Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Polo Diablo
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 28-07 08:25
Fibrenl schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:16:
Zijn er mensen die de optie ESC sportmodus aan hebben en wat is de optie als i hem wil aanzetten gaat hij weer meteen uit
Esc = Elektronische Stabiliteits Controle

Het zet wat veiligheid functies uit. Oa traction control. Dat zou dan ‘sportiever’ moeten zijn, maar zou er in een slip voor moeten zorgen dat de auto zichzelf stabiliseert door per wiel te remmen om de auto weer bestuurbaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-10-2022
proNL schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:08:
[...]

https://earlyaccess.lynkco.com/

Dit is een officieel forum van Lynk & Co, waar o.a. 2 medewerkers van Lynk & Co alle vragen beantwoorden en problemen oplossen. Mijn ervaringen met deze mensen (Maria en David) zijn heel positief! Ze doen echt alles om je verder te helpen, hebben veel meer kennis dan anderen binnen Lynk & Co en kunnen van alles nakijken en regelen.
Hoe krijg je hier een invite voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
Heb kenteken en chassisnummer binnen.

Auto is vorige week woensdag op kenteken gezet, dus de auto is splinternieuw 🎉🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexterd83
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-08 21:34
Hoe heb je het kenteken gekregen? Over 11 dagen mag ik eindelijk mijn auto ophalen :D
Muro01 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:29:
[...]

Hoe krijg je hier een invite voor?

[ Voor 48% gewijzigd door dexterd83 op 24-09-2021 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
dexterd83 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:25:
Hoe heb je het kenteken gekregen? Over 11 dagen mag ik eindelijk mijn auto ophalen :D

[...]
Hoi,

ik had gebeld ivm parkeervergunning.
Omdat ik dinsdag de auto moet ophalen had ik alvast de kenteken nodig.

LC stuurde meteen de gebruiksovereenkomst en daar stond de kenteken en chassisnummer op. (supersnelle service van LC😉)

Even RDW check gedaan en zag daar ook het chassisnummer, deze is namelijk jouw membership nummer.

11 spannende dagen nog voor je😉 het aftellen is begonnen voor je dan👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexterd83
Haha klopt. Het blijft spannend! Voel me net een klein kind.
Toevallig zat ik net te kijken voor een parkeervergunning bij de gemeente Enschede.
Heb net gelijk contact opgenomen met Lynk&Co. Krijg binnen 15 min de documenten via email!

Bedankt voor de tip!
Muro01 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:50:
[...]

Hoi,

ik had gebeld ivm parkeervergunning.
Omdat ik dinsdag de auto moet ophalen had ik alvast de kenteken nodig.

LC stuurde meteen de gebruiksovereenkomst en daar stond de kenteken en chassisnummer op. (supersnelle service van LC😉)

Even RDW check gedaan en zag daar ook het chassisnummer, deze is namelijk jouw membership nummer.

11 spannende dagen nog voor je😉 het aftellen is begonnen voor je dan👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muro01
dexterd83 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 19:27:
Haha klopt. Het blijft spannend! Voel me net een klein kind.
Toevallig zat ik net te kijken voor een parkeervergunning bij de gemeente Enschede.
Heb net gelijk contact opgenomen met Lynk&Co. Krijg binnen 15 min de documenten via email!

Bedankt voor de tip!

[...]
Vrouwen hebben gelijk wat betreft dat mannen net kleine kinderen zijn😂😂🤣

Geef ons een speelgoedauto (of een echte auto) en we zijn weer 10 jaar 🏎️🚗🚘 🤣🤣

• mobielomachiene
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 24-10-2021
Bij het scrollen achter info over de capaciteiten van de wagen ( aanhanger, sneeuw, terrein...) kwam ik deze link tegen. Had er geen idee van deze met enkel voorwielaandrijving voor een bijna 2t wagen zo een helling op kon gaan.

Best verassend!

https://www.facebook.com/...CV/videos/831951760483044

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
proNL schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:08:
[...]

https://earlyaccess.lynkco.com/

Dit is een officieel forum van Lynk & Co, waar o.a. 2 medewerkers van Lynk & Co alle vragen beantwoorden en problemen oplossen. Mijn ervaringen met deze mensen (Maria en David) zijn heel positief! Ze doen echt alles om je verder te helpen, hebben veel meer kennis dan anderen binnen Lynk & Co en kunnen van alles nakijken en regelen.
Zie jij een mogelijkheid invites uit te sturen als lid van het forum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-08 15:14
Xecuter NL schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 08:49:
[...]

Zie jij een mogelijkheid invites uit te sturen als lid van het forum?
Dat is al eerder gezegd nee kan hij niet helaas. En ze gaven aan het ook niet meer te doen.

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 13:08
mobielomachiene schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 03:04:
Bij het scrollen achter info over de capaciteiten van de wagen ( aanhanger, sneeuw, terrein...) kwam ik deze link tegen. Had er geen idee van deze met enkel voorwielaandrijving voor een bijna 2t wagen zo een helling op kon gaan.

Best verassend!

https://www.facebook.com/...CV/videos/831951760483044
Op 2:23 lijkt het of er meer dan 01 als aanduiding staat, het kan dus een 01awd zijn, je kunt ze ook 4x4 krijgen, alleen niet hier. Op 3:08 zie je ook de achterwielen spinnen >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Rmaxx op 25-09-2021 09:47 ]

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 01:47
Muro01 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:50:
[...]

Waar vind je op de RDW site het chassisnummer dan? Volgens mij is dat geen openbare informatie?

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:34

BPi

Rmaxx schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 09:44:
[...]

Op 2:23 lijkt het of er meer dan 01 als aanduiding staat, het kan dus een 01awd zijn, je kunt ze ook 4x4 krijgen, alleen niet hier. Op 3:08 zie je ook de achterwielen spinnen >:)
Lijkt het idd op.
Waarom doen ze bij phevs eigenlijk niet brandstof voor en ev achter?

Wat jammer dat ze hier niet de grijze auto met oranje sideskirts en frontspoiler bieden (in een ander filmpje zichtbaar via de link) :'(

• Rmaxx
BPi schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:19:
[...]

Lijkt het idd op.

Wat jammer dat ze hier niet de grijze auto met oranje sideskirts en frontspoiler bieden (in een ander filmpje zichtbaar via de link) :'(
Tja , ik weet niet hoe strikt ze zijn met 'wijzigingen aan het voertuig', maat die strips kun je wel wrappen lijkt me.. de rest niet want dan klopt de kleur bij rdw niet meer

• hjsanders1
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 30-07 14:55
BPi schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:19:
[...]

Lijkt het idd op.

Dat doen “ze” wel bij veel Volvo’s maar vanwege kostenreductie (denk ik) dus niet bij de 01.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fibrenl
Heb de auto paar dagen en tot nu toe erg tevreden nog wel een aantal punten gevonden die ze moeten fixen.

