Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarskeK
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13-01-2023
Kan ik me bijna niet voorstellen dat 18 niet past. Bij de XC40 T5 past dit wel en het lijkt me dat de L&C dezelfde remmerij heeft.

Ik wacht het ff af.
Yosemite schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:08:
Vandaag in Amsterdam een proefrit gemaakt. Hadden ze alleen de auto niet opgeladen en ook geen andere voorhanden. Dus alleen hybride mode kunnen testen en niet pure.

Kofferbak is wel erg klein vergeleken met onze stationwagen. Door de schuine achterruit krijg ik niet het idee dat boven de hoedenplank nog veel extra ruimte is.

[...]

Ik hoorde vandaag in de Lynk&Co store dat op de PHEV alleen 20" velgen passen vanwege de grote remschijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misku
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
zijn er ook mensen die deze wagen via leaseplan (zakelijk) hebben geleast/gaan leasen? Mijn order staat sinds 23 Juni in bestelling maar er is nog geen informatie beschikbaar over de afleverweek, zwart + trekhaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:05
misku schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:42:
zijn er ook mensen die deze wagen via leaseplan (zakelijk) hebben geleast/gaan leasen? Mijn order staat sinds 23 Juni in bestelling maar er is nog geen informatie beschikbaar over de afleverweek, zwart + trekhaak.
Yep! Ik zit in dezelfde situatie. Mijn order (ook via Leaseplan, zwart + trekhaak) is op 29 juni geplaatst en nadat ik een tijdje niks hoorde besloot ik zelf maar contact op te nemen. Op 9 augustus heb ik Leaseplan gebeld hoe het er voor stond. Toen werd er mij verteld dat de auto 12 augustus werd geleverd. Dit vond ik vreemd want ik had zelf nog niks van L&C gehoord. Ik heb L&C via de klantenservice gebeld en zij wisten helemaal van niks, ze konden zelfs mijn order niet eens vinden.

Hier zijn nog wat weken overheen gegaan om alles geregeld te krijgen dus ik wil je het lange verhaal besparen. Ik heb in ieder geval mijn auto afgelopen donderdag kunnen ophalen. Het ophalen van de auto was verder top geregeld.

Ik kan je wel vertellen waarom het komt dat het zo lang duurt:
- Jouw order is niet bekend bij de normale klantenservice waar zij alle consumentenorders kunnen zien.
- Je moet zorgen dat je een account aanmaakt met het zakelijke e-mailadres dat ook bekend is bij Leaseplan.
- Vervolgens moet je de helpdesk (klantenservice) bellen en zij moeten ervoor zorgen dat die order (die in Leaselink staat) aan jouw account wordt gekoppeld.
- Als dit gebeurd is dan wordt je, mits de auto op voorraad is, automatisch gebeld door de klantenservice voor het ophalen van de auto. Hier krijg je eerst een e-mail van.
- Zorg ervoor dat ook Leaseplan druk op L&C zet om die auto te leveren.

Dit alles komt omdat ik denk dat L&C hun zaken niet op orde heeft als het gaat om zakelijke orders van een externe partij. Het lijkt alsof er geen verantwoordelijkheid wordt genomen waardoor je een beetje tussen wal en schip valt.

Ik hoop dat dit je verder helpt en dat je je auto snel kan ophalen. Wat een fantastische wagen! :)

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-05 09:16
misku schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:42:
Mag ik vragen wat de reden is dit via leaseplan te doen? Ik had daar eens gekeken, maar de prijs was hoger en je zat er langer aan vast 7(8)7 of is dat nu inmiddels anders?

Net gekeken, is nog zo : maar je hebt wel een optie 'leder' ???

[ Voor 6% gewijzigd door Rmaxx op 15-09-2021 09:09 ]

• El Polo Diablo
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 21-05 13:01
pushnoi schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:38:
Overigens valt die B stand @ de 01 niet aan te passen toch? Ik heb het iig nog niet kunnen ontdekken. Volgens mij kan dat wel @ XC40 T5 PHEV, vreemd genoeg.
Ik heb het ook niet kunnen vinden. Erg jammer want het had wat agressiever gemogen. De overgang van Regen naar remmen verloopt niet heel soepel, een iets aggressievere regen zou remmen minder noodzakelijk moeten maken.

• pushnoi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-05 18:01
El Polo Diablo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:08:
[...]

Ik heb het ook niet kunnen vinden. Erg jammer want het had wat agressiever gemogen. De overgang van Regen naar remmen verloopt niet heel soepel, een iets aggressievere regen zou remmen minder noodzakelijk moeten maken.
Precies dit idd. Schijnt een nogal bekend probleem te zijn bij Hybrides. Ik kan er verder wel mee leven, maar aangezien Volvo het ook doet, en ik vermoed dat de bak + motor technisch hetzelfde is zou je toch zeggen dat het bij de 01 ook mogelijk zou moeten zijn.

• misku
ljwilliam88 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 07:26:
[...]

Yep! Ik zit in dezelfde situatie. Mijn order (ook via Leaseplan, zwart + trekhaak) is op 29 juni geplaatst en nadat ik een tijdje niks hoorde besloot ik zelf maar contact op te nemen. Op 9 augustus heb ik Leaseplan gebeld hoe het er voor stond. Toen werd er mij verteld dat de auto 12 augustus werd geleverd. Dit vond ik vreemd want ik had zelf nog niks van L&C gehoord. Ik heb L&C via de klantenservice gebeld en zij wisten helemaal van niks, ze konden zelfs mijn order niet eens vinden.

Hier zijn nog wat weken overheen gegaan om alles geregeld te krijgen dus ik wil je het lange verhaal besparen. Ik heb in ieder geval mijn auto afgelopen donderdag kunnen ophalen. Het ophalen van de auto was verder top geregeld.

Ik kan je wel vertellen waarom het komt dat het zo lang duurt:
- Jouw order is niet bekend bij de normale klantenservice waar zij alle consumentenorders kunnen zien.
- Je moet zorgen dat je een account aanmaakt met het zakelijke e-mailadres dat ook bekend is bij Leaseplan.
- Vervolgens moet je de helpdesk (klantenservice) bellen en zij moeten ervoor zorgen dat die order (die in Leaselink staat) aan jouw account wordt gekoppeld.
- Als dit gebeurd is dan wordt je, mits de auto op voorraad is, automatisch gebeld door de klantenservice voor het ophalen van de auto. Hier krijg je eerst een e-mail van.
- Zorg ervoor dat ook Leaseplan druk op L&C zet om die auto te leveren.

