Klopt, heb ik ook een paar keer vandaag gehad....is de nieuwigheid denk ik
!
heb de app opnieuw geinstalleerd.. had ik niet moeten doen.. kom er nu helemaal niet meer in, en ww reset doet niks.. geen mail (ook niet in spamfilter ) .. nieuwigheid....hmmm
Yeah vandaag mogen ophalen. Wat een vette bak zeg!
Eerste 100km zit erop en ben zeer te spreken, deze kwaliteit had ik niet verwacht.
De eerste 10km wat problemen gehad met het wegvallen van verbinding met telefoon daarna niet meer.
Eerste 100km zit erop en ben zeer te spreken, deze kwaliteit had ik niet verwacht.
De eerste 10km wat problemen gehad met het wegvallen van verbinding met telefoon daarna niet meer.
[ Voor 71% gewijzigd door green-tea op 29-09-2021 17:47 ]
Winterbanden zullen aangeboden worden als optie tegen bijbetaling. Verwachte meerprijs is €75 gedurende 6 maanden. Ze zullen dus niet zomaar/automatisch vervangen worden.Muro01 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:25:
[...]
Zijn gewoon zomerbanden, denk dat ze binnenkort wel vervangen worden voor winterbanden.
...Ik vond de trekhaak al prijzig...Oizo1981 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:06:
[...]
Winterbanden zullen aangeboden worden als optie tegen bijbetaling. Verwachte meerprijs is €75 gedurende 6 maanden. Ze zullen dus niet zomaar/automatisch vervangen worden.

375 per seizoen werd mij verteld.Oizo1981 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:06:
[...]
Winterbanden zullen aangeboden worden als optie tegen bijbetaling. Verwachte meerprijs is €75 gedurende 6 maanden. Ze zullen dus niet zomaar/automatisch vervangen worden.
Is het nu 75 per seizoen of per seizoen 375?
Vandaag heb ik een hoesje besteld voor de autosleutel. Mooi is het misschien niet, maar zo zorg je er wel voor dat de sleutel niet beschadigd raakt
Link naar Ali
Volgens mij heb je hem nog niet (21 dagen) maar heb je wel alvast 5 sterren recensie gegevendexterd83 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:12:
Vandaag heb ik een hoesje besteld voor de autosleutel. Mooi is het misschien niet, maar zo zorg je er wel voor dat de sleutel niet beschadigd raaktLink naar Ali
maar vooruit, ik heb hem voor dat tientje ook besteld.
Voor de mensen die hem liever in handgemaakt leder hebben, voor 5 euro meer ben je erbij
https://nl.aliexpress.com/item/1005001883953657.html
[ Voor 15% gewijzigd door Ruytertje op 29-09-2021 21:30 ]
Zelf ook ingeschreven voor deze auto, ik vind dat je wel aardig veel krijgt voor het geld.
Alleen zijn de extra km’s wel erg duur, dit kost via lease vaak rond de 7-9 cent per km.
Ik heb (nog) niet het hele topic door gelezen, maar is er ook een mogelijkheid tot koop na x maanden? Reden om voor deze auto te kiezen is dat ik er niet jaren aan vast wil zitten.
Alleen zijn de extra km’s wel erg duur, dit kost via lease vaak rond de 7-9 cent per km.
Ik heb (nog) niet het hele topic door gelezen, maar is er ook een mogelijkheid tot koop na x maanden? Reden om voor deze auto te kiezen is dat ik er niet jaren aan vast wil zitten.
Druk en zetfouten voorbehouden.
Haha nee dat ben ik niet in de review. Dat is iemand anders
Ik ben dus niet de enige gek die op Ali zoekt naar Lynk & Co 
Ruytertje schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:24:
[...]
Volgens mij heb je hem nog niet (21 dagen) maar heb je wel alvast 5 sterren recensie gegeven
Voor de mensen die hem liever in handgemaakt leder hebben, voor 5 euro meer ben je erbij![]()
Maar in de lease betaal je weer veel meer per maand voor de auto. Volgens mij is ''huur'' een betere vergelijking. Bij een auto huren ligt de km prijs weer aanzienlijk hoger dan bij Lynk & Co.
Heb je al enig idee wanneer je de auto gaat ontvangen?
Heb je al enig idee wanneer je de auto gaat ontvangen?
EiT schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:33:
Zelf ook ingeschreven voor deze auto, ik vind dat je wel aardig veel krijgt voor het geld.
Ben vanmorgen met voorverwarming begonnen terwijl de auto aan nog aan het laden was aan een paal.
Was vannacht best wel koud en wat is het lekker als je in een verwarmde auto instapt.
Eerst de kinderen naar school gebracht en daarna na de tankstation om een bakje koffie te doen.
Ik kom aanrijden en er stond een groepje mensen, ze keken verbaasd naar de auto (zeker nooit gezien?). Ik parkeer en was nog maar net uitgestapt en werd aangesproken door iemand uit dat groepje.
"Meneer mijn vriend zegt dat het een Maserati is, klopt dat?" Ik keek hem verbaasd aan en zei gelijk "Het is een Chinese auto" Die man keek mij met eerst met ongeloof aan en riep naar zijn vrienden"Het is een Chinees!!' Ik liep lachend naar binnen. Na een bakje koffie reed ik naar het postkantoor voor wat briefpost, wat me opviel is dat je met wachten hier en daar je de auto niet hoeft uit te doen en gewoon kan genieten van de verwarming (hij draait toch op elektriciteit) en je bespaart het milieu.
Na postkantoor ben ik naar de ziekenhuis geweest voor fysiotherapie, lekker cruisend op elektriciteit. Hoeft niet te snel maar als ik even goed wil optrekken dan doet ie dat prima op elektriciteit ZONDER de verbrandingsmotor.
Daarna doorgereden naar de Albert Heijn en naar nog wat plekken.