- In app worden de ritten niet goed bijgehouden soms helemaal niet
- De accu laad status in app klopt niet staat nog op 38% terwijl auto al vol is.
- Als je Android telefoon via android auto aan heb en Spotify afspeelt kan je soms geluid niet meer bedienen ook van andere audio niet zoals radio. Alleen als je telefoon even op vliegtuig stand zet werkt het weer
- Soms slaat systeem vast van scherm en als je op home knop druk gebeurd er niets ook kan je dan drive mode niet verstellen reageert niet.

• Rmaxx
Fibrenl schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:33:
Heb de auto paar dagen en tot nu toe erg tevreden nog wel een aantal punten gevonden die ze moeten fixen.

- In app worden de ritten niet goed bijgehouden soms helemaal niet
- De accu laad status in app klopt niet staat nog op 38% terwijl auto al vol is.
- Als je Android telefoon via android auto aan heb en Spotify afspeelt kan je soms geluid niet meer bedienen ook van andere audio niet zoals radio. Alleen als je telefoon even op vliegtuig stand zet werkt het weer
- Soms slaat systeem vast van scherm en als je op home knop druk gebeurd er niets ook kan je dan drive mode niet verstellen reageert niet.
Goed om rekening mee te houden alvast.. net weer een blauwe in het wild gespot bij gaia zoo.

• Andre Martin
  • Laatst online: 12-10-2021
Gisteren groene kaart alvast gehad weet dus m’n kenteken alhoewel ik pas 4 oktober ophaal is een N nummer, denk dat nieuwe auto is maar waar in de app kan ik alvast kenteken invullen vind dit niet onder “mijn auto”

• Muro01
nrdnmg schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:19:
[...]

Waar vind je op de RDW site het chassisnummer dan? Volgens mij is dat geen openbare informatie?
My bad...
Chassisnummer stond op de gebruiksovereenkomst en niet op RDW

• Muro01
Andre Martin schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 17:26:
Gisteren groene kaart alvast gehad weet dus m’n kenteken alhoewel ik pas 4 oktober ophaal is een N nummer, denk dat nieuwe auto is maar waar in de app kan ik alvast kenteken invullen vind dit niet onder “mijn auto”
Groene kaart? Je bedoelt de witte kopie? Althans ik heb een witte papier gehad.
De N kenteken heb ik ook, zal wel een hele serie N kentekens zijn.
Heb je al gekeken op RDW kenteken check?

• Muro01
Rmaxx schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 16:19:
[...]

Goed om rekening mee te houden alvast.. net weer een blauwe in het wild gespot bij gaia zoo.
Volgens mij zie jij ze al in je dromen voorbij rijden hahaha 🤣😂

Grapje hé, ik gun je van harte een nieuwe 01👍

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
2 aug pas geregistreerd. Iemand enig idee wanneer ik iets kan / mag verwachten?

[ Voor 3% gewijzigd door bas_vdl op 25-09-2021 18:40 ]

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
bas_vdl schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:40:
Even bellen? Heb me woensdag geregistreerd, gistermiddag besteld en wordt binnen drie a vier weken thuis afgeleverd.

• Rmaxx
Muro01 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:25:
[...]

Volgens mij zie jij ze al in je dromen voorbij rijden hahaha 🤣😂

Grapje hé, ik gun je van harte een nieuwe 01👍
Nee ik was wakker _O- , was de eerste blauwe die ik hier in de buurt heb gezien..vind zwart wel echt wat stoerder trouwens. >:)

• Andre Martin
  • Laatst online: 12-10-2021
Muro01 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:23:
[ja klopt witte kopie, volgens RDW 15 sept geregisseerd.

Groene kaart? Je bedoelt de witte kopie? Althans ik heb een witte papier gehad.
De N kenteken heb ik ook, zal wel een hele serie N kentekens zijn.
Heb je al gekeken op RDW kenteken check?

• Muro01
De mijne ook 15 september tenaamgesteld, zal wel een hele batterij aan auto's met bijna zelfde kentekens zijn.

• Muro01
bas_vdl schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:40:
Jeetje ik heb echt geluk gehad qua aanmelding zeg, ik heb binnen een maand aanmelding en bestelling gehad.

• Muro01
Rmaxx schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:01:
[...]

Nee ik was wakker _O- , was de eerste blauwe die ik hier in de buurt heb gezien..vind zwart wel echt wat stoerder trouwens. >:)
Ik heb ook een zwarte besteld, misschien moet je even je bestelling veranderen 😉

• Rmaxx
Muro01 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 21:16:
[...]

Ik heb ook een zwarte besteld, misschien moet je even je bestelling veranderen 😉
Nee hoor, want ik heb al zwart besteld.. had het al zo ingeschat B-) .. binnen een maand is echt snel hoor, dat lees ik alleen bij randstad en belgie.

[ Voor 12% gewijzigd door Rmaxx op 25-09-2021 21:57 ]

• dexterd83
Inmiddels ken ik iemand die de auto zo nu en dan wil gaan lenen. We komen er alleen niet achter hoeveel km iemand mag rijden of wat de kosten daarvan zijn. Je kunt het ook nergens in de app of voorwaarden terug lezen. Iemand daar meer info over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
vistu schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:49:
[...]

Even bellen? Heb me woensdag geregistreerd, gistermiddag besteld en wordt binnen drie a vier weken thuis afgeleverd.
Ff bellen met... de algemene helpdesk? Thanx voor je reactie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarskeK
  • Laatst online: 13-01-2023
Volgende week de auto halen. Ik kom helaas niet voor thuislevering kiezen.

Iemand nog tips hoe dit alsnog te fixen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fibrenl
dexterd83 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 23:50:
Inmiddels ken ik iemand die de auto zo nu en dan wil gaan lenen. We komen er alleen niet achter hoeveel km iemand mag rijden of wat de kosten daarvan zijn. Je kunt het ook nergens in de app of voorwaarden terug lezen. Iemand daar meer info over?
Zover ik gehoord heb zat er geen limiet aan en ook gaan de km niet van jou km per maand af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Fibrenl schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:28:
[...]

