Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:37
Lynk & Co M01 :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dexterd83
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:31
Ziet er mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbuist
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01-05 12:15
Heeft iemand ervaring in de situatie meerdere bestuurders in 1 huishouden? Ik ben benieuwd hoe je de tweede key kan instellen op o.a. andere stoelvoorkeuren, spiegels, wellicht ook entertainment. Het lijkt er zelfs op dat je meerdere Lynk&Co profielen kan toevoegen aan de auto. Dat zou ideaal zijn als beide bestuurders ook de app willen gebruiken met eigen profiel. Alleen weten ze bij de klantenservice niet of je een gratis account kan toevoegen aan de auto..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Muro01
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-10-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MNegTOwKgSG3I_j4lJAMOtvcjT0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/leUweH4FwuRHRuooXrfvpek9.jpg?f=fotoalbum_large

Geweldige cockpit voor de chauffeur 👍😉

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rmaxx
Muro01 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:24:
[Afbeelding]

Dat matchende flessendopje doet het em d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjsanders1
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 30-07 14:55
jbbuist schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:50:
Heeft iemand ervaring in de situatie meerdere bestuurders in 1 huishouden? Ik ben benieuwd hoe je de tweede key kan instellen op o.a. andere stoelvoorkeuren, spiegels, wellicht ook entertainment. Het lijkt er zelfs op dat je meerdere Lynk&Co profielen kan toevoegen aan de auto. Dat zou ideaal zijn als beide bestuurders ook de app willen gebruiken met eigen profiel. Alleen weten ze bij de klantenservice niet of je een gratis account kan toevoegen aan de auto..
Gewoon een account aanmaken, inloggegevens gebruiken om met de 2e account in te loggen en vervolgens een sleutel koppelen. Treurig dat ze bij L&C niet weten of dat "gratis" is......op hun website staat nota bene een optie voor "member zonder M2M". Mijn vrouw gebruikt dat op die manier. Volgens mij zitten veel instellingen sowieso aan een sleutel (dus ook zonder profiel). Dan maak je gebruik van het gastprofiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjsanders1
Muro01 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:24:
[Afbeelding]

Handige plek voor een telefoon :) .....met Android auto/Carplay is dat toch niet meer nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexterd83
Weet iemand toevallig de prijzen van de shirt's die ze in hun club te koop hebben? Iemand tijdens het ophalen van de auto misschien gekeken? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syjq8ak
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-02-2023
dexterd83 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:45:
Weet iemand toevallig de prijzen van de shirt's die ze in hun club te koop hebben? Iemand tijdens het ophalen van de auto misschien gekeken? :)
By Lynk weet ik niet bij Ali € 17,38 *O* -O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gsjjnMXJucxWoqAEJfUNY6Citno=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ts9AUs0hnkXYmZ0j0qkBDTZC.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dexterd83
Haha ja ik kwam deze ook al tegen bij Ali.
syjq8ak schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:10:
[...]

By Lynk weet ik niet bij Ali € 17,38 *O* -O-
[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syjq8ak
dexterd83 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:12:
Haha ja ik kwam deze ook al tegen bij Ali.

[...]
Waarom nog niet besteld, heb je een Blauwe 01 ? oOo oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LarskeK
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13-01-2023
Ik heb contact gehad met justcarpets. Zij kunnen matten maken voor de 01 op basis van een aan te leveren mal.

Eenmalig rekenen zij €100,- voor het digitaal maken van de mal.

De kosten van de matten variëren, afhankelijk van de keuze.

Ik heb best interesse, maar om zelf die eenmalige kosten te dragen vind ik misschien wel te veel van het goede.

Hebben meer mensen interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobielomachiene
  • Laatst online: 24-10-2021
Ik vermoed van wel, want eerlijk gezegd €100, plus zelf de matten kan snel oplopen. Als er meerdere leden van het forum en of de FB pagina kunnen samen bestellen.

Wat stellen ze voor qua model? Wat zou een setje kosten?

Ev kan je bestellingen bundelen, naar u toe de betaling laten komen en als ze mensen niet al te ver wonen komen ze er bij u om of stuurt het bedrijf dit op naar hen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexterd83
Morgen krijg ik mijn blauwe 01 :D
Dat shirt van Ali vind ik net iets té met dat grote logo. Zag online dat ze zelf wel aparte designs hadden. Ben benieuwd. Laat het anders morgen zelf wel even weten.
syjq8ak schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:15:
[...]

Waarom nog niet besteld, heb je een Blauwe 01 ? oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basss
  • Niet online
net gezien dat de luxe uitvoering 79 euro kost. Als er dan 10 betalers zijn voor het digitaal maken kost set 89 euro denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexterd83
Ben ook geïnteresseerd! Hoor graag wat de kosten zijn.
LarskeK schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:25:
Ik heb contact gehad met justcarpets. Zij kunnen matten maken voor de 01 op basis van een aan te leveren mal.

Ik heb best interesse, maar om zelf die eenmalige kosten te dragen vind ik misschien wel te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Basss schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:44:
net gezien dat de luxe uitvoering 79 euro kost. Als er dan 10 betalers zijn voor het digitaal maken kost set 89 euro denk ik
als we met ene paar man 10 of 20 euro inleggen voor de mal, kun je daana zelf kiezen welke versie luxe/premium/rubber je wilt.. (maar zou eerst f fkijken of die van xc40 niet toch passen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarskeK
Dat kun je zelf bepalen. Kosten voor de mal zijn gewoon 100.
mobielomachiene schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:42:
Ik vermoed van wel, want eerlijk gezegd €100, plus zelf de matten kan snel oplopen. Als er meerdere leden van het forum en of de FB pagina kunnen samen bestellen.

