelogd.
Hier ook een N kentenen. 100% herkenbaar, behalve het niet kunnen bedienen van het volume. Doordat ik geen OTA updates binnen krijg, ook geen zicht op en oplossing van deze probleempjes.
Verder nog:
- Ritstatistieken en powerflow (onderdeel van autostatus) blijft tijdens het rijden maar een paar seconden in beeld en schakelt dan terug naar het hoofdscherm.
- Android auto werkt vaak niet, bluetooth uit/aan helpt soms.

Hoor graag hoe je de update geregeld hebt en wat het resultaat was!

Bastjean

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fibrenl
Bastjean schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:54:
[...]

Hier ook een N kentenen. 100% herkenbaar, behalve het niet kunnen bedienen van het volume. Doordat ik geen OTA updates binnen krijg, ook geen zicht op en oplossing van deze probleempjes.
Verder nog:
- Ritstatistieken en powerflow (onderdeel van autostatus) blijft tijdens het rijden maar een paar seconden in beeld en schakelt dan terug naar het hoofdscherm.
- Android auto werkt vaak niet, bluetooth uit/aan helpt soms.

Hoor graag hoe je de update geregeld hebt en wat het resultaat was!
op 8 november komen ze hem halen en einde van de dag word hij terug gebracht.
Ik heb gebeld kreeg direct Nick aan de lijn en die heeft alles heel snel geregeld Ivm probleem dat hij plots stilstond. Zodra update is gedaan laat ik weten of er andere dingen gefixed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Rmaxx schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:04:
[...]

Lukt mij wel bij 100% geladen.. zowel aan een paal als aan de granny... maar niet zonder stekker idd..
Rittenlog staat bij mij uit, die moet je in de auto aanzetten door je gegevens met lynk te delen geloof ik... powerflow heeft wel een een crash of hij update niet direct zodat hij niet de werkelijke status geeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fibrenl
Rmaxx schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:14:
[...]

Rittenlog staat bij mij uit, die moet je in de auto aanzetten door je gegevens met lynk te delen geloof ik... powerflow heeft wel een een crash of hij update niet direct zodat hij niet de werkelijke status geeft
Klopt alleen als je rittenlog aanzet staat hij ook direct weer uit is een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cees28
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 23-04 20:21
Vraagje: zijn er ook mensen die de auto gekocht hebben en dus niet verhuren en al deze problemen niet hebben?
graag uw reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Cees28 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:26:
Vraagje: zijn er ook mensen die de auto gekocht hebben en dus niet verhuren en al deze problemen niet hebben?
graag uw reactie.
Verhuren is niet verplicht he? En reken maar eens uit hoe lang je kunt huren voor 40k, min verzekering, belasting en onderhoud... dan zon complexe hybrid kopen...hmmm ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Cees28 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:26:
graag uw reactie.
De auto blijft hetzelfde hè. Of je nu huurt of koopt. Dus dezelfde issues die niet bij iedereen evenveel voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDan54
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 24-06 19:17
hjsanders1 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:55:
[...]

Er is door L&C de afgelopen niets positiefs gedaan tav “klantenbinding” dus waarom nu wel. CS is even slecht als de software en het totale gebrek van communicatie daarover is ronduit dramatisch. Ik ben gelukkig niet echt afhankelijk van “01” anders was deze allang de deur uitgegaan. Ze gaan er blijkbaar vanuit dat klanten dit allemaal pikken, software half gebruiken (daardoor niet merken wat er allemaal niet werkt) en toch geen écht ander alternatief heeft voor dit geld. Voorlopig hebben ze gelijk; het totale product wordt maar slechter en slechter en toch blijft men klant en komen er zelfs nieuwe bij. Jullie vinden het belachelijk dat dit bij Misterxx2 gebeurd?! Hoewel ik het voor hem/haar beroerd vind past het precies in het plaatje van de afgelopen maanden. Business as usual voor L&C…..zou ik zeggen. Ik ben alleen benieuwd hoelang ze met dat gedrag wegkomen. Ik heb gelukkig nog geen (heel) grote issues gehad maar de kans dat ik daarna nog een 01 zou blijven rijden neemt met de dag af. Maar het meest treurige is wel dat ze zelfs nog steeds niet het fatsoen hebben gehad ons tekst, uitleg en excuses te geven…..
Deze klant is van meet af aan onder de indruk geweest van de prijs-prestatieverhouding van deze Lynk 01. Die is in principe onovertroffen. Maar ik werd kritischer naarmate ik gebruik van de auto maakte.

Ik had redelijk wat issues die eigenlijk vrijwel niets met de auto te maken hebben, maar met de klantgerichtheid van het bedrijf. Ik trof veel enthousiasme aan, maar weinig oplossend vermogen en dito deskundigheid. Om maar te zwijgen van de hiermee samenhangende bereikbaarheid.

En wat de auto betreft: nogmaals het is een echt imposante en mooi vormgegeven auto met full options. Maar de onzekerheid of systemen wel werken en/of veilig zijn, gaf de doorslag voor mij. Deze klant - om aan te sluiten bij jouw woorden - pikte het dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Gisteren heb ik de auto besteld en volgende week ga ik een blauwe 01 met trekhaak ophalen in Valencia.

Ik lees vooral slechte ervaringen. Is er iets waar ik op moet letten bij de aflevering?
De auto gaat niet verhuurd worden.

Tot nu toe is de klantenservice hier in Spanje geweldig, terwijl hier over het algemeen het woord "service en aftersales" totaal onbekend zijn.

Misschien komt het omdat ik ongeveer de enige in Spanje ben die de auto heeft besteld. (Elektrisch rijden is hier eigenlijk onmogelijk)

[ Voor 13% gewijzigd door Pinin op 26-10-2021 21:43 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
TheDan54 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:02:
[...]

Deze klant is van meet af aan onder de indruk geweest van de prijs-prestatieverhouding van deze Lynk 01. Die is in principe onovertroffen. Maar ik werd kritischer naarmate ik gebruik van de auto maakte.

Ik had redelijk wat issues die eigenlijk vrijwel niets met de auto te maken hebben, maar met de klantgerichtheid van het bedrijf. Ik trof veel enthousiasme aan, maar weinig oplossend vermogen en dito deskundigheid. Om maar te zwijgen van de hiermee samenhangende bereikbaarheid.

En wat de auto betreft: nogmaals het is een echt imposante en mooi vormgegeven auto met full options. Maar de onzekerheid of systemen wel werken en/of veilig zijn, gaf de doorslag voor mij. Deze klant - om aan te sluiten bij jouw woorden - pikte het dus niet.
Ik denk niet dat L&C erg onder de indruk is :) .....maar het is een start. Ik rijd weinig en heb (dus?) geen grote issues meegemaakt. Het zijn vooralsnog veel ergernissen en geen (echt) beter alternatief. Ik vind de auto waar voor zijn geld bieden maar bijzonder, mooi of geweldig is de auto zeker niet. Het is me ook een groot raadsel waarom mensen (met name op FB) zo enthousiast doen over "aanschaf". Komen die allemaal uit een zoveel slechtere/kleinere auto? Je huurt een Chinese Volvo met belachelijk slechte ondersteuning, beloftes worden niet nagekomen en je kunt kiezen uit 2 kleuren....en ja het is goedkoper dan wat anderen bieden maar met de huidige gang van zaken is dat behoorlijk noodzakelijk. Verder is het een gewone, prettige en ruime auto met dito features, een (zeer) slecht uitgewerkt deelconcept en bijbehorend software platform (althans voor zover het werkt 8)7 ). Ik ben nog steeds benieuwd wanneer we als betatesters een bedankje plus uitleg krijgen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rmaxx
hjsanders1 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:48:
[...]

