Vandaag de lynk opgehaald. Heb hem ongezien besteld (in het echt dan).
Heb eerder een XC40 gereden. Ik schrok van hoe groot de auto in het echt is. Stuk groter dan de XC40.
Verder fijne snelle service, reed met 15 minuten weg. Stonden er een stuk of 8. Degene die mij hielp vertelde dat er per dag 8-10 uit worden gegeven op het moment.
Paar dingen die mij opvielen:
- mooie afwerking, binnen en buiten (wel veel diversiteit in materialen en veel lijnen)
- heel fijn geluids systeem, klinkt erg goed en kan veel te hard (wel lelijke zilveren roosters in de A stijl met Infinity logo voorin)
- navi en software vlot genoeg
- eerste start up cyclus was traag, eenmaal alles ingeladen werkt alles. Ook draadloos CarPlay werkt goed. Nog geen verbindingsissues gehad.
- handsfree bellen erg duidelijk te verstaan
- snel genoeg in acceleratie, hoewel nog niet eens echt geprobeerd
- auto staat vandaag meteen al in de app geregistreerd, weinig opties nog voor connectivity tov de XC40 die ik had (via app starten, voorverwarmen, ramen/deuren sluiten)
Nu wachten op een laadpas en ik ga de rest checken. Tot nu toe: heel erg onder de indruk. Begin hem zelfs steeds mooier te vinden
Dan een paar privacy issues (tinfoil hat even opzetten) die ik heb: ik zal zsm de camera afplakken in de auto. De uitgebreide registratie van gezicht en stem voor car sharing heb ik moeite mee gezien de data honger van dit soort data van het geboorteland van deze auto...Waarom is die data nodig als ik de auto wil verhuren? Ik hou daar niet van. Ben ik de enige?