Wat stellen ze voor qua model? Wat zou een setje kosten?

Ev kan je bestellingen bundelen, naar u toe de betaling laten komen en als ze mensen niet al te ver wonen komen ze er bij u om of stuurt het bedrijf dit op naar hen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
kun je ergens obv chassisnr kenteken opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 22:29
Ik vind juist de achtermatten te klein. Maken zij een mal van het origineel. Of meten ze zelf in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basss
  • Niet online
als ik het goed begrepen heb maken ze mal van het origineel dus blijven ze even klein/groot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• in2design
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 21:49
Als je het mij vraagt beetje waanzin. Moet de klant 100 Euro bekostigen en kunnen zij vervolgens weer geld op verdienen. Apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
in2design schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:16:
Als je het mij vraagt beetje waanzin. Moet de klant 100 Euro bekostigen en kunnen zij vervolgens weer geld op verdienen. Apart...
Je kunt ook proberen met 10 man in 1x te bestellen op voorwaarde dat zij de mal op eigen kosten maken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarskeK
Eens, vandaar even de vraag wie er interesse hebben eventueel.

Als ik kan aangeven dat er minimaal 10 bestellingen komen, dan is het voor hen een commerciële afweging.
Rmaxx schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:19:
[...]

Je kunt ook proberen met 10 man in 1x te bestellen op voorwaarde dat zij de mal op eigen kosten maken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
LarskeK schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:23:
Eens, vandaar even de vraag wie er interesse hebben eventueel.

Als ik kan aangeven dat er minimaal 10 bestellingen komen, dan is het voor hen een commerciële afweging.

[...]
count me in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
hjsanders1 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:43:
[...]

Handige plek voor een telefoon :) .....met Android auto/Carplay is dat toch niet meer nodig?
Ja dat klopt wel, maar ik heb twee telefoons.
Die je ziet hangen is mijn oude HTC OnePlus 5 waar ik geen afscheid van kan nemen.
Is met magneet en aan rooster vast.

De tweede telefoon is een nieuwe Asus ROG 5 gamers telefoon maar die heeft geen draadloos opladen jammer genoeg.
Dus de middenvak is mijn kleingeld opbergvakje en telefoon ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
Basss schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:05:
als ik het goed begrepen heb maken ze mal van het origineel dus blijven ze even klein/groot
Een een grotere mat zou ik ook beter vinden maar ik ben vooral benieuwd naar het rubber. Alleen uitgesneden of maken ze ook echt een fatsoenlijke met opstaande randen en goede bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
dexterd83 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:45:
Huh?
Waren er shirts te koop dan?
Ik ben niet boven geweest maar gelijk de auto in 10 minuten leren kennen met iemand van LC en zoef weg was ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
LarskeK schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:25:

Ik wil wel delen maar wel met meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarskeK
Volgens mij passen prima, maar ik kan de mal altijd wat groter tekenen/maken zodat ze net een halve cm groter zijn.
meermarco schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:56:
Ik vind juist de achtermatten te klein. Maken zij een mal van het origineel. Of meten ze zelf in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarskeK
Muro01 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:40:
[...]

Ik wil wel delen maar wel met meer mensen.
Ik zet je op de lijst. Doel is dat zij de ontwikkeling betalen als we meer dan 10 stuks afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
hjsanders1 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:37:
[...]

Een een grotere mat zou ik ook beter vinden maar ik ben vooral benieuwd naar het rubber. Alleen uitgesneden of maken ze ook echt een fatsoenlijke met opstaande randen en goede bevestiging?
Kunnen ze ook gelijk voor de middentunnel de mal maken als één geheel met de twee achterste matten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik ben ook wel geintreseerd om gezamelijk die mal kosten te bekostigen.

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
Ik heb 'm de 24e besteld, orderstatus is afgelopen vrijdag gewijzigd naar bevestigd en ik wacht nu op het telefoontje voor aflevering. Vanmiddag (uur of 13) zag ik dan de eerste op de snelweg (A4 richting Leiden) rijden in 't zwart. Wat een schitterende auto, erg blij met mijn keuze hem (ongezien) te bestellen. Overigens was de auto die ik zag langskomen 24/09 op kenteken gezet, lekker nieuw dus :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColVen
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-04 20:02
Whoop Whoop! Bestelling vandaag geplaatst!

Helaas kon ik tijdens de bestelling alleen kiezen voor het afleveren op locatie (A'dam). Ik las her en der hier in dit "draadje" dat anderen ook voor thuislevering konden kiezen. Kan het zijn dat ik dat alsnog kan kiezen tijdens het vervolg proces? Ik ben benieuwd, want A'dam ligt nou niet in de buurt van de Achterhoek..... ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dexterd83
Nee kan helaas niet. Moet zelf uit Twente komen. Ze zeggen dat wanneer je de optie niet tijdens de bestelling krijgt dat het niet mogelijk is. Waarschijnlijk wonen we te ver weg.
ColVen schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:13:

Helaas kon ik tijdens de bestelling alleen kiezen voor het afleveren op locatie (A'dam). Ik las her en der hier in dit "draadje" dat anderen ook voor thuislevering konden kiezen. Kan het zijn dat ik dat alsnog kan kiezen tijdens het vervolg proces? Ik ben benieuwd, want A'dam ligt nou niet in de buurt van de Achterhoek..... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:08
dexterd83 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:24:
Nee kan helaas niet. Moet zelf uit Twente komen. Ze zeggen dat wanneer je de optie niet tijdens de bestelling krijgt dat het niet mogelijk is. Waarschijnlijk wonen we te ver weg.