Zover ik gehoord heb zat er geen limiet aan en ook gaan de km niet van jou km per maand af.
Zo is het mij ook verteld: 'all you can eat'-principe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastjean
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 14:52

Bastjean

Lynk01 sinds 01okt '21

1960Joost schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:16:
Ik ga de blauwe bestellen. Weet iemand welke stekker er aanwezig om op te laden en advies in laadpaal voor thuis.
Ik krijg mijn blauwe 01 vrijdag... Op de EV experience kwam ik gisteren de mensen van cablesoolutions tegen. Ik vertelde dat ik nu nog een outlander heb en dus al een laadoplossing bij mijn huis heb. Zij waarschuwden mij dat ik dan een type 1 kabel heb en voor de Lynk en Co een type 2 nodig heb. Ze hebben mij deze adapter van de type 1 kabel naar type 2 aan de autozijde adapter aangeraden: https://www.cablesoolutio...station-kabeladapter.html
Het bedrijf maakte op mij een goede indruk. Ze hadden daar een Wallbox pulsar plus hangen die voor onze auto geschikt is, voor op de eigen oprit zeg maar. Zag er in ieder geval goed en degelijk uit. Dit is hem: https://www.cablesoolutio...-tot-max-32a-3-fasen.html

Bastjean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
dexterd83 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 23:50:
Je mag op jaarbasis 15.000 kilometer doen zonder bijkomende vergoeding. Je mag dus in theorie drie maanden 5.000 kilometer rijden en de rest van de maanden niets. Maar als je elke maand evenveel rijdt, dan is het 1.250 kilometer per maand gemiddeld.

De kilometers die tijdens verhuur worden gemaakt, tellen niet mee voor jouw verbruik van kilometers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
Flying Hawkic schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:34:
[...]

Je mag op jaarbasis 15.000 kilometer doen zonder bijkomende vergoeding. Je mag dus in theorie drie maanden 5.000 kilometer rijden en de rest van de maanden niets. Maar als je elke maand evenveel rijdt, dan is het 1.250 kilometer per maand gemiddeld.

De kilometers die tijdens verhuur worden gemaakt, tellen niet mee voor jouw verbruik van kilometers.
Ik snap het even niet, drie maanden 5000 en dan hele jaar niks?

Volgens mij mag je hele jaar max 15K rijden, max 1250km pm.
Doe je 1000km meer dan kost het 150euro extra.

Is het niet dat je je elke maand uitgespaarde kilometers meeneemt naar de volgende maanden?

Dus laten we zeggen je rijdt elke maand 1000 kilometer en je spaart tot het einde van de jaar 3000 kilometers op. Dan mag je toch die 3000 in je laatste maand oprijden voor bijvoorbeeld een autovakantie?

En als je deze kilometers niet oprijdt, dan heb je in principe LC geld bespaard.
Krijg je dan geld terug of gaan die kilometers weer mee naar het volgende jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
Muro01 schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:15:
[...]

Ik snap het even niet, drie maanden 5000 en dan hele jaar niks?

Volgens mij mag je hele jaar max 15K rijden, max 1250km pm.
Doe je 1000km meer dan kost het 150euro extra.

Is het niet dat je je elke maand uitgespaarde kilometers meeneemt naar de volgende maanden?

Dus laten we zeggen je rijdt elke maand 1000 kilometer en je spaart tot het einde van de jaar 3000 kilometers op. Dan mag je toch die 3000 in je laatste maand oprijden voor bijvoorbeeld een autovakantie?

En als je deze kilometers niet oprijdt, dan heb je in principe LC geld bespaard.
Gewoon simpel maximaal 15k per jaar of je dat nou in 12 maanden 1250 km per maand doet of 15k in 1 maand moet je zelf weten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Muro01 schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:15:
[...]
Volgens mij vind de afrekening van kilometers pas wanneer je opzegt en niet periodiek. Teveel wordt bijbetalen en te weinig doen ze niets mee. Er is geen minder kilometer prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
Deveon schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:32:
[...]

Volgens mij vind de afrekening van kilometers pas wanneer je opzegt en niet periodiek. Teveel wordt bijbetalen en te weinig doen ze niets mee. Er is geen minder kilometer prijs.
Ok duidelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rmaxx
Flying Hawkic schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:34:
[...]

Volgensmij moet je boven de 3333km (500 euro aan extra kms) boven je maandelijkse km wel direct 500 euro aftikken die maand hoor, althans zoiets las ik in de voorwaarden, B) dus 3x 5000 zou niet zomaar kunnen. Misschien als je het op voorhand aangeeft, maargoed je kunt wel redelijk wat marge hebben p/mnd..

"Hoewel het aantal Vrije Kilometers maandelijks wordt berekend, brengen wij kosten in rekening in rekening voor de kilometers gereden boven het maandelijks aantal Vrije Kilometers. In plaats daarvan brengen wij het totaal aantal kilometers in rekening aan het eind van de Overeenkomst of wanneer jij extra kilometerkosten maakt met een waarde van vijfhonderd euro (EUR 500) of meer. Kilometers kunnen daardoor worden doorgeschoven tussen maanden tot op een overschot aan kilometerkosten ad EUR 500."

Er staan overigens best veel fouten in, dubbele woorden zoals hierboven, maar ook ontbrekende soms.. :S

[ Voor 28% gewijzigd door Rmaxx op 26-09-2021 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
Rmaxx schreef op zondag 26 september 2021 @ 22:20:
[...]

Volgensmij moet je boven de 3333km (500 euro aan extra kms) boven je maandelijkse km wel direct 500 euro aftikken die maand hoor, althans zoiets las ik in de voorwaarden, B) dus 3x 5000 zou niet zomaar kunnen. Misschien als je het op voorhand aangeeft, maargoed je kunt wel redelijk wat marge hebben p/mnd..

"Hoewel het aantal Vrije Kilometers maandelijks wordt berekend, brengen wij kosten in rekening in rekening voor de kilometers gereden boven het maandelijks aantal Vrije Kilometers. In plaats daarvan brengen wij het totaal aantal kilometers in rekening aan het eind van de Overeenkomst of wanneer jij extra kilometerkosten maakt met een waarde van vijfhonderd euro (EUR 500) of meer. Kilometers kunnen daardoor worden doorgeschoven tussen maanden tot op een overschot aan kilometerkosten ad EUR 500."

Er staan overigens best veel fouten in, dubbele woorden zoals hierboven, maar ook ontbrekende soms.. :S
Nou ik zie het dinsdag wel, ik zal zeker veel vragen over kilometers en verzekeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterxx2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:40
Met de meest recente iOS app versie geeft de app aan dat de deuren geopend zijn terwijl ze toch echt gesloten zijn 🙃.

Ik had trouwens deze week voor het eerst een aanvraag om de 01 te lenen! Helaas kwam het niet helemaal uit, jammer dat er geen optie is om de huurder een bericht te sturen. Alleen maar afwijzen..

[ Voor 47% gewijzigd door Misterxx2 op 27-09-2021 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
LarskeK schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:24:

Misschien via de sevicedesk, maar ik had dienoptie wel, maar geen richtdatum voor levering, daarvoor wordt nog contact opgenomen binnen 4 dagen, althans zo staat het beschreven.. het zou dus best nog wat langer kunnen duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexterd83
Nee lukt niet. Zelf ook al geprobeerd. De helpdesk vertelde.. Als het geen optie was tijdens de bestelling dan kan het niet. Vanaf mijn huis naar Amsterdam is 170km. Mag er wel een dag voor uittrekken.
LarskeK schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:24:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Rmaxx schreef op zondag 26 september 2021 @ 22:20:
[...]