Ik denk niet dat L&C erg onder de indruk is :) .....maar het is een start. Ik rijd weinig en heb (dus?) geen grote issues meegemaakt. Het zijn vooralsnog veel ergernissen en geen (echt) beter alternatief. Ik vind de auto waar voor zijn geld bieden maar bijzonder, mooi of geweldig is de auto zeker niet. Het is me ook een groot raadsel waarom mensen (met name op FB) zo enthousiast doen over "aanschaf". Komen die allemaal uit een zoveel slechtere/kleinere auto? Je huurt een Chinese Volvo met belachelijk slechte ondersteuning, beloftes worden niet nagekomen en je kunt kiezen uit 2 kleuren....en ja het is goedkoper dan wat anderen bieden maar met de huidige gang van zaken is dat behoorlijk noodzakelijk. Verder is het een gewone, prettige en ruime auto met dito features, een (zeer) slecht uitgewerkt deelconcept en bijbehorend software platform (althans voor zover het werkt 8)7 ). Ik ben nog steeds benieuwd wanneer we als betatesters een bedankje plus uitleg krijgen!
Zoveel mensen zoveel meningen zou ik zeggen. Ik vind hem oprecht wel mooi , zeker mooier dan de gemiddelde auto, van binnen oprecht geweldig/echt mooi dus, en qua prestaties ook zeer goed.. ik heb de xc40 t5 gereden, die was van binnen echt veel minder mooi en die zie je op elke straathoek als t2 tm 8 rijden. 'Chinese volvo' is ook zon dooddoener, enige reden dat deze uit china komt is omdat Gent het niet geregeld kreeg. Wees blij, anders stond je nu nog op de wachtlijst. Kleurkeuze ook zoiets, dat weet je toch vantevoren? Hoe kan dat een issue zijn??. Neem hem dan alleen als je toch al van plan was een blauwe of zwarte auto te nemen??

Ter referentie, vorige auto was 8k duurder, en zeker ook geen slechte. Ik vraag me daarom oprecht af waar jij hem mee vergelijkt..... ??

Kijk, ik heb hem natuurlijk ook voor de auto icm prijs en vrijheid van m2m. En ik deel hem niet .... dat scheelt wellicht, ik heb de app dus amper nodig.

Ben daarnaast best kritisch op autos, en na volgen van dit forum, wilde ik echt (ook na proefrit) eerst zien en dan pas geloven... maar hij valt me 200% mee. Heb veel auto's gereden en er is eigenlijk altijd wel iets, maar alles wat ik belangrijk vind zit bij deze auto goed.

Ja soms doet de app het niet 100%, of crashed een widget, maar dat is ook echt alles wat tot nu toe 'mis' gaat. Lekker belangrijk. Vrijwel alle moderne auto hebben wel dat type storingen, zelfs autos die wel 3x zo duur zijn. En soms nog veel ernstiger.. Lees de reviews en fora maar na.

Kortom, een prachtige auto met zat power en (voor een suv) heel goede wegligging (ja, hij kan ook best hard een bocht om).
Maw ik snap, en deel, het enthousiasme zeker wel. De auto is gewoon echt 'damn good'. d:)b

Als je hem echt dacht te gaan delen via die app, ja das idd lullig, maar denk dat dat ook nog wel goed komt, is maar software...:)

Bereikbaarheid is wel een issue, maarja ik heb ze nog niet nodig gehad. Tijdens de aanvraag ja, slechte communicatie, maar uiteindelijk binnen 4 mnd geleverd, dat doen veel dealers ze momenteel niet na hoor.

Dus zelfs dan is het mij een raadsel hoe jij het een raadsel kan vinden dat mensen wél enthousiast zijn..( hoe dan ook benieuwd naar je referentiekader... >:) .)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
MaartenBreda schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:46:
Goedenavond,

Vandaag had ik een leuk gezinsuitje in Antwerpen. De langverwachte proefrit met de Lynk en Co. Vanuit Breda kon in kiezen; Amsterdam, Maastricht of Antwerpen (oké Berlijn kon ook, maar dat was net te ver). Gekozen voor Antwerpen vanwege de minste afstand en had er al vaker rondgelopen en gereden.

Mocht je er ook voor kiezen om naar Antwerpen te gaan, parkeer je auto in een van de loodsen aan de haven. Vanaf de parkeerplaats was het een kleine vijf minuten lopen. Al eerder gelezen, maar nu ervaren. Lynk en Co is daar gevestigd in een geweldig mooi pand in de binnenstad. Er staat welgeteld 1 Lynk, wat kleding en een koffiebar. O en trendy meubels en dito architectuur. Je merkt gelijk dat je te maken hebt met een bijzonder concept, waar ik best blij van werd. Ik vroeg me gelijk een ding af, hoe hebben ze die auto binnen gekregen. Conclusie die ik zelf heb getrokken: ze hebben de auto binnen gereden en vervolgens het raam weer dichtgemaakt. Er is geen deur die open kan.

Goed voorbereid met tal van vragen die ik zelf had, mede door dit geweldige forum, maar ook die van Facebook gingen we het prachtige pand binnen en werden hartelijk ontvangen. Het was geen enkel probleem om alle vragen te stellen. Besloten werd om dit na terugkomst te doen. De auto stond namelijk al klaar. Even wat papieren invullen (5 minuten) en alles was geregeld. Ik zal op het eind van dit verslag antwoorden geven op mijn vragen. Wellicht voor enkele hier, open deuren, maar voor een groot deel wellicht verhelderend.

Nadat we zaten (vriendin, zoon 11 en dochter 9) kregen we kort wat uitleg. Toen hem duidelijk was, dat ik al eens automaat gereden had, werd mij plezier gewenst en mocht de tijd nemen (45-60 minuten). Het adres stond in de navigatie, mochten we de weg niet terugvinden.
Even handen wrijven en go. Nou ja file…Antwerpen is uiteindelijk een drama stad voor een proefrit. Misschien was het vandaag ook extra druk, al denk ik eerder aan een structureel euvel. Ach er was tijd om alles aan materialen goed te voelen en met alle knoppen en het info-center aan de slag te gaan. Man wat een geweldig interieur. Van alle gemakken voorzien. Het meeste heb ik ook op mijn Focus ST-line, dus wist daardoor snel zaken te vinden. De stoelen zitten fantastisch stevig en het is echt een genot om de afwerking te zien en te voelen.

Na een half uur eindelijk de snelweg op, om even het 95km probleem (gevoel van stilstand) te ervaren bij elektrisch rijden (moet van 2e naar vierde versnelling… wat even een soort van remervaring schijnt te geven)…95-96-97-98… niets ervaren. Vanwege alle drukte, belandde weer in een file, heb ik het niet nogmaals kunnen doen.
Na ruim een uur genieten, zijn we teruggereden.
Bij binnenkomst kon ik een enorme glimlach niet onderdrukken. Heerlijk.

Met een bakje koffie was er tijd voor al mijn vragen. Ze werden vakkundig en op een zeer prettige manier beantwoord. Hieronder de antwoorden:

€500,- alle inzittende verzekerd, alle onderhoud, ook de normale slijtage zit in dit bedrag.

€40,- voor de trekhaak blijft maandelijks, dus al rijd je de Lynk drie jaar, wanneer de trekhaak al is ‘afbetaald’ blijft berekend worden.