[...]
Wij wonen 10km vanaf Groningen en daar komen ze hem overmorgen brengen. Het zal afhangen van een nabije Volvo-dealer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarskeK
Muro01 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:45:
[...]

Kunnen ze ook gelijk voor de middentunnel de mal maken als één geheel met de twee achterste matten?
Alles kan, maar een mal maken lukt mij niet van iets wat niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:00
Is het niet bijzonder dat je moet betalen voor een mal van automatten? Hun kunnen er toch weet ik hoe veel automatten mee verkopen? Ik wil er gerust matten bestellen maar ga niet betalen voor een mal.

Live today! Nobody promised you tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syjq8ak
ColVen schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:13:

Vreemd bij mij was de optie er wel, voor € 1,- extra komt hij hier voor de deur, Volvo dealer komt hem brengen.
Woon net niet in Amsterdam, 1 minuut tot de stadsgrens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:52

BPi

Mattenloods.nl is ook al bezig met kijken naar het leveren van matten.
Uit interesse contact met ze opgenomen.
Zodra ze goed hebben kunne opmeten kunnen ze ze in verschillende kwaliteiten leveren.
Misschien wel zwart met een blauwe accent randje? :)
Rubbermatten schijnen eenvoudiger te maken dan die met een opstaande rand. En net die met de rand vind ik zelf erg fijn. Ook al jaren in Volvo's gehad. Hele jaar door achterin bij de kinderen en voorin alleen in de herfst en winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobielomachiene
Net even met L&C gebeld...

Na toch wel een 40min wachten kon de vriendelijke man me vertellen de bestelling wel degelijk gebeurd was op 28/09, het order is bevestigd. De informatie van wanneer de boot kwam kon hij zelf niet zien (https://www.hoeghautoline...09-15&fromDate=2021-09-01 ), wat iet wat raar was wij dus wel.

In zweden via de CHAT konden ze me zeggen de levering rond de 10de zou plaatsvinden maar kon de man aan de lijn me niet bevestigen. Normaal duurt het 7a10 dagen na het bevestigen om een levering te plannen wat in totaal 2 a 3 weken na order kan plaats vinden en in bepaalde gevallen 5weken ( invoer, registratie, nummerplaat ed )

Echter via WEBDIV kan ik zelf wel al chassis nr zien, iets wat de man bevestigde maar die kon dus nog veranderen tot op het moment een levering gepland staat. raar maar waar.

Bij navraag welk adres ze hebben voor de levering ( want op de site staat max 5km) vertellen ze me dat voor in België de levering word besproken met de klant zelf aan de telefoon (geen geheim nummer trouwens) er is dan nog geen adres gekend en kan dus bijgevolg overal gebeuren. wat ergens best handig is.

Tot slot, der is totaal geen zicht op in welk stadia de wagen zich bevindt om geleverd te worden, mocht ik de telefoon niet horen sturen ze altijd een mailtje.

Hoe waren jullie ervaringen daarbij?
Nog mensen die vlot geholpen waren in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yungfelix
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01-2022
syjq8ak schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:21:
[...]

Vreemd bij mij was de optie er wel, voor € 1,- extra komt hij hier voor de deur, Volvo dealer komt hem brengen.
Woon net niet in Amsterdam, 1 minuut tot de stadsgrens....
Hier ook, voor €1 afleveren in Delft. Voorheen Volvo dealer in Delft, maar tegenwoordig dichtstbijzijnde Volvo dealer in Den Haag (15 minuten van ons huis).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbbuist
niekvanprooijen schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:31:
[...]

Wij wonen 10km vanaf Groningen en daar komen ze hem overmorgen brengen. Het zal afhangen van een nabije Volvo-dealer denk ik.
In Assen zit Broekhuis Volvo die de Lynk&Co’s uitlevert voor de noordelijke 3 provincies. Tevens zijn ze daar in onderhoud.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Peter Vinke
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-10-2024
BPi schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:24:
Mattenloods.nl is ook al bezig met kijken naar het leveren van matten.
Uit interesse contact met ze opgenomen.
Zodra ze goed hebben kunne opmeten kunnen ze ze in verschillende kwaliteiten leveren.
Misschien wel zwart met een blauwe accent randje? :)
Rubbermatten schijnen eenvoudiger te maken dan die met een opstaande rand. En net die met de rand vind ik zelf erg fijn. Ook al jaren in Volvo's gehad. Hele jaar door achterin bij de kinderen en voorin alleen in de herfst en winter.
Klopt, ik ben vandaag bij Mattenloods.nl geweest. Ze hebben alle maten opgenomen en gaan er mee aan de slag. De achtermatten die standaard achter in de Lynk & Co 01 zitten zijn veel te klein en schuiven daarom te veel, die gaan ze zeker groter maken. Bij Mattenloods.nl geen kosten om de mal te maken…. Ik zou dus dus nog even geduld hebben om zelf een mal te bekostigen waar die andere leverancier dan verder profijt van gaat hebben. Het gaat echter een week of wat duren (exacte tijd bij mij helaas niet bekend) voor de matten gemaakt zijn, komen uit polen begreep ik. Indien gewenst kan ik jullie een update geven zodra ik meer weet.