Vandaar mijn woorden "in theorie" :) . Was wel te denken dat er één of andere beperking zou zijn, maar wou even illustreren dat de 15.000 kilometers op jaarbasis zijn en dat de gereden kilometers per maand niet per se elke maand onder de 1.250 moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Flying Hawkic schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:48:
[...]

Vandaar mijn woorden "in theorie" :) . Was wel te denken dat er één of andere beperking zou zijn, maar wou even illustreren dat de 15.000 kilometers op jaarbasis zijn en dat de gereden kilometers per maand niet per se elke maand onder de 1.250 moeten blijven.
Jep klopt ook wel, maar zoals je ziet staan er al wat 'uitzonderingen' in de AV.. ik raad iedereen aan die eens goed te lezen. Vooral als ze verwijzen naar aanvullende documenten.. tis allemaal best redelijk hoor, maar just in case

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:08
Zojuist gebeld door Lynk en Co. 6 oktober is de dag! Dan komen ze de 01 thuisbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexterd83
Gaaf!! Gefeliciteerd. Welke uitvoering heb je?
niekvanprooijen schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:24:
Zojuist gebeld door Lynk en Co. 6 oktober is de dag! Dan komen ze de 01 thuisbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edsub
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 20:46
Iemand al een antwoord op de vraag over de in-auto minternetverbinding?
1. Kun je de internetverbinding van je telefoon gebruiken (evt via hotspot?)
2. Wat gebeurt er er 1/1 als de in-auto internetverbinding via Orange niet meer inclusief is? Als je dan nog via hotspot kun, blijft dan alles bij hetzelfde of niet?

Referecntie:
code:
1
2
3
4.5. IN AUTO INTERNETVERBINDNING 

Tot 31 december 2021 krijgt U bij Uw Maandelijks Membership een in auto internetverbinding geleverd door Onze dienstverlener. Hiervoor gelden de voorwaarden van Onze dienstverlener, welke U hier kunt inzien. Om de in auto internetverbinding te kunnen gebruiken moet U akkoord gaan met deze voorwaarden. Na 31 december 2021 vervalt deze service, maar Onze dienstverlener kan U dan de mogelijkheid bieden om tegen betaling gebruik te maken van deze service.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niekvanprooijen
dexterd83 schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:21:
Gaaf!! Gefeliciteerd. Welke uitvoering heb je?

[...]
Zwart met trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:43
Na alle berichten hierboven zelf ook maar eens gebeld met Lynk&Co (23 augustus geregistreerd, 1 september aanvullende gegevens op hun verzoek geleverd (gewenste kleur, levermaand e.d.)

verkorte samenvatting:

offtopic:
"we weten dat wachtrijen super saai zijn, maar we helpen je zo snel mogelijk. Hou vol!"
*** saai liftmuziekje ***
"we weten dat wachtrijen super saai zijn, maar we helpen je zo snel mogelijk. Hou vol!"
___repeat 10 minutes___

sietse: hallo, lynk&co met Sietse
ik: kunnen jullie me al vertellen wanneer ik mijn mooie auto kan verwachten?
sietse: oh, u wilt uw auto snel hebben? Dan zet ik u toch op de telefonische snellijst!
ik: hoe snel is die snellijst dan?
sietse: ik zie dat ik alle benodigde gegevens al heb. U kunt tussen nu en 10 dagen een mail van ons verwachten. Daarna volgt een credit check van 1 à 2 dagen. De levering zal 2 tot 3 weken daarna zijn

Bellen helpt dus echt. Nu dus afwachten of de tijdslijnen van Sietse en beetje kloppen :*)

[ Voor 3% gewijzigd door dixet op 27-09-2021 17:37 . Reden: tekst gecorrigeerd nav @dexterd83 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexterd83
Klopt haha. Bellen help echt. Ik stond vanaf april op de wachtlijst. Na 20 keer bellen kreeg ik ineens iemand uit Duitsland aan de telefoon. Ineens kon ik de auto krijgen. Ze waren me vergeten volgens mij.

[/offtopic] Deze zin klopt niet helemaal haha. "we weten dat wachtrijen saai zijn, maar we helpen je zo snel mogelijk. Even geduld nog"

Het moet zijn: "we weten dat wachtrijen super saai zijn, maar we helpen je zo snel mogelijk. Hou vol!"

Ik kan het inmiddels dromen.
dixet schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:17:
Na alle berichten hierboven zelf ook maar eens gebeld met Lynk&Co (23 augustus geregistreerd, 1 september aanvullende gegevens op hun verzoek geleverd (gewenste kleur, levermaand e.d.)

verkorte samenvatting:

offtopic:
"we weten dat wachtrijen saai zijn, maar we helpen je zo snel mogelijk. Even geduld nog"
"we weten dat wachtrijen saai zijn, maar we helpen je zo snel mogelijk. Even geduld nog"
___repeat 10 minutes___

sietse: hallo, lynk&co met Sietse
ik: kunnen jullie me al vertellen wanneer ik mijn mooie auto kan verwachten?
sietse: oh, u wilt uw auto snel hebben? Dan zet ik u toch op de telefonische snellijst!
ik: hoe snel is die snellijst dan?
sietse: ik zie dat ik alle benodigde gegevens al heb. U kunt tussen nu en 10 dagen een mail van ons verwachten. Daarna volgt een credit check van 1 à 2 dagen. De levering zal 2 tot 3 weken daarna zijn

Bellen helpt dus echt. Nu dus afwachten of de tijdslijnen van Sietse en beetje kloppen :*)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 01:47
Zojuist het bericht gehad dat de mijne volgende week donderdag geleverd gaat worden.

Het kan snel gaan....

6 september aangemeld.
9 september aanvullende gegevens doorgegeven, daarbij gewenste levering in oktober.
17 september nog maar eens gebeld met de vraag wanneer ik iets hoor. "oh, u wilt snel kunnen rijden? Dan kunt u de bestelmail volgende week verwachten".
24 september bestelmail binnen en besteld.
27 september bevestiging van de levering
7 oktober: rijden :*)

Voor anderen die haast hebben: bellen werkt.

Er komen er steeds meer op kenteken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
nrdnmg schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:12:
Zojuist het bericht gehad dat de mijne volgende week donderdag geleverd gaat worden.

Het kan snel gaan....

6 september aangemeld.
9 september aanvullende gegevens doorgegeven, daarbij gewenste levering in oktober.
17 september nog maar eens gebeld met de vraag wanneer ik iets hoor. "oh, u wilt snel kunnen rijden? Dan kunt u de bestelmail volgende week verwachten".

Dat is lekker. Ik heb vrijdagmiddag ook besteld, benieuwd of ik dan morgen al gebeld ga worden. Hoe eerder de auto er staat hoe beter :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
nrdnmg schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:12:

Het kan snel gaan....

