Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.908.758 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16:43
Uzuhl schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:22:
[...]

"Laten we een eigen website bouwen dat verkoopt beter"
300 nerds op Tweakers hebben 4 uur nodig om met reverse image search en deep link inspection (dunno random hacker words) z'n op zijn laptop gehoste website te vinden. :+
Typ gewoon het adres in Google en de tweede hit is die website... Misschien iets minder als Tweaker zoeken maar meer zoals gewone mensen het zouden doen...?

Overigens mogen ze op Funda volgens mij niet zomaar naar de eigen website linken. Dus staat er vaak iets zoals 'kijk op de eigen website' of 'dit adres heeft een eigen website'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 17:13
_Eend_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:26:
[...]

Je koopt het ook 'As is, where is'. Maar de verkoper betaald wel een groot deel van de reparatie. Wel een goede reden om zelf ook een goed onderzoek te laten doen denk ik zo.

Geen huis voor mij in ieder geval, de plek is echt prachtig maar het huis is mij veel te open.
Klinkt niet best. Hetzelfde pand heeft niet zo lang geleden al een keer in dit topic gestaan. Of het is nooit verkocht of iemand heeft het gekocht en is er inmiddels achter waarom hij dat beter niet had kunnen doen. Ik ben benieuwd wat het gebrek nu eigenlijk is. Er zit in ieder geval al een lelijk pak roest aan de zijkant/onderkant van het metalen dak.

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Mvd1981
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:46
Wish schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:55:
Als ik nou 1 juli de Staatsloterij win.... werkelijk fantastisch
https://www.funda.nl/koop...0674-beukenburgerlaan-65/

[Afbeelding]

En dan voornamelijk de combinatie van het huis, het ontwerp en de plek in het groen.
Ik heb er een bezichtiging gepland, en weer afgezegd. Er waren 3 dagen volledig ingeboekt met kijkers, na een paar dagen werden we gebeld of we niet op de 1e dag konden, want de makelaar was "de afspraken/bezichtigingen aan het optimaliseren".

Naast alle issues met betrekking tot de bouw van het huis zelf (er lijkt iets niet goed gedaan te zijn door de bouwer) en de rechtszaak die er ook nog is, zit je inderdaad met de erfpacht (en de bank is niet dol op dit soort constructies).

Maar ook, je zit met het onderhoud van de 5,5ha die je zelf moet doen. Dat kost je op z'n minst een FTE op jaarbasis, minimaal 1500 EUR per maand, en al jouw eigen tijd. Plus het instandhouden van het landgoed is een erg vaag omschreven verplichting, dus veel ruimte voor interpretatie en "geschillen".

Met andere woorden, hier loop je helemaal op leeg, zowel qua geld als tijd. Voor dit soort bedragen staan er mooiere dingen te koop in de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:21

_Eend_

🌻🇺🇦

Mvd1981 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 18:17:
[...]

Ik heb er een bezichtiging gepland, en weer afgezegd. Er waren 3 dagen volledig ingeboekt met kijkers, na een paar dagen werden we gebeld of we niet op de 1e dag konden, want de makelaar was "de afspraken/bezichtigingen aan het optimaliseren".

Naast alle issues met betrekking tot de bouw van het huis zelf (er lijkt iets niet goed gedaan te zijn door de bouwer) en de rechtszaak die er ook nog is, zit je inderdaad met de erfpacht (en de bank is niet dol op dit soort constructies).

Maar ook, je zit met het onderhoud van de 5,5ha die je zelf moet doen. Dat kost je op z'n minst een FTE op jaarbasis, minimaal 1500 EUR per maand, en al jouw eigen tijd. Plus het instandhouden van het landgoed is een erg vaag omschreven verplichting, dus veel ruimte voor interpretatie en "geschillen".

Met andere woorden, hier loop je helemaal op leeg, zowel qua geld als tijd. Voor dit soort bedragen staan er mooiere dingen te koop in de omgeving.
In 2017 stond ie te koop voor 1.785.000, geen idee of het huis toen verkocht is, maar als ik het me goed herinner heb ik dit huis ook in 2017 voorbij zien komen op Funda en volgens mij stond ie toen onder bod oid.

Maar (mogelijke) problemen met de bouw, een rechtszaak, een flinke bom duiten aan erfpacht.. Ik stop mijn monopolygeld maar weer in mijn sok -O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
_Eend_ schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:27:
[...]

Hold my beer, ik ga een bod doen... Van twee kwartjes. :+ Ik vraag me wel af wat er is gebeurd. De keuken ziet er in ieder geval niet super oud uit.

Kijk ik nou niet goed, of heeft dit huis geen voordeur?
Een google search geeft in ieder geval een hit voor brandweer oproep i.v.m. brand op dit adres.
Brandweer met spoed naar Jaagpad 13 te De Kwakel voor een brand
P1 BAD-01 BR gerucht , Jaagpad De Kwakel 13UTH1 13PMASM
26 September 2020 Saturday 09:28.

Misschien dat dit ook de reden is waarom een voordeur ontbreekt, opengebroken?

Vraag is natuurlijk wel een beetje of dit ook daadwerkelijk de aanleiding is geweest dat de woning er zo uit ziet. Ziet er niet direct uit als brandschade lijkt mij. Explosie misschien? Maar kan geen enkel nieuws item vinden dat ook maar iets in die richting suggereert.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Rubbergrover1 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:42:
[...]

Typ gewoon het adres in Google en de tweede hit is die website... Misschien iets minder als Tweaker zoeken maar meer zoals gewone mensen het zouden doen...?

Overigens mogen ze op Funda volgens mij niet zomaar naar de eigen website linken. Dus staat er vaak iets zoals 'kijk op de eigen website' of 'dit adres heeft een eigen website'.
Is ook maar gekkigheid, vind het bijzonder dat je het op deze manier doet. Wordt enthousiast van pand en de mogelijkheden, maar dat verdwijnt snel als ik een website moet gaan googelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvd1981
_Eend_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:27:
[...]

In 2017 stond ie te koop voor 1.785.000, geen idee of het huis toen verkocht is, maar als ik het me goed herinner heb ik dit huis ook in 2017 voorbij zien komen op Funda en volgens mij stond ie toen onder bod oid.