Al met al hele dag rond gereden en heb een litertje benzine verbruikt.
En dat is ook zoiets hé, je merkt niet eens dat je af en toe onbewust de verbrandingsmotor aanspreekt.
Ik heb wat screenshots gemaakt van het verbruik, ook over een lange rit van Amsterdam naar Antwerpen en korte ritjes hier in Antwerpen.:strip_exif()/f/image/pan4o620vI7Roe0oQ4wMHV0F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GgvBb3j7sCFHvVteGYpASZ2C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D7muWQEztxp8fzUKB8rAR2ij.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G9kVQRXsDhBljHE8HylAbzCT.jpg?f=fotoalbum_large)
Was vannacht best wel koud en wat is het lekker als je in een verwarmde auto instapt.
Eerst de kinderen naar school gebracht en daarna na de tankstation om een bakje koffie te doen.
Ik kom aanrijden en er stond een groepje mensen, ze keken verbaasd naar de auto (zeker nooit gezien?). Ik parkeer en was nog maar net uitgestapt en werd aangesproken door iemand uit dat groepje.
"Meneer mijn vriend zegt dat het een Maserati is, klopt dat?" Ik keek hem verbaasd aan en zei gelijk "Het is een Chinese auto" Die man keek mij met eerst met ongeloof aan en riep naar zijn vrienden"Het is een Chinees!!' Ik liep lachend naar binnen. Na een bakje koffie reed ik naar het postkantoor voor wat briefpost, wat me opviel is dat je met wachten hier en daar je de auto niet hoeft uit te doen en gewoon kan genieten van de verwarming (hij draait toch op elektriciteit) en je bespaart het milieu.
Na postkantoor ben ik naar de ziekenhuis geweest voor fysiotherapie, lekker cruisend op elektriciteit. Hoeft niet te snel maar als ik even goed wil optrekken dan doet ie dat prima op elektriciteit ZONDER de verbrandingsmotor.
Daarna doorgereden naar de Albert Heijn en naar nog wat plekken.
Al met al hele dag rond gereden en heb een litertje benzine verbruikt.
En dat is ook zoiets hé, je merkt niet eens dat je af en toe onbewust de verbrandingsmotor aanspreekt.
Ik heb wat screenshots gemaakt van het verbruik, ook over een lange rit van Amsterdam naar Antwerpen en korte ritjes hier in Antwerpen.
:strip_exif()/f/image/pan4o620vI7Roe0oQ4wMHV0F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GgvBb3j7sCFHvVteGYpASZ2C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D7muWQEztxp8fzUKB8rAR2ij.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G9kVQRXsDhBljHE8HylAbzCT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qzfV64g5Pxn5W30dqP4Cjtve.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb deze bestelddexterd83 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:12:
Vandaag heb ik een hoesje besteld voor de autosleutel. Mooi is het misschien niet, maar zo zorg je er wel voor dat de sleutel niet beschadigd raaktLink naar Ali
:strip_exif()/f/image/9sE0rpUqyRn4OX71hSPHF9YH.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaaf. Ik moest bij deze een beetje denken aan de kleuren van M3.
Hahaha, klopt wel een beetje.dexterd83 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:03:
Gaaf. Ik moest bij deze een beetje denken aan de kleuren van M3.
[...]
Is een extra behuizing met M kleuren waardoor je sleutel wat groter wordt.
Hallo, Ik heb al veel van de posts hier gelezen, maar nog niet veel gezien m.b.t. verzekeringspakket bij mnd membership.
Door Lynk&co is mij verteld dat WA, volledig casco (all-risk) en pechhulp is verzekerd, maar géén aanvullende schade inzittenden verzekering (SIV). Ook is dit niet bij te verzekeren.
Iemand hier ervaring mee? Is deze SIV op een of andere manier bij te verzekeren?
Door Lynk&co is mij verteld dat WA, volledig casco (all-risk) en pechhulp is verzekerd, maar géén aanvullende schade inzittenden verzekering (SIV). Ook is dit niet bij te verzekeren.
Iemand hier ervaring mee? Is deze SIV op een of andere manier bij te verzekeren?
Heb er al 3, maar nog geen sleutel of auto hahadexterd83 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:34:
Haha nee dat ben ik niet in de review. Dat is iemand andersIk ben dus niet de enige gek die op Ali zoekt naar Lynk & Co
[...]

Wat groter? Zeg maar HUGE..Muro01 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:24:
[...]
Hahaha, klopt wel een beetje.
Is een extra behuizing met M kleuren waardoor je sleutel wat groter wordt.
:strip_exif()/f/image/3ZkVISg9zn0vue780eLZg9MH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door Rmaxx op 29-09-2021 22:40 ]
Het is wel een Chinees hé 😂, dan mag je alles kopiëren 🤣green-tea schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:07:
[...]
Dit kan je niet makenM strepen foei
Misschien komt er een 01 M pakket uit weet jij veel😉😅
Kenteken is bekend (via chat gevraagd en met 1 minuut reactie, top!). Gelukkig wel een nieuwe
Volgens de RDW fiscale waarde €39.000,- maar heb toch echt met trekhaak besteld. Kleur klopt wel. Ik ben benieuwd wat hier woensdag voor de deur staat!

Volgens de RDW fiscale waarde €39.000,- maar heb toch echt met trekhaak besteld. Kleur klopt wel. Ik ben benieuwd wat hier woensdag voor de deur staat!
[ Voor 6% gewijzigd door niekvanprooijen op 30-09-2021 10:02 ]
Hoe kom je in de chat?niekvanprooijen schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:02:
Kenteken is bekend (via chat gevraagd en met 1 minuut reactie, top!). Gelukkig wel een nieuwe![]()
Daar was ik ook benieuwd naar, maar wel het volgende gevonden online:AWAW schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:27:
Hallo, Ik heb al veel van de posts hier gelezen, maar nog niet veel gezien m.b.t. verzekeringspakket bij mnd membership.
https://www.marsh.com/con...ekering%20Inzittenden.pdf
Bij het ondertekenen van je uiteindelijke contract zal hier een verwijzing naar moeten worden gegeven (Algemene voorwaarden), maar aangezien ik 1 van de vele in de wachtrij ben, heb ik nog geen contract waar ik dat in kan checken? Misschien dat 1 van de gelukkigen (met contract) dit kan checken?