6 september aangemeld.

Voor jou zijn er denk ik wel meerdere andere te vinden waarbij bellen niet veel gaat uithalen ;) Ligt vooral aan locatie heb ik gemerkt.. ofmisschien heb je een BN-er achternaam ofso .. Ik heb nog steeds geen bestelmail gehad (maar wel al kunnen bestellen O-) ). Nu is de vraag hoe snel ze bellen....
Maar je kunt altijd proberen, Tis niet alsof ze het druk hebben ofso _O-

je hebt hoe dan ook uitzonderlijk veel geluk denk ik... (tip: ik zou een staatslot kopen als ik jou was)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fibrenl
Even een vraag bij lynk wordt aangegeven dat je ook je telefoon als sleutel kan gebruiken. Alleen ik kan netjes de deur open doen maar starten zonder sleutel lukt me niet.heb ik echt de sleutel nodig iemand een idee wat ik verkeerd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXdar2
  • Niet online
Fibrenl schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:05:
Even een vraag bij lynk wordt aangegeven dat je ook je telefoon als sleutel kan gebruiken. Alleen ik kan netjes de deur open doen maar starten zonder sleutel lukt me niet.heb ik echt de sleutel nodig iemand een idee wat ik verkeerd doe.
Heb ik hier ook al eens aangekaart. Ik kreeg toen de tip om je telefoon in de voorste cupholder te leggen en dan te starten. Bij mij werkte het niet, maar misschien bij jou wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjsanders1
Edit….niet goed gelezen :)

[ Voor 95% gewijzigd door hjsanders1 op 27-09-2021 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• proNL
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-09 18:14
hjsanders1 schreef op maandag 27 september 2021 @ 20:15:
[...]

Even je digitale sleutel activeren in “mijn pagina’s’ in de app. Soms app opnieuw opstarten en/of uit/inloggen of zelfs opnieuw installeren voordat deze het doet. Je vind de “sleutel” met slider in “mijn auto”. In de cupholder leggen is volgens mij onzin, dat geldt voor de gewone sleutel om die te koppelen aan een profiel. De digitale sleutel is gekoppeld aan een gast profiel en dat is dus minder prettig….
De telefoon hoeft niet perse in de cupholder, maar de bluetooth ontvanger van de auto zit daar in en die heeft een heel beperkt bereik. Als je de telefoon in de cupholder zet, of daar dichtbij in de buurt, krijg je niet meer de melding dat er geen sleutel in de auto aanwezig is (tijdens het rijden zonder sleutel en met je telefoon). Ik heb zelf gemerkt dat het al goed gaat als mijn telefoon in mijn rechter broekzak heb (dus dan geen melding), terwijl ik steeds op de display zie dat er geen sleutel in de auto aanwezig is als ik de telefoon in mijn linker broekzak heb :)

De tip van L & C is in ieder geval, leg de telefoon in de cupholder, dan gaat het zeker goed....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muro01
Nog één nachtje slapen en dan mag ik de mijne ophalen 😉🕺🕴️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-09 12:22
Vandaag de lynk opgehaald. Heb hem ongezien besteld (in het echt dan).

Heb eerder een XC40 gereden. Ik schrok van hoe groot de auto in het echt is. Stuk groter dan de XC40.

Verder fijne snelle service, reed met 15 minuten weg. Stonden er een stuk of 8. Degene die mij hielp vertelde dat er per dag 8-10 uit worden gegeven op het moment.

Paar dingen die mij opvielen:
- mooie afwerking, binnen en buiten (wel veel diversiteit in materialen en veel lijnen)
- heel fijn geluids systeem, klinkt erg goed en kan veel te hard (wel lelijke zilveren roosters in de A stijl met Infinity logo voorin)
- navi en software vlot genoeg
- eerste start up cyclus was traag, eenmaal alles ingeladen werkt alles. Ook draadloos CarPlay werkt goed. Nog geen verbindingsissues gehad.
- handsfree bellen erg duidelijk te verstaan
- snel genoeg in acceleratie, hoewel nog niet eens echt geprobeerd
- auto staat vandaag meteen al in de app geregistreerd, weinig opties nog voor connectivity tov de XC40 die ik had (via app starten, voorverwarmen, ramen/deuren sluiten)

Nu wachten op een laadpas en ik ga de rest checken. Tot nu toe: heel erg onder de indruk. Begin hem zelfs steeds mooier te vinden 8)

Dan een paar privacy issues (tinfoil hat even opzetten) die ik heb: ik zal zsm de camera afplakken in de auto. De uitgebreide registratie van gezicht en stem voor car sharing heb ik moeite mee gezien de data honger van dit soort data van het geboorteland van deze auto...Waarom is die data nodig als ik de auto wil verhuren? Ik hou daar niet van. Ben ik de enige? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
proNL schreef op maandag 27 september 2021 @ 20:42:
[...]

De telefoon hoeft niet perse in de cupholder, maar de bluetooth ontvanger van de auto zit daar in en die heeft een heel beperkt bereik. Als je de telefoon in de cupholder zet, of daar dichtbij in de buurt, krijg je niet meer de melding dat er geen sleutel in de auto aanwezig is (tijdens het rijden zonder sleutel en met je telefoon). Ik heb zelf gemerkt dat het al goed gaat als mijn telefoon in mijn rechter broekzak heb (dus dan geen melding), terwijl ik steeds op de display zie dat er geen sleutel in de auto aanwezig is als ik de telefoon in mijn linker broekzak heb :)

De tip van L & C is in ieder geval, leg de telefoon in de cupholder, dan gaat het zeker goed....
Best gek als je bedenkt dat via BT de deur openen al vanaf een meter of 10 lukt… Is die afstand voor het starten niet vanwege een/de nfc verbinding ofzo? De gewone sleutels communiceren volgens mij ook niet via BT bij openen/starten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbbuist
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01-05 12:15
Xecuter NL schreef op maandag 27 september 2021 @ 20:53:

Dan een paar privacy issues (tinfoil hat even opzetten) die ik heb: ik zal zsm de camera afplakken in de auto. De uitgebreide registratie van gezicht en stem voor car sharing heb ik moeite mee gezien de data honger van dit soort data van het geboorteland van deze auto...Waarom is die data nodig als ik de auto wil verhuren? Ik hou daar niet van. Ben ik de enige? O-)
Terechte zorgen, met de Technical manager heb ik gesproken en gaf aan dat Lynk&Co dezelfde guide lines heeft als Volvo & Polestar. Data van europees geleverde Lynk&Co's wordt net zoals Volvo & Polestar gehost in Göteborg. Dezelfde privacy regels zouden moeten gelden zoals bij de zusterbedrijven. Enige voorzichtigheid is nooit verkeerd, maar het gesprek heeft mij wel overtuigd om voor Lynk te kiezen.

