Misschien een domme vraag maar wat voor een commando en hoe?vistu schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:09:
... De laadstatus wordt in de app niet continue bijgewerkt, maar als je een commando naar de auto stuurt gebeurt dat alsnog...
Was in mijn geval bijna 2 liter.Oizo1981 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:49:
[...]
Ik begreep dat er een kleine afwijking kan zijn in het aantal liters (tot circa 0,5 liter). Dus ook als er geen benzine is gebruik dat er toch een klein bedrag naar huurder gaat.
Knipperlicht aanRuytertje schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:57:
[...]
Misschien een domme vraag maar wat voor een commando en hoe?
meermarco schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:13:
Knipperlicht aan
Bij mij (iOS 15 en Apple) helpt dat overigens niets (ook niet na 3 app updates en een auto update vorige week). Sowieso veranderd er niets (ten goede) na alle updates van auto & app;
- nog steeds geen ritten logboek
- geen app laadupdates realtime
- geen notificaties van potentiele huurders
- foutmeldingen bij zelf proberen te huren
- buggy Carplay verbinding; soms snel, soms traag, soms helemaal niet
- trage opstart profielen
- inparkeerhulp werkt vaker niet dan wel
- matige highway assist (veel corrigeren/zwabberen)
- bruuske ACC (een heel stuk lomper dan mijn "oude" V60 uit 2013) die ook traag reageert bij versnellen en (nog) meer afstand houdt dan mijn V60
Ik rijd erg weinig dus veel tijd om me eraan te ergeren en/of het te onderzoeken heb ik niet. Ik vind het wel een prestatie op zich dat je met zoveel software issues er met updates in slaagt om niet 1(!) zichtbare verbetering aan te brengen. Overall bevalt de auto me nog prima omdat het (zelfstandig) rijden vanwege de grote(re) elektrische actieradius en stilte in de auto zelf erg prettig is. Maar de prijs/prestatie verhouding neemt mede door de incapabele en non-communicatieve houding van L&C wel met de maand af!
Het 'grappige' is dat punt 5 en 7 bij mij altijd prima werkten. Tot de laatste update. Vooral de parking assitent is vervelend. Want ik moet altijd wat krap uitparkeren. Als je dan denk, ik hoor/zie niks, ik heb dus nog..boem...hjsanders1 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:01:
[...]
Bij mij (iOS 15 en Apple) helpt dat overigens niets (ook niet na 3 app updates en een auto update vorige week). Sowieso veranderd er niets (ten goede) na alle updates van auto & app;
1- nog steeds geen ritten logboek
2- geen app laadupdates realtime
3- geen notificaties van potentiele huurders
-4foutmeldingen bij zelf proberen te huren
-5 buggy Carplay verbinding; soms snel, soms traag, soms helemaal niet
- 6trage opstart profielen
- 7 inparkeerhulp werkt vaker niet dan wel
- 8matige highway assist (veel corrigeren/zwabberen)
- 9bruuske ACC (een heel stuk lomper dan mijn "oude" V60 uit 2013) die ook traag reageert bij versnellen en (nog) meer afstand houdt dan mijn V60
Ik rijd erg weinig dus veel tijd om me eraan te ergeren en/of het te onderzoeken heb ik niet. Ik vind het wel een prestatie op zich dat je met zoveel software issues er met updates in slaagt om niet 1(!) zichtbare verbetering aan te brengen. Overall bevalt de auto me nog prima omdat het (zelfstandig) rijden vanwege de grote(re) elektrische actieradius en stilte in de auto zelf erg prettig is. Maar de prijs/prestatie verhouding neemt mede door de incapabele en non-communicatieve houding van L&C wel met de maand af!
Overigens ben ik het helmeaal met je eens, behalve 8-9. Dat werkt bij mij goed genoeg. Maar goed, ik heb geen referentie...
Het zal niet als een verrassing komen, gelet op mijn berichten op de Lynk & Co fora, op Facebook als ook hier op Tweakers.
Ik heb zojuist mijn month to month membership beëindigd. De opzegging is formeel in gang gezet en de auto wordt op 12 november hier opgehaald; ik heb de auto afgelopen vrijdag 15 oktober pas in ontvangst genomen. De bevestiging van de opzegging is zojuist per email bij mij ontvangen.
Zo jammer. Echt heel jammer. Het is echt ontzettend veel auto, maar er is teveel mis dat niet opgepikt, laat staan opgelost wordt door Lynk & Co. Ik neem aan dat het herkenbaar is voor de goede verstaanders.
Ik heb zojuist mijn month to month membership beëindigd. De opzegging is formeel in gang gezet en de auto wordt op 12 november hier opgehaald; ik heb de auto afgelopen vrijdag 15 oktober pas in ontvangst genomen. De bevestiging van de opzegging is zojuist per email bij mij ontvangen.
Zo jammer. Echt heel jammer. Het is echt ontzettend veel auto, maar er is teveel mis dat niet opgepikt, laat staan opgelost wordt door Lynk & Co. Ik neem aan dat het herkenbaar is voor de goede verstaanders.
Jammer om te horen. Benieuwd welk alternatief je dan hebt. Ik herken je problemen, maar die horen denk ik bij de early adopters van dit concept. Denk dat ze het wel willen oplossen, maar dat de vraag gewoonweg de realiteit overtreft. Geef het nog even, de auto brengt je wel van A naar B, voor een faire prijs.TheDan54 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:41:
Het zal niet als een verrassing komen, gelet op mijn berichten op de Lynk & Co fora, op Facebook als ook hier op Tweakers.
Wat je opbrengt aan klachten zijn allemaal luxeproblemen. Ik kom uit een audi A5 en heb ook nog een Peugeot 3008 thuis staan. Daar werken de Peugeot connect onderdelen ook vaker niet dan wel. Maar hey, die auto brengt ons ook gewoon overal, en kost alleen al aan bijtelling meer dan 500e.
Zoals gezegd, het is denk ik een luxeprobleem. Ik geef het zelf een langere tijd. De nadelen wegen voor mij in de verste verte niet op voor de voordelen. Succes met je nieuwe mobiliteit!
In afwachting van een 01 ergens in november ben ik nog steeds enthousiast. Ik heb de proefrit mogen maken met de 01 en ben heel bekend met de XC40 Hybrid waar ik al 9 maanden in mag rond rijden. De rijervaring van de 01 voelde vergelijkbaar zo niet hetzelfde als de XC40. Voor de auto maak ik mij geen zorgen maar alle andere aspecten van onduidelijkheden met verzekeringen, gedoe met winterbanden en de vele bugs in het infotainmentsysteem bij de een wel en de ander niet. Problemen met de app ....
Volgens mij al eens eerder geroepen maar is het handig als al deze issues in een logfile bij de start van het forum wordt opgenomen ? Heeft iedereen baat bij denk ik, las ook dat er zo iets op facebook als is gedaan maar ik heb geen en wil geen facebookmember worden....
Misschien dat ervaringsdeskundigen hier iets in kunnen betekenen ?
Volgens mij al eens eerder geroepen maar is het handig als al deze issues in een logfile bij de start van het forum wordt opgenomen ? Heeft iedereen baat bij denk ik, las ook dat er zo iets op facebook als is gedaan maar ik heb geen en wil geen facebookmember worden....
Ik denk dat het voornaamste probleem is dat L&C acteert zoals het acteert; onbereikbaar, onduidelijk, incompetent, beloftes niet nakomt etc etc. Of dat wel of niet tegen de voordelen (95% van de auto doet het goed en kost verhoudingsgewijs weinig) opweegt is een persoonlijke afweging. Ik denk wel dat de houding van andere automerken/dealers aanzienlijk professioneler/beter/sneller is. L&C NL doet er in elk geval alles aan een in de basis prima product met leuke features flink te verknallen ;)! Gelukkig kunnen we L&C Zweden nog bellen en doet Volvo de de updates.......bongo007 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:57:
[...]
Jammer om te horen. Benieuwd welk alternatief je dan hebt. Ik herken je problemen, maar die horen denk ik bij de early adopters van dit concept. Denk dat ze het wel willen oplossen, maar dat de vraag gewoonweg de realiteit overtreft. Geef het nog even, de auto brengt je wel van A naar B, voor een faire prijs.
Wat je opbrengt aan klachten zijn allemaal luxeproblemen. Ik kom uit een audi A5 en heb ook nog een Peugeot 3008 thuis staan. Daar werken de Peugeot connect onderdelen ook vaker niet dan wel. Maar hey, die auto brengt ons ook gewoon overal, en kost alleen al aan bijtelling meer dan 500e.
Zoals gezegd, het is denk ik een luxeprobleem. Ik geef het zelf een langere tijd. De nadelen wegen voor mij in de verste verte niet op voor de voordelen. Succes met je nieuwe mobiliteit!