Solar 2340WP | 9xBYD 260P6-36 | SolarEdge SE2200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
in2design schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:16:
Ik volg jouw stelling. Het is eigenlijk aan L&C om degelijke matten te voorzien en doen ze dat niet, dan zij zijn aansprakelijk voor eventuele gebruiksschade zolang je de matten "normaal" hebt gebruikt. Tenzij je natuurlijk andere matten zou willen voor bepaalde esthetische redenen, maar je moet het niet doen om schade te voorkomen.

Dat gezegd zijnde, moet je niet voor elke mat een andere mal hebben? Dat zijn dan vier mallen en dus 400 EUR?

Uiteraard moet je ook de originele matten bewaren voor als je de auto terug zou inleveren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hjsanders1
Peter Vinke schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:08:
[...]

Klopt, ik ben vandaag bij Mattenloods.nl geweest. Ze hebben alle maten opgenomen en gaan er mee aan de slag. De achtermatten die standaard achter in de Lynk & Co 01 zitten zijn veel te klein en schuiven daarom te veel, die gaan ze zeker groter maken. Bij Mattenloods.nl geen kosten om de mal te maken…. Ik zou dus dus nog even geduld hebben om zelf een mal te bekostigen waar die andere leverancier dan verder profijt van gaat hebben. Het gaat echter een week of wat duren (exacte tijd bij mij helaas niet bekend) voor de matten gemaakt zijn, komen uit polen begreep ik. Indien gewenst kan ik jullie een update geven zodra ik meer weet.
Top! Ik heb de rubber matten van de XC40 besteld van Winparts dus ga ze morgen even testen en laat hier weten of dat goed gaat/past

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• niekvanprooijen
jbbuist schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:47:
[...]

In Assen zit Broekhuis Volvo die de Lynk&Co’s uitlevert voor de noordelijke 3 provincies. Tevens zijn ze daar in onderhoud.
Was ik vanmiddag dus ff voor niks langs Volvo Groningen gereden om te kijken of ie er al stond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexterd83
Woon zelf op op 10 min rijden van een Volvo dealer. Hopelijk hoeven we niet onze auto naar een dealer aan de andere kant van het land te brengen als er een update is. Wel is me een aantal maanden geleden door een medewerker verteld dat ik de auto zelf moet terug brengen naar Amsterdam als ik het abonnement stop bij Lynk & Co. Ik moest dan ook gelijk iets van 370 euro aftikken voor administratie. Er blijft veel onduidelijk.
niekvanprooijen schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:31:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
dexterd83 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:54:
Woon zelf op op 10 min rijden van een Volvo dealer. Hopelijk hoeven we niet onze auto naar een dealer aan de andere kant van het land te brengen als er een update is. Wel is me een aantal maanden geleden door een medewerker verteld dat ik de auto zelf moet terug brengen naar Amsterdam als ik het abonnement stop bij Lynk & Co. Ik moest dan ook gelijk iets van 370 euro aftikken voor administratie. Er blijft veel onduidelijk.

[...]
In het topic werd vermeld dat dat enkel van toepassing zou zijn als je gebruik zou maken van je wettelijk herroepingsrecht (binnen de 14 dagen), maar niet bij het stopzetten van het abonnement. Ze communiceren alleszins nergens dat je die 370 EUR zo moeten betalen bij het stopzetten van het abonnement, dus ik zou ze in elk geval betwisten. Trouwens, ook het koppelen van het herroepingsrecht aan kosten is illegaal. Vraag mij dus af wanneer je die 370 EUR zou moeten betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
Shovel87 schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:38:

Ik zal een van de eerste zijn die de schadeafhandeling zal ondergaan bij Lynk & Co _/-\o_

[Afbeelding]
@Shovel87
Is hier al een update van geweest? Ben benieuwd hoe dat proces verloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram01
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-01-2022
Laat volgende week alle blauwe delen inkl. blauwe delen op de velgen wrappen in carbon.
Vind die blauwe delen spuuglelijk, lijkt net of het nog in de beschermfolie zit.
(Zwarte auto)

[ Voor 4% gewijzigd door bram01 op 04-10-2021 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Laatst online: 14-03 14:09
@bram01 Laat je even weten wat ze daarvan vinden bij Lynk & Co? Ben benieuwd wat er gebeurt als je auto onderhouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram01
Weet iemand of je de auto kan laden op 13A ipv met de standaard kabel van 10A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram01
m_a_rnix schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:40:
@bram01 Laat je even weten wat ze daarvan vinden bij Lynk & Co? Ben benieuwd wat er gebeurt als je auto onderhouden wordt.
Ach zolang je de auto maar weer standaard inlevert aan het einde van de rit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
bram01 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:36:
Laat volgende week alle blauwe delen inkl. blauwe delen op de velgen wrappen in carbon.
Vind die blauwe delen spuuglelijk, lijkt net of het nog in de beschermfolie zit.
(Zwarte auto)
Dat idee had ik ook, maar eerlijk is eerlijk, ik begin er al aan te wennen.. deel aub een foto van het resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Rmaxx schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:49:
[...]