Gefeliciteerd 🎉🥳niekvanprooijen schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:02:
Kenteken is bekend (via chat gevraagd en met 1 minuut reactie, top!). Gelukkig wel een nieuwe![]()
Toch maf dat, welke browser ik ook gebruik, het chat knopje gewoon niet werkt.....

Of je whitelist ff......

[ Voor 31% gewijzigd door nrdnmg op 30-09-2021 10:25 ]
Juist goed... dan werkt je adblocker en antitracking.nrdnmg schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:22:
[...]
Toch maf dat, welke browser ik ook gebruik, het chat knopje gewoon niet werkt.....
:fill(white):strip_exif()/f/image/acXVf4lpvHlMhtwnzGucNG30.png?f=user_large)
Precies. Heb ik hier eerder gemeld: ik moet pihole uitschakelen om in de chat te kunnen komen...Vorkie schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:24:
[...]
Juist goed... dan werkt je adblocker en antitracking.
[Afbeelding]
Ik weet niet of het mag van L&C maar hier mijn verzekeringscontract;ColVen schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:07:
[...]
Bij het ondertekenen van je uiteindelijke contract zal hier een verwijzing naar moeten worden gegeven (Algemene voorwaarden), maar aangezien ik 1 van de vele in de wachtrij ben, heb ik nog geen contract waar ik dat in kan checken? Misschien dat 1 van de gelukkigen (met contract) dit kan checken?
https://owscd.lynkco.com/...weg-pakket-v1.ashx?rev=-1
Live today! Nobody promised you tomorrow.
Zojuist via chat ook mijn kenteken opgevraagd en die was bekend.
Gelukkig een nieuwe
Volgens RDW fiscale waarde 39.000 terwijl ik ook een trekhaak heb aangevraagd. Kleur wel goed inderdaad.
Ben dan ook benieuwd wat er volgende week donderdag geleverd gaat worden.
Gelukkig een nieuwe

Volgens RDW fiscale waarde 39.000 terwijl ik ook een trekhaak heb aangevraagd. Kleur wel goed inderdaad.
Ben dan ook benieuwd wat er volgende week donderdag geleverd gaat worden.
-
[ Voor 100% gewijzigd door nrdnmg op 30-09-2021 10:40 ]
Die linken ze zelf ook, dus dat is geen probleem denk ik. Overigens kan ik nergens uit de voorwaarden halen dat het verboden zou zijn om iemand anders in de auto te laten rijden (zolang ik aanwezig ben). Wel fijn als ik met een groep vrienden op wintersport ga en niet zelf het hele stuk hoef te rijdenpvanmegen schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:39:
[...]
Ik weet niet of het mag van L&C maar hier mijn verzekeringscontract;
Staat er wel in, alleen gezinsledenvistu schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:55:
[...]
Die linken ze zelf ook, dus dat is geen probleem denk ik. Overigens kan ik nergens uit de voorwaarden halen dat het verboden zou zijn om iemand anders in de auto te laten rijden (zolang ik aanwezig ben). Wel fijn als ik met een groep vrienden op wintersport ga en niet zelf het hele stuk hoef te rijden
Dan zou ik sowieso via de app "verhuren" aan 1 van de vrienden zodat het niet van jouw kilometers af gaat.vistu schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:55:
[...]
Die linken ze zelf ook, dus dat is geen probleem denk ik. Overigens kan ik nergens uit de voorwaarden halen dat het verboden zou zijn om iemand anders in de auto te laten rijden (zolang ik aanwezig ben). Wel fijn als ik met een groep vrienden op wintersport ga en niet zelf het hele stuk hoef te rijden
Kan je daar naar linken? Ik zie dit staan in hun voorwaarden:
Hierbij linkt verzekeringsvoorwaarden naar de pdf die je hierboven ook ziet. Daarin staan alleen uitsluitingen als volgt:De M2M Auto kan worden bestuurd door jou, de contracthouder, en jouw directe gezinsleden die ingeschreven zijn op hetzelfde woonadres als jij (mits zij voldoen aan de eisen als beschreven in Artikel 4), zoals gedefinieerd in de Verzekering. Meer informatie over wie nog meer de M2M Auto mag besturen is te vinden in de verzekeringsvoorwaarden. Het is jouw verplichting ervoor te zorgen dat de personen die jij toestaat met de M2M Auto te rijden zich aan de Gebruiksregels en aan de Overeenkomst houden en hiervoor in aanmerking komen.
Wij betalen niet voor schade, wanneer de bestuurder in de auto reed terwijl dat niet mocht. Hiermee bedoelen we:
• Hij heeft geen geldig rijbewijs.
• Hij heeft niet het rijbewijs dat hoort bij de auto waar hij in rijdt.
• De rechter of de politie heeft besloten dat hij tijdelijk niet mag
rijden.
Oef, dan kom ik goed weg, vorige week hebben verschillende vrienden een stukje met de 01 gereden, onverzekerd dus...
Live today! Nobody promised you tomorrow.
Het blijft natuurlijk een huurauto waarbij de verhuurder een contract heeft met de huurder. Als je dus perse iemand anders wilt laten rijden, dan is de beste constructie dat je je auto verhuurd via L&C. Dan zit het met verzekering helemaal goed en het scheelt je weer km's voor je eigen contract.pvanmegen schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:20:
Oef, dan kom ik goed weg, vorige week hebben verschillende vrienden een stukje met de 01 gereden, onverzekerd dus...