Dit alles komt omdat ik denk dat L&C hun zaken niet op orde heeft als het gaat om zakelijke orders van een externe partij. Het lijkt alsof er geen verantwoordelijkheid wordt genomen waardoor je een beetje tussen wal en schip valt.

Ik hoop dat dit je verder helpt en dat je je auto snel kan ophalen. Wat een fantastische wagen! :)
Kijk zo helpen we elkaar! Wat goed dat je dit even wilde delen. Ik heb gelijk een account aangemaakt op mijn zakelijke email en hang nu al 18 minuten in de wacht bij L&C :P

• misku
Rmaxx schreef op woensdag 15 september 2021 @ 07:39:
[...]
Mag ik vragen wat de reden is dit via leaseplan te doen? Ik had daar eens gekeken, maar de prijs was hoger en je zat er langer aan vast 7(8)7 of is dat nu inmiddels anders?

Net gekeken, is nog zo : maar je hebt wel een optie 'leder' ???
ik denk dat zakelijk leasen bij leaseplan anders is als prive lease bij leaseplan ;-)

ik heb het wel eens eerder gezien bij seat tarraco phev met 7 stoelen te bestellen via leaseplan, maar hij wordt toch echt niet geproduceerd.

[ Voor 12% gewijzigd door misku op 15-09-2021 11:18 ]

• Rmaxx
misku schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:18:
[...]
ik denk dat zakelijk leasen bij leaseplan anders is als prive lease bij leaseplan ;-)
Je kunt toch ook zakelijk leasen bij Lynk? Dat is 500 ex btw, zelfde voorwaarden, ook geen contract voor min 2 jaar.. bij leaseplan zie ik dat toch echt staan... of kijk ik nu verkeerd?

• misku
Rmaxx schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:20:
[...]

Je kunt toch ook zakelijk leasen bij Lynk? Dat is 500 ex btw, zelfde voorwaarden, ook geen contract voor min 2 jaar.. bij leaseplan zie ik dat toch echt staan... of kijk ik nu verkeerd?
maar misschien wil ik zelf niet zakelijk leasen bij l&c? :)

• Rmaxx
misku schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:22:
[...]
maar misschien wil ik zelf niet zakelijk leasen bij l&c? :)
Tuurlijk, dat kan, maar mijn vraag is : waarom bij leaseplan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• misku
Rmaxx schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:24:
[...]

Tuurlijk, dat kan, maar mijn vraag is : waarom bij leaseplan?
Mijn werkgever heeft al contracten bij leaseplan waardoor bepaalde voorwaarden toch beter uitkomen via leaseplan dan prive/zakelijk via L&C.

• hjsanders1
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 28-05 17:28
El Polo Diablo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:08:
[...]

Ik vind het weer te agressief (zeker i.c.m. ACC en passagiers) dus instelbaar zou prettig zijn en als de Volvo XC40 T5 hybride dat ook heeft zou het idd bij de 01 ook logisch(er) zijn. Als ik echter de info bij de XC40 hybride erop nakijk staat dit nergens

[ Voor 6% gewijzigd door hjsanders1 op 15-09-2021 11:38 ]

• ton_adam
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-05 20:41
m_a_rnix schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:03:
En goed nieuws, binnen een week krijg ik mail om te bestellen (maart ingeschreven, regio Utrecht).

Winterbanden gaan volgens Bram €475 per seizoen kosten.
Dank voor de informatie!

https://www.lynkco.com/nl-nl/car/services
Met de bandenwisselservice rijd je elk seizoen veilig. Wij wisselen je banden, maken ze schoon en slaan ze op wanneer je ze niet nodig hebt.

Winterbanden, bandenwissels en opslag zijn beschikbare opties voor je maandelijks membership of als je de 01 koopt. Als het tijd is om de banden te wisselen, nemen we contact met je op om een tijdstip af te spreken, halen je auto op en brengen deze na afloop terug. Zo simpel is het.
Benieuwd wanneer dit concreet wordt.

• Rmaxx
Iemand anders al nieuws gehad deze week nadat ze op de 'nieuwe' shortlist zijn gezet door Tim? Ik nog niet en de chat is al paar dagen niet beschikbaar... arme Tim....:)

• Hichams
  • Laatst online: 27-01-2022
Rmaxx schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:00:
Iemand anders al nieuws gehad deze week nadat ze op de 'nieuwe' shortlist zijn gezet door Tim? Ik nog niet en de chat is al paar dagen niet beschikbaar... arme Tim....:)
Ik heb ook nog niks gehoord en ben vorige week donderdag op de lijst gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zojuist bericht gehad dat ik mag bestellen (ingeschreven sinds maart), echter hebben ze alleen modellen met trekhaak op voorraad. Ik wacht het nog even af.

• Rmaxx
Deveon schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:46:
Zojuist bericht gehad dat ik mag bestellen (ingeschreven sinds maart), echter hebben ze alleen modellen met trekhaak op voorraad. Ik wacht het nog even af.
Dat ze mij maar bellen dan help ik ze wel haha

• El Polo Diablo
Ik ben de komende dagen in het buitenland voor werk en dacht eens te proberen of ik de auto kon delen. Ik zie echter dat de auto geregistreerd staat in Zweden en dat je het alleen kan opzetten in het land waar de auto in geregistreerd staat. Ik kan me herinneren dat hier eerder gelezen te hebben, iemand ervaring mee?

• Misterxx2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:00
El Polo Diablo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:21:
Ik ben de komende dagen in het buitenland voor werk en dacht eens te proberen of ik de auto kon delen. Ik zie echter dat de auto geregistreerd staat in Zweden en dat je het alleen kan opzetten in het land waar de auto in geregistreerd staat. Ik kan me herinneren dat hier eerder gelezen te hebben, iemand ervaring mee?
Een issue wat volgens Lynk & Co verholpen zou moeten zijn met de software update waarvoor je 01 naar de garage moet.
Ik heb dit issue ook. Maandag a.s. een afspraak aan de garage gepland staan, dus ben benieuwd of het hierna ook echt opgelost is..

• hjsanders1
Misterxx2 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:21:
[...]