Maar (mogelijke) problemen met de bouw, een rechtszaak, een flinke bom duiten aan erfpacht.. Ik stop mijn monopolygeld maar weer in mijn sok -O-
Op basis van de stukken die ik gezien heb lijkt het in 2018 inderdaad verkocht te zijn en is tegelijkertijd met deze transactie door de nieuwe eigenaar 5.4ha van de grond verkocht tegen 1,1 miljoen naar de stichting die het nu verpacht. Het zou tegen kunnen vallen, ook vanwege de rondweg die er vlakbij ligt en toch wel goed hoorbaar is. En iets met windmolens die eventueel in de omgeving geplaatst gaan worden (zag er een groot spandoek van hangen in de directe omgeving).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15:39

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

God wat een heerlijk stekkie zeg. Ik zie mij daar over 50 jaar wel zitten. Paar geiten voor lol zodat de vrouw bezigheidstherapie heeft :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:37
Zie niet precies wat er bijzonder is aan dit huis, dat je hem in dit topic plaatst? Vrij normale prijs voor die regio voor zo'n huis, en ik zie geen rare dingen aan het huis. Mis ik iets?

Maar wel jammer dat ze zich niet hebben aangemeld voor het glasvezel project daar. Lekker thuiswerken met alleen een 9/1 mbit adsl verbinding (KPN)... :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
Tankiej schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:54:
[...]

Zie niet precies wat er bijzonder is aan dit huis, dat je hem in dit topic plaatst? Vrij normale prijs voor die regio voor zo'n huis, en ik zie geen rare dingen aan het huis. Mis ik iets?

Maar wel jammer dat ze zich niet hebben aangemeld voor het glasvezel project daar. Lekker thuiswerken met alleen een 9/1 mbit adsl verbinding (KPN)... :X
Volgens mij niet zozeer het huis, maar de hype/gekte erom heen.
Las ergens dat er iets van 450 aanmeldingen waren voor dat huis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Mvd1981 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 23:26:
[...]

Op basis van de stukken die ik gezien heb lijkt het in 2018 inderdaad verkocht te zijn en is tegelijkertijd met deze transactie door de nieuwe eigenaar 5.4ha van de grond verkocht tegen 1,1 miljoen naar de stichting die het nu verpacht. Het zou tegen kunnen vallen, ook vanwege de rondweg die er vlakbij ligt en toch wel goed hoorbaar is. En iets met windmolens die eventueel in de omgeving geplaatst gaan worden (zag er een groot spandoek van hangen in de directe omgeving).
Aan de overkant van de N234 zit ook MOB Maartensdijk, met oa een aantal munitiebunkers. Het is geen Veenhuizen, maar je zult er denk ik wel wat van merken als de Mariniers weer eens een oefening hebben. (het is een Mariniers locatie namelijk). Zou zomaar kunnen dat je met enige regelmaat een Bandvagn 206 voorbij ziet rollen. En in ieder geval regelmatig een paar groene trucks.
FabianGTI schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:00:
[...]

Niet zo gek. 250k voor een mooi groot huis met flink wat grond wat vlakbij Denemarken ligt :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lUHQSEV7rKBmHW-X0Ek3fVqYpXU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jdy6dcmwJ4Lj2K9wVmtH3gMR.png?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door _Eend_ op 17-06-2021 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:40
FabianGTI schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:00:
[...]

Het helpt dan natuurlijk als er een link wordt gegeven of aangegeven wordt waarom het huis gepost wordt.

https://www.telegraaf.nl/...regen-voor-huis-in-hellum

Vind het zelf ook een mooi huis op het eerste gezicht, maar de afwerking is wel beroerd. Kijk eens onder de keukens, afwerking van de muren, 1 kamer totaal onbegaanbaar. Ergens denk ik dat het vies tegenvalt als je er gaat kijken.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Uzuhl schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 23:16:
[...]

Is ook maar gekkigheid, vind het bijzonder dat je het op deze manier doet. Wordt enthousiast van pand en de mogelijkheden, maar dat verdwijnt snel als ik een website moet gaan googelen.
Ik gok even dat huizen van richting een miljoen toch niet op Funda worden gezocht, maar dat men gewoon de aankoopmakelaar de opdracht geeft om een geschikte villa//perceel te zoeken.

Daarnaast: kneuterige website en al, ik vind het een leuke woning! Moet wel even naar 2021 worden getild, maar lijkt mij heerlijk om te wonen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
_Eend_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:27:
[...]

Volgens WalterLiving:
Aangeboden op 30 december 2017 voor 1.785.000
Verkocht op 2 april 2018 voor 37,8% onder de vraagprijs (!)
WOZ was in 2017 nog 867k en in 2020 749k?

Verder is het merendeel onderboden in dat gebied in die prijsklasse :P

Desalniettemin, ook als dromen mag zou ik wat anders uitzoeken ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

psychodude schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:09:
[...]

Een google search geeft in ieder geval een hit voor brandweer oproep i.v.m. brand op dit adres.

[...]

26 September 2020 Saturday 09:28.

Misschien dat dit ook de reden is waarom een voordeur ontbreekt, opengebroken?

Vraag is natuurlijk wel een beetje of dit ook daadwerkelijk de aanleiding is geweest dat de woning er zo uit ziet. Ziet er niet direct uit als brandschade lijkt mij. Explosie misschien? Maar kan geen enkel nieuws item vinden dat ook maar iets in die richting suggereert.
Als het een explosie was geweest zou je verwachten dat de ramen er ook uitliggen. In ieder geval in 1 kamer, maar of ze hebben wel de moeite genomen om ramen te vervangen maar niet de voordeur :?
Richh schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:32:
[...]

Volgens WalterLiving:
Aangeboden op 30 december 2017 voor 1.785.000
Verkocht op 2 april 2018 voor 37,8% onder de vraagprijs (!)
WOZ was in 2017 nog 867k en in 2020 749k?

Verder is het merendeel onderboden in dat gebied in die prijsklasse :P

Desalniettemin, ook als dromen mag zou ik wat anders uitzoeken ;)
Zie hieronder:
Mvd1981 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 23:26:
[...]