Nu zijn dit wel de uitersten natuurlijk, hoe vaak komt het voor dat je iemand anders laat rijden (buiten je eigen gezin/gezinsleden om) voor. Bij mij in ieder geval een enkele keer per jaar. Dan verhuur je het toch voor het laagste bedrag wat kan.... (geen idee of daar een minimum/maximum aan zit trouwens).
Staat daar toch?vistu schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:10:
[...]
Kan je daar naar linken? Ik zie dit staan in hun voorwaarden:
De M2M Auto kan worden bestuurd door jou, de contracthouder, en jouw directe gezinsleden die ingeschreven zijn op hetzelfde woonadres als jij (mits zij voldoen aan de eisen als beschreven in Artikel 4), zoals gedefinieerd in de Verzekering
En direct daarna:Rmaxx schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:37:
[...]
Staat daar toch?
De M2M Auto kan worden bestuurd door jou, de contracthouder, en jouw directe gezinsleden die ingeschreven zijn op hetzelfde woonadres als jij (mits zij voldoen aan de eisen als beschreven in Artikel 4), zoals gedefinieerd in de Verzekering
Uit deze voorwaarden:Meer informatie over wie nog meer de M2M Auto mag besturen is te vinden in de verzekeringsvoorwaarden.
Dat zou eenieder zijn die op dat moment niet is uitgesloten door de andere voorwaarden hierboven (dronken, geen rijbewijs, etc.). Ik zal het nog bij ze navragen, maar ik denk dat de verzekering dekt als iemand anders dan ik zou besturen (misschien de M2M overeenkomst niet, maar dat is bij een ongeluk mijn minste zorg zolang de verzekering maar dekt).De bestuurder van de auto die op de polis staat.
lijkt me dat je misschien andere mensen op de polis kan/mag zetten, maar vanuit lynk zeggen ze toch duidelijk iedereen op hetzelfde adres met een geldig rijbewijs..vistu schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:39:
[...]
En direct daarna:
[...]
Uit deze voorwaarden:
[...]
Dat zou eenieder zijn die op dat moment niet is uitgesloten door de andere voorwaarden hierboven (dronken, geen rijbewijs, etc.). Ik zal het nog bij ze navragen, maar ik denk dat de verzekering dekt als iemand anders dan ik zou besturen (misschien de M2M overeenkomst niet, maar dat is bij een ongeluk mijn minste zorg zolang de verzekering maar dekt).
dexterd83 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:12:
Posten jullie even een foto van hoe ze er in het echt uit zien? Ben wel benieuwd, waarschijnlijk valt het beetje tegenRuytertje schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:24:
[...]
Volgens mij heb je hem nog niet (21 dagen) maar heb je wel alvast 5 sterren recensie gegeven
Voor de mensen die hem liever in handgemaakt leder hebben, voor 5 euro meer ben je erbij![]()

Een algemene vraag aan de gelukkige rijders van een 01.
Inmiddels zijn jullie allemaal bekend met het laden via een laadpaal en gebruik van laadpassen. In je woon en werk situatie weet je al snel waar ze staan etc. Maar als je ergens anders heen gaat is het vooraf of bij aankomst toch even zoeken waar een laadpaal staat. Heeft de navigatie van de 01 de mogelijkheid om laadpalen te tonen op het scherm en er desgewenst naar toe te navigeren ?
In de Volvo zijn laadpalen via PIO te activeren in het scherm, nl kan dat ook met tankstations, dealers, winkelcentra etc. etc.
Ik ben nieuwsgierig of de 01 dit ook heeft, sta nog in de wacht voor een 01 dus kan het zelf niet testen.
Inmiddels zijn jullie allemaal bekend met het laden via een laadpaal en gebruik van laadpassen. In je woon en werk situatie weet je al snel waar ze staan etc. Maar als je ergens anders heen gaat is het vooraf of bij aankomst toch even zoeken waar een laadpaal staat. Heeft de navigatie van de 01 de mogelijkheid om laadpalen te tonen op het scherm en er desgewenst naar toe te navigeren ?
In de Volvo zijn laadpalen via PIO te activeren in het scherm, nl kan dat ook met tankstations, dealers, winkelcentra etc. etc.
Ik ben nieuwsgierig of de 01 dit ook heeft, sta nog in de wacht voor een 01 dus kan het zelf niet testen.
Je zoekt in Google maps op het woord 'laadpaal' en je krijgt alles te zien op je huidige locatie.RvL01 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:26:
Een algemene vraag aan de gelukkige rijders van een 01.
Hoe moeilijk kan het verder dan nog gaan worden ?
Levering mail net ontvangen voor half oktober,
-24 September de mail gekregen voor de definitieve bestelling.
-23 Aug mail: maak je profiel compleet.
-30/31 Juli aanmelding via Lynk gedaan op de website.
Dus wellicht een hulpmiddel voor de mensen die al een tijdje wachten, en...een beller is sneller, laat je op de "snelle leveringlijst" zetten.
-24 September de mail gekregen voor de definitieve bestelling.
-23 Aug mail: maak je profiel compleet.
-30/31 Juli aanmelding via Lynk gedaan op de website.
Dus wellicht een hulpmiddel voor de mensen die al een tijdje wachten, en...een beller is sneller, laat je op de "snelle leveringlijst" zetten.
Ha dat zou wel tegek zijn.Muro01 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:49:
[...]
Het is wel een Chinees hé 😂, dan mag je alles kopiëren 🤣
Misschien komt er een 01 M pakket uit weet jij veel😉😅
@RvL01 vraagt of de navigatie van de 01 dat kan, niet of Google maps dat kan.Ruytertje schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:18:
[...]
Je zoekt in Google maps op het woord 'laadpaal' en je krijgt alles te zien op je huidige locatie.
Hoe moeilijk kan het verder dan nog gaan worden ?