Een issue wat volgens Lynk & Co verholpen zou moeten zijn met de software update waarvoor je 01 naar de garage moet.
Ik heb dit issue ook. Maandag a.s. een afspraak aan de garage gepland staan, dus ben benieuwd of het hierna ook echt opgelost is..
Kans is (erg) klein; ik heb de auto sinds vorige week woensdag, zelfde issue en naar verluid de laatste (auto)software. Ze weten dit ook al sinds vorige week. Een issue is aangemaakt (staat ook in de app) maar verder geen verandering en/of nieuws. Er zou een nieuwe app update (een grote) komen zeer binnenkort dit veel problemen zou oplossen. Even afwachten of dat lukt danwel waar is.

• Rmaxx
hjsanders1 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:55:
[...]

Kans is (erg) klein; ik heb de auto sinds vorige week woensdag, zelfde issue en naar verluid de laatste (auto)software.
Is er nergens een versienummer van de software te vinden in de auto? Benieuwd welke versies in omloop zijn...

• syjq8ak
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-02-2023
Hichams schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:31:
[...]

Ik heb ook nog niks gehoord en ben vorige week donderdag op de lijst gezet.
Ook hier nadat Tim mij op de lijst heeft gezet, nog steeds niets gehoord, ik begin langzaam mijn geduld te verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjsanders1
Rmaxx schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:00:
[...]

Is er nergens een versienummer van de software te vinden in de auto? Benieuwd welke versies in omloop zijn...
Nee, helaas. Reeds uitgebreid op FB forum aan de orde gekomen. Volgens mij doet L&C daar zelf ook geen uitspraken over (je krijgt desgewenst dus niet te weten/horen van welke naar welke versie je gaat)

• hjsanders1
syjq8ak schreef op donderdag 16 september 2021 @ 07:18:
[...]

Ook hier nadat Tim mij op de lijst heeft gezet, nog steeds niets gehoord, ik begin langzaam mijn geduld te verliezen.
Succes! Als je nu al je geduld begint te verliezen ga je bij L&C nog heel wat training in geduld krijgen. Ik geef ze vanwege de "start" wat krediet maar alles heeft een (zeer) lange doorlooptijd;
- levering auto
- beantwoorden mails
- telefoon beantwoorden/chat beantwoorden
- oplossen problemen
- updates
- verwerken van gevraagde info (bankrekening nummer in dit geval)
- opsturen kentekenbewijs ivm een parkeervergunning
En ga zo maar door.....gelukkig maakt de auto/deal veel goed (app even niet meegenomen :( )!

• Rmaxx
hjsanders1 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:29:
[...]
Succes! Als je nu al je geduld begint te verliezen ga je bij L&C nog heel wat training in geduld krijgen.
:X :*)

• Hichams
Heb jij ook nog steeds niks gehoord?

• Rmaxx
Hichams schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:57:
[...]

Heb jij ook nog steeds niks gehoord?
Nope..helaas.. en de chat staat al de hele week uit. Denk dat Tim op zn kop heeft gekregen 8)7 .
Ongeduldig zijn is voor niemand leuk }) oOo oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hichams
Rmaxx schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:59:
[...]

Nope..helaas.. en de chat staat al de hele week uit. Denk dat Tim op zn kop heeft gekregen 8)7 .
Ongeduldig zijn is voor niemand leuk }) oOo oOo
Pfff... same here, ik had dinsdag nog gebeld. Dit keer iemand anders aan de lijn. Hij gaf aan dat ik echt deze of volgende week zou kunnen bestellen.

• Rmaxx
Hichams schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:07:
[...]

Pfff... same here, ik had dinsdag nog gebeld. Dit keer iemand anders aan de lijn. Hij gaf aan dat ik echt deze of volgende week zou kunnen bestellen.
Ok denk dat ik vanmiddag ook maar even bel dan. Was ik eigenlijk niet van plan, maar nu de wortel dicht voor mn neus hangt... oOo oOo

• syjq8ak
Hichams schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:07:
[...]

Wat ik niet begrijp is dat "je mag bestellen", je hebt toch al een mail gehad waarin is gevraagd welke kleur en wanneer zou je de auto het liefst willen hebben etc. Etc. Er is dus toch al een bestelling?

Wat willen/bedoelen ze nu precies met deze opmerking?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
syjq8ak schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:45:
[...]

Wat ik niet begrijp is dat "je mag bestellen", je hebt toch al een mail gehad waarin is gevraagd welke kleur en wanneer zou je de auto het liefst willen hebben etc. Etc. Er is dus toch al een bestelling?

Dat klopt, is ook raar ik denk dat het zo werkt:
1ste keer: Wat zou je willen hebben > dan weten ze hoeveel blauwe/zwarte ze moeten bestellen ongeveer
2de keer: Je gegevens (locatie,voorkeurmaand) zodat ze voorkeurlijst kunnen maken
3de keer: Je 'mag' bestellen > daadwerkelijk toewijzen van een auto , mits creditcheck , auto overeenkomt (kleur/trekhaak) etc etc
dan pas een datum voor levering..

• El Polo Diablo
syjq8ak schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:45:
[...]

Je kan dit inderdaad wijzigen of anders bestellen dan in eerste instantie aangegeven.

Ik heb bij de eerste 'bestelling' aangegeven een blauwe te willen. Toen ik uiteindelijk de definitieve bestelling kon plaatsen was er alleen zwart op voorraad en toen aangegeven een zwarte te willen. Dat is het uiteindelijk ook geworden.

De eerste 'bestelling' zal inderdaad niet meer zijn dan een indicatie voor Lynk hoeveel van welke kleur er geïmporteerd moeten worden.

• Muro01
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-10-2022
Ok ik ga mee doen aan deze topic.
Ik heb op 5 september aanvraag gedaan,
6 september mail gehad met "nieuws over jouw 01" "We hebben meer gegevens nodig van jou!" ingevuld.

7 september mail gehad "Het is tijd om je 01 te bestellen! Ja. Echt waar!"
Bestel je 01 nu.
Moest wel binnen 5 dagen bevestigen en creditcard check doen van 500 euro, zorgen dat je 500 op je kaart hebt want dat reserveren ze uiteraard.
"We streven naar levering van je auto binnen 2 weken na ontvangst van je orderbevestiging"

Ok gedaan en dan wachten wachten en wachten....tot vandaag 16 september!
Één telefoontje gehad en een afspraak gekregen om de zwarte 01 op te halen op 28 september in Amsterdam.

Dus het kan ook snel...

Een duimpje omhoog voor Link en Co voor de snelle levering 👍👍👍

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Muro01 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:04:
6 september mail gehad met "nieuws over jouw 01" "We hebben meer gegevens nodig van jou!" ingevuld.