Als er 5+ ha verkocht is zou dat wel een verlaging van de WOZ verklaren lijkt me? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:16
Uzuhl schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:53:
[...]

God wat een heerlijk stekkie zeg. Ik zie mij daar over 50 jaar wel zitten. Paar geiten voor lol zodat de vrouw bezigheidstherapie heeft :P
Handig, iedere zaterdagavond verse shoarma. :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:50

Qwerty-273

Meukposter

Jeroenneman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:27:
Ik gok even dat huizen van richting een miljoen toch niet op Funda worden gezocht, maar dat men gewoon de aankoopmakelaar de opdracht geeft om een geschikte villa//perceel te zoeken.
Ik denk dat je onderschat hoe veel mensen (met geld) liever zelf de dingen in de hand houden en het niet volledig uitbesteden aan een random aankoopmakelaar. Ik gok dat de groep die het wel volledig uitbesteed eerder over luxe penthouses van 10+m gaan op exclusieve locaties die je nooit publiekelijk aangeboden ziet worden (waarbij de aankoopmakelijk juist voor de connecties zorgt). Al staan daarvan ook al een heleboel gewoon bij https://www.sothebysrealty.com/ op de website, en kan je ook zelf bladeren ipv het uitbesteden.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

evleerdam schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:26:
[...]

Het helpt dan natuurlijk als er een link wordt gegeven of aangegeven wordt waarom het huis gepost wordt.

https://www.telegraaf.nl/...regen-voor-huis-in-hellum

Vind het zelf ook een mooi huis op het eerste gezicht, maar de afwerking is wel beroerd. Kijk eens onder de keukens, afwerking van de muren, 1 kamer totaal onbegaanbaar. Ergens denk ik dat het vies tegenvalt als je er gaat kijken.
Dat zal best , maar voor 250-300k aankopen is nog een schijntje voor de hoeveelheid grond die er bij zit. Gooi er 50k aan opknap tegenaan en je zit de rest van je leven heerlijk te wonen voor een schijntje - nog minder dan je voor een particulier huurhuis betaalt.
Having said that: hier gaat ongetwijfeld een investeerder mee lopen, die het over een half jaar voor het dubbele op de markt knalt. En dan ook zijn geld haalt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:10
Jeroenneman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:27:
[...]

Daarnaast: kneuterige website en al, ik vind het een leuke woning! Moet wel even naar 2021 worden getild, maar lijkt mij heerlijk om te wonen.
Huizen van een miljoen zijn tegenwoordig niet zo bijzonder meer.
Ik denk ook dat mensen die via andere kanalen een huis willen kopen eerder richting de 10+ miljoen gaan.

Zelf mag ik me gelukkig prijzen dat ik tot de eerste groep hoor, en soms lees ik hier dan dat mensen die een huis van een miljoen kunnen betalen ook wel een tuinman hebben voor het onderhoud, of dat alle kunst aan de muur minimaal 10k per stuk kost, en dat 400 euro stookkosten per maand ze ook niet deert.
Nou daar wordt echt wel naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:56

JT

VETAK y0

Qwerty-273 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:55:
[...]

Ik denk dat je onderschat hoe veel mensen (met geld) liever zelf de dingen in de hand houden en het niet volledig uitbesteden aan een random aankoopmakelaar. Ik gok dat de groep die het wel volledig uitbesteed eerder over luxe penthouses van 10+m gaan op exclusieve locaties die je nooit publiekelijk aangeboden ziet worden (waarbij de aankoopmakelijk juist voor de connecties zorgt). Al staan daarvan ook al een heleboel gewoon bij https://www.sothebysrealty.com/ op de website, en kan je ook zelf bladeren ipv het uitbesteden.
Niet alleen dat, het is ook leuk om 's avonds na het werk vanaf de bank met je device zelf even te kunnen kijken wat er allemaal is en ideeën op te doen :) Lijkt mij niet dat mensen die zulke huizen zoeken daar per definitie een hekel aan hebben :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
The Eagle schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:05:
[...]

Dat zal best , maar voor 250-300k aankopen is nog een schijntje voor de hoeveelheid grond die er bij zit. Gooi er 50k aan opknap tegenaan en je zit de rest van je leven heerlijk te wonen voor een schijntje - nog minder dan je voor een particulier huurhuis betaalt.
Having said that: hier gaat ongetwijfeld een investeerder mee lopen, die het over een half jaar voor het dubbele op de markt knalt. En dan ook zijn geld haalt.
In die omgeving levert flippen in de regel niet zo veel op. Zelfs niet in de huidige markt.

Opknappen is daarom vooral iets wat je voor je eigen plezier doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15:39
Jolke schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:46:
[...]

Handig, iedere zaterdagavond verse shoarma. :9~
Voor shoarma zul je schapen moeten houden.

Geiten zijn wel heel lekker als Stoba (geitenstoofpot)
:)

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:36

Bommes

Capo del formaggio

Van geiten ga je vloeken heb ik geleerd.
Het schijnen waren Houdini's te zijn wat betreft ontsnappingen.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tiesvts
  • Laatst online: 01-09 15:38
Niet heel bijzonder huis, behalve redelijk gedateerd.
Omschrijving goed verzonnen..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8kplpzFl7IZCSTY8uyD4NmR7GXE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9USnEy84xquGdAxVqqa75XtN.jpg?f=fotoalbum_large
Flinke zin om te zeggen dat het oude meuk is en echt alles gedaan moet worden.
https://www.funda.nl/koop...57356-willem-boyeweg-115/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:22
Bommes schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:51:
Van geiten ga je vloeken heb ik geleerd.
Het schijnen waren Houdini's te zijn wat betreft ontsnappingen.
Afgelopen week Clarkson's Farm gekeken, maar die schapen wat hij heeft hebben anders ook overal schijt aan. En ik weet nu ook waar het gezegde als een schaap over de dam muur is.... vandaan komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

tiesvts schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:57:
[Afbeelding]
Deze makelaar is geslaagd voor zijn NVM Examen "Ronkende Advertenties Schrijven" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiesvts
  • Laatst online: 01-09 15:38
_Eend_ schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:08:
[...]