De 01 gebruikt Here maps die imho toch wel een stuk beperkter is
Is toch wel een aparte werkwijze.
Afgelopen week ook gebeld om te vragen naar de status.
Ik had al via de website aangegeven dat ik graag een zwarte zou ontvangen en bij voorkeur in de maand oktober.
Antwoord van de behulpzame (Engelstalige) dame: I can put you on the high priority list.
Benieuwd of ik een dezer dagen de definitieve bestelling kan plaatsen.
Afgelopen week ook gebeld om te vragen naar de status.
Ik had al via de website aangegeven dat ik graag een zwarte zou ontvangen en bij voorkeur in de maand oktober.
Antwoord van de behulpzame (Engelstalige) dame: I can put you on the high priority list.
Benieuwd of ik een dezer dagen de definitieve bestelling kan plaatsen.
Tot nu toe gaat het best snel...
10 september account aangemaakt
14 september gebeld met de vraag of ik nog meer zou moeten doen
22 mailtje om te bestellen
29 gebeld om afspraak te maken
Leverdatum 11 oktober 👏
Ik ben erg benieuwd, nog nooit een auto besteld/gekocht zonder proefrit
Leverdatum 11 oktober 👏
Ik ga morgen maar weer bellen dan haha... gefeliciteerd! Auto is gewoon goed, no worries..Schuurmania schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:30:
Tot nu toe gaat het best snel...
Leverdatum 11 oktober 👏
Heeft iemand al een inzittendenverzekering kunnen afsluiten ? Ik ben member en ga morgen mijn auto ophalen, maar krijg dit maar niet geregeld.
Ook in de ingebouwde navigatie kun je zoeken naar laadpalen.dixet schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:14:
[...]
@RvL01 vraagt of de navigatie van de 01 dat kan, niet of Google maps dat kan.
:strip_exif()/f/image/7MCsKBZtZ5sXBJm1tOfRHakE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Oizo1981 op 30-09-2021 18:52 ]
Ik kan veel van het hier getoonde enthousiasme over de Lynk 01 onderschrijven. Ik heb er dit weekend in kunnen rijden. Maar de verzekeringsvoorwaarden (500 euro als een niet-zo-genoemd 'eigen risico') en het ontbreken van bijvoorbeeld een inzittendenverzekering, doen bij mij de wenkbrauwen fronsen. Is hier inmiddels al meer over duidelijk?Fweimar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:52:
Heeft iemand al een inzittendenverzekering kunnen afsluiten ? Ik ben member en ga morgen mijn auto ophalen, maar krijg dit maar niet geregeld.
Kan iemand mij vertellen of deze onder de 'elektrische parkeer vergunning' zou vallen in Amsterdam?
Vereisten zijn (o.a.):
- U kunt minimaal 60 kilometer volledig elektrisch rijden met uw auto.
- Uw elektrische auto haalt een snelheid van minimaal 75 kilometer per uur.
Vereisten zijn (o.a.):
Ben hem even kwijt: kan de app nu vanuit 'thuis' worden uitgelezen of de auto 100% geladen is of niet? Bij mij doet hij dit enkel en alleen in of in de directe omgeving van de auto. En dan heb je er dus niet zoveel aan... Als ik het allemaal goed volg, hebben sommige een perfecte app en anderen zijn minder gelukkig. Moet er nog een update komen of? De app blijft bij mij dus 'soort van hangen'... Avondgroet. Paul
Wat je kunt proberen is in de app onder “parkeren” rechtsonder op het lamp symbooltje te klikken om de lichten te laten knipperen. De app wordt dan forceerd ge-update en soms (mijn ervaring niet altijd) wordt dan ook de laadstatus ge-update.PkZZP schreef op donderdag 30 september 2021 @ 19:16:
Ben hem even kwijt: kan de app nu vanuit 'thuis' worden uitgelezen of de auto 100% geladen is of niet? Bij mij doet hij dit enkel en alleen in of in de directe omgeving van de auto. En dan heb je er dus niet zoveel aan... Als ik het allemaal goed volg, hebben sommige een perfecte app en anderen zijn minder gelukkig. Moet er nog een update komen of? De app blijft bij mij dus 'soort van hangen'... Avondgroet. Paul
Aan die eisen wordt voldaan. WLTP range is 69 km en maximale snelheid als elektrisch wordt gereden is circa 140 km/u.PerfectLight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:58:
Kan iemand mij vertellen of deze onder de 'elektrische parkeer vergunning' zou vallen in Amsterdam?
Vereisten zijn (o.a.):
Qua elektrische afstand en snelheid moet dit prima lukken!PerfectLight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:58:
Vereisten zijn (o.a.):
Waaruit blijkt dat dit niet geregeld is?
TheDan54 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:36:
[...]
Ik kan veel van het hier getoonde enthousiasme over de Lynk 01 onderschrijven. Ik heb er dit weekend in kunnen rijden. Maar de verzekeringsvoorwaarden (500 euro als een niet-zo-genoemd 'eigen risico') en het ontbreken van bijvoorbeeld een inzittendenverzekering, doen bij mij de wenkbrauwen fronsen. Is hier inmiddels al meer over duidelijk?
Tijdje meegelezen hier en een tijdje terug ook op de ik wil echt rijden lijst laten zetten. Zag vandaag ook dat de CC reservering verdwenen was. Schoot mij vandaag wat te binnen, is dit misschien de credit check waar L&C over praat?Rmaxx schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:31:
Hmm mijn CC reservering is verdwenen en in de app krijg ik nu op alle 'mijn pagina's' een error ??
Schijnt idd normaal te zijn. Had via chat gehoord dat alles in orde was en ze gaan me binnenkort bellen... lets hope so..JelmerBrink schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:02:
[...]
Tijdje meegelezen hier en een tijdje terug ook op de ik wil echt rijden lijst laten zetten. Zag vandaag ook dat de CC reservering verdwenen was. Schoot mij vandaag wat te binnen, is dit misschien de credit check waar L&C over praat?