Winterbanden is €450,- ook als je in december besluit dit te doen. Worden verwisseld, schoongemaakt, opgeslagen. Het is op dit moment niet anders. Persoonlijk denk ik wel dat hier in de toekomst wel anders naar gekeken gaat worden.

1250 km per maand, mag je gewoon zien als 15000 km per jaar. Ze rekenen na het einde van jouw periode de eventuele meer gereden kilometers.

Stel nieuw model (niet binnen twee jaar), die zal volledig elektrisch zijn, kun je gewoon ‘bestellen’ en een op een omruilen. Meerprijs is nu nog onbekend.

Verbruik:
Volledig benzine 6L/100km
Hybride 1,2L/100 km
Bovenstaande is wel afhankelijk van je rijstijl;))
Elektrisch 70 km, mijn Lynk vandaag stond op 76 km. Merendeel ook elektrisch gereden vandaag.

Eigen risico €500,- schade €120,- betaal je ook €120,-. Altijd Lynk contacten. Geldt natuurlijk ook als het niet jouw fout is. Bij pech, knop in de auto ‘Call us’ of bel met de bekende nummers (Lynk en Co)

WiFi blijft standaard in de auto. Dus ook na 31-12. Je kunt dus lekker streamen. Geen abonnement nodig. Fair use policy betekent; normaal gebruik… dus niet 20 uur Netflixs in de auto. Meer devices betekent vertraging. Maar dat logisch. Bluetooth en je eigen telefoon (iedereen heeft grote bundels tegenwoordig) is ook mogelijk. Dus ook zelf een hotspot maken.

Wat betreft alle software issues die ik heel veel lees. De eerste lichting auto’s, zeg maar het L kenteken hebben er vooral last van. De auto’s met N kenteken vele malen minder tot niets. De vraag is zo overweldigend dat ze op dit moment echt kampen met persoonstekorten. Hier wordt keihard aan gewerkt.

Over het laden en de stekker en het lipje of palletje dat moeite gaf heb ik gevraagd naar de juiste volgorde. Hier komt ie:
Auto open - stekker in auto - stekker in paal - pas scannen - auto op slot (spiegels naar binnen, dan is de auto op slot)
Granny kabel…waarom heet die zo… laden aan stopcontact thuis gaat langzamer;))

Ow ja… het rijden van deze auto levert je geen BKR-registratie op.

De vraag die ik vergeten ben:
Wanneer laadt de auto tijdens het rijden op? Wie heeft een antwoord.

Zoals het er nu voorstaat krijg ik binnenkort een mail om de Lynk te bestellen… en daar… heb ik heel veel zin in. Wat-een-Auto!

Groetjes,

Maarten
Helemaal eens! Top auto. Ik ervaar naast wat widget-bugs geen problemen (n kenteken uit oktober). Auto laden op de motor kun je instellen via scherm (kost wel wat benzine) , zelf kiest de auto ook voor beetje bijladen als de accu leeg is en dan weer even op accu rijden in hybrid merkte ik. Accu sparen voor later kan ook. Airco/verwarmen naar 22 graden werkt ook prima, wel alleen als hij aan de lader/granny hangt uiteraard. Auto aan lader/stopcontact laten hangen terwijl hij vol is is geen probleem. Heb hem vandaag meer dan 8u aan een paal gehad, kosten: 3 euro. d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Pinin schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:34:
Misschien komt het omdat ik ongeveer de enige in Spanje ben die de auto heeft besteld. (Elektrisch rijden is hier eigenlijk onmogelijk)
Totaal geen problemen ervaren met mijn VW Passat GTE of Volvo V90 T8 PHEV’s in Spanje hoor. Daarnaast ook genoeg volledige elektrische auto’s gespot (wel met een geel kenteken).

De L&C is een hybride dus in principe hoef je die alleen thuis te laden. Het terug winnen bij afdalen in de bergen is wel erg fijn net als het extra vermogen bij korte invoegstroken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Deveon schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:53:
[...]

Totaal geen problemen ervaren met mijn VW Passat GTE of Volvo V90 T8 PHEV’s in Spanje hoor. Daarnaast ook genoeg volledige elektrische auto’s gespot (wel met een geel kenteken).
Het zal in en rondon enkele grote steden wel ok zijn. Er zijn heel veel huishoudens met max. 5kW aansluiting thuis. Nu hebben we een huis met 1,7kw en hiervoor 4kW. De energie leverancier kan en wil ook niet meer leveren.

Openbare laadpalen, waarvan het in de praktijk ongeveer 50% werkt....
https://inspanje.nl/spanj...n-voor-elektrisch-rijden/

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Tijdens mijn testrit vielen mij 2 dingen op.
1. De navigatie stem, is dat kinderstemmetje te vervangen? ( Niet kunnen vinden in menu)
2. De brake mode ( weet niet hoe dat heet) kan je die ook agressiever zetten? Dus dat hij meer afremd tijdens gas los

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
Pinin schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:26:
1. De navigatie stem, is dat kinderstemmetje te vervangen? ( Niet kunnen vinden in menu)
2. De brake mode ( weet niet hoe dat heet) kan je die ook agressiever zetten? Dus dat hij meer afremd tijdens gas los
nee en nee ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
CarPlay/Android Auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:08
Ik vind de ingebouwde navigatie sowieso niet zo goed. Het is mooi dat het weergegeven wordt of het bestuurdersdisplay, maar de begeleiding zelf stuurt je vaak verkeerd. Als het al android auto is, kunnen ze dan niet gewoon de google navigatie inbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Rmaxx schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 00:22:
[...]
Zoveel mensen zoveel meningen zou ik zeggen.
Helemaal mee eens, ik heb de auto inmiddels 3 weken en doet het prima, geen problemen mee gehad en valt me op alle punten 200% mee. Mijn vorige auto (en dus mijn referentie) was een Audi die 2x zo duur was in aanschaf. Ik was een XC40 aan het overwegen, maar van de 01 spreekt me vooral het interieur aan en de standaard opties alsook standaard de zwaarste motor.

Overigens voor diegene die dit een Chinese auto vinden (en dat als nadeel zien). De polestar 2 komt ook uit China (volgens mij uit dezelfde fabriek). Ook de Tesla Model Y komt uit China, en een deel van de model 3 . Lijkt me een prima basis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2design
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 21:49
[...]

Zoveel mensen zoveel meningen zou ik zeggen. Ik vind hem oprecht wel mooi , zeker mooier dan de gemiddelde auto, van binnen oprecht geweldig/echt mooi dus, en qua prestaties ook zeer goed.. ik heb de xc40 t5 gereden, die was van binnen echt veel minder mooi en die zie je op elke straathoek als t2 tm 8 rijden. 'Chinese volvo' is ook zon dooddoener, enige reden dat deze uit china komt is omdat Gent het niet geregeld kreeg. Wees blij, anders stond je nu nog op de wachtlijst. Kleurkeuze ook zoiets, dat weet je toch vantevoren? Hoe kan dat een issue zijn??. Neem hem dan alleen als je toch al van plan was een blauwe of zwarte auto te nemen??

Ter referentie, vorige auto was 8k duurder, en zeker ook geen slechte. Ik vraag me daarom oprecht af waar jij hem mee vergelijkt..... ??

Kijk, ik heb hem natuurlijk ook voor de auto icm prijs en vrijheid van m2m. En ik deel hem niet .... dat scheelt wellicht, ik heb de app dus amper nodig.