Deze makelaar is geslaagd voor zijn NVM Examen "Ronkende Advertenties Schrijven" :+
Ik vraag me af wat je hebt aan de beschrijving "bescheiden ingericht"...mag hopen dat huidige bewoners deze inrichting meenemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
tiesvts schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:25:
[...]

Ik vraag me af wat je hebt aan de beschrijving "bescheiden ingericht"...mag hopen dat huidige bewoners deze inrichting meenemen.
Of je koopt een tijdscapsule :) Ik moet zeggen dat ik op basis van de tekst erger had verwacht. Het lijkt vooral allemaal in dezelfde oude stijl, maar wel consistent.

Enige moderne tintje is de ventilator op foto 30. En ergens hoopte ik een tv met beeldbuis te zien, maar helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

tiesvts schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:57:
[Afbeelding]
Waarom zou je je handen wassen hé

Afbeeldingslocatie: https://www.funda.nl/koop/gennep/huis-42457356-willem-boyeweg-115/#foto-21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Twan V
  • Laatst online: 16-09 15:39

Twan V

...en er stralend uitzien

Uzuhl schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:32:
[...]

Waarom zou je je handen wassen hé

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/712/108_2160.jpg

Ftfy :)

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15:12
erwn schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:31:
Of je koopt een tijdscapsule :) Ik moet zeggen dat ik op basis van de tekst erger had verwacht. Het lijkt vooral allemaal in dezelfde oude stijl, maar wel consistent.
Inderdaad, het is allemaal ongeveer veertig à vijftig jaar oud. Geen gashaarden, geisers, loden leidingen of lavetten, maar gewoon, een badkamer/keuken zoals we die allemaal kennen. Als je het eruit wil halen is dat vooral een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvd1981
Aardappel schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:22:
[...]

Huizen van een miljoen zijn tegenwoordig niet zo bijzonder meer.
Ik denk ook dat mensen die via andere kanalen een huis willen kopen eerder richting de 10+ miljoen gaan.

Zelf mag ik me gelukkig prijzen dat ik tot de eerste groep hoor, en soms lees ik hier dan dat mensen die een huis van een miljoen kunnen betalen ook wel een tuinman hebben voor het onderhoud, of dat alle kunst aan de muur minimaal 10k per stuk kost, en dat 400 euro stookkosten per maand ze ook niet deert.
Nou daar wordt echt wel naar gekeken.
Precies, als je ergens een miljoen vandaan moet halen om een huis te betalen, komt dat uiteindelijk uit de lengte of de breedte ;) Dus dan maar zelf de tuin onderhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Dalive schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:10:
[...]

Als je nog een starterswoning zoekt dan kan je ook mooi bij deze terecht:
https://www.funda.nl/koop...7895-dwarsbleekstraat-19/
Die is trouwens in april voor 111k geveild.
https://nvmonlinebieden.nvm.nl/bid/759

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gedateerde woningen vinden, is my middle name. Er zijn er nogal wat.
Deze schattige bijvoorbeeld. Je bent zo twee ton verder, voordat dit enigszins up to date is.

https://www.funda.nl/koop...92663-ophemertsestraat-8/

En voor de mensen die toch graag bij een lommerrijk landgoed willen wonen, maar Groenekan te duur is:

https://www.funda.nl/koop...99032-le-chevalierlaan-3/

Dit is wel een prachtig detail:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/142/619/571_2160.jpg

Interessant douchehoekje, voor niet al te lange mensen:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/142/619/583_2160.jpg

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

https://www.funda.nl/koop...41340181-dr-welfferweg-27

Aparte stoelen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UiD0NsTBmslYtFYGc5NDbX0-V8o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yNquXbBptWqMVRtdCHDZHanF.png?f=fotoalbum_large

Waterbak met boot incl steppingstones.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGq-yAifcX0erAEmnVJHVHBctx8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QFR01YMYpkdgR2FjmZsDquWF.png?f=fotoalbum_large

Doorgetrokken :+ naar de WC

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwN6-LyIeRe-Wg-SwNCBEcy4Qfw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/01JipAryIolLGUQRCAsNiivv.png?f=fotoalbum_large

Hoe haal je het EK in huis? Leg wat kunstgras neer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Db8-xg6QFenIgMs8jd6WIZFjv_s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VwoJSLn1YhfTi16X1vi80Qu1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 129% gewijzigd door souljah1h op 18-06-2021 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

souljah1h schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:13:

Aparte stoelen..

[Afbeelding]

Waterbak met boot incl steppingstones in je huis

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik dacht in eerste instantie, ah dat is het apart waar ik van hou, maar naarmate ik verder door de foto's scrolde werd dat meer een gadver hoe kun je dat nu weer verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 17-09 17:57

DjVe

Hatsaflats!

Tof huis! Die vijver binnen is wel onhandig, maar e kan er wel een vette ballenbak van maken :+

Kunstgras eruit, eigen meubels erin. De rest is wel mijn smaak :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-09 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

Die "vijverstenen" ...

Denk dat de bewoners niet drinken, en nog nooit met krukken hebben gelopen :o

Wel cool dat Jabba de Hutt stoelen heeft ontworpen trouwens.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Ik verwacht dat die verkoop uiteindelijk niet is doorgegaan. De aanbieder op Funda is wederom NVM en ook de tekst meldt "Dit object wordt verkocht via NVM Online bieden.". De tekst roept wel een vraagteken op, aan de ene kant wordt er gemeld dat "kan kleine eengezinswoning van gemaakt worden" maar ook "Dient geschikt gemaakt te worden voor bewoning". Dus is het een optie of een moetje?

Verder lijkt het me heel veel werk om daar een woning uit te krijgen, zeker ook dat de buren ook gewoon garages zijn. En voor een garage alleen is het wel weer fors aan de prijs.

En het helpt niet mee dat er in de volgende straat bijvoorbeeld de volgende twee woningen staan:
https://www.funda.nl/koop...m-beukelszoonstraat-44-c/
https://www.funda.nl/koop...m-beukelszoonstraat-44-d/
Waarbij je meer ruimte krijgt, en er bijna direct er in kan zonder bouwwerkzaamheden en de bijbehorende vergunningprocessen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJGizbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 15:54
Qwerty-273 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:06:
[...]