Bij mij staat hij al bijna 4 weken op gereserveerd. Benieuwd hoe ING dat doet met de maandelijks afschrijving die er aan komt.
Rmaxx schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:19:
[...]
Schijnt idd normaal te zijn. Had via chat gehoord dat alles in orde was en ze gaan me binnenkort bellen... lets hope so..
Mij is expliciet verteld door Lynk & Co dat er géén schade/ongevallen inzittenden verzekering is. Ook kan dit bij Lynk & Co niet bijverzekerd worden.LarskeK schreef op donderdag 30 september 2021 @ 19:49:
Waaruit blijkt dat dit niet geregeld is?
[...]
Ik heb daarna gebeld met mijn eigen verzekering en ook met Allianz NL om na te gaan of ik dit zelf los kan bijverzekeren. Dat is niet mogelijk.
Mij is het dus niet gelukt om hier zelf iets voor te regelen. Dit zal echt vanuit Lynk & Co moeten gebeuren.
Overigens kost deze aanvullende verzekering slechts iets van €4 / mnd normaliter..
In de polis wordt toch gewoon gesproken over een inzittendenverzekering?
AWAW schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:52:
[...]
Mij is expliciet verteld door Lynk & Co dat er géén schade/ongevallen inzittenden verzekering is. Ook kan dit bij Lynk & Co niet bijverzekerd worden.
Ik heb daarna gebeld met mijn eigen verzekering en ook met Allianz NL om na te gaan of ik dit zelf los kan bijverzekeren. Dat is niet mogelijk.
Mij is het dus niet gelukt om hier zelf iets voor te regelen. Dit zal echt vanuit Lynk & Co moeten gebeuren.
Overigens kost deze aanvullende verzekering slechts iets van €4 / mnd normaliter..
Dit is het pakket van voorwaarden van Allianz, waarin alle mogelijke verzekeringen staan beschreven. Dat betekent echter niet dat alle verzekeringen daadwerkelijk zijn afgesloten door Lynk.pvanmegen schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:39:
[...]
Ik weet niet of het mag van L&C maar hier mijn verzekeringscontract;
Op pagina 3 staat het volgende:
“ Welke voorwaarden?
Deze voorwaarden bestaan uit 7 delen. De bijzondere voorwaarden gelden alleen als op uw polis staat dat u zich daarvoor verzekerd heeft.”
En voor de bijzondere voorwaarden schade / ongevallen inzittenden heeft Lynk dus niet gekozen.
Dit zou op de polis moeten staan. Heeft iemand de polis al?
Zie mijn reactie hierboven. Ben bang dat je de polis verwart met het pakket van TE SELECTEREN voorwaarden.LarskeK schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:53:
In de polis wordt toch gewoon gesproken over een inzittendenverzekering?
[...]
Ik vraag het morgen even na en ben niet thuis in verzekeringen.
Desnoods laat ik het contract nog een keer checken door een expert!
AWAW schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:03:
[...]
Zie mijn reactie hierboven. Ben bang dat je de polis verwart met het pakket van TE SELECTEREN voorwaarden.
Heb jij dan een contract /polis (verwacht dat je deze krijgt wanneer je auto krijgt)?LarskeK schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:14:
Ik vraag het morgen even na en ben niet thuis in verzekeringen.
[...]
LarskeK schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:14:
Ik vraag het morgen even na en ben niet thuis in verzekeringen. Ik snap even niet waar je kunt vinden waar L&C voor gekozen heeft. Als ik inlog en op verzekeringsvoorwaarden klik, dan komt dat hele document te voorschijn.
[...]
Hetzelfde als in de link is opgenomen. Ik kan daaruit niet opmaken waarvoor L&C heeft gekozen.
Eerder is er nog een document van Viktor oid gedeeld op het forum.
Verder nog niets getekend. Neem aan dat ik hier morgen meer over hoor.
AWAW schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:16:
[...]
Heb jij dan een contract /polis (verwacht dat je deze krijgt wanneer je auto krijgt)?
Op de website is dat ook niet te vinden. Vind zelfs dat ze de indruk wekken dat het er wel is (door naar dat document met opties te refereren).
Pas als je met ze belt en er specifiek naar vraagt zullen ze t aangeven.
Ben benieuwd welke reactie jij krijgt.
Ik laat het weten!
Dit staat een stukje terug:
Dit staat een stukje terug:
AWAW schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:22:
[...]
Op de website is dat ook niet te vinden. Vind zelfs dat ze de indruk wekken dat het er wel is (door naar dat document met opties te refereren).
Pas als je met ze belt en er specifiek naar vraagt zullen ze t aangeven.
Ben benieuwd welke reactie jij krijgt.
[ Voor 16% gewijzigd door LarskeK op 30-09-2021 21:24 ]
M.b.t. document van Victor: dat is (als ik het goed lees) de verzekering die geldt wanneer je de auto verhuurt aan iemand anders. Die geldt niet wanneer jij zelf in je ‘eigen’ auto rijdt.LarskeK schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:21:
Hetzelfde als in de link is opgenomen. Ik kan daaruit niet opmaken waarvoor L&C heeft gekozen.
[...]
Maar dat zou je ook meteen kunnen navragen.
Doe ik!
AWAW schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:25:
[...]
M.b.t. document van Victor: dat is (als ik het goed lees) de verzekering die geldt wanneer je de auto verhuurt aan iemand anders. Die geldt niet wanneer jij zelf in je ‘eigen’ auto rijdt.
Maar dat zou je ook meteen kunnen navragen.