Ben daarnaast best kritisch op autos, en na volgen van dit forum, wilde ik echt (ook na proefrit) eerst zien en dan pas geloven... maar hij valt me 200% mee. Heb veel auto's gereden en er is eigenlijk altijd wel iets, maar alles wat ik belangrijk vind zit bij deze auto goed.

Ja soms doet de app het niet 100%, of crashed een widget, maar dat is ook echt alles wat tot nu toe 'mis' gaat. Lekker belangrijk. Vrijwel alle moderne auto hebben wel dat type storingen, zelfs autos die wel 3x zo duur zijn. En soms nog veel ernstiger.. Lees de reviews en fora maar na.

Kortom, een prachtige auto met zat power en (voor een suv) heel goede wegligging (ja, hij kan ook best hard een bocht om).
Maw ik snap, en deel, het enthousiasme zeker wel. De auto is gewoon echt 'damn good'. d:)b

Als je hem echt dacht te gaan delen via die app, ja das idd lullig, maar denk dat dat ook nog wel goed komt, is maar software...:)

Bereikbaarheid is wel een issue, maarja ik heb ze nog niet nodig gehad. Tijdens de aanvraag ja, slechte communicatie, maar uiteindelijk binnen 4 mnd geleverd, dat doen veel dealers ze momenteel niet na hoor.

Dus zelfs dan is het mij een raadsel hoe jij het een raadsel kan vinden dat mensen wél enthousiast zijn..( hoe dan ook benieuwd naar je referentiekader... >:) .)
Ik heb mijn L&C 01 gisteren in ontvangst mogen nemen :*) Heb er al 150km op zitten. En tot nu toe nog geen rare zaken meegemaakt. Buiten wat kleine bugjes (die niet als erg ervaren heb). Ben het helemaal eens met Rmaxx.

Ik heb zelf hiervoor een Mazda CX-5 van 2017 gereden en de als ik heel eerlijk ben vind ik de 01 echt wel gelijk dan wel niet beter dan de CX-5. Overigens vond ik de CX-5 ook een prima auto en heeft hij het altijd goed gedaan maar ook die auto was niet bugvrij hoor... (en daar zat ook een stuk minder techniek in dan de 01)

[ Voor 5% gewijzigd door in2design op 27-10-2021 11:06 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bram01
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-01-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dGyIgAV_2KTT3R3Ohf0pZcolDDM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jQE9kEfMRkiVoO49lfCP82bp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jno7QJAztUPbCAMN4se43crG8eU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KW6eF9fQckPRnhNWdAdKm892.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qv61lgmvZav4VovOSzfqv7lTAOo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/31Btu2RGuAYf2BsOdRmLf1vR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bram01
Carbon wrap op al die lelijke blauwe delen, incl. de velgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shovel87
  • Laatst online: 30-05-2023
Ziet er strak uit!
Heb je een M2M abonnement of 01 aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram01
M2M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
bram01 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:08:
Carbon wrap op al die lelijke blauwe delen, icl. De velgen
Ziet er een stuk beter uit! Zelf gedaan of laten doen? Zat er zelf ook over te denken als het niet te duur is of makkelijk om zelf te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram01
Zelf gedaan kost wel wat tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
Hoewel ik het blauw niet als lelijk ervaar, dit ziet er erg strak uit! Bravo! En voordat mensen beginnen over wijzigen van de auto: die is nog 100% hetzelfde, er zit alleen een beschermende sticker op die er makkelijk af kan... mooi hoor! d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bram01
Rmaxx schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:16:
[...]

Hoewel ik het blauw niet als lelijk ervaar, dit ziet er erg strak uit! Bravo! En voordat mensen beginnen over wijzigen van de auto: die is nog 100% hetzelfde, er zit alleen een beschermende sticker op die er makkelijk af kan... mooi hoor! d:)b
Precies, extra bescherming tegen van alles en nog wat. Met de föhn is het er in 10 minuten weer af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzyfitz
  • Laatst online: 03-03-2024

Fitzyfitz

Audi Q4-50

Nice, erg benieuwd hoe je dat hebt gedaan en wat je er voor nodig hebt, zou het heel graag ook willen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram01
Fitzyfitz schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:30:
Nice, erg benieuwd hoe je dat hebt gedaan en wat je er voor nodig hebt, zou het heel graag ook willen! :)
Folie kopen en op internet opzoeken hoe je zelf kan wrappen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
bram01 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:31:
[...]

Folie kopen en op internet opzoeken hoe je zelf kan wrappen
Maar Bram is er nu erg handig in dus die wil het vast wel voor ons allemaal doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
bram01 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:19:
[...]

Precies, extra bescherming tegen van alles en nog wat. Met de föhn is het er in 10 minuten weer af
Dus Bram we kunnen jou inhuren tegen redelijk tarief ,😁😁😁😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalli
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
1. Nee
2. Als je ipv de D modus een keertje door drukt naar B wordt het wat agressiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Cavalli schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:47:
[...]

1. Nee
2. Als je ipv de D modus een keertje door drukt naar B wordt het wat agressiever.
Ok, ja die B ( van brake mode) is mij niet agressief genoeg.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemmers4
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 11-08-2024
Heel mooi hoor! wil het zelf ook wel. Wat ben je ongeveer kwijt geweest in Euri's en tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-10-2022
Mooi hoor Bram👍
Ik zou eigenlijks ook lekker fout rode wrap doen.

The A-Team. taatataa tatataa 🤣🤣😂

En dan vol over drempels met vier wielen van de grond, stuk of drie camera's van alle kanten opnemen.

En dan naar LC sturen als reclamemateriaal 😁 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toka402
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 05-04-2022
Oizo1981 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:31:
[...]

Bij ANWB wilden ze er wel een rondje mee rijden. Niet op de brug geweest en motorkap niet open geweest.
hoe ga je om met verzekeringen als ze rijden en een ongeluk krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
toka402 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:26:
[...]

hoe ga je om met verzekeringen als ze rijden en een ongeluk krijgen?
Tsja die kans is er ook als je er zelf in rijdt. Auto was all risk verzekerd zonder eigen risico en ik stapte toch over naar Lynk&co, dus daar heb ik me niet druk om gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schuurmania
  • Laatst online: 28-10-2021
Hallo, ik heb tot nu toe altijd een Schadeverzekering voor Inzittendenverzekering bij mijn autoverzekering gehad maar die dekking wordt niet aangeboden door Lynk & Co. Ik heb eens rondgevraagd en "los" valt dit niet te verzekeren en me vervolgens eens verdiept in de polis. Marsh is de makelaar die het contract beheerd en daar de vraag ook neergelegd maar nog geen reactie ontvangen. Om dit meer gewicht mee te geven heb ik bedacht om maar eens een interessepeiling te houden en die staat in de link. Dus zou je mij en andere belangstellenden een dienst willen bewijzen dan vraag ik je om het formulier in te vullen.

NB: Ik heb geen belang bij het aanbieden van verzekeringen of iets dergelijks.

Als je klikt op de onderstaande link kom je bij het formulier:

https://docs.google.com/f...mn1xDE7efYuCZPPw/viewform

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LarskeK
  • Laatst online: 13-01-2023
Zo, net eerste ervaring met de pechhulpdienst via L&C.

Onderweg naar Antwerpen een melding dat de bandspanning rechtsvoor lager was dan van de andere banden. Bij Hazeldonk gestopt, spanning gecontroleerd en deze was slecht 2 bar.