Ik verwacht dat die verkoop uiteindelijk niet is doorgegaan. De aanbieder op Funda is wederom NVM en ook de tekst meldt "Dit object wordt verkocht via NVM Online bieden.". De tekst roept wel een vraagteken op, aan de ene kant wordt er gemeld dat "kan kleine eengezinswoning van gemaakt worden" maar ook "Dient geschikt gemaakt te worden voor bewoning". Dus is het een optie of een moetje?
Ik lees het als: "Als je er een woning van wilt maken, dient dit object eerst verbouwd te worden". Dus niet instapklaar als woonhuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

souljah1h schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:13:

Aparte stoelen..

[Afbeelding]

Waterbak met boot incl steppingstones.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi huis (beetje aparte inrichting af en toe), maar dan die kabels onder de TV niet even in de muur infrezen? Come on. ;)

(overigens krijg ik al nekpijn bij het kijken naar de foto van de hoogte waarop de TV hangt, maar dat is de pijn die je moet lijden om zo'n dressoir als TV-meubel te misbruiken)

[ Voor 6% gewijzigd door Jeroenneman op 18-06-2021 10:31 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• struukkel
  • Laatst online: 09:11
Mooi gelegen pand, maar hier gaan nog wel wat ver/herbouwuurtjes inzitten.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/735/373_2160.jpg

Dit vond ik echter nog het meest opvallend:
Voor een slaapkamer op de eerste etage aan de voorzijde (onder de voorgenoemde zolder) geldt een bijzondere erfdienstbaarheid inhoudende dat de eigenaar van Tramkade 23 deze kamer mag gebruiken en bewonen. Dit is in de praktijk ook het geval. De genoemde totale woonoppervlakte en inhoud zijn inclusief deze kamer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:41
struukkel schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:48:

Voor een slaapkamer op de eerste etage aan de voorzijde (onder de voorgenoemde zolder) geldt een bijzondere erfdienstbaarheid inhoudende dat de eigenaar van Tramkade 23 deze kamer mag gebruiken en bewonen. Dit is in de praktijk ook het geval. De genoemde totale woonoppervlakte en inhoud zijn inclusief deze kamer.
en dan kijk je op de plattegrond en vraag je je af hoe die bewoner ooit in z'n kamer kan komen... of zou ie nooit uit komen....

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:20

BrZ

TheOmen schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:55:
[...]

en dan kijk je op de plattegrond en vraag je je af hoe die bewoner ooit in z'n kamer kan komen... of zou ie nooit uit komen....
Die kamer grenst aan de buren, Tramkade 23. Ik ga er vanuit dat die kamer gewoon met een deur naar dat huis gaat, en totaal onbereikbaar is vanuit het huis dat hier verkocht wordt. De reden dat het wel bij deze woning hoort zal te maken hebben met hoe de scheiding van de percelen loopt.

Beetje vreemd is het wel natuurlijk :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014

[Afbeelding]

[...]
Vandaar de lichtelijk afwijkende afwerking van die kamer, je kan wel zien waar de prioriteit lag.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/735/427_2160.jpg

Pfoe, ook nog een rijksmonument, heel veel succes gewenst met dat op te knappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:40

[Afbeelding]

[...]
De golfbaan is om je huis heen gebouwd, dus zo lekker wonen lijkt me dat niet.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/735/444_2160.jpg

Ook bijzonder dat de huidige bewoner er dus blijft wonen, maar ze wel een 'niet bewoners clausule' willen opnemen.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Het is inderdaad wel een project om het weer bij de tijd te krijgen. Wel apart trouwens dat het huis er van binnen en buiten vergelijkbaar (kwa onderhoud / leeftijd) uitziet. Maar dat er dan toch nog deze twee kamers in zitten. Wellicht een verdwaalde anti-kraak / studenten kamertje voor een poosje?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/735/424_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/735/430_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/735/427_2160.jpg

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• coazter
  • Laatst online: 01-07 13:33

Afbeeldingslocatie: https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/20/590x/secondary/Buddy-in-Ozark-1489824.jpg?r=1587068981513

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Tijd om op te staan: https://www.funda.nl/koop...88814238-de-klopstraat-5/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S3fgCDTHhgoCT61q3aU3_BnXTz4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XX2N7Ya8nr4OoN3y0tgi8gKL.jpg?f=user_large

Vond het ook mooi dat het huis dan netjes opgeruimd is voor de foto's, maar dat er nog wel een zakje walnoten ligt in foto 7.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:41
erwn schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:27:
Tijd om op te staan: https://www.funda.nl/koop...88814238-de-klopstraat-5/

[Afbeelding]

Vond het ook mooi dat het huis dan netjes opgeruimd is voor de foto's, maar dat er nog wel een zakje walnoten ligt in foto 7.
Welke walnoten? Ik wordt afgeleid door de stuuruitslag van die terreinauto.....dat klopt gewoon niet....

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
steveman schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:48:
Die "vijverstenen" ...

Denk dat de bewoners niet drinken, en nog nooit met krukken hebben gelopen :o

Wel cool dat Jabba de Hutt stoelen heeft ontworpen trouwens.
100% dat iemand in die binnen vijver staat te zeiken als je daar een feestje geeft!

Verder best wel tof.
Op plekken mij iets te excentriek maar dat is met name inrichting. Het huis het heeft echt wel wat.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:04
evleerdam schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:11:
[...]

[Afbeelding]

Ook bijzonder dat de huidige bewoner er dus blijft wonen, maar ze wel een 'niet bewoners clausule' willen opnemen.
Dit is echt wel een mooie lokatie hoor. Is net buiten Delft, die golfbaan ga je geen last van hebben.
Maar geloof niet dat ik zo'n project aan zou durven :D
Hoe werkt dat trouwens met erfdienstbaar in een woning? Bij grond kan ik me er iets bij voorstellen maar hoort deze kamer nou wel of niet bij het huis? Je koopt het blijkbaar wel. Anders lijkt het me dat je het eerder of later terug krijgt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:46
Hoe camoufleer ik mijn fout gemonteerde "pull up bar" in de slaapkamer

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/751/803_1440.jpg

(in de sportiefste straat van Nederland de Pentalon)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

TheOmen schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:30:
[...]

