Mijn Lync01 is vandaag ook aangekomen - België - Gent centrum (de 3e in Gent :-) )
- Besteld op basis van feedback van dit forum en andere reviews (testrit geannuleerd wegens agendaconflict)
- 3 weken geleden aangemeld - nu voor de deur
- Blauw is mooier in het echt dan op de foto's - de PHEV versie gaat vlot - sportief - vooruit
- 45 km op de teller - da's van Zeebrugge tot Gent - gloednieuw dus :-)
- Komt toe met lege batterij - jammer maar begrijpbaar
- Volvo had zich moeten haasten bij klaarmaken - daardoor hing de lijm van de stickers er nog overal aan - beetje jammere eerste indruk - maar ook niks ergs natuurlijk (ideeën om die er af te krijgen ?)
- Eerste ervaring zeer positief - uitleg van de uiterst sympathieke man (shell mobility services) was vrij kort - ik heb echter niet doorgevraagd gezien ik nog aan het genieten was van het uitzicht
- Audiosettings by default wat dof, nogtans vrij veel speakers, beetje mee gespeeld al een stuk beter - wie deelt ngo zijn EQ settings ? :-D
Enkele eerste vragen 
:
(1) Kan ik ergens een handleiding/youtube video vinden waar alle knopjes nog eens uitgelegd worden ? :-D
(2) Hoelang duurt het voordat ie in de app komt ? (nu nog niet verbonden - wel reeds ingelogd in de auto met de L&C account)
(3) Laden aan een 11kW Charger (Allego/Smoov - er was een 2e wagen aan het laden) levert een charging speed van 4 kW op - er zijn ook 22 kW chargers in de buurt - zit de bottleneck op de paal ? Of op de wagen ?
(4) Ik las dat delen in het najaar er aankomt - ergens een officieële datum ?
(5) De sportstand (android uitklapmenu langs boven) - die zet de tractioncontrol uit, maar doet die nog iets ?
[/quote]
(6) Rond de achteruitkijkspiegel in het midden hangt een plastic (transparente) "case" - is dit een bescherm-omhulsel dat er af mag ? Of is dit een deel van het design ? :-)
[
Voor 8% gewijzigd door
ebx op 12-10-2021 18:45
]