Omgedraaid, V60 opgehaald en weer naar Antwerpen. Thuisgekomen nogmaals de spanning en band nagekeken en er zat een dikke schroef in.

De knop “call us” ingedrukt, niet gekoppeld en dus de pechservice via de app dr bij gezocht.

Ik moet zeggen prima en heel snel geholpen. ANWB was er binnen een uur, prop dr in, praatje gemaakt onder het genot van een colaatje en klaar was kees. Aardige wegenwachter ook met interesse voor de auto! 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
[...]

Zoals ik schreef; ik vind het (ook) een prima auto in de basis maar niets bijzonders zoals sommigen dat blijkbaar wel vinden. Als je alle beperkingen meeweegt (zoals bekleding km's, winterbanden, kleuren etc etc) dan valt verschil met een XC40 wel mee bijvoorbeeld. Uiterlijk is uiteraard (zeer) subjectief maar Volvo's staan bekend om een lange houdbaarheid zowel qua bouwkwaliteit als "tijdloos" design. L&C is zover nog (lang) niet en ook dat is een stukje van de waarde. De auto zou met een succesvolle deelfunctie en een fatsoenlijke CS een heel behoorlijke aanbieding zijn als zijn regels je passen. Met de upgrade van XC40 (maar ook andere modellen van Volvo) naar eenzelfde EV actieradius als de Lynk valt voor mij in elk geval 1 belangrijk voordeel voor de Lynk weg. Ik ben gelukkig niet/nauwelijks afhankelijk van de auto maar gezien de beperkte kennis en/of hulp bij grotere issues lijkt me dat iets wat L&C zeer nauwlettend in de gaten zou moeten houden.

Ik hoop echt dat ze succesvol de problemen kunnen oplossen en daad bij hun nogal vreemde & schreeuwerige campagnes "het is geen auto" kunnen voegen. Ik zou echter het liefste willen dat het delen het meest succesvol zou worden van de 01 omdat we in NL met meer 9 miljoen auto's een behoorlijk probleem aan het creëren zijn. Die component was voor mij eigenlijk de voornaamste reden om de 01 uit te proberen. Helaas lijkt dat concept bij voorbaat al te sneuvelen door de vele technische issues maar vooral omdat uit polls blijkt dat veruit de meeste M2M's dat helemaal niet van plan zijn. Ik neem aan dat er dan (ook) een deel uit de bodem van het verdienmodel van L&C valt (hoewel ze daar nog steeds ook niet duidelijk over zijn). Dat zal dan ongetwijfeld terug te vinden zijn in een stijging van de M2M fee. Veel is nog onduidelijk maar de toekomst zal het leren......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MXdar2
  • Niet online
Ziet er erg mooi uit zo helemaal in het zwart. En zelfs de kentekenplaat is gewraped ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
hjsanders1 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:28:
[...]

Met de upgrade van XC40 (maar ook andere modellen van Volvo) naar eenzelfde EV actieradius als de Lynk valt voor mij in elk geval 1 belangrijk voordeel voor de Lynk weg.
De upgrade van de actieradius geldt volgens mij alleen voor de XC60 en XC90?
Bron:
https://www.autoweek.nl/a...g-inhybride-aandrijflijn/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruytertje
  • Registratie: Juli 2021

Ruytertje

aan alles komt eens een einde

hjsanders1 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:28:
[...]
Met de upgrade van XC40 (maar ook andere modellen van Volvo) naar eenzelfde EV actieradius als de Lynk valt voor mij in elk geval 1 belangrijk voordeel voor de Lynk weg.......
Ik hoop dat er dan nog wat meer weg gaan vallen, dan kan het hier wat minder zuur gaan worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
App ligt er weer uit, als dit nou steeds onderhoud zou zijn dan post je dat toch zodat je klanten op de hoogte zijn. Kan me niet voorstellen dat het steeds storing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomancer
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-07 20:46
Gisteren de mail gekregen dat ik kan gaan bestellen! Daarna is de verwachting dat het nog 3 - 5 weken duurt. Helaas lijkt er een probleem met de website te zijn, want ik kan niet inloggen. Even wachten maar. Heb 7 dagen de tijd om te bestellen, daarna ga je weer achteraan de rij geloof ik. Ik twijfel nog wel tussen zwart en blauw, allebei mooi. Hopelijk krijg ik een versie waar de meeste kinderziektes al uit zijn.

Wat ik me nog afvroeg: betaal je per maand vooruit of achteraf? Stel dat ik bestel en de auto komt bijv. 1 december, wanneer ga ik dan betalen? Ik ben toevallig net bezig met een hypotheekaanvraag en het komt eigenlijk net slecht uit wanneer er dan een maandelijkse 'huur' van 500 euro van de rekening gaat. Aan de andere kant kun je aantonen dat het echt op elk moment opzegbaar is dus zou het niet al teveel moeten uitmaken. Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:39
Technomancer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:43:
Wat ik me nog afvroeg: betaal je per maand vooruit of achteraf? Stel dat ik bestel en de auto komt bijv. 1 december, wanneer ga ik dan betalen? Ik ben toevallig net bezig met een hypotheekaanvraag en het komt eigenlijk net slecht uit wanneer er dan een maandelijkse 'huur' van 500 euro van de rekening gaat. Aan de andere kant kun je aantonen dat het echt op elk moment opzegbaar is dus zou het niet al teveel moeten uitmaken. Ben heel benieuwd!
Je betaalt de Lynk&Co toch met een creditcard? Dan ziet je bank geen huur, alleen de incasso van je CC. En met je creditcard houdt je bank toch al rekening via de BKR registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
Oizo1981 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:08:
[...]

De upgrade van de actieradius geldt volgens mij alleen voor de XC60 en XC90?
Bron:
https://www.autoweek.nl/a...g-inhybride-aandrijflijn/
Klopt, dat had ik ook gezien/gelezen. Maar enige tijd geleden stond in autoweek dat de XC40 ook die upgrade kreeg. Wellicht ging dat over de mild hybride B3? Zou in elk geval een mooi plusje voor de 01 zijn (en een erg vreemde keuze van Volvo maar wellicht willen ze daar klanten vooral in de full EV?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
Ziet er in elk geval heel wat volwassener & strakker uit maar lijkt me een behoorlijk omvangrijk karwei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 01:47
Zijn er meer mensen waarbij het lenen van een auto met een Visa Card via de Rabobank niet werkt (error 991)? Krijg een cookie error en sandbox beperkingen. Browser: iOS / Safari en iOS / Chrome.
Settings zowel cookies uit en ook getest met tracking uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
nrdnmg schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:14:
Zijn er meer mensen waarbij het lenen van een auto met een Visa Card via de Rabobank niet werkt (error 991)? Krijg een cookie error en sandbox beperkingen. Browser: iOS / Safari en iOS / Chrome.
Settings zowel cookies uit en ook getest met tracking uit.
Heeft volgens mij weinig met de card te maken; ik krijg het met verschillende kaarten op verschillende telefoons. En soms doet een combinatie het wel….. Zoals het hele lenen/delen werkt ook dit deel zeer buggy en vaak gewoon helemaal niet. Volgens L&C bekend en zou worden opgelost met een/de iOS appupdate. Sinds die mededeling ben ik na 4 app updates in elk geval nog niets opgeschoten en werkt het delen/lenen nog steeds even matig of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 16:48

BPi

Gisteren de mail gekregen dat ik kan gaan bestellen! Daarna is de verwachting dat het nog 3 - 5 weken duurt. Helaas lijkt er een probleem met de website te zijn, want ik kan niet inloggen. Even wachten maar. Heb 7 dagen de tijd om te bestellen, daarna ga je weer achteraan de rij geloof ik. Ik twijfel nog wel tussen zwart en blauw, allebei mooi. Hopelijk krijg ik een versie waar de meeste kinderziektes al uit zijn.
Ik heb gisteren gebeld, gehoord dat bestelling na 4 tot 6 weken geleverd wordt en had 5 minuten later de bestellink.
Dus uit een combinatie van jouw en mijn info maak ik op dat levering 3 tot 6 weken duurt 🤔
Overigens was nu de keuze voor gratis afhalen op een van twee afhaallocaties in Amsterdam of bezorging op locatie naar keuze voor 50 euro (helaas niet gratis of 1 euro zoals ik ook al voorbij zag komen).