Welke walnoten? Ik wordt afgeleid door de stuuruitslag van die terreinauto.....dat klopt gewoon niet....
Dat wiel is er duidelijk onder vandaan gehaald. Door de groothoeklens vertekent het wat (lijkt megagroot). Dit wiel was lek en is vervangen door er met een brandbare vloeistof langs te sproeien en het aan te steken. *PLOP!* Compressortje deed de rest. Ze baalden nu wel dat ze een simpel los 12v-compressortje hebben meegenomen want het duurde een eeuwigheid hem weer op druk te hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

erwn schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:27:

't Moest verboden worden! Foei, en ik zie ook nog een niet gestreken handdoek hangen! :)
Nee, nog erger, tekenen van leven, in de doorkijkjes, in de straat daarachter.
Hadden ze nou echt die straat niet ff kunnen leegmaken?
Helemaal schokkend zijn de oranje vlaggetjes bij de buren; getverderrie.

En dan 1 zielig kookboek op de aanrecht. Nee, nog erger, er hangen jassen aan de kapstok! Wat een doodzonde! :+ O-)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Niet online
De lievelingskleur is...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/520/754_2160.jpg

Ik houd niet van roze, maar ik mag deze mensen wel.

https://www.funda.nl/koop...is-41314363-tolhuis-3560/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 07:42

[Afbeelding]

[...]
Ok, dus je koopt op enige afstand van de voorzieningen een niet vrijstaand pand waar nog heel veel aan moet gebeuren. Een pand waarbij je meteen een innige band met de buren aangaat. De locatie is net niet waar ik zoek, maar nee, deze zou ik laten passeren omdat als je uiteindelijk klaar bent, dan heb je een hoop geld uitgegeven en woon je nog veel te dicht op je buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

MeTooPV schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 17:17:
[...]

Ok, dus je koopt op enige afstand van de voorzieningen een niet vrijstaand pand waar nog heel veel aan moet gebeuren. Een pand waarbij je meteen een innige band met de buren aangaat. De locatie is net niet waar ik zoek, maar nee, deze zou ik laten passeren omdat als je uiteindelijk klaar bent, dan heb je een hoop geld uitgegeven en woon je nog veel te dicht op je buren.
De kans is groot dat tegen de tijd dat je klaar bent met verbouwen je buren al zo zat zijn van al die herrie dat hij/zij die kamer al heeft opgegeven.

Wel een hele rare constructie, het is wel van jou (blijkbaar?) maar toch ook weer niet. En zulke huizen zullen ook wel behoorlijk gehorig zijn. Als je pech hebt is dat hok de plek waar ze hun dagelijkse Vuvuzela oefenuurtje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003

gws24

Thinking is hard!

Naast de golfbaan ligt het ook nog eens heel dicht bij de weliswaar verdiepte A4 maar kan me niet voorstellen dat het helemaal geen overlast geeft. 2 dagen terug nog langs gefietst en er stond gewoon weer file daar rond een uur of vier.

edit: meestal westenwind in NL natuurlijk maar bij oosten wind (zomer) ga je toch echt de uitlaartgassen over je heen krijgen met die afstand van 100 tot 150 meter tot de A4

[ Voor 27% gewijzigd door gws24 op 18-06-2021 17:42 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

sugarlevi01 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:56:
De lievelingskleur is...

[Afbeelding]

Ik denk dat hun lievelingskleur stemmig grijs is:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/520/769_1440.jpg

De huiskamer is wat.. Rommelig, maar zijn zo te zien geen saaie mensen :)

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• anon054630
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-03-2024
-

[ Voor 99% gewijzigd door anon054630 op 12-07-2021 10:55 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ruime natte cel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:39

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

[...]

[Afbeelding]

Ik moest ineens aan de rijdende rechter denken maar dat was in Tiendeveen zo te lezen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:46

Vrijdag

De Zwarte

sugarlevi01 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:56:
De lievelingskleur is...

[Afbeelding]

Kleur ook voor mij niks. Maar wel netjes, consistent en lekker persoonlijk.

Interessanter dan deze VT Wonen catalogus van 1 miljoen: https://www.funda.nl/koop...2458893-alexanderlaan-13/ Wat is dat toch dat in al die tuinen zo'n zielloze grijze tegelvloer moet worden neergeplempt?
Maak het groen, met mooie struiken, bomen, een stuk gras, een watervalletje/vijver en bloemen -O- En maar zeuren dat het zo warm is als de zon schijnt... Zijn er echt mensen die zo'n gevangenis luchtplaats serieus zélf ook mooi vinden om te hebben?

[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 18-06-2021 21:11 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Niet online
anon054630 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 19:02:
Om even het contrast te maken:

[Afbeelding]

Heb wel van horen zeggen dat dit erg onderhoudsvriendelijk zou zijn.

https://www.immoweb.be/en...le/vilvoorde/1800/9309427
Handig dat gootje! Elke dag even de spuit erover.

Dat is iemand met smetvrees toch die daar woont? Toch?

[ Voor 3% gewijzigd door sugarlevi01 op 18-06-2021 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
anon054630 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 19:02:
Om even het contrast te maken:

[Afbeelding]

Heb wel van horen zeggen dat dit erg onderhoudsvriendelijk zou zijn.

https://www.immoweb.be/en...le/vilvoorde/1800/9309427
Past wel bij het interieur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Vrijdag schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 20:06:
[...]

Interessanter dan deze VT Wonen catalogus van 1 miljoen: https://www.funda.nl/koop...2458893-alexanderlaan-13/ Wat is dat toch dat in al die tuinen zo'n zielloze grijze tegelvloer moet worden neergeplempt?
Maak het groen, met mooie struiken, bomen, een stuk gras, een watervalletje/vijver en bloemen -O- En maar zeuren dat het zo warm is als de zon schijnt... Zijn er echt mensen die zo'n gevangenis luchtplaats serieus zélf ook mooi vinden om te hebben?
Ideaal, je kunt steengrillen in de tuin :+

Ik heb geen groene vingers, maar zelfs ik zou toch wel een flinke lap gras in die tuin leggen. Is ook lekkerder met die picnictafel in de tuin. Als je echt een hekel hebt aan grasmaaien kun je altijd nog zo'n robotmaaier kopen. (wel even een egeltjes-check doen voordat ie uitrolt!)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• struukkel
  • Laatst online: 09:11
Eentje voor de categorie 'doe maar wat kleur'. En de combinatie vloer en plafond is ook indrukwekkend.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/798/862_720x480.jpg

En hier een kandidaat voor de categorie 'bijzondere decoratie'.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/812/659_720x480.jpg

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:20

BrZ

[...]