Bestel je 01 nu.
Moest wel binnen 5 dagen bevestigen en creditcard check doen van 500 euro, zorgen dat je 500 op je kaart hebt want dat reserveren ze uiteraard.
"We streven naar levering van je auto binnen 2 weken na ontvangst van je orderbevestiging"

Één telefoontje gehad en een afspraak gekregen om de zwarte 01 op te halen op 28 september in Amsterdam.

Dus het kan ook snel...

Gefeliciteerd dat is inderdaad snel. Komt vooral omdat ze nu naar eigen zeggen veelk meer autos hebben. Er waren behoorlijk wat mensen op de "wachtlijst" vanaf begin dit jaar die soms nog niks gehoord hebben. Hoe groot deze groep is weet ik niet maar ze schakelen snel bij op dit moment.

Ja je weet het niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
Muro01 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:04:

Bestel je 01 nu.

Dus het kan ook snel...

.

Tja.. amsterdam...

@Hichams @syjq8ak

Net maar ff gebeld omdat de chat uit de lucht is (gehaald). De lijst van Tim is waarschijnlijk (weten ze niet zeker) dit weekend overleden door een IT storing. Er was lichte paniek, en...er is weer een nieuwe lijst.

Nu moet het echt binnen een paar werkdagen (5) geregeld zijn.. Lange wachttijd, en erg popiejopie jazzie muziekje, maar wel vriendelijk geholpen. Ze hebben het gewoon extreem druk en niet alles gaat meteen goed, maar ze doen hun best.. naja das tenminste een eerlijk verhaal. Komt goed oOo oOo

[ Voor 21% gewijzigd door Rmaxx op 16-09-2021 15:25 . Reden: update ]

• Muro01
Ok maar ik woon in Utrecht, het is dus niet dat Amsterdam voorgetrokken wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Ik heb besteld ook inmiddels

• Muro01
wdulli schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:11:
[...]

Gefeliciteerd dat is inderdaad snel. Komt vooral omdat ze nu naar eigen zeggen veelk meer autos hebben. Er waren behoorlijk wat mensen op de "wachtlijst" vanaf begin dit jaar die soms nog niks gehoord hebben. Hoe groot deze groep is weet ik niet maar ze schakelen snel bij op dit moment.
Bedankt voor de felicitatie.

Tja ik kwam toevallig Link en Co tegen op het internet en deed gewoon een gooi vanwege de aantrekkelijke aanbod.

Pas later las ik hier de lange wachttijden en dacht, o jee het zal toch niet waar zijn.

Maar goed vandaag kreeg ik het verlossende telefoontje, ik ben blij dat het snel geregeld is en zal bij ontvangst van de auto nog wat foto's maken.

• Muro01
Top👍

• Rmaxx
Muro01 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:39:
[...]

Ok maar ik woon in Utrecht, het is dus niet dat Amsterdam voorgetrokken wordt.
Tja.. Utrecht .. O-) :w

zonder gekheid, denk dat ze idd grote steden voorrang geven. Waarom anders al die aparte lijsten (die soms 'kwijtraken' of 'veranderen').
Want ze konden wel alles terugzien bij het account, incl. de chat met 'Tim'.. maargoed.. binnen 5 weken voor de deur was nu toch een 'harde' uitspraak *O*

• syjq8ak
Rmaxx schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:00:
[...]

zonder gekheid, denk dat ze idd grote steden voorrang geven. Waarom anders al die aparte lijsten (die soms 'kwijtraken' of 'veranderen').
Want ze konden wel alles terugzien bij het account, incl. de chat met 'Tim'.. maargoed.. binnen 5 weken voor de deur was nu toch een 'harde' uitspraak *O*
Ik heb dus ook nog maar een keer gebeld, en toen kwam weer de vraag....wanneer wil je hem hebben?
Ik: eh morgen....😁
L&C: Dat gaat lastig, kan wel volgende week.
L&C: Anders nog iets?

Kortom als je elke week belt, is het elke keer een ander verhaal.
Maar de aanhouder wint...

• Rmaxx
syjq8ak schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:25:
[...]

Ik heb dus ook nog maar een keer gebeld, en toen kwam weer de vraag....wanneer wil je hem hebben?
Ik: eh morgen....😁
L&C: Dat gaat lastig, kan wel volgende week.
L&C: Anders nog iets?

Kortom als je elke week belt, is het elke keer een ander verhaal.
Maar de aanhouder wint...
'Hem' is de mail of de auto? _O-

• syjq8ak
Rmaxx schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:32:
[...]

'Hem' is de mail of de auto? _O-
De auto...🚙
Best vreemd, chat met Tim was ook in mijn contact informatie verwerkt.
De de bestel mail komt binnen een week, waarom onze Tim deze mail niet heeft gestuurd???🤔

• Baassii
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-06 12:40
Ik wil graag alle kilometers elektrisch rijden buiten de vakanties om. De eenvoudige mogelijkheid is om de auto steeds in hybride te laten staan, daar start de auto altijd mee op.

Als ik echter de auto met de schakelaar naar pure wil zetten dan slaat de motor aan of schakelt de auto naar de motor bij de geringste aanraking van het gaspedaal.

Ik heb de carguide doorgenomen, daarin staat gewoon een halve seconde de knop vasthouden.

Hoe gaat het wisselen tussen de rijmodi bij jullie? Herkennen jullie mijn verhaal en weten jullie of ik mogelijk iets verkeerd doe ? De batterij is 100% opgeladen en het lijkt niet uit te maken of ik stil sta of rijd.

• Rmaxx
syjq8ak schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:36:
[...]

De auto...🚙
Best vreemd, chat met Tim was ook in mijn contact informatie verwerkt.
De de bestel mail komt binnen een week, waarom onze Tim deze mail niet heeft gestuurd???🤔
Wtf 7(8)7 7(8)7

• Muro01
Rmaxx schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:00:
[...]

Gewoon een andere account aanmaken en opnieuw bestellen, misschien gaat het nu wel sneller.
Of denk ik nu te simpel?

• Muro01
Baassii schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:44:
Ik wil graag alle kilometers elektrisch rijden buiten de vakanties om. De eenvoudige mogelijkheid is om de auto steeds in hybride te laten staan, daar start de auto altijd mee op.

Als ik echter de auto met de schakelaar naar pure wil zetten dan slaat de motor aan of schakelt de auto naar de motor bij de geringste aanraking van het gaspedaal.