In augustus had ik al kunnen bestellen maar niet gedaan om "moverende redenen". Vervolgens aangegeven in oktober de auto te willen ontvangen en in een latere inventarisatiemail aangegeven in november te willen... maar ze bLynken uit in hun communicatie dus hoor je niets over de voortgang. Dan toch maar even gebeld gisteren, om te vragen hoe het nu zit met de levering... (minder dan 10 minuten gesprek incl wachttijd (y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
BPi schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:06:
[...]

Ik heb gisteren gebeld, gehoord dat bestelling na 4 tot 6 weken geleverd wordt en had 5 minuten later de bestellink.
Dus uit een combinatie van jouw en mijn info maak ik op dat levering 3 tot 6 weken duurt 🤔
Overigens was nu de keuze voor gratis afhalen op een van twee afhaallocaties in Amsterdam of bezorging op locatie naar keuze voor 50 euro (helaas niet gratis of 1 euro zoals ik ook al voorbij zag komen).

In augustus had ik al kunnen bestellen maar niet gedaan om "moverende redenen". Vervolgens aangegeven in oktober de auto te willen ontvangen en in een latere inventarisatiemail aangegeven in november te willen... maar ze bLynken uit in hun communicatie dus hoor je niets over de voortgang. Dan toch maar even gebeld gisteren, om te vragen hoe het nu zit met de levering... (minder dan 10 minuten gesprek incl wachttijd (y) )
Blijft toch hè apart eerst kon je alleen ophalen, toen bij sommige mensen thuis bezorgen voor 1 euro, toen hoorde we mensen die 100 euro moesten betalen voor thuis bezorgen. En nou zeg jij dat je 50 moet betalen. Snap ondertussen niets meer van lynkco waar ze mee bezig zijn. Totaal geen communicatie over problemen waar ze mee bezig zijn enz enz heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 22:29
Grappig. ( nou ja triest eigenlijk)

Ik belde voor een SW update. Want sinds de laatste update medio september, gaan de sensoren steeds UIT. Vaak na elke start moet ik het weer aanzetten. Soms werkt het ook wel...

Hoe danook, kwam ook nog even rittenlogboek voorbij. Omdat dat niet goed werkt(e), is dat tijdleijk even uit gezet in de cloud. Niet erg, maar MELD het. Dat scheelt ze zelf ook veel belletjes..Niet te geloven hoe slecht dat is. De medewerkers die je spreekt doen oprecht allemaal hun best en zijn vriendelijk. Maar de organisatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
meermarco schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:23:
Grappig. ( nou ja triest eigenlijk)

Ik belde voor een SW update. Want sinds de laatste update medio september, gaan de sensoren steeds UIT. Vaak na elke start moet ik het weer aanzetten. Soms werkt het ook wel...

Hoe danook, kwam ook nog even rittenlogboek voorbij. Omdat dat niet goed werkt(e), is dat tijdleijk even uit gezet in de cloud. Niet erg, maar MELD het. Dat scheelt ze zelf ook veel belletjes..Niet te geloven hoe slecht dat is. De medewerkers die je spreekt doen oprecht allemaal hun best en zijn vriendelijk. Maar de organisatie....
Dat bedoel ik ze kunnen toch gewoon melden Ivm problemen werkt tijdelijk .... Niet enz nieuwsbrief of via social media van alle sis mogelijk maar nope niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dexterd83
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-09 10:31
Als je kiest voor een creditcard waarbij je maandelijks aflost komt er geen registratie bij het BKR. En dus geen invloed op je hypotheek. Zelf heb ik de creditcard van ING. Als ik had gekozen voor jaarlijkse afbetaling dan had de bank het doorgegeven aan het BKR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
dexterd83 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:40:
Als je kiest voor een creditcard waarbij je maandelijks aflost komt er geen registratie bij het BKR. En dus geen invloed op je hypotheek. Zelf heb ik de creditcard van ING. Als ik had gekozen voor jaarlijkse afbetaling dan had de bank het doorgegeven aan het BKR.

[...]
Klopt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDan54
  • Laatst online: 24-06 19:17
Zojuist gecheckt bij BKR. Geen vermelding van Lynk & Co ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Fibrenl schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:15:
[...]

Blijft toch hè apart eerst kon je alleen ophalen, toen bij sommige mensen thuis bezorgen voor 1 euro, toen hoorde we mensen die 100 euro moesten betalen voor thuis bezorgen. En nou zeg jij dat je 50 moet betalen. Snap ondertussen niets meer van lynkco waar ze mee bezig zijn. Totaal geen communicatie over problemen waar ze mee bezig zijn enz enz heel apart.
En die 3 of 4 tot 5 of 6 weken.... ze belden net en de eerste voorgestelde leverdatum was 9 november en is uiteindelijk uitgekomen op 12 november oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
[...]

Het idiote is dat nu in het leveringsbeleid voor België een bedrag van € 150 wordt genoemd: https://www.lynkco.com/nl...s/vehicle-delivery-policyAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iW6wS6ULslxzo0GagiKZ4UEOm7Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/79EyxZxzcGlKM8hs7e2PKqzH.jpg?f=user_large

Edit: Nederland is nog steeds €100 (https://www.lynkco.com/nl...s/vehicle-delivery-policy)

[ Voor 13% gewijzigd door Oizo1981 op 28-10-2021 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
[...]

Bij mij stond vorige week inderdaad ook EUR 100,-, wellicht heeft dat nog iets te maken met de afstand tot Amsterdam? (in mijn geval 210km enkele reis). Ik neem de trein wel als ik de auto kan gaan afhalen, kan ik hem daarna meteen ook goed uittesten! (ik heb overigens nog niet gehoord wanneer ik hem kan ophalen, heb er wel 1 met trekhaak besteld)

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPi schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:25:
[...]

En die 3 of 4 tot 5 of 6 weken.... ze belden net en de eerste voorgestelde leverdatum was 9 november en is uiteindelijk uitgekomen op 12 november oOo
Gefeliciteerd en wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:24:
[...]

Gefeliciteerd en wanneer besteld?
afgaande op zijn eerdere bericht gister (27-10)?

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pushnoi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-08 10:51
Even terugkomend op de bluetooth issues... ik meende ergens hier in deze thread gelezen te hebben dat geen gebruik maken van profielen kan helpen. Ik heb dit getest de afgelopen week ik kan zeggen: dit werkt.

Ik had mijn sleutel aan mijn profiel gekoppeld, maar heb deze dus ontkoppeld. Heb vervolgens in het algemene 'guest' account mijn telefoon gekoppeld en sindsdien heb ik nog geen 1x gehad dat mijn toestel niet automatisch verbond en Android Auto opstartte (Oneplus 9 Pro). Ik vermoed dat het voor iOS ook wel werkt.