Dat idee had ik ook, maar eerlijk is eerlijk, ik begin er al aan te wennen.. deel aub een foto van het resultaat!
Jij hebt hem nog niet binnen toch, wel al een leverdatum gehad? We hebben volgens mij dezelfde dag besteld (24/9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Laatst online: 14-03 14:09
bram01 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:42:
[...]

Ach zolang je de auto maar weer standaard inlevert aan het einde van de rit.
Er staat nergens dat je de hele ‘rit’ dezelfde auto houdt hè…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram01
Rmaxx schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:49:
[...]

Zal ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram01
m_a_rnix schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:54:
[...]

Jawel, daar heb ik specifiek naar gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexterd83
Dat hoop ik toch wel. Anders moet ik steeds parkmobile en onze parkeervergunning wijzigen.
Er staat ook nergens dat ik om de zoveel tijd een nieuwe auto krijg..
m_a_rnix schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:54:
[...]

[ Voor 10% gewijzigd door dexterd83 op 04-10-2021 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarskeK
Vraagje: net thuis gekomen in de Pure stand en de auto weggezet met nog 14 kilometer in de accu. Daarna, 2 uurtjes later, de auto weer gebruikt om naar de laadpaal te rijden.

Het viel me op dat er geen actieradius meer gegeven wordt van de accu, de Pure stand niet beschikbaar is en dat de auto in de hybride stand wel elektrisch rijdt. Als ik dat in het menu zoek naar de status, dan heeft de accu nog 4% lading (na een blokje om).

Meer van jullie deze ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JelmerBrink
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-03 17:07
vistu schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:53:
[...]

Jij hebt hem nog niet binnen toch, wel al een leverdatum gehad? We hebben volgens mij dezelfde dag besteld (24/9).
Hier op dezelfde dag besteld, nog geen telefoontje gehad om de aflevering te bespreken.
Vandaag even gechecked op de site, op de pagina voor betaalgeschiedenis staat “de auto komt eraan!”. Dus dat zit in ieder geval nog goed :p.
Ben het wachten wel aardig zat aan het worden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LarskeK
jbbuist schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:07:
[...]

Ja, lijkt onbalans ergens in een wiel te zitten. Maar na 3 dagen in bezit kan ik nog niet een duidelijk patroon ontdekken. Mocht het aanhouden, dan ga ik zeker even een belletje wagen voor een checkup.
Zal ze komende week eens op de Hunter laten hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobielomachiene
JelmerBrink schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:17:
[...]

Hier op dezelfde dag besteld, nog geen telefoontje gehad om de aflevering te bespreken.
Vandaag even gechecked op de site, op de pagina voor betaalgeschiedenis staat “de auto komt eraan!”. Dus dat zit in ieder geval nog goed :p.
Je bericht deed me iets nazien:
Op 02/10 stond order bevestigd en inderdaad vandaag " de auto komt eraan"
Heb hem 29/09 besteld na een week problemen om dit online te doen en is per direct van CC gegaan. Geen idee hoelang dat er al staat. wel effe gebeld vandaag en ze hadden toen bevestig de auto wel degelijk besteld was ed. Had zelfs het Chassisnummer, maar dit kon tot op het laatste wel wijzigen. benieuwd wanneer ze dan bellen om te leveren in Belgie.

Heb een zwarte met trekhaak gevraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
dexterd83 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:01:
Dat hoop ik toch wel. Anders moet ik steeds parkmobile en onze parkeervergunning wijzigen.
Er staat ook nergens dat ik om de zoveel tijd een nieuwe auto krijg..

[...]
bram01 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:01:
[...]

Jawel, daar heb ik specifiek naar gevraagd.
Op basis van de voorwaarden kan dat wel. En ik weet van in ieder geval 2 mensen dat ze al bezig zijn met hun tweede 01 (agv technische problemen met de eerste)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DL77VjOLpxsutNE04PFkU54aLa8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/caGNQrrpl2XeKR0ip8XfKgre.jpg?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door Oizo1981 op 04-10-2021 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
vistu schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:53:
[...]

Klopt, volledig op fotos en video gebaseerde mening, + de testritauto natuurlijk.... nog geen datum helaas, wellicht later door trekhaak, collega tweaker die hem 10 min later heeft besteld heeft dat wel al , maar regio a'dam en zonder trekhaak

[ Voor 19% gewijzigd door Rmaxx op 04-10-2021 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
JelmerBrink schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:17:
[...]

Heb je al een vin nummer bij je account staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
Flying Hawkic schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:58:
[...]

In het topic werd vermeld dat dat enkel van toepassing zou zijn als je gebruik zou maken van je wettelijk herroepingsrecht (binnen de 14 dagen), maar niet bij het stopzetten van het abonnement. Ze communiceren alleszins nergens dat je die 370 EUR zo moeten betalen bij het stopzetten van het abonnement, dus ik zou ze in elk geval betwisten. Trouwens, ook het koppelen van het herroepingsrecht aan kosten is illegaal. Vraag mij dus af wanneer je die 370 EUR zou moeten betalen.
Die €350/370 inderdaad alleen als je binnen de eerste 14 dagen opzegd. Maar dan krijg je de €500 terug. Staat allemaal in de voorwaarden.
Die €350 is dus ook de compensatie voor gereden kilometers/slijtage etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHsWGUgSG2YzBf5cH3k8ePsiINI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I1cgw9KwYUxX8cvwy4RHoTIK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/By3t7TuWS5QN57YhH7EmaOgBk5Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Vlo1BBtRgCx5G8YUHiXr12fA.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelmerBrink
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-03 17:07
Rmaxx schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:48:
[...]