Ik heb de carguide doorgenomen, daarin staat gewoon een halve seconde de knop vasthouden.

Hoe gaat het wisselen tussen de rijmodi bij jullie? Herkennen jullie mijn verhaal en weten jullie of ik mogelijk iets verkeerd doe ? De batterij is 100% opgeladen en het lijkt niet uit te maken of ik stil sta of rijd.
Best wel gek, op pure zou die tot 69kmpu op elektrisch moeten rijden.

• Baassii
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-06 12:40
Muro01 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:56:
[...]

Best wel gek, op pure zou die tot 69kmpu op elektrisch moeten rijden.
Hi, als ik de auto gewoon op hybride laat staan en niet te veel gas geef, dan rij ik ook bijna alleen maar elektrisch en die 65-70 km is geen probleem. Lekker s Nachts laden zodat ie altijd vol voor de deur staat. Het punt is alleen dat het omzetten naar pure zo gek verloopt en een raar resultaat heeft.

• Joeniek
  • Laatst online: 17-10-2021
Hi Tweakers,

Ook ik heb me ingeschreven voor een 01. We wilden een XC40 T4 hybrid. Maar die levertijd is opgelopen naar 8 maanden. Dus beginnen we met een 01. Volgens Tim was de levertijd tegenwoordig slechts 3 weken. In november krijgen we een dak vol zonnepanelen en een lader aan de muur. Dus ik heb aangegeven dat levering in november goed is. Ik heb met grote interesse het hele topic gelezen :-) Vooral die truc met eigen risico en creditcards trok mijn aandacht. Ik heb nu alles bij ING, dus het zou erg fijn zijn als ze de administratiekosten gewoon willen noemen voor wat het is, eigen risico.

Heeft er iemand al een degelijk document met de verzekeringspolis voorwaarden? Dat documentje van Allianz is niks waard toch? Veel te algemeen lijkt me.

• roeldive
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22-05 22:57

Als ik de knop voor de rijmodi gebruik dan krijg ik de lijst met hybride, power en dan pure. Als ik de schakelaar dan naar boven druk ga ik direct naar pure zonder dat de motor aanslaat.

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 22:07
Ik ben benieuwd, maandag komt de 01 en de wallbox is ondertussen ook besteld om de auto altijd met een volle accu te hebben staan. Ik vind die wallboxen best nog duur, voor zo'n 600 euro (enkel wallbox, schoonbroer gaat het installeren) kan je nog al wat litertjes Euro 95 tanken...

Live today! Nobody promised you tomorrow.

• Jesperrolink
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 03-11-2021
Kent iemand het probleem dat de regio altijd op maximaal volume staat als je hem aanzet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shovel87
  • Laatst online: 30-05-2023
Iemand een idee hoe je het delen kan activeren?
Bij mij blijft Zweden staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fg6FKb7rO5hqZu9yR-cWmpEoAmw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n7mU2cRMAiQLdD7sXqwzXZmA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roes2014
  • Laatst online: 24-09-2021
Kan iemand mij vertellen of de Lynk 01 voldoende ruimte biedt voor drie kinderen op de achterbank? Op foto's lijkt de achterbank minder geschikt om in het midden plaats te nemen of zie ik dat verkeerd? Het leek mij handig dit eerst ff na te vragen alvorens ik die proefrit plan :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Roes2014 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:36:
Kan iemand mij vertellen of de Lynk 01 voldoende ruimte biedt voor drie kinderen op de achterbank? Op foto's lijkt de achterbank minder geschikt om in het midden plaats te nemen of zie ik dat verkeerd? Het leek mij handig dit eerst ff na te vragen alvorens ik die proefrit plan :-).
Makkelijk, alleen niet geschikt voor 3 babystoeltjes denk ik (maar welke auto wel). De auto is -om gewoon te zitten- breed zat. In het midden lijkt me voor 3 volwassenen wat minder, door de middentunnel, maar met kinderen moet dat echt geen probleem zijn.

check: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67469788

[ Voor 5% gewijzigd door Rmaxx op 17-09-2021 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 09:39
Jesperrolink schreef op donderdag 16 september 2021 @ 22:11:
Kent iemand het probleem dat de regio altijd op maximaal volume staat als je hem aanzet??
is regio radio? In dat geval: nee dat heb ik niet. Ik vin het juist vervelend dat de RADIO altijd op pauze begint. Maar druk ik dan op play, pakt ie gewoon het volume wat ik heb ingesteld. Dat lijkt ie te onthouden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Polo Diablo
Shovel87 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 07:27:
Iemand een idee hoe je het delen kan activeren?
Bij mij blijft Zweden staan:
[Afbeelding]
Hier hetzelfde. Daar schijnt een update van de auto voor nodig te zijn. Ik word er nog over teruggebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shovel87
El Polo Diablo schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:50:
[...]

Hier hetzelfde. Daar schijnt een update van de auto voor nodig te zijn. Ik word er nog over teruggebeld
Gek, heb afgelopen maandag de auto opgehaald. Je zou zeggen dat de auto met de laatste software is voorzien…. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
Shovel87 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:10:
[...]

Gek, heb afgelopen maandag de auto opgehaald. Je zou zeggen dat de auto met de laatste software is voorzien…. :?
Delen doet het niet het dit probleem (locatie Zweden) speelt bij vrijwel iedereen die de laatste versie auto software (lijkt) te hebben (bij mij hetzelfde). Reeds uitgebreid besproken en gerapporteerd op FB en bij L&C. Er zou een nieuwe app (of update) aankomen die dit allemaal gaat oplossen. Maar ik vrees dat we blij mogen zijn als in 2022 de app en delen naar behoren functioneert. Als je nog niet op het FB L&C forum zit is dat best handig. L&C leest daar ook mee en er is een poll om alle problemen te inventariseren

[ Voor 11% gewijzigd door hjsanders1 op 17-09-2021 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hichams
@Rmaxx Ik heb net even gebeld en kreeg te horen dat ik in het bestelproces zit en een ordernummer toegewezen heb gekregen. Dit betekende dat ik vandaag of begin volgende week kan bestellen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Hichams schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:22:
@Rmaxx Ik heb net even gebeld en kreeg te horen dat ik in het bestelproces zit en een ordernummer toegewezen heb gekregen. Dit betekende dat ik vandaag of begin volgende week kan bestellen!!
Top..ik hoop op hetzelfde, maar ga niet weer bellen, ik zie hetvwel :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterxx2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:00
hjsanders1 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:20:
[...]