A.s. donderdag mag ik de Lynk thuis verwachten :)

Weet iemand wat na 31-12 gaat gebeuren met de service rond mobiel internet? Volgens de website zou het een betaalde dienst gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
jbbuist schreef op maandag 27 september 2021 @ 21:19:
[...]

Terechte zorgen, met de Technical manager heb ik gesproken en gaf aan dat Lynk&Co dezelfde guide lines heeft als Volvo & Polestar. Data van europees geleverde Lynk&Co's wordt net zoals Volvo & Polestar gehost in Göteborg. Dezelfde privacy regels zouden moeten gelden zoals bij de zusterbedrijven. Enige voorzichtigheid is nooit verkeerd, maar het gesprek heeft mij wel overtuigd om voor Lynk te kiezen.

A.s. donderdag mag ik de Lynk thuis verwachten :)

Weet iemand wat na 31-12 gaat gebeuren met de service rond mobiel internet? Volgens de website zou het een betaalde dienst gaan worden.
Dat wil ook ook wel weten, en heb je die dan verplicht nodig voor bepaalde functies, of kun je je eigen data gebruiken? Als het 'verplicht' is , wat kost dat dan?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01

Heb eerder een XC40 gereden. Ik schrok van hoe groot de auto in het echt is. Stuk groter dan de XC40.

Verder fijne snelle service, reed met 15 minuten weg. Stonden er een stuk of 8. Degene die mij hielp vertelde dat er per dag 8-10 uit worden gegeven op het moment.

- mooie afwerking, binnen en buiten (wel veel diversiteit in materialen en veel lijnen)
- heel fijn geluids systeem, klinkt erg goed en kan veel te hard (wel lelijke zilveren roosters in de A stijl met Infinity logo voorin)
- eerste start up cyclus was traag, eenmaal alles ingeladen werkt alles. Ook draadloos CarPlay werkt goed. Nog geen verbindingsissues gehad.
- auto staat vandaag meteen al in de app geregistreerd, weinig opties nog voor connectivity tov de XC40 die ik had (via app starten, voorverwarmen, ramen/deuren sluiten)

Nu wachten op een laadpas en ik ga de rest checken. Tot nu toe: heel erg onder de indruk. Begin hem zelfs steeds mooier te vinden 8)

Was de auto niet opgeladen toen je hem in ontvangst nam?

De data is nodig denk ik juist om te controleren degene die hem huurt en diegene die op het rijbewijs dezelfde persoon is.

Stel een dame op leeftijd huurt hem van jou en dan geeft ze hem aan haar zoon van 18 die net van de gemeentehuis komt met zijn verse rijbewijs. Dan ben ik wel blij met zo'n systeem die niet toelaat dat zoonlief ermee rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toka402
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik had online een gesprek met ze en hij zei dat het standaard geleverd wordt met all season banden.

Kun je me vertellen welke banden je bij de jouwe hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexterd83
Daar ben ik ook benieuwd naar!
toka402 schreef op maandag 27 september 2021 @ 22:18:
Ik had online een gesprek met ze en hij zei dat het standaard geleverd wordt met all season banden.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 12:25
Hier zitten er EcoContact 6 onder de 01

Live today! Nobody promised you tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
dexterd83 schreef op maandag 27 september 2021 @ 22:20:
Daar ben ik ook benieuwd naar!

[...]
Voor zover ik weet (ook via het uitgebreide FB forum) heeft niemand in Nederland, maar volgens mij ook niet in Europa, all-season banden. Nogal een L&C dingetje…toch iets zeggen/beweren terwijl je het niet weet en/of niet kunt nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXdar2
  • Niet online
Als ik in de volledig elektrische pure modus rij, en ik trek snel op met een kickdown klinkt het alsof de brandstofmotor ingeschakeld wordt. In Hybrid modus zou ik dat snappen, maar in pure modus zou dat toch niet moeten gebeuren? Ik weet niet of het echt zo is, maar zo klinkt het wel. Hebben meer mensen dit, of gaat het bij jullie wel wel 'geruisloos'?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baassii
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-09 21:42
MXdar2 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:35:
Als ik in de volledig elektrische pure modus rij, en ik trek snel op met een kickdown klinkt het alsof de brandstofmotor ingeschakeld wordt. In Hybrid modus zou ik dat snappen, maar in pure modus zou dat toch niet moeten gebeuren? Ik weet niet of het echt zo is, maar zo klinkt het wel. Hebben meer mensen dit, of gaat het bij jullie wel wel 'geruisloos'?
Je kunt dit ook controleren door naar de metertjes in het dashboard te kijken. Zorg dat je navigatie uitstaat, zodat je een dashboard hebt met alle info. Wanneer je gas geeft, zie je of hij batterij of motor gebruikt. Als de motor gebruikt wordt zie je een oliedruppeltje en zijn de signalen niet meer blauw maar grijs.
Je kunt van indeling op het dashboard wisselen in de instellingen. Probeer maar eens, er zitten best leuke opties tussen. (Al zou zelf een indeling maken natuurlijk helemaal goed zijn voor de gemiddelde tweaker 😉)

Ik heb zelf een vergelijkbaar ‘dingetje’ gehad omdat ik naar pure schakelde via de knop in de console. Je gaat dan via ‘power’ naar ‘pure’ en bij mij sprong dan steeds de motor aan, alsof hij in power bleef staan. Door na een tip in het forum de instelling via het scherm te wijzigen heb ik dat niet meer. Een andere tip was om met knop naar voren te schakelen, zodat je power ontwijkt bij het wisselen van rijmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
MXdar2 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:35:
Klopt volledig. Ik heb dit getest tijdens mijn proefrit en als je in pure staat en je verwacht teveel, dan komt de brandstofmotor erbij, ongeacht in welke modus je rijdt. Pure is dus enkel voor rustig te rijden :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meermarco
  • Laatst online: 14-09 22:29
Heeft met veiligheid te maken. Was ook zo bij de Volvo Phev. Puur dat als je voo
Gas geeft je ineens ‘weg’ wilt. En het niet wilt doen met ‘slechts’ 80pk ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjsanders1
meermarco schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:35:
Heeft met veiligheid te maken. Was ook zo bij de Volvo Phev. Puur dat als je voo
Gas geeft je ineens ‘weg’ wilt. En het niet wilt doen met ‘slechts’ 80pk ofzo.
Klopt, maar het grote verschil was dat bij de V60 de airco ook uitging in de pure stand. Tussen pure en hybrid zit in de 01 volgens mij nauwelijks een verschil. Hij blijft in hybrid mode ook bij ogenschijnlijk leeg gewoon elektrisch doorrijden kwam ik achter. Als je de 01 dan op pure zet zie je dat er nog 5km beschikbaar is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hichams
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik heb de auto besteld op 22 september om 13:14 alleen heb nog geen belletje gekregen om me te informeren wanneer de auto precies komt. Iemand hier het zelfde probleem?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbbuist
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01-05 12:15
Hichams schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:56:
Ik heb de auto besteld op 22 september om 13:14 alleen heb nog geen belletje gekregen om me te informeren wanneer de auto precies komt. Iemand hier het zelfde probleem?
Ter referentie, er werd aangegeven dat het 10 dagen kon duren tot ze gaan bellen voor een afleverafspraak. Bij mij duurde het 7 dagen na bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXdar2
  • Niet online
Oke bedankt allen, wel jammer dan kan ik hem dus net zo goed in Hybrid modus laten staan. Dat scheelt weer een handeling, hoef ik hem niet elke keer als ik start naar de pure modus te verzetten 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
MXdar2 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:55:
Oke bedankt allen, wel jammer dan kan ik hem dus net zo goed in Hybrid modus laten staan. Dat scheelt weer een handeling, hoef ik hem niet elke keer als ik start naar de pure modus te verzetten 😉
Bij de Volvo denkt de auto mee op basis van je navigatie target. Eerst een stuk elektrisch, op benzine op de snelweg en bij aankomst weer elektrisch. Je komt dan echt met 1 km elektrisch over aan op je bestemming. Als je de navigatie niet instelt (of via CarPlay), dan kan je dit zelf benaderen met Pure/Hybrid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjsanders1
m_a_rnix schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:03:
[...]