Heb je al een vin nummer bij je account staan?
Als dat het nummer is onder “jouw membership” dan heb ik inderdaad een VIN nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
JelmerBrink schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:44:
[...]

Als dat het nummer is onder “jouw membership” dan heb ik inderdaad een VIN nummer.
Jes, die idd... benieuwd wanneer ze bellen/leveren.. zal geen maand meer duren nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuurmania
  • Laatst online: 28-10-2021
(Zwarte auto)
Waar moet je dan ongeveer aan denken qua kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-08 15:14
Het verbruik van benzine doet soms erg raar weet niet of het ander ook opvalt. Zet auto op hybride en vervolgens optie bespaar accu voor later dan springt hij bij mij over op benzine logische maar als je dan naar het verbruik kijk. Dan zie ik de eerste 5 min verbruik tussen de 11,3 l/100km en de 13,7l/100km na pas een minuut of 5 op constante snelheid op snelweg 100 zakt hij langzaam terug naar 5,6l/100km.

zelfde met de accu ik laad vanavond de accu op tot 96% openbarelaadpaal geeft aan bereik 77km stap in de auto rij 800 meter naar mijn eigen parkeerplek met 20 km/uur. zet auto neer en kan nog 67 km rijden -10 km over stuk van 800 meter.

Andere dit ook

[ Voor 23% gewijzigd door Fibrenl op 04-10-2021 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
Fibrenl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:05:
Het verbruik van benzine doet soms erg raar weet niet of het ander ook opvalt. Zet auto p
Op hybride en vervolgens optie bespaar accu voor later dan springt hij bij mij over op benzine logische maar als je dan naar het verbruik kijk. Dan zie ik de eerste 5 min verbruik tussen de 11,3 l/100km en de 13,7l/100km na pas een minuut of 5 op constante snelheid op snelweg 100km zakt hij langzaam terug naar 5,6l/100km.
Gewoon je zware rechter voet beheersen?
(heb ik ook last van)

Het blijft een auto van bijna 2 ton zwaar, en als je in de stad rijdt dan verbruikt ie meer vanwege steeds optrekken.

En op snelweg hoeft de motor niet zo hard te trekken omdat de auto al aan het rollen is.
En daardoor gaat je verbruik meter omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Muro01 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:14:
[...]

Gewoon je zware rechter voet beheersen?
(heb ik ook last van)

Het blijft een auto van bijna 2 ton zwaar, en als je in de stad rijdt dan verbruikt ie meer vanwege steeds optrekken.

En op snelweg hoeft de motor niet zo hard te trekken omdat de auto al aan het rollen is.
En daardoor gaat je verbruik meter omlaag.
Het verbruik op de snelweg is op cruisecontrol op 100 en dan is het 5 min lang hoog verbruik daarna loopt hij langzaam terug. Dus nee is niet mijn rechtervoet :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basss
  • Niet online
Bij ons in brugge zijn twee wagens, derde onderweg, thuis geleverd ging allemaal vlot en soepel. De voor geschiedenis was drama met communicatie enz. Echter na bestelling plaatsen is alles perfect verlopen
mobielomachiene schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:30:
Net even met L&C gebeld...

Na toch wel een 40min wachten kon de vriendelijke man me vertellen de bestelling wel degelijk gebeurd was op 28/09, het order is bevestigd. De informatie van wanneer de boot kwam kon hij zelf niet zien (https://www.hoeghautoline...09-15&fromDate=2021-09-01 ), wat iet wat raar was wij dus wel.

In zweden via de CHAT konden ze me zeggen de levering rond de 10de zou plaatsvinden maar kon de man aan de lijn me niet bevestigen. Normaal duurt het 7a10 dagen na het bevestigen om een levering te plannen wat in totaal 2 a 3 weken na order kan plaats vinden en in bepaalde gevallen 5weken ( invoer, registratie, nummerplaat ed )

Echter via WEBDIV kan ik zelf wel al chassis nr zien, iets wat de man bevestigde maar die kon dus nog veranderen tot op het moment een levering gepland staat. raar maar waar.

Bij navraag welk adres ze hebben voor de levering ( want op de site staat max 5km) vertellen ze me dat voor in België de levering word besproken met de klant zelf aan de telefoon (geen geheim nummer trouwens) er is dan nog geen adres gekend en kan dus bijgevolg overal gebeuren. wat ergens best handig is.

Tot slot, der is totaal geen zicht op in welk stadia de wagen zich bevindt om geleverd te worden, mocht ik de telefoon niet horen sturen ze altijd een mailtje.

Hoe waren jullie ervaringen daarbij?
Nog mensen die vlot geholpen waren in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobielomachiene
Basss schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:26:
Bij ons in brugge zijn twee wagens, derde onderweg, thuis geleverd ging allemaal vlot en soepel. De voor geschiedenis was drama met communicatie enz. Echter na bestelling plaatsen is alles perfect verlopen

[...]
En wat was het termijn ongeveer? moet toegeven idd chat en bellen want op de 3mails nooit antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
Fibrenl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:16:
[...]

Het verbruik op de snelweg is op cruisecontrol op 100 en dan is het 5 min lang hoog verbruik daarna loopt hij langzaam terug. Dus nee is niet mijn rechtervoet :) :)
Omdat je eerst hebt lopen crossen voordat je op het snelweg kwam, daarom duurt het een tijdje voordat het verbruiksmeter weer terug loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Muro01 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:40:
[...]