Ik weet niet of het kan en ook daadwerkelijk gelezen wordt maar idd een goed plan; wordt een FLINK boekwerk met dito onderhoud!RvL01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:25:
In afwachting van een 01 ergens in november ben ik nog steeds enthousiast. Ik heb de proefrit mogen maken met de 01 en ben heel bekend met de XC40 Hybrid waar ik al 9 maanden in mag rond rijden. De rijervaring van de 01 voelde vergelijkbaar zo niet hetzelfde als de XC40. Voor de auto maak ik mij geen zorgen maar alle andere aspecten van onduidelijkheden met verzekeringen, gedoe met winterbanden en de vele bugs in het infotainmentsysteem bij de een wel en de ander niet. Problemen met de app ....
Ik heb Facebook er twee weken gelden uitgegooid en wil het ook niet meer terug hebben. Je suggestie om op een andere manier de pijnpunten in kaart te brengen, info toe te voegen en het terugvinden te vereenvoudigen, spreekt me ook aan.RvL01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:25:
Het kost me niet al te veel moeite om op een nieuwe url als bijvoorbeeld "LynkIssues.com" een forum te zetten. en dan bijvoorbeeld ieder onderwerp in een aparte draad te benoemen. Dat zou twee talig kunnen zodat de rest van de wereld ;-) er ook iets aan heeft.
Ik vraag me alleen af of er behoefte zou zijn en het dan ook gebruikt zou worden voordat ik iets op zou starten.
update: Wachten doen we al te veel. Meteen domein Lynkclub.com opgestart en zal die binnenkort gaan vullen
[ Voor 5% gewijzigd door Ruytertje op 20-10-2021 16:20 . Reden: update ]
ANWB koopt zelf niet, ze fungeren als tussenpersoon van BCA Autoveiling B.V. Laat je niet door het oerhollandse ANWB labeltje van de wijs brengen. In mijn ervaring zijn alle opkopers het zelfde. Ze zoeken naar mankementen die jij niet hebt gemeld voor je gegarandeerde bod. Als je het echt niet kunt laten om je auto te laten opkopen, adviseer ik je om echt ALLES te melden wat er mankeert, zodat ze er bij inspectie niet nog meer over kunnen zeuren.syjq8ak schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:24:
[...]
ANWB, dat is een solide en betrouwbare organisatie, Wijkopenautos lijkt mij minder betrouwbaar.
Mijn Audi heb ik zo weggedaan, binnen 2 dagen reactie en afspraak gemaakt, binnen een week was hij weg.
Muro01 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 23:03:
[...]
Maar je kan zelf de prijzen instellen toch, had gisteren een foto geplaatst als voorbeeld.(500 per dag/100 per uur)
Ik snap niet waarom je je als Sinterklaas opstelt, geef of de accu leeg mee of zorg dat je het incalculeert.
Doe 10 Euro per uur ofzo, en auto verhuren voor paar uurtjes vind ik sowieso problematisch.
Dan gaat iemand even je auto helemaal op zijn staart trappen en burnouts doen met je banden om de wagen tot zijn uiterste te testen.
Dit bedoelde ik gisteren met je auto huren aan testpiloten terwijl jij hartstikke zuinig bent op je wagen.
Inderdaad, zo sta ik er ook in. Voor een uurtje (en een tientje dus) je 01 verhuren is het toch niet waard? Naast de administratie die je moet doen is het risico op schade ook hoger. Het zijn voornamelijk mensen die hem gaan testen (lees afraggen) omdat de proefritten bij L&C zelf vol zitent. Ik zelf ga hem alleen per hele dag verhuren voor €75+ of iets in die richting. Onderzoek zelf je concurrenten op SnappCar in jouw regio en je zult zien dat je voor minder nauwelijks iets fatsoenlijks meekrijgt.
En weet je al of je de €500 admin fee voor de schade moet betalen?Oizo1981 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:06:
Vandaag is de auto opgehaald voor een software-update en de reparatie van een deukje precies op de vouw van de deur. Was veroorzaakt doordat iemand anders zijn deur ertegen aan gooide. Zojuist terug ontvangen en deukje is netjes uitgedeukt. Van software-update merk ik niks. Wel werkt het delen maar dat heb ik eerder nooit getest.
Edit: inmiddels is huurder succesvol onderweg.

Datzelfde wil ik ook. 50 euro voor een dag. 25 per uur ofzo. En dan hopen dat iedereen dus een dag neemt. 5 euro voor een uur. Al dat gedoe...Nemmers4 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:40:
[...]
![]()
Inderdaad, zo sta ik er ook in. Voor een uurtje (en een tientje dus) je 01 verhuren is het toch niet waard? Naast de administratie die je moet doen is het risico op schade ook hoger. Het zijn voornamelijk mensen die hem gaan testen (lees afraggen) omdat de proefritten bij L&C zelf vol zitent. Ik zelf ga hem alleen per hele dag verhuren voor €75+ of iets in die richting. Onderzoek zelf je concurrenten op SnappCar in jouw regio en je zult zien dat je voor minder nauwelijks iets fatsoenlijks meekrijgt.
ECHTER, zeggen ze: je rekent eerst 6 uur het uurtarief af. Daarna het dagtarief. Dus in mijn geval is 6 uur 6*25 150 euro. 7 uur zou dan wel 50 euro kosten.
ECHTER in de app staat netjes: whatever amount comes first...Oftewel na 2 uur wordt het gewoon dagtarief als max...Nagevraagd: nee sorry we doen echt 6* eerst. Mar app lijkt dat tegen te spreken. Iemand 2 telefoons en dit bij zichzelf nagekeken?
Top van je Ruytertje 👍Ruytertje schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:08:
[...]
Ik heb Facebook er twee weken gelden uitgegooid en wil het ook niet meer terug hebben. Je suggestie om op een andere manier de pijnpunten in kaart te brengen, info toe te voegen en het terugvinden te vereenvoudigen, spreekt me ook aan.
Het kost me niet al te veel moeite om op een nieuwe url als bijvoorbeeld "LynkIssues.com" een forum te zetten. en dan bijvoorbeeld ieder onderwerp in een aparte draad te benoemen. Dat zou twee talig kunnen zodat de rest van de wereld ;-) er ook iets aan heeft.
Ik vraag me alleen af of er behoefte zou zijn en het dan ook gebruikt zou worden voordat ik iets op zou starten.
update: Wachten doen we al te veel. Meteen domein Lynkclub.com opgestart en zal die binnenkort gaan vullen
Onze auto had het ANWB inleverpunt niet eens zelfstandig gered maar had aangegeven dat bobine en accu niet goed waren dus geen probleem. Nu was het geen groot bedrag maar het lijkt dan het innamepunt niet de opkoper is waardoor de kans op afdingen (denk ik) kleiner is.Nemmers4 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:33:
[...]
ANWB koopt zelf niet, ze fungeren als tussenpersoon van BCA Autoveiling B.V. Laat je niet door het oerhollandse ANWB labeltje van de wijs brengen. In mijn ervaring zijn alle opkopers het zelfde. Ze zoeken naar mankementen die jij niet hebt gemeld voor je gegarandeerde bod. Als je het echt niet kunt laten om je auto te laten opkopen, adviseer ik je om echt ALLES te melden wat er mankeert, zodat ze er bij inspectie niet nog meer over kunnen zeuren.
Er zijn diverse redenen voor mijn opzegging na slechts 5 dagen rijden in de toch wel heel complete auto. De redenen komen je misschien bekend voor:bongo007 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:57:
[...]
Jammer om te horen. Benieuwd welk alternatief je dan hebt. Ik herken je problemen, maar die horen denk ik bij de early adopters van dit concept. Denk dat ze het wel willen oplossen, maar dat de vraag gewoonweg de realiteit overtreft. Geef het nog even, de auto brengt je wel van A naar B, voor een faire prijs.
* Slechte bereikbaarheid van Lynk & Co in het algemeen.
* Geen knowledgebase of Q&A-mogelijkheid met technici.
* Geen reactie krijgen op belangrijke berichten en vragen.
* Software die onvoorspelbaar reageert, zoals widgets die komen en verdwijnen.
* Het langzaam 'opstarten' van de auto en de wel of niet gekozen koppeling met gebruiker of 'guest' profiel.
* Ontwerpbeslissingen die gewoon fout zijn, zoals "Frank".
* Slechte, wispelturige of niet-bestaande koppeling met CarPlay.
* Het inpluggen van de stekker in de auto is op gezette tijden technisch niet mogelijk omdat een veiligheidspal niet wordt teruggetrokken door de software.
* Verzekeringsvoorwaarden die elkaar tegenspreken of gewoon niet juridisch door de beugel kunnen.
* Verkeerde creditcard van mij belasten en dat niet terug willen draaien.
Ben ik iets vergeten?
Ik denk aan Polestar 2 als alternatief, maar Volvo XC40 Twin Pure Pro en Skoda Enyaq overweeg ik ook. Totaal andere prijsklasse. Private lease ligt bijna 40% hoger.
PS
De Lynk-medewerkers die ik telefonisch en via app sprak, zeggen volmondig dat ze mijn besluit niet alleen respecteren maar zeker ook begrijpen ...
Ik zou zeggen "Heel erg veel succes bij het vinden van een merk/type dat geen tekortkomingen heeft in jouw belevingswereld" Als je het op kan brengen om het iedereen hier nog te laten weten, dan kan iedereen er hun voordeel mee doen.TheDan54 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:36:
Er zijn diverse redenen voor mijn opzegging na slechts 5 dagen rijden in de toch wel heel complete auto. De redenen komen je misschien bekend voor:
*
Maar al deze punten waren toch al langer bekent waarom heb je dan hem toch besteld die snap ik niet.TheDan54 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:36:
[...]