Vanmiddag heb ik de Lynk&Co ontvangen. Volvo Broekhuis Assen bracht de auto keurig op tijd thuis. Ik was vergeten hoe prettig de auto eigenlijk reed. Het infotainment werkt beter dan wat ik als reacties op Tweakers en FB lees. Bij de proefrit heb ik vooral de focus gelegd op het rijden en minder op deze feature. Al met al valt het mij niet tegen, kleine bugjes tot op heden gezien. Maar niet storend of blokkerend. Het systeem start ook redelijk vlot en de app werkt zelfs.
Afgezien van het kentekenkaartje heb ik geen verzekeringspapieren ontvangen. Schade inzittenden verzekering vind ik persoonlijk wel een dingetje. Zal het zelf ook nog even uitzoeken.
De auto is de prijs meer dan dubbel en dwars waard. Denk veel plezierige kilometers te gaan maken.
Afgezien van het kentekenkaartje heb ik geen verzekeringspapieren ontvangen. Schade inzittenden verzekering vind ik persoonlijk wel een dingetje. Zal het zelf ook nog even uitzoeken.
De auto is de prijs meer dan dubbel en dwars waard. Denk veel plezierige kilometers te gaan maken.
https://www.lynkco.com/nl...conditions/month-to-month
Scrol naar 32. VERZEKERINGEN
Daar verwijzen ze naar dit document: https://owscd.lynkco.com/...A7BC3ACFDD260D3B00B9C7E67
En dan ergens op pag. 40 vond ik het volgende:
2. Voor wie geldt deze verzekering?
Deze verzekering geldt voor de personen hieronder. Maar alleen
als de eigenaar van de auto het goedvindt dat zij in de auto rijden.
In deze voorwaarden spreken we hen aan met ‘u’. Het gaat om:
• De bestuurder van de auto die op de polis staat. Of van de
vervangende auto.
• De passagiers van de auto die op de polis staat. Of van de
vervangende auto.
Scrol naar 32. VERZEKERINGEN
Daar verwijzen ze naar dit document: https://owscd.lynkco.com/...A7BC3ACFDD260D3B00B9C7E67
En dan ergens op pag. 40 vond ik het volgende:
2. Voor wie geldt deze verzekering?
Deze verzekering geldt voor de personen hieronder. Maar alleen
als de eigenaar van de auto het goedvindt dat zij in de auto rijden.
In deze voorwaarden spreken we hen aan met ‘u’. Het gaat om:
• De bestuurder van de auto die op de polis staat. Of van de
vervangende auto.
• De passagiers van de auto die op de polis staat. Of van de
vervangende auto.
Juist daarom, het ene is niet het andere. Google is overigens mij wel bekend maar ook niet volledig en daarnaast idd of de navigatie het ook laat zien en is deze volledig. Beide opties zijn er dus en dat is praktisch in gebruik bij een laadpunt te vinden.dixet schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:14:
[...]
@RvL01 vraagt of de navigatie van de 01 dat kan, niet of Google maps dat kan.
Ja ziet er goed uit, of het alles laat zien zal moeten blijken maar het lijkt hetzelfde als in de XC40.Oizo1981 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:55:
[...]
Ook in de ingebouwde navigatie kun je zoeken naar laadpalen.
[Afbeelding]
Gefeliciteerd met je nieuwe auto 🎉🥳jbbuist schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:12:
Vanmiddag heb ik de Lynk&Co ontvangen. Volvo Broekhuis Assen bracht de auto keurig op tijd thuis. Ik was vergeten hoe prettig de auto eigenlijk reed. Het infotainment werkt beter dan wat ik als reacties op Tweakers en FB lees. Bij de proefrit heb ik vooral de focus gelegd op het rijden en minder op deze feature. Al met al valt het mij niet tegen, kleine bugjes tot op heden gezien. Maar niet storend of blokkerend. Het systeem start ook redelijk vlot en de app werkt zelfs.
Ik heb precies hetzelfde gevoel, auto rijdt gewoon heerlijk en ik vind de infotainment hier en daar een steekje laat vallen maar over het algemeen is het gewoon waar voor je geld.
Het enige met de infotainment is dat je elke keer moet inloggen (best irritant) maar dat kun je weer inspreken in de auto aan hun software experts misschien dat ze dat dan veranderen.
De camera in de auto is ook een dingetje, wel heerlijk HD en lekker groot.
Je kunt mooie selfies maken in de auto, maar de camera die naar voren (dus naar buiten) kijkt, kan maar maximaal 90 seconden naar voren opnemen en dat maar één keer. Het is dus geen dascam!
Misschien ook een idee voor hun software experts.
De automatische parkeer piloot, parkeert alleen verticaal en niet horizontaal.
En je hebt geen keuze om dat te veranderen. Ik had hiervoor een Mercedes en daarmee had je de keuze om horizontaal of verticaal te parkeren.
Misschien ook een idee voor hun experts.
De snelweg assistent, werkt perfect op de snelweg maar in de stad heb ik paar keer geprobeerd en dan durf ik niet me handen van het stuur te rijden.
Bij me vorige auto was dat toch veel subtieler, OOK in de stad.
Al met al kleine dingetjes die verbeterd kunnen en dan is het een prima auto die waar voor zijn geld is.😎
Je kan je account aan de sleutel koppelen, dan logt ie vanzelf in. Het eerste wat ik heb uitgezocht!Muro01 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 06:28:
[...]
Gefeliciteerd met je nieuwe auto 🎉🥳
Ik heb precies hetzelfde gevoel, auto rijdt gewoon heerlijk en ik vind de infotainment hier en daar een steekje laat vallen maar over het algemeen is het gewoon waar voor je geld.
Het enige met de infotainment is dat je elke keer moet inloggen (best irritant) maar dat kun je weer inspreken in de auto aan hun software experts misschien dat ze dat dan veranderen.
Je kunt mooie selfies maken in de auto, maar de camera die naar voren (dus naar buiten) kijkt, kan maar maximaal 90 seconden naar voren opnemen en dat maar één keer. Het is dus geen dascam!