En dan in de badkamerwinkel, nadat ze de hele badkamer hebben uitgekozen/ontworpen: Doe er maar 2.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/724/445_720x480.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/144/724/453_720x480.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door BrZ op 18-06-2021 22:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/136/883/230_2160.jpg
Een harnas.. Dat kom je niet elke dag tegen.
Het huis heeft wel meer interessante details.
https://www.funda.nl/koop/ameide/huis-41101912-voorstraat-1/

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Niekleair schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:00:
[Afbeelding]
Mooi huis :)

Je hebt in ieder geval een mooie plek om je hardware wallets veilig in op te bergen :P

Maar wat is er met die vloer aan de hand:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/136/883/233_1440.jpg

Ik moet gelijk aan de (oude) Prince of Persia denken, stap op een van die schuin liggende tegels en je valt in een gat met grote punten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:41

mwa

_Eend_ schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:12:
[...]

Ik moet gelijk aan de (oude) Prince of Persia denken, stap op een van die schuin liggende tegels en je valt in een gat met grote punten :+
Waarom denk je dat het huis te koop staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
[...]

[Afbeelding]

De huidige bewoner die er mag blijven wonen (of in ieder geval slapen, gezien het alleen een slaapkamer is) is eigenaar van nummer 23, het te koop staande huis is 24. Je moet de buurman dus in je huis laten blijven slapen.
Technisch gezien klopt die 'niet bewoners clausule' waarschijnlijk wel, als de verkoper niet die eigenaar van nummer 23 is :P

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Geneuzel
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 05:48
Koosnaampje van mijn ex..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Tankiej schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:21:
[...]

De huidige bewoner die er mag blijven wonen (of in ieder geval slapen, gezien het alleen een slaapkamer is) is eigenaar van nummer 23, het te koop staande huis is 24. Je moet de buurman dus in je huis laten blijven slapen.
Technisch gezien klopt die 'niet bewoners clausule' waarschijnlijk wel, als de verkoper niet die eigenaar van nummer 23 is :P
Zou de eigenaar van 23 ook de eigenaar en verkoper van 24 zijn? Misschien ooit geprobeerd er 1 huis van te maken maar nooit verder gekomen dan een muurtje doorslaan bij een slaapkamer :+

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Huisje... achja echt niet m'n smaa...

holy damn die werkplaats! :9~Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RwLbhMA7H3AHcrimwot3t3un5TM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dxjG1URNqdqQqmnolpXBcBTM.png?f=fotoalbum_large

https://www.funda.nl/koop...s-42450573-nieuweweg-219/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:26
@steveman die klok geeft voor mij een Alice in wonderland vibe. Ik vind het huisje wel leuk, maar wel klein.
Die werkplaats is zeker gaaf inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Ho Lee Fuk :9~

Het huis zelf is niet al te groot inderdaad, maar ik zou er prima kunnen wonen. Helaas zit het iets te ver boven mijn budget.

Iemand enig idee wat voor auto dat is, want dat is wel echt een snoepje O+ Ik gok een Austin of een ander Brits merk, aangezien er een autobedrijf zat dat vooroorlogse Britse autos restaureerde (Magna Classic Cars)

Je waant je dan toch wel een beetje Jay Leno met zo'n prachtige garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
https://www.funda.nl/koop...-88815559-griegstraat-23/

Prijs van dit huis lijkt mij niet echt te verklaren.
Toch wel een van de slechtere locaties van Leiden, huis is in slechte staat en verder ook niet enorm ruim met 127m2. Ben benieuwd voor hoeveel die weg gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
peakrever schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:46:

Toch wel een van de slechtere locaties van Leiden, huis is in slechte staat en verder ook niet enorm ruim met 127m2. Ben benieuwd voor hoeveel die weg gaat.
Voor minimaal de vraagprijs, lijkt me. Huizenprijzen zijn al jarenlang niet logisch meer.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
_Eend_ schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:38:

Iemand enig idee wat voor auto dat is, want dat is wel echt een snoepje O+ Ik gok een Austin of een ander Brits merk, aangezien er een autobedrijf zat dat vooroorlogse Britse autos restaureerde (Magna Classic Cars)
Austin 7.
Je waant je dan toch wel een beetje Jay Leno met zo'n prachtige garage.
De McLaren F1 ontbreekt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Piet91 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 14:02:
[...]

Austin 7.

[...]

De McLaren F1 ontbreekt. :P
Hmm, volgens de RDW is ie blauw...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jsnjw9FrFbb_i3FIxYK432eWyFw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wXMIVeIsqwYjCKKEmZXPqdrL.png?f=user_large

https://nieuweweg219.nl/f...weg%20219%2C%20Veenendaal

Op de ene foto is het kenteken geblurred, op de andere best wel niet.

[ Voor 17% gewijzigd door steveman op 19-06-2021 14:24 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Geneuzel schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:27:
[...]

Koosnaampje van mijn ex..
Altijd vocht in de kelder, flinke bos hout voor de deur maar een compleet lege zolder? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Niet online

Niekleair schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:00:
[Afbeelding]
Deze huizen staan toch wel echt lijnrecht tegenover elkaar. Oud geld vs nieuw geld.
Ameide is wat ik eigenlijk verwacht bij een herenhuis van 1 miljoen. Echt prachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Schat, ik wil wel een tuin om lekker in te zitten hoor
Dat is goed hoor, maar wel met een tuinhuisje
Oja, goed idee, kunnen we de grasmaaier in zetten!
>:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
peakrever schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:46:

Wat is er precies in slechte staat? Die tegelvloer gaat er toch uit, of dat nu vuiligheid of patroontje is. Verder op de verdieping een vers likje verf en/of behang en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

steveman schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 14:23:
[...]