Er zijn diverse redenen voor mijn opzegging na slechts 5 dagen rijden in de toch wel heel complete auto. De redenen komen je misschien bekend voor:
* Het langzaam 'opstarten' van de auto en de wel of niet gekozen koppeling met gebruiker of 'guest' profiel.
* Het inpluggen van de stekker in de auto is op gezette tijden technisch niet mogelijk omdat een veiligheidspal niet wordt teruggetrokken door de software.
* Verzekeringsvoorwaarden die elkaar tegenspreken of gewoon niet juridisch door de beugel kunnen.
Ben ik iets vergeten?
Ik denk aan Polestar 2 als alternatief, maar Volvo XC40 Twin Pure Pro en Skoda Enyaq overweeg ik ook. Totaal andere prijsklasse. Private lease ligt bijna 40% hoger.
PS
De Lynk-medewerkers die ik telefonisch en via app sprak, zeggen volmondig dat ze mijn besluit niet alleen respecteren maar zeker ook begrijpen ...
Ik begrijp oprecht niet wat iedereen met langzaam starten bedoelt. Ik stap in, druk op start en rij weg. Voor ik de straat uit ben draait mijn muziek op spotify via CarPlay. Hoef ik niets voor te doen. Bedoelen jullie dat het dan lang duurt voordat CarPlay geopend is, of is het iets anders? Direct wegrijden is hier echt geen enkel probleem. Ik kom van een Mégane 4 uit 2017 en dat ging daar op geen enkel vlak beter.TheDan54 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:36:
[...]
Ben ik iets vergeten?
PS
Ik heb het zelfde kom bij me auto start rij weg en meteen werkt het duurt maar een paar seconde voordat android auto opgestart is.vistu schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:25:
[...]
Ik begrijp oprecht niet wat iedereen met langzaam starten bedoelt. Ik stap in, druk op start en rij weg. Voor ik de straat uit ben draait mijn muziek op spotify via CarPlay. Hoef ik niets voor te doen. Bedoelen jullie dat het dan lang duurt voordat CarPlay geopend is, of is het iets anders? Direct wegrijden is hier echt geen enkel probleem. Ik kom van een Mégane 4 uit 2017 en dat ging daar op geen enkel vlak beter.
Hier ook geen probleem met trage software, hoewel het maar net is wat je gewend bent.
Net wel voor het eerst een boeking voor de auto geaccepteerd. Voelt toch gek. Maar we gaan het meemaken.
Net wel voor het eerst een boeking voor de auto geaccepteerd. Voelt toch gek. Maar we gaan het meemaken.
Wat ik net wel plots had en me kapot schrok, is dat emergency break assist aan ging terwijl auto voor me gewoon reed en we dus plots stil stonden reden 15 dus viel mee maar kleine in kinderstoel schrok en wij ook. Dit moeten ze wel fixen.Xecuter NL schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:36:
Hier ook geen probleem met trage software, hoewel het maar net is wat je gewend bent.
Ik denk niet dat de genoemde merken (bij lange na) niet zoveel issues hebben als de Lynk. Dat heeft niets te maken met beleving maar zijn domweg feiten. Dat ze wellicht niet iedereen opvallen en/of ze "erg" gevonden worden is voer voor interpretatie. Er staat niets bij wat niet klopt en als ik alle issues opschrijf waar anderen en ik tegenaan lopen dan ontstaat er een lange, lange lijst. Maar de bottleneck zit bij L&C zelf. ca 2 maanden geleden had ik gedacht dat ze wel zouden verbeteren maar het omgekeerde is waar; eigenlijk is alles (veel) slechter geworden. Als ik van mijn auto en/of de garage/dealer op aan moet kunnen voor bijvoorbeeld mijn werk oid dan was ik allang weggeweest (of er nooit aan begonnen). Gelukkig is dat niet zo en kan ik nog even afwachten en meestal voornamelijk genieten van "mijn" 01. Ik vraag me wel af of L&C op deze wijze een bestendig merk gaat worden.Ruytertje schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:45:
[...]
Ik zou zeggen "Heel erg veel succes bij het vinden van een merk/type dat geen tekortkomingen heeft in jouw belevingswereld" Als je het op kan brengen om het iedereen hier nog te laten weten, dan kan iedereen er hun voordeel mee doen.
vistu schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:25:
[...]
Ik begrijp oprecht niet wat iedereen met langzaam starten bedoelt. Ik stap in, druk op start en rij weg. Voor ik de straat uit ben draait mijn muziek op spotify via CarPlay. Hoef ik niets voor te doen. Bedoelen jullie dat het dan lang duurt voordat CarPlay geopend is, of is het iets anders? Direct wegrijden is hier echt geen enkel probleem. Ik kom van een Mégane 4 uit 2017 en dat ging daar op geen enkel vlak beter.
Hier geen trage software. En het niet sharen en niet uberhaupt iets met de app kunnen kan ik ook nog wel mee leven. Maar ik loop altijd te prutsen om Android Auto aan de praat te krijgen. Bluetooth uit/aan. Verbinding verbreken met de telefoon en weer opnieuw proberen... van datte. Ik maak overigens wel gebruik van m'n profiel.Fibrenl schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:29:
[...]
Ik heb het zelfde kom bij me auto start rij weg en meteen werkt het duurt maar een paar seconde voordat android auto opgestart is.
Las ik het nou goed dat op het op het gast profiel wel goed gaat?
Ik kan op zich prima leven hoor met de auto, ik was sowieso al niet van plan dat sharing platform te gebruiken. En het blijft voor wat je krijgt nog steeds een prima deal.
Bij mij werkt de opstart software sinds de laatste update prima, ja soms moet ik ook klooien met bluetooth aan/uit.
En als dat niet werkt dan gaat het USB kabeltje erin en dan werkt het zeker.
Zo goed zelfs dat ik gedownloade films en zelfs YouTube kan kijken, weliswaar met een gehackte App maar toch het werkt.
:strip_exif()/f/image/CLRW3NLKUhXryt9159KFMSeF.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo goed zelfs dat ik gedownloade films en zelfs YouTube kan kijken, weliswaar met een gehackte App maar toch het werkt.
:strip_exif()/f/image/CLRW3NLKUhXryt9159KFMSeF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fFFyRDZFCnkH4H8oK63z3KDu.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb ook mijn hoop gevestigd op een update van de software van de auto, maar respons krijgen / afspraak inplannen lukt maar niet met die lui. Ik heb zelfs de Volvo dealer hier in het noorden gebeld voor info (Broekhuis in Assen), en die wilden heel graag helpen (die bellen wel netjes terug als je een mailtje stuurt), alleen moesten ze toch echt een afspraak doorkrijgen van L&C.Muro01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:20:
Bij mij werkt de opstart software sinds de laatste update prima, ja soms moet ik ook klooien met bluetooth aan/uit.
...
Mocht je nog tips hebben hoe jij wel die afspraak kreeg voor de update... I'm all ears =)
EDIT: Overigens heb ik dat idd ook getest met die app; leuk maar audio / video was flink out of sync dus dat schoot niet op.
[ Voor 6% gewijzigd door pushnoi op 20-10-2021 20:27 ]
Hoe doe je dat YouTube dan als ik vragen mag ben ik wel benieuwd naar.Muro01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:20:
[Afbeelding][Afbeelding]
Heel simpel; L&C Zweden bellen, die doen in elk geval IETS maar komen eveneens lang niet altijd na wat ze beloven. Maar bellen naar NL (de aanhouder wint en dat kost je soms dagen, zorg ook dat je wisselt van telefoon) en een update "eisen" helpt ook; de technische man kan dat gewoon inplannen en vanaf is het Volvo werk en gaat het dus vrijwel altijd soepel, volgens afspraak en GOED (zelfs bij de matige Volvo dealer hier ter plaatse waarom ik om die reden nooit kwam)pushnoi schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:26:
[...]
Ik heb ook mijn hoop gevestigd op een update van de software van de auto, maar respons krijgen / afspraak inplannen lukt maar niet met die lui. Ik heb zelfs de Volvo dealer hier in het noorden gebeld voor info (Broekhuis in Assen), en die wilden heel graag helpen (die bellen wel netjes terug als je een mailtje stuurt), alleen moesten ze toch echt een afspraak doorkrijgen van L&C.
Mocht je nog tips hebben hoe jij wel die afspraak kreeg voor de update... I'm all ears =)
EDIT: Overigens heb ik dat idd ook getest met die app; leuk maar audio / video was flink out of sync dus dat schoot niet op.
https://github.com/shmykelsa/AAAD
Zelf heb ik ook: AA Morrir, CarStream en Screen2auto
Wel alleen beschikbaar voor Android.
Fibrenl schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:33:
[...]
Hoe doe je dat YouTube dan als ik vragen mag ben ik wel benieuwd naar.