Bij de Volvo denkt de auto mee op basis van je navigatie target. Eerst een stuk elektrisch, op benzine op de snelweg en bij aankomst weer elektrisch. Je komt dan echt met 1 km elektrisch over aan op je bestemming. Als je de navigatie niet instelt (of via CarPlay), dan kan je dit zelf benaderen met Pure/Hybrid.
Volgens mij niet. Zowel in Pure als Hybrid kiest de 01 voor elektrisch tot "op". Theoretisch blijft er bij Hybrid dan nog wat in reserve. Als je hard optrekt of (heel) hard rijdt schakelt de benzine motor bij beide gewoon in (wellicht in Pure iets later, dat weet ik niet). Mooi dat de Volvo Hybride dit doet maar volgens mij zijn ze bij L&C nog (lang) niet zover. Althans voor zover ik heb kunnen testen. De routeaanwijzingen zijn zo irritant qua stem en zo frequent dat ik dat niet lang kon/wilde verdragen 8)7 !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
hjsanders1 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:21:
[...]

Volgens mij niet. Zowel in Pure als Hybrid kiest de 01 voor elektrisch tot "op". Theoretisch blijft er bij Hybrid dan nog wat in reserve. Als je hard optrekt of (heel) hard rijdt schakelt de benzine motor bij beide gewoon in (wellicht in Pure iets later, dat weet ik niet). Mooi dat de Volvo Hybride dit doet maar volgens mij zijn ze bij L&C nog (lang) niet zover. Althans voor zover ik heb kunnen testen. De routeaanwijzingen zijn zo irritant qua stem en zo frequent dat ik dat niet lang kon/wilde verdragen 8)7 !
Ik merk toch echt dat hij in pure pas veel later de bezinemotor inschakelt. Dan moet je echt een flinke kickdown geven. Bij hybrid gebeurt dat al veel eerder.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Muro01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31ywdAGHnfpDWDyFlNzvorIy98g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HFNbHzRfufBOaPCBi7D9F895.jpg?f=fotoalbum_large

Nou daar staat ie dan😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
Tof!
Ben wel benieuwd wanneer je besteld hebt en de afleverafspraak gemaakt.
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=N868DH
15 september op kenteken gezet. Dus werken ze vooruit of zetten ze op kenteken na bestellen?

Nevermind, zie dat je begin deze maand hebt besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door niekvanprooijen op 28-09-2021 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
niekvanprooijen schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:33:
[...]

Tof!
Ben wel benieuwd wanneer je besteld hebt en de afleverafspraak gemaakt.
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=N868DH
15 september op kenteken gezet. Dus werken ze vooruit of zetten ze op kenteken na bestellen?

Nevermind, zie dat je begin deze maand hebt besteld.
Ik had eerder gemeld dat ik begin september had aangemeld, en daarna is het vrij snel gegaan. Credit check één telefoontje uit Brussel voor een afspraak en vanmiddag opgehaald. Al met al kleine 4 weken.

De kentekens die ik daar zag gingen op volgorde, er stonden stuk of 10 auto's klaar voor in gebruik name.

En toen ik langs de A2 net voor afrit
Amstel reed zag ik stuk of 30 LC auto's nog in transport verpakking, dus ze zijn echt wel bezig met auto's aan iedereen te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muro01
toka402 schreef op maandag 27 september 2021 @ 22:18:

[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hzsEyZvFE1i0e5J6sEFap5FySzU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mjOg4RJNk1PP9UCQ6VFOpoPc.jpg?f=fotoalbum_large

Zijn gewoon zomerbanden, denk dat ze binnenkort wel vervangen worden voor winterbanden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PkZZP
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-09 17:46
Goedenavond!

Vanmiddag de Link&Co geleverd gekregen!!! De eerste (rij)indrukken: dik in orde! Het is ook een apart model, je vindt er (+++) wat van of ...je moet er aan wennen :) Voorkant neigt naar 'Porsche Macan :-) Wij zijn er heel blij mee. Alles werkt naar behoren, snelle functies, mooi DAB geluid (maar volgens mij geen DAB+ en dat is best wel een beetje vreemd)
De buren keken hun ogen al uit, en dat ervaar je ook als je er in rijdt... Willen nu al praten over delen (dacht het niet :-)
Aparte auto dus, groot (genoeg), mooi afgewerkt en 100% up-to-date. Over het gebruik kan ik nog niet veel zeggen na 52 km (drie korte kennismakingsritjes vanmiddag en vanavond) Wel snel de 'Plugsurfing' keycard aangemeld. Dat ging helaas niet helemaal goed. De app is nu al verouderd, wilde geen connectie maken met de 'bankrekening'. Was even balen. Schijnt nu opgelost te zijn (overnight). De medewerker gaf aan, dat men op versie 7.0 zit te wachten! Hopelijk kan ik morgen wel laden...We gaan het zien. Ook komt de auto niet voor in de lijst waaruit je in principe het model zou moeten kunnen kiezen. Dat is natuurlijk erg slordig. En ja, de medewerker had nog nooit (!) van LINK&Co gehoord. Heel apart... Maar goed terug naar de auto. Dochter lief heeft superlatieven te weinig, moeders ook :-) Morgen de eerste volwassen rit richting Amsterdam. Donderdag idem dito, en vrijdag maar eens even alles heel goed bestuderen. Je kan er veel mee, er zit tenslotte van alles op en aan. Ben benieuwd wat Link&Co gaat doen met hun opstelling t.a.v. de winterbanden. Moet wel in de verhouding blijven, en geen koude douche worden. Hope for the best. Tot zover. Mooi geweest voor vandaag. Avondgroet.