Nadeel is natuurlijk dat je dan geen gebruik kunt maken van je deel gebeuren rechtstreeks op je scherm, maar aangezien dit toch nauwelijks werkt en ik dit toch niet ga doen voorlopig is dit voor mij een non-issue. Ook wordt de stoel niet automatisch in de goede stand gezet, maar ach -- daar heb je gelukkig de standaard 1 2 M knoppen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cyberdj schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:33:
[...]

Bedankt, ik kon dat bericht niet vinden maar nu wel. Heb ook even met Lynk & Co gebeld omdat ik 18-10 besteld heb maar nog niets gehoord. Volgens de vriendelijke dame kon zij geen bijzonderheden zien in mijn order en verwacht ze dat ik in de komende dagen gebeld ga worden. Dus ben benieuwd.

Tot nu toe ben ik wel tevreden over de bereikbaarheid van de klantenservice. Ook nu weer maar heel kort in de wacht gestaan, nog geen halve minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Af en toe heb ik wel wat moeite met die willekeur in levertijden.

Mijn huidige auto valt half uit elkaar en ik zit dus echt wel met smart te wachten op de Lynk. Echter vind ik principieel ook wel dat ik niet mag voordringen. Daarom zal ik zelf niet vragen om op een 'spoedlijst' gezet te worden.
Maar links en rechts zie ik toch wel wat mensen die een stuk later hebben besteld en een stuk eerder hun auto gaan krijgen.

Ik accepteer het maar gewoon onder het mom van early-adopter chaos...

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pushnoi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-08 10:51
ButsMG schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:08:
Af en toe heb ik wel wat moeite met die willekeur in levertijden.

Mijn huidige auto valt half uit elkaar en ik zit dus echt wel met smart te wachten op de Lynk. Echter vind ik principieel ook wel dat ik niet mag voordringen. Daarom zal ik zelf niet vragen om op een 'spoedlijst' gezet te worden.
Maar links en rechts zie ik toch wel wat mensen die een stuk later hebben besteld en een stuk eerder hun auto gaan krijgen.

Ik accepteer het maar gewoon onder het mom van early-adopter chaos...
Voor zover ik weet probeert men nog steeds te spreiden over .nl qua auto's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

cyberdj schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:33:
[...]

Inderdaad gisteren, maar had een eerder aanbod in augustus afgeslagen ivm slechte timing.
Dus gewoon bellen en vragen hoe het met je bestelling staat....nee heb je en ja kun je krijgen.

Het wordt een blauwe met trekhaak.

[ Voor 5% gewijzigd door BPi op 28-10-2021 18:57 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL01
  • Laatst online: 24-07 14:31
In afwachting van de levering op 8 november as wanneer ik de 01 in ontvangst mag nemen heb ik eigenlijk een hele simpele primaire vraag.....

Wordt de 01 met een volle benzine tank afgeleverd ? en een volledig opgeladen battery pack ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 09:17
Vandaag mijn auto thuisgeleverd gekregen. Werkt allemaal prima. Alleen krijg ik Android Auto niet aan de praat via mijn Huawei P30 Lite (versie met originele Play Store). Telefoon blijft communicatie error 18 geven zodra ik 'm wil verbinden via USB.
Toevallig iemand met een Huawei die Android Auto al wel aan de praat heeft gekregen?

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 09:17
RvL01 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:04:
In afwachting van de levering op 8 november as wanneer ik de 01 in ontvangst mag nemen heb ik eigenlijk een hele simpele primaire vraag.....

Wordt de 01 met een volle benzine tank afgeleverd ? en een volledig opgeladen battery pack ?
Bij mij had de Volvo dealer die 'm af kwam leveren een volle tank en volle accu bij vertrek vanaf de dealer (kon de auto al zien in mijn app). Hij heeft toen vooral op benzine naar mijn huis gereden, zodat de accu nog zogoed als vol was voor de proefrit samen met hem.

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 22:29
Nieuwe versie vd app voor lynkco. Over de error met inschrijven. Hopelijk ook de error bij de payments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midde036
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:55
In Diemen heb ik de Lync ook met volle tank en volle accu meegekregen nu een week geleden. Heerlijke auto en weinig last van issues. Wel heb ik 2x de volume niet kunnen bedienen, maar dat ligt aan je telefoon. Gewoon op je mobiel op Android Auto tikken en 20 seconden later werkt alles weer prima. Dit kan gewoon rijdend.

Nu bijna 600km verder en de benzine tank is nog driekwart vol. Ik ben dus erg enthousiast, elke keer weer genieten in mijn L&C.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JelmerBrink
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-03 17:07
Vandaag voor t eerst met de lynk heen en weer naar kantoor (enkele reis 74 km). Op de terugweg met een volle accu op 2,5km na mijn huis bereikt. Ik ben enthousiast:).
Wel wat kleine dingetjes die ik tot nu toe heb met de app (status van auto lijkt zich niet bij te werken, 2 uur laden verder en in de app begin je nog vanaf punt 0, zijn de deuren nu wel of niet dicht? Etc).

Wat ik mij nog wel afvraag. Misschien heb ik daar een vernieuwing gemist, want kom van auto’s uit jaartallen als 1996, 2006, 2008.. is een afval bakje tegenwoordig niet meer standaard? Die mis ik toch wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 07:15
Wel benieuwd hoe dat straks gaat als je over 1 a 2 jaar een auto besteld. Krijg je dan een afdankertje van een ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PkZZP
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-09 17:46
midde036 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:03:
In Diemen heb ik de Lync ook met volle tank en volle accu meegekregen nu een week geleden. Heerlijke auto en weinig last van issues. Wel heb ik 2x de volume niet kunnen bedienen, maar dat ligt aan je telefoon. Gewoon op je mobiel op Android Auto tikken en 20 seconden later werkt alles weer prima. Dit kan gewoon rijdend.

Nu bijna 600km verder en de benzine tank is nog driekwart vol. Ik ben dus erg enthousiast, elke keer weer genieten in mijn L&C.
Kun je aangeven in welke stand/variatie je hebt gereden. Het blijft nog een beetje experimenteren (volgens mij)
Probeer ook uit te vinden, welke precieze instelling op de snelweg (langere stukken) het beste is om 'zuinig' uit te komen. Thx in advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarskeK
PkZZP schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:06:
[...]

Kun je aangeven in welke stand/variatie je hebt gereden. Het blijft nog een beetje experimenteren (volgens mij)
Probeer ook uit te vinden, welke precieze instelling op de snelweg (langere stukken) het beste is om 'zuinig' uit te komen. Thx in advance.
Ik rijd in Pure in de B-stand. Vandaag 84 kilometer volledig elektrisch ⚡️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midde036
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:55
PkZZP schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:06:
[...]

Normale hybrid en in de B-stand. Ik rijd veel korte stukken dagelijks en 's nachts zet ik de auto aan de oplader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL01
  • Laatst online: 24-07 14:31
midde036 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:03:

Ik haal de 01 ook op in Diemen weet ik wat mij te wachten staat.
Dat is netjes afleveren met een volle tank benzine. Laatste jaren bij de dealers niet vanzelfsprekend, vaak een halve tank.

[ Voor 37% gewijzigd door RvL01 op 28-10-2021 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PkZZP
midde036 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:27:
[...]

Normale hybrid en in de B-stand. Ik rijd veel korte stukken dagelijks en 's nachts zet ik de auto aan de oplader. :)
Verder geen speciale instelling als 'accu laden' etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

RvL01 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:31:
[...]