Hmm, volgens de RDW is ie blauw...

[Afbeelding]

https://nieuweweg219.nl/f...weg%20219%2C%20Veenendaal

Op de ene foto is het kenteken geblurred, op de andere best wel niet.
offtopic:
Slordig, dat moet je altijd aanmelden bij de RDW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

FastFred schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 17:20:
[...]

Wat is er precies in slechte staat? Die tegelvloer gaat er toch uit, of dat nu vuiligheid of patroontje is. Verder op de verdieping een vers likje verf en/of behang en klaar.
Ik zat het me ook al af te vragen, bijna alles wat je op de foto's ziet is stokoud, maar ik krijg niet meteen de indruk dat de huidige eigenaar weinig aan onderhoud heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
_Eend_ schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 17:36:
[...]

Ik zat het me ook al af te vragen, bijna alles wat je op de foto's ziet is stokoud, maar ik krijg niet meteen de indruk dat de huidige eigenaar weinig aan onderhoud heeft gedaan.
Was ook mijn idee. Gedateerd, maar zeker niet slecht onderhouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Dat huis in de Leidse Griegstraat bracht me op het idee om eens in de Muziekbuurt van Delft rond te gaan neuzen; en waarempel, er staat nog iets redelijk bijzonders te koop:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/612/818_2160.jpg
Beide delen aan weerszijden van de 'knik' horen erbij.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/612/819_2160.jpg
Deze bewoners houden van 'natuurlijke vormen', tenminste die indruk ontstaat bij mij een beetje.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/612/829_2160.jpg
Dit is dus een 'buiten' kamer. Hoog waarom gehalte, maar eigenlijk vindt ik het best wel cool.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/612/856_2160.jpg
En we kunnen zowaar een potje 'Welke Tweaker' spelen (8>

Redelijk nette prijs, maar wel middenin een Delftse "Prachtwijk". Hoewel ik inmiddels al 3 jaar niet meer in Delft woon, dus weet niet hoe het nu is. En ik ga ook niet proberen de straatnaam uit te spreken.
https://www.funda.nl/koop...327941-strawinskylaan-23/

[ Voor 4% gewijzigd door Niekleair op 20-06-2021 09:49 ]

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Celebithil
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-09 20:38
Wel weer grappig om te zien dat er een reclame tussen de foto's staat van "Veenendaal fietsstad". Deze garage is echt niet gebruikt om aan fietsen te sleutelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:00
Gaaf object voor iemand met lef, twee, eigen geld en twee rechterhanden (of nog meer eigen geld) om een een woning van te maken.

https://www.funda.nl/koop...85-utrechtsestraatweg-84/

Niet iets waar je lichtzinnig over moet denken vrees ik, qu bijkomende kosten, onderhoud, vergunningen etc. Lijkt mij fantastisch om op zo’n boot te wonen, omgebouwd naar iets huiselijkere inrichting. Maar zou er niet aan durven te beginnen.

Wel mooie eerlijke advertentie, er wordt goed uitgelegd waarje rekening mee moet houden, dat een hypotheek voor een woonboot een stuk lastiger is (meeste banken doen dat niet meer), etc. Denk dat ze niet zitten te wachten op gelukszoekers.

PS: goed om te weten: bij tekenen geen drie dagen bedenktijd (want boot). ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Valorian op 20-06-2021 10:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:57

timovd

Voorsprong door techniek

Ken je klassiekers componisten! Hij was enorm revolutionair voor zijn tijd.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:57

timovd

Voorsprong door techniek

Valorian schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:20:
Gaaf object voor iemand met lef, twee, eigen geld en twee rechterhanden (of nog meer eigen geld) om een een woning van te maken.

Niet iets waar je lichtzinnig over moet denken vrees ik, qu bijkomende kosten, onderhoud, vergunningen etc. Lijkt mij fantastisch om op zo’n boot te wonen, omgebouwd naar iets huiselijkere inrichting. Maar zou er niet aan durven te beginnen.

Wel mooie eerlijke advertentie, er wordt goed uitgelegd waarje rekening mee moet houden, dat een hypotheek voor een woonboot een stuk lastiger is (meeste banken doen dat niet meer), etc. Denk dat ze niet zitten te wachten op gelukszoekers.

Leuk object inderdaad. De eigenaar was de zelfde als van het klooster aan de zelfde weg. En daar werden nu luxe appartementen gebouwd.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ook vrij eenvoudig uit te spreken stra win skie

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 15:40

stuffer

Ondertietel

timovd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:33:
[...]

Leuk object inderdaad. De eigenaar was de zelfde als van het klooster aan de zelfde weg. En daar werden nu luxe appartementen gebouwd.
Klopt, mooi stukje is dat. Was idd eerst een horeca - feest gelegenheid "de Lantaern" in Jutphaas.

https://www.funda.nl/koop...-utrechtsestraatweg-4-15/

Fiets daar met regelmaat langs.

[ Voor 4% gewijzigd door stuffer op 20-06-2021 11:14 ]

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Niet online
Valorian schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:20:

Oh, die hoort volgens mij bij het zalendingetje op de achtergrond.
Ik heb wel eens op die boot gewerkt, als student.

Stom gedoe, invalpool, werd ik gebeld, kun je over een uur beginnen, de boot vertrekt dan, uh ja hoor... hollen, rennen, vliegen, fietsen, aankomen. Even studentenwerk, en vriendinnen appen dat ik het gehaald en die avond aan het werk was... "Ja, het is niet die bedoeling dat je de hele avond op je telefoon gaat zitten, doe die telefoon weg!". Uhm sorry, ik kom hier op het laatste moment jullie uit de brand helpen? Doe even normaal. Heb ook nooit meer ja gezegd op die diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 15:14
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/143/835/786_2160.jpg

Lekker makkelijk handen wassen daar.
https://www.funda.nl/koop...41323167-gentsestraat-74/

EDIT: Hoe plakken jullie hier plaatjes in? Print screen -> paint?

[ Voor 30% gewijzigd door workermaster op 20-06-2021 20:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11:07
Pagina: 1 ... 62 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic en De Duurzame Kroeg deel 4
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.