Delen doet het niet het dit probleem (locatie Zweden) speelt bij vrijwel iedereen die de laatste versie auto software (lijkt) te hebben (bij mij hetzelfde). Reeds uitgebreid besproken en gerapporteerd op FB en bij L&C. Er zou een nieuwe app (of update) aankomen die dit allemaal gaat oplossen. Maar ik vrees dat we blij mogen zijn als in 2022 de app en delen naar behoren functioneert. Als je nog niet op het FB L&C forum zit is dat best handig. L&C leest daar ook mee en er is een poll om alle problemen te inventariseren
Leuk dat fora, maar heb geen FB dus dan heb ik er weinig aan 🥲

Mij was toch wel echt verzekerd dat de auto update het probleem zou oplossen..
Waarom zie ik dan wel steeds meer auto’s beschikbaar komen die gedeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
Misterxx2 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:32:
[...]

Leuk dat fora, maar heb geen FB dus dan heb ik er weinig aan 🥲

Mij was toch wel echt verzekerd dat de auto update het probleem zou oplossen..
Waarom zie ik dan wel steeds meer auto’s beschikbaar komen die gedeeld worden?
Geen idee maar dat weet L&C zelf blijkbaar ook niet. Ik weet wel dat er talloze mensen problemen hebben met de app (huren, delen, locatie, voorverwarmen/koelen, opladen weergeven etc) en dat delen niet werkt. Dat wil zeggen, van alle eigenaren hier en op FB (internationaal) is er 1(!) waarbij delen gelukt is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
hjsanders1 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:20:
[...]
Als je nog niet op het FB L&C forum zit is dat best handig. L&C leest daar ook mee en er is een poll om alle problemen te inventariseren
Linkje? Is het https://www.facebook.com/groups/1165206517294885, of https://www.facebook.com/groups/LynkCoForum, of een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
De laatste; groter (2700 leden) en (veel) actiever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevout
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-05 12:49

Ja dan klik je denk ik omlaag langs "power", dan gaat de motor gelijk aan.
Ik doe nu 1x de schakelaar klikken en dan met m'n vinger op t scherm pure selecteren. Naar boven klikken kan ook, maar de vertraging vind ik irritant. Via t touchscreen gaat t makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-05 22:56
Rmaxx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:31:
[...]

Top..ik hoop op hetzelfde, maar ga niet weer bellen, ik zie hetvwel :9B
Ik heb zojuist ook gebeld en hetzelfde gehoord. Ze gaven aan een goede doorloop te hebben nu en blijkbaar als je dus echt interesse hebt wordt je inderdaad wat naar voren geschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
Hichams schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:22:
Al een mail gehad? (Nee ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
nrdnmg schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:11:
[...]

Ik heb zojuist ook gebeld en hetzelfde gehoord. Ze gaven aan een goede doorloop te hebben nu en blijkbaar als je dus echt interesse hebt wordt je inderdaad wat naar voren geschoven.
Ook naar volgende week dan? De mail krijg je dan lijkt me, of de auto al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-05 22:56
Rmaxx schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:28:
[...]

Ook naar volgende week dan? De mail krijg je dan lijkt me, of de auto al?
De mail inderdaad. Binnen een week en dan levering met een week of 2 gaf hij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syjq8ak
nrdnmg schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:43:
[...]

De mail inderdaad. Binnen een week en dan levering met een week of 2 gaf hij aan.
Dat hoor ik al twee weken...😭😭😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
syjq8ak schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 20:45:
[...]

Dat hoor ik al twee weken...😭😭😭
Daar ben ik nu dus ook bang voor..de verschillen die je hier leest zijn gewoon te groot om er echt op te kunnen vertrouwen..

• Andre Martin
  • Laatst online: 12-10-2021
Goedenavond 4 oktober kan ik de 01 ophalen heb al veel geleerd van dit forum heb ook begrepen dat je er een stekker bij krijg die in het huis tuin en keuken stopcontact past is dit aan te raden ? of beter om een laadpaal cq wandbevestiging aan te schaffen en zo ja welke kunnen jullie mij adviseren ?

• Buis07
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:52
Het kan allebei.

Via stopcontact laadt hij met 10A op , ongeveer 7 uur bij lege accu.
Via de andere kabel laadt hij 16A op ongeveer 4 uur.

• MXdar2
  • Niet online
Ik volg dit topic al een aantal maandjes met veel interesse en rij nu een kleine 2 weken in de 01. Auto ziet er prachtig uit natuurlijk, maar ik had van de profielen meer verwacht. Ik had verwacht dat de instellingen en aanpassingen die ik maak onthouden zouden worden/opgeslagen in mijn profiel, zodat deze de volgende keer dat ik de auto start nog hetzelfde zijn.
Bijvoorbeeld, het volume van de radio en dat deze direct aan gaat als deze aan stond toen ik de auto de laatste keer uit deed. De rijstrook correctie staat ook elke keer weer aan, ook al had ik deze de vorige rit uit gezet. De rijmodi start op hybride in plaats van de stand waarin deze in geëindigd is de vorige rit.
Het zijn natuurlijk geen onoverkomelijke dingen, maar iedere keer als ik de auto nu start moet ik toch een aantal handelingen doen om de auto naar wens te krijgen, in plaats van aanzetten, ontspannen zitten en rijden.
(Vaak moet ik ook handmatig nog even de Android auto verbinding herstellen)

Verder kan ik de auto openen en sluiten met de app, maar kan ik deze vervolgens niet starten. Geeft melding op het display dat er geen sleutel aanwezig is in de auto. Dat leek mij juist zo handig dat ik geen sleutel mee hoefde te nemen. Issue ingestuurd (vorige week), maar nog niks gehoord. Hierdoor kan ik de auto ook niet delen.

Het opladen gaat thuis prima aan het 220v buitenstopcontact met de meegeleverde kabel en onderweg even snel bijladen doe ik bij laadpalen met een handige app waarmee ik met een gratis abonnement zonder starttarief laad, deze startkosten zijn verdisconteerd in het tarief per kWh, wat voor mij ideaal is als ik even een half uurtje ga laden tijdens bijvoorbeeld het boodschappen doen.