Iemand bekend met zo’n oplossing voor Carplay?dexterd83 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:45:
https://github.com/shmykelsa/AAAD
[...]
Dat heb ik "over the air" gekregen vorige week zondag, ik kreeg de auto splinternieuw trouwens op 28 september.pushnoi schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:26:
[...]
Ik heb ook mijn hoop gevestigd op een update van de software van de auto, maar respons krijgen / afspraak inplannen lukt maar niet met die lui. Ik heb zelfs de Volvo dealer hier in het noorden gebeld voor info (Broekhuis in Assen), en die wilden heel graag helpen (die bellen wel netjes terug als je een mailtje stuurt), alleen moesten ze toch echt een afspraak doorkrijgen van L&C.
Late N kentekens, de vroege L kentekens hebben de grootste problemen lijkt het.
Jawel: snelweg op na 1900, 130 gaan rijden, dak openen en iPhone zo ver mogelijk omhoog gooien.thekingmatt3 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:57:
[...]
Iemand bekend met zo’n oplossing voor Carplay?
Naar winkel rijden en goede telefoon kopen, AAAD installeren.
/eindeiphonebashmode
Ah ja, ik meen me te herinneren dat OTA updates pas kunnen vanaf een bepaalde versie, en ik vermoed dat ik die nog niet heb. Dat wordt dus weer in de wacht hangen morgen.Muro01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:02:
[...]
Dat heb ik "over the air" gekregen vorige week zondag, ik kreeg de auto splinternieuw trouwens op 28 september.
EDIT: Hier overigens een late L =)
Ik heb zelf geen iPhone, maar misschien zoiets?thekingmatt3 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:57:
[...]
Iemand bekend met zo’n oplossing voor Carplay?
Overigens nogmaals -- het lijkt leuk al die homebrewed apps, maar uiteindelijk werkt het allemaal redelijk crappy.
[ Voor 9% gewijzigd door pushnoi op 20-10-2021 21:09 ]
Voor zover ik weet (en L&C verteld heeft) kunnen OTA updates helemaal (nog) niet. Hoe weet je dat er een OTA bij jou heeft plaatsgevonden?Muro01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:02:
[...]
Dat heb ik "over the air" gekregen vorige week zondag, ik kreeg de auto splinternieuw trouwens op 28 september.
Dan nog aanvullend het opnemen van de 01's die worden ingeleverd met problemen. Het moment komt wellicht er aan dat ingeleverde 01's weer worden ingezet. Daar zit je dan niet op te wachten iig niet members die al een tijd in de wacht staan. (zoals ik ;-) ) Zolang Lynk & Co geen professionele aanpak laat zien en de problematiek oplost zit je niet wachten op 01 met problemen die weer wordt ingezet.Ruytertje schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:08:
[...]
Ik heb Facebook er twee weken gelden uitgegooid en wil het ook niet meer terug hebben. Je suggestie om op een andere manier de pijnpunten in kaart te brengen, info toe te voegen en het terugvinden te vereenvoudigen, spreekt me ook aan.
Ok, auto is net terug van een uitleen/verhuur sessie.
Opbrengsten base fare van 20 euro (2 x 10 e per uur). Maar daar gaat vervolgens kosten van benzine af?!?! Dus ik krijg 17,84 euro uitgekeerd. Terwijl dit juist bovenop de 20 euro gerekend moet worden lijkt mij…snap hier nog niet zoveel van.
De batterij is leeg gereden. Dus morgen weer chargen voor 5,5 euro.
Al met al dus een 10tje verdiend…
Er stapte overigens 2 heren uit die daarna in hun eigen auto stapte. Dus een proefrit geweest wellicht…
Natuurlijk wel even gekeken wie er in “mijn” auto rijden
Opbrengsten base fare van 20 euro (2 x 10 e per uur). Maar daar gaat vervolgens kosten van benzine af?!?! Dus ik krijg 17,84 euro uitgekeerd. Terwijl dit juist bovenop de 20 euro gerekend moet worden lijkt mij…snap hier nog niet zoveel van.
Er stapte overigens 2 heren uit die daarna in hun eigen auto stapte. Dus een proefrit geweest wellicht…
Dan hebben ze waarschijnlijk getankt.Xecuter NL schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:11:
Opbrengsten base fare van 20 euro (2 x 10 e per uur). Maar daar gaat vervolgens kosten van benzine af?!?! Dus ik krijg 17,84 euro uitgekeerd. Terwijl dit juist bovenop de 20 euro gerekend moet worden lijkt mij…snap hier nog niet zoveel van.![]()
Elektrakosten zijn bekend. Wordt niet verrekend.
Het hele deel-concept van LC is waarschijnlijk puur marketing.
Je moet je afvragen of je je auto wel wilt gaan delen voor 10 euro. Als er iets gebeurd met de auto en je moet contact zoeken met LC dan hang je er in. Daar gaan heel wat uren in zitten.
Het is het mij allemaal niet waard. Bovendien ben je er ook nog tijd voor kwijt. Auto nakijken, schoonmaken, bijladen. En dan maar hopen dat mensen de auto niet gaan gebruiken voor de tippelzone
Je moet je afvragen of je je auto wel wilt gaan delen voor 10 euro. Als er iets gebeurd met de auto en je moet contact zoeken met LC dan hang je er in. Daar gaan heel wat uren in zitten.
Het is het mij allemaal niet waard. Bovendien ben je er ook nog tijd voor kwijt. Auto nakijken, schoonmaken, bijladen. En dan maar hopen dat mensen de auto niet gaan gebruiken voor de tippelzone
Xecuter NL schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:11:
Opbrengsten base fare van 20 euro (2 x 10 e per uur). Maar daar gaat vervolgens kosten van benzine af?!?! Dus ik krijg 17,84 euro uitgekeerd. Terwijl dit juist bovenop de 20 euro gerekend moet worden lijkt mij…snap hier nog niet zoveel van.![]()
Je bent al de derde waar benzinekosten voor de verhuurder AF gaat ipv erbij. Bellen werkt niet, want ik was pas de eeeste.jajaXecuter NL schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:11:
Ik mag mijn L&C vrijdag 5 november ophalen. Ben benieuwd of ik een nieuwe of jong gebruikte krijg. Ik zal mijn bevindingen t.z.t. hier delen.
Ik lees dat veel mensen een slechte communicatie ervaren. Toe nu toe vind ik dit zelf redelijk meevallen. Het bestelproces liep bij mij vrij soepel (3 weken geleden aangemeld, heb wel telefonisch gevraagd of ik op de spoedlijst gezet kon worden) en ik heb inmiddels een aantal keer gebeld met een aantal vragen. Over het algemeen werd er binnen 5 minuten opgenomen. Één keer heb ik 30 minuten moeten wachten maar kreeg daarna we een zeer vriendelijk persoon aan de telefoon die mij goed heeft geholpen. We gaan het zien hoe dit loopt zodra ik de auto heb!
Ik lees dat veel mensen een slechte communicatie ervaren. Toe nu toe vind ik dit zelf redelijk meevallen. Het bestelproces liep bij mij vrij soepel (3 weken geleden aangemeld, heb wel telefonisch gevraagd of ik op de spoedlijst gezet kon worden) en ik heb inmiddels een aantal keer gebeld met een aantal vragen. Over het algemeen werd er binnen 5 minuten opgenomen. Één keer heb ik 30 minuten moeten wachten maar kreeg daarna we een zeer vriendelijk persoon aan de telefoon die mij goed heeft geholpen. We gaan het zien hoe dit loopt zodra ik de auto heb!
Ik heb een recente, nog geen issues ervaren. Ik deel wel niet, maar de rest lijkt prima te werken.. hele fijne auto.. denk alleen niet dat ik écht 70 km haal, maar we gaan het uitgebreid testen.. check regelmatig de andere aanbiedingen, komt niets in de buurt. Contact duurt altijd erg lang, maar is ook een kwestie van weinig geduld hebben. Bij issues kan ik me voorstellen dat het vervelend is, maar een beter alternatief...ik ken er geen.El Major schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:33:
Ik mag mijn L&C vrijdag 5 november ophalen. Ben benieuwd of ik een nieuwe of jong gebruikte krijg. Ik zal mijn bevindingen t.z.t. hier delen.
Net even gebeld met lynkco en dacht zoals ik hier las lang moeten wachten maar na 1 keer overgaan kreeg ik aardige nick aan de lijn. was erg verbaasd.
Waarom belde ik nou gisteren waren we onderweg vanuit den haag terug naar huis.
En plots ging Emergency Break system geactiveerd en we stonden plots stil. 4 man in auto en kleine baby iedereen schok zich rot. er was namelijk geen aanleiding voor het plots stil staan. was wel druk maar we reden rustig 15 ofzo en auto voor me op ruime afstand.
Ook maar gelijk even de overige puntjes gemeld kwa software die bijna iedereen wel heeft 🙂.
Auto wordt opgehaald en krijgt hij software update die er net paar dagen is en dan is namelijk OTA mogelijk dat zit in deze update met nog wat kleine andere fixes welke geen idee.