• niekvanprooijen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSkUcg-aqW9qrAyB1iG7uXaT5vE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IsfBFglCDXDYoVH8PXzRPQBb.png?f=user_large
Een vraagje voor de kenners:
Je mag 1800kg geremd trekken en 750kg ongeremd.
Het voertuig weegt 1954kg rijklaar, maar de maximum toegestane massa samenstel (Het hoogste gewicht dat het trekkende en het getrokken voertuig samen mogen wegen) is 1800kg.
#hoedan? Hoe zit dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:34

BPi

niekvanprooijen schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:20:
[Afbeelding]
Een vraagje voor de kenners:
Je mag 1800kg geremd trekken en 750kg ongeremd.
Het voertuig weegt 1954kg rijklaar, maar de maximum toegestane massa samenstel (Het hoogste gewicht dat het trekkende en het getrokken voertuig samen mogen wegen) is 1800kg.
#hoedan? Hoe zit dit?
Bij caravantrekker.nl staat max treingewicht 4150 kg.
Dat is max massa auto 2350 kg en max aanhanger gewicht 1800 kg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis.passage
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 14:25
Ik heb afgelopen dinsdag mijn auto laten voorzien van nieuwe software vanwege alle app connectie issues en dat ik in de auto zelf ook issues ervaar. Auto terug gekregen en heb nu vaker dan voorheen connectie problemen met de app, zijn er andere rijders die ook die software update hebben gehad? Ik ben benieuwd naar hun ervaringen.

• hjsanders1
dennis.passage schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:58:
Ik heb afgelopen dinsdag mijn auto laten voorzien van nieuwe software vanwege alle app connectie issues en dat ik in de auto zelf ook issues ervaar. Auto terug gekregen en heb nu vaker dan voorheen connectie problemen met de app, zijn er andere rijders die ook die software update hebben gehad? Ik ben benieuwd naar hun ervaringen.
Massa's (en dan gebruikt nog niet eens iedereen alle software van app of auto), vrijwel alles is bekend bij L&C maar je moet toch blijven aangeven bij hen wat de issues zijn. Eind deze week/begin volgende week komt een grote app update die al veel problemen op zou moeten lossen. Mijn auto is pas 3 weken oud maar heeft ook al een update nodig (minimaal 10 werkdagen wachten) en dus lopen ze nogal achter de feiten aan. Gezien de hoeveelheid auto's die er nu bijkomen verwacht ik ook meer verbindings/serverproblemen (net en gisteren ook weer last van gehad)

• meermarco
  • Laatst online: 14-09 22:29
hjsanders1 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:15:
[...]

Massa's (en dan gebruikt nog niet eens iedereen alle software van app of auto), vrijwel alles is bekend bij L&C maar je moet toch blijven aangeven bij hen wat de issues zijn. Eind deze week/begin volgende week komt een grote app update die al veel problemen op zou moeten lossen. Mijn auto is pas 3 weken oud maar heeft ook al een update nodig (minimaal 10 werkdagen wachten) en dus lopen ze nogal achter de feiten aan. Gezien de hoeveelheid auto's die er nu bijkomen verwacht ik ook meer verbindings/serverproblemen (net en gisteren ook weer last van gehad)
Deze week net een nieuwe app update beschikbaar gekomen voor IOS.

Moet zeggen werkt bij mij goed allemaal. Behalve de accu laadt status. Dan moet ik eerst ff lampje knipperen. Daarna wordt de status wel ge-update.

• dexterd83
Weet iemand toevallig wat de afmetingen zijn van het vakje om je telefoon draadloos mee op te laten? Mijn Galaxy Fold is helaas ook te groot voor de Renault Captur hybride.

• LarskeK
  • Laatst online: 13-01-2023
Sec een update van de app of ook van de auto?

Hoe kom je aan deze informatie?
hjsanders1 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:15:
[...]

• Muro01
Wat gek dat jullie problemen met de app's en software hebben.
Ik heb nergens last van, auto android werkt zoals het moet, net zoals de WiFi verbinding.
Heb betaalde YouTube en daarbij krijg je ook YouTube music met alle gemakken.

• dennis.passage
LarskeK schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:25:

[...]
Bij mij is de auto voorzien van een software update. De app update volgt volgens degene aan de telefoon pas eind deze week of volgende week.

• hjsanders1
LarskeK schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:25:

[...]
Ik krijg een auto update (problemen met locatie, delen, verbinding auto, profielen etc) maar welke versie en wanneer die er zijn weet alleen L&C. Ik kreeg de indruk dat ze alleen kunnen zien OF er een update voor een betreffende 01 beschikbaar is. Niet zozeer welke en/of wat de release notes zijn. Qua app-update werd dit al op FB aangegeven en gaf een L&C medewerker (die nogal capabel leek) ongevraagd aan dat een grote update er dus aan zit te komen die "alles" zou moeten oplossen. O.a. het koelen/voorverwarmen dat het vaak niet doet en ook de info over laden dat meestal niet up-to-date is.

• dennis.passage
hjsanders1 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:45:
[...]

Ik krijg een auto update (problemen met locatie, delen, verbinding auto, profielen etc) maar welke versie en wanneer die er zijn weet alleen L&C. Ik kreeg de indruk dat ze alleen kunnen zien OF er een update voor een betreffende 01 beschikbaar is. Niet zozeer welke en/of wat de release notes zijn. Qua app-update werd dit al op FB aangegeven en gaf een L&C medewerker (die nogal capabel leek) ongevraagd aan dat een grote update er dus aan zit te komen die "alles" zou moeten oplossen. O.a. het koelen/voorverwarmen dat het vaak niet doet en ook de info over laden dat meestal niet up-to-date is.
Ik had die vraag ook gesteld, vond het ook vreemd dat ik nergens de software versie kan checken of releasenotes kan lezen...

• Rmaxx
Hmm mijn CC reservering is verdwenen en in de app krijg ik nu op alle 'mijn pagina's' een error ??

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 12:25
Rmaxx schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:31:
Hmm mijn CC reservering is verdwenen en in de app krijg ik nu op alle 'mijn pagina's' een error ??
Rustig, bij mij deden "mijn pagina's" het ook niet vandaag en de 01 staat hier toch echt voor de deur. Die CC reservering wil nog al eens vaker 'verdwijnen' maar wees niet bang, je zal moeten betalen!

Live today! Nobody promised you tomorrow.

• Rmaxx
pvanmegen schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:36:
[...]
maar wees niet bang, je zal moeten betalen!
_O-

Graag zelfs. had de app opnieuw geinstalled, kan nu niet eens meer inloggen 8)7
Pagina: 1 ... 20 ... 181 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.