Al met al ben ik blij met de auto en ik wens jullie allemaal mooie en veilige kilometers toe in jullie 01.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• proNL
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13-11-2023
MXdar2 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:18:
Ik volg dit topic al een aantal maandjes met veel interesse en rij nu een kleine 2 weken in de 01. Auto ziet er prachtig uit natuurlijk, maar ik had van de profielen meer verwacht. Ik had verwacht dat de instellingen en aanpassingen die ik maak onthouden zouden worden/opgeslagen in mijn profiel, zodat deze de volgende keer dat ik de auto start nog hetzelfde zijn.
Bijvoorbeeld, het volume van de radio en dat deze direct aan gaat als deze aan stond toen ik de auto de laatste keer uit deed. De rijstrook correctie staat ook elke keer weer aan, ook al had ik deze de vorige rit uit gezet. De rijmodi start op hybride in plaats van de stand waarin deze in geëindigd is de vorige rit.
Het zijn natuurlijk geen onoverkomelijke dingen, maar iedere keer als ik de auto nu start moet ik toch een aantal handelingen doen om de auto naar wens te krijgen, in plaats van aanzetten, ontspannen zitten en rijden.
(Vaak moet ik ook handmatig nog even de Android auto verbinding herstellen)

Verder kan ik de auto openen en sluiten met de app, maar kan ik deze vervolgens niet starten. Geeft melding op het display dat er geen sleutel aanwezig is in de auto. Dat leek mij juist zo handig dat ik geen sleutel mee hoefde te nemen. Issue ingestuurd (vorige week), maar nog niks gehoord. Hierdoor kan ik de auto ook niet delen.

Het opladen gaat thuis prima aan het 220v buitenstopcontact met de meegeleverde kabel en onderweg even snel bijladen doe ik bij laadpalen met een handige app waarmee ik met een gratis abonnement zonder starttarief laad, deze startkosten zijn verdisconteerd in het tarief per kWh, wat voor mij ideaal is als ik even een half uurtje ga laden tijdens bijvoorbeeld het boodschappen doen.

Al met al ben ik blij met de auto en ik wens jullie allemaal mooie en veilige kilometers toe in jullie 01.
De melding dat er geen sleutel aanwezig is, kreeg ik ook, maar ik kon dan wel gewoon rijden.
ondertussen heb ik die melding ook op kunnen lossen trouwens. Leg je telefoon maar eens in de bekerhouder (dus voor de armsteun), dan geeft de auto deze melding waarschijnlijk niet meer. Heeft te maken met de beperkingen van bluetooth volgens de kenners.....Het zou ook goed moeten gaan, als de telefoon in de buurt is van deze bekerhouder (dus b.v. in je rechter broekzak, de linker is te ver weg) :)

Nog een tip voor mensen die een 01 hebben en die vragen hebben over de auto of de app. Het earlyaccess forum van Lynk & Co is echt heel erg handig! Daar zitten 2 mensen van Lynk & Co op die je snel en zeer goed kunnen helpen.

• sdamman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 23:47
MXdar2 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:18:

Welke app is dat?

• MXdar2
  • Niet online
Dat is de app Tapkey.
Voor Android: https://play.google.com/s...ls?id=app.tapelectric.tap

Aanbieden van referrals is niet toegestaan.

[ Voor 28% gewijzigd door deepbass909 op 27-09-2021 20:25 ]

• MXdar2
  • Niet online
proNL schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:34:
[...]

De melding dat er geen sleutel aanwezig is, kreeg ik ook, maar ik kon dan wel gewoon rijden.
ondertussen heb ik die melding ook op kunnen lossen trouwens. Leg je telefoon maar eens in de bekerhouder (dus voor de armsteun), dan geeft de auto deze melding waarschijnlijk niet meer. Heeft te maken met de beperkingen van bluetooth volgens de kenners.....Het zou ook goed moeten gaan, als de telefoon in de buurt is van deze bekerhouder (dus b.v. in je rechter broekzak, de linker is te ver weg) :)

Nog een tip voor mensen die een 01 hebben en die vragen hebben over de auto of de app. Het earlyaccess forum van Lynk & Co is echt heel erg handig! Daar zitten 2 mensen van Lynk & Co op die je snel en zeer goed kunnen helpen.
Bedankt, net geprobeerd aangezien ik mijn telefoon inderdaad in m'n linker zak had, maar ook met mijn telefoon in de cuphouder start de auto niet.

• pvanmegen
Een domme vraag, kan de auto ook aan een 11 kw paal laden?

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 09:39
Ja, alleen gebruikt ie maar 3.x en gaat het dus niet sneller ofzo

• pvanmegen
meermarco schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:20:
Ja, alleen gebruikt ie maar 3.x en gaat het dus niet sneller ofzo
Het is niet zo dat de auto daar niet tegen kan?

• jbbuist
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01-05 12:15
pvanmegen schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:22:
[...]

Het is niet zo dat de auto daar niet tegen kan?
Wat ik begreep zit de omvormer in de auto en schroeft deze het automatisch terug naar Max 3,7 KW. In principe zou je zelfs aan een supercharger kunnen staan, maar heeft geen enkele nut voor de laadsnelheid.

P.s. Binnen 3 week verwacht ik de levering. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shovel87
Maandag mocht ik de Lynk ophalen, erg fijne auto zeg! :)

Vrijdag dacht er iemand iets anders over en reed tegen de linker zijkant aan... :( Ik reed op een voorrang weg en hij draaide hem er toch op 8)7 Hij had net zijn rijbewijs en zag mij niet |:(

Ik zal een van de eerste zijn die de schadeafhandeling zal ondergaan bij Lynk & Co _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/39H7jMG3Gj0_7FOqO4OYmAA9RU0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nu515BPuYPAQm8tDjyRcBuvB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
[b]Shovel87 schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:38:

Ik zal een van de eerste zijn die de schadeafhandeling zal ondergaan bij Lynk & Co _/-\o_
Ben benieuwd, wel lullig zeg in n week :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buis07
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:52
ProNL schreef:

Waar kan ik dit forum vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
Buis07 schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:25:
ProNL schreef:

Er is een “officieel” Lynk&Co forum (ff Googlen dan vind je: https://www.lynkcoforum.com) waar geen kip lid van is én nauwelijks gepost wordt. Het lijkt me (dus) nonsens van ProNL. Overigens leest iedereen! (volgens L&C zelf) van Lynk&Co NL mee op het FB forum maar ze reageren nooit inhoudelijk…. Kortom; verwacht daar maar niet teveel van. Sowieso ontbreekt vrijwel alle inhoudelijke kennis bij L&C die je zelf met een beetje moeite en lezen ook kunt vergaren. Zal bij het jonge & hippe concept passen dat is zoals gebruikelijk inhoudsloos en niet (erg) betrokken. Volgende week kun je immers weer een ander baantje hebben…..;-)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pushnoi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-05 18:01
Overigens heb ik vannacht even een watt-o-meter van 0% -> 100% gezet op m'n granny laadkabel: 17.42kw verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennieco
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 21-10-2021
Rmaxx schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:07:
[...]