Ik haal de 01 ook op in Diemen weet ik wat mij te wachten staat.
Dat is netjes afleveren met een volle tank benzine. Laatste jaren bij de dealers niet vanzelfsprekend, vaak een halve tank.
Denk er aan dat het nog steeds een "huurauto" is. 🤫
Die krijg je vaak vol mee en lever je vol weer in.

Ja, soms ook vol-leeg, wat erg vervelend is als je voor een weekje Spanje een superzuinige diesel meekrijgt die je nog niet half leeg rijdt. Maar wel een volle tank hebt betaald bij afhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomancer
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-07 20:46
Ik lees hierboven over betalen met creditcard, maar dat wist ik niet. Ik ging ervan uit dat het bedrag gewoon maandelijks van je rekening zou worden afgeschreven. Vandaar dat ik vroeg of je vooruitbetaalt of juist met terugwerkende kracht van de maand ervoor. Maar ik begrijp dus dat je elke maand het bedrag per creditcard moet voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
getty schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:48:
Vandaag mijn auto thuisgeleverd gekregen. Werkt allemaal prima. Alleen krijg ik Android Auto niet aan de praat via mijn Huawei P30 Lite (versie met originele Play Store). Telefoon blijft communicatie error 18 geven zodra ik 'm wil verbinden via USB.
Toevallig iemand met een Huawei die Android Auto al wel aan de praat heeft gekregen?
Draadloos geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
aschja schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:47:
Wel benieuwd hoe dat straks gaat als je over 1 a 2 jaar een auto besteld. Krijg je dan een afdankertje van een ander?
Het is een HUURauto (dat is veel mensen volgens mij nog niet zo heel erg duidelijk geloof ik :P ) en net zoals bij alle andere huurauto's krijg je degene die voorhanden is. Dat zal dus steeds vaker een gebruikte auto zijn inderdaad. Mijn initiële plan (want dat kon volgens L&C) was dan ook dat ik de 01 maar ca 6 maanden per jaar zou huren. Daarnaast zoveel mogelijk verhuren zodat ik ook een kleine bijdrage zou kunnen leveren aan de vele, vele, vele onnodige auto's op de weg EN bewuster ga & laat gebruiken. Gezien de doorlooptijden van leveringen, nauwelijks bruikbare/bereikbare CS en de afwezigheid van een goed functionerende deeloplossing moeten die plannen dus even on hold. Vandaag nog een flink stuk naar en door Belgie gereden en bij overzichtelijke en rechte snelwegen functioneert de snelweg assist behoorlijk goed maar waarom deze dan soms op een rechtswege toch met het stuur blijft wiebelen is me een raadsel (gebeurd vaak maar zeker niet altijd wat het nog vreemder maakt). Per ongeluk Frank even geprobeerd; open dag zorgde voor het openen van alle rechter ramen.....maar dat is ook het enige wat ik er aan "acties" uit kon halen. Blijft jammer; een goed functionerende assistent die autozaken kan uitvoeren (dak open/dicht, airco hoger/lager) zou voor de veiligheid niet verkeerd zijn. Dropdown scherm hield op met functioneren halverwege de rit toen ik de accu wilde sparen voor stedelijke omgeving.....ook daarvoor zou Frank best handig zijn :) ! Als ik overigens de accu op sparen of laden via de motor zet zie ik dat niet terug op het dashboard zoals dat bij mijn V60 het geval was. Kijk ik niet goed of is er gewoon geen verwijzing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
BPi schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:12:
[...]

Denk er aan dat het nog steeds een "huurauto" is. 🤫
Die krijg je vaak vol mee en lever je vol weer in.

Ja, soms ook vol-leeg, wat erg vervelend is als je voor een weekje Spanje een superzuinige diesel meekrijgt die je nog niet half leeg rijdt. Maar wel een volle tank hebt betaald bij afhalen
Daarom altijd zoeken & boeken op "vol-vol".....want de tank die je afrekent is ook nog eens flink prijziger dan wat je er zelf voor zou betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
LarskeK schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:21:
[...]

Ik rijd in Pure in de B-stand. Vandaag 84 kilometer volledig elektrisch ⚡️
Erg netjes! Zaten daar ook 100km/u+ snelwegkm's bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Technomancer schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:57:
Ik lees hierboven over betalen met creditcard, maar dat wist ik niet. Ik ging ervan uit dat het bedrag gewoon maandelijks van je rekening zou worden afgeschreven. Vandaar dat ik vroeg of je vooruitbetaalt of juist met terugwerkende kracht van de maand ervoor. Maar ik begrijp dus dat je elke maand het bedrag per creditcard moet voldoen?
Klopt. Dat is op dit moment de enige betaalmogelijkheid voor consumenten. Met een business abonnement krijg je volgens mij wel een factuur die je zelf moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
hjsanders1 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:07:
[...]
Als ik overigens de accu op sparen of laden via de motor zet zie ik dat niet terug op het dashboard zoals dat bij mijn V60 het geval was. Kijk ik niet goed of is er gewoon geen verwijzing?
Bij “accu sparen” komt er in de blauwe balk rechtsonder in het bestuurdersdisplay een oranje streepje te staan bij het niveau dat je vasthoudt. Bij “laden via de motor” zie je ook iets in het bestuurdersdisplay maar ik weet niet meer wat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarskeK
hjsanders1 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:10:
[...]

Erg netjes! Zaten daar ook 100km/u+ snelwegkm's bij?
30% 100, 30% 60 en 40% stad/dorp. Ik heb het idee dat het de ene keer ook veel soepeler komt dan de andere keer. Bij vertrek stond het aantal kilometers op 83 en soms maar op 71?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PkZZP
LarskeK schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 07:59:
[...]

30% 100, 30% 60 en 40% stad/dorp. Ik heb het idee dat het de ene keer ook veel soepeler komt dan de andere keer. Bij vertrek stond het aantal kilometers op 83 en soms maar op 71?!
Zie ik ook wel eens verschijnen, een paar meer of minder kilometers. Misschien iets te maken met een laadsessie? De een id de ander niet...zullen wij maar zeggen. Maar het zijn minimale verschillen, dus....:-)
Verder super tevreden. Geen issues, zoals hier vaak voorbij komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
PkZZP schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:12:
[...]

Zie ik ook wel eens verschijnen, een paar meer of minder kilometers. Misschien iets te maken met een laadsessie? De een id de ander niet...zullen wij maar zeggen. Maar het zijn minimale verschillen, dus....:-)
Klopt als ik de auto van de lader haal, bij instappen zegt hij 78km ik rij 200 meter en dan Is hij gezakt naar 68km. Omdat ik hem op een laad paal heb in andere straat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Net artikeltje in de AD, het zal je 01 maar zijn - 2de schade al:

https://www.ad.nl/auto/vr...aand-met-schade~a8728a80/

AD weet blijkbaar niet dat het niet de eigenaar is maar de huurder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:43
Heeft iemand een idee waar je de originele APK van de app kan downloaden als de play store zegt: "Dit item is niet beschikbaar in je land"?

Ik heb ze hierover gemaild, maar nog geen antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geer72
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09-2024
De Lynk die is aangereden hoeft niet gehuurd te zijn. Er zijn mensen die hem gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
PkZZP schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:12:
[...]

Buitentemperatuur is in grote mate bepalend voor de reikwijdte.
Pagina: 1 ... 32 ... 181 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.