Omdat je eerst hebt lopen crossen voordat je op het snelweg kwam, daarom duurt het een tijdje voordat het verbruiksmeter weer terug loopt.
Wel apart dat jij kan vertellen hoe ik rij. Ik heb juist opgelet om te kijken. Doe het zelf eens zal het je ook opvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastjean
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 14:52

Bastjean

Lynk01 sinds 01okt '21

(Zwarte auto)
:P wordt vast gaaf!
Ben ook erg benieuwd naar je foto's! Wat kost zo iets ongeveer?

Bastjean

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram01
Bastjean schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:49:
[...]

:P wordt vast gaaf!
Ben ook erg benieuwd naar je foto's! Wat kost zo iets ongeveer?
460 euro, niet goedkoop

[ Voor 5% gewijzigd door bram01 op 05-10-2021 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shovel87
  • Laatst online: 30-05-2023
Rmaxx schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:17:
[...]

@Shovel87
Is hier al een update van geweest? Ben benieuwd hoe dat proces verloopt...
21 september is er een schade inspectie geweest bij de Volvo dealer. Schade opgenomen voor een kleine 4.000 euro :F .

Sindsdien hang ik geregeld aan de telefoon om een status te krijgen wanneer de herstelwerkzaamheden (+software update) uitgevoerd kunnen worden. Helaas nog geen duidelijkheid over... Vandaag maar weer eens bellen met de technische dienst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 01:47
niekvanprooijen schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:02:
Kenteken is bekend (via chat gevraagd en met 1 minuut reactie, top!). Gelukkig wel een nieuwe *O*
Volgens de RDW fiscale waarde €39.000,- maar heb toch echt met trekhaak besteld. Kleur klopt wel. Ik ben benieuwd wat hier woensdag voor de deur staat!
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de aan-/afwezigheid van de trekhaak? Ondanks je fiscale waarde van 39K wel gewoon een trekhaak aanwezig?
En het kenteken wat je via de chat te horen kreeg, is dat ook werkelijk diegene die je geleverd hebt gekregen? Ik kreeg namelijk via de chat te horen dat dit op het laatste moment nog kan wijzigen....

Ik ben vooral benieuwd naar je trekhaak. Bij mij namelijk hetzelfde verhaal: fiscale waarde 39K en toch met trekhaak besteld. Donderdag komt ie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Ik zie het wel meer voorbij komen, maar de trekhaak wordt toch gewoon gemonteerd als accessoire achteraf? Die telt dan niet mee voor de fiscale waarde. Althans dat is mijn ervaring met lease autos de afgelopen 12 jaar.

De fiscale waarde heeft te maken met ‘fabriek af’. Alles wat je er achteraf op laat zetten bij de dealer wordt niet mee gerekend en daar betaal je ook geen bijtelling over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basss
  • Niet online
de eerste wagen was een drama, 9 maanden gewacht met zeer slecht communicatie.
andere wagens. aanmelden en binnen 2 weken kunnen betellen en uitlevering binnen 3/4 weken
mobielomachiene schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:33:
[...]

En wat was het termijn ongeveer? moet toegeven idd chat en bellen want op de 3mails nooit antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Shovel87 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:45:
[...]

21 september is er een schade inspectie geweest bij de Volvo dealer. Schade opgenomen voor een kleine 4.000 euro :F .

Sindsdien hang ik geregeld aan de telefoon om een status te krijgen wanneer de herstelwerkzaamheden (+software update) uitgevoerd kunnen worden. Helaas nog geen duidelijkheid over... Vandaag maar weer eens bellen met de technische dienst..
Heb je wel vervangende auto? Of rijd je nog in die met schade?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
Xecuter NL schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:09:
Ik zie het wel meer voorbij komen, maar de trekhaak wordt toch gewoon gemonteerd als accessoire achteraf? Die telt dan niet mee voor de fiscale waarde. Althans dat is mijn ervaring met lease autos de afgelopen 12 jaar.

De fiscale waarde heeft te maken met ‘fabriek af’. Alles wat je er achteraf op laat zetten bij de dealer wordt niet mee gerekend en daar betaal je ook geen bijtelling over.
Ja lijkt me wel idd.. er staan wel meer fouten in de rdw lijst.. van 3.900 tot 839.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niekvanprooijen
nrdnmg schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:59:
[...]

Hoe is het eigenlijk afgelopen met de aan-/afwezigheid van de trekhaak? Ondanks je fiscale waarde van 39K wel gewoon een trekhaak aanwezig?
En het kenteken wat je via de chat te horen kreeg, is dat ook werkelijk diegene die je geleverd hebt gekregen? Ik kreeg namelijk via de chat te horen dat dit op het laatste moment nog kan wijzigen....

Ik ben vooral benieuwd naar je trekhaak. Bij mij namelijk hetzelfde verhaal: fiscale waarde 39K en toch met trekhaak besteld. Donderdag komt ie....
Ik kan het je morgen vertellen, dan komt ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
donny_p schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:09:
Zijn er inmiddels al succesvolle verhuur-ervaringen? Heb wil interesse om de 01 een keertje te huren om uit te proberen voordat ik eventueel zelf een abbonnement afsluit. Gebruik de auto eigenlijk niet heel veel, en hij heeft net weer een verse APK + beurt (dus wil eigenlijk nog wel even doorrijden voorlopig), maar ben wel erg nieuwsgierig naar de Lynk ;)
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Geregeld geprobeerd, maar elke keer een foutmelding over een payment error. Mij niet gelukt dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muro01
Fibrenl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:48:
[...]