En plots ging Emergency Break system geactiveerd en we stonden plots stil. 4 man in auto en kleine baby iedereen schok zich rot. er was namelijk geen aanleiding voor het plots stil staan. was wel druk maar we reden rustig 15 ofzo en auto voor me op ruime afstand.
Ook maar gelijk even de overige puntjes gemeld kwa software die bijna iedereen wel heeft 🙂.
Auto wordt opgehaald en krijgt hij software update die er net paar dagen is en dan is namelijk OTA mogelijk dat zit in deze update met nog wat kleine andere fixes welke geen idee.
Na eerdere problemen met het reserveren van een Lynk via de app is het nu gelukt. Ik heb voor aanstaande zaterdag van Arno uit omgeving Pijnacker de reservering staan (misschien ook lid van Tweakers?). Dit om een proefrit met de Lynk te kunnen maken. Ik woon zelf omgeving Rotterdam dus dit was eigenlijk makkelijker en goedkoper dan naar Amsterdam te rijden voor een 'gratis' proefrit. Ik heb mij vorige week aangemeld en na een dag al de mail om mijn profiel aan te vullen. Ik ben heel benieuwd naar de auto, hopelijk loopt het een beetje soepel met de app.
Top gelijk actie vanuit Lynk, hou ons maar op de hoogte vwb de updates ben benieuwd of er al iets gefixt is.Fibrenl schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:11:
Net even gebeld met lynkco en dacht zoals ik hier las lang moeten wachten maar na 1 keer overgaan kreeg ik aardige nick aan de lijn. was erg verbaasd.
Gister gebeld door L&C, dat ze 1 t/m 4 november de auto nodig hebben voor herstelwerkzaamheden + software updateShovel87 schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:38:
Maandag mocht ik de Lynk ophalen, erg fijne auto zeg!![]()
Vrijdag dacht er iemand iets anders over en reed tegen de linker zijkant aan...Ik reed op een voorrang weg en hij draaide hem er toch op
Hij had net zijn rijbewijs en zag mij niet
Ik zal een van de eerste zijn die de schadeafhandeling zal ondergaan bij Lynk & Co
[Afbeelding]
Vervangend vervoer regelen ze ook, dus dat is mooi!
Benieuwd welk vervangend vervoer je krijgt en of je deze de gehele periode tijdens reparatie mag gebruiken. Het moet dus wel een auto zijn die 500 euro per maand waard is. Niet dat je een Fiat Multipla mee krijgt 
Shovel87 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:38:
[...]
Gister gebeld door L&C, dat ze 1 t/m 4 november de auto nodig hebben voor herstelwerkzaamheden + software update![]()
Niet jou fout dus neem aan geen eigen risico of administratiekosten.Shovel87 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:38:
[...]
Gister gebeld door L&C, dat ze 1 t/m 4 november de auto nodig hebben voor herstelwerkzaamheden + software update![]()
Twee dagen geleden had ik een probleem met de computer van de auto, wilde niet opstarten.
Steeds het startscherm in beeld gevolgd door de tekst Link & co .
Na half uur onderweg ging de computer alsnog opstarten. Bizar , daarna geen probleem meer gehad.
Toevallig moest ik naar Amsterdam, dus ook even bij Lynk & co langs gegaan. Waar ik ook nog de bekende isseus van de app heb besproken. Vriendelijk personeel maar totaal niet technisch, over de bekende problemen werd ook niet veel gezegd. Ze hebben alsnog een melding gemaakt van de genoemde problemen.
Ik word na verwachting over ruim een week gebeld , duurt wat langer dan normaal vertelde men , omdat ze het komend weekend een personeels feest hebben. Vanuit Maastricht zal men de software problemen proberen op te lossen. Ze denken aan connectiviteit probleem van de software in de auto. Waarschijnlijk zal ik voor een update naar Maastricht moeten reizen. Dat kost mij een paar honderd kilometer. Wie gaat dat betalen ?
Waarom kan er geen online update plaatsvinden. Iemand al ervaring met de techneuten van Link & Co ?
Na half uur onderweg ging de computer alsnog opstarten. Bizar , daarna geen probleem meer gehad.
Toevallig moest ik naar Amsterdam, dus ook even bij Lynk & co langs gegaan. Waar ik ook nog de bekende isseus van de app heb besproken. Vriendelijk personeel maar totaal niet technisch, over de bekende problemen werd ook niet veel gezegd. Ze hebben alsnog een melding gemaakt van de genoemde problemen.
Ik word na verwachting over ruim een week gebeld , duurt wat langer dan normaal vertelde men , omdat ze het komend weekend een personeels feest hebben. Vanuit Maastricht zal men de software problemen proberen op te lossen. Ze denken aan connectiviteit probleem van de software in de auto. Waarschijnlijk zal ik voor een update naar Maastricht moeten reizen. Dat kost mij een paar honderd kilometer. Wie gaat dat betalen ?
Waarom kan er geen online update plaatsvinden. Iemand al ervaring met de techneuten van Link & Co ?
Update zal gewoon plaatsvinden bij een Volvo garage bij jou in de buurt lijkt me. Hebben al meerdere van ons gehad. In Maastricht zit alleen een callcenter. Geen werkplaats of iets dergelijks. Het schijnt dat na de meest recente update (ca. 3 dagen oud) OTA-updates mogelijk worden, maar ik heb daar niks officieels van gezien.spana schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:14:
Twee dagen geleden had ik een probleem met de computer van de auto, wilde niet opstarten.
[ Voor 4% gewijzigd door Oizo1981 op 21-10-2021 16:29 ]
Proefrit gemaakt met een Lynk&Co 01. Een zeer prettige ervaring, compleet en goed afgewerkt.
Ik heb serieus interesse om een langdurig abonnement af te sluiten maar heb ook wat vragen. Dus telefonisch contact opgenomen. Dat is de enige mogelijkheid. Wat ik erg jammer vind is dat medewerkers aan de telefoon de antwoorden veelal niet weten of je hoort de twijfels in hun stem.
Ik vind het bijvoorbeeld belangrijk dat er een inzittenden- en rechtsbijstandverzekering bij zit. Zonder dát heb ik m'n passagiers tóch wat uit te leggen als het onverhoopt mis gaat. Huisgenoten mogen de auto ook besturen maar mag iemand anders, waar ik bijv. een wat langere vakantierit mee maak, de auto ook besturen?
Er staat wel iets op de site over verzekeringen (voorwaarden nr 32) maar het lijkt een algemeen stuk en het is totaal niet duidelijk of de genoemde soorten wel van toepassing zijn op de Lynk&Co.
Kortom, het lijken mij cruciale vragen en de antwoorden zijn vaag. Geen mogelijkheid om te mailen dus je kunt ook nergens op terugvallen.
Jammer, want de auto zelf is méér dan oké.
Ik heb serieus interesse om een langdurig abonnement af te sluiten maar heb ook wat vragen. Dus telefonisch contact opgenomen. Dat is de enige mogelijkheid. Wat ik erg jammer vind is dat medewerkers aan de telefoon de antwoorden veelal niet weten of je hoort de twijfels in hun stem.
Ik vind het bijvoorbeeld belangrijk dat er een inzittenden- en rechtsbijstandverzekering bij zit. Zonder dát heb ik m'n passagiers tóch wat uit te leggen als het onverhoopt mis gaat. Huisgenoten mogen de auto ook besturen maar mag iemand anders, waar ik bijv. een wat langere vakantierit mee maak, de auto ook besturen?
Er staat wel iets op de site over verzekeringen (voorwaarden nr 32) maar het lijkt een algemeen stuk en het is totaal niet duidelijk of de genoemde soorten wel van toepassing zijn op de Lynk&Co.
Kortom, het lijken mij cruciale vragen en de antwoorden zijn vaag. Geen mogelijkheid om te mailen dus je kunt ook nergens op terugvallen.
Nee, zit er beide niet bij. passagiers kunnen schade verhalen op WA-verzekering bestuurder (geen smartegeld)Pino58 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:15:
Ik vind het bijvoorbeeld belangrijk dat er een inzittenden- en rechtsbijstandverzekering bij zit.
Ja, als zij de auto op dat moment huren via het platform van L&C. Anders niet.Huisgenoten mogen de auto ook besturen maar mag iemand anders, waar ik bijv. een wat langere vakantierit mee maak, de auto ook besturen?
Dank je wel voor je toelichting.
Blijf ik het "bijzonder" vinden dat de info van Lynk&Co rammelt op belangrijke onderdelen.
Daarbij zijn ze slecht te bereiken.
Blijf ik het "bijzonder" vinden dat de info van Lynk&Co rammelt op belangrijke onderdelen.
Daarbij zijn ze slecht te bereiken.
Vandaag een lange rit gemaakt van 320 km. Ondanks de harde wind ben ik wel onder de indruk van het verbruik: 4,9 ltr / 100 km. Ben vertrokken met een volle accu.
Wat me wel opvalt: zodra je de auto handmatig in power modus zet op de snelweg om accu te sparen, dan komt er toch een paar km accubereik bij en is het verbruik tijdelijk hoger. Dat hij op de benzinemotor de accu automatisch bij laadt is bekend en komt omdat de airco / verwarming elektrisch werken. Dus dat is logisch dat er altijd stroom in de accu beschikbaar moet zijn. Maar als de accu nog nagenoeg vol zit dan vind ik het wel gek dat ie dat alsnog doet. Lijkt me een bug.