Ben benieuwd, wel lullig zeg in n week :'(
Echt lullig idd in een week. Maar die gast in die andere auto zag jou niet ??? Die zat gewoon wat anders te doen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 01-06 20:31
Shovel87 schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:38:
Maandag mocht ik de Lynk ophalen, erg fijne auto zeg! :)

Vrijdag dacht er iemand iets anders over en reed tegen de linker zijkant aan... :( Ik reed op een voorrang weg en hij draaide hem er toch op 8)7 Hij had net zijn rijbewijs en zag mij niet |:(

[Afbeelding]
Dat is shit hè. Bij mij gooide op dag 2 iemand het portier open tegen de Lynk aan. Ik hoop dat ze bij jou sneller reageren dan bij mij. Ik heb op 20 augustus een schadeformulier ingediend en tot op heden, na enkele malen rappelleren, nog geen enkele reactie van Lynk & co. Nou gaat het bij mij om een klein deukje, maar een reactie was toch wel fijn geweest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-05 15:16
Oizo1981 schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:52:
[...]

Dat is shit hè. Bij mij gooide op dag 2 iemand het portier open tegen de Lynk aan. Ik hoop dat ze bij jou sneller reageren dan bij mij. Ik heb op 20 augustus een schadeformulier ingediend en tot op heden, na enkele malen rappelleren, nog geen enkele reactie van Lynk & co. Nou gaat het bij mij om een klein deukje, maar een reactie was toch wel fijn geweest 8)7
En weet je wie het was of ga jij opdraaien voor die schade?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dexterd83
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:14
Mijn Lynk kan ik over 2 weken ophalen. Stond sinds april op de wachtlijst.

2 vraagjes.

Ik dacht ergens online te hebben gelezen dat het inleveren (zelf terug brengen naar Amsterdam) ongeveer 370 euro gaat kosten. Dit kan ik alleen nergens terug vinden. Weet iemand hier iets meer van?

Weet iemand hoe je de betaling van verhuur krijgt gestort of trekken ze dit van je maandelijkse bundel af. Iemand weet hoe dit belastingtechnisch gaat werken?

Heb er wel veel zin in! Jammer dat de deel functie nog niet werkt en dat er nog onzekerheid is over winterbanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmaxx
dexterd83 schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:43:
Mijn Lynk kan ik over 2 weken ophalen. Stond sinds april op de wachtlijst.

2 vraagjes.

Ik dacht ergens online te hebben gelezen dat het inleveren (zelf terug brengen naar Amsterdam) ongeveer 370 euro gaat kosten. Dit kan ik alleen nergens terug vinden. Weet iemand hier iets meer van?

Weet iemand hoe je de betaling van verhuur krijgt gestort of trekken ze dit van je maandelijkse bundel af. Iemand weet hoe dit belastingtechnisch gaat werken?

Heb er wel veel zin in! Jammer dat de deel functie nog niet werkt en dat er nog onzekerheid is over winterbanden.
Ik dacht dat die 370 alleen was al je afzag van de auto nog voordat de eerste maand voorbij was. Inleverkosten lijkt me vreemd als je langere tijd huurt en dan opzegt.. dan moet je dus betaald opzeggen.. ik meen dat dit ergens in de voorwaarden staat wanneer je afziet van de auto na reserveren.. maar er is inmiddels iemand die hem zou inleveren deze maand op dit forum, dus we horen het hopelijk snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 01-06 20:31
Flying Hawkic schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:58:
[...]

En weet je wie het was of ga jij opdraaien voor die schade?
We hebben een schadeformulier ingevuld dus als het goed is kost het mij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:56
Oizo1981 schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:12:
[...]

We hebben een schadeformulier ingevuld dus als het goed is kost het mij niets.
Ben wel erg benieuwd hoe de afhandeling verder gaat. En ook of je nu wel of geen eigen risico hebt omdat het niet jullie fout is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmaxx
Fibrenl schreef op zondag 19 september 2021 @ 18:10:
[...]

Ben wel erg benieuwd hoe de afhandeling verder gaat. En ook of je nu wel of geen eigen risico hebt omdat het niet jullie fout is.
Dat lijkt me wel, de partij die schuld heeft dekt jouw kosten dus ook als er een 'administratieve' kostenpost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proNL
Buis07 schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:25:
ProNL schreef:

https://earlyaccess.lynkco.com/

Dit is een officieel forum van Lynk & Co, waar o.a. 2 medewerkers van Lynk & Co alle vragen beantwoorden en problemen oplossen. Mijn ervaringen met deze mensen (Maria en David) zijn heel positief! Ze doen echt alles om je verder te helpen, hebben veel meer kennis dan anderen binnen Lynk & Co en kunnen van alles nakijken en regelen.

[ Voor 15% gewijzigd door proNL op 19-09-2021 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proNL
hjsanders1 schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:18:
[...]

Er is een “officieel” Lynk&Co forum (ff Googlen dan vind je: https://www.lynkcoforum.com) waar geen kip lid van is én nauwelijks gepost wordt. Het lijkt me (dus) nonsens van ProNL. Overigens leest iedereen! (volgens L&C zelf) van Lynk&Co NL mee op het FB forum maar ze reageren nooit inhoudelijk…. Kortom; verwacht daar maar niet teveel van. Sowieso ontbreekt vrijwel alle inhoudelijke kennis bij L&C die je zelf met een beetje moeite en lezen ook kunt vergaren. Zal bij het jonge & hippe concept passen dat is zoals gebruikelijk inhoudsloos en niet (erg) betrokken. Volgende week kun je immers weer een ander baantje hebben…..;-)!
Omdat jij het earlyaccess forum niet kent en niet verder kijkt dan je neus lang is, vertel ik nonsens?? 8)7 Goede conclusie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbbuist
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01-05 12:15
proNL schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:08:
[...]

https://earlyaccess.lynkco.com/

Dit is een officieel forum van Lynk & Co, waar o.a. 2 medewerkers van Lynk & Co alle vragen beantwoorden en problemen oplossen
Hoe kom je aan een invite? :)
Pagina: 1 ... 17 ... 175 Laatste

Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.

Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic

Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:

Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.