Wel apart dat jij kan vertellen hoe ik rij. Ik heb juist opgelet om te kijken. Doe het zelf eens zal het je ook opvallen :)
Ok ik heb niks gezegd 😕🙍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sjURYv52mCTFaGkj1B5DT7RZnJ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DxXmHYASHjWi8F1ngxXw4Wv7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7t1_tRcChyu0mmNgpLCzqF6nO-Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NuJ0Xc4Ndrab6AWbSbxLJZau.jpg?f=fotoalbum_large

Effe door de wasstraat in Antwerpen 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Nice :) Jij hebt kenteken die ik graag wilde, DH op het einde ;)

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
nrdnmg schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:59:
[...]

Bij mij staat ook €39.000 maar ik heb toch echt een trekhaak. Is volgens mij niet meer betrouwbaar en wordt momenteel gezien als achteraf gemonteerd accessoire waardoor het niet meer in die waarde zit. Kenteken geleverd dat ze eerder aankondigde.

[ Voor 42% gewijzigd door Oizo1981 op 05-10-2021 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
Ik heb geprobeerd met het account van mijn vrouw mijn auto te huren maar krijg idd ook steeds een payment error. Nee, dus. Sowieso zie ik (ook op FB) nog heel weinig geslaagde (ver)huurpogingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PkZZP
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-09 17:46
MXdar2 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:24:
Ik rijd veelal in stand B, maar ook in stand D vind ik dat de rem erg fel is. Ik hoef maar even het pedaal in te drukken om tot stilstand te komen en de bijrijder schiet in zijn/haar gordel. Regelmatig voel ik ook de ABS geactiveerd worden bij het remmen tot stilstand. Herken jullie dit, of ligt het aan mijn auto (of rijstijl 😋).
Voor mij eveneens stand B en de 'lane' functie direct uitzetten. Daar wordt je (in de stad) niet vrolijk van. Het is een topwagen, niets te klagen. Alleen de App van PlugSurfing, daar moet een professional naar kijken. Werkt verre van optimaal, en het inloggen is ook een kleine verzoeking :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbbuist
Zoals wellicht al vaker is aangehaald in dit forum blijkt de auto in Nederland (nog) geen schade inzittenden verzekering te hebben. Vandaag aan de telefoon werd dat ook nogmaals bevestigd. Ik heb gevraagd of de verzekeringskwestie geëscaleerd kan worden. Er zijn ook bij Lynk&Co regelmatig vragen over dit onderwerp.

Hoe hebben jullie dit gecovered? Extern afgesloten of situatie voor time being geaccepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
Zowel van stand B als van de "lane" functie heb ik nooit last en een extra attentie bij "slordig" rijden kan nooit kwaad lijkt me. Alleen bij wegwerkzaamheden waarbij witte strepen staan waar je "normaal" niet hoort te rijden is het even opletten/uitzetten. Ik ben toch wel benieuwd waarom jullie daar (veel) meer last van hebben. Wellicht toch beter/netter rijden ;-)? De B is overigens wel wat minder bij gebruik van de ACC op N wegen, dan remt het systeem soms wel erg brusk af. Als ik zelf het gaspedaal bedien is het geen probleem (was wel even wennen maar net als de relatief hoge zit gaat dat eigenlijk verrassend snel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
jbbuist schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:00:
Zoals wellicht al vaker is aangehaald in dit forum blijkt de auto in Nederland (nog) geen schade inzittenden verzekering te hebben. Vandaag aan de telefoon werd dat ook nogmaals bevestigd. Ik heb gevraagd of de verzekeringskwestie geëscaleerd kan worden. Er zijn ook bij Lynk&Co regelmatig vragen over dit onderwerp.

Hoe hebben jullie dit gecovered? Extern afgesloten of situatie voor time being geaccepteerd?
Schade van andere inzittenden valt onder de WA-dekking van de bestuurder. Schade van de bestuurder is dus het enige dat niet standaard gedekt is. Daarvoor heb ik een persoonlijke ongevallenverzekering (had ik voor lynk en co ook al) van een paar tientjes per jaar die dekt alle ongevallen binnen en buitenshuis, ook in het verkeer (tenzij ernstige schuld aan het veroorzaken van het ongeval).

Schade inzittenden is overigens bij vrijwel elke verzekering een optie, net als rechtsbijstand. Ik denk dat veel mensen dat eerder ook niet hadden maar zich er misschien niet van bewust waren.

[ Voor 12% gewijzigd door Oizo1981 op 05-10-2021 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjsanders1
Rubber matten van Winparts voor de XC40 (hoewel van vrij matige kwaliteit) lijken redelijk te passenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MOKSqZaDD5jHi2w2962wl-1xKx4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p4dNCxujVtg3kSvc8NSmEKiI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qvur58jUlY2eKDRdyTxhHW1EABY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bhiW7jGzJkH6HIZ8gF6ml3Je.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tqrxofE0y-X1VI9G7NrihRIjUbw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p9egYpZWA9eugOSOiBR8Ap0c.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 85% gewijzigd door hjsanders1 op 05-10-2021 12:25 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 181 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.