En je hebt geen keuze om dat te veranderen. Ik had hiervoor een Mercedes en daarmee had je de keuze om horizontaal of verticaal te parkeren.
De snelweg assistent, werkt perfect op de snelweg maar in de stad heb ik paar keer geprobeerd en dan durf ik niet me handen van het stuur te rijden.
Al met al kleine dingetjes die verbeterd kunnen en dan is het een prima auto die waar voor zijn geld is.😎
Nu alleen nog even checken hoe ik kan zorgen dat lane assist standaard uit staat, met de b-weg type met inhammen langs mijn huis werkt dit vervelend.
Bedoel je haaks en langsparkeren?
Muro01 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 06:28:
[...]
Gefeliciteerd met je nieuwe auto 🎉🥳
Ik denk achteruit inparkeren of fileparkeren

Ik log niet in. Heb nog niet ontdekt wat het voordeel daarvan is en zonder inloggen is het systeem een stuk sneller opgestart.green-tea schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 06:50:
[...]
Je kan je account aan de sleutel koppelen, dan logt ie vanzelf in. Het eerste wat ik heb uitgezocht!
Nu alleen nog even checken hoe ik kan zorgen dat lane assist standaard uit staat, met de b-weg type met inhammen langs mijn huis werkt dit vervelend.
Lane assist is niet standaard uit te zetten omdat een veiligheidsvoorziening is.
Waarom denk je dat dit SNELWEGassistent heet…..Muro01 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 06:28:
[...]
Gewoon uitzetten, sturen en opletten moet je zelf doen..hjsanders1 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:54:
[...]
Waarom denk je dat dit SNELWEGassistent heet…..? Overigens vind ik het een (zeer) matig en erg onrustig (het stuurt continu bij) systeem wat totaal (op de snelweg) niet met wat scherpere bochten overweg kan. Als ik voor zo’n systeem in een Volvo zou moeten (bij)betalen ging de auto direct terug naar de dealer. Dat doet Tesla (veel en) veel beter. Wellicht helpen software updates daarbij maar ik vrees dat het ook met relatief goedkoper/beperkte hardware te maken heeft.
Volgens mij kun je dit niet 'vast' uitzetten. Dus iedere keer stippen vanaf het hoofdscherm....green-tea schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 06:50:
[...]
Je kan je account aan de sleutel koppelen, dan logt ie vanzelf in. Het eerste wat ik heb uitgezocht!
Maar welke van de 2? Ik verwacht fileparkeren.
We hebben het nu op de V60 ook en gebruik het echt nooit! Kan het zelf net zo goed en veel sneller!
We hebben het nu op de V60 ook en gebruik het echt nooit! Kan het zelf net zo goed en veel sneller!
Ik sta inmiddels 35 minuten in de wachtrij bij Lynck.. Wat is de beste tijd om te bellen?
edit: Na 48 minuten de handdoek in de ring gegooid
edit: Na 48 minuten de handdoek in de ring gegooid

[ Voor 26% gewijzigd door Wim H op 01-10-2021 10:08 ]
Klopt, het vooral een gimmick, werkt meer niet dan wel en met de camera/parkeersensoren vind ik de auto makkelijker in te parkeren dan een V60 die overzichtelijker is en een kleinere draaicirkel heeft.LarskeK schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:50:
Maar welke van de 2? Ik verwacht fileparkeren.
[...]
Das idd het doel van zo'n systeem; "uitzetten en zelf doen"Rmaxx schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:06:
[...]
Gewoon uitzetten, sturen en opletten moet je zelf doen..

Van mij mag je ze aanlaten, maar als ik anders geirriteerd moet rondrijden kies ik toch liever voor uitzetten..hjsanders1 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:03:
[...]
Das idd het doel van zo'n systeem; "uitzetten en zelf doen". ACC vind ik trouwens ook vrij matig. T.o.v. van mijn V60 uit 2013 nauwelijks beter; houdt veel afstand, grijpt bruusk in en reageert traag op "ruimte". Daar had ik wel een grotere stap voorwaarts verwacht eigenlijk
Vele van die functies worden meegenomen in de ncap score, dus ze zijn ook min of meer verplicht die te hebben tegenwoordig.
[ Voor 10% gewijzigd door Rmaxx op 01-10-2021 10:14 ]
Aangezien je de systemen steeds opnieuw moet aanzetten komt dat wel goed. Maar van een zustermerk van Volvo (die waren er vroeg bij zover ik weet) had ik wel meer verwacht. Er wordt geclaimd dat dit bij de betere systemen op de markt zou horen maar als ik zelf een kleine rondgang maak langs autobladen & ADAC/NCAP lijkt dat toch niet het geval. Hopelijk komen er verbeteringen met software updatesRmaxx schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:09:
[...]
Van mij mag je ze aanlaten, maar als ik anders geïrriteerd moet rondrijden kies ik toch liever voor uitzetten..
Vele van die functies worden meegenomen in de ncap score, dus ze zijn ook min of meer verplicht die te hebben tegenwoordig.
Enige systeem dat ik echt kan waarderennis ebs/noodstop bij voetgangers.. maja dat werkt pas echt goed bij <50km/u ofso.. en wat ik me herinner heeft volvo daar ook een hele slechte perspresentatie mee gehad haha ,zie youtube *classic*hjsanders1 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:44:
[...]
Aangezien je de systemen steeds opnieuw moet aanzetten komt dat wel goed. Maar van een zustermerk van Volvo (die waren er vroeg bij zover ik weet) had ik wel meer verwacht. Er wordt geclaimd dat dit bij de betere systemen op de markt zou horen maar als ik zelf een kleine rondgang maak langs autobladen lijkt dat toch niet het geval. Hopelijk komen er verbeteringen met software updates
https://m.youtube.com/watch?v=aNi17YLnZpg
[ Voor 3% gewijzigd door Rmaxx op 01-10-2021 10:54 ]
Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.
Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic
Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.
Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic
Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.