Ik heb de auto nu bijna 2 weken en na 1600 km kan ik toch wel concluderen dat het een hele fijne auto is.
In het begin wat issues gehad met software / traagheid en dingen die plots op het scherm veranderde. Na het uitschakelen van mijn eigen account en gebruik te maken van guest is het helemaal opgelost en werkt het super goed.
Het delen blijf ik nog wel een mysterie vinden. Ik vraag me ook echt af wat het verdienmodel nu is van Lynk. Bij het delen van de auto kan de huurder feitelijk onbeperkte kilometers maken en draagt daar geen vergoeding voor af aan Lynk en de km's gaan ook niet van de maandelijkse bundel af bij de verhuurder. Dat is toch ook gek......
Wat me wel opvalt: zodra je de auto handmatig in power modus zet op de snelweg om accu te sparen, dan komt er toch een paar km accubereik bij en is het verbruik tijdelijk hoger. Dat hij op de benzinemotor de accu automatisch bij laadt is bekend en komt omdat de airco / verwarming elektrisch werken. Dus dat is logisch dat er altijd stroom in de accu beschikbaar moet zijn. Maar als de accu nog nagenoeg vol zit dan vind ik het wel gek dat ie dat alsnog doet. Lijkt me een bug.
Ik heb de auto nu bijna 2 weken en na 1600 km kan ik toch wel concluderen dat het een hele fijne auto is.
In het begin wat issues gehad met software / traagheid en dingen die plots op het scherm veranderde. Na het uitschakelen van mijn eigen account en gebruik te maken van guest is het helemaal opgelost en werkt het super goed.
Het delen blijf ik nog wel een mysterie vinden. Ik vraag me ook echt af wat het verdienmodel nu is van Lynk. Bij het delen van de auto kan de huurder feitelijk onbeperkte kilometers maken en draagt daar geen vergoeding voor af aan Lynk en de km's gaan ook niet van de maandelijkse bundel af bij de verhuurder. Dat is toch ook gek......
Alles in z-limburg gaat naar Volvo Kallen in Geleen heb ik gehoord, iig veel.Oizo1981 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:18:
[...]
Update zal gewoon plaatsvinden bij een Volvo garage bij jou in de buurt lijkt me. Hebben al meerdere van ons gehad. In Maastricht zit alleen een callcenter. Geen werkplaats of iets dergelijks. Het schijnt dat na de meest recente update (ca. 3 dagen oud) OTA-updates mogelijk worden, maar ik heb daar niks officieels van gezien.
Waarom zou je dat doen? In Power werken benzine en elektro maximaal samen voor optimale prestaties. De auto reageert eerder op het gas en schakelt later op. Daar spaar je de accu niet mee?nrdnmg schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:43:
Wat me wel opvalt: zodra je de auto handmatig in power modus zet op de snelweg om accu te sparen,
Volgens mij is het gunstiger om op de snelweg in de Hybride drivemode te rijden en als je accu wil sparen de optie “accu sparen” te selecteren in het menu.
Mij is nog niet helemaal duidelijk wat op de snelweg de beste versnellingskeuze is: B of D. Mijn gevoel zegt B als het een beetje heuvelachtig is met afdalingen maar D als het gewoon vlak is. De motor wordt dan minder snel afgeremd en blijft meer ‘cruisen’.
Dat klopt. Daar is die van mij ook geweest. Volvo dealer in Maastricht doet (nog) niet mee. Maar volgens mij woont de vragensteller sowieso niet in zuid Limburg aangezien hij het heeft over hinderden kilometers naar Maastricht.Rmaxx schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:46:
[...]
Alles in z-limburg gaat naar Volvo Kallen in Geleen heb ik gehoord, iig veel.
Accu sparen op de snelweg zorgt er nog steeds voor dat je op de accu rijdt....Oizo1981 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:49:
[...]
Waarom zou je dat doen? In Power werken benzine en elektro maximaal samen voor optimale prestaties. De auto reageert eerder op het has en schakelt later op.
Volgens mij is het gunstiger om op de snelweg in de Hybride drivemode te rijden en als je accu wil sparen de optie “accu sparen” te selecteren in het menu.
Mij is nog niet helemaal duidelijk wat op de snelweg de beste versnellingskeuze is: B of D. Mijn gevoel zegt B als het een beetje heuvelachtig is met afdalingen maar D als het gewoon vlak is. De motor wordt dan minder snel afgeremd en blijft meer ‘cruisen’.
Volgens mij werken accu en motor samen zodra je de sportmodus aan zet.
(Maar ik weet het ook niet zeker hoor!)
Bij accu sparen wordt de accu niet verder ontladen en gebruikt de auto naar mijn idee hoofdzakelijk benzine. Alleen de directe remenergie wordt weer omgezet in elektrische aandrijving. Als je bijvoorbeeld file rijdt in hybride stand met accu sparen aan verbruik je alsnog geen benzine omdat hij dan elektrisch stapvoets rijdt. Power mode is volgens mij alleen interessant als je graag sportief rijdt en het maximale uit de auto haalt (qua prestaties maar dus ook verbruik). Zelf met een paardentrailer er achter rijd ik gewoon in hybride modus.nrdnmg schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:52:
[...]
Accu sparen op de snelweg zorgt er nog steeds voor dat je op de accu rijdt....
Volgens mij werken accu en motor samen zodra je de sportmodus aan zet.
(Maar ik weet het ook niet zeker hoor!)
De laatste OTA update services van 12 okt. had geen effect op de bekende problemen van de app.
Daarna geen nieuwe OTA updates meer gezien.
Ik zie een bericht dat 3 dagen geleden een OTA update is geweest , ik heb het niet gezien.
Iemand wel ?
Ik zie een bericht dat 3 dagen geleden een OTA update is geweest , ik heb het niet gezien.
Iemand wel ?
Er is geen OTA update geweest, ik krijg een update 8 november waarin een update zit die 2 dagen oud is en wat daarin zit is dat dan OTA update gaat werken.spana schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:04:
De laatste OTA update services van 12 okt. had geen effect op de bekende problemen van de app.
Iemand wel ?
Ja das waar natuurlijk ,scheelt maar paar kmOizo1981 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:51:
[...]
Dat klopt. Daar is die van mij ook geweest. Volvo dealer in Maastricht doet (nog) niet mee. Maar volgens mij woont de vragensteller sowieso niet in zuid Limburg aangezien hij het heeft over hinderden kilometers naar Maastricht.

Had lampje nodig haha toch erbij..
[ Voor 85% gewijzigd door Rmaxx op 21-10-2021 18:48 ]
Ik heb in dit forum maar ook op de meerdere fora van Facebook, melding gemaakt van het feit dat men op de website van Lynk & Co, diverse verzekeringsdocumenten kan vinden (soms via deep link) met voorwaarden die niet in verhouding staan met elkaar.Pino58 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:15:
Proefrit gemaakt met een Lynk&Co 01. Een zeer prettige ervaring, compleet en goed afgewerkt.
Verder staat bij Algemene voorwaarden voor maandelijks membership van Lynk & Co voor consumenten
https://www.lynkco.com/nl...conditions/month-to-month ...
... te lezen bij: BIJLAGE - LIJST MET EXTRA KOSTEN INCLUSIEF BTW
"4. Verwerkingskosten voor schade
Bij een schadeclaim worden € 500, - administratiekosten in rekening gebracht."
Kennelijk gaat het er dus niet meer alleen om of Lynk & Co de schade kan verhalen op een tegenpartij. Je bent telkens 500 euro kwijt. Medewerkers ontkennen dit soms, maar niet altijd. Maar je tekent er wel voor.
Zoek in dit forum bijvoorbeeld op "verzekering". Er wordt over dit onderwerp regelmatig gesproken en gediscussieerd. En van medewerkers van Lynk & Co heb ik begrepen dat het meer dan de aandacht heeft van "Zweden". Onder aan de streep denk ik dat het nog niet goed en waterdicht geregeld is. Maar misschien heeft iemand anders meer recente en accurate informatie.
[ Voor 6% gewijzigd door TheDan54 op 21-10-2021 18:55 ]
Heb je dit nog weten op te lossen?Syrus89 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 10:18:
Bij het lenen van een auto krijg ik uit de app vanuit de Rabobank de melding "991, website staat cookies niet toe". Iemand hetzelfde probleem? Werkte van de week gewoon nog. Geen idee hoe ik manueel cookies moet toestaan. Heb 2 telefoons geprobeerd.
Er is iemand die hier schade heeft niet eigen schuld dus we gaan zien of hij die €500 moet betalen zou belachelijk zijn vind ik zelf. En denk ook als dat zo is dat ze veel klanten gaan verliezen.TheDan54 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:48:
[...]
Ik heb in dit forum maar ook op de meerdere fora van Facebook, melding gemaakt van het feit dat men op de website van Lynk & Co, diverse verzekeringsdocumenten kan vinden (soms via deep link) met voorwaarden die niet in verhouding staan met elkaar.
Verder staat bij Algemene voorwaarden voor maandelijks membership van Lynk & Co voor consumenten
https://www.lynkco.com/nl...conditions/month-to-month ...
... te lezen bij: BIJLAGE - LIJST MET EXTRA KOSTEN INCLUSIEF BTW
"4. Verwerkingskosten voor schade
Bij een schadeclaim worden € 500, - administratiekosten in rekening gebracht."
Kennelijk gaat het er dus niet meer alleen om of Lynk & Co de schade kan verhalen op een tegenpartij. Je bent telkens 500 euro kwijt. Medewerkers ontkennen dit soms, maar niet altijd. Maar je tekent er wel voor.
Zoek in dit forum bijvoorbeeld op "verzekering". Er wordt over dit onderwerp regelmatig gesproken en gediscussieerd. En van medewerkers van Lynk & Co heb ik begrepen dat het meer dan de aandacht heeft van "Zweden". Onder aan de streep denk ik dat het nog niet goed en waterdicht geregeld is. Maar misschien heeft iemand anders meer recente en accurate informatie.
Ik heb ook schade gehad. Deukje in de vouwlijn op het portier doordat iemand het portier tegen mijn auto aan gooide. Schadeformulier ingevuld. Auto is netjes opgehaald voor herstel en software update. Deur is uitgedeukt. Geen kosten in rekening gebracht vooralsnog. Er is inderdaad ook iemand met grotere schade (aangereden op voorrangsweg geloof ik)Fibrenl schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:11:
[...]
Er is iemand die hier schade heeft niet eigen schuld dus we gaan zien of hij die €500 moet betalen zou belachelijk zijn vind ik zelf. En denk ook als dat zo is dat ze veel klanten gaan verliezen.
[ Voor 6% gewijzigd door Oizo1981 op 21-10-2021 19:35 ]
Oke daar ga ik ook vanuit blijf het heel raar vinden als je altijd die €500 zou moeten betalen. Dus we wachten het ff af was iemand die meer schaden heeft en wordt 1 tot 4 november hersteldOizo1981 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:34:
[...]
Ik heb ook schade gehad. Deukje in de vouwlijn op het portier doordat iemand het portier tegen mijn auto aan gooide. Schadeformulier ingevuld. Auto is netjes opgehaald voor herstel en software update. Deur is uitgedeukt. Geen kosten in rekening gebracht vooralsnog. Er is inderdaad ook iemand met grotere schade (aangereden op voorrangsweg geloof ik)
Bedoel je dat er dus een update komt op 6 november? En die maakt daarna OTA mogelijk? Mag ik vragen hoe je dit weet. Want bellen met CS zeggen ze toch elke keer wat anders nlFibrenl schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:09:
[...]
Er is geen OTA update geweest, ik krijg een update 8 november waarin een update zit die 2 dagen oud is en wat daarin zit is dat dan OTA update gaat werken.
Omdat mijn auto 6 november na gekeken wordt en men vandaag heeft aangegeven dat er een update beschikbaar is sinds 2 dagen en die zorgt ervoor dat de auto vanaf dat moment OTA updates kan ontvangen.meermarco schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 21:31:
[...]
Bedoel je dat er dus een update komt op 6 november? En die maakt daarna OTA mogelijk? Mag ik vragen hoe je dit weet. Want bellen met CS zeggen ze toch elke keer wat anders nl
en de persoon die ik aan de lijn had kon dus zien of er een nieuwere versie was dan op mijn auto en die is er dus.
[ Voor 10% gewijzigd door Fibrenl op 21-10-2021 22:22 ]
Vanavond gebeld dat ik mijn auto op 2 Nov mag komen halen!! (Aangemeld 7 Sept. Bestelling op 11 Okt gedaan). Ik ben hartstikke blij maar zit ook wel een beetje met een dubbel gevoel… Problemen met de app en delen vind ik geen dealbreaker (we zijn tenslotte de pioniers/proefkonijnen..😀), maar ik heb nu een aantal keer iets gelezen over a)plotselinge noodstops en b)stoel die opeens gaat schuiven. Dit is toch levensgevaarlijk en zorgwekkend? Is er bekend of dit zeldzaam is of dat dit echt veel voorkomt? Ben benieuwd naar hoe jullie hier tegenaan kijken.
Leuk man veel plezier met de auto.Nemmers4 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:21:
Vanavond gebeld dat ik mijn auto op 2 Nov mag komen halen!! (Aangemeld 7 Sept. Bestelling op 11 Okt gedaan). Ik ben hartstikke blij maar zit ook wel een beetje met een dubbel gevoel… Problemen met de app en delen vind ik geen dealbreaker (we zijn tenslotte de pioniers/proefkonijnen..😀), maar ik heb nu een aantal keer iets gelezen over a)plotselinge noodstops en b)stoel die opeens gaat schuiven. Dit is toch levensgevaarlijk en zorgwekkend? Is er bekend of dit zeldzaam is of dat dit echt veel voorkomt? Ben benieuwd naar hoe jullie hier tegenaan kijken.
Dat over de stoel heb ik gelezen dat 2 of 3 mensen er last van hadden verder niet.
En noodstop ja ben ik er zelf 1 van 6 november gaan ze kijken hoe en wat. en ook niet iedereen heeft dit vergeet niet er zijn nooit auto's zonder problemen dus ook bij lynk niet het geval. lossen ze echt wel op en als het heel gevaarlijk zou zijn hebben ze een plicht naar de klanten toe. dus zolang onze auto's niet massaal terug worden geroepen valt het allemaal mee. auto vanaf 22 sept heel blij mee alleen rij ik te veel wil gewoon elke dag rijden :):) 3200 km in 1 maaand oops. zal langzaam wel minder gaan worden hoor.
Duidelijk. Dan ga ik nu ook bellen voor nieuwe software. Wie weetFibrenl schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:21:
[...]
Omdat mijn auto 6 november na gekeken wordt en men vandaag heeft aangegeven dat er een update beschikbaar is sinds 2 dagen en die zorgt ervoor dat de auto vanaf dat moment OTA updates kan ontvangen.
en de persoon die ik aan de lijn had kon dus zien of er een nieuwere versie was dan op mijn auto en die is er dus.
Nu een kleine 2 weekjes verder met de Lynk. Blijft een heerlijke auto maar ...
* Afstandsensoren vooraan piepen niet als er iemand voor de wagen loopt (parkeersensoren staan in in dropdown) - reageren ook visueel traag als je de visual erbij haalt - nog iemand last van ?
* Lane assist valt weg als hij de lijnen niet goed kan lezen .. op zich niet erg, maar een piepje had echt wel gemogen - tenzij dit een setting is ? Ik kijk namelijk vooral naar de baan en niet naar het scherm ... waardoor ik al enkele keren dicht bij de muur zat ....
* Vergelijkbaar voor adaptive cruise control. Ok, deze gaat maar af door een manuele actie, maar na 30 mins adaptive te rijden vergeet ik soms dat ie af staat als ik vlak voor de lichten wat bijgeremd heb ...
* De adaptive cruise control zou ook wel terug mogen aanzetten in het filerijden (beepje voor vertrek ?) nu moet je elke kaar gas geven en terug aanzetten ...
* Apps en accounts blijven moeilijk. Zowel mijn vrouw als ikzelf hebben een profiel en wisselen regelmatig af. Elk onze eigen sleutel, maar we krijgen maar zelden het juiste profiel op moment dat we instappen ...
Als er iemand tips heetf voor bovenstaande ... altijd welkom !
* Afstandsensoren vooraan piepen niet als er iemand voor de wagen loopt (parkeersensoren staan in in dropdown) - reageren ook visueel traag als je de visual erbij haalt - nog iemand last van ?
* Lane assist valt weg als hij de lijnen niet goed kan lezen .. op zich niet erg, maar een piepje had echt wel gemogen - tenzij dit een setting is ? Ik kijk namelijk vooral naar de baan en niet naar het scherm ... waardoor ik al enkele keren dicht bij de muur zat ....
* Vergelijkbaar voor adaptive cruise control. Ok, deze gaat maar af door een manuele actie, maar na 30 mins adaptive te rijden vergeet ik soms dat ie af staat als ik vlak voor de lichten wat bijgeremd heb ...
* De adaptive cruise control zou ook wel terug mogen aanzetten in het filerijden (beepje voor vertrek ?) nu moet je elke kaar gas geven en terug aanzetten ...
* Apps en accounts blijven moeilijk. Zowel mijn vrouw als ikzelf hebben een profiel en wisselen regelmatig af. Elk onze eigen sleutel, maar we krijgen maar zelden het juiste profiel op moment dat we instappen ...
Als er iemand tips heetf voor bovenstaande ... altijd welkom !
[E-B-X]
Herken ik niet. Bij mij stopt en start hij in de meeste gevallen op de acc. Zonder rem of gas aan te raken. Heel af en toe moet ik inderdaad even gas geven om weer te gaan rijden maar dat is uitzondering. Als je trouwens zelf afremt met rempedaal moet je inderdaad weer gas geven en acc activeren.ebx schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:11:
Dat hij soms niet zelf weer gas geef is normaal. Dan sta je langer stil let maar op als je stil staat en het gaat weer rijden binnen aantal sec rijdt hij wel weg. Sta je langer stil dan moet je even je gas aanraken.Oizo1981 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:12:
[...]
Herken ik niet. Bij mij stopt en start hij in de meeste gevallen op de acc. Zonder rem of gas aan te raken. Heel af en toe moet ik inderdaad even gas geven om weer te gaan rijden maar dat is uitzondering. Als je trouwens zelf afremt met rempedaal moet je inderdaad weer gas geven en acc activeren.
Tip: druk op het stuur op resume in plaats van gasgeven. Gaat stuk vloeiender…Fibrenl schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:40:
[...]
Dat hij soms niet zelf weer gas geef is normaal. Dan sta je langer stil let maar op als je stil staat en het gaat weer rijden binnen aantal sec rijdt hij wel weg. Sta je langer stil dan moet je even je gas aanraken.
Ik heb een dag later besteld. Zit ongeduldig te wachten. Hopelijk vandaag een belletje dan.Nemmers4 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:21:
Rubber matten voor 01, let op dat je juiste type bekijkt, met middentunnel-overlap:
https://www.ebuy7.com/item/619540450271
Na enkele dagen: super auto, accu gaat wel sneller leeg, na 10km al 20km bereik kwijt (op display), maar verder top, app werkt prima, laadstatus, pre-heating, opladen, allemaal probleemloos. Tot nu toe zeer goede ervaring.. (mag ook wel eens gezegd worden)
Na enkele dagen: super auto, accu gaat wel sneller leeg, na 10km al 20km bereik kwijt (op display), maar verder top, app werkt prima, laadstatus, pre-heating, opladen, allemaal probleemloos. Tot nu toe zeer goede ervaring.. (mag ook wel eens gezegd worden)
[ Voor 51% gewijzigd door Rmaxx op 22-10-2021 10:49 ]
Ik denk dat Pilot Assist/Cruise Control aanzetten het zuinigst rijdt.Oizo1981 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:49:
[...]
Mij is nog niet helemaal duidelijk wat op de snelweg de beste versnellingskeuze is: B of D.
Voor zover ik weet is dat vrijwel nooit het geval (tenzij je een slechte chauffeur bent :-)). Op de snelweg raadt Volvo/L&C stand D aan wat ook wel logisch klinkt omdat je daar normaal gesproken minder afremmen op de motor nodig hebt.m_a_rnix schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:10:
[...]
Ik denk dat Pilot Assist/Cruise Control aanzetten het zuinigst rijdt.
Dat met die stoel heb ik (gelukkig) nooit gehad, maar ik heb in de eerste 2 maanden wel 2x gehad dat de 01 een noodstop maakte en dat zonder enige reden. In eerste instantie dachten ze bij L&C dat een software update dit op zou lossen, maar ze hebben uiteindelijk een camera vervangen. Sindsdien heb ik dit gelukkig niet meer gehad.Nemmers4 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:21:
Dit kan natuurlijk gebeuren (defecte camera) en het is dus gewoon netjes opgelost. Volgens mij is de kans heeeeel klein dat je dit ook hebt hoor, ik zou me er geen zorgen om maken.
Heel veel plezier van je 01, het is echt een heerlijke auto om in te rijden!
Is het mogelijk om de noodstopfunctie en andere safety features (lane assist enz.) handmatig uit te schakelen?
İk ben blij voor je dat je je auto eindelijk hebt gekregen 👍Rmaxx schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:47:
Rubber matten voor 01, let op dat je juiste type bekijkt, met middentunnel-overlap:
Jawel, maar na herstart van je wagen komt alles weer terug aan.toka402 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:39:
Is het mogelijk om de noodstopfunctie en andere safety features (lane assist enz.) handmatig uit te schakelen?
Je kunt wel blijvend de gevoeligheid van collision avoidance aanpassen.Muro01 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:40:
[...]
Jawel, maar na herstart van je wagen komt alles weer terug aan.
Je rijdt zelf zuiniger dan een auto op Cruise Control? Dat lijkt me toch sterk. Als 'mens' kan je nooit zo optimaal rijden als een robot, toch? Volgens Milieu Centraal ook niet: https://www.milieucentraa...ine-of-gas/zuinig-rijden/hjsanders1 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:25:
[...]
Voor zover ik weet is dat vrijwel nooit het geval (tenzij je een slechte chauffeur bent :-)). Op de snelweg raadt Volvo/L&C stand D aan wat ook wel logisch klinkt omdat je daar normaal gesproken minder afremmen op de motor nodig hebt.
Klopt, maar je kunt het nooit helemaal uitzetten.Oizo1981 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:45:
[...]
Je kunt wel blijvend de gevoeligheid van collision avoidance aanpassen.
dus voor verkoop aan bedrijven als anwb/wijkopenauto's, mag ik ze wel of niet in je auto laten rijden? of gewoon inspecteren?syjq8ak schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:24:
[...]
ANWB, dat is een solide en betrouwbare organisatie, Wijkopenautos lijkt mij minder betrouwbaar.
Mijn Audi heb ik zo weggedaan, binnen 2 dagen reactie en afspraak gemaakt, binnen een week was hij weg.
Bij ANWB wilden ze er wel een rondje mee rijden. Niet op de brug geweest en motorkap niet open geweest.toka402 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:15:
[...]
dus voor verkoop aan bedrijven als anwb/wijkopenauto's, mag ik ze wel of niet in je auto laten rijden? of gewoon inspecteren?
[ Voor 8% gewijzigd door Oizo1981 op 22-10-2021 13:31 ]
100% zeker van wel. Scheelt je ook veel remblokken. Een mens anticipeert beter dan de ACC.m_a_rnix schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:52:
[...]
Je rijdt zelf zuiniger dan een auto op Cruise Control? Dat lijkt me toch sterk. Als 'mens' kan je nooit zo optimaal rijden als een robot, toch? Volgens Milieu Centraal ook niet: https://www.milieucentraa...ine-of-gas/zuinig-rijden/
Waarom zou de auto niet remmen op de motor en zo de accu regeneren? Hoeveel remblokken verbruik je? En de auto kan toerental/injectie etc beter afstemmen toch?LarskeK schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:11:
[...]
100% zeker van wel. Scheelt je ook veel remblokken. Een mens anticipeert beter dan de ACC.
Simpelweg omdat de auto onvoldoende ver vooruit kijkt. Normaal zou je je gas al losgelaten hebben, en mijn ervaring is dat de ACC hier minder soepel mee omgaat (en dit heeft overigens niets te maken met L&C).m_a_rnix schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:21:
[...]
Waarom zou de auto niet remmen op de motor en zo de accu regeneren? Hoeveel remblokken verbruik je? En de auto kan toerental/injectie etc beter afstemmen toch?
Zojuist even contact gehad met L&C over de winterbanden. Slechts 5 minuten in de wacht, dus top.
Wat minder top is zijn de voorwaarden rondom de winterbanden. Je zou het bedrag in 1 keer moeten betalen en bij beëindiging van je contract wordt er ook niets verrekenbaar gesteld. Je bent dus het bedrag “kwijt”.
Dit vind ik bijzonder zeker gelet op de flexibiliteit van het hele concept. Dan toch maar eigen banden laten leggen (als wintersport überhaupt een ding gaat zijn deze winter).
Wat minder top is zijn de voorwaarden rondom de winterbanden. Je zou het bedrag in 1 keer moeten betalen en bij beëindiging van je contract wordt er ook niets verrekenbaar gesteld. Je bent dus het bedrag “kwijt”.
Dit vind ik bijzonder zeker gelet op de flexibiliteit van het hele concept. Dan toch maar eigen banden laten leggen (als wintersport überhaupt een ding gaat zijn deze winter).
Als je de afstand vergroot zodat er meer ruimte tussen jou en de auto zit, remt hij juist eerst en rustiger.LarskeK schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:30:
[...]
Simpelweg omdat de auto onvoldoende ver vooruit kijkt. Normaal zou je je gas al losgelaten hebben, en mijn ervaring is dat de ACC hier minder soepel mee omgaat (en dit heeft overigens niets te maken met L&C).
En dat is volgens de voorwaarden dan weer niet toegestaan. Of hebben ze tegen jou iets anders gezegd?LarskeK schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:33:
Dan toch maar eigen banden laten leggen (als wintersport überhaupt een ding gaat zijn deze winter).
:strip_exif()/f/image/apuplJ1Apwobf0OfHLfCMocI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Oizo1981 op 22-10-2021 15:39 ]
Is inderdaad niet toegestaan! Misschien moeten ze dit nog wat verder uitdenken. Eigenlijk bizar omdat alle kennis gewoon in huis is (Care by Volvo).Oizo1981 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:38:
[...]
En dat is volgens de voorwaarden dan weer niet toegestaan. Of hebben ze tegen koubeitel anders gezegd? [Afbeelding]
Ik wacht voorlopig nog eens even af…
[ Voor 3% gewijzigd door LarskeK op 22-10-2021 15:41 ]
Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.
Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic
Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.